Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
Zucht... hier hezelfde. Patch is wel geïnstalleerd. Ps4 versie.
Kan er ook nog wel bij vandaag. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 12:57
Nou, mijn bol.com order (PS4) is gisteren wel gewoon verzonden maar niets ontvangen. Lijkt me stug dat de mijne er ineens een dag langer over doet. Bij bol.com kreeg ik er een mooi metalen doosje bij, die is nu niet meer te bestellen. Hoop op morgen maar heb er weinig hoop meer in. Ook geen track&trace code dus kan echt niks nakijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
-SaveMe- schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:52:
Wel irritant aan de derde moeilijkheidsgraad is dat meditation niet je health regenereert. Combat is goed te doen. Hoop dat ze dat 'fixen' ...

Verder, wat een bazen game!
Tja, het is dan ook de 'hard' difficulty he ;) Op hard spelen en dan altijd je health terug vullen na een gevecht door meditatie maakt het niet bepaald 'hard' natuurlijk :+

Ben ik overigens de enige die na elke loot als een gek gaat saven? Ben in het begin paar keer loot kwijt geraakt en moest helemaal ergens anders beginnen (laatste save). Sindsdien save ik maar omdat ik bang ben opeens dood te gaan door een monster die uit het niets komt :+

[ Voor 23% gewijzigd door ASNNetworks op 19-05-2015 18:36 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik lees op Twitter veel mensen die niet langs het loading screen komen. Ook ik blijf er nu opnieuw in hangen, geen enkele voortgang zichtbaar. Is dus wel algemeen probleem maar komt niet bij iedereen voor. Wel benieuwd hoe lang het normaal gesproken duurt, dan weet je een beetje na hoeveel tijd je kunt afbreken. Iemand?

Ook benieuwd of herinstallatie van de game geholpen heeft bij iemand...

Wel mooi klote dit, heb je de game eindelijk, kun je nog niet spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Eindelijk thuis en kans om te spelen en.... Download op Steam die op 94% blijft steken en hoe lang ik ook wacht en wat ik ook doe hij gaat niet verder -_-

Wordt maar weer opnieuw downloaden en hopen dat het dan wel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Chaoss schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:45:
Duurde bij jullie de eerste load van een nieuwe game ook zo vreselijk lang (PS4)? Ik zit al 10 min naar een loading screen te kijken...
Vreemd en vervelend voor je, geen last van gehad..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
joblamie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:38:
Ik lees op Twitter veel mensen die niet langs het loading screen komen. Ook ik blijf er nu opnieuw in hangen, geen enkele voortgang zichtbaar. Is dus wel algemeen probleem maar komt niet bij iedereen voor. Wel benieuwd hoe lang het normaal gesproken duurt, dan weet je een beetje na hoeveel tijd je kunt afbreken. Iemand?

Ook benieuwd of herinstallatie van de game geholpen heeft bij iemand...

Wel mooi klote dit, heb je de game eindelijk, kun je nog niet spelen!
Hier de boel verwijderd. Daarna nieuwe installatie. Game gaat dan hier door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:59
Zelfde probleem hier. Hoe lang mag het normaalgesproken duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
VeeGee schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:46:
Zelfde probleem hier. Hoe lang mag het normaalgesproken duren?
20-40 seconden max

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:23
Exxus schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:31:
Nou, mijn bol.com order (PS4) is gisteren wel gewoon verzonden maar niets ontvangen. Lijkt me stug dat de mijne er ineens een dag langer over doet. Bij bol.com kreeg ik er een mooi metalen doosje bij, die is nu niet meer te bestellen. Hoop op morgen maar heb er weinig hoop meer in. Ook geen track&trace code dus kan echt niks nakijken..
Via bol.com order history en dan 'details bestelling' heb je dan ook geen code?
Anders via mijnpakket.postnl.nl even kijken of er iets onderweg is(als je je adres daar 'geregistreerd' hebt, heb je niet altijd een code nodig om te zien of er iets onderweg is)).

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hier de game verwijderd, opnieuw geinstalleerd, day one patch opnieuw gedownload en geinstalleerd en dan gaat het goed. Loadingscreen nu niet eens tegengekomen, maar gaat in 1x door. Dus moet idd heel kort duren of helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
Zeg even voor PC spelers hier. Ik probeer dus net mijn save te importeren, maar Witcher 3 ziet alleen manual saves, geen auto saves. De laatste manual save is precies VOOR Letho en ik weet dat er over Letho een vraag gesteld word als je niet voor import kiest. Weet iemand of dit iets uit maakt?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, ben een uurtje in het spel en het bevalt me wel! Besturing is wel ruk hier en daar, maar prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik had last van crashes met de game tot dat ik dit tegenkwam:

Voor mensen die op PC spelen met een Nvidia kaart:

i5-4690k & GTX G1 970 running 1080p
Settings are maxed out, running an average 45FPS when on horseback and a consistent 50FPS+ in most areas.
Fullscreen + Setting "Power Management Mode" in NVidia's Control Panel to Prefer Maximum Performance has stopped all crashing for me. Before this, I crashed twice in a 3-hour span. Now it's been about 6 hours since I made the changes and no crashes at all.
If Control Panel doesn't automatically detect your game because it's on another drive, you'll need to manually add it. If you can't find Witcher 3's .exe file because you are new to GoG Galaxy like I am, this is the file's pathway: (Your drive you installed it on):\GoG\Games\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10 21:44
[b]

[...]

Waar twijfel je over dan?

Wat betreft de combat, dat is echt heel erg wennen als je bloodborne gewend bent. Ik heb net de Griffon verslagen op de moeilijkste stand, maar het was meer een gevecht met de controls voor mijn gevoel. De quests zitten wel heel leuk in elkaar tot nu toe.
Gewoon of er genoeg uit te pluizen is, beetje zoals dragonage en skyrim bloodborne is niet me type spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Qurid schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:57:
Is het mogelijk om te bekijken hoe lang je gespeeld hebt @ PS4?
Jup. In het menu naar je character gaan en dan op 'R2' drukken. Linksonderin vind je de totale speelduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Inhumanous schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:43:
[...]

Gewoon of er genoeg uit te pluizen is, beetje zoals dragonage en skyrim bloodborne is niet me type spel.
Meer dan genoeg! Zit al 22 hr in de game en heb 2 missies gedaan van de mainquest. Verder alleen maar secondaire quests, treasure hunts, witcher contracts, kaartspelletjes... Kan nog wel even doorgaan:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 16:31

bAdmuTs

mAzE

ASNNetworks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:35:
[...]
Ben ik overigens de enige die na elke loot als een gek gaat saven? Ben in het begin paar keer loot kwijt geraakt en moest helemaal ergens anders beginnen (laatste save). Sindsdien save ik maar omdat ik bang ben opeens dood te gaan door een monster die uit het niets komt :+
Nee hoor ik doe precies hetzelfde ;). Vooral als ik te voet (ga eigenlijk nooit te paard, moet ik elke keer afstappen om te plukken) in het donker door het bos loop, verwacht achter elke boom iets :P.

Sfeer zit er iig goed in, vooral 's nachts :).

[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 19-05-2015 20:05 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik save ook vaak, ben ook al een paar keer veel te sterke monsters of een beer tegengekomen...

Ik zie wel dat de game eigenlijk niet volledig open world is, maar gewoon regio's heeft? Of is dit enkel in het begin zo? Ben nu bezig om gewoon alles in die eerste regio te doen, daarna zien we wel verder.

E: 'S nachts en als het bijvoorbeeld stormt kan de sfeer er goed inzitten ja. Vind van die stormen (of ja, het waait dan heel hard) trouwens heel mooi, alle bomen die meebewegen, prachtig!

[ Voor 23% gewijzigd door Thomas op 19-05-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik save ook heel veel, ben na een paar uur overnieuw begonnen op de 'death march' difficulty en ik ga ongeveer bij elke encounter wel een keer dood :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik speel lekker op normal, misschien een volgende playtrough wat meer :P. Het blijft nog best uitdagend, had TW2 wel een keer op de hoogste moeilijkheidsgraad gespeeld en was het een beetje zat dat ik daar echt altijd dood ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:09

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat een enorme doos, die Collector's Edition!
Bij het beeld van Geralt zat een los stukje boomtak leek het... Moet ik dat ergens bevestigen, net als het zwaard en de staart van het monster?

Overigens zal ik volgende week pas gaan spelen. Morgen kan ook nog wel maar daarna ben ik een paar dagen afwezig.
Voordeel is dat ik dan de nieuwe ATI driver kan installeren.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:47
Opnemen via Shadowplay werkt niet bij mij? Streamen naar Twitch via Shadowplay werkt wel, maar handmatig opnemen werkt in deze game niet. Iemand nog meer last van?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Het lukt mij maar niet op een character een punt toe te voegen. Kan er nu een toevoegen maar wat ik ook doe niks werkt! 0 punten in branch en heb 1 punt available :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 12:57
Nee helaas. Verzonden als brievenbus post. Morgen maar even bellen als het er nog niet is, waar ik zelf maar vanuit ga
Nnoitra schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:13:
[...]

Via bol.com order history en dan 'details bestelling' heb je dan ook geen code?
Anders via mijnpakket.postnl.nl even kijken of er iets onderweg is(als je je adres daar 'geregistreerd' hebt, heb je niet altijd een code nodig om te zien of er iets onderweg is)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 11:06
Hoolz14 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:39:
Ik had last van crashes met de game tot dat ik dit tegenkwam:

Voor mensen die op PC spelen met een Nvidia kaart:

i5-4690k & GTX G1 970 running 1080p
Settings are maxed out, running an average 45FPS when on horseback and a consistent 50FPS+ in most areas.
Fullscreen + Setting "Power Management Mode" in NVidia's Control Panel to Prefer Maximum Performance has stopped all crashing for me. Before this, I crashed twice in a 3-hour span. Now it's been about 6 hours since I made the changes and no crashes at all.
If Control Panel doesn't automatically detect your game because it's on another drive, you'll need to manually add it. If you can't find Witcher 3's .exe file because you are new to GoG Galaxy like I am, this is the file's pathway: (Your drive you installed it on):\GoG\Games\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\x64
Heb dit ook net geprobeerd. Zat alweer terug op de oude drivers en dat ging iets beter. Nu net dit gedaan met de nieuwe drivers, binnen 5 min een crash. Helaas niet een fix voor iedereen dus.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Nyarlathotep schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:12:
Wat een enorme doos, die Collector's Edition!
Bij het beeld van Geralt zat een los stukje boomtak leek het... Moet ik dat ergens bevestigen, net als het zwaard en de staart van het monster?

Overigens zal ik volgende week pas gaan spelen. Morgen kan ook nog wel maar daarna ben ik een paar dagen afwezig.
Voordeel is dat ik dan de nieuwe ATI driver kan installeren.
Stukje boomtak? Dat zat er bij mij niet in. Alleen het zwaard en de staart van het monster.
Maar prachtig beeldje en art work book. Medallion voelt ook zwaar aan :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
ThomasXIV schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:23:
Zo, ben een uurtje in het spel en het bevalt me wel! Besturing is wel ruk hier en daar, maar prima te doen.
Waarin uit zich dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Michielodc schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:30:
Het lukt mij maar niet op een character een punt toe te voegen. Kan er nu een toevoegen maar wat ik ook doe niks werkt! 0 punten in branch en heb 1 punt available :S
Rechts onderaan het scherm staat met welke knop je moet bevestigen. Vierkantje op de ps4.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat GOG tijd niet bijhoud, maar gisternacht om 00:30 begonnen en net gestopt. Ben op 12% van de story, met een bende open sidequests die ik nu eerst ga afmaken.

Overigens speel ik met een i7 3770k en een 670(680 performance) en ik speel alles medium, fullHD en tussen de 50-70fps behalve in novigrad daar dipt ie wel eens naar 40 vanwege alle NPCs.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 12:13
Rivanov schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:28:
Opnemen via Shadowplay werkt niet bij mij? Streamen naar Twitch via Shadowplay werkt wel, maar handmatig opnemen werkt in deze game niet. Iemand nog meer last van?
Ook last van gehad. Van alles geprobeerd: andere save locatie, van full screen naar borderless windowed en nog wat andere opties. Pc aan en uit werkte uiteindelijk.

Vette game tot nu toe. Dame met "me pan", mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
voxxel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:43:
[...]

Rechts onderaan het scherm staat met welke knop je moet bevestigen. Vierkantje op de ps4.
Dit gaat gewoon echt nergens over. Heb een leeg vierkantje en dan staat rechtsonderaan selecteer met enter. Druk ik dat en wil ik een punt selecteren, maar staat er niks rechtsonder. Niks gebeurd dus en heb nu nog steeds 1 punt over.

Heb nu wel die griffon afgemaakt en daardoor heb ik een of andere mutagen op die pagina geactiveerd, maar een normaal punt activeren lukt maar niet...

Edit: nu eindelijk gelukt. Moest dus gewoon de balk eronder zijn -,-

[ Voor 5% gewijzigd door Michielodc op 19-05-2015 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 16:31

bAdmuTs

mAzE

Wat raden jullie aan om te doen, spullen verkopen of dismantelen voor geld, waar zou je op termijn meer aan hebben? Kan die keuze altijd maar moeilijk maken :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
hulp nodig met side quest... (well quest met haunts lvl 2ish ) zal in spoiler tags zetten ;P

spoiler:
die well waar je naar toe moet om haunts te killen (lvl 2) daar hangt zo'n lichaam aan een touwtje.. als je die boven hebt gehaald blijft de quest hangen.. ben in well gesprongen... zie niets meer... ben boven terug gekomen en vind daar ook niets.... moet je wachten tot het avond in game is ofzo? de pointer wijst alleen maar naar die well. En ja heb lichaam gechecked,, vrouw 30ish :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 00:47
Lord_T schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:54:
hulp nodig met side quest... (well quest met haunts lvl 2ish ) zal in spoiler tags zetten ;P

spoiler:
die well waar je naar toe moet om haunts te killen (lvl 2) daar hangt zo'n lichaam aan een touwtje.. als je die boven hebt gehaald blijft de quest hangen.. ben in well gesprongen... zie niets meer... ben boven terug gekomen en vind daar ook niets.... moet je wachten tot het avond in game is ofzo? de pointer wijst alleen maar naar die well. En ja heb lichaam gechecked,, vrouw 30ish :P
spoiler:
het is een noonwraith ;) ff mediteren dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Af en toe de camera die niet lekker meedraait bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukker_T schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:57:
[...]

spoiler:
het is een noonwraith ;) ff mediteren dus
spoiler:
Yrden, of een bom gebruiken. Anders zijn ze niet te verslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Laatst online: 15:57
Lord_T schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:54:

spoiler:
spoiler:
Als het goed is heeft gerald het over een bracelet. deze moet je beneden in de well zien te vinden. Volgens mij lag hij ergens onderwater. Als je deze hebt moet je weer terug naar het skellet en dan verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

RamonK schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:00:
[...]

spoiler:
Als het goed is heeft gerald het over een bracelet. deze moet je beneden in de well zien te vinden. Volgens mij lag hij ergens onderwater. Als je deze hebt moet je weer terug naar het skellet en dan verder.
spoiler:
Je moet eerst met de wraith vechten, daarna komt die bracelet inderdaad aan bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Niet online
ThomasXIV schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:57:
[...]

Af en toe de camera die niet lekker meedraait bijvoorbeeld.
Iets meer dan 10% van mensen welke reviewden op Steam raden het spel af vanwege de keyboard/mouse mappings, iemand mening over hier?

Kan je misschien net zoals bij Darksouls beter een controller er aan hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik speel het op de Xbone, maar TW2 was met een controller al veel beter te doen dan met muis & keyboard. Daar is het in mijn ogen echt het spel niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

init6 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:08:
[...]

Iets meer dan 10% van mensen welke reviewden op Steam raden het spel af vanwege de keyboard/mouse mappings, iemand mening over hier?

Kan je misschien net zoals bij Darksouls beter een controller er aan hangen?
Controller kan zeker, en ik heb nergens problemen mee. Het zal even wennen zijn, maar dat was TW2 ook en die was prima te spelen met tobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Prettig, had dacht ik de normale editie besteld maar kreeg er eentje met kartonnen hoesje om het spel, CD, map, stickers etc. Steelcase zat er ook bij maar dat klopt, kon je meebestellen. Of heeft iedere versie dit? (PS4).

Net welgeteld 10 minuten even aangezet, maar ik kijk van 't weekend wel weer even verder..voor zoiets wil ik even kunnen zitten. Zag er goed uit iig, heb Thief weer in de kast gelegd na mn voornemen deze toch maar
s uit te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
Lekker, bij combat tutorials krijg ik de counter strikes niet voor elkaar......ik probeer telkens rechter muisknop zodra tegenstander slaat maar kom nooit verder dan 1 counter strike. Wat doe ik verkeerd. Want later reageren en ik word geraakt. Ik blok hem alleen maar en sla niet terug.

[ Voor 8% gewijzigd door FitzChevalric. op 19-05-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FitzChevalric. schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:13:
Lekker, bij combat tutorials krijg ik de counter strikes niet voor elkaar......ik probeer telkens rechter muisknop zodra tegenstander slaat maar kom nooit verder dan 1 counter strike. Wat doe ik verkeerd. Want later reageren en ik word geraakt.
Hoe bedoel je 1 strike? je hoeft ze niet achter elkaar te doen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:15:
[...]

Hoe bedoel je 1 strike? je hoeft ze niet achter elkaar te doen, toch?
Nee, maar ik weet niet hoe die eerste wel gelukt is want daarna lukt het nooit meer. Tutorial opnieuw aangezet en weer maar 1 counter strike en daarna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:55
Is er een quick save knop. Wordt simpel van steeds naar menu te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
cvs79 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:16:
Is er een quick save knop. Wordt simpel van steeds naar menu te gaan
F5 voor PC :)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik speel het met de Xbox One controller op de PC. Heb alles op Ultra met Hairworks ON. Framecap op 30 via Riva Tuner en het loopt super smooth.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Wel slecht als je in een tutorial vastloopt omdat de uitleg een detail mist. Maar ga ik het spel na 30 minuten al in de kast leggen omdat de tutorial een detail uitleg mist? Niemand die het weet?

[ Voor 43% gewijzigd door FitzChevalric. op 19-05-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
FitzChevalric. schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:22:
Wel slecht als je in een tutorial vastloopt omdat de uitleg een detail mist. Maar ga ik het spel na 30 minuten al in de kast leggen omdat de tutorial een detail uitleg mist? Niemand die het weet?
Er mist toch niks in de uitleg? Is gewoon een kwestie van timen. Zodra je ziet dat de tegenstander wil gaan slaan, sla jij gauw (met de rechter-muisknop/L2/LT).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

FitzChevalric. schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:22:
Zelfde probleem als TW2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Enthousiasme valt hier best mee, of is iedereen druk aant spelen ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:42
SideShow schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:43:
Helaas op pc erg crapy.. Na meerdere crashes nu ineens heel zacht geluid ben er klaar mee wacht wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:37:
[...]

Er mist toch niks in de uitleg? Is gewoon een kwestie van timen. Zodra je ziet dat de tegenstander wil gaan slaan, sla jij gauw (met de rechter-muisknop/L2/LT).
tnx, ik timede te laat blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:19
Heb alle pagina's niet teruggelezen, maar 2 gratis DLC zijn nu te downloaden (PS4):
https://store.playstation...emeriaanse%20wapenrusting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:38
SideShow schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:43:
Heb nu 4,5 uur gespeeld, en ik vind het de beste game tot nu toe op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 00:47
bugje? Bij een abandoned site op het begin eiland ten oosten van de abandoned village zijn er geen monsters en ik kan er ook niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tukker_T schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:09:
bugje? Bij een abandoned site op het begin eiland ten oosten van de abandoned village zijn er geen monsters en ik kan er ook niks doen.
Het is dan ook een 'Abandoned' site :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
dutchgio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:58:
Heb alle pagina's niet teruggelezen, maar 2 gratis DLC zijn nu te downloaden (PS4):
https://store.playstation...emeriaanse%20wapenrusting
Thanks. Heb de game zelf niet, maar ga 'm ergens dit jaar wel tweedehands op de kop tikken denk ik. Gelijk downloads aangezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Zo dus, tijd voor een mini review :D

Graphics: tja die zijn ok, maar helemaal niet wat ze dus gehyped hebben (het gras en dergelijke is ronduit slecht voor een game in 2015)

Verhaal, karakters, stemmen, sfeer zit wel goed

Wat me wel stoort is de houterigheid en besturing van het hoofdpersonage ... en dat is natuurlijk nogal belangrijk 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door SideShow op 19-05-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 23:03
Ik heb even met controller gespeeld, maar ik vind muis + toetsenbord toch echt wel fijner spelen. Vooral de bediening van de camera gaat wat soepeler. De standaard keybindings vond ik wel dramatisch, zo'n beetje alles stond op een rare knop :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
k1978 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:53:
[...]

Helaas op pc erg crapy.. Na meerdere crashes nu ineens heel zacht geluid ben er klaar mee wacht wel even.
Heb nog geen enkele crash gehad. Enkele uren gespeeld en verschillende dingen gedaan.. Zelfs gestreamd naar Twitch met OBS en de game blijft gewoon smooth doorlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die besturing is al vaker genoemd, wordt wellicht nog gepatched. Net als de kleine tekst, dat wordt ook vdel genoemd.
De besturing is nogal overgevoelig, en je moet stil staan om te op je paard te gaan, en items te looten. Onderwater schijnt dat helemaal erg te zijn, zover ben ik nog niet, pas de tijd gehad om een halfuurtje te spelen...
Wellicht straks even via remote play proberen. ;)

Mijn PS4 stijgt overigens bijna op; ik had het eerst niet door omdat ik met koptelefoon speelde, maar toen ik die afzette had ik het idee in een vliegtuig te zitten.
Nou zit ik wel vrij dichtbij maar het gaat wel echt heel erg hard, dat is niet overdreven. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:44:
Die besturing is al vaker genoemd, wordt wellicht nog gepatched. Net als de kleine tekst, dat wordt ook vdel genoemd.
De besturing is nogal overgevoelig, en je moet stil staan om te op je paard te gaan, en items te looten. Onderwater schijnt dat helemaal erg te zijn, zover ben ik nog niet, pas de tijd gehad om een halfuurtje te spelen...
Wellicht straks even via remote play proberen. ;)

Mijn PS4 stijgt overigens bijna op; ik had het eerst niet door omdat ik met koptelefoon speelde, maar toen ik die afzette had ik het idee in een vliegtuig te zitten.
Nou zit ik wel vrij dichtbij maar het gaat wel echt heel erg hard, dat is niet overdreven. Meer mensen last van?
Yep, regelmatig doet die van mij ook een opstijgpoging, vrij irritant, maar miet veel aan te doen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Pluspunten na 3 uur spelen op ps4

-mooie game,niks bijzonders maar gewoon heel mooi
-veel aandacht besteed aan de character models,zelfs gezichten van onbelangrijke characters zijn mooi gedaan.
-grote wereld vol met detail en niks copy/paste
- combat is aardig maar wel erg wennen nog.
- de geluidseffecten zijn waanzinnig vooral met koptelefoon.

Minpunten:
-De controls werken niet helemaal soepel.
-tekst op het scherm zoals loot,exam,use zijn te klein.
-soms wat framerate issues.

valt mee dat er tot nu toe weinig pop-up te zien is. Dit spel gaat me voorlopig wel bezig houden.

in het hoesje zat het spel(duh)ouderwetse handleidingsboekje,map,soundtrack cd en stickers en een bedankt briefje van red en dat voor 48 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb nog nooit Witcher gespeeld en vandaag de gok gewaagd en gekocht voor de PC.

Opgestart, 3 uur verder, Mind = Blown! Wat een spel!

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Heb er nu 23 uur inzitten en ik ben ook helemaal overtuigd. Wat een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 23:22

Stronkie

Where wind is Trouble

Michielodc schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:30:
Schijnt een anti piracy ding te zijn. Heb je het spel wel origineel?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 18:49
Rico0 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:42:
Heb er nu 23 uur inzitten en ik ben ook helemaal overtuigd. Wat een game!
Tenzij je een review copy hebt is het spel ook net 23 uur uit.
Nu stijf van de redbull? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
RocketKoen schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:46:
[...]

Tenzij je een review copy hebt is het spel ook net 23 uur uit.
Nu stijf van de redbull? :P
Nee ik was één van de gelukkige die 'm zaterdag al had:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 21:45
Twee tot drie uur gespeeld, eerste indruk is oké. Sfeer, setting (wereld) en verhaal/inhoud lijken prima in orde. Besturing en combat vind ik nog niet veel, is erg wennen. Zeker na het fenomenale Bloodborne van de afgelopen weken. En verder is veel tekst op het scherm inderdaad te klein en zowat onleesbaar. Raar dat zoiets door alle testfases heenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supergame! Ik vind TW3 toch veel meer voort borduren op het verhaal van deel 1 en 2 dan ik had verwacht (gelukkig). Ik zou dit spel toch niet willen ingaan zonder de eerste 2 delen hebben gespeeld, geeft zoveel meer achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Heb er zo'n zes uur inzitten. Ben ook positief. Er valt veel te ontdekken en te leren. Die kaartgame Gwent is ook wel grappig, al is de game nu al meerdere keren tijdens zo'n potje gecrashed. daarbuiten niet gelukkig. Verder deel ik de veelgehoorde problemen: text mag groter en de besturing soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 12:05
dikke game ben alleen wel echt noob, heb de hele tijd nog maar heel weinig hp, en heb nog geen potions om health te gainen? kei hinderlijk moet je veel zoeken naar herbs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 06:14
Ambition88 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 02:14:
dikke game ben alleen wel echt noob, heb de hele tijd nog maar heel weinig hp, en heb nog geen potions om health te gainen? kei hinderlijk moet je veel zoeken naar herbs?
Ga meditaten om je vitality terug te krijgen. Anders inderdaad veel potions maken/kopen. Consumables werken ook om je vitality terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:51

Clush

Do as I say...

Er is een skill die je HP regen out of combat drastisch omhoog gooit... dat was de eerste die ik koos.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 12:05
ok ffe tryen thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is Swallow inderdaad. Veel ingredienten kun je ook kopen bij de herbalist als je geen zin hebt om te zoeken. Probeer bij gevechten ook goed gebruik te maken van dodgen. Als je wegspringt op het moment dat iemand aanvalt kom je achter/aan de zijkant van hem en kan je rake klappen uitdelen. Dit in combinatie met igni ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik vraag me af of er iets mis is gegaan met mijn xp. Ik heb nu alles in white orchard gedaan en ben net lvl 3. En dat met alle sidequests en ? op de kaart gedaan.

Ik had sowieso het idee dat ik een tijd lang geen of nauwelijks xp kreeg. Of is dit normaal?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurid
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:28
voxxel schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 02:57:
Ik vraag me af of er iets mis is gegaan met mijn xp. Ik heb nu alles in white orchard gedaan en ben net lvl 3. En dat met alle sidequests en ? op de kaart gedaan.

Ik had sowieso het idee dat ik een tijd lang geen of nauwelijks xp kreeg. Of is dit normaal?
Is normaal denk ik, ik heb alle undiscovered places ontdekt en alle side quests gedaan (voor zover ik weet), werd pas level 4 toen ik (Spoiler tag voor de mensen die nog niet zo ver zijn)
spoiler:
met Yennefer mee ging naar de emperor van Nilfgaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Zo spel gaat lekker.

Alleen het levelen gaat erg traag. ik ben nog steeds level 1. Wat betreft de DLC. Je unlocked het maar moet het nog altijd kopen. En er is heel weinig geld in het spen.

Morgen proberen up te levelen en hopen op wat betere gear.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurid
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:28
Mouse_NL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 04:07:
Zo spel gaat lekker.

Alleen het levelen gaat erg traag. ik ben nog steeds level 1. Wat betreft de DLC. Je unlocked het maar moet het nog altijd kopen. En er is heel weinig geld in het spen.

Morgen proberen up te levelen en hopen op wat betere gear.
Is er een manier om te herkennen welk onderdeel DLC is? Is daar een lijst van of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Qurid schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 04:13:
[...]

Is er een manier om te herkennen welk onderdeel DLC is? Is daar een lijst van of?
Ja er zijn er nu 4 maar ik moet er 3 a van kopen via zo een handelaar. Dus gratis is in het spel nog betalen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
8 uur nu in de game zitten en ik vind het super. De graphics vind ik ook prima tbh alleen het gras is een beetje mwah. Ik heb wel een serieus geld probleem :+ was elke keer blut in White Orchard :p

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:50

On_E

Housemusic

Na een uur of 3 op de PS4:

- prachtige graphics voor een open world RPG!
- camera problemen ? in mijn ogen weer zwaar overdreven op het internet, amper tot geen last van.
- combat ook prima, natuurlijk geen Bloodborne maar dat is dan ook een action-RPG...
- prachtige wereld en karakters, tot nu toe leuke quests, uitgebreide opties (crafting, abilities etc)

Alle hype waargemaakt voorlopig als het aan mij ligt!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:44

Japser

Jeej!

Dat dodgen is lastig imho als je met muis en kb speelt. Welke keys gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

Gisteren ook mijn eerste 2 a 3 uurtjes gespeeld, en heb alleen nog maar wat zitten rond te lopen en dingen zitten te ontdekken, en een paar side quests. Viel me ook vrij vlot op dat het levelen inderdaad niet zo snel gaat, ik ben nog steeds level 1 maar dit komt vanzelf wel.

Ik heb vorige week TW2 nog 'even' uitgespeeld, en een grote verandering in TW3 is toch wel Gerald zijn 'movements'. Ik heb nu het gevoel dat ik met een mannetje van 200 kilo zit te lopen / dodgen, dit zal voornamelijk een kwestie van wennen zijn.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Japser schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:03:
Dat dodgen is lastig imho als je met muis en kb speelt. Welke keys gebruiken jullie?
Ik heb dodgen op mouse4 gezet. Dat vond ik prettiger werken dan de default 'alt' key.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Na iets meer dan 20 uur spelen ben ik lvl 7 geworden. Ben in het begin iets te voortvarend begonnen, waardoor ik nu een aantal quests mis in Wild Orchrad.

Heb niet veel ervaring met RPG's, maar moet zeggen dat The Witcher me prima bevalt.

Heb af en toe wel het gevoel dat ik Red Dead Redemption aan het spelen ben... >:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

20 uur? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:33
Heeft iemand enig idee hoe je (op de PC) de strong strike uitvoert? De tutorial geeft aan 'hold left shift + left mouse button', maar vervolgens gebeurt er niets. Er lijkt soms wel wat te gebeuren als ik ook de rechtermuisknop (willekeurig) erbij indruk, maar dat zou niet de bedoeling moeten zijn.

Iemand anders die hier last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Jackal131 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:26:

Heb af en toe wel het gevoel dat ik Red Dead Redemption aan het spelen ben... >:)
Ik had exact hetzelfde gevoel. Heb nooit een witcher game gespeeld, maar Red Dead Redemption helemaal stuk gepeeld. Qwa feel is het inderdaad Red Dead Redemption met zwaarden en magie.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:44

Japser

Jeej!

Rutix schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:19:
[...]

Ik heb dodgen op mouse4 gezet. Dat vond ik prettiger werken dan de default 'alt' key.
Dat dodgen is dan M4 + pijltje in de richting van waar je wilt dodgen he?

Hmm... is ook nog een idee. Ik had M4 op Interact gezet en M5 op Signs. Want als je fanatiek blaadjes plukt is dat handiger dan voor die actie de hele tijd naar t keyboard te moeten :) Maar ik wil ook wel mn parry/counterattack op de muis regelen want dat is ook weer handig ...

Ik blijf wel aan prutsen de komende dagen denk ik om alles beetje onder de knie te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Man man, 2 uur gespeeld omdat mijn vrouw toch even songfestival wilde kijken. Maar wat had ik een moeite met stoppen. Zit nu op de quest om de Griffin af te slachten, maar wil het nog niet doen! :-(

Wat als hij niet respawned? Wat als dit de enige griffin is die ik af kan slachten :-( NOOO

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
lanerios schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:57:
Man man, 2 uur gespeeld omdat mijn vrouw toch even songfestival wilde kijken. Maar wat had ik een moeite met stoppen. Zit nu op de quest om de Griffin af te slachten, maar wil het nog niet doen! :-(

Wat als hij niet respawned? Wat als dit de enige griffin is die ik af kan slachten :-( NOOO
Je weet dat je een Witcher bent he? Je leeft om monsters af te slachten!

spoiler:
en als het de enige griffin is, kan je hem maar beter uit zijn lijden verlossen, zijn partner is die toch al kwijt

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:53
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 02:44:
Dat is Swallow inderdaad. Veel ingredienten kun je ook kopen bij de herbalist als je geen zin hebt om te zoeken. Probeer bij gevechten ook goed gebruik te maken van dodgen. Als je wegspringt op het moment dat iemand aanvalt kom je achter/aan de zijkant van hem en kan je rake klappen uitdelen. Dit in combinatie met igni ofzo.
Waar zit een herbalist? Zat me gisteren rot te zoeken naar een plantje haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
Mijn impressie na +/- 4 uur spelen. Ik speel op PC, met xbox360 controller op Death March! difficulty.

Eerste minpuntje aan de game, ik kon mijn laatste "autosave" van TW2 niet importeren. Sterker nog ik kon geen 1 TW2 autosave importeren. Ik kon alleen ManualSaves importeren. Dus als echte IT-er mijn laatste auto save even hernoemt naar "ManualSave_etc" en die kon de game wel importeren. Dus die maar gepakt. Volgens mij gaat het om de data in de save, niet de naam van het beestje. Heb de bug aangegeven, maar hoor nog niet veel mensen met zelfde probleem.

Anyways, de game. Het ziet er fantastisch uit. Op 100% de mooiste game die ik ooit gespeeld heb. Mijn setup: GTX 780Ti, I7 4970k, 16gb RAM, Samsung EVO 840 120 voor windows en een 500 waar de game op staat. Settings staan allemaal op High muv Foliage distance, die staat op medium om de immersion niet helemaal te breken. Nvidia hairworks etc staan allemaal aan. Ik speel op 40-55 fps met soms een kleine dip naar beneden de 30. De counter geeft dat aan tenminste, in de gameplay weinig van gemerkt. Dan nog, wat een fantastische mooi uitziende game. Facial expressions zijn echt heel goed gedaan. Also Yennefer side bewb!

Het verhaal dan, ik vond de tutorial echt heel leuk. Ciri word goed geintroduceert als character en het gaf mij als speler wel echt een goede rede om achter haar aan te gaan. Ze is quirky, mischievous en je kan zien dat Geralt echt een beetje haar "vader" is. Daarna zwakte het wat af, de scene met de griffon, daarna dat dorpje. Ik zit er nog niet lekker in. Miscshien komt dat later nog, ik moet nu iig praten met wat nilfgaardians in een fort, maar als een echte rpg nut ben ik eerst gaan exploren.

Side quests dan. Er zijn er genoeg en tot nu toe geven ze me elke keer weer een moral choice van heb ik jou daar. Elke keer kiezen tussen de lesser of evils, geef ik die gast aan waardoor hij op zeker dood gaat, of neem ik zijn geld aan maar weet daarna niemand wat er gebeurt is. Neem ik die persoon wel of niet mee terug. Vertel ik iemand dat hij wel of niet de oorlog moet opzoeken. Het zijn van die keuzes waarvan je niet direct de consequenties ziet, maar waarvan ik het idee heb dat het later nog wel terug gaan zien in one way or another.

Combat dan. Let wel, dit is gezien vanaf Death March perspectief. Het is moeilijk, maar toch ook makkelijk tegelijk. Vlak naast het begin stadje is een groepje van 3 drowners level 4, ik ben level 1. Ze oneshotten me letterlijk. Maja, lang leve Quen. En zo zijn er nog meer verschillende level ranges. Je komt door monsters heen die veel hoger zijn dan weer lager. High level mobs doen echt een hoop damage. Vond ergens zo'n level 5 gozer met een bijl die me gewoon echt vol hp - dood, 1 klap. Maja maakt het spannend. Ik vraag me af hoe dat verder gaat zijn in de game. Tot nu toe is het een beetje clunky allemaal en heb nog niet het gevoel dat ik iets van een deuk in een pakje boter mep, maar laten we dat op het begin van het spel houden.

Pro Tip voor Death March! en Blood and Broken Bones! spelers: neem Sun and Stars. 10hp regen overdag is echt zo onwijs pro en zorgt ervoor dat je een heel stuk minder healing items nodig hebt.

Mijn plan forward is iig om punten te stoppen in Quen. Quen is Love, Quen is Life op DM! en daar wat punten in stoppen kan alleen maar handig zijn. De overige 3 punten in Signs om tier 2 te unlocken gaan dan in Axxii denk, gezien daarmee die sign in gesprekken ook sterker word en het blijft een rpg, plus extra exp is extra. Ook kwa combat style ben ik er nog niet uit. Light armor en quick attacks, medium armor signs of heavy armor heavy attacks (zie je general skills als je niet weet wat ik bedoel). Misschien een combinatie van light/medium. Na Sun and Stars is het iig 7 punten in signs, want ik wil dat schild hebben op Quen.

Al met al zit ik nog niet echt in de wereld. Misschien dat dit vanavond beter word.

Also, dat starting armor IS ZO VET. Kan ik dat niet de rest van de game gebruiken?

Wel nog een vraag: weet iemand wat de kleuren van weapons en armor betekenen? Groen staat voor Witcher, geel voor magic? Zijn het nog soort van tiers, of is dat op basis van factie?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Die Griffin was het laatste dat ik heb gedaan gisteravond, had 3 pogingen nodig.

Vanavond (was het maar vast zover..) wat sidequests doen in White Orchard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Yup...dag je vrij, :+

Het levelen gaat niet zo snel en dat is prima zo. Vermaak me kostelijk met de zeer goed uitgewerkte sidequests. Bij veel games is het zo dat een sidequest een beetje een "ff-snel-tussendoor" gevoel met zich meebrengt. Ik heb gisteren een sidequest gespeeld waar ik ruim 2 uur over heb gedaan, terwijl alles toch vrij soepeltjes liep. Moet wel zeggen dat er heel veel tijd in de conversaties gaat zitten...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Pagina: 1 ... 16 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic