Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood
Dat hou je altijd. Net zoals mensen die zeggen ow kijk mijn ps4 heeft 1080p en de xbox maar 900p dus blablabla.lanerios schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:56:
[...]
of een apart "Kijk me bijna klaarkomen over het posten van mijn specs en fps"
Ik ga vanavond lekker op de PS4 gamen, geen gekloot met draait het wel/niet, gewoon gamen.
Beste gewoon over het spel praten, veel beter. Dat is toch overal hetzelfde.
Heb ik ook gedaan, in verschillende reviews wordt aangeraden wat moeilijker te spelen dan je normaal zou doen. Vooralsnog gaat dit voor mij primaRuudox schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:58:
OP welke moeilijkheidsgraad spelen de meesten hier eigenlijk?
ik heb hem op het eennamoeilijkste gezet.
Moet je even wachten op de video's van Digital Foundry als je het echt zeker wil weten. Voor alsnog is er weinig gezegd door anderen. Ga ervanuit dat de game even stabiel draait op beide, de PS4 is echter native 1080p en de X1 versie 900p en schaalt dynamisch naar 1080p in bepaalde situaties.RuttoG schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:31:
Iemand enig idee of dit spel beter draait op de Xbox one of de PS4? Wil nog wel eens wisselen
Ik zou zeggen speel op het systeem waar je de controller het fijnst vind.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Heel raar. Nu al 3 keer een crash. Win 8.1 en nieuwste drivers.
The endASNNetworks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:34:
[...]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bedankt voor het snelle antwoorden! Ik kon er inderdaad ook weinig over vinden dus dan zal het bij deze waarschijnlijk inderdaad weinig uitmaken.ASNNetworks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:34:
[...]
Moet je even wachten op de video's van Digital Foundry als je het echt zeker wil weten. Voor alsnog is er weinig gezegd door anderen. Ga ervanuit dat de game even stabiel draait op beide, de PS4 is echter native 1080p en de X1 versie 900p en schaalt dynamisch naar 1080p in bepaalde situaties.
Haha eerste waaraan ik dacht toen ik voor het eerst speelde: hmm, Bloodborne speelde echt lekker. Dit speelt niet slecht, maar damn wat vond ik de combat van Bloodborne heerlijk spelen, met name het dodgen. Denk kwestie van wennen. Heb nu 4 uurtjes gespeeld en nog steeds vergeet ik steeds dat ik kan parry'en en counterenvoxxel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:04:
De besturing is wel even wennen, echt weer heel anders dan bloodborne. Het reageert net allemaal wat minder snel. Ziet er wel echt prachtig uit tot nu toe
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Het helpt ook niet dat ik vanmorgen voor de winkels open gingen nog even verder ging met bloodborne. Maar goed, het went vanzelf. GTA V vond ik uiteindelijk ook best lekker spelen en die staat niet echt bekend om een lekkere besturing.ASNNetworks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:17:
[...]
Haha eerste waaraan ik dacht toen ik voor het eerst speelde: hmm, Bloodborne speelde echt lekker. Dit speelt niet slecht, maar damn wat vond ik de combat van Bloodborne heerlijk spelen, met name het dodgen. Denk kwestie van wennen. Heb nu 4 uurtjes gespeeld en nog steeds vergeet ik steeds dat ik kan parry'en en counterenProbeer constant de slaan en te dodgen zoals Bloodborne haha
Haha, ik heb geen PS4 maar vond Bloodborne er op wat video gameplay altijd heel stroefjes en houterig uitzien...ASNNetworks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:17:
[...]
Haha eerste waaraan ik dacht toen ik voor het eerst speelde: hmm, Bloodborne speelde echt lekker. Dit speelt niet slecht, maar damn wat vond ik de combat van Bloodborne heerlijk spelen, met name het dodgen. Denk kwestie van wennen. Heb nu 4 uurtjes gespeeld en nog steeds vergeet ik steeds dat ik kan parry'en en counterenProbeer constant de slaan en te dodgen zoals Bloodborne haha
Vanavond maar eens TW3 op de xbone proberen, ben benieuwd.
Integendeel (hoe het speelt dan)ThomasXIV schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:20:
[...]
Haha, ik heb geen PS4 maar vond Bloodborne er op wat video gameplay altijd heel stroefjes en houterig uitzien...
Verwijderd
Kan hem niet meer serieus nemen nu
[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 19-05-2015 12:29 ]
Ik zie trouwens de "Season Pass" nu in de PSN store voor € 24,99 staan
[ Voor 30% gewijzigd door Mouse_NL op 19-05-2015 12:37 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Patches gaan gewoon automatisch, hoef je je niet druk over te maken. En de framerate is tot nu toe prima, alleen bij het begin van een cutscene stottert hij even (ps4).Mouse_NL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:35:
Hoe zit het met de frame-rate mensen / de gratis 2 -4 DLC ? Installeerd hij beide patches of alleen de laatste?
Ik zie trouwens de "Season Pass" nu in de PSN store voor € 24,99 staan
Witcher 3 PC performance topic
Ja, continu. Ik word er gek van. Kan het spel gewoon niet spelen. Ben in de keep aanbeland en het spel crasht om de paar minuten. Op reddit melden ook aardig wat mensen dit probleem. Beetje jammer weer...OllyNL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:36:
Iemand anders ook crashes (soms) bij cutscenes? Voor de rest loopt het prima (gtx 670 + I72600)
Heel raar. Nu al 3 keer een crash. Win 8.1 en nieuwste drivers.
Sorry zie nu dat er een performance topic is
[ Voor 5% gewijzigd door DanielsWrath op 19-05-2015 13:13 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Combat vind ik helaas op dit moment nog een achteruit gang op Witcher 2. Je hebt niet meer het systeem dat je een richting aanduid en je combo/attack verder kan laten doorvloeien naar een andere enemy on the fly. Terwijl dit zo`n beetje de standaard is na W2/Batman/Shadow of mordor etc. etc.
Alle leuke effecten zoals het grote hoeveelheid bloed spatters en ledematen die in het rond gingen zijn compleet weg nu. En dat terwijll ik decal & texture quality op ultra heb staan dus dat is het hem ook niet.
Combat is verder simplified met verwijdering van de ritueel dat je potions kan innemen. In W2 kon je max 3 potions innemen, dit naast je quick-inventory item. Die potions hadden vaak10-15 minuten (of meer indien ge-upgrade) effect. Nu ? Zijn potions er nog wel, maar zijn het quick-slot items. Je hebt maar 2 quick-slots, Die elk maximaal 3 potions van hetzelfde type kunnen houdent. Dit geeft je een maximum van 2 verschillende soorten potions. Daarnaast zijn de effecten sterk verminderd in lengte, 30 seconden voor alle potions die ik tot zover heb geprobeerd. Dat is prima voor enkele engagements (waarbij je normaliter nooit potions voor gebruikt) maar voor langere hak sessies, natuurlijk niet de moeite waard.
Daarnaast kan je quickslots niet wijzigen tijdens combat voor als je klaar bent met je Witcher potions om te schakelen naar health items. Ik neem aan dat mensen gaan zeggen dat het goed is want het versnelt de game; ik ben het er niet mee eens. Dat Ritueel had je in 5 seconden gedaan en de effecten waren vrij lang in-game (15 mins) het was alleen nodig voor dungeons of andere gedeeltes waar je hordes vijanden achtermekaar tegenkomt. Want normale mobs kon je makkelijk aan zonder buffs. Dus ga je voor reguliere health-items ? Of ga je voor buffs met korte duratie ?
Geralt loopt in W3 een beetje houterig, (speel met muis/keyboard) , ik denk controller optimized want het is af en toe echt irritant om hem te draaien en je knalt net vaak tegen mensen.
Mischien heb ik teveel Bloodborne lopen spelen de laatste tijd ( een goede 40 uur in) en ben ik die super-vloeiendheid daarvan teveel gewend, maar veel minder als Witcher 2 is het naar mijn mening zeker.
Maar behalve dat, zeer vermakelijk - vooral de sidequests zijn goed gedaan en het wereld voelt levend en dynamish aan.
[ Voor 8% gewijzigd door lithiumangel op 19-05-2015 14:11 ]
Oh...jammer! Die effecten zag ik juist in zeer recente gameplay filmpjes nog als ik me niet vergis...lithiumangel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:37:
Alle leuke effecten zoals het grote hoeveelheid bloed spatters en ledematen die in het rond gingen zijn compleet weg nu. En dat terwijll ik decal & texture quality op ultra heb staan dus dat is het hem ook niet.
update
http://www.dualshockers.c...d-yennefer-and-more-nsfw/
http://www.ign.com/videos...nt-and-a-beautiful-sunset
[ Voor 22% gewijzigd door westergas op 19-05-2015 13:45 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
En hoe groot is de update ?
Kan ik vast inschatten hoelang ik nog moet wachten nadat ik de disc erin heb gedaan.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik fiets straks ff langs de MM. Voor 48 euro waag ik de gok wel. Desnoods verkoop je 'm weer voor 30 euro ofzo.Inhumanous schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:45:
Na alle dingen die ik hier lees zit ik te twijfelen om hem gelijk aan te schaffen of toch nog even te wachten (ps4)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Op de PS4 nog geen problemen met de framerate gehad. Klein beetje gestutter net voor een cutscene, maar dat is alles.
Controls hebben nog wel wat gewenning nodig.
Zoals lithiumangel al zei, het is niet als in Bloodborne.
westergas schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:41:
[...]
Oh...jammer! Die effecten zag ik juist in zeer recente gameplay filmpjes nog als ik me niet vergis...
update
Ah gelukkig; zo te zien aan 1 van die screenshots zit het er nog steeds in !westergas schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:41:
[...]
Oh...jammer! Die effecten zag ik juist in zeer recente gameplay filmpjes nog als ik me niet vergis...
update
Ik heb tot zover in W3 voornamelijk de Griffon/Drowners/Ghouls lopen vechten tot zover heb ik daar hard op ingehakt, terwijl er visueel gewoon niks gebeurde. Dus zag het er in vergelijking met wat ik herrinerde uit W2 waar alles over het scherm spatte er gewoon droogjes uit. Hier een screenshot uit eigen collectie.
[ Voor 8% gewijzigd door lithiumangel op 19-05-2015 14:50 ]
De download is 450mb geloof ik, en je kan spelen zodra (of al eerder als je zonder update wilt beginnen) die klaar is. Voor mij binnen 15 minuten.On_E schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:44:
Iemand een idee hoelang installatie duurt op de PS4?
En hoe groot is de update ?
Kan ik vast inschatten hoelang ik nog moet wachten nadat ik de disc erin heb gedaan.
Waar twijfel je over dan?Inhumanous schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:45:
Na alle dingen die ik hier lees zit ik te twijfelen om hem gelijk aan te schaffen of toch nog even te wachten (ps4)
Wat betreft de combat, dat is echt heel erg wennen als je bloodborne gewend bent. Ik heb net de Griffon verslagen op de moeilijkste stand, maar het was meer een gevecht met de controls voor mijn gevoel. De quests zitten wel heel leuk in elkaar tot nu toe.
Dank U!voxxel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:45:
[...]
De download is 450mb geloof ik, en je kan spelen zodra (of al eerder als je zonder update wilt beginnen) die klaar is. Voor mij binnen 15 minuten.
SPOILERS Obviously: http://www.reddit.com/r/w...he_witcher_3_tips_tricks/Mouse_NL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:14:
Iemand al een lijst voor beginners met potions?
Is iets uitgebreider, maar staat volgens mij wel iets over potions en ingredienten in.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Veel gezeik op die website over de downgrade.
Waar blijft de review van Tweakers?
|- Rotterdam -|
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ach, vind deze stijl juist wel wat hebben. Heel schilderachtig. Wel jammer dat het inderdaad wat minder lijkt dan in de early gameplay.polm85 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:19:
[...]
"Blood and broken bones"henkyyyyyyy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:21:
Wat is de moeilijkheidsgraad boven "normal"?
Ach gamekings is al jaren niet meer serieus te nemen.polm85 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:19:
[...]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Misschien het item eerst even kijken. Ze zijn juist heel erg inhoudelijk en benoemen de downgrade alleen even, maar gaan er nauwelijks op in.xavento schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:25:
[...]
Ach gamekings is al jaren niet meer serieus te nemen.Kwaliteit was imo veel hoger toen Dre en Jan er nog werkte. Nu werken er grotendeels neckbeards en een huppeltrutje dat maar wat roept.
Misschien handiger om zelf even te googlen ipv die shitstorm hier ook weer te beginnen
Precies, dit is iig een van de sites waar men eerst echt de tijd neemt om de game te spelen om dan met een voorlopige bespreking te komen, er zal nog een uitgebreidere bespreking komen. De enige manier om zo'n uitgebreide game een goed oordeel te geven.voxxel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:25:
[...]
Misschien het item eerst even kijken. Ze zijn juist heel erg inhoudelijk en benoemen de downgrade alleen even, maar gaan er nauwelijks op in.
De reviews die begin vorige week al online stonden zou ik eerder aan gaan twijfelen...
Mooi dat deze review is gedaan door mensen die al sinds het begin bij Gamekings werken...xavento schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:25:
[...]
Ach gamekings is al jaren niet meer serieus te nemen.Kwaliteit was imo veel hoger toen Dre en Jan er nog werkte. Nu werken er grotendeels neckbeards en een huppeltrutje dat maar wat roept.
[ Voor 58% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2015 15:34 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Oke dank je!
Vanavond lekker beginnen!
Hoop dat ik eindelijk een keer een Xbox One game uit ga spelen, na zo'n lange tijd.
Grijp toch weer vaker naar multiplayer games...
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Zo eens kijken of de install klaar is en dan lekker de wereld weer induiken om alles te ontdekken en doen

Het openen op zich is al erg cool zo!

Uitgepakt is het best veel ook. Het standbeeld is echt enorm gaaf gedaan en ziet er mooi uit.

En wat close ups. Erg blij dat ik de CE een pre order heb gegeven.
Spel is nu aan het installeren en dan kan ik zo maar eens gaan beginnen
Zit ook altijd te twijfelen (bij sommige spellen) om een CE te kopen, maar ik merk dat ik het spul al snel in de kast laat liggen (al is het soms leuke decoratie). En er niet meer naar omkijk.
Ik weet het niet zeker, heb het zelf nog niet gestart. Maar het klinkt alsof je het WEL moet starten als je TW2 NIET hebt gespeeld. Lijkt mij dat je hierdoor een 'save' gaat maken door bepaalde keuzes te maken (door middel van een simulatie), en hier dan verder mee gaat in TW3.dutchgio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:58:
Hoe zit het eigenlijk met die simulate optie? Moet je nou wel of niet kiezen voor " simulate witcher 2 save" als je the witcher 2 zelf niet hebt gespeeld?
Nogmaals: Weet het niet zeker.
OK Gegoogledvoxxel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:30:
[...]
Misschien handiger om zelf even te googlen ipv die shitstorm hier ook weer te beginnen
Zonder een shitstorm te willen starten; is het een shitstorm aan klachten (imo wel redelijk terecht) of zijn meningen oprecht verdeeld? And if so, why?
apNia schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:05:
[...]
OK Gegoogled
Zonder een shitstorm te willen starten; is het een shitstorm aan klachten (imo wel redelijk terecht) of zijn meningen oprecht verdeeld? And if so, why?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik neem Gamekings / Power Unlimited al niet meer serieus vanaf het moment toen ze de eerste mario kart op de SNES beloonde met een 6.xavento schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:25:
[...]
Dat was een van de eerste PU's, gereviewed door BjornPsychoBoyJack schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:13:
[...]
Ik neem Gamekings / Power Unlimited al niet meer serieus vanaf het moment toen ze de eerste mario kart op de SNES beloonde met een 6.
Mooie tijd was dat. Met Mortal Marcel.
[ Voor 24% gewijzigd door apNia op 19-05-2015 16:15 ]
Verwijderd
Google er vooral zelf ook even naar, naar mijn idee(google:p) is het voor mensen op de consoles die the witcher 2 hebben gespeeldMadstorm schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:01:
[...]
Ik weet het niet zeker, heb het zelf nog niet gestart. Maar het klinkt alsof je het WEL moet starten als je TW2 NIET hebt gespeeld. Lijkt mij dat je hierdoor een 'save' gaat maken door bepaalde keuzes te maken (door middel van een simulatie), en hier dan verder mee gaat in TW3.
Nogmaals: Weet het niet zeker.
Savegame kun je niet over zetten, dus kun je simulatie witcher 2 op 'ja' zetten.
Je krijgt dan een verhaaltje waarbij er een aantal vragen aan je worden gesteld; heb je character A laten leven of gedood? Wat heb je met die kerel gedaan? Enzo enzo... Daarmee bepaald het spel hoe de wereld (als jouw vervolgdeel) eruit moet zien.
:-)
[ Voor 36% gewijzigd door LuisjeNL op 19-05-2015 16:17 ]
Zoals ook in het vorige deel; niet alles werkt op/tegen alles.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:17:
Ik kom er niet helemaal uitspoiler:Welke spel bied de meeste weerstand tegen de Griffin ik speel op Normaal en probeer de Griffin met Aard te verzwakken maar het lijkt of Aard nies doet tegen de Griffin?
Trial and error
In deeltje 2 had je in-game boeken/documenten waar je uit kon halen wat wel/niet effectief was tegen <insert creature>
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Als TW2 niet hebt gespeeld moet je geen save simuleren.dutchgio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:58:
Hoe zit het eigenlijk met die simulate optie? Moet je nou wel of niet kiezen voor " simulate witcher 2 save" als je the witcher 2 zelf niet hebt gespeeld?
Als je Witcher 2 hebt gespeeld, maar je bent je save-game kwijt - of je kan je oude save-game niet meer gebruiken (omdat je het op een andere console/device heb gespeeld) dan kan je SIMULATE WITCHER 2 SAVEGAME kiezen in het begin.dutchgio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:58:
Dit werkt net zoals Mass Effect. Na een paar uur in de main-game krijg je enkele vragen gesteld, deze vragen zijn in princiepe de grote keuzes die je kan maken in Witcher 2 (Wie heb je gered, wie heb je wel of niet laten leven, dat soort dingen) - zodat zonder het importen van een oude save, je alsnog de gevolgen van je keuzes kan uitspelen in het derde deel.
Als je hiervoor niet kiest; dan speelt het spel volgens de keuze van Projekt RED.
Als je nooit een Witcher heb gespeeld voor het derde deel, zou ik deze vraag met nee beantwoorden en niet een simulated savegame doen. Want je weet toch niet wat de gevolgen voor die keuzes zijn zonder context.
Ben benieuwd in hoeverre dit gaat werken en voor welke characters.LuisjeNL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:17:
Je krijgt dan een verhaaltje waarbij er een aantal vragen aan je worden gesteld; heb je character A laten leven of gedood? Wat heb je met die kerel gedaan? Enzo enzo... Daarmee bepaald het spel hoe de wereld (als jouw vervolgdeel) eruit moet zien.
Zo zag ik in de Launch Trailer Letho voorbij komen; die kon toch echt gedood worden in deeltje 2.
In het derde deel zit dat er nog steeds in, maar nu heet het "The Bestiary" - ik neem aan dat net zoals in het 2e deel je boeken moet lezen en/of met mensen praten om meer info te vergaren voor de entries.Nnoitra schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:18:
[...]
Zoals ook in het vorige deel; niet alles werkt op/tegen alles.
Trial and error
In deeltje 2 had je in-game boeken/documenten waar je uit kon halen wat wel/niet effectief was tegen <insert creature>
Maar uit m`n hoofd; in W2 zijn alle gevleugelde beesten vatbaar voor Ignii / Vuur
De launch trailer houd ook geen rekening met jouw keuzesNnoitra schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:24:
[...]
Ben benieuwd in hoeverre dit gaat werken en voor welke characters.
Zo zag ik in de Launch Trailer Letho voorbij komen; die kon toch echt gedood worden in deeltje 2.
hij wil toch juist wel die keuzes maken tijdens het spel?On_E schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:19:
[...]
Als TW2 niet hebt gespeeld moet je geen save simuleren.
Wie kiest er nu welk eten hij het lekkerst vind smaken als je het nog nooit geproefd hebt
Dus simuleer je geen save.Tukker_T schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:27:
[...]
hij wil toch juist wel die keuzes maken tijdens het spel?
Dat doe je alleen als je TW2 gespeeld hebt en de keuzes die je toen hebt gemaakt ook in deze game wil hebben.
Heeft NL de uncensored versie gekregen?
En als je de savegame niet meer hebt.On_E schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:34:
[...]
Dus simuleer je geen save.
Dat doe je alleen als je TW2 gespeeld hebt en de keuzes die je toen hebt gemaakt ook in deze game wil hebben.
Met de savegame import zijn die vragen niet meer nodig?
Overigens is dit wel een handige link voor wie:
- Zijn savegame kwijt is
- Toch iets andere keuzes wil maken
- Wil weten wat de impact per keuze is (in W2)
http://www.gamespot.com/a...in-the-witc/1100-6427400/
Vind het al erg dat ik de hard copy heb van GTA 5 ... die map kijk ik nooit naar en die cd's kunnen nu ook beginnen rotten :-)
</zuurpruim>
Zo, vanavond ook eens aan het Witcher avontuur beginnen :-) Bijna klaar met werken
Dit inderdaad! Ik heb destijds de CE van TES Oblivion gekocht. Zoals je zegt is al die troep ergens in een lade beland, nooit meer aangeraakt. Meteen de laatste CE geweest die ik heb gekocht.SideShow schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:47:
Gelukkig heb ik de CE dus NIET besteld, want wat ben je eigenlijk met al die troep? Milieuvervuiling, plastic, verspilling, zaken die na een tijd op zolder stof zitten vergaren...
Vind het al erg dat ik de hard copy heb van GTA 5 ... die map kijk ik nooit naar en die cd's kunnen nu ook beginnen rotten :-)
</zuurpruim>
Zo, vanavond ook eens aan het Witcher avontuur beginnen :-) Bijna klaar met werken
Maar goed, ieder zo zijn ding natuurlijk
Ik heb 'm via Steam en dat is gewoon de uncensored versie.lanerios schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:38:
vraagje aan iemand die het spel nu al getest heeft:
Heeft NL de uncensored versie gekregen?
Het scheelt dat je dat dan ook niet verplicht bent en anderen wel die 'troep' mooi vinden en displayenSparksNL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:49:
[...]
Dit inderdaad! Ik heb destijds de CE van TES Oblivion gekocht. Zoals je zegt is al die troep ergens in een lade beland, nooit meer aangeraakt. Meteen de laatste CE geweest die ik heb gekocht.
Maar goed, ieder zo zijn ding natuurlijk
daar is dan de normale editie of digitale editie voor zodat je alleen een key krijgt.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik kan ook nergens een optie vinden om dit handmatig te doen. Mis ik iets of zie ik iets over het hoofd ?
Toen ik het spel in de ps4 plaatste ging mijn ps4 gelijk de v1.02 update file van The witcher 3 installeren.
Moet zeggen dat de filmpjes in het begin enorm stotteren. Ik zag op deze website dat op de xbox one de patch meer stuttering heeft toegevoegd aan de filmpjes.
http://www.eurogamer.net/...e-witcher-3-day-one-patch
De PS4 installeert elke disc-game volledig op de harde schijf (sony noemt het niet instalerne, maar cahcing - maarja zelfdeinnerchild schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:28:
Misschien weet iemand dit. Ik heb begrepen dat het spel op de ps4 50GB aan ruimte inneemt. Ik heb zelf de disk versie gekocht. Echter heb ik geen enkele melding gekregen dat het spel 50GB ging installeren.
http://www.eurogamer.net/...e-witcher-3-day-one-patch
[ Voor 4% gewijzigd door lithiumangel op 19-05-2015 17:38 ]
Ok maar waarom kan ik gelijk spelen zonder dat ik eerst moet wachten ???lithiumangel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:34:
[...]
De PS4 installeert elke disc-game volledig op de harde schijf, maar heeft alsnog wel de disc in de drive nodig (als authenticatie) om te starten. Vanaf het begin zo. Daarom heeft het storage wise geen nut om een disc-based game te kopen en te denken dat je dan kan besparen op de HDD. Wel zijn disc-based games (vooral rond launch) veel goedkoper te krijgen dan op PSN zelf waar de standaard prijs gewoon 69,95 is.
Kan iemand mij vertellen of dit ook met The Witcher is of valt het hier mee en krijg ik hier en daar wat dialogen. ( gesprekken voor bijv Quests ).
Helemaal aan het begin moet je Ciri naar beneden volgen vanuit de Witchers Keep. Ik klom vervolgens over de balustrade, en viel dood neer. Terwijl Geralt in een plas bloed op de grond lag te creperen riep Ciri van boven "Hey, you said we weren't allowed to do that!". Waarop Geralt, al doodbloedende, bijdehand antwoordt "I said YOU weren't allowed to do it.".
Heeft ie haar even tuk...
[ Voor 3% gewijzigd door Stoffa op 19-05-2015 17:42 ]
Net zoals dat je een Starcraft 2 of een Diablo 3 meteen kan spelen als je ook maar net 100 MB (oid) gedownload hebt. Het begint eerst met de files die je meteen nodig hebt en doet de rest daarna wanneer het kan.Ok maar waarom kan ik gelijk spelen zonder dat ik eerst moet wachten ???
Zo heb ik op PSN bijvoorbeeld Killzone 4 digitiaal gekocht, maar ik kon het spel alvast beginnen met spelen toen iets van 5% gedownload was; de rest was netjes aan het downloaden terwijl ik aan het spelen was.
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2015 17:47 ]
Verder, wat een bazen game!
GamiQ, de game notes app met game maps!
yo is niet tegen mijAmbition88 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:50:
Yo iedereen raad hier 1 graadje boven normal aan, maar uh ik ben helemaal niet bekend met the witcher games of RPGs in het algemeen, enige wat ik echt speelde is SoM en batman games, dus het zal voor mij best pittig zijn, zal ik gewoon normal tryen?
ZoStoffa schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:41:
Ik kwam net wel een grappig bugje tegen:
spoiler:Helemaal aan het begin moet je Ciri naar beneden volgen vanuit de Witchers Keep. Ik klom vervolgens over de balustrade, en viel dood neer. Terwijl Geralt in een plas bloed op de grond lag te creperen riep Ciri van boven "Hey, you said we weren't allowed to do that!". Waarop Geralt, al doodbloedende, bijdehand antwoordt "I said YOU weren't allowed to do it.".
Heeft ie haar even tuk...
Kun je enkel aan het begin van een campaign de moeilijkheidsgraad vastleggen?
Zijn er nog meer RPG newbies die deze game hebben gehaald ? Zo ja, hoe bevalt hij ?
Enige RPGs die ik heb gespeeld zijn Bastion, Child of Light en Dust (kan je ook niet echt vergelijken met games.
Na een kwartier wachten maar close application gedaan en de game opnieuw gestart, irritant genoeg zijn de intro filmpjes niet te skippen.., daarna zelfde effect, blijft maar op loading staan en voortgangs balkje beweegd niet.Chaoss schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:45:
Duurde bij jullie de eerste load van een nieuwe game ook zo vreselijk lang (PS4)? Ik zit al 10 min naar een loading screen te kijken...
Nu de game verwijderd, PS4 herstart en ben nu de update weer aan het binnenhalen, gaat lekker zo...
Nee. Die kun je altijd wijzigen.SmokingCrop schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:01:
nog teveel werk gehad en nog niet kunnen spelen..
Kun je enkel aan het begin van een campaign de moeilijkheidsgraad vastleggen?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hier hetzelfde, blijft eeuwig op loading hangen. Eerst maar ff day one patch installeren dan...Chaoss schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:07:
[...]
Na een kwartier wachten maar close application gedaan en de game opnieuw gestart, irritant genoeg zijn de intro filmpjes niet te skippen.., daarna zelfde effect, blijft maar op loading staan en voortgangs balkje beweegd niet.
Nu de game verwijderd, PS4 herstart en ben nu de update weer aan het binnenhalen, gaat lekker zo...
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic