PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb in Novigrad tot 70 gevonden (130 totaal). Maar die van mij heb ik gekocht bij een kamp op Skellige Islands.OMD schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 07:54:
[...]
Verders in Novigrad hebben saddlebags van 100 dus dan heb je 160 in totaal. Wanneer de king of beggars je wat zegt dan heb je daar een merchant die er meestal wel één heeft.
Wat is dat een toffe locatie btw! Ik dacht dat Velen gigantisch was, maar damn Skellige Island is ook echt huge
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik dacht een vendor, maar ik beloof niks. Volgens mij is dit volledig random en in ieders game anders.Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:52:
[...]
Thanks ga ik daar even naar kijken vanavond, gewoon bij de blacksmith of vendor?
Is dat nog groter?ASNNetworks schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:53:
Wat is dat een toffe locatie btw! Ik dacht dat Velen gigantisch was, maar damn Skellige Island is ook echt huge
Ik ben nog steeds in Velen, kheb het gevoel dat ik hier zoveel mogelijk quests en vraagtekens weg moet werken voordat ik verder gaASNNetworks schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:53:
[...]
Ik heb in Novigrad tot 70 gevonden (130 totaal). Maar die van mij heb ik gekocht bij een kamp op Skellige Islands.
[ Voor 37% gewijzigd door Chaoss op 28-05-2015 11:57 ]
Het gaat niet om de cow exploit het gaat over de pearls. Ik zal de link even opzoeken en in de spoiler zetten.
Veel dodgen, je kunt zien wanneer die aanvalt.
Daarna sla je dan 2 of 3 keer terug en dodge je weer.
Als er ineens een stuk of 4 zijn hoef je ze maar 1 keer te raken, dan zijn ze weer weg.
Maar het is vooral kunst om niet geraakt te worden, want als je geraakt wordt gaat er vrij veel damage in 1 keer.
Ik had precies hetzelfde probleem daar, tot nu toe de lastigste quest iig.mike0001 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:55:
Ik zit met de missiespoiler:Ik krijg haar maar niet dood. Ik gebruik specter olie en die ene sign tegen geesten (ff naam kwijt) maar ga elke kansloos ten onder. Heeft iemand tips? Ik ben zelf lvl 12 dus het zou geen moeite moeten zijn.Jenny of the woods.
Wat belangrijk is, is dat je alleen slaat als ze in die cirkel zweeft, dan doe je meer damage en dan stagger je d'r zodat je niet gelijk een beuk of 2 terug krijgt als je attacked als ze in die cirkel staat, dan kan je gerust 1 heavy doen met 2 light attacks erachteraan dan doe je best veel damage. Voor de rest is het veel dodgen (NIET ROLLEN).
Als ze verdwijnt en ze spawnt die 3 klonen, dan moet je die zo snel mogelijk neerbeuken, aangezien ze in die fase health kan terugkrijgen. Je kan ook even in je Bestiary kijken, misschien dat er een tijd is waarbij ze aanzienlijk zwakker is, ik had daar zelf niet naar gekeken, maar wellicht dat het helpt
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Is het luiheid, is het gemakzucht, weten mensen niet hoe google werkt?
Net als die grote "zoek in het forum" balk trouwens.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Normaal gesproken ben ik het met je eens, maar met Googlen is de spoilerkans enorm groot natuurlijk, dus om dat te vermijden kan je het ook hier vragenNnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:22:
Google is weer stuk?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Daarnaast is bijvoorbeeld google bij mij op het werk wel te gebruiken. Maar het openen van links wat enigsinds een website is m.b.t. games wordt geblocked. En tweakers niet. Vandaar als ik niet kan wachten met het uitvogelen dan vraag ik het hier eventjes snelNnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:22:
Google is weer stuk?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Verwijderd
Het probleem was bij mij: ik was lvl 18 onderhand en de main quest lvl 16 (dat je naar Skellige Island moet gaan). En ik had een aantal sidequests van lvl 11-13 die plaats vinden in Skellige Island. Dus ik moest wel daarheen, anders kon ik die sidequests simpelweg niet afmaken. Je kan alleen naar Skellige Island door het verhaal te vervolgen. Eenmaal daar aangekomen heb ik uiteraard niks van de story quest gedaanChaoss schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:56:
[...]
Ik ben nog steeds in Velen, kheb het gevoel dat ik hier zoveel mogelijk quests en vraagtekens weg moet werken voordat ik verder gaOok een beetje zonde om eerste verder te gaan met de mainquest en dan later allemaal lvl 8-12 vijanden/quests verslaan terwijl je zelf een veel hoger lvl bent.
En Skellige Island is echt groot ja. Het grootste verschil met Velen is dat het allemaal eilanden zijn met in het midden een hele grote. Je kan dus naar al die eilandjes met de boot gaan, waar je weer nieuwe plekken kan ontdekken. Ik dacht dat Velen gewoon de echte area was en Skellige Island en White Orchid een klein stukje wat bedoeld is voor de story. Maar Skellige Island is echt een op zichzelf staand plek, die echt groot is vol met (nieuwe) vijanden.
Bovendien vind ik het leuk om vaak heen en weer te reizen. Ik maak dus expres niet alles af in een gebied (zoals alle vraagtekens) want ik keer erg vaak terug. Daarnaast moet je toch vaak voor missies reizen, dan kom je onderweg de vraagtekens ook tegen. Vind ik veel leuker om op deze manier vraagtekens en nieuwe plekken te vinden, onderweg naar een quest en lekker afdwalen. In plaats van alle punten af gaan als een checklist en dan door.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Zwak excuus.Lipst3r schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:26:
Daarnaast is bijvoorbeeld google bij mij op het werk wel te gebruiken. Maar het openen van links wat enigsinds een website is m.b.t. games wordt geblocked. En tweakers niet. Vandaar als ik niet kan wachten met het uitvogelen dan vraag ik het hier eventjes snel
Op je werk hoor je te werken en als je de vrijheid krijgt om andere dingen te doen; prima, maar dan kun je de links in een mailtje zetten en thuis lezen..
Niet kunnen wachten met uitvogelen is een ook zwak excuus; je kunt er toch thuis pas weer mee aan de gang. En in mijn belevingswereld is iets uitvogelen iets anders dan naar een kant en klare oplossing zoeken / er om vragen.
Doe ff normaal gast.Nnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:30:
[...]
Zwak excuus.
Op je werk hoor je te werken en als je de vrijheid krijgt om andere dingen te doen; prima, maar dan kun je de links in een mailtje zetten en thuis lezen..
Niet kunnen wachten met uitvogelen is een ook zwak excuus; je kunt er toch thuis pas weer mee aan de gang. En in mijn belevingswereld is iets uitvogelen iets anders dan naar een kant en klare oplossing zoeken / er om vragen.
Daarnaast is dit een FORUM. Hier hoor je toch te praten over de game. Als iemand ergens vast zit, is het toch logisch dat hij een vraag stelt hoe hij verder kan. Dat het jou niet aanstaat, wil niet zeggen dat anderen maar zich daar aan moeten houden. Dan lees je er toch overheen? Alles staat ook nog eens in spoiler tags. Leuk zo'n forum zeg waar je niet eens vragen over de game zelf kan stellen. Laten we allemaal maar dan praten over de graphics/bugs/etc etc, nee dat is spannend.
Snap niet wat jouw probleem is. Misschien moet jij even rust nemen ván je werk
[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 28-05-2015 12:35 ]
Je kan met de paarden race quests ook horse gear winnen. Plus je krijgt er geld en exp voorChaoss schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:46:
[...]
Zijn die buiten Novigrad ook te krijgen? ben nog niet verder dan Vellen.
Anders eerst maar een saddlebag van 30 of 60, alles beter dan niets.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
9 van de 10 simpele vragen zijn als spoilers: waar vind ik dit, hoe maak ik dat, wanneer kan ik dat, wat is dit.HeatWave schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:24:
Normaal gesproken ben ik het met je eens, maar met Googlen is de spoilerkans enorm groot natuurlijk, dus om dat te vermijden kan je het ook hier vragen.
Allemaal spoilers.
Als je een goede zoekopdracht hebt kun je de spoiler(s) die je zoekt vrij eenvoudig vinden.
Als er in de beschrijving al meer info staat dan waar je op zoekt; klik niet.
En wat is er tegenwoordig zo erg aan gewoon het spel spelen en 'go with the flow'?
Je komt het vanzelf tegen, of niet. Big deal. Het is jouw spel, jouw spelervaring.
Waarom willen zoveel mensen exact hetzelfde doen als de rest? Omdat het makkelijker is? Hoeven ze zelf het (oa; zoek) werk niet te doen?
Zelfde met die streams; kijken hoe anderen het spelen en dat dan uiteindelijk kopiëren
Hij mag vragen wat hij wilt of hij dat op werk doet of thuis interesseert jou niet.Nnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:30:
[...]
Zwak excuus.
Wat doe je eigenlijk in dit topic dan als je zelf alles wil uitvogelen en niks wil zien over de game (tot een naam van een Witcher contract missie aan toe). Lijkt mij dat jij hier niks te zoeken hebt toch als je alles zelf wil uitvogelen en verder niks over de game wil lezen?Nnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:35:
[...]
9 van de 10 simpele vragen zijn als spoilers: waar vind ik dit, hoe maak ik dat, wanneer kan ik dat, wat is dit.
Allemaal spoilers.
Als je een goede zoekopdracht hebt kun je de spoiler(s) die je zoekt vrij eenvoudig vinden.
Als er in de beschrijving al meer info staat dan waar je op zoekt; klik niet.
En wat is er tegenwoordig zo erg aan gewoon het spel spelen en 'go with the flow'?
Je komt het vanzelf tegen, of niet. Big deal. Het is jouw spel, jouw spelervaring.
Waarom willen zoveel mensen exact hetzelfde doen als de rest? Omdat het makkelijker is? Hoeven ze zelf het (oa; zoek) werk niet te doen?
Zelfde met die streams; kijken hoe anderen het spelen en dat dan uiteindelijk kopiëren
Mag ik zelf even bepalen of ik hier iets te zoeken heb? En of ik wel of niet iets wil zien over de game?ASNNetworks schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:37:
[...]
Wat doe je eigenlijk in dit topic dan als je zelf alles wil uitvogelen en niks wil zien over de game (tot een naam van een Witcher contract missie aan toe). Lijkt mij dat jij hier niks te zoeken hebt toch als je alles zelf wil uitvogelen en verder niks over de game wil lezen?
Ik kan heel goed zelf beslissing nemen, dat hoef jij niet voor mij te doen.
En er komen meer dan genoeg nuttige en leuke posts voorbij over leuke missies, ervaringen, bugs, etc etc.
Maar die simpele vragen, die kunnen mij gestolen worden. Ga dan gewoon een walkthrough lezen ofzo.
Ik bedoel, er komen zelfs vragen voorbij over dingen die gewoon in de handleiding staan; over gebruik van stamina, wat je xp-bar is, etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Nnoitra op 28-05-2015 12:49 ]
Dan mogen anderen toch ook zelf bepalen wat voor vragen ze hier stellen, zolang het binnen de topic-rules blijft? Just sayingNnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:43:
[...]
Mag ik zelf even bepalen of ik hier iets te zoeken heb? En of ik wel of niet iets wil zien over de game?
En er komen meer dan genoeg nuttige en leuke posts voorbij over leuke missies, ervaringen, bugs, etc etc.
Maar die simpele vragen, die kunnen mij gestolen worden. Ga dan gewoon een walkthrough lezen ofzo.
Mogen anderen dan ook even zelf bepalen wat ze hier wel en niet plaatsen, of geldt zelfbeschikking alleen voor jou?Nnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:43:
[...]
Mag ik zelf even bepalen of ik hier iets te zoeken heb? En of ik wel of niet iets wil zien over de game?
Het topic loopt prima; verschillende mensen hebben verschillende vragen. Ik zie geen probleem.
PSN: Wauzer010
Ik vraag mij alleen af waarom het gebeurt, etc etc.
Zie de vraagtekens bij mijn posts
Ik snap gewoon niet waarom de handleiding niet gelezen word, en mensen zelf niet de (spel)ervaring op willen doen.
Al wordt het topic een grote walkthrough; prima, als dat is wat mensen willen
[ Voor 49% gewijzigd door Nnoitra op 28-05-2015 12:56 ]
Verwijderd
Op welk niveau speel je? anders een tandje hoger zetten? of 2..Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:56:
Gister heb ik voor het eerst gedacht dat het beter zou zijn om minder xp voor de main quests te krijgen, of beter verdeeld over een main quest. Om van level 22 in 1 keer naar 26 te gaan vond ik wat overdreven, en vervolgens was de 27 ook zo gehaald. dan maakt het de weg naar het einde toe wel erg makkelijk.
Ik speel rondom de main quest heen en pak alle secondary en witcher quests op die rond mij huidige level zitten. En de '?' points als ik in de buurt ben.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:56:
Gister heb ik voor het eerst gedacht dat het beter zou zijn om minder xp voor de main quests te krijgen, of beter verdeeld over een main quest. Om van level 22 in 1 keer naar 26 te gaan vond ik wat overdreven, en vervolgens was de 27 ook zo gehaald. dan maakt het de weg naar het einde toe wel erg makkelijk.
Zou best kunnen dat ik dan verderop inderdaad ook een hogere level heb dan dat er voor de main aangeraden word.
Dat is dan iets om mee te nemen voor een 2e playthrough
Goed om alvast te weten dat je voor de main quests zó veel xp op kunnen leverenVerwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:56:
Ja ja ja, bla bla bla. Ik ga het ook zeggen: dit was een erg absurde/abnormale reactie, laat iemand ff in zijn waarde, of hij nu op het werk zoekt, of hier een berichtje post, of wat dan ook, relax vriend. Het was een prima vraag binnen spoiler tekens, doe ff normaal. Neem ff een pauze ofzo.Nnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:52:
Ik zeg ook nergens dat het niet mag!
Ik vraag mij alleen af waarom het gebeurt, etc etc.
Zie de vraagtekens bij mijn posts
Nnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:30:
Zwak excuus.
Waarom klaag je over anderen die exact hetzelfde doen?Nnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:43:
[...]
Ik bedoel, er komen zelfs vragen voorbij over dingen die gewoon in de handleiding staan; over gebruik van stamina, wat je xp-bar is, etc.
Als ik een stream wil kijken dan doe ik dat, zoals je al eerder aangaf het is jouw 'ervaring' van de wereld.
Niet iedereen speelt hetzelfde
Ontopic
Dat boksen is wel redelijk makkelijk geld verdienen
[ Voor 7% gewijzigd door Bjorn89 op 28-05-2015 13:04 ]
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:03:
Mensen genoeg daaroverlet's get back ontopic
Dit dus! ^^ Weapons down and keep on the gametalkPiet_Piraat7 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:03:
Spoiler!Piet_Piraat7 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:03:
Hoe kan ik het beste mijn Gwent deck beter maken? Ik ben nu in Velen, lvl 12 ongeveer, geen superkaarten in mijn deck. De Gwent quest is nog te lastig. Als ik gewoon rondga en merchants duel, komt het dan vanzelf goed?
De guides op googles verwijzen mij meteen naar de legendary locaties
CD project heeft de bug gevonden en werkt aan een oplossing. Het advies is daarom om geen main quests te doen die lager zijn dan je level tot er een patch is.
Ja nou Nnoitra is echt de Gwent-pro.... Maar die wil niks voorzeggenPiet_Piraat7 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:09:
Gwent-pro's; een korte vraag:
Hoe kan ik het beste mijn Gwent deck beter maken? Ik ben nu in Velen, lvl 12 ongeveer, geen superkaarten in mijn deck. De Gwent quest is nog te lastig. Als ik gewoon rondga en merchants duel, komt het dan vanzelf goed?
Verwijderd
Welligt, maar toch.GMacD schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:57:
[...]
Op welk niveau speel je? anders een tandje hoger zetten? of 2..
Ik deed de level 22 main quests waar ik eigenlijk naar mijn idee vrijwel niets voor kreeg, om vervolgens een heel stuk verder te komen en een aantal uren later (na wat verplichte sidequests) in 1 klap met het completen van 1 quest opeens 4 levels omhoog ging.
En niveau maakt toch niet uit kwa hoeveelheid xp?
Ik ga sowieso binnenkort overnieuw beginnen om de perfecte balans te vinden om hoog mogelijk level te worden. Maar voor nu nog wel even het verhaal afmaken
las ergens dat je op hoger niveau minder XP kreeg o.a., vandaar!Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:11:
[...]
Welligt, maar toch.
Ik deed de level 22 main quests waar ik eigenlijk naar mijn idee vrijwel niets voor kreeg, om vervolgens een heel stuk verder te komen en een aantal uren later (na wat verplichte sidequests) in 1 klap met het completen van 1 quest opeens 4 levels omhoog ging.
En niveau maakt toch niet uit kwa hoeveelheid xp?
Ik ga sowieso binnenkort overnieuw beginnen om de perfecte balans te vinden om hoog mogelijk level te worden. Maar voor nu nog wel even het verhaal afmaken
Niet alleen merchants bij langs gaan; ook innkeepers en blacksmiths geven speciale kaarten als je van ze wint. Geen idee of het random is of niet.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:09:
En misschien eens overstappen naar een ander deck/faction?
@wauzer; een hint geven is iets anders dan een complete how-to
En nu mag je wel ophouden met reacties uitlokken
Quest die meer dan 5 levels lager zijn dan jouw huidige level geven géén XP.GMacD schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:12:
[...]
las ergens dat je op hoger niveau minder XP kreeg o.a., vandaar!
[ Voor 23% gewijzigd door Nnoitra op 28-05-2015 13:18 ]
Verwijderd
En dat is niet waar. Geen idee waarom mensen dit blijven herhalen.GMacD schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:12:
[...]
las ergens dat je op hoger niveau minder XP kreeg o.a., vandaar!
[ Voor 92% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 28-05-2015 13:25 ]
Dat wil ik wel weten jahye-roon schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:34:
[...]
Je kan met de paarden race quests ook horse gear winnen. Plus je krijgt er geld en exp voor
spoiler:Ook die van 100 ja, laat maar weten als je wil weten waar
Verwijderd
Ik heb het idee dat je zelfs iets meer XP krijgt. Alleen is de hoeveelheid XP voor een level up de eerste 10 levels 1000 XP, en daarna 1500 (voor mij op Level 15 anyway). Death March difficulty though. Dus kortgezegd krijg je iets meer XP, maar je moet ook meer XP halen.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:16:
[...]
En dat is niet waar. Geen idee waarom mensen dit blijven herhalen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2015 13:41 ]
Gewoon een gesprekje aanknopen bij de (i.i.g. bij 1) '?'Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:28:
Dat wil ik wel weten jah, heb nog maar 1 race gedaan die tegen the baron als Ciri, Andere races staan als vraagteken op de map? of moet je die d.m.v. een quest activeren?
Weet alleen niet meer of ik een gesprek gehoord heb, of dat ik het las op een notice board.
Notice boards sowieso alles lezen, ook al geven ze geen quest. Soms geven ze wel een extra point of interest.
[ Voor 22% gewijzigd door Nnoitra op 28-05-2015 13:32 ]
Chaoss schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:28:
[...]
Dat wil ik wel weten jah, heb nog maar 1 race gedaan die tegen the baron als Ciri, Andere races staan als vraagteken op de map? of moet je die d.m.v. een quest activeren?
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:31:
Btw een tip voor lekker wat geld op lagere levels bij de volgende sidequest:
spoiler:als je moet gaan knokken tegen mensen in Velen (soort fightclub sidequest), gewoon maximaal op jezelf inzetten. Het is zo ongelofelijk makkelijk om te winnen
Lipst3r schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:35:
[...]
spoiler:Waar vind je deze ''boxwedstrijden'' dan?
Ik had ze ineens in mijn questlog... pluk in elk stadje de messageboards leeg, ik denk dat die daar vandaan komt
dodge of counter en rammenBasekid schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:40:
Ik ben echt zooo slecht in boxen.
Hit, dodge, hit, dodge, repeat until WIN!Basekid schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:40:
Ik ben echt zooo slecht in boxen.
En oefening baart kunst
GamiQ, de game notes app met game maps!
Goede vraag, dit heb ik ook wel eens afgevraagd. Ook is mij ontschoten wat het betekend als die rood worden, of is dat juist als die charged? (en ja ik had mss kunnen weten door tutorial maar dit is mij ook ontschoten)-SaveMe- schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:49:
Wat is eigenlijk het nut van die adrenaline points. Krijg je daardoor die slomo finishers /?
Er is een ability die er voor zorgt als je 0 hp hebt dat de adrenaline point omgezet worden naar HP. Voor de rest ben ik er zelf ook nog niet achter-SaveMe- schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:49:
Wat is eigenlijk het nut van die adrenaline points. Krijg je daardoor die slomo finishers /?
[ Voor 3% gewijzigd door batsenbv. op 28-05-2015 13:53 ]
Met deze strategie ga je niet winnen als er 20 levels verschil is...Nnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:41:
[...]
Hit, dodge, hit, dodge, repeat until WIN!
En oefening baart kunst
Dit lukt wel als je een timed block, heavy strike, dodge, timed block, heavy strike, dodge...enz. Met deze taktiek heb ik NPC's verslagen die 20 lvls hoger waren dan ik. Als je echter je block verkeerd timed, dan is het ook vrijwel meteen gebeurd
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Het is mij ook niet helemaal duidelijk, maar sommige abilities maken er gebruik van. Ik heb nu in elk geval net een ability genomen waardoor ik ze kan gebruiken om extra signs te casten.-SaveMe- schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:49:
Er is ook een ability die adrenaline points omzet in stamina (dodge/signs) als die leeg is.batsenbv. schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:52:
[...]
Er is een ability die er voor zorgt als je 0 hp hebt dat de adrenaline point omgezet worden naar HP. Voor de rest ben ik er zelf ook nog niet achter
Daarnaast zou het volgens mij ook voor extra damage moeten zorgen adv hoeveel adrenaline je hebt.
Rood zijn ze volgens mij gecharged.
Adrenaline kan gebruikt worden voor signs als je stamina-bar op is.. Met een 'adrenaline build' zou je in theorie signs kunnen spammen, tussen het af en toe slaan door dan.batsenbv. schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:52:
Er is een ability die er voor zorgt als je 0 hp hebt dat de adrenaline point omgezet worden naar HP. Voor de rest ben ik er zelf ook nog niet achter
In The Witcher 2 kun je met een volle adrenaline-bar specials uitvoeren; maar ik weet niet meer of je die eerst ook moest unlocken in je talent tree.
Verbaast mij niets, maar ik ben ook nog geen lvl 20Jackal131 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:55:
[...]
Met deze strategie ga je niet winnen als er 20 levels verschil is...
Dit lukt wel als je een timed block, heavy strike, dodge, timed block, heavy strike, dodge...enz. Met deze taktiek heb ik NPC's verslagen die 20 lvls hoger waren dan ik. Als je echter je block verkeerd timed, dan is het ook vrijwel meteen gebeurd
Maar bij je eerste gevechten werk het, dan kun je ook meteen andere strategiën oefenen.
Het spel onlangs gekregen bij een nieuwe videokaart. Net even wat filmpjes gekeken en wat stukjes gelezen over de basis gameplay. Ook gekeken naar wat nu lekkerder speelt op de pc: Mouse + Tobo of Controller.
Geen duidelijk antwoord kunnen vinden. Dus, wat vinden jullie?
Mouse+Tobo of Controller?
Ben van huis uit een typische pc gamer al zijn consoles (en dus ook controllers) mij niet onbekend.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Het is jammer dat je nadat de balk is gevuld niet een combo kan activeren ofzo, nu zie ik het nut er ook niet echt van. Ik kan in het spel ook geen goeie beschrijving vinden van het nut van die points.Puc van S. schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:59:
[...]
Er is ook een ability die adrenaline points omzet in stamina (dodge/signs) als die leeg is.
Daarnaast zou het volgens mij ook voor extra damage moeten zorgen adv hoeveel adrenaline je hebt.
Rood zijn ze volgens mij gecharged.
Ik heb eerst zo een 30 uur op de PS4 gespeeld, en ben nu op de PC bezig. Het is te merken dat de PC versie een poort is van console controls, maar toch speelt het net wat fijner vind ik. Het is gewoon net wat preciezer met de muis wanneer je aan het rondkijken bent, en tijdens combat ook.ChojinZ schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:01:
Totale Witcher newbie hier.
Het spel onlangs gekregen bij een nieuwe videokaart. Net even wat filmpjes gekeken en wat stukjes gelezen over de basis gameplay. Ook gekeken naar wat nu lekkerder speelt op de pc: Mouse + Tobo of Controller.
Ben van huis uit een typische pc gamer al zijn consoles (en dus ook controllers) mij niet onbekend.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Die zijn ergens in de tutorial voorbij gekomen dacht ik. Tevens staat er bij de ability points wat van impact ze hebben op je adrenaline punten.in2duhCore schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:01:
[...]
Het is jammer dat je nadat de balk is gevuld niet een combo kan activeren ofzo, nu zie ik het nut er ook niet echt van. Ik kan in het spel ook geen goeie beschrijving vinden van het nut van die points.
Geen ervaring nog met de controller, maar toetsenbord en muis zijn echt prima te doenChojinZ schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:01:
Dat.
Kwestie van proberen.
Ik kan niet wennen aan het nog eens apart de camera besturen met het rechter sticky; ik ben gewend dat de camera mee gaat aan de hand van mijn muisbewegingen.
Heb je veel 3rd person game ervaring met controller, dan kan het zijn dat jij dat geen probleem vind.
Zo heeft ieder zijn voorkeur. Een eenduidige antwoord tobo+muis of controller zul je niet gaan krijgen.
Lastig antwoord te geven. Zelfs als 100 man zegt controller kan het zijn dat jij muis+tobo beter vindChojinZ schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:01:
KB+muis is en blijft vaak net ff nauwkeuriger, maar het is zo veel lekkerder zitten, op de bank onderuit
Deze discussie is vanmorgen ook al gevoerd. En gedurende de week ook. Heb je de zoekfunctie gebruikt?ChojinZ schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:01:
Totale Witcher newbie hier.
Vergeten de PC mensen die de RETAIL / GOG versie gekocht hebben niet om wekelijks(?) even de nieuwe DLC's te downloaden?
Vooral voor wie al in Skellige rondloopt.
(GOG Galaxy haalt ze wel/niet automagisch op?)
Je kan gewoon on-the-fly met beiden spelen, speel zelf de game met controller maar inventory management doe ik met de muisHeatWave schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:13:
Was voorheen ook keyboard+muis-fanaat, maar sinds meer en meer games ports van consoles zijn ben ik ook maar eens aan de controller begonnen een tijd terug, speel nu bijna alles met controller.
KB+muis is en blijft vaak net ff nauwkeuriger, maar het is zo veel lekkerder zitten, op de bank onderuit.
Goede tip, ik heb hier niet naar gekeken. Gewenning dat iets automatisch update.Nnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:17:
Misschien overbodig, maar...
Vergeten de PC mensen die de RETAIL / GOG versie gekocht hebben niet om wekelijks(?) even de nieuwe DLC's te downloaden?
Vooral voor wie al in Skellige rondloopt.![]()
(GOG Galaxy haalt ze wel/niet automagisch op?)
Er is een aparte questline binnen Novigrad die veel 'special cards geeft', de Baron geeft er ook een o.a. En je had op het begin bij White Orchard ook een speciale foltest kaart kunnen kopen(wat ik helaas gemist heb, want die kon namelijk de 'clear weather' castenPiet_Piraat7 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:09:
Ik heb overigens zelf een probleem met Gwent, ik kan mijn leadercard niet meer gebruiken(Foltest 1)? Als ik hem selecteer kan ik dus hem niet 'summonen'.
Iemand een idee, hij staat gewoon geselecteerd in mijn deck.
Laatste paar pagina's gelezen en wat gegoogled. Heb de discussie van vanochtend (zie ik nu) gemist. Gaat hier ook best hard in het topic.Razorbite schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:16:
[...]
Deze discussie is vanmorgen ook al gevoerd. En gedurende de week ook. Heb je de zoekfunctie gebruikt?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Lipst3r schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:35:
[...]
spoiler:Waar vind je deze ''boxwedstrijden'' dan?
Foltest 1, dat is de mist summon ability toch? Heb je wel een mist in je deck?Bjorn89 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:23:
[...]
Er is een aparte questline binnen Novigrad die veel 'special cards geeft', de Baron geeft er ook een o.a. En je had op het begin bij White Orchard ook een speciale foltest kaart kunnen kopen(wat ik helaas gemist heb, want die kon namelijk de 'clear weather' casten.
Ik heb overigens zelf een probleem met Gwent, ik kan mijn leadercard niet meer gebruiken(Foltest 1)? Als ik hem selecteer kan ik dus hem niet 'summonen'.
Iemand een idee, hij staat gewoon geselecteerd in mijn deck.
Ik snap al waarom dat niet werkt, ik dacht dat de leadercards 'zelf' summoned maar ze spelen dus een kaart.Puc van S. schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:32:
[...]
Foltest 1, dat is de mist summon ability toch? Heb je wel een mist in je deck?
Ik heb namelijk alle weather effects uit mijn deck gehaald, en probeer de kans op x2 kaarten (m.u.v Scorch en clear weather) erin te houden, tevens ook die medic+1 kaart en de spykaarten.
De ability is volgens mij juist dat je die altijd kan gebruiken ongeacht of je die in je deck heb of niet.
[ Voor 23% gewijzigd door bAdmuTs op 28-05-2015 14:46 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
|- Rotterdam -|
Er is momenteel een bug met main quests, ze geven je GEEN exp als je huidige level hoger is dan het level van de quest. Het advies is om te wachten met main quests tot dit gepatched is. Voor meer informatie zie: http://www.reddit.com/r/w...ards_for_quests_in_patch/
Nee het verschil tussen die 2 is dat Foltest 3 je siege weapons verdubbeld (en ook alleen die) en niet een kaart uit je deck speelt.bAdmuTs schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:45:
Volgens mij hoeft de kaart niet in je deck te zitten hoor. De derde foltest kaart summond een commander's horn en als ik die niet in me deck heb zitten kan ik die gewoon gebruiken.
De ability is volgens mij juist dat je die altijd kan gebruiken ongeacht of je die in je deck heb of niet.
F1 doet dat wel (staat er ook specifiek bij! "Plays an impregnable Mist from your deck")
Is dit altijd zo bij iedereen of kan dit gebeuren?ye-roon schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:48:
OKAY, gezien het een beetje ondergesneeuwt is hier nog even een waarschuwing!
Er is momenteel een bug met main quests, ze geven je GEEN exp als je huidige level hoger is dan het level van de quest. Het advies is om te wachten met main quests tot dit gepatched is. Voor meer informatie zie: http://www.reddit.com/r/w...ards_for_quests_in_patch/
Precies dit! haha! Vandaag wordt het even patatje halen bij de snackbar en door vanuit het werkPiet_Piraat7 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:32:
Ik voel die oude WoW-verslaving weer opkomen waarbij ik niet kan wachten tot ik thuis kom van werk om weer uren te 'verliezen' in de game.
Dat van die mainquests is dat nog met de laatste patch gekomen? Gelukkig ben ik net door mainquest van lvl 6 naar level 7 gegaan. Dan maar even afwachten of ik door kan
Dan heb ik niks gezegdPuc van S. schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:49:
[...]
Nee het verschil tussen die 2 is dat Foltest 3 je siege weapons verdubbeld (en ook alleen die) en niet een kaart uit je deck speelt.
F1 doet dat wel (staat er ook specifiek bij! "Plays an impregnable Mist from your deck")
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
DIt is voor iedereen op PC met 1.04 en op PS4 met nieuwste patch. Op Xbone is die patch nog niet uit, dus daar heb je er geen last van.voxxel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:50:
[...]
Is dit altijd zo bij iedereen of kan dit gebeuren?
Hmm... ik kan zo reddit niet lezen hier Ye-roon. Zijn ze al bezig met fix dat jij weet?ye-roon schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:57:
[...]
DIt is voor iedereen met 1.04 en op PS4 met nieuwste patch. Op Xbone is die patch nog niet uit, dus daar heb je er geen last van.
Hmm vreemd dat ik het nog niet gehad hebt dan. Ik kreeg voor de bloody baron quests behoorlijk wat xp (na de patch) en ik was een 1-2 levels hoger dan de quest.ye-roon schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:57:
[...]
DIt is voor iedereen op PC met 1.04 en op PS4 met nieuwste patch. Op Xbone is die patch nog niet uit, dus daar heb je er geen last van.
Ja, de bug is erkend, en er wordt aan gewerkt.Lipst3r schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:58:
[...]
Hmm... ik kan zo reddit niet lezen hier Ye-roon. Zijn ze al bezig met fix dat jij weet?
"We have found the issue and started working on a fix. We're especially sorry about this bug!"
http://forums.cdprojektre...08&viewfull=1#post1709208
GamiQ, de game notes app met game maps!
Helemaal geen (main) quests is volgens mij niet nodig. CD Projekt RED heeft zelf aangegeven dat het issue is als het recommended level van de quest 6 levels lager is dan je eigen level. Zie hier. Sommige ervaringen (o.a. hier) gaan daar tegen in, het zou dan ook om side quests gaan en slechts 4 levels verschil. Maar of dat allemaal helemaal klopt is niet duidelijk.ye-roon schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:48:
Volgens mij is het prima om door te spelen, maar zorg gewoon dat je eigen level niet veel hoger is dan de quest. En let er dan op of je gewoon XP krijgt. Ik probeer sowieso de quests wel globaal op volgorde van level te doen. Dan heb je ook de leukste ervaring denk ik.
Joop, wel op het linkje klikken en lezen aub. Het is een bug, het is al toegegeven door CDPRJ en ze zijn al aan het werken aan een fix.Joop schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:04:
[...]
Helemaal geen (main) quests is volgens mij niet nodig. CD Projekt RED heeft zelf aangegeven dat het issue is als het recommended level van de quest 6 levels lager is dan je eigen level. Zie hier. Sommige ervaringen (o.a. hier) gaan daar tegen in, het zou dan ook om side quests gaan en slechts 4 levels verschil. Maar of dat allemaal helemaal klopt is niet duidelijk.
Volgens mij is het prima om door te spelen, maar zorg gewoon dat je eigen level niet veel hoger is dan de quest. En let er dan op of je gewoon XP krijgt. Ik probeer sowieso de quests wel globaal op volgorde van level te doen. Dan heb je ook de leukste ervaring denk ik.
We hebben het hier over quests doen op level 15, terwijl de quest level 14 is. Niet een quest doen waarvan het required level in het grijs geschreven staat.
En als we dan toch specifiek zijn, jij zegt:Quests that are 6 levels (or more) lower than yours are not granting experience. Anything else should reward you with exp
Van wie is dat advies? En waar haal je vandaan dat het alleen main quests zijn?ye-roon schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:48:
[..]Het advies is om te wachten met main quests tot dit gepatched is. [..]
Wel even correcte informatie gevenye-roon schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:48:
Later is dit geworden:Nnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:12:
Quest die meer dan 5 levels lager zijn dan jouw huidige level geven géén XP.
Quests that are 6 levels (or more) lower than yours are not granting experience. Anything else should reward you with exp, we are looking into the issue.
[ Voor 12% gewijzigd door Nnoitra op 28-05-2015 15:18 ]
de reddit post, plus de hele post op het cdpr forum. Het advies is van de community, had je ook gelezen kunnen hebben, het staat al in het begin van de reddit post. Nee, dat is geen advies van CDPR, maar wel common sense. Doe er mee wat je wilJoop schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:15:
Dat heb ik gedaan. Ik weet dat het een bug is, en dat ze werken aan een fix. Maar als jij nou ook even op mijn linkje klikt dan zie je wat de dev's er zélf van zeggen...
[...]
En als we dan toch specifiek zijn, jij zegt:
[...]
Van wie is dat advies? En waar haal je vandaan dat het alleen main quests zijn?
Oh ja en ik had gereageerd op je 6 levels lager comment, ik geloof dat er iets staat over: level 15 zijn, level 14 quest doen, daarna iets over quests waar het level "grijs" is...
@hierboven: yup, heb ik gedaan. Ik heb de reddit post en de post op het cdpr forum gelezen, kort samengevat en gepost. De bug geld voor main quests waar je hoger bent dan de quest, die nog wel exp zouden moeten geven. Dus ja, ik heb de correcte informatie gegeven.
[ Voor 11% gewijzigd door ye-roon op 28-05-2015 15:23 ]
Euuwwww dan! Geen probleem dus om door te spelen hierNnoitra schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:16:
[...]
Wel even correcte informatie geven
[...]
Later is dit geworden:
Quests that are 6 levels (or more) lower than yours are not granting experience. Anything else should reward you with exp, we are looking into the issue.
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic