Zucht... hier hezelfde. Patch is wel geïnstalleerd. Ps4 versie.
Kan er ook nog wel bij vandaag. .
Kan er ook nog wel bij vandaag. .
Tja, het is dan ook de 'hard' difficulty he-SaveMe- schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:52:
Wel irritant aan de derde moeilijkheidsgraad is dat meditation niet je health regenereert. Combat is goed te doen. Hoop dat ze dat 'fixen' ...
Verder, wat een bazen game!
[ Voor 23% gewijzigd door ASNNetworks op 19-05-2015 18:36 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Vreemd en vervelend voor je, geen last van gehad..Chaoss schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:45:
Duurde bij jullie de eerste load van een nieuwe game ook zo vreselijk lang (PS4)? Ik zit al 10 min naar een loading screen te kijken...
Hier de boel verwijderd. Daarna nieuwe installatie. Game gaat dan hier door.joblamie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:38:
Ik lees op Twitter veel mensen die niet langs het loading screen komen. Ook ik blijf er nu opnieuw in hangen, geen enkele voortgang zichtbaar. Is dus wel algemeen probleem maar komt niet bij iedereen voor. Wel benieuwd hoe lang het normaal gesproken duurt, dan weet je een beetje na hoeveel tijd je kunt afbreken. Iemand?
Ook benieuwd of herinstallatie van de game geholpen heeft bij iemand...
Wel mooi klote dit, heb je de game eindelijk, kun je nog niet spelen!
20-40 seconden maxVeeGee schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:46:
Zelfde probleem hier. Hoe lang mag het normaalgesproken duren?
Via bol.com order history en dan 'details bestelling' heb je dan ook geen code?Exxus schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:31:
Nou, mijn bol.com order (PS4) is gisteren wel gewoon verzonden maar niets ontvangen. Lijkt me stug dat de mijne er ineens een dag langer over doet. Bij bol.com kreeg ik er een mooi metalen doosje bij, die is nu niet meer te bestellen. Hoop op morgen maar heb er weinig hoop meer in. Ook geen track&trace code dus kan echt niks nakijken..
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Gewoon of er genoeg uit te pluizen is, beetje zoals dragonage en skyrim bloodborne is niet me type spel.[b]
[...]
Waar twijfel je over dan?
Wat betreft de combat, dat is echt heel erg wennen als je bloodborne gewend bent. Ik heb net de Griffon verslagen op de moeilijkste stand, maar het was meer een gevecht met de controls voor mijn gevoel. De quests zitten wel heel leuk in elkaar tot nu toe.
Jup. In het menu naar je character gaan en dan op 'R2' drukken. Linksonderin vind je de totale speelduur.Qurid schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:57:
Is het mogelijk om te bekijken hoe lang je gespeeld hebt @ PS4?
Meer dan genoeg! Zit al 22 hr in de game en heb 2 missies gedaan van de mainquest. Verder alleen maar secondaire quests, treasure hunts, witcher contracts, kaartspelletjes... Kan nog wel even doorgaan:pInhumanous schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:43:
[...]
Gewoon of er genoeg uit te pluizen is, beetje zoals dragonage en skyrim bloodborne is niet me type spel.
Nee hoor ik doe precies hetzelfdeASNNetworks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:35:
[...]
Ben ik overigens de enige die na elke loot als een gek gaat saven? Ben in het begin paar keer loot kwijt geraakt en moest helemaal ergens anders beginnen (laatste save). Sindsdien save ik maar omdat ik bang ben opeens dood te gaan door een monster die uit het niets komt
[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 19-05-2015 20:05 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
[ Voor 23% gewijzigd door Thomas op 19-05-2015 20:06 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nnoitra schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:13:
[...]
Via bol.com order history en dan 'details bestelling' heb je dan ook geen code?
Anders via mijnpakket.postnl.nl even kijken of er iets onderweg is(als je je adres daar 'geregistreerd' hebt, heb je niet altijd een code nodig om te zien of er iets onderweg is)).
Heb dit ook net geprobeerd. Zat alweer terug op de oude drivers en dat ging iets beter. Nu net dit gedaan met de nieuwe drivers, binnen 5 min een crash. Helaas niet een fix voor iedereen dus..Hoolz14 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:39:
Ik had last van crashes met de game tot dat ik dit tegenkwam:
Voor mensen die op PC spelen met een Nvidia kaart:
i5-4690k & GTX G1 970 running 1080p
Settings are maxed out, running an average 45FPS when on horseback and a consistent 50FPS+ in most areas.
Fullscreen + Setting "Power Management Mode" in NVidia's Control Panel to Prefer Maximum Performance has stopped all crashing for me. Before this, I crashed twice in a 3-hour span. Now it's been about 6 hours since I made the changes and no crashes at all.
If Control Panel doesn't automatically detect your game because it's on another drive, you'll need to manually add it. If you can't find Witcher 3's .exe file because you are new to GoG Galaxy like I am, this is the file's pathway: (Your drive you installed it on):\GoG\Games\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\x64
Stukje boomtak? Dat zat er bij mij niet in. Alleen het zwaard en de staart van het monster.Nyarlathotep schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:12:
Wat een enorme doos, die Collector's Edition!
Bij het beeld van Geralt zat een los stukje boomtak leek het... Moet ik dat ergens bevestigen, net als het zwaard en de staart van het monster?
Overigens zal ik volgende week pas gaan spelen. Morgen kan ook nog wel maar daarna ben ik een paar dagen afwezig.
Voordeel is dat ik dan de nieuwe ATI driver kan installeren.
Waarin uit zich dit?ThomasXIV schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:23:
Zo, ben een uurtje in het spel en het bevalt me wel! Besturing is wel ruk hier en daar, maar prima te doen.
Rechts onderaan het scherm staat met welke knop je moet bevestigen. Vierkantje op de ps4.Michielodc schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:30:
Het lukt mij maar niet op een character een punt toe te voegen. Kan er nu een toevoegen maar wat ik ook doe niks werkt! 0 punten in branch en heb 1 punt available
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2015 20:55 ]
Ook last van gehad. Van alles geprobeerd: andere save locatie, van full screen naar borderless windowed en nog wat andere opties. Pc aan en uit werkte uiteindelijk.Rivanov schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:28:
Opnemen via Shadowplay werkt niet bij mij? Streamen naar Twitch via Shadowplay werkt wel, maar handmatig opnemen werkt in deze game niet. Iemand nog meer last van?
Dit gaat gewoon echt nergens over. Heb een leeg vierkantje en dan staat rechtsonderaan selecteer met enter. Druk ik dat en wil ik een punt selecteren, maar staat er niks rechtsonder. Niks gebeurd dus en heb nu nog steeds 1 punt over.voxxel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:43:
[...]
Rechts onderaan het scherm staat met welke knop je moet bevestigen. Vierkantje op de ps4.
[ Voor 5% gewijzigd door Michielodc op 19-05-2015 20:56 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Lord_T schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:54:
hulp nodig met side quest... (well quest met haunts lvl 2ish ) zal in spoiler tags zetten ;P
spoiler:die well waar je naar toe moet om haunts te killen (lvl 2) daar hangt zo'n lichaam aan een touwtje.. als je die boven hebt gehaald blijft de quest hangen.. ben in well gesprongen... zie niets meer... ben boven terug gekomen en vind daar ook niets.... moet je wachten tot het avond in game is ofzo? de pointer wijst alleen maar naar die well. En ja heb lichaam gechecked,, vrouw 30ish
Verwijderd
Tukker_T schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:57:
[...]
spoiler:het is een noonwraithff mediteren dus
Lord_T schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:54:
hulp nodig met side quest... (well quest met haunts lvl 2ish ) zal in spoiler tags zetten ;P
spoiler:die well waar je naar toe moet om haunts te killen (lvl 2) daar hangt zo'n lichaam aan een touwtje.. als je die boven hebt gehaald blijft de quest hangen.. ben in well gesprongen... zie niets meer... ben boven terug gekomen en vind daar ook niets.... moet je wachten tot het avond in game is ofzo? de pointer wijst alleen maar naar die well. En ja heb lichaam gechecked,, vrouw 30ish
RamonK schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:00:
[...]
spoiler:Als het goed is heeft gerald het over een bracelet. deze moet je beneden in de well zien te vinden. Volgens mij lag hij ergens onderwater. Als je deze hebt moet je weer terug naar het skellet en dan verder.
Iets meer dan 10% van mensen welke reviewden op Steam raden het spel af vanwege de keyboard/mouse mappings, iemand mening over hier?ThomasXIV schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:57:
[...]
Af en toe de camera die niet lekker meedraait bijvoorbeeld.
Verwijderd
Controller kan zeker, en ik heb nergens problemen mee. Het zal even wennen zijn, maar dat was TW2 ook en die was prima te spelen met toboinit6 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:08:
[...]
Iets meer dan 10% van mensen welke reviewden op Steam raden het spel af vanwege de keyboard/mouse mappings, iemand mening over hier?
Kan je misschien net zoals bij Darksouls beter een controller er aan hangen?
[ Voor 8% gewijzigd door FitzChevalric. op 19-05-2015 21:14 ]
Verwijderd
Hoe bedoel je 1 strike? je hoeft ze niet achter elkaar te doen, toch?FitzChevalric. schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:13:
Lekker, bij combat tutorials krijg ik de counter strikes niet voor elkaar......ik probeer telkens rechter muisknop zodra tegenstander slaat maar kom nooit verder dan 1 counter strike. Wat doe ik verkeerd. Want later reageren en ik word geraakt.
Nee, maar ik weet niet hoe die eerste wel gelukt is want daarna lukt het nooit meer. Tutorial opnieuw aangezet en weer maar 1 counter strike en daarna nooit meer.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:15:
[...]
Hoe bedoel je 1 strike? je hoeft ze niet achter elkaar te doen, toch?
F5 voor PCcvs79 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:16:
Is er een quick save knop. Wordt simpel van steeds naar menu te gaan
Nothing to see here!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 43% gewijzigd door FitzChevalric. op 19-05-2015 21:30 ]
Er mist toch niks in de uitleg? Is gewoon een kwestie van timen. Zodra je ziet dat de tegenstander wil gaan slaan, sla jij gauw (met de rechter-muisknop/L2/LT).FitzChevalric. schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:22:
Wel slecht als je in een tutorial vastloopt omdat de uitleg een detail mist. Maar ga ik het spel na 30 minuten al in de kast leggen omdat de tutorial een detail uitleg mist? Niemand die het weet?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Zelfde probleem als TW2FitzChevalric. schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:22:
Wel slecht als je in een tutorial vastloopt omdat de uitleg een detail mist. Maar ga ik het spel na 30 minuten al in de kast leggen omdat de tutorial een detail uitleg mist? Niemand die het weet?
Helaas op pc erg crapy.. Na meerdere crashes nu ineens heel zacht geluid ben er klaar mee wacht wel even.SideShow schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:43:
Enthousiasme valt hier best mee, of is iedereen druk aant spelen ?
tnx, ik timede te laat blijkbaar.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:37:
[...]
Er mist toch niks in de uitleg? Is gewoon een kwestie van timen. Zodra je ziet dat de tegenstander wil gaan slaan, sla jij gauw (met de rechter-muisknop/L2/LT).
Heb nu 4,5 uur gespeeld, en ik vind het de beste game tot nu toe op de PS4.SideShow schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:43:
Enthousiasme valt hier best mee, of is iedereen druk aant spelen ?
Het is dan ook een 'Abandoned' siteTukker_T schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:09:
bugje? Bij een abandoned site op het begin eiland ten oosten van de abandoned village zijn er geen monsters en ik kan er ook niks doen.
Thanks. Heb de game zelf niet, maar ga 'm ergens dit jaar wel tweedehands op de kop tikken denk ik. Gelijk downloads aangezet.dutchgio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:58:
Heb alle pagina's niet teruggelezen, maar 2 gratis DLC zijn nu te downloaden (PS4):
https://store.playstation...emeriaanse%20wapenrusting
[ Voor 6% gewijzigd door SideShow op 19-05-2015 22:40 ]
Steam/XBL: Avioto
Heb nog geen enkele crash gehad. Enkele uren gespeeld en verschillende dingen gedaan.. Zelfs gestreamd naar Twitch met OBS en de game blijft gewoon smooth doorlopen..k1978 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:53:
[...]
Helaas op pc erg crapy.. Na meerdere crashes nu ineens heel zacht geluid ben er klaar mee wacht wel even.
Yep, regelmatig doet die van mij ook een opstijgpoging, vrij irritant, maar miet veel aan te doen ben ik bang.dutchgio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:44:
Die besturing is al vaker genoemd, wordt wellicht nog gepatched. Net als de kleine tekst, dat wordt ook vdel genoemd.
De besturing is nogal overgevoelig, en je moet stil staan om te op je paard te gaan, en items te looten. Onderwater schijnt dat helemaal erg te zijn, zover ben ik nog niet, pas de tijd gehad om een halfuurtje te spelen...
Wellicht straks even via remote play proberen.![]()
Mijn PS4 stijgt overigens bijna op; ik had het eerst niet door omdat ik met koptelefoon speelde, maar toen ik die afzette had ik het idee in een vliegtuig te zitten.
Nou zit ik wel vrij dichtbij maar het gaat wel echt heel erg hard, dat is niet overdreven. Meer mensen last van?
"May our framerates be high and our temperatures low."
Schijnt een anti piracy ding te zijn. Heb je het spel wel origineel?.Michielodc schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:30:
Het lukt mij maar niet op een character een punt toe te voegen. Kan er nu een toevoegen maar wat ik ook doe niks werkt! 0 punten in branch en heb 1 punt available
Tenzij je een review copy hebt is het spel ook net 23 uur uit.Rico0 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:42:
Heb er nu 23 uur inzitten en ik ben ook helemaal overtuigd. Wat een game!
Nee ik was één van de gelukkige die 'm zaterdag al had:)RocketKoen schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:46:
[...]
Tenzij je een review copy hebt is het spel ook net 23 uur uit.
Nu stijf van de redbull?
Verwijderd
Ga meditaten om je vitality terug te krijgen. Anders inderdaad veel potions maken/kopen. Consumables werken ook om je vitality terug te krijgen.Ambition88 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 02:14:
dikke game ben alleen wel echt noob, heb de hele tijd nog maar heel weinig hp, en heb nog geen potions om health te gainen? kei hinderlijk moet je veel zoeken naar herbs?
... not as I do.
Verwijderd
Is normaal denk ik, ik heb alle undiscovered places ontdekt en alle side quests gedaan (voor zover ik weet), werd pas level 4 toen ik (Spoiler tag voor de mensen die nog niet zo ver zijn)voxxel schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 02:57:
Ik vraag me af of er iets mis is gegaan met mijn xp. Ik heb nu alles in white orchard gedaan en ben net lvl 3. En dat met alle sidequests en ? op de kaart gedaan.
Ik had sowieso het idee dat ik een tijd lang geen of nauwelijks xp kreeg. Of is dit normaal?
Iphone 5 -- eerste Iphone
Is er een manier om te herkennen welk onderdeel DLC is? Is daar een lijst van of?Mouse_NL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 04:07:
Zo spel gaat lekker.
Alleen het levelen gaat erg traag. ik ben nog steeds level 1. Wat betreft de DLC. Je unlocked het maar moet het nog altijd kopen. En er is heel weinig geld in het spen.
Morgen proberen up te levelen en hopen op wat betere gear.
Ja er zijn er nu 4 maar ik moet er 3 a van kopen via zo een handelaar. Dus gratis is in het spel nog betalen.Qurid schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 04:13:
[...]
Is er een manier om te herkennen welk onderdeel DLC is? Is daar een lijst van of?
Iphone 5 -- eerste Iphone
Nothing to see here!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
I'm an Ironman!
Ik heb dodgen op mouse4 gezet. Dat vond ik prettiger werken dan de default 'alt' key.Japser schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:03:
Dat dodgen is lastig imho als je met muis en kb speelt. Welke keys gebruiken jullie?
Nothing to see here!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik had exact hetzelfde gevoel. Heb nooit een witcher game gespeeld, maar Red Dead Redemption helemaal stuk gepeeld. Qwa feel is het inderdaad Red Dead Redemption met zwaarden en magie.Jackal131 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:26:
Heb af en toe wel het gevoel dat ik Red Dead Redemption aan het spelen ben...
"May our framerates be high and our temperatures low."
Dat dodgen is dan M4 + pijltje in de richting van waar je wilt dodgen he?Rutix schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:19:
[...]
Ik heb dodgen op mouse4 gezet. Dat vond ik prettiger werken dan de default 'alt' key.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Je weet dat je een Witcher bent he? Je leeft om monsters af te slachten!lanerios schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:57:
Man man, 2 uur gespeeld omdat mijn vrouw toch even songfestival wilde kijken. Maar wat had ik een moeite met stoppen. Zit nu op de quest om de Griffin af te slachten, maar wil het nog niet doen!![]()
Wat als hij niet respawned? Wat als dit de enige griffin is die ik af kan slachtenNOOO
Waar zit een herbalist? Zat me gisteren rot te zoeken naar een plantje hahaVerwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 02:44:
Dat is Swallow inderdaad. Veel ingredienten kun je ook kopen bij de herbalist als je geen zin hebt om te zoeken. Probeer bij gevechten ook goed gebruik te maken van dodgen. Als je wegspringt op het moment dat iemand aanvalt kom je achter/aan de zijkant van hem en kan je rake klappen uitdelen. Dit in combinatie met igni ofzo.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Yup...dag je vrij,
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq