Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

Talel schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:13:
Zelf heb ik een MSI GTX 770 2GB, een i5-4670 @ 3,4 GHz en 8192 MB RAM, is dit genoeg om te voldoen aan de recommended requirements? Ik ben betreft computer specificaties echt een onwetende (in dit geval het verschil tussen de CPU's).

Alvast bedankt!
Beetje ovedreven reactie, excuus.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 08-01-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-01 17:28
Anoniem: 604128 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:20:
[...]

Niet om heel flauw te gaan doen, maar kan je lezen? Zo ja, dan heb je je antwoord. Zo nee. nja, succes d'r mee.
Zoals ik al zei weet ik het verschil tussen de CPU's niet... De rest weet ik dat die voldoen, maar ik dacht ik vermeld ze even voor de duidelijkheid. Ik weet dus niet of een i7 3770 beter of slechter is dan een i5 4670 voor gamen. Geen reden om gelijk een verwijt te maken dat ik de posts niet gelezen heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Talel op 08-01-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Talel schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:30:
[...]

Zoals ik al zei weet ik het verschil tussen de CPU's niet... De rest weet ik dat die voldoen, maar ik dacht ik vermeld ze even voor de duidelijkheid. Ik weet dus niet of een i7 3770 beter of slechter is dan een i5 4670 voor gamen. Geen reden om gelijk een verwijt te maken dat ik de posts niet gelezen heb.
Oke, het gaat niet om het nummertje, maar om de hoeveelheid cores (4, bij jou en bij de eisen) en de clocksnelheid. 3,4 Ghz, op een nieuwere proc is meer dan 3.3 op een oudere. I7 over I5 zal wss niks uitmaken, tenzij ze wonder boven wonder opeens gebruik maken van hyperthreading.

edit: jij gaat het prima redden met beide processor en GPU. mss geen 60FPS op ultra, maar middle/high moet zeker goed draaien!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 08-01-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-07 13:22

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Anoniem: 604128 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:33:
[...]
Oke, het gaat niet om het nummertje, maar om de hoeveelheid cores (4, bij jou en bij de eisen) en de clocksnelheid. 3,4 Ghz, op een nieuwere proc is meer dan 3.3 op een oudere. I7 over I5 zal wss niks uitmaken, tenzij ze wonder boven wonder opeens gebruik maken van hyperthreading.
Een 3770 presteert zonder hyperthreading niet echt beter dan een 2500. Verschil is maar erg klein. Dat betekent dus ofwel dat het vanaf de 2500 allemaal lood om oud ijzer is, of dat er juist goewde ondersteuning is voor meer threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edmin schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:39:
[...]

Een 3770 presteert zonder hyperthreading niet echt beter dan een 2500. Verschil is maar erg klein. Dat betekent dus ofwel dat het vanaf de 2500 allemaal lood om oud ijzer is, of dat er juist goewde ondersteuning is voor meer threads.
Dat is precies wat ik zei? i5vsi7 maakt sowieso (bijna, een keer 0.2ghz, meh...) niks uit, tenzij witcher 3 gebruik kan maken van HT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-01 17:28
Anoniem: 604128 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:33:
[...]

edit: jij gaat het prima redden met beide processor en GPU. mss geen 60FPS op ultra, maar middle/high moet zeker goed draaien!
Bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Anoniem: 604128 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:40:
[...]

Dat is precies wat ik zei? i5vsi7 maakt sowieso (bijna, een keer 0.2ghz, meh...) niks uit, tenzij witcher 3 gebruik kan maken van HT.
Het gaat er niet om of de appliocatie gebruik maakt van HT, maar of hert geschikt is voor meerdere threads (en dus cores). Anyway, het is een nuanceverschil. Ik las in je 'wonder boven woinder' een soort ongeloof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edmin schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:50:
[...]

Het gaat er niet om of de appliocatie gebruik maakt van HT, maar of hert geschikt is voor meerdere threads (en dus cores). Anyway, het is een nuanceverschil. Ik las in je 'wonder boven woinder' een soort ongeloof.
Ja dat laatste zeker, omdat er weinig tot geen games (effectief) gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:59

westergas

rikkie_pc

2500K word pas een bottleneck bij zeer veel GPU geweld. Crossfire 290 of SLI 970 bijvoorbeeld gaat je 2500K niet trekken.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:44
Wat ik niet snap is dat ze de phenom II 940 gelijk trekken met de 2500K. Neem dan een i5 750 ofzo.

Het lijkt eigenlijk alsof ze de systeemeisen van assassins creed unity gekopieerd hebben.En in unity doet de 2500K "minimum" het vervolgens beter dan de "recommended" 8350.
Afbeeldingslocatie: http://gamegpu.ru/images/remote/http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-Assassins_Creed_Unity-test-ac_proz.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door haarbal op 10-01-2015 20:14 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

haarbal schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:13:
Wat ik niet snap is dat ze de phenom II 940 gelijk trekken met de 2500K.
Ja wat een onzin idd. Een i5>phenom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:47

KipCurreh

Nightcrawler

Getting it for PC, sinds ik geen consoles bezit (buiten die SNES, PSX & Xbox op zolder ;) )

Men i5-4670 & Radeon R9 280X zullen het wel mogen kunnen, maar ik ben al tevreden op normal/high..
The witcher series is nu eenmaal gekend veeleisend te zijn

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KipCurreh schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:18:
Getting it for PC, sinds ik geen consoles bezit (buiten die SNES, PSX & Xbox op zolder ;) )

Men i5-4670 & Radeon R9 280X zullen het wel mogen kunnen, maar ik ben al tevreden op normal/high..
Je gaat het prima redden me dunkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

KipCurreh schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:18:

Als je er nog een 280X bij prikt word het nog mooier ;)

Ik ga iig helemaal los voor dit spel. Als mijn huidige 7950 crossfire het niet gaat redden op ultra@1440P (en die kans is zeer aanwezig) ga ik denk ik voor een GTX970 SLI. Dan ben ik meteen klaar voor de komende jaren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

westergas schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:21:
[...]

Als je er nog een 280X bij prikt word het nog mooier ;)

Ik ga iig helemaal los voor dit spel. Als mijn huidige 7950 crossfire het niet gaat redden op ultra@1440P (en die kans is zeer aanwezig) ga ik denk ik voor een GTX970 SLI. Dan ben ik meteen klaar voor de komende jaren :Y
Ik zou even wachten op wat ati/amd brengt.. :D
Maar 7950 gaat het denk ik niet redden op 2k ultra nee.

maar je kunt het tenminste spelen :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 12-01-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 604128 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:25:
[...]

Maar 7950 gaat het denk ik niet redden op 2k ultra nee.
Het zijn er 2 hé? ;)
Onderschat die niet, er komen aardig wat FPSjes uit. Maar de rek is er aardig uit idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

westergas schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:35:
[...]

Het zijn er 2 hé? ;)
Onderschat die niet, er komen aardig wat FPSjes uit. Maar de rek is er aardig uit idd...
Onderschat CDPR niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Doe ik niet!
Ik hoop alleen dat de PC versie niet te veel te leiden heeft onder de console versie. Maar gezien de uitstekende reputatie van die lui zal dat wel goed kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

westergas schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:17:
[...]

Doe ik niet!
Ik hoop alleen dat de PC versie niet te veel te leiden heeft onder de console versie. Maar gezien de uitstekende reputatie van die lui zal dat wel goed kopen.
Alhoewel de tweede nou niet 100% PC geoptimaliseerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tja...ik heb hem uitgespeeld met keyboard/mouse, totaal geen problemen mee gehad. En de graphics waren (zeker toe ie net uit was) erg goed. Duidelijk veel mooier als op consoles, niet alleen hogere resolutie/AA bijvoorbeeld. Volgens mij prima geoptimaliseerd dus als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

westergas schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:16:
Tja...ik heb hem uitgespeeld met keyboard/mouse, totaal geen problemen mee gehad. En de graphics waren (zeker toe ie net uit was) erg goed. Duidelijk veel mooier als op consoles, niet alleen hogere resolutie/AA bijvoorbeeld. Volgens mij prima geoptimaliseerd dus als je het mij vraagt.
Ik ook met KB/m, maar had wel het gevoel dat een controller makkelijker was.
edit: maar misschien heeft dit meer te maken met het speltype/besturings type dan het spel zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 12-01-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-05 21:13
can you run it: zegt faal op mijn systeem: lijkt me toch stug :?

i5-4590 3,3ghz
AMD r9 280 Royal King serie 3GB
8 Gb RAM

[ Voor 7% gewijzigd door ptholemy op 26-01-2015 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als je aan je specs al ziet dat je het kunt draaien, waarom run je dan nog zo'n waardeloos webtooltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-05 21:13
Edmin schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:14:
Als je aan je specs al ziet dat je het kunt draaien, waarom run je dan nog zo'n waardeloos webtooltje?
omdat dat webtooltje het tot nu toe altijd goed deed. het valt idd door de mand bij deze check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Met die specs kan je alles draaien, en dat zal voorlopig nog wel zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ptholemy schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:26:
[...]

omdat dat webtooltje het tot nu toe altijd goed deed. het valt idd door de mand bij deze check
Ook omdat het spel gewoonweg nog niet uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

haarbal schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:32:
Met die specs kan je alles draaien, en dat zal voorlopig nog wel zo blijven.
Mwoa...afhankelijk van de resolutie waarop je het speelt en wat je aan grafische pracht verwacht zou ik een GPU upgrade overwegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dan kan je blijven upgraden :p.
Ik heb een AMD x4 black edition en heb ik maart mijn videokaart een upgrade gegeven naar een R9 280x. The Witcher 2 in 1920*1080 met alles op max behalve ubersampling kan mij na al die jaren nog steeds geen stabiele 60fps geven. Meestal haalt hij het wel, maar in meer open delen van de wereld zakt hij richting 40 fps. Het spel ziet er dan wel WAANZINNIG knap uit.

Witcher games zijn bijzonder future-proof. Toen ik TW2 kocht moest ik het op een lagere resolutie spelen omdat mijn gaming pc toen met de native resolutie op low settings permanent rond de 25-30 fps zat.

Dat gezegd zijnde: TW3 komt ook op de "next gen" consoles uit, dus ik verwacht dat er niet veel nodig zal zijn om er acceptabele graphics uit te krijgen. De bieuwe footage deed me in ieder geval TW2 weer installeren en nu ben ik weeral Triss aan het achterna hollen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Interview met CD project. Ik heb inmiddels mijn verwachting van dit spel bijgesteld. Misschien nog steeds wel game of the year, maar beetje door gebrek aan alternatieven. BAH CDP vieze streken. PC = geen console. Breng het dan eerst op PC uit en downgrade het voor console. Nu is de pc versie zeer waarschijnlijk gedowngrade.

PC - Console partity dus grrrrrrrrr

Quote:
(...)We could potentially raise the resolution for the PC version, because the hardware is better. But then we couldn't afford to do many more things, like rewriting the rendering engine. Perhaps the game would look smoother if we had lightmaps in the interiors, but then we couldn't afford to have dynamic lightning in the open world. The game would swallow up all of the memory- even on the PC.

(...)

ll the versions of the game are unified- we have one build, which is then distributed on all platforms. The game is exactly the same everywhere, the draw distance for the grass and foliage is the same everywhere. What small differences there are, are attributed to different GPU configurations on consoles, which might result in slightly different contrast and color.

Quote:
How do the Ultra settings on PC compare to the graphical quality on consoles?

You could find some minor differences- like the Nvidia hair technology, but they are very demanding hardware-wise. It might be silly to talk about it now, but we do have the ubersampling option like in TW2, but you should turn that on far into the future. This setting killed the performance in TW2 on release, and it kills the performance in TW3 now. We'll probably unlock this setting further down the line, but it will remain locked on release.

Quote:
You mean all the models and textures are the same on PC and consoles?

Yes, everything is the same everywhere, otherwise we wouldn't be able to develop the game on time. We would have to create separate builds and test all of them on 3 platforms, which is impossible to do. So we have only one build, which is then distributed on all platforms. On the platforms that have less memory we just do things slightly differently- we load less detailed models at first for example; it all depends on what is happening on the screen. Summing up though, there are little to no differences between PC, PS4 and XBO versions of the game, we just solve problems unique to each platform differently.

Quote:
You published the recommended requirements for TW3 some time ago; on this recommended hardware are we going to reach 30 or 60 FPS?

It's 30. We're working on optimizing the game further, it's important to us, each machine is different. The recommended requirements might change further down the line, it can only be better from now on.

http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1132&STR=3

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 27-01-2015 16:05 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

nouuuu.... ik lees vooralsnog de keuzes waarom het gelijk is gebaseerd is op valide punten.
(...)We could potentially raise the resolution for the PC version, because the hardware is better. But then we couldn't afford to do many more things, like rewriting the rendering engine. Perhaps the game would look smoother if we had lightmaps in the interiors, but then we couldn't afford to have dynamic lightning in the open world. The game would swallow up all of the memory- even on the PC.
leuk dat je evt de game op 4k kan instellen... maar naar een slideshow kijkt. In elke game moet je bepaalde zaken laten om andere te kunnen toepassen ivm tijd en geld beperking, alsmede wat de huidige hardware gemiddeld gezien aan kan, want je maakt een game niet gericht op alleen de beste pc's, je richt je op de grote massa. Dat je opties biedt om high end pc users extra fidelity te bieden is erg leuk maar moet dit wel mogelijk zijn. De groep spelers die een videokaartsetup hebben die blijkbaar de genoemde opties aankunnen zijn er niet of zijn op 100 tallen in te zetten.
On the platforms that have less memory we just do things slightly differently- we load less detailed models at first for example; it all depends on what is happening on the screen. Summing up though, there are little to no differences between PC, PS4 and XBO versions of the game, we just solve problems unique to each platform differently.
de consoles zullen minder high res textures zien als het te zwaar wordt, de pc zal mits voldoende kracht het gewoon goed laten zien.

Ik snap het wel een beetje wat evilpin0 zegt, want ze hebben altijd de pc als uitgangspunt aangehouden wat ons 2x erg mooie games heeft opgeleverd, waarbij de 2de al behoorlijk wat console invloeden had. Dat ze dit keer een versie gebruiken vind ik wel opvallend dus, zolang het er echter vet uit ziet en speelt, wat natuurlijk belangrijker is, vind ik dat geen probleem.
You published the recommended requirements for TW3 some time ago; on this recommended hardware are we going to reach 30 or 60 FPS?

It's 30. We're working on optimizing the game further, it's important to us, each machine is different. The recommended requirements might change further down the line, it can only be better from now on.
je kunt dit lezen als, we hebben het opgezet voor 30fps, of je leest het als met de huidige recommended specs kun je iig 30fps halen maar meer is zeker mogeiljk.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-07 12:00
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:58:
nouuuu.... ik lees vooralsnog de keuzes waarom het gelijk is gebaseerd is op valide punten.

[...]

leuk dat je evt de game op 4k kan instellen... maar naar een slideshow kijkt. In elke game moet je bepaalde zaken laten om andere te kunnen toepassen ivm tijd en geld beperking, alsmede wat de huidige hardware gemiddeld gezien aan kan, want je maakt een game niet gericht op alleen de beste pc's, je richt je op de grote massa. Dat je opties biedt om high end pc users extra fidelity te bieden is erg leuk maar moet dit wel mogelijk zijn. De groep spelers die een videokaartsetup hebben die blijkbaar de genoemde opties aankunnen zijn er niet of zijn op 100 tallen in te zetten.

[...]
de consoles zullen minder high res textures zien als het te zwaar wordt, de pc zal mits voldoende kracht het gewoon goed laten zien.

Ik snap het wel een beetje wat evilpin0 zegt, want ze hebben altijd de pc als uitgangspunt aangehouden wat ons 2x erg mooie games heeft opgeleverd, waarbij de 2de al behoorlijk wat console invloeden had. Dat ze dit keer een versie gebruiken vind ik wel opvallend dus, zolang het er echter vet uit ziet en speelt, wat natuurlijk belangrijker is, vind ik dat geen probleem.

[...]
je kunt dit lezen als, we hebben het opgezet voor 30fps, of je leest het als met de huidige recommended specs kun je iig 30fps halen maar meer is zeker mogeiljk.
\

Ik maak me wel een beetje zorgen om die 30FPS ik kan nu niet echt zeggen dat de laatste game die dit had het er erg goed van afbracht en dan heb ik het over AC Unity.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:32
Als je alles zo leest is de pc weer het kindje van de rekening geworden.
Je kan huidige "slowgen" consoles gewoon weg niet vergelijken met een degelijke pc zowiezo niet kwa processor kracht en helemaal niet kwa beschikbaar interngeheugen en videogeheugen.
Als je dat wel doet als uitgever is het voor mij duidelijk welke versie het belangrijkste is kwa verdienmodel.
Weer een grote faal voor de in mijn ogen laatste grote uitgever die nog niet overstag was......was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Komt er op de PC niet gewoon weer een tweak om het op 60 fps te laten draaien? Bij Dragon Age was dat ook te fixen voor de cutscenes, Maarja moet niet de bedoeling zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

evilpin0 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:01:

Yes, everything is the same everywhere, otherwise we wouldn't be able to develop the game on time.
:( :/ :| 8)7 |:( ;w :-( :F ;( 7(8)7 :r }:| :N -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GerGio schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 02:57:
[...]
\

Ik maak me wel een beetje zorgen om die 30FPS ik kan nu niet echt zeggen dat de laatste game die dit had het er erg goed van afbracht en dan heb ik het over AC Unity.
cd projekt red is geen ubisoft ;)
Ze hebben bij mij voldoende credit dat ik erop vertrouw dat de pc versie er zo goed uit ziet als mogelijk is met een goede pc. dat er ergens concessies zijn gemaakt is onvermijdelijk, ik vertrouw ze erop dat hier voor elk platform dan een weloverwogen keuze is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Aurelius
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-07 10:30
Heerlijke 1080p 60fps trailer: click

Te downloaden bij Gamersyde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 629183

Dat de game met 30fps zal verschijnen op me PS4 vind ik niet super spannend. Als het verhaal en de gameplay maar goed en soepel verloopt.

Want als ik die Sword trailer zie elke keer word ik toch redelijk hyped.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=W4bw1T77D0A]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb een witcher embargo qua informatie voor mezelf ingesteld om niet te veel al van te voren te zien. Ik heb 1 en 2 ook eigenlijk zonder een enkele video ervan te hebben gezien gespeeld en beide keren weer verbaast over de kwaliteit van de game. Dat wil ik deze laatste keer ook ervaren :)
We moeten nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CD Projekt zal hem wel goed afleveren aangezien ze de tijd er voor nemen. Beter uitstel dan een rush job om snel te cashen en later te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Waarschijnlijk wel idd. Maar is het nu al duidelijk of de PC versie ook gecapped is op 30fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe PC Gameplay beelden van de GDC:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iG-E2kG5tXc]

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 629183 op 04-03-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik blijf toch wel benieuwd hoe de performance op de PC gaat zijn.

Zou het toch spel zo graag op max kunnen spelen. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Asskicker op 06-03-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 629183 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:29:

[video]
Filmpje loopt hier op mijn werk niet helemaal soepel. Kan niet beoordelen of dit aan die langzame bak ligt die ik hier heb staan of dat de gameplay niet soepel is. Ik gok het laatste though... Ook vreemd om een PC gameplay fimpje op 720P te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:39
Anoniem: 629183 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:29:

[video]
Hey, it's some new footage of The Witcher 3: Wild Hunt.
This one foregoes the usual terse conversation section and gets straight to the wolf killing, followed closely by some man killing. It's probably a good indication of the moment-to-moment combat we can expect from the RPG sequel.

Before everyone starts shouting "downgrade," as PC fans are wont to do, it's worth remembering that this footage was re-uploaded from Nvidia's Twitch stream, and was itself demonstrating the streaming capabilities of Nvidia Grid.
Not only that, but it's revealed in the video that the game isn't being run on its highest settings.
"We're saving this for when you buy the game," says CDPR designer Damien Monnier. "We want you to get a bit of a slap across the face."

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ben benieuwd naar hoe hard die 'slap in the face' gaat aankomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Welke 'slap in the face' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Waarschijnlijk dat je een nieuwe pc, of tenminste een nieuwe videoplank, nodig hebt.
Tenminste dat hoop ik. Ik zoek namelijk al tijden naar een goed excuus om mijn oude bak weer eens te upgraden namelijk ;)

[ Voor 42% gewijzigd door westergas op 06-03-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:32
Not only that, but it's revealed in the video that the game isn't being run on its highest settings. "We're saving this for when you buy the game," says CDPR designer Damien Monnier. "We want you to get a bit of a slap across the face."

Ze laten de game zien aan het publiek maar vertellen daarbij dat hij niet op de hoogste settings staat want dat mogen wijzelf ondervinden bij de release...

Is dat pools voor bullSHIT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:43
Er is ook weer een nieuw gameplay filmpje verschenen van de PAX East.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Anoniem: 629183 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:17:
CD Projekt zal hem wel goed afleveren aangezien ze de tijd er voor nemen. Beter uitstel dan een rush job om snel te cashen en later te patchen.
Zou niet al te veel hiervan uit gaan, zelf vermoed ik nog steeds dat het vertrek van Maciej Szcześnik en Marek Ziemak een boel heeft vertraagd. Ik denk dat er meer gaande is bij CD Project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

init6 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:14:
[...]

Zou niet al te veel hiervan uit gaan, zelf vermoed ik nog steeds dat het vertrek van Maciej Szcześnik en Marek Ziemak een boel heeft vertraagd. Ik denk dat er meer gaande is bij CD Project.
Ouch. Als je lead gameplay designer en gameplay producer opstappen is er wel iets aan de hand ja. Geen prettige ontwikkeling iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Blijft gissen of er iets aan de hand is en zo ja; wat.
In zo'n beetje elke branche stappen mensen over naar een andere werkgever om tig redenen.
Voor hetzelfde is onderstaande verhaal gewoon de waarheid en heeft CDprojekt gewoon écht meer tijd nodig voor optimalisaties.
Vergeet niet dat dit wel hun eerste game is die op 3 platformen tegelijkertijd uitkomt! Ik kan mij voorstellen dan een stukje onervarenheid een planning kan verstoren.

http://www.eurogamer.net/...evs-there-is-no-bad-blood

[ Voor 8% gewijzigd door Nnoitra op 08-03-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

matery schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:03:
Er is ook weer een nieuw gameplay filmpje verschenen van de PAX East.
Ik neem even aan dat dit het filmpje is, waarin Geralt op zoek naar een Wyvern. Ik heb hem al in het weekend bekeken. Dit zal wel de PC versie zijn. Ik kijk zeker uit naar deze game, maar ik houd wel een slag om de arm omdat ik me afvraag hoe het met de kwaliteit van de consoleversie gesteld is. Er zijn nog enkele maanden te gaan, maar ik kijk toch nog even de kat uit de boom (buiten het feit dat ik nog geen PS4 heb :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Ik ga toch niet een pre-order plaatsen. Er zijn gewoon iets te veel onzekerheden. Daarnaast heb ik het gevoel dat er inderdaad wat meer aan de hand is. Als je jaren met hart en ziel aan een game hebt gewerkt, zou ik graag nog een maand langer in het bedrijf blijven om de launch mee te maken. Daarna zou ik dan pas opstappen, dan ga je niet een paar maanden voor launch het bedrijf uit.

De PC versie is voor mij op dit moment sowieso geen optie (het beestje is oud) dus dat betekend dat ik de PS4 versie moet nemen. Als de kwaliteit echter ruk is kan ik beter nog een jaar wachten totdat er wel een nieuwe PC staat en ik de 'Enhanced Edition' kan kopen. ;)

We zullen het zien, anders haal ik wel een niet pre-order versie een week later of iets dergelijks. Nog twee maanden!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 10-03-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:17
Kan best zijn dat die mannen hun overstap al langer was gepland, oorspronkelijk na de release ... maar door het uitstel van witcher 3 komt het nu wat ongelukkig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chime schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:20:
Kan best zijn dat die mannen hun overstap al langer was gepland, oorspronkelijk na de release ... maar door het uitstel van witcher 3 komt het nu wat ongelukkig uit.
Mss issie juist nu wel zo af dat zij niet meer nodig zijn, en dus eerder dan geplanned op konden stappen. 't is een beetje giswerk atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
But it didn't take long for concern to creep in. Losing a lead gameplay designer months from release - was Witcher 3 development OK? Were there deeper rifts within the team? Why didn't CD Projekt Red say anything?

"We did everything to make sure nothing bad happens," Szcześnik assured me of the transition, "there is no bad blood. Other people took our responsibilities and it was quite smooth."

"It wasn't a surprise for the company," Ziemak added, telling me there had been at least a couple of weeks of slowly backing out of the door. Szcześnik nodded. "It wasn't like ... we were gone the next day," he said.

Also, the pair reminded me, The Witcher 3 is made by many. The gameplay isn't just Szcześnik's work, however senior his role. "We were designing this game together," he stressed. And, as Ziemak pointed out: "Most of the stuff is done."

Both men were CD Projekt Red old guard. Szcześnik had been there almost as long as the studio itself, since 2004, and Ziemak joined in 2006.

What I hadn't realised was that they had left before, in 2009, to set up a casual game maker called Sleepwalker Games. "And it didn't work out ... it didn't give us enough money to survive," said Ziemak.

CDPR rehired the pair to help finish The Witcher 2, after which Szcześnik moved from being lead combat designer to leading all gameplay design.

So why now - why wait until only a few months before The Witcher 3's release to leave? They'd been there for a decade, or thereabouts - they couldn't wait a bit longer?

Why wait for some "artificial date", Ziemak asked me. The project was in good hands and he was "burnt out". CDPR, remember, has made only Witcher games for 10 years.

Their desire to make something smaller, more immediate, something different was there, and then along came a proposition. It was a strange time to leave, both admitted, but they had a need to.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:43
CDPR krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Een van die medewerkers die steeds in de videos aan het woord is heeft de kwaliteit ook al meerdere malen verdedigd.

http://www.insidegamer.nl/nieuws/116054/schaatsen-was-bijna-mogelijk-in-the-witcher-3-wild-hunt

Heel erg jammer dat het schaatsen niet in de game is gekomen, helemaal omdat het waarschijnlijk een dikke knipoog naar de boeken is... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het was een best interessant gedeelte binnen het boek met ook wat invloed op het verhaal, maar ook niet zo belangrijk dat ik het echt zal missen, een cutscene zou dit denk ik beter verbeelden dan dat je het zelf moet doen, met waarschijnlijk duffe quicktime events etc. :)

Zijn nu ook veel nvidia 900 serie kaarten of laptops met 900M serie erin, gaat wel vanaf de gtx960 en > waarbij je the witcher gratis bij krijgt, mocht je toch al willen upgraden voor deze game wellicht een mooie combi optie :)

[ Voor 29% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Net vorige week een GTX 970 gekocht, oh well...

Nieuw interview. http://www.gamepressure.com/e.asp?ID=51
Stoort me wel een beetje allemaal en vooral het volgende:
On the recommended requirements on the PC will we have 30fps, or 60fps?
I think, we'll stick with 30fps.
Are all the textures and models the same? Yes, there is only one version, otherwise we wouldn’t be able to make the game on time. We would have to take it all apart, and build and test on three different platforms at the same time, which is impossible. So we have one base, and then carry it over to other platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Asskicker schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:56:
Net vorige week een GTX 970 gekocht, oh well...

Nieuw interview. http://www.gamepressure.com/e.asp?ID=51
Stoort me wel een beetje allemaal en vooral het volgende:

[...]

[...]
vorige week gekocht? kan je gewoon retourneren, geld terug en andere halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Die 30 fps op de PC kan echt niet hoor :(
Wat kan nou de reden zijn om de PC op 30 fps te locken? Mensen met een dikke bak moeten toch gewoon 60fps kunnen halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ok, uiteraard eerst reviews zien en ervaringen lezen maar 30 fps is normaal gesproken een dealbreaker. :(

Het is geen 1986 ...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
westergas schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:02:
Die 30 fps op de PC kan echt niet hoor :(
Wat kan nou de reden zijn om de PC op 30 fps te locken? Mensen met een dikke bak moeten toch gewoon 60fps kunnen halen??
ze locken het niet op 30 fps, ze zeggen dat met recommended specs 30 fps te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

haarbal schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:47:
[...]

ze locken het niet op 30 fps, ze zeggen dat met recommended specs 30 fps te halen is.
Blijft een belachelijke uitspraak, verwarrend bovendien. Zeker omdat in TW2 de cutscenes ook op 30 fps waren gelockt.

Maar je hebt gelijk, dat is wel wat er staat. Nou dat is alleen maar goed nieuws, dikke PC bouwen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
haarbal schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:47:
[...]

30 fps lijkt me eerder iets voor minimal specs ... bij recommended specs vind ik toch dat ik mag uitgaan van een 60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
On the recommended requirements on the PC will we have 30fps, or 60fps?
I think, we'll stick with 30fps. Until the very end we intend to work on efficiency – it is crucial, as the machines are quite varied. Our programmers strongly urged us not to resolve to demagoguery, not to confuse anyone, or to bring down the requirements to lower spec. As I said – it can only be better.
Zo verwarrend vind ik het niet.
Ze zeggen dat je met de recommended specs 30fps gaat halen met de grafische kwaliteit die ze voor ogen hebben. Misschien haal je wel meer dan 30, door de optimalisaties waar ze mee bezig zijn.

Ik heb liever een minimale 30fps in het spel dan een gemiddelde 60fps met drops tot onder de 30.

De programmeurs gaven ook aan de requirements niet te verlagen icm 30fps.
Dat vind ik verstandig; dan kun je of de minimale 30fps niet meer halen zonder de GFX settings ook te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Niemand zit natuurlijk te wachten op een sterk fluctuerende framerate. Goed uitgevoerd kan 30fps afhankelijk vd game best aanvaardbaar zijn. Moet het alleen wel heel goed uitgevoerd zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Wat ik uit het Duitse artikel kan halen is dat de gameplay prima (tegen 3 bugjes aangelopen) is en dat ze de boel nog steeds aan het optimaliseren zijn.

Daarom denk ik dat het vertrek van de 2 gameplay mensen geen gevolgen heeft gehad en dat ze inderdaad in goed overleg vertrokken zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Anoniem: 363533 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:35:
Ik ga toch niet een pre-order plaatsen. Er zijn gewoon iets te veel onzekerheden. Daarnaast heb ik het gevoel dat er inderdaad wat meer aan de hand is. Als je jaren met hart en ziel aan een game hebt gewerkt, zou ik graag nog een maand langer in het bedrijf blijven om de launch mee te maken. Daarna zou ik dan pas opstappen, dan ga je niet een paar maanden voor launch het bedrijf uit.
Preorder is per definitie een debiel systeem. En inderdaad: Als je een paar jaar werkt aan een game dan is opstappen voor het einde zeer zeer vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Laatst online: 22-05 00:05
Helemaal eens met bovenstaande. Het is een zeer vreemd verhaal. Lijkt meer op dat er heibel is in tent of dat de 2 personen niet meer geassocieerd willen worden met het eindproduct. Ik ben Ass. creed niet vergeten en wacht even rustig de recensies af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Ik heb er vertrouwen in: dit wordt sowieso een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Wat een negativiteit hier zeg..
De 2 mensen die vertrokken zijn heb een plausibele verklaring gegeven en de eerst (p)reviews zijn prima.

Zolang er geen verdere info beschikbaar is; laat het lekker zo en ga niet dingen verzinnen en dat als waarheden de wereld in slingeren.
Gebruik in ieder geval "ik vind / ik ben van mening dat..".

Niet achter elke beslissing die jij persoonlijk 'vreemd' vindt zit een complot of een roddelblad verhaal.

Ik heb 'm sinds dag 1 in de preorder staan en heb er geen seconde over nagedacht om te cancelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Nnoitra op 21-03-2015 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Laatst online: 22-05 00:05
Niet negatief, realistisch. De meeste reviews spreken echt over een grapisch niet helemaal lekker lopende game. Waarom pre-orderen en risico lopen. Ik koop hem gewoon op dag van release in de winkel, als de reviews goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Er is niet realistisch aan alle doemscenario's omtrent het weg gaan van 2 gameplay mensen; heibel in de tent, onvrede, niet meer betrokken willen zijn, etc etc.
Zolang er niemand met een bron, anders dan 'een gevoel', aan komt zetten is het pure speculatie en negatief denken.
Volgens het Duitse artikel hebben ze in 2 dagen spelen slechts 3 grafische bugjes gevonden en is stellen ze dat de 60fps haalbaar is.
Op een andere site, zal 'm er bij moeten zoeken, stond dat het spel al beter is dan deel 2 vlak voor de release.

CD Projekt Red heeft tot nu toe altijd kwaliteit geleverd; desnoods doormiddel van een vlotte update en gratis DLC's.

Een pre-order is niet alleen "het spel als eerste willen hebben" maar een een blijk van waardering en vertrouwen richting de developer.

En als jij 'm op dag van realease in de winkel wilt kopen, als de reviews goed zijn dan had je net zo goed de pre-order kunnen doen en desnoods annuleren.
Of vertrouwen in CDPR hebben dat ze het fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Die preview event in januari was anders wel dramatisch.. je hoorde overal negatieve verhalen van dat de game constant crashde.. 30 fps, stuttering, matige graphics etc etc. Natuurlijk kan het verholpen worden, en ik kijk net zo uit naar de game als ieder ander maar waarom zou je in godsnaam preorderen? Mocht het tegenvallen heb je alleen jezelf.

Het wordt sowieso tijd dat die hele preorder mentaliteit eens een keertje verdwijnt. het is echt schadelijk voor de hele gamesindustrie en de consument.

[ Voor 18% gewijzigd door Il 2 op 21-03-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:03
Is iets als Kickstarter dan ook niet risicovol en gewoon dom? Daarbij heb je nóg minder info. Ik zie een pre-order als het backen van een spel op Kickstarter. Je weet niet of het echt goed zal worden, maar je vertrouwt gewoon op de developer. Jij toont je vertrouwen, de developer ziet dat zijn (voorgaande) inspanning wordt gewaardeerd.

[ Voor 16% gewijzigd door mister_S op 21-03-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zeker. kickstarter is iets wat ik nooit aan zal raden. Al helemaal niet bij bedragen, zeg 20+ euro. Mocht iets tof zijn, dan zal ik het zeker kopen, maar gewoon op release, meestal adhv critics of andere users, niet omdat ik zo'n vertrouwen in een dev heb.

Ik weet ook bijna zeker dat Platinum Studios altijd goede games aflevert, maar toch preorder ik die games ook niet, ik wacht wel even tot ze in de winkel liggen, dan koop ik het met alle plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Gewoon wachten en G2Play bestellen, of downloaden om te testen of de game draait.

Deze game is zo groot en complex, natuurlijk zitten er bugs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb de vorige delen niet gespeeld, maar deze ziet er wel erg tof uit!

Hoe kan ik me verhaaltechnisch voorbereiden op deze? Of moet ik toch maar deel 1 en 2 spelen? :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrisissszzz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:18:
Of moet ik toch maar deel 1 en 2 spelen? :)
Ja, zijn erg goede games. :) Wel erg verschillend kwa gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28

Hoe kan ik me verhaaltechnisch voorbereiden op deze? Of moet ik toch maar deel 1 en 2 spelen? :)
Deel 1 & 2 is niet nodig om met deel 3 te beginnen.
Het kan natuurlijk nooit kwaad als je zaken weet uit de vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Als je het verhaal niet kent mis je een hoop imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
deze ga ik straks eens bekijken, top, thnx! Dit deel lijkt me erg tof nl!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Bedankt voor de video. Ga hem zeker kijken als ik W3 heb :)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-03 20:42
Anoniem: 363533 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:35:

De PC versie is voor mij op dit moment sowieso geen optie (het beestje is oud) dus dat betekend dat ik de PS4 versie moet nemen. Als de kwaliteit echter ruk is kan ik beter nog een jaar wachten totdat er wel een nieuwe PC staat en ik de 'Enhanced Edition' kan kopen. ;)

We zullen het zien, anders haal ik wel een niet pre-order versie een week later of iets dergelijks. Nog twee maanden!
Ze zijn niet dit jaar vertrokken, maar in februari 2014. Toen was de game goed en de blauwdruk lag er. Wat ik hoor uit de monden van medewerkers van CDRP is dat het een vrij platte organisatie is en dat je zelf behoorlijk wat eigen ideeën kunt pitchen en maken. Dat is ook wat ze tussen de periode Q1 2014 en Q3 2014 hebben gedaan. Content produceren. Ik maak hierop uit: content produceren op de basis die is neer gezet door de lead designers. Verhaal e.d. was allemaal al rond.
De reden waarom ze de game opnieuw hebben uitgesteld is om alles plat te strijken en polishen. Dus nu al zo'n drie, vier maanden.

Het is trouwens helemaal niet raar dat lead designers/schrijvers e.d. halverwege overstappen naar het volgende project. Grootste werk voor hun is al gedaan. Bij CDRP is dit Cyberpunk2077 (weer een project van 4/5 jaar), maar Ziemak en Szczesnik willen blijkbaar iets anders. Zij zijn al eerder bij het bedrijf weg gegaan om zelf iets op te zetten. Dit is niet geslaagd en bij het einde van TW2 zijn ze teruggekomen in het team.

Dus geen vrees. Normale gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
Interessant artikel over het ontwikkelen van de game:
http://egmr.net/2015/04/c...ced-developing-witcher-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks! Zeer interessant. Moest wel 2 keer kijken voordat ik het allemaal helemaal begreep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ben bijna door dragon age heen. Vandaag the witcher 3 maar alvast gepreordert. Kan niet wachten tot die op de mat valt.
Vraag me echt af hoe die draait op men 970gtx @ 1512mhz. Physics aan, dus daar gaat al een deel van de rekenkracht. Daarnaast ultra settings 1080p. Misschien wat AA. Ben benieuwd heoveel frames er over blijven:P Word iig weer flink zweten.
Moet wel zeggen dat de CPU eis er zwaar is voor deze game. i7 2600k @ 4.5ghz moet goed komen toch?
Vind de special edition van de game wel heel vet. Maar 150 eu toch iets te duur:P Kan ook wel waarderen dat er maar 2 versies zijn. En niet allemaal van die onzinnige 10 euro extra versies voor een ingame mount oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:06
westergas schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:50:
[...]
Als je het verhaal niet kent mis je een hoop imo
Helemaal mee eens... ik heb zelf de boeken gelezen (in het Engels uiteraard) en die zijn echt de moeite waard.

Overigens zegt die persoon in het filmpje dat deze boeken nog niet allemaal vertaald zijn, maar je hebt altijd nog fan-vertalingen ;-)

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-07 15:54

Japser

Jeej!

Beetje vreemd...de game is nog niet eens uit en dr is al DLC voor aangekondigd. En dan is het net uit en dan heb je eindelijk net de game een keer uitgespeeld en dan verwachten ze dat je weer opnieuw begint? Vreemd...
Expansion Pass: Hearts of Stone & Blood and Wine

The Expansion Pass secures your access to two epic adventures set in the vibrant world of monster hunter Geralt of Rivia.

Hearts of Stone will take Geralt on an all-new 10-hour adventure into the wilds of No Man’s Land and the nooks and alleys of Oxenfurt, where he’ll try to complete a contract from the mysterious Man of Glass. Caught in a thick tangle of deceit, Geralt will need all his cunning and strength to solve the mystery and emerge unscathed.

Blood and Wine, a 20-hour tale that will introduce the all-new in-game region of Toussaint, will take Geralt to a land untainted by war, where an atmosphere of carefree indulgence and knightly ritual masks an ancient, bloody secret.

The upcoming expansions will offer gamers new content, gear and foes, and will feature characters both new and dearly missed -- all crafted with maximum attention to detail and quality.

Hearts of Stone will premiere in October, while Blood and Wine is slated for release in the first quarter of 2016.

[ Voor 5% gewijzigd door Japser op 07-04-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:15
Mn eerste reactie was ook zo. Maar ik denk dat ze nu klaar zijn met de main game, en nu gewoon verder gaan met DLC. Niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
Japser schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:06:
Beetje vreemd...de game is nog niet eens uit en dr is al DLC voor aangekondigd. En dan is het net uit en dan heb je eindelijk net de game een keer uitgespeeld en dan verwachten ze dat je weer opnieuw begint? Vreemd...

[...]
En er is ook al bij aangekondigd dat die DLC volledig gratis ter beschikking wordt gesteld ;)

Zie het gewoon als een gratis uitbreiding die je erbij krijgt ... veel meer dan je tegenwoordig nog kunt verwachten.

En je moet natuurlijk die dingen niet installeren en spelen he

Dat die nieuwe DLC al is aangekondigd en dat men er aan werkt lijkt me an sich ook niet zo vreemd. Het is goed voor je marketing + je hebt genoeg mensen in een team zitten die niet tot het einde aan een spel werken (artiesten, story writers, ... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Japser schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:06:
Waar lees jij dat je opnieuw moet beginnen om deze DLC's te spelen?

Overigens is er november 2014 al aankondiging geweest over totaal 16 DLC's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
Nnoitra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:38:
[...]
Waar lees jij dat je opnieuw moet beginnen om deze DLC's te spelen?

Overigens is er november 2014 al aankondiging geweest over totaal 16 DLC's. ;)
Dit zijn twee expansionpacks waar je geld voor moet betalen.
http://thewitcher.com/news/view/991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Maulwurfje schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:38:
[...]

Dit zijn twee expansionpacks waar je geld voor moet betalen.
http://thewitcher.com/news/view/991
En vreemd genoeg is het pakket witcher3+uitbreidingen duurder dan witcher3 los kopen met daarna die uitbreidingen. (maar goed dat gebeurt wel vaker op steam).

Daarnaast, is het spel al uit? In de steamstore staat released 07 april, maar de "koopknop" zegt pre purchase..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
http://store.steampowered.com/app/292030/
Game + expansion kost 74,99 euro. Game los plus DLC lost kost op steam 59,99 + 9,99 + 19,99 = 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
witcher koop je aan op gog en niet op steam ... dan komt het meeste terecht bij de makers.
Pagina: 1 2 ... 92 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic