Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Jackal131 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:00:
Lokale gameshop ergens in het noorden van het land. In ieder geval geen grote keten.
Ahh jammer, veel plezier in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:Er is vanaf nu een slowchat topic: [Multi] The Witcher 3: levertijden/beschikbaarheid slow-chat

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
FF een vraag voor de PS4 mensen onder ons die 'm inmiddels in bezit mogen hebben.
Op een gegeven moment krijg je de vraag: "Simulate Witcher 2 Save" On/Off. Wat is verstandig om te doen?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Nog even vlug een playthrough crashen van TW2. Als je nu begint moet dat lukken nog voor morgenavond. Moet je wel je slaap en je werk/school morgen skippen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:01
Bij ja, worden je keuzes uit de volgende delen gebruikt in deeltje 3:)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 12:19
LuisjeNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:07:
Bij ja, worden je keuzes uit de volgende delen gebruikt in deeltje 3:)
Hoe kan dat nou, deel 2 is nooit gekomen op de ps4, raar dat je dan zon keuze moet maken toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
BigF25 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:10:
[...]
Hoe kan dat nou, deel 2 is nooit gekomen op de ps4, raar dat je dan zon keuze moet maken toch
Ik heb ergens gezien dat er ee intro is waabij je een soort van interview afgenomen wordt, waarin jou bepaalde keuzes worden voorgelegd. Dit zijn de keuzes die je destijds gemaakt hebt in deel 2. Ik ging er alleen vanuit dat deze intro altijd kwam, maar blijkbaar kun je daar voor kiezen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 11:06
verwijderd.

[ Voor 92% gewijzigd door OllyNL op 18-05-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Ik had nog een vraag aan de mensen die het spel hebben. Zit er een auto ride functie op. Dus dat je met je paard zonder te besturen het traject kan afleggen, want ik zag dit in een stream?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
OllyNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:14:
Heeft iemand die zn key op Kinguin.net of een vergelijkbare keysite heeft gekocht de daadwerkelijke key al ontvangen? Zou m graag willen preloaden op GoG als dat kan, maar heb de key in bestelling staan maar nog niet ontvangen.
Dit moet naar de slow chat.

[ Voor 12% gewijzigd door Mouse_NL op 18-05-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:15:
Ik had nog een vraag aan de mensen die het spel hebben. Zit er een auto ride functie op. Dus dat je met je paard zonder te besturen het traject kan afleggen, want ik zag dit in een stream?
Goeie vraag. Dat zou wel relaxed zijn als je handsfree gewoon je peerdje kan laten hobbelen. Kan je zelf even een biertje drinken of wat nootjes pakken of iets.

Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
[...]

Dit moet naar de slow chat.
Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Dat klopt. Als je 'X' ingedrukt houdt loopt het paard via de paden. Je moet dan alleen de richting aangeven bij kruisingen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Rico0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:27:
[...]

Dat klopt. Als je 'X' ingedrukt houdt loopt het paard via de paden. Je moet dan alleen de richting aangeven bij kruisingen ed.
Hopelijk kun je dat op de pc doen door caps lock in te drukken; zodat je hem niet telkens hoeft vast te houden.

Zou wel geniaal zijn eigenlijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nvidia Graphics, Performance and Tweaking Guide:
http://www.geforce.com/wh...rmance-and-tweaking-guide

Hou het volgende wel in acht:
A key feature of a graphics guide is the ability to demonstrate the impact modified settings have on visual fidelity. To do this effectively, movement and variance in a scene has to be avoided. In The Witcher 3: Wild Hunt, we've had to create save games in a debug .exe with time frozen, before opening them in the proper .exe to capture screenshots. On occasion this causes clouds to disappear or render incorrectly, objects to float, grass to clip through walls, and characters to spawn with outstretched arms. Needless to say, this reduces image quality and immersion, and can make NPCs look goofy, but this is the only way to create effective comparisons.

En voor de mensen die enkel het verschil willen zien tussen de Config aanpassingen of niet:
http://international.down...mparison-2-on-vs-off.html

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 18-05-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Lekker dan...volgens mij heb ik een defecte kopie, of er draait nog een installatie p de achtergrond. Na de intro blijft het scherm bij mij namelijk op loading staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:57
zo alles is aangesloten hier voor vanacht of morgen, waarschijnlijk vannacht:P

Heb net even een lange hdmi van mijn pc naar de tv in de woonkamer gelegd en heb de kabel ook nog eens netjes weggewerkt:P.

kreeg net ook de nvidia drvers binnen van de witcher 3:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakobian
  • Laatst online: 12-10 10:13

Vetterdetet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Jackal131 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:49:
Lekker dan...volgens mij heb ik een defecte kopie, of er draait nog een installatie p de achtergrond. Na de intro blijft het scherm bij mij namelijk op loading staan....
Kijk even in je storage of hij wel ongeveer 31 GB heeft geïnstalleerd. Anders even weghalen disc even afvegen en opnieuw installeren. Heb je ook gekeken of je nog genoeg ruimte hebt op je PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Rico0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:27:
[...]

Tenzij je een waypad heb aangegeven want dan slaat hij gewoon links of rechts af. Maar je moet dus de controller vast blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:20:
[...]

Tenzij je een waypad heb aangegeven want dan slaat hij gewoon links of rechts af. Maar je moet dus de controller vast blijven houden.
ff wat plakband en je kan wat eten/drinken pakken :P

Geralt kan ook Fus Ro Dah :D :+

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 18-05-2015 19:30 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larentix
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-07-2024
Voor de mensen die The Witcher 1 & 2 niet gespeeld hebben, hierbij een spoilervrij filmpje (Nederlandstalig) waarin wordt uitgelegd wie Geralt is en hoe het verhaal in elkaar steekt. Ik heb beide delen wel gespeeld maar ik vind dat deze gozer het goed heeft samengevat:

XBL / PSN: Larentix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewyk
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Hmm, ik vraag me af of je op een of andere manier je keuzes uit de eerste game ook kan inladen/invoeren aangezien...
spoiler:
... ik in die nieuwe trailer volgens mij Thaler voorbij zag komen. Je had in de eerste game de keuze om hem te doden of te laten leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:47
Mooie vid thx heb er zin in morgen en de komende weken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 18:33
Gniuz88 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:01:
Voor de mensen die The Witcher 1 & 2 niet gespeeld hebben, hierbij een spoilervrij filmpje (Nederlandstalig) waarin wordt uitgelegd wie Geralt is en hoe het verhaal in elkaar steekt. Ik heb beide delen wel gespeeld maar ik vind dat deze gozer het goed heeft samengevat:

[video]
Perfect voor mij omdat ik nooit deel 1 en 2 gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03
The Witcher 3 is veel populairder als de eerste twee delen naar mijn idee. Blijkbaar hebben ze toch iets goed gedaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:20:
[...]

Hij slaat inderdaad af maar vaak de verkeerde kant(bij mij in ieder geval) waardoor ik voor de zekerheid een tikje geef. Verder is het een handige feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Jumpman schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:32:
The Witcher 3 is veel populairder als de eerste twee delen naar mijn idee. Blijkbaar hebben ze toch iets goed gedaan.
open wereld,consoles en mooie graphics trekken een heleboel nieuwe mensen aan zoals mij bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:32:
Net als dat Skyrim bekend staat, maar mensen nog nooit van de serie elderscrolls hebben gehoord. Skyrim 5, en oblivion is dan skyrim 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Potverdorie. Ik wist zeker dat ik een 290x Vapor-X moest kopen. Maar na het zien van dit filmpje:
YouTube: The Witcher 3: Wild Hunt NVIDIA GameWorks Video

weet ik het niet meer. Schijnbaar een behoorlijk fps hit op AMD kaarten volgens de eerste benchmarks. Nu twijfel ik dus of ik niet dan toch beter een 970 kan halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
vosss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:46:
Potverdorie. Ik wist zeker dat ik een 290x Vapor-X moest kopen. Maar na het zien van dit filmpje:

weet ik het niet meer. Schijnbaar een behoorlijk fps hit op AMD kaarten volgens de eerste benchmarks. Nu twijfel ik dus of ik niet dan toch beter een 970 kan halen :X
Laat je niet gek maken. Kijk even of die 970 echt nodig is. Die is toch heel duur € 1100 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:53:
[...]

Laat je niet gek maken. Kijk even of die 970 echt nodig is. Die is toch heel duur € 1100 ?
Haha, nee joh! 970 is tussen 3 en 400, en de gene waar jij hebt over hebt is een van de Titans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
[...]

Die 970 is goedkoper dan die 290x Vapor-X die ik voor ogen had volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Euh nee, dat is de Titan indd. Met een 970 of r9 290 heb je voldoende voor TW3 (op 1080p dan). 970 heb je voor 350+ euro. r9 290 kan tweedehands wel interessant zijn (200-250), maar dan moet je wel goed opletten dat je een aftermarket model neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Het gaat mij er eigenlijk ineens om of heel dat Nvidia GameWorks de moeite waard is. Ik vind het er tof uit zien. En de fps hit op AMD kaarten is behoorlijk.

Geen idee of er al veel games uit zijn met dat gebeuren erin; ik zit al sinds mijn oude Geforce 4200Ti in het rode kamp. Dus ik heb geen idee. En een youtubefilmpje zegt zo weinig.

Voegt dat echt wat toe? En is het de moeite waard om dan ipv een 290x een 970 te kopen? Of is het meer een leuke gimmick die je toch niet gebruikt ook al kan je kaart het wel aan?

Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:25:
En de fps hit op AMD kaarten is behoorlijk.
fps hit???? Die is wel gelijk voor beide kaarten. 1 merk gaat je daar niet in benadelen, het hangt af per model.

Als je het geld hebt is de 970 wel interessanter, stiller, koeler en iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:28:
[...]

fps hit???? Die is wel gelijk voor beide kaarten. 1 merk gaat je daar niet in benadelen, het hangt af per model.

Als je het geld hebt is de 970 wel interessanter, stiller, koeler en iets sneller.
http://www.pcgameshardwar...arten-Benchmarks-1159196/

Nee die is niet gelijk. Het merk AMD gaat je daar wel in benadelen. Ja je kunt het aanzetten op AMD kaarten, maar je frames per second droppen een stuk harder dan op Nvidia kaarten. En daar kan AMD niks aan doen. Want het is allemaal niet fatsoenlijk te optimizen voor AMD. Daar steekt Nvidia een stokje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
vosss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:46:

Lol doet me denken aan: YouTube: Tomb Raider TressFX Hair: ON & OFF Comparison (HD 1080P) Alleen is dit dan van AMD en bij de witcher van Nvidia :)

Maja in both cases, some serious hair physx.

Also, nice dat dit nu "Het grote welke grafische kaart moet ik kopen voor The Witcher 3: Wild Hunt" topic geworden is.2xTitan obviously

Anyways, nog maar paar uur en dan ga ik slapen :p

Goed, genoeg trolls in 1 post. Ik ben beetje aan het lezen over world states en choices en stuff van eerdere games. Ik zit heel erg te twijfelen of ik niet toch even Triss moet gaan redden in TW2 ipv Saskia. Pffff, zo maar GoT kijken en slapen denk, gaan me hersenen tenminste ff "uit".

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:30:
[...]

http://www.pcgameshardwar...arten-Benchmarks-1159196/

Nee die is niet gelijk. Het merk AMD gaat je daar wel in benadelen. Ja je kunt het aanzetten op AMD kaarten, maar je frames per second droppen een stuk harder dan op Nvidia kaarten. En daar kan AMD niks aan doen. Want het is allemaal niet fatsoenlijk te optimizen voor AMD. Daar steekt Nvidia een stokje voor.
Alleen als je Nvidia Gameworks aanzet dus. Als je deze 2 kaarten vergelijkt moet je dat sowieso buiten beschouwing laten. Bij een nvidia programma is wel te verwachten dat dit gebeurt, wel smerig maarja, is niks nieuws onder de zon.

Ze zeggen het ook later in het artikel, als je de nvidia zooi uitschakelt, loopt het nagenoeg gelijk.

Wil dus niet zeggen dat de game niet goed draait op AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Het ging mij er juist om dat ik die feature er wel tof uit vind zien. Maar ik heb er dus geen enkele ervaring mee want ik zit al 10+ jaar in het rode kamp.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 12-10 16:31

bAdmuTs

mAzE

vosss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:39:
Het ging mij er juist om dat ik die feature er wel tof uit vind zien. Maar ik heb er dus geen enkele ervaring mee want ik zit al 10+ jaar in het rode kamp.

:)
Denk persoonlijk dat het voor even interessant is en na een tijdje let je er niet meer op. Dan ben je te druk bezig met de game ipv naar de haartjes te kijken ;).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:18:
[...]

Kijk even in je storage of hij wel ongeveer 31 GB heeft geïnstalleerd. Anders even weghalen disc even afvegen en opnieuw installeren. Heb je ook gekeken of je nog genoeg ruimte hebt op je PS4?
Bleek achteraf een heel klein vlekje op de disc te zijn.

Dank voor de hulp in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Jackal131 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:57:
[...]

Bleek achteraf een heel klein vlekje op de disc te zijn.

Dank voor de hulp in ieder geval.
Graag gedaan PS4 is heel gevoelig. Mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:34
Over een paar uur dan eindelijk spelen! Wordt mijn eerste Witcher game en ultimate spel om tegen mijn 2 GTX 980's aan te gooien :) Ben erg benieuwd. Geen idee hoeveel de nieuwe special Nvidia drivers nou echt gaan schelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:45

npolm

P8

Ligt het nu aan mij of is de launch trailer stuk-ken minder dan eerdere trailers? Vind de looks ook erg matig. Wil niet trollen, maar die trailer is een kleine afknapper :( Of ben ik de enige?

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-10 16:25
polm85 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:17:
Ligt het nu aan mij of is de launch trailer stuk-ken minder dan eerdere trailers? Vind de looks ook erg matig. Wil niet trollen, maar die trailer is een kleine afknapper :( Of ben ik de enige?
Het muziekje is mooi, de beelden zijn mooi, maar ook ik vond het maar matig boeiend. Zeker vergeleken bij eerdere prachtige trailers zoals dat gevecht met de roodharige dame _/-\o_

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
polm85 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:17:
Minder explosief. Dus wat rustiger dan we gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Ligt het nou aan mij of ziet het er allemaal wat strakker en mooier uit na de patch 1.02??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Minder gele waas over het beeld valt me vooral op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
X-Kiwi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:19:
[...]

Het muziekje is mooi, de beelden zijn mooi, maar ook ik vond het maar matig boeiend. Zeker vergeleken bij eerdere prachtige trailers zoals dat gevecht met de roodharige dame _/-\o_
ik vind de trailer wel heel mooi eigenlijk. heel anders dan de vorige maar geeft een hele fijne sfeer impressie van de game. En die muziek eronder is fantastisch, van wie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
Rico0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:23:
Ligt het nou aan mij of ziet het er allemaal wat strakker en mooier uit na de patch 1.02??
Hoe kunnen jullie het spel al spelen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Op de pc kan dat nog niet, tenzij je een review exemplaar hebt.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Rico0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:23:
Patch 1.02 is die er al ik dacht dat we bij patch 1.01 moesten beginnen morgen? Of vergis ik mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:28:
[...]

Patch 1.02 is die er al ik dacht dat we bij patch 1.01 moesten beginnen morgen? Of vergis ik mij?
1.02 is in elk geval beschikbaar voor de pc en ps4. Voor de xbox weet ik het niet.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:45

npolm

P8

X-Kiwi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:19:
[...]

Vind ook de beelden maar matig. Muziek geeft wel mooi sfeertje. Ben echt razend benieuwd hoe het te spelen is en eruitziet op de PS4. Ben toch een beetje een graphic liefhebber. Hopen dat dit spel mijn hoge verwachtingen dit keer wel waarmaakt, al geeft deze trailer mij wat twijfel over de looks vh spel.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Patch notes zeggen alleen: "Cross country support for DLC's".
Kan ook niet zeggen dat ik er iets van merk. :P

spoiler:
Net trouwens eerste stukje als Ciri gespeeld, niet heel bijzonder (nog) qua gameplay, maar erg goed hoe het verhaal verteld wordt. Genieten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
oxford bastard schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:37:
[...]

open wereld,consoles en mooie graphics trekken een heleboel nieuwe mensen aan zoals mij bijv.
Heb de game gratis gekregen bij m'n GTX 970 anders had ik deze game nooit gekocht. Maar ben nu wel gewoon erg benieuwd en een mooie kans om kennis te maken met deze game franchise. Ben normaliter niet van de RPG en ben hoofdzakelijk console gamer en heb sinds enkele weken pas een échte game PC gebouwd voor race sims maar met een gratis voucher voor TW3 ga ik me er zeker wel aan wagen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
@Rivanov, wil je dan komende week eens testen hoe hij draait op 1080p met alles op ultra en dat gameworks volledig ingeschakeld en of dat dan nog goed speelbaar is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
vosss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:47:
@Rivanov, wil je dan komende week eens testen hoe hij draait op 1080p met alles op ultra en dat gameworks volledig ingeschakeld en of dat dan nog goed speelbaar is? :)
Doe ik sowieso testen. Stabiele 30 FPS zou mogelijk moeten zijn met alles aan (1080p, Ultra en Hairworks/Gameworks). Zonder Hairworks/Gameworks is 50/60FPS waarschijnlijk ook mogelijk. Benieuwd wat een OC nog gaat verbeteren.

Ben benieuwd morgen na het werk, ga er niet voor op blijven tot 1:00. :+

Lees de PC Performance thread op NeoGAF overdag wel om alvast te hypen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 10:08
Oke , first world problem hier...

Ik heb de laatste week dit topic gevolgd en vind de game er mooi en goed uitzien.
Voor de rest heb ik nog nooit een Witcher game gespeeld, wel vroeger (10 jaar terug) RPGs
Ik speel wel vaak multiplayer games, zoals PES, Hardline en MKX

Van alle games die ik tot nu toe heb gekocht voor de Xbox One heb ik er bijna geen 1 uitgespeeld.
Ryse, Watchdogs , Far Cry 4 enz..

Maar toch kriebelt het om deze te kopen....
Ik zit weer op de hype train....
Herkennen jullie dit probleem? :+

Ik heb nog een half uurtje om de game te kopen met de 10% pre order korting, maar ben weer bang dat deze ook weer niet gespeeld gaat worden.

[ Voor 5% gewijzigd door henkyyyyyyy op 18-05-2015 23:30 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
henkyyyyyyy schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:22:

Ik heb de laatste week dit topic gevolgd en vind de game er mooi en goed uitzien.
Voor de rest heb ik nog nooit een Witcher game gespeeld, wel vroeger (10 jaar terug) RPGs

Van alle games die ik tot nu toe heb gekocht voor de Xbox One heb ik er bijna geen 1 uitgespeeld.

Ik heb nog een half uurtje om de game te kopen met de 10% pre order korting, maar ben weer bang dat deze ook weer niet gespeeld gaat worden.
Heb je Skyrim gespeeld? Comes as close as it gets.
ik zie gewoon de pixels bij die video :+

[ Voor 11% gewijzigd door BSOD baby op 18-05-2015 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Doe het niet, wacht een paar weken en hij is goedkoper dan met die 10% nu.
Het is dat ik een beetje door m'n games heen ben, anders deed ik hetzelfde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
BSOD baby schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:30:
[...]

Heb je Skyrim gespeeld? Comes as close as it gets.

[...]

ik zie gewoon de pixels bij die video :+
Nee heb ik niet gespeeld, ik speelde meestal Final Fantasy, Chono trigger, Breath of fire, misschien langer dan 10 jaar geleden. :+
dutchgio schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:30:
Doe het niet, wacht een paar weken en hij is goedkoper dan met die 10% nu.
Het is dat ik een beetje door m'n games heen ben, anders deed ik hetzelfde. :+
Ja maar ik koop hem digital , die dalen vaak niet zo snel in prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:Slow chat in het juiste topic aub!

Aantal posts verplaatst naar het slow-chat topic, geleuter over levertijden of het beschikbaar zijn van de downloads hoort daar thuis.

[ Voor 57% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2015 00:13 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
j-phone schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:56:
* j-phone Gooit een speld in topic en hoort hem vallen.

Iedereen aan het gamen ofzo?
:P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/97SLLBT.png

Al zijn er daar ook niet erg veel hype comments.

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 19-05-2015 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Ik krijg het spel morgen middag dus pas tegen de avond aan de slag. Ik moet nu even afkoelen en me focussen op de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
henkyyyyyyy schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:22:

Ik speel wel vaak multiplayer games, zoals PES, Hardline en MKX

Toch maar weer gekocht! :X

Thanks 2 the hype train! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 23:08
Nou toch maar gaan slapen, tot nu toe op QHD en alles op Ultra met mijn GTX 970 lijkt goed te werken. Heb alleen af en toe kleine stutters Frame buffer heeft volgens mij de bottleneck.. 99% meest van de tijd, terwijl er maar 2.2 GB aan memory wordt gebruikt dus blijkbaar heeft het spel weinig geheugen nodig maar een hoge bandwith.

Qua kwaliteit vind ik het spel behoorlijk vergelijkbaar met Dragon Age Inquisition. Sommige dingen vind ik daar mooier zoals de lip sync lijkt daar iets beter te zijn maar de belichting en foliage, daar wint TW sowieso, de wereld ziet er zo veel voller uit.

Oh en de gezichten zelf, geweldig dat detail! (voice acting trouwens ook). Alleen had toch gehoopt dat het haar er iets mooier uit zou zien, vergeleken met DA:I is het wel beter, maar nog steeds lijkt een snor opgeplakt te zijn, ach ja die dingen doen voor de rest weinig afbruik aan alles, zometeen lekker slapen en morgen toch maar weer even verder ;).

EDIT: Het is al laat, zag GPU usage in afterburner aan als FB usage.. die bleek maar 58% op zijn max te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Yamotek op 19-05-2015 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Yamotek schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 02:20:
Nou toch maar gaan slapen, tot nu toe op QHD en alles op Ultra met mijn GTX 970 lijkt goed te werken. Heb alleen af en toe kleine stutters Frame buffer heeft volgens mij de bottleneck.. 99% meest van de tijd, terwijl er maar 2.2 GB aan memory wordt gebruikt dus blijkbaar heeft het spel weinig geheugen nodig maar een hoge bandwith.

Qua kwaliteit vind ik het spel behoorlijk vergelijkbaar met Dragon Age Inquisition. Sommige dingen vind ik daar mooier zoals de lip sync lijkt daar iets beter te zijn maar de belichting en foliage, daar wint TW sowieso, de wereld ziet er zo veel voller uit.

Oh en de gezichten zelf, geweldig dat detail! (voice acting trouwens ook). Alleen had toch gehoopt dat het haar er iets mooier uit zou zien, vergeleken met DA:I is het wel beter, maar nog steeds lijkt een snor opgeplakt te zijn, ach ja die dingen doen voor de rest weinig afbruik aan alles, zometeen lekker slapen en morgen toch maar weer even verder ;).

EDIT: Het is al laat, zag GPU usage in afterburner aan als FB usage.. die bleek maar 58% op zijn max te zijn.
Ik merk dat Nvidia Gameworks wel een flinke impact heeft op mijn 970. Hij staat nu aan op alleen Geralt, maar tijdens de ingame "cutscenes" merk ik dan toch wel een frame drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
Net even 20 min gespeeld, wat micro stuttering af en toe en mn videokaarten gaan wel lekker tekeer qua geluid :P

Ultra 1080p
kaart 1: 75 graden kaart 2: 52 graden

Ziet er prachtig uit alleen sync met de lippen mocht wel water beter (vooral in het begin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

Iemand al met crossfire gespeeld?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 17:16
Ja, niet doen.

Schaalt met bijna alle profielen slecht en ik krijg stuttering. Het geeft misschien 2-5 fps meer maar oogt onrustiger.

Op AFR mode gaat de schalering echter errug goed. Andere modi gaven 52/55%usage van de gpu's, deze 90-95%. Ik had vsync aan maar ging van 30 naar 60fps op full hd ultra. Helaas wordt het hele scherm overtrokken met een witte waas en flikkering van hier tot ginder.

Ik heb er dus eigenlijk wel vertrouwen in dat we er blij mee gaan zijn zodra er nieuwe Drivers zijn

[ Voor 16% gewijzigd door Brackpc op 19-05-2015 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Brackpc schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 07:01:
Ja, niet doen.

Schaalt met bijna alle profielen slecht en ik krijg stuttering. Het geeft misschien 2-5 fps meer maar oogt onrustiger.

Op AFR mode gaat de schalering echter errug goed. Andere modi gaven 52/55%usage van de gpu's, deze 90-95%. Ik had vsync aan maar ging van 30 naar 60fps op full hd ultra. Helaas wordt het hele scherm overtrokken met een witte waas en flikkering van hier tot ginder.

Ik heb er dus eigenlijk wel vertrouwen in dat we er blij mee gaan zijn zodra er nieuwe Drivers zijn
Oke, tnx. Ik hoef me dus voorlopig niet te verheugen op TW3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 17:16
Ligt ook aan je eisen, op de een of andere manier kan ik alles onder de +/- 50fps niet goed verdragen.

Ik weet niet welke gpu je hebt, maar ik heb 2x een 7970 waarvan nu dus 1 uitgeschakeld. Ik heb het spel op medium gezet en haal nu tussen de 60-70fps.

Zodra de Drivers uit zijn gaat het spel dan weer terug naar ultra

[ Voor 11% gewijzigd door Brackpc op 19-05-2015 07:22 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Brackpc schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 07:21:
Ligt ook aan je eisen, op de een of andere manier kan ik alles onder de +/- 50fps niet goed verdragen.

Ik weet niet welke gpu je hebt, maar ik heb 2x een 7970 waarvan nu dus 1 uitgeschakeld. Ik heb het spel op medium gezet en haal nu tussen de 60-70fps.

Zodra de Drivers uit zijn gaat het spel dan weer terug naar ultra
7950 crossfire dus 1 gpu uitzetten gaat hem niet worden voor mij ;)
Ik wil gewoon alles very high/ultra 1440P@60fps. Lukt dat niet door hardware? Upgrade. Lukt dat niet door drivers? Wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
westergas schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 07:28:
[...]

7950 crossfire dus 1 gpu uitzetten gaat hem niet worden voor mij ;)
Ik wil gewoon alles very high/ultra 1440P@60fps. Lukt dat niet door hardware? Upgrade. Lukt dat niet door drivers? Wachten...
Wow... Echt? I mean als ik budget had, misschien hoor, maar dan nog zou ik vaker zoiets hebben van: NOPE.

Ik vond deze op reddit vanmorgen: https://i.imgur.com/jbLP6ZK.jpg Handig om te weten wat voor kaart je nodig hebt en wat je beetje kan verwachten van performance voor deze game. Mijn 780Ti en 4970k en 16Gb zijn dus prima voor de ultra settings.

Voor nu rest de lange werkdag tot 16.30, dan racen naar MM, dan racen naar huis, game installeren, primaire levensbehoeften afhandelen tijdens de installatie en dan goodbye social life.

Wel nog een vraag, heeft iemand al geprobeerd de PC versie te spelen met een PS4 controller zonder de DS4 software(die dus de movements vertaald naar xbox controller(inclusief button layout)? Een dev had gezegd dat het de PS4 controller native zou understeunen en had gehoopt dat dan ook onscreen commands de images van de playstation knoppen zou hebben. Ik zat gister ff livestream te kijken van MvG hij plugged ze PS4 controller er in en je ziet A, B, X, Y etc. Maar volgens mij gebruikt hij die DS4 software.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

na 7 uur spelen sinds 1 uur vannacht :) eerste vastloper op de ps4 gehad bij het gwent kaartspel , dacht dat deze bug na de update weg zou zijn , maar mooie tijd om even pauze te nemen , ps4 heeft het er maar zwaar mee , aan het geluid van de ventilator te horen

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat Hairworks ziet er wel echt dik uit als je dat aan hebt staan : http://a.pomf.se/atmyaw.gif

Helaas dat me frames alleen naar +- 20 droppen als ik dat aan zet, en 55-60 als ik het uit zet

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 15:36
Gisteren op de pc ook even een uurtje gespeeld, vanavond maar eens goed voor gaan zitten.
Alles op Ultra en 1920x1080, en loopt goed, +/-60 FPS
Alleen hairworks staat uit, met hairworks op "alles" haalde ik +/- 40fps
Met hairworks alleen op Geralt heb ik nog niet geprobeerd.

i72600K
GTX970
8GB Ram
256 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:01:
Dat Hairworks ziet er wel echt dik uit als je dat aan hebt staan : http://a.pomf.se/atmyaw.gif

Helaas dat me frames alleen naar +- 20 droppen als ik dat aan zet, en 55-60 als ik het uit zet
Op welke grafische kaart draai je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
wow, wat een mooi spel tot nu toe. Ik heb het vanacht 2 uurtje gespeeld vanaf de bank.
Alles staat op ultra met mijn 970 en het werkt prima.

Ik had alleen ergens gelezen dat de laadtijden konden oplopen tot 40 seconden , maar mijn langste laadtijd is nog geen 2 seconde, dus dat is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:23
Dat gameworks zit dit alleen op de nieuwste Gpu's of is dit een nieuwe instelling van nvidia voor alle kaarten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Vraagje: is het mogelijk om gesproken Pools met engelse subtitels in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Ruudox schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:45:
wow, wat een mooi spel tot nu toe. Ik heb het vanacht 2 uurtje gespeeld vanaf de bank.
Alles staat op ultra met mijn 970 en het werkt prima.

Ik had alleen ergens gelezen dat de laadtijden konden oplopen tot 40 seconden , maar mijn langste laadtijd is nog geen 2 seconde, dus dat is mooi meegenomen.
Al een keer dood gegaan? Als je dood gaat moet je je laatste save file loaden. Dus je laadt je game opnieuw, vandaar dat dat langer duurt. Tijdens het spelen heb je nooit laadtijden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Al 2 crahes gehad binnen het eerste halfuur. Bij de tutorial en daarna bij de cutscene. Wtf.. Iemand een idee? I72600 en gtx 670 dc2t. Kaart loopt prima, niet boven de 70 graden. Gameready driver van nvidia erop. Toch maar weer naar een oudere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoolz14 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:44:
[...]

Op welke grafische kaart draai je dit?
GTX960

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verfrissend dat een standaard versie van een game met een boekje, soundtrack en kaart komt :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Laatst online: 12-10 09:10
ye-roon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:38:
[...]
Ik vond deze op reddit vanmorgen: https://i.imgur.com/jbLP6ZK.jpg Handig om te weten wat voor kaart je nodig hebt en wat je beetje kan verwachten van performance voor deze game. Mijn 780Ti en 4970k en 16Gb zijn dus prima voor de ultra settings.
Hmm, kaartje is toch iets te positief over m'n GTX 760. Medium settings soms uitschieters naar 45 fps, maar tenzij je constant de wolken of de grond bekijkt haal je nooit hoger dan dat.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over vloeiend combat of zoiets. Cutscenes heeft ie het ook zwaar mee.

Dat wordt een nieuwe videokaart -_-

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dops
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-02-2024
Vanochtend even gespeeld met de settings.

Ik draai een i5 4xxx en een GTX970 met een dedicated GTX670 voor de physx.
Zonder Hairworks haal ik netjes 60fps ( alles high met hbao+ aan ).
Wanneer ik Hairworks aan zet en inzoom op Gerald drop ik toch naar 47 fps.

Physx laten berekenen door de GTX970 levert hetzelfde resultaat op.
Ik had wel verwacht dat een dedicated card een groter effect zou hebben.

Iemand ook dit soort ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Laatst online: 01-09 23:03
Net even 10 min gespeeld om te kijken hoe het draait en volgens mij gaat het prima.
3440x1440 high + hairworks en SSAO
GTX970 (+ GTX750ti PhysX) 4670k@4Ghz 16GB DDR3
Heb nog geen driver issues gezien met de laatste driver, wel geinstalleerd na een DDU run.

Kwam alleen een probleem tegen met sign selectie via mousewheel die er tijdens de combat tutorial mee ophield. Straks maar eens kijken waar dat door komt.
dops schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:37:
Ik had wel verwacht dat een dedicated card een groter effect zou hebben.

Iemand ook dit soort ervaringen?
Hoe staan je PhysX settings in NV control panel, dedicated GTX670?

[ Voor 12% gewijzigd door Double-X-L op 19-05-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ziet er echt super uit kan niet anders zeggen.
En kan hem op max settings spelen kom niet onder de 50FPS meestal ruim erboven.
Hij is ook maar 25Gb niet echt veel vergeleken met bv gta5 die ruim boven de 60Gb zit.

Edit. Ik zie net dat er nieuwe drivers zijn - zal ff installeren en kijken of het meer fps produceerd.

[ Voor 46% gewijzigd door calsonic op 19-05-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dops
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-02-2024
[b][message=44258847,noline]
Hoe staan je PhysX settings in NV control panel, dedicated GTX670?
Ja daar staat hij als dedicated aangevinkt.
Ik heb ook al in het game profile geprobeerd cuda alleen via gtx670 te laten lopen.
Weinig resultaat. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Je zou haast zeggen dat het tijd is voor een PC topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
dops schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:43:
Ja daar staat hij als dedicated aangevinkt.
Misschien dat Geralts PhysX via de main kaart loopt, don't ask me why ;)
Als je in de open wereld komt zal de 670 wellicht meer gaan doen.
Zal het straks even testen als ik er mee aan de gang ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Misiek schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:16:
Vraagje: is het mogelijk om gesproken Pools met engelse subtitels in te stellen?
Ja net gechecked

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zo ver ik weet heeft de game alleen cpu physx en dat zie ik via de physx icoon die ik heb ingeschakeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:49:
Voor zo ver ik weet heeft de game alleen cpu physx en dat zie ik via de physx icoon die ik heb ingeschakeld..
Welke kaart draai jij dan?

Voor de andere mensen met PhysX vragen, kaarten voor maxwell schijnen het behoorlijk minder te doen.

Nvidia’s HairWorks Implementation In The Witcher 3 Sparks Controversy, PC Gamers On The Offensive

The poster pointed out that the implementation of GameWorks libraries was not only harmful to AMD users but to Nvidia users too. Especially those with 700 series GPUs or older, who as a result had very poor performance in Project Cars. All non Maxwell GPUs showed uncharacteristically poor performance. For example the GTX Titan which debuted for $1000 was only 2 FPS ahead of the $200 GTX 960. And the GTX 780 was even behind that very same 900 series card. To put that into perspective, a GTX 770 is typically 14% faster than a GTX 960, and a GTX 780 is typically 36% ahead of the GTX 960. So that’s nearly a 40% performance penalty on Nvidia’s own Kepler based (700 and 600 series) GPUs.

http://wccftech.com/nvidi...ontroversy/#ixzz3aZZEGfSV

Misschien dat de combo Maxwell/Kepler niet ideaal is.
Ik ga nu wel even kijken wat mijn 970/750ti doet met diverse settings.

[ Voor 9% gewijzigd door Double-X-L op 19-05-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Double-X-L schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:54:
[...]

Welke kaart draai jij dan?
Een enkele gtx980 op dit moment.
PHYSX staat op de gpu maar ncp laat cpu physx zien bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
ASNNetworks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:17:
[...]

Al een keer dood gegaan? Als je dood gaat moet je je laatste save file loaden. Dus je laadt je game opnieuw, vandaar dat dat langer duurt. Tijdens het spelen heb je nooit laadtijden.
Ja 2 keer zelfs.
kut wolven ook, ze waren met iets meer dan ik dacht:P

OP welke moeilijkheidsgraad spelen de meesten hier eigenlijk?

ik heb hem op het eennamoeilijkste gezet.
Pagina: 1 ... 14 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic