Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:57:
[...]

Waar slaat dat nou op? Ik geef gewoon antwoord op zijn vraag dat hij claimt dat er nog geen pc versie is en die is er wel al voor geselecteerde streamers.

Dat jij misschien low end hardware hebt of een console wil nog niet zeggen dat ik niet mijn mening mag geven.

Ik heb extra 2 titans in SLI voor deze game gekocht, om te kunnen spelen op max in 3440x1440 en dan krijg ik ps4 gfx ja dan mag ik zeuren als ze beloven dat de game zoals de E3 2013 trailer eruit ging zien, dit claimde ze nog voor 5 maanden terug.
Ik speel hem ook op de pc.

Maar ga nou niet zo lopen pochen met je 2 extra titans. Het interesseert niemand en je komt over als een vervelend pretentieus mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Keep it civil people, we zijn hier voor 1 doel en dat is genieten van het spel waar velen van ons een tijdje op aan het wachten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:51
Chrisjuh_15 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Sorry hoor, maar jij koopt 2 Titans VOOR de game uit is? En dan klagen over de graphics? Dan ligt de fout toch echt bij jezelf en niet bij de ontwikkelaar. Voortaan eerst afwachten en dan pas reageren?
Dit is nou ook weer niet nodig.

Kijk we zien hier hetzelfde als bij WatchDogs, en Unity (voorbehoud dat t nog geen vaststaand feit is). De gameontwikkelaars verkeren in moeilijkheden. Ze scheppen verwachtingen, maar kunnen daar niet aan voldoen. Je ziet ze proberen 1. zoveel mogelijk te verkopen en 2. binnen een redelijk snelle termijn te releasen. Kortom, we krijgen een buggy release. Het valt me wel tegen dat ook CD en Rockstar (ja ook GTA IV en V waren verre van perfect) dus zulke fouten aan het maken zijn.

Wat veel gamers ook schijnen te vergeten: hoe vreselijk bagger de huidige consoles zijn. Volgens mij komen daar de meeste problemen vandaan. Je ziet dat ontwikkelaars de kracht van de consoles ernstig overschat hebben toen ze begonnen aan de ontwikkeling. Daardoor moet je downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:57:
[...]

Dat jij misschien low end hardware hebt of een console wil nog niet zeggen dat ik niet mijn mening mag geven.
Zelden heb ik redeneringen van dit niveau gezien, hulde! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:33
*pakt de popcorn erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mensen, gewoon topic report en negeren. Dit maakt het alleen maar erger.

Mijn to buy list als de game bevalt:

De strategy guide
De Witcher guidebook
De Witcher boeken

En misschien Witcher 1 en 2 gaan spelen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 14:37
Chrisjuh_15 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Sorry hoor, maar jij koopt 2 Titans VOOR de game uit is? En dan klagen over de graphics? Dan ligt de fout toch echt bij jezelf en niet bij de ontwikkelaar. Voortaan eerst afwachten en dan pas reageren?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mQAaOgU.jpg

Lead designer van de game die voor een paar maanden nog zegt dat het mogelijk is om deze gfx te halen op high end hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:05:
[...]

[afbeelding]

Lead designer van de game die voor een paar maanden nog zegt dat het mogelijk is om deze gfx te halen op high end hardware.
"Community & Website Coordinator"...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:06:
[...]

"Community & Website Coordinator"...
LEL. Ja ook op google is hij niks anders dan website/community.

Waarom zeg je dat het de lead-designer is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

Hij doet gewoon de marketing oor CDPR. Niet handig van hem om deze belofte te doen...
Ze hadden gewoon eerlijk moeten zijn bij CDPR. maar aan het eind van deze dag hebben we wel (een van) de beste RPG's ooit gemaakt in handen :)

[ Voor 46% gewijzigd door westergas op 18-05-2015 13:11 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Nou aangezien ik vandaag eindelijk vrij ben ga ik zo ff langs de Bartsmit om te checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
Ben ik de enige die de game hoofdzakelijk heeft gekocht voor het verhaal en de gameplay? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
Biatch schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:14:
Ben ik de enige die de game hoofdzakelijk heeft gekocht voor het verhaal en de gameplay? :P
Nee hoor ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Biatch schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:14:
Pfff ga lekker het boek lezen ofzo... :P

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
GMacD schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:16:
[...]

Pfff ga lekker het boek lezen ofzo... :P

:+
Met high-end plaatjes dan wel hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Razorbite schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:17:
[...]

of larping!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
Razorbite schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:17:
[...]

Extra video kaart voor in m'n E-reader gekocht jonguh! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Tuuurlijk... het spel is nog steeds niet eens uit, volgens mij is dit 1 van de meest chaotische release ooit

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dP5tx5W.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:07
Biatch schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Extra video kaart voor in m'n E-reader gekocht jonguh! 8)
2x titan zeker net als een collega tweaker? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 16:31

bAdmuTs

mAzE

Benchmark live ticker (currently: 18 GPUs)

Benchmark met de 1.02 patch

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Msi92 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:19:
Tuuurlijk... het spel is nog steeds niet eens uit, volgens mij is dit 1 van de meest chaotische release ooit

[afbeelding]
Hij is promoted door twitch, heeft niet de meeste kijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Kupauw schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Hij is promoted door twitch, heeft niet de meeste kijkers.
Punt is, waarom promoten ze een game dat officieel nog niet uit is. Heb het niet over de viewers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Msi92 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:23:
[...]

Punt is, waarom promoten ze een game dat officieel nog niet uit is. Heb het niet over de viewers :p
Ik snap je punt. Snap alleen niet waarom GoG/CDPR de game voor PC niet gewoon released.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Laatst online: 10-10 14:37
Kupauw schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:24:
[...]

Ik snap je punt. Snap alleen niet waarom GoG/CDPR de game voor PC niet gewoon released.
Omdat ze de gfx nog willen upgraden met alle trucs die mogelijk zijn :+

Ik kan er ook grappen over maken ook al ben ik bitter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik lees in een hoop reviews dat de framerate op de PS4 niet echt stabiel is. Deze reviews zijn echter zonder de day one patch die inmiddels al een paar dagen uit is. Iemand hier die de PS4 versie al heeft en er een oordeel over kan geven?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Mediamarkt in The Wall gebeld en Bart Smit in Vleuten. Ze verkopen hem beide pas morgen. Wat doen winkels ineens moeilijk zeg. Heb al mijn games een dag eerder normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Laatst online: 22:32
Misschien vind je dit heel raar, maar ik denk omdat de releasedate 19 mei en niet 18 mei is? Daar hebben ze over nagedacht en zijn tot de conclusie gekomen dat 19 mei de beste datum is, waarom zouden ze dan nu last minute eerder releasen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

calivaty schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:30:
Mediamarkt in The Wall gebeld en Bart Smit in Vleuten. Ze verkopen hem beide pas morgen. Wat doen winkels ineens moeilijk zeg. Heb al mijn games een dag eerder normaal gesproken.
Waarschijnlijk omdat Namco Bandai ook wel dit topic leest en er vrijdag en zaterdag plots een berg posts langskwamen met mensen die de game al hadden. Daarnaast gaf vrijdag ook iemand die bij de Game Mania werkte in dit topic aan dat er twee mensen van Namco Bandai langs waren gekomen om te controleren of ze de game nog niet aan het verkopen waren.

Natuurlijk een beetje sneu als je geld steekt in een pop-up store in Amsterdam (samen met Media Markt, dat wel) en er plots retailers 4 dagen voor release de game gaan verkopen. Dat draait het nut van zo'n pop-up store die vanavond om 0:00 open gaat een beetje de nek om.

Dus ik heb zo'n vermoeden dat een paar winkels op de vingers zijn getikt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

calivaty schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:30:
Thanks voor dit bericht. Ik wou langs MM The Wall scheuren. Zo te zien hoeft dat niet meer dus :P

Trouwens tijdens mijn pauze wandeling even langs Intertoys Damrak en Bart Smit kalverstraat gegaan. Helaas niks...

[ Voor 13% gewijzigd door Misiek op 18-05-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 09:01

Scrummie

Think different

Mijne is binnen :D. Intertoys Vroomshoop :D. Vanavond spelen.

Lullige is; zaterdagochtend naar Duitsland gereden hiervoor, ging er niet vanuit dat deze kleine winkel zich niet aan de regels zou houden .. ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Scrummie op 18-05-2015 13:41 ]

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 12:13
Verdomme zin in! Morgen lekker dagje vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

lanerios schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:05:
Mensen, gewoon topic report en negeren. Dit maakt het alleen maar erger.

Mijn to buy list als de game bevalt:

De strategy guide
De Witcher guidebook
De Witcher boeken

En misschien Witcher 1 en 2 gaan spelen :p
Aangezien ik op mijn werk zit kan ik me er niet in verdiepen, kun je in het kort aangeven wat het verschil is tussen deze twee?

De strategy guide
De Witcher guidebook

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:41:
Mijne is binnen :D. Intertoys Vroomshoop :D. Vanavond spelen.

Lullige is; zaterdagochtend naar Duitsland gereden hiervoor, ging er niet vanuit dat deze kleine winkel zich niet aan de regels zou houden .. ;)
Dat is net wat te ver voor mij, veel speel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Madstorm schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:49:
[...]

Aangezien ik op mijn werk zit kan ik me er niet in verdiepen, kun je in het kort aangeven wat het verschil is tussen deze twee?

De strategy guide
De Witcher guidebook
Guidebook is meer een artbook + alleen maar lore, uitleg over van alles ingame, en meer een soort Codex achtig iets.

Strategy Guide is de klassieke guide

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het Duitse Gamestart kreeg de kans om het spel reeds uit te proberen in combinatie met een PC. Deze machine was uitgerust met een Intel Core i7-4790 CPU en daarnaast een Nvidia GeForce GTX 980, al met al een high-end machine. De computer was in staat om, in combinatie met een resolutie van 1920 x 1080 pixels, een framerate van 60 frames per seconde te realiseren met Ultra-instellingen geselecteerd.

Dat is wel goed nieuws dat die tenminste 60fps draait :P nu nog hopen dat het zo goed als constant is en ook nog is dat het niet te veel als console port speelt. Het blijft jammer dat console zo'n groot deel van de markt is hoor. anders hadden we grafisch zo'n grote sprong kunnen hebben.

YouTube: Witcher 3: 4K-Panoramen aus der PC-Version, Ultra-Settings

Die link ziet er gewoon erg goed uit en tegelijkertijd vind ik iets niet kloppen met de kleuren in dit spel ofzo, het kan misschien aan mij liggen maar soms lijkt het net wat te kleurrijk ofzo

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 18-05-2015 14:00 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ricmaniac schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:58:
Het Duitse Gamestart kreeg de kans om het spel reeds uit te proberen in combinatie met een PC. Deze machine was uitgerust met een Intel Core i7-4790 CPU en daarnaast een Nvidia GeForce GTX 980, al met al een high-end machine. De computer was in staat om, in combinatie met een resolutie van 1920 x 1080 pixels, een framerate van 60 frames per seconde te realiseren met Ultra-instellingen geselecteerd.

Dat is wel goed nieuws dat die tenminste 60fps draait :P nu nog hopen dat het zo goed als constant is en ook nog is dat het niet te veel als console port speelt. Het blijft jammer dat console zo'n groot deel van de markt is hoor. anders hadden we grafisch zo'n grote sprong kunnen hebben.
mooi hoor 60fps. Maar gelieve niet weer deze discussie aangezien het voor de meeste gamers een framerate is die niet van belang is. Ik zie liever een zeer stabiele 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

lanerios schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:54:
[...]

Guidebook is meer een artbook + alleen maar lore, uitleg over van alles ingame, en meer een soort Codex achtig iets.

Strategy Guide is de klassieke guide
Ah, super. De strategy Guide krijg ik morgen als het goed is ook binnen. Wist niet dat er ook nog een ander 'boekje' voor lore was. Mocht de game me super bevallen, zal ik ook maar even nadenken over de aanschaf van de andere boeken..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorbite schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:59:
[...]

mooi hoor 60fps. Maar gelieve niet weer deze discussie aangezien hetvoor de meeste gamers een framerate is die niet van belang is.. Ik zie liever een zeer stabiele 30fps.
Wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
eerste reactie! FUCK YEA!

sociaal gewenste reactie:

Omg nerds! :+

Moest even :) Ik denk dat deze game nog wel invloed gaat hebben op de Larp scene. Ik wacht vol spanning af hoe mensen er mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:08:
[...]

eerste reactie! FUCK YEA!

sociaal gewenste reactie:

Omg nerds! :+

Moest even :) Ik denk dat deze game nog wel invloed gaat hebben op de Larp scene. Ik wacht vol spanning af hoe mensen er mee omgaan.
Dan krijgen we allemaal headlines van: LARP party is verkeerd afgelopen, vrouw werd aangezien voor een 'striga'. =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoop in ieder geval niet dat de hype weer te groot was en we zometeen allemaal telleurgesteld zijn :) .. die kans is aanzienlijk groot denk ik. ongetwijfeld zal ik de game alsnog wel vet vinden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Ricmaniac schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:20:
Hoop in ieder geval niet dat de hype weer te groot was en we zometeen allemaal telleurgesteld zijn :) .. die kans is aanzienlijk groot denk ik. ongetwijfeld zal ik de game alsnog wel vet vinden.
Ik heb me laten vertellen dat de game zelf echt heel tof is en er ook goed uitziet op de ps4. als de framerate issues met de day one patch grotendeels worden opgelost, dan mogen we denk ik niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Oke kan iemand mij het verschil vertellen? ik zie ze namelijk allebei voorbij komen

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/p720x720/11258109_764770646973427_7538111997150046622_n.jpg?oh=d412cdf4b254e0ea3de34355037eb5c1&oe=55C1A74F

En

Afbeeldingslocatie: http://www.siboom.it/i/_aHR0cDovL3Iua2Vsa29vLmNvbS9yL2l0LzgzNDYwMS82NTEzL2F1dG8vYXV0by9odHRwJTNBJTJGJTJGaW1hZ2VzLmVwcmljZS5pdCUyRm5vYnJhbmQlMkYwJTJGbGlnaHRib3glMkYyNjYlMkYxMDE0NTQyNjYlMkZEQU0xMDE0NTQyNjYtMS0zM2M3ODJkMi02OTEyLTQwZjMtYWI3Yi0wYjE3NWJhZDk2YmUuanBnL29HVUNXdmV6aE1WUGw5dzlUNEdLZTBnc3plRld5TEVmdVM5aTRpSlVHdHct_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
Msi92 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:34:
Oke kan iemand mij het verschil vertellen? ik zie ze namelijk allebei voorbij komen

[afbeelding]

En

[afbeelding]
Geen idee, maar de 2de is de box art van de PS4. Eerste is nog al blocked hier :)

Wat me buurman hier beneden zei, het lijkt inderdaad op de kartonnen hoes die om de game heen zit

[ Voor 6% gewijzigd door ye-roon op 18-05-2015 14:37 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Msi92 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:34:

[afbeelding]

En

[afbeelding]
Die eerste zal wel een first-print versie met slipcase zijn, waar die onderste in zit.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Hier beter te zien :p denk dat je gelijk hebt Chester

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xta1/v/t1.0-9/11265022_837397583014132_1503894897615785550_n.jpg?oh=112e30e873433a9201fbf5553804a2bd&oe=5607A269&__gda__=1439242464_b8f31c181ba723c6ee78a45311605ab9

[ Voor 5% gewijzigd door Msi92 op 18-05-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ben je er aan gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:10
De eerste is de Premium Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Msi92 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:38:
Hier beter te zien :p denk dat je gelijk hebt Chester

[afbeelding]
Zoals ik zei, dat ziet er gewoon uit als de slipcase. Of heeft ie em gewoon 2x zitten kopen voor de PS4? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 18-05-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Yes, waar komt die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Is niet mijn picture, https://www.facebook.com/thewitcher?fref=ts zie je genoeg voorbij komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:12
http://www.pcgameshardwar...arten-Benchmarks-1159196/

Een gtx 960 is nu sneller dan een 780....

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb besloten om het uiteindelijk toch maar op de PC te spelen. Hier op de V&A voor een leuke prijsje een voucher code kunnen halen. Mijn PS4 CE order laat ik nog staan, voor het geval ik de 2e keer wel op de PS4 zou willen spelen.
Vanavond even The Witcher 2 uitspelen, en dan meteen doorgaan met 3 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Chester schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:48:
Ik heb besloten om het uiteindelijk toch maar op de PC te spelen. Hier op de V&A voor een leuke prijsje een voucher code kunnen halen. Mijn PS4 CE order laat ik nog staan, voor het geval ik de 2e keer wel op de PS4 zou willen spelen.
Vanavond even The Witcher 2 uitspelen, en dan meteen doorgaan met 3 :Y)
Enjoy my friend >:) Ik ga juist het tegen overgestelde doen, eerst op de PS4 en daarna op de PC :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-10 01:11
Heh, tijd voor een driver update, of de 960 heeft magische krachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 16:14

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mijn hemel wat een kneutertopic is dit geworden... Slowchat, haantjes en mensen die geen geduld meer hebben ofzo :?

Mijn Bol.com CE is verzonden... Ergens wel jammer dat ik donderdag voor 4 dagen naar Rome vertrek!

Aan de andere kant heb ik dan genoeg in te halen bij terugkomst. Gelukkig ook dat het beeldscherm aan mijn toch wel verouderde gamebak (quadcore Xeon met HD6950) tot max. 1680x1050 gaat :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Mijn exemplaar van BS is verzonden. Mijn backup van Wehkamp ook. Sowieso gaat die van Wehkamp terug. dus ik hoop niet dat die eerder binnenkomt dan de van BS want de verleiding wordt dan erg hoog, om te gaan spelen.

Trouwens qua inhoudt is er toch geen verschil als je nu het ene of het andere hoesje hebt. Ik had begrepen dat er geen premium editie bestond?

[ Voor 25% gewijzigd door Mouse_NL op 18-05-2015 15:25 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Msi92 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:49:
[...]

Enjoy my friend >:) Ik ga juist het tegen overgestelde doen, eerst op de PS4 en daarna op de PC :o
Tnx :) Jij ook.
Nyarlathotep schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:16:
Mijn hemel wat een kneutertopic is dit geworden... Slowchat, haantjes en mensen die geen geduld meer hebben ofzo :?

Mijn Bol.com CE is verzonden... Ergens wel jammer dat ik donderdag voor 4 dagen naar Rome vertrek!

Aan de andere kant heb ik dan genoeg in te halen bij terugkomst. Gelukkig ook dat het beeldscherm aan mijn toch wel verouderde gamebak (quadcore Xeon met HD6950) tot max. 1680x1050 gaat :P
Zeuren over slowchat, en dan ff wat melden over je vakantie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00
Er is wel een verschil tussen de normale en de premium.

Schijnbaar krijg je bij de premium 16 DLC dingen gratis en heb je verder met wat Goodies te maken, dacht ik.

Excuus, ik lul.. Het DLC programma is voor iedere editie.. De premium bevat: -
- The Witcher 3: Wild Hunt
- Landkaart van de omgeving van de game
- Stickers
- Soundtrack op cd
- Game handleiding
- Witcher Universe Strategy Guide

[ Voor 41% gewijzigd door Kuhr89 op 18-05-2015 15:30 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Kuhr89 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:28:
Er is wel een verschil tussen de normale en de premium.

Schijnbaar krijg je bij de premium 16 DLC dingen gratis en heb je verder met wat Goodies te maken, dacht ik.
die 16 DLC krijg je bij elke versie..net als de map en de soundtrack geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
Hoppa, zojuist 'onder de toonbank' opgepikt bij intertoys (ps4 versie premium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
morm schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:29:
die gaan maar door met hun pre release verkoop. Best wel vet dat als klein landje ze gewoon geen boodschap hebben aan de feitelijke release datum ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Even voor de duidelijkheid: Alle versies op de CE na bevatten dezelfde inhoud en content.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:44
Iemand trouwens enig idee (word me eerste witcher game ooit) hoe het met end game zit? Als je de verhaal lijn hebt uitgespeeld kan je dan nog gewoon blijven levelen side quests etc etc of moet je dan weer verder met je laatste save game of nieuw spel starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:22
Nyarlathotep schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:16:
Say wut?!? :/

Die van mij zijn ze nog aan het verwerken :'(

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morm schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:29:
Welke locatie intertoys?
grz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
voxxel schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:33:
Even voor de duidelijkheid: Alle versies op de CE na bevatten dezelfde inhoud en content.
Jippie geen gestress meer bij mij over het uiterlijk vs inhoudt. Ik moet even een pilletje innemen als ik lees dat Mensen de game vandaag al hebben. Niet te vergeten mijn hondsdolheidsspuitje vanwege kwijl en schuim op de mond. 8)7

Vanavond zou een goede game avond zijn. Morgen moet ik 6 km wandeltocht gaan lopen. En pas daarna kan ik beginnen. Woensdag twijfel ik nog tussen werken of gamen of een combo. Donderdag de hele dag bezet, inclusief drank. Dus vrijdag is het weer later op de dag dat ik helder genoeg ben om te gamen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mouse_NL op 18-05-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Inhumanous schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:36:
Iemand trouwens enig idee (word me eerste witcher game ooit) hoe het met end game zit? Als je de verhaal lijn hebt uitgespeeld kan je dan nog gewoon blijven levelen side quests etc etc of moet je dan weer verder met je laatste save game of nieuw spel starten.
Je kan blijven spelen na de credits :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 18:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb tijdens een van de video reviews gehoord dat je na het uitspelen van de main quest gewoon verder kunt gaan, eigenlijk is dat het meest logische ook.

edit: dubbel :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:26
Zoals al gemeld kan je gewoon doorspelen. Ik zou je toch aan willen raden de eerdere spelen toch eens te proberen (al begin je dan zeker niet voor volgende week met deel 3), de verhalen lopen steeds verder en als het goed is hebben keuzes uit de eerste delen ook invloed op je spel in deel 3, het is een soort "doorlopende verhaallijn".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:37:
[...]

Welke locatie intertoys?
grz
Hoogerheide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, maar helaas te ver voor mij. zit in omgeving randstad haha! Veel game plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Nnoitra schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:37:
[...]
Say wut?!? :/

Die van mij zijn ze nog aan het verwerken :'(
Hier ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Hou de moet erin. Ik hoop echt dat jullie het ontvangen en nog op tijd ook. 8) :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:57:
[...]

Hou de moet erin. Ik hoop echt dat jullie het ontvangen en nog op tijd ook. 8) :+ _/-\o_
Duim omhoog voor zo'n positieve attitude tov andere _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

Moet ik de vorige versies gespeeld hebben? of kan ik gewoon lore filmpjes op youtube checken?

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Dj.Restyle schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:00:
Moet ik de vorige versies gespeeld hebben? of kan ik gewoon lore filmpjes op youtube checken?
Als je echt de geschiedenis van zijn komst (en backgroud van een aantal personen) in W3 wilt weten dan wel. Maar ik heb begrepen dat dit niet perse nodig is. Ik heb deel 1 niet gespeeld en deel was ik aan begonnen maar ik vond de besturing niet fijn, te jumpy, op de XBOX 360.

Ik heb wat los vast naar wat gameplay via streams gekeken en dat gaat me nu wel lukken met deel 3, dus ik ook voor mij wordt het in principe mijn eerste Witcher game.

[ Voor 19% gewijzigd door Mouse_NL op 18-05-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Er staan best wel wat lore video's op youtube die je in 10-15 minuten een aardig idee geven van het verhaal in de vorige delen. Daar ga ik het in elk geval mee doen :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-10 15:27

npolm

P8

Mijn bestelling bij Bol.com is ook onderweg :)
Overigens zijn er veel verschillen tussen de recap filmpjes.
Insidegamer bespreekt Yennefer bijvoorbeeld bijna niet en een willekeurig andere recap-filmpje of stuk tekst gaat weer vooral in op de diverse koningen. Is mij allemaal nog steeds beetje onduidelijk.
(heb W1 en W2 niet gespeeld)

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
voxxel schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:03:
Er staan best wel wat lore video's op youtube die je in 10-15 minuten een aardig idee geven van het verhaal in de vorige delen. Daar ga ik het in elk geval mee doen :)
Ik heb er 1 gezien, mijn Engels is wel heel goed, maar ik begreep er toch geen jota van.

Dus als je een goede link heb hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 18:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Is het wellicht nog nuttig om voor de komende dagen een slow-chat topic te openen?

Enigszins nuttige informatie of ervaringen worden wel steeds lastig om uit dit topic te destilleren want het gaat bijna alleen maar over leveringen en verkrijgbaarheid.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:26
Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:02:
[...]

Als je echt de geschiedenis van zijn komst (en backgroud van de een aantal personen) in W3 wilt weten dan wel. Maar ik heb begrepen dat dit niet perse nodig is. Ik heb deel 1 niet gespeeld en deel was ik aan begonnen maar ik vond de besturing niet fijn, te jumpy, op de XBOX 360.

Ik heb wat los vast naar wat gameplay via streams gekeken en dat gaat me nu wel lukken met deel 3, dus ik ook voor mij wordt het in principe mijn eerste Witcher game.
Klopt, het hoeft niet, ik raad het ook alleen maar aan omdat je dan zelf "het verhaal" hebt gespeeld en ook bepaalde karakters e.d. al kent/ herkent, net als bepaalde termen (groeperingen) die in het spel zitten.
En omdat bepaalde karakters daarmee op een manier op je reageren waar je voorgaande keuzes (deel 2 met name) dan ook invloed op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:11:
[...]

Ik heb er 1 gezien, mijn Engels is wel heel goed, maar ik begreep er toch geen jota van.

Dus als je een goede link heb hou ik me aanbevolen.
Voor als je wat langer de tijd hebt:

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
voxxel schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:13:
[...]

[video]
ik ga het checken. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Die wilde ik net posten, het is deel 1 in een langere serie die heel veel uitlegt: YouTube: Witcher Lore Series.

9 video's van < 10 minuten per stuk, dus goed te doen om er in elk geval een paar van te bekijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 18-05-2015 16:16 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Deze is ook wel goed, 2 delen:

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 16:31

bAdmuTs

mAzE

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
Chaoss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:12:
[mbr]Is het wellicht nog nuttig om voor de komende dagen een slow-chat topic te openen?[/mbr]

Enigszins nuttige informatie of ervaringen worden wel steeds lastig om uit dit topic te destilleren want het gaat bijna alleen maar over leveringen en verkrijgbaarheid.
Lijkt me een goed plan, ook omdat er waarschijnlijk over quests etc gesproken gaat worden en hoe ver iedereen al is enzo. Zal aardig wat posts opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Na dagenlang zitten dubben, toch maar de pre-order geplaatst op Steam. Hij gaf als prijs €49,99 aan, maar toen ie eenmaal in mijn winkelwagentje zat, kostte ie opeens €43,99? Niet dat ik dat erg vind, maar toch wel erg apart.

Hij is nu aan het pre-loaden. Ik dacht dat hij morgen pas beschikbaar kwam, maar volgen Steam vandaag al. Dat zal vanavond pas gebeuren, denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
hyptonize schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:39:
Na dagenlang zitten dubben, toch maar de pre-order geplaatst op Steam. Hij gaf als prijs €49,99 aan, maar toen ie eenmaal in mijn winkelwagentje zat, kostte ie opeens €43,99? Niet dat ik dat erg vind, maar toch wel erg apart.

Hij is nu aan het pre-loaden. Ik dacht dat hij morgen pas beschikbaar kwam, maar volgen Steam vandaag al. Dat zal vanavond pas gebeuren, denk ik?
Dat komt omdat je Witcher 1 en 2 ook al had. Dan krijg je korting. Op GOG is het vanaf 01:00 te spelen, ik neem aan dat dat bij Steam ook dan pas unlocked. Of misschien om 0:00 zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
hyptonize schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:39:

Volgens mij vannacht om 0:00 precies (dus eigenlijk morgen, maar als ik het goed heb, rekenen ze middernacht in de VS nog tot de "vorige" dag).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Nog 24 uur en dan kan ik hem als goed is ophalen bij BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Laatst online: 19:16

Chrisjuh_15

Facta non verba

voxxel schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:13:
[...]

[video]
Thanks! Heb vanavond alle tijd van de wereld! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
http://www.nu.nl/tech/405...3-bijna-ultieme-game.html

Voor mensen die toch niks aan het doen zijn/en of aan het aftellen zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Kon geen vrij nemen voor morgen maar ik werk wel thuis zodat ik vroeg kan beginnen en vroeg kan eindigen :D

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
Msi92 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:02:
http://www.nu.nl/tech/405...3-bijna-ultieme-game.html

Voor mensen die toch niks aan het doen zijn/en of aan het aftellen zijn ^^
Slaan wel een beetje de plank mis:

"The Witcher 3: Wild Hunt is bijna perfect. Het spel biedt zoveel uren aan speelplezier dat je de kleine slordigheden voor lief neemt. Ondertussen wordt een verhaal uit de doeken gedaan dat in geen boeken of films is te vatten. Hiervoor zijn games uitgevonden."

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Rutix schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:08:
Kon geen vrij nemen voor morgen maar ik werk wel thuis zodat ik vroeg kan beginnen en vroeg kan eindigen :D
+1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Jeuij..mocht 'm net ophalen. Zo dadelijk maar ff een begin maken.
De kaart die er bij zit valt me trouwens een beetje tegen. In ieder geval als je het vergelijkt met de kaart die destijds bij RDR zat.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Jackal131 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:58:
Jeuij..mocht 'm net ophalen. Zo dadelijk maar ff een begin maken.
De kaart die er bij zit valt me trouwens een beetje tegen. In ieder geval als je het vergelijkt met de kaart die destijds bij RDR zat.
Bij welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Lokale gameshop ergens in het noorden van het land. In ieder geval geen grote keten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Pagina: 1 ... 13 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic