Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:46

Japser

Jeej!

Nnoitra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:38:
[...]

Waar lees jij dat je opnieuw moet beginnen om deze DLC's te spelen?
Misschien iets te snel overheen gelezen/geconcluceerd idd :) Ze zullen de nieuwe gebieden wel zo scalen dat ze kunnen worden gespeeld als je het originele verhaal hebt uitgespeeld, dus met een compleet gelevellede Geralt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Maulwurfje schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:50:
http://store.steampowered.com/app/292030/
Game + expansion kost 74,99 euro. Game los plus DLC lost kost op steam 59,99 + 9,99 + 19,99 = 90 euro.
Bij mij:

Witcher plus expansion pass los: 46.99 + 24.99 = 71.98
Alles in 1 pakket: 74.99

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/hwye4i.jpg

En uiteraard koop ik 'm bij GOG, om de genoemde reden. (alleen nog niet nu, sinds een tijd weer een aardige backlog aan spellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-03 20:42
Je hebt zeker al een witcher game gekocht. Dan krijg je extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
En bij mij inderdaad 43,99 voor de base game. Maar ik ga er niet aan. 2 heb ik nooit uitgespeeld, niet mijn combat-systeem. Ik wacht wel op Cyberpunk 2077.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 17:38

Man, wat heb ik zin in deze game! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-07 17:15
Ja die trailer vergroot de hype lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:31

nFo

Inderdaad mooie trailer, ga ik zeker kopen.
Net Dragon Age Inquisition uitgespeeld, dus wel weer toe aan een nieuw avontuur. :)
Weet alleen nog niet voor PC of Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:06

westergas

rikkie_pc

nFo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:29:
Weet alleen nog niet voor PC of Xbox.
Heb je een goede game PC? --> PC.
Heb je nog geen goede game PC? Koop dan een goede game PC --> PC

:Y

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:31

nFo

westergas schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:45:
[...]

Heb je een goede game PC? --> PC.
Heb je nog geen goede game PC? Koop dan een goede game PC --> PC

:Y
Pc voldoet aan de recommend config, speel alleen liever met een controller en achievements op de xbox zijn ook wel leuk.
Ik zoek wel even een compare tussen Xbone en PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-03 20:42
nFo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:47:
[...]

Pc voldoet aan de recommend config, speel alleen liever met een controller en achievements op de xbox zijn ook wel leuk.
Ik zoek wel even een compare tussen Xbone en PC.
Game is geoptimaliseerd voor controller. Volgens de eerste langdurige game sessies speelt het met controller zelfs lekkerder dan met muis en toetsenbord. Ook op de PC kan je dus goed met controller spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Op de PC hoef je natuurlijk niet met keyboard+mouse te spelen. Maar je zit dan bijvoorbeeld iig niet vast aan 30fps frame lock en je kan de resolutie/AA/AF lekker op schroeven als je de spullen er voor hebt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb TW3 voor de pc gratis gekregen, maar ik heb speciaal een PS4 voor TW3 gekocht (x maanden terug) lastige keuze dit, of op de PC spelen of 60 euro uitgeven en op de PS4 spelen hmmmm alhoewel op de bank/in bed gamen ofc het fijnst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
The Witcher 3 kost 28 euro als je op allkeyshop kijkt, inclusief de uitbreiding max 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

Bjorn89 schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:03:
The Witcher 3 kost 28 euro als je op allkeyshop kijkt, inclusief de uitbreiding max 55 euro.
Welke uitbreiding? die waren toch allemaal gratis? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-07 10:25
Anoniem: 604128 schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:20:
[...]

Er komen 16 DLC pakketten die gratis zijn, maar dat wil niet zeggen dat dat ook de enige DLC pakketten zullen zijn he ;)

Er komen 2 betaalde DLC pakketten die 10+20 uur gameplay dacht ik moeten opleveren.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Anoniem: 604128 schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:20:
[...]

Zover ik weet zijn er een paar gratis en een paar betaald. Ik wou het alleen even melden, aangezien er genoeg mensen zijn die hier 50-90 euro tegen aan willen gooien, terwijl er veel goedkopere alternatieve sites zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ASNNetworks schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:45:
[...]

Er komen 16 DLC pakketten die gratis zijn, maar dat wil niet zeggen dat dat ook de enige DLC pakketten zullen zijn he ;)

Er komen 2 betaalde DLC pakketten die 10+20 uur gameplay dacht ik moeten opleveren.
Ah, ik dacht dat ze voor 100% gratis gingen, beetje flauw dit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:00
As gamers, we nowadays have to hold on tight to our wallets, as surprisingly right after release,lots of tiny pieces of tempting contentt materialize with a steep price tag attached. Haven’t we just paid a lot of cash for a brand new game?
As CD PROJEKT RED, we strongly believe this is not the way it should work and, with The Witcher 3: Wild Hunt, we have decided to do it differently. Cutting to the chase, everyone who buys Wild Hunt will receive 16 specially prepared DLCs absolutely for free, regardless of platform
"If we ever decide to release paid content for Wild Hunt, I promise you, gamers will see why we decided to charge for it," Iwiński told Polygon at the time. "We'll ask ourselves a simple question: Could anyone feel ripped off when they buy it? If there's even a slightest possibility they will, we won't do it."
http://www.polygon.com/20...nt-program-as-dev-attacks

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

De game is gold gegaan, schijnbaar is de download 35gig, valt allezins mee :) wellicht komt er nog een hd pack voor pc's die dat aankunnen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:57:
De game is gold gegaan, schijnbaar is de download 35gig, valt allezins mee :) wellicht komt er nog een hd pack voor pc's die dat aankunnen.
YES! Kom maar op :)
Wel balen...op zich lijkt met GTA V ook wel leuk alleen ik heb geen tijd voor Clash of Clans, TW3, GTA V én een huwelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 22:26
Exit huwelijk dan maar? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:05
Ik heb de eerste Witcher game met plezier gespeeld - niet uitgespeeld - de tweede Witcher game trok me niet, de combat voelde niet leuk en goed aan. Ik ging zelfs dood op Easy. Ik had er meteen geen zin meer in.

Maar toen ging ik Bloodborne spelen, na enig aandringen van een maatje, en leerde ik iets geduldiger spelen en tactischer te denken. Nu gaat de combat me een stukje beter af en begin ik er een beetje plezier aan te hebben. Ik zal 'em niet kunnen uitspelen voordat W3 uitkomt, maar het begint wel te kriebelen.

Ik hoop wel dat ze de combat een klein beetje op de schop hebben genomen, want het heen-en-weer rollen na elke aanval is niet he-le-maal mijn ding.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-07 13:22

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb precies hetzelfde. W1 niet helemaal uitgespeeld, W2 al snel laten liggen vanwege de combat. Maar als ik naar de trailers kijk zou W3 wel eens de game van het jaar kunnen worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zelf kwam ik van skyrim af, dus de combat van W2 sloeg nergens op. snel weer gestopt. Maandje of 2 later weer opgepakt en in een keer uitgespeeld. ~14u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-07 17:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Kun je de campaign ook gewoon in volledigheid met 2 man spelen? Kom dit eigenlijk niet echt tegen. Het is namelijk niet echt mijn type game alhoewel ik deel 2 best wel tof vond (maar zeker niet uitgespeeld). Als ik gewoon met een vriend van me mee kan spelen en alles samen kan doen dan ga ik hem zeker aanschaffen dan is het voor mij in ieder geval een stuk leuker.

Thnx, dan moet ik er nog eens goed over nadenken. of wellicht op een later tijdstip eens aanschaffen.

[ Voor 12% gewijzigd door Chrosser op 20-04-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Omstebeurten spelen dan maar :p
Tis geen co-op game; er is maar 1 Gerald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Vond net de combat in deel 2 beter, deel 1 was nogal repetitief. Gewoon niet als een malle proberen erdoor te hakken, maar tactisch en met geduld te werk gaan. En het verhaal is tevens nog eens 10* beter in deel 2 + fantastische gfx!

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 22:26
Ik heb de Witcher 2: Enhanced Edition een keer in een Steam Holiday sale op de kop getikt. Toen heel even gespeeld en ik vond 'm maar zo zo. Heb 'm nu weer opgepakt in aanloop naar deel 3 en ik kan het spel op zich wel waarderen, maar ik ben blij dat ze voor open-world gaan in deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-07 13:22

EektheMan

DPC

W1 helemaal uitgespeeld en genoten van het verhaal en de Europese stijl van de game. Strookt veel meer met de realiteit, geen preutsheid en gewoon de wereld laten zien van zijn mooie kant, maar zoals in het echte leven normaler is, meestal van zijn lelijke kant.

Dan aan Skyrim begonnen en tegelijk W2. Vechten ging me niet goed af in W2. Had zelfs moeite met de intro..... (speel met muis en keyboard laptop). Dus weer terug naar Skyrim. Op een dag toch doorgezet en weer helemaal in de wereld van Gerald gaan leven. Skyrim wereld voelt nu te clean aan.

Poeh, wat een verschil in prijzen met GOG (15$) en Steam(49,99€). Achievements zijn wel aardig om te checken of je iets gemist hebt, maar om nu zoveel extra te vragen?

Wat ik me afvraag bij die expansion pack is of die niet ook te krijgen is bij een real life special edition? Een jaar terug bij de pre-sale kreeg je heel veel goodies, maar er was toen niets bekend over de 2 extra DLC's in de expansion pack. Op bol.com zie ik bij de collectors edition niets staan over de expansion pack. Iemand die dit weet?

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
EektheMan schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:51:
Poeh, wat een verschil in prijzen met GOG (15$) en Steam(49,99€). Achievements zijn wel aardig om te checken of je iets gemist hebt, maar om nu zoveel extra te vragen?
Witcher 3 bij GOG kost ook €49,97
Wat ik me afvraag bij die expansion pack is of die niet ook te krijgen is bij een real life special edition? Een jaar terug bij de pre-sale kreeg je heel veel goodies, maar er was toen niets bekend over de 2 extra DLC's in de expansion pack. Op bol.com zie ik bij de collectors edition niets staan over de expansion pack. Iemand die dit weet?
Bij elke editie krijg je 16 gratis DLC (kleine dingetjes; armor, weapons, haircuts, etc)
De expansion pack DLC kun je los kopen of in een bundel; Witcher + Expansion (dus zit niet bij de collectors).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Gamespot heeft deze week 3 videos over de Witcher

Deel 1 is gister gepost:

http://www.gamespot.com/v...3-wild-hunt/2300-6424503/

Wel leuke dingen. Gaat vooral over het opzetten van CD Projekt eigenlijk, maar is toch wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 17:50

el-jorge

turn around and feel the vibe

Msi92 schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:14:
Ik heb TW3 voor de pc gratis gekregen, maar ik heb speciaal een PS4 voor TW3 gekocht (x maanden terug) lastige keuze dit, of op de PC spelen of 60 euro uitgeven en op de PS4 spelen hmmmm alhoewel op de bank/in bed gamen ofc het fijnst is.
Hier een beetje hetzelfde. TW3 gratis bij mijn nieuwe videokaart. Echter eind vorig jaar ps4 gekocht met name voor DA:I en TW3....

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Als je voor graphics/mods/fidelty wilt gaan kun je het beste voor PC kiezen.

Qua "bankhangen" kun je voor de PS4 gaan. Of gewoon een controller aan je pc hangen en die naar je tv doorlussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Basekid schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:32:
Als je voor graphics/mods/fidelty wilt gaan kun je het beste voor PC kiezen.

Qua "bankhangen" kun je voor de PS4 gaan. Of gewoon een controller aan je pc hangen en die naar je tv doorlussen :)
Ik zit met name aan het laatste te denken, zal de vriendin wel niet leuk vinden omdat die grote kast dan bij de tv moet staan, maar is tijdelijk. Kan je de ps4 controller tegenwoordig aan een pc hangen? Ik heb nog wel ergens een X360 controller liggen, maar vind de ps4 controller een stuk fijner.

[ Voor 3% gewijzigd door el-jorge op 21-04-2015 15:41 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Je kan ook steam in-home streaming gebruiken. Laat je PC in je eigen kamer staan en dan zet je een goedkoop mooi bakje bij de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

el-jorge schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:41:
[...]

Ik zit met name aan het laatste te denken, zal de vriendin wel niet leuk vinden omdat die grote kast dan bij de tv moet staan, maar is tijdelijk. Kan je de ps4 controller tegenwoordig aan een pc hangen? Ik heb nog wel ergens een X360 controller liggen, maar vind de ps4 controller een stuk fijner.
Ja dat kan zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

Nnoitra schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:04:
[...]
Witcher 3 bij GOG kost ook €49,97
Verrek, ik meen me te herinneren dat GOG in het verleden de regio pricing oneerlijk vond en daarniet aan meedeed. Dat kon waarschijnlijk met de oude spellen en eigen spellen wel, maar sinds de bibliotheek en hun eigen bereik is uitgebreid niet meer. Staat nu iig:
While our older, “back-catalog” games, and most other items, usually cost roughly the same in all currencies, some new games in our catalog may have different prices based on where you are physically located in the world In such cases, you may find that you're asked to pay a different amount than people in other regions do. However, we offer store credit, which you can use in future purchases, to make up for the price difference. Regional pricing is something that is undertaken at the request of the company for whom we are selling the game, but we do our best to go the extra mile and make it right for everyone.
Geen idee wat die storecredit is. In ieder geval kost het spel in mijn regio 15 Dollar en hoef ik me daar geen zorgen over te maken oOo

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Eerste google hit hielp mij gelijk al verder. Vond wel iets met 3rd party software ipv Sony drivers.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Nieuw op witcher youtube kanaal;

Komen een paar interressante stukjes in;
https://www.youtube.com/watch?v=SuZ5YkXVEvk

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:29
Dit wordt beter en beter. Charles Dance zit er ook in! Wist ik nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
The_Cure schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:28:
Klopt, in game of thrones speelde hij Tywin lannister, ook een machtig persoon. Ik denk dat zijn uitstekende optreden daarin heeft gezorgd dat de makers van de Witcher hem wilden hebben voor de game. Alleen jammer dat hij geen Pools spreekt...

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

The_Cure schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:28:
niet lullig bedoeld hoor maar dat was al een hele tijd geleden bij de teaser trailer te zien ;) Wel vet nonetheless natuurlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:08
Ik heb zo een idee dat deze game wel eens vroegtijdig kan uitlekken. Als ik deze foto zo zie https://fbcdn-sphotos-b-a...1087145035088824355_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

matery schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:42:
Ik heb zo een idee dat deze game wel eens vroegtijdig kan uitlekken. Als ik deze foto zo zie https://fbcdn-sphotos-b-a...1087145035088824355_o.jpg
Mwah, games worden gewoon eerder verzonden voor de releasedatum naar retailers, zodat ze voldoende voorraad hebben voor de release datum. Dit is niet zo bijzonder, maar het zou natuurlijk wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Is wel vroeg. Waarom brengen ze hem niet gewoon uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

westergas schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:24:
Is wel vroeg. Waarom brengen ze hem niet gewoon uit?
Marketing, afspraken met microsoft/sony, wereldwijde verspreiding kost best veel tijd, om maar enkele te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 07:54
Ook hier een twijfelaar over welke versie. Heb Witcher 1 + 2 op de pc gespeeld. De eerste nog met een muis/tb omdat er geen andere optie was. De tweede game met mijn 360 controller en het voelde alsof die game gemaakt was voor een controller. Ik heb een hele mooie tv, een heerlijke zitzak en een playstation 4. Maar de game draait op 1080p 30fps. Ik weet gewoon zeker dat mijn computer met de 780TI dat een heel stuk beter kan. Plus ik kan op 100% mijn W2 importeren en er zeker van zijn dat al mijn keuzes precies zo zijn als in W2, ipv afhankelijk van Dandelions verhaal over hoe het is gegaan.

Maja, ik was te laat met het kopen van de collectors edition voor de pc. Die artbook, statue en vooral die necklace zijn toch wel zeer aantrekkelijk en de enige die nog te verkrijgen is, is die voor de PS4. Ander bijkomend voordeel van spelen op de PS4 is dat ik veel minder geneigd ben om stuff op google op te zoeken in m'n tweede monitor.

Aan de andere kant, het is een nvidia game, dus streamen van pc naar shield tablet en zo op TV spelen moet ook wel lukken denk ik. Dan heb ik alsnog awesome graphics en relaxed voor de tv zitten.

Echt waar, bij DA:I was de keuze niet zo moeilijk omdat ik daar geen pre-order wilde en de reviews wilde afwachten. Maar voor deze game, die toch echt wel grote kanshebber goty gaat zijn en de game is waar ik me al het langst op verheug. Moeilijke keuzes allemaal...

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 21:13
Op gamespot.com hebben ze een leuke 3-delige documentaire over de game.

Zeker een aanrader om te kijken, er zitten geen spoilers in.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Wauw :o

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/t31.0-8/11061973_1562805213987190_7920279417519462898_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:08
De tv spot laat ook een hele gave cinematic zien. Hopelijk is het spel gevuld met deze cinematics :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Doe even heel gauw normaal. Duurt nog 2,5 (lange) weken en kom jij even dat posten??? ;(

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:23
el-jorge schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:41:
[...]

waarom niet een htpc(bouwen) en dan steams inhome streaming gebruiken om je game te streamen. vriendin blij(kleine kast, en ze kan er series op kijken). en jij blij want je hoeft niet te zeulen met de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm zie ik daar andere werelden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Daar dacht ik dus ook al aan, maybe de DLC waar ze het over hadden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Edit: Niet meer van toepassing.

[ Voor 92% gewijzigd door Nnoitra op 29-04-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ben net maar eens aan de boeken begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Zojuist ook maar een reservering gedaan voor W3, word de eerste witcher game die ik ga spelen :D ben zeer benieuwd. Ben zelf ook nieuwsgierig naar de boeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Speel anders eerst TW2. Nog altijd grafisch een van de knapste games die er zijn :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
boe2 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:37:
Speel anders eerst TW2. Nog altijd grafisch een van de knapste games die er zijn :)
Zou graag willen, maar heb 'alleen' een ps4 thuis :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie96
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-06 07:40
Ben ik de enige die denkt dat de collectors edition later veel geld waard wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Nee je bent niet de enige, kijk hier maar eens naar :p
http://www.ebay.com/itm/B...26sd%3D121291837142&rt=nc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

loki504 schreef op zondag 26 april 2015 @ 07:50:
[...]

waarom niet een htpc(bouwen) en dan steams inhome streaming gebruiken om je game te streamen. vriendin blij(kleine kast, en ze kan er series op kijken). en jij blij want je hoeft niet te zeulen met de pc.
Misschien wel een goed idee.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:26

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jammer eigenlijk dat mijn WoW vanilla CE heb gebruikt. Of dat ik er toen niet meer had gekocht...
Overigens maak ik altijd al mijn CE's open en ga deze gewoon spelen.
Wel laat ik alles zoveel mogelijk intact danwel ingepakt. Die kartonnen figuurtjes bijvoorbeeld heb ik nooit in elkaar gezet.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:26

Nyarlathotep

Crawling Chaos

el-jorge schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:46:
[...]

Misschien wel een goed idee.
Streamen via Steam... Dat heb ik dus nog nooit geprobeerd!
Mijn game pc staat boven in het kantoor. En beneden een (Intel NUC) HTPC. Dus als ik Steam daar op zet... kan ik de game naar beneden streamen en spelen met een controller? Dat zou super gaaf zijn...
De game pc is wel wireless verbonden met mijn netwerk maar de latency is gelukkig laag.

Overigens heb ik depc versie van de CE gepreordered bij Bol. Inmiddels uitverkocht. Ik hoop echt dat ze 'm ook kunnen leveren.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Nyarlathotep schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:22:
Streamen via Steam... Dat heb ik dus nog nooit geprobeerd!
Mijn game pc staat boven in het kantoor. En beneden een (Intel NUC) HTPC. Dus als ik Steam daar op zet... kan ik de game naar beneden streamen en spelen met een controller? Dat zou super gaaf zijn...
De game pc is wel wireless verbonden met mijn netwerk maar de latency is gelukkig laag.
http://store.steampowered.com/streaming

Ik stream games zo ook via een NUC (de celeron) en gebruik een wireless Logitech controller. Over het algemeen gaat dat prima! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakobian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 21:41
Interessant!

Heb je dan geen last van input lag?

Vetterdetet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:23
jakobian schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:03:
Interessant!

Heb je dan geen last van input lag?
valt reuze mee. multyplayer is wel dodgie. maar singelplayer is het prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Ik heb een nVidia Shield Tablet. Dat is de rede waarom ik toch besloten het op de pc te spelen. Ik ga gewoon proberen of ik het via de tablet lukt :) Anders gaat m'n 2de monitor maar gewoon uit zodat de verleiding om te internetten niet aanwezig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ye-roon schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:30:
Ik heb een nVidia Shield Tablet. Dat is de rede waarom ik toch besloten het op de pc te spelen. Ik ga gewoon proberen of ik het via de tablet lukt :) Anders gaat m'n 2de monitor maar gewoon uit zodat de verleiding om te internetten niet aanwezig is :)
Je gaat Witcher 3 op je shield tablet spelen?... :+

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
evilpin0 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:04:
[...]

Je gaat Witcher 3 op je shield tablet spelen?... :+
Nee, ik ga het installeren op mijn computer en via nvidia/steam streamen naar me tablet en dat op me tv spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Nnoitra schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:33:
[...]

http://store.steampowered.com/streaming

Ik stream games zo ook via een NUC (de celeron) en gebruik een wireless Logitech controller. Over het algemeen gaat dat prima! d:)b
Wauw, ik loop een beetje achter merk ik. Ik zat te denken aan een HTPC, nu moet ik mij verdiepen in een NUC? Is dat een goedkopere oplossing?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakobian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 21:41
el-jorge schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:56:
[...]

Wauw, ik loop een beetje achter merk ik. Ik zat te denken aan een HTPC, nu moet ik mij verdiepen in een NUC? Is dat een goedkopere oplossing?
Ligt er aan welke versie je pakt van de NUC. Ik zou er zeker in verdiepen als je aan een HTPC zit te denken..

zie ook Best Buy Guide November 2014

Vetterdetet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik heb gewoon een oude PC van werk meegenomen en er een GT210 ingeprikt. Draait als een zonnetje via Steam Streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-03 19:57
Ik heb een simpele poll gemaakt en op Reddit gezet omdat ik nieuwsgierig was wat de meest gangbare keuzes waren voor de import naar TW3. Best leuk om te zien:

spoiler: Spoilers voor TW2
Iorveth vs Roche's path 68%
Letho Killed 26%
Aryan Alive 78%
Henselt Alive (Roches path) 42%
Stennis Alive (Iorveths path) 62%
Anais vs Triss (Roches path) 23%
Saskia vs Triss (Iorveths path) 55%

Mochten jullie de poll zelf ook willen invullen:

http://goo.gl/forms/MoSnJbZLsC

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Je kan de keuzes toch ook handmatig invoeren bij de game? Want ik wil eigenlijk bij het einde andere keuzes maken dan mijn laatste playthrough.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 01-05-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

NOG 18 NACHTJES SLAPEN!!!!! 8)7 *O* oOo :)F :Y 8) d:)b <+:)
Sorry mensen.... ;)

Zijn er nog mensen die net als ik ook de 20e vrij hebben genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439578

Ja ik heb ook vrij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Ik moet de 19e en de 20e werken dankjewel werk :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:00
Ik heb zowel een PS4 als een XOne en het maakt mij niet uit op welke console ik ga spelen want het is toch een single player zonder co-op optie (toch?).

Ik vraag mij af of er verschillen tussen de ps4 en de xbox zitten. Is een van de versies met meer missies. Want 900p of 1080p is mij redelijk om het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dan zijn beide versies het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:00
Ik heb mij net nog ingelezen maar er valt nog niks te zeggen over de resolutie en fps want de xbox one zijn ze aan het optimaliseren.

Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Aramiss schreef op zondag 03 mei 2015 @ 16:44:
Ik heb zowel een PS4 als een XOne en het maakt mij niet uit op welke console ik ga spelen want het is toch een single player zonder co-op optie (toch?).

Ik vraag mij af of er verschillen tussen de ps4 en de xbox zitten. Is een van de versies met meer missies. Want 900p of 1080p is mij redelijk om het even.
PS4 is 1080p, X1 is 900p. Ze zeggen dat ze de X1 nog verder optimaliseren en 1080p willen halen. Maar de game is al een tijdje goud en de PS4 versie is zelfs al gelekt. Ga er dus vanuit dat de ze druk bezig zijn met de productie en distributie van de Blu-rays. Wie weet dat de X1 nog een day-one patch krijgt voor 1080p, maar zou er niet teveel op rekenen.

http://www.dualshockers.c...-implementation-and-more/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 07:29

justifire

Shut up and squat !!

www.isitmay19thyet.com :P

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 04-05-2015 17:42 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

westergas schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:42:
NOG 18 12 NACHTJES SLAPEN!!!!! 8)7 *O* oOo :)F :Y 8) d:)b <+:)
Sorry mensen.... ;)

Zijn er nog mensen die net als ik ook de 20e vrij hebben genomen?
DOH! Ik realiseer me net dat ik wel afhankelijk ben van een crossfire profiel. Zonder crossfire ondersteuning heeft het voor mij geen zin om dit spel aan te slingeren...

Ik hoop dat AMD zijn zaken op orde heeft bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

Bij het bestellen bij GOG.com vond ik het altijd jammer dat er geen achievements waren zoals in Steam. Niet voor de bragging rights, maar om te kunnen zien of ik iets gemist had. Kon je ook zien of het spleen van een ander pad interessant genoeg was.

Maar ik kreeg nu een mailtje van GOG.com dat hun Steam alternatief Galaxy in Beta gegaan is: http://www.gog.com/galaxy

Zo te zien zullen achievements ook van de partij zijn en daarbovenop zullen alle nadelen van Steam er niet inzitten. Geen reden meer dus om je geld via derden naar de ontwikkelaar te brengen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
hmm dit baart mij een klein beetje zorgen :( (Bloodborne was al een pain in the ass) maar its all worth it

http://nl.hardware.info/n...aadtijden-van-40-seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Msi92 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:00:
hmm dit baart mij een klein beetje zorgen :( Bloodborne was al een pain in the ass) maar its all worth it

http://nl.hardware.info/n...aadtijden-van-40-seconden
Er zijn iets van 3 laadschermen. Alleen tussen de (enorme) speelwerelden. Dus immersion breaking, nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Ahh goed om te weten, thanks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 604128 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:01:
[...]

Er zijn iets van 3 laadschermen. Alleen tussen de (enorme) speelwerelden. Dus immersion breaking, nee!
En als je deaud gaat (volgens het artikel tenminste...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
westergas schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:37:
[...]

En als je deaud gaat (volgens het artikel tenminste...)
Doodgaan is voor noobs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

TW2 wel eens op HARD gespeeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
westergas schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:02:
[...]

De herinneringen aan die ervaring heb ik gewist, te confronterend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

westergas schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:02:
[...]

Ja, noob! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 22:00
Nnoitra schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:24:
[...]

De herinneringen aan die ervaring heb ik gewist, te confronterend :'(
Ik ben op hard begonnen, maar dan opnieuw begonnen op niveua lager. Ik ging te vele dood. Op insane zal het mij nooit lukken.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 07:29

justifire

Shut up and squat !!

Dood gaan en fast-travelling.
Ben benieuwd hoe lang het laden duurt op de consoles...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Laatst online: 14-07 00:09
Witcher 3 is op het moment voor €39 te krijgen bij Green Man Gaming. Je krijgt dan een key om op GOG te redeemen. Best een mooie prijs lijkt mij :)

http://www.greenmangaming...tion/witcher-3-wild-hunt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik heb AMD vanmiddag een tweet gestuurd of zij iets kunnen zeggen over het crossfire profiel voor TW3 (of dat klaar is bij de release). Nou daar reageren ze dus mooi niet op }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 17:38
Hier nog een:

Ziet er prima uit. Geen spijt van m'n PS4 versie pre-order.
Had ook niet veel keus aangezien ik geen geld heb om m'n pc te upgraden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Ik dacht gisteren, even voorbereidingen treffen. Mijn save file opzoeken... Hmm hij staat niet op mijn backup drive. Dus grote search naar het woord "Witcher" op mijn hele machine. Niets. Alleen TW1 save. Dus mijn oude schijven net 1 voor 1 via usb aangesloten. Eerste stond het niet op. Dus het moet op de 2de staan. Maar die is nog al stuk. Grote zware tik elke keer... Dus die ligt nu in de vriezer. Over half uurtje maar kijken of ik er dan wel bij kan...

Zo niet heb ik nog 12 dagen om de game nog maals te spelen. Of ze moeten voor de PC ook die "hoe ging het verhaal ook alweer" comic hebben, dan geef ik dandylion gewoon alle opties die ik gekozen heb toen ^^ :)

Pagina: 1 ... 3 ... 92 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic