Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
ye-roon schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:42:
Grafische downgrade is het echt niet.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ay8IRlQ.png

Dat heeft niets met belichting of grafische stijl of wat dan ook te maken. Dat is gewoon een downgrade. Die linker is uit die 35 minuten gameplayvideo. Dat gaan ini tweaks ook niet meer goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:25
Mouse_NL schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:43:
[...]

LOL je hebt helemaal gelijk. Nu je het zegt ik wil een andere TV kopen maar hou me echt in. Ik heb nu een 32 inch full HD 60hz. Maar ik wil eigenlijk een 40 inch 100hz zal dat qua beeld schelen met deze game?
*kuch* 55 inch 4K *kuch*

Vandaar ook niet op de 'game pc' gekocht, die is wél een upgrade nodig (GTX660, volgens mij is dat low?).

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Pfff ik haat het als de gaming community in de maling wordt genomen met valse beloftes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
SideShow schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:49:
Pfff ik haat het als de gaming community in de maling wordt genomen met valse beloftes.
Als het te mooi is om waar te zijn -....

Je kan nu toch op basis van gameplaybeelden en reviews bepalen of je hem wilt kopen?
Eerdere beelden vind ik altijd leuk als teaser, maar wacht altijd het eindproduct af. Ben ook op basis van de reviews afgeknapt op AC Unity.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
X-Kiwi schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:48:
[...]

*kuch* 55 inch 4K *kuch*

Vandaar ook niet op de 'game pc' gekocht, die is wél een upgrade nodig (GTX660, volgens mij is dat low?).
Aarg ... 55 inch is te groot voor mijn man cave op zolder. 4K OMG. Geweldig.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk morgen een kans op voorverkoop van de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Have fun boys :)

Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/f0u8gx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:02
Beetje laat, dat is al een week bekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
vosss schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:45:
[...]

[afbeelding]

Dat heeft niets met belichting of grafische stijl of wat dan ook te maken. Dat is gewoon een downgrade. Die linker is uit die 35 minuten gameplayvideo. Dat gaan ini tweaks ook niet meer goed maken.
Welkom op het internet.

Nee, ik ben niet blind en zie het verschil tussen de twee beelden. Echter je kan duidelijk zien dat het rechter screenshot niet een "pc ultra" shot is en dat het alleen gemaakt is zodat iedereen er naar gaat linken en het als reference punt gebruikt..

Anyway, het verschil in de muur kan simpel verklaard worden, ze hebben in de huidige versie gewoon gekozen voor mooie stenen en niet voor een paar grote, of dit is de ambient oclusion setting. Feit is, we weten nog te weinig om er een goed oordeel over te vellen en dit soort plaatjes zorgen helaas voor een hoop bad press. Als je de stad van het 2013 screenshot ziet en die van 2015 dan zie dat gebouwen en architectuur daar anders zijn, er zijn gewoon dingen die veranderen.

Maar aan de andere kant, ga je nu de game niet halen omdat het er niet uit zag als een demo van 2013 zonder dat je echt weet of dit wel of niet zo is? Ik hoop van niet, want dat is best een kortzichtige gedachte.

Ik zeg, laten we gewoon afwachten en dan zien we vanzelf. Maja, mag van het internet ook niet altijd bedachte antwoorden verwachten.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
dutchgio schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:06:
Beetje laat, dat is al een week bekend :+
Uhh ja en nee, mocht dit niet eerder showen dan vandaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
ye-roon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:09:
[...]

Welkom op het internet.

Nee, ik ben niet blind en zie het verschil tussen de twee beelden. Echter je kan duidelijk zien dat het rechter screenshot niet een "pc ultra" shot is en dat het alleen gemaakt is zodat iedereen er naar gaat linken en het als reference punt gebruikt..

Anyway, het verschil in de muur kan simpel verklaard worden, ze hebben in de huidige versie gewoon gekozen voor mooie stenen en niet voor een paar grote, of dit is de ambient oclusion setting. Feit is, we weten nog te weinig om er een goed oordeel over te vellen en dit soort plaatjes zorgen helaas voor een hoop bad press. Als je de stad van het 2013 screenshot ziet en die van 2015 dan zie dat gebouwen en architectuur daar anders zijn, er zijn gewoon dingen die veranderen.

Maar aan de andere kant, ga je nu de game niet halen omdat het er niet uit zag als een demo van 2013 zonder dat je echt weet of dit wel of niet zo is? Ik hoop van niet, want dat is best een kortzichtige gedachte.

Ik zeg, laten we gewoon afwachten en dan zien we vanzelf. Maja, mag van het internet ook niet altijd bedachte antwoorden verwachten.
Links is wel echter dan de rechter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
X-Kiwi schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:48:
[...]

*kuch* 55 inch 4K *kuch*

*kuch* 65 inch 4K *kuch* :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Rico0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:19:
[...]

*kuch* 65 inch 4K *kuch* :p
Mag ik het komen lenen. 4K op een PS 4 scheelt dat met een gewone Full HD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
  • Laatst online: 06-10 21:17
Jup. maar een PS4 gaat dat niet aankunnen tenzij je genoegen neemt met 10 fps op ultralow.

[ Voor 7% gewijzigd door j-phone op 18-05-2015 00:47 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Een PS4 kan prima samen met een 4K tv. Het signaal is gewoon 1080, de tv gooit er een eigen upscaling tegenaan. Niet zo mooi als native 4K, maar mij hoor je niet klagen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
j-phone schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:46:
Jup. maar een PS4 gaat dat niet aankunnen tenzij je genoegen neemt met 10 fps op ultralow.
Neen ik wil die minimale 30 halen dus dan is mijn Full HD wel goed voor deze game denk ik?

Ik ga effe googlen wat een 32-40 inch 4 K qua prijs nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Afhankelijk van je TV kan het beeld wel mooier zijn dan een FullHD TV. Er zijn 4K TV's die zeer goede upscaling hebben en een goed gekalibreerde paneel. Vergelijk dat met een Full HD en hij kan zomaar een stuk mooier zijn. Het zal uiteraard niet hetzelfde zijn als native 4K, maar kan wel mooier zijn dan FullHD ja. Maar dat ligt geheel aan de TV model ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
X-Kiwi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:48:
Een PS4 kan prima samen met een 4K tv. Het signaal is gewoon 1080, de tv gooit er een eigen upscaling tegenaan. Niet zo mooi als native 4K, maar mij hoor je niet klagen.
Upscaling op een 4K tv? Beetje zonde als je het mij vraagt, maar je hebt gelijk.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
ASNNetworks schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:49:
Afhankelijk van je TV kan het beeld wel mooier zijn dan een FullHD TV. Er zijn 4K TV's die zeer goede upscaling hebben en een goed gekalibreerde paneel. Vergelijk dat met een Full HD en hij kan zomaar een stuk mooier zijn. Het zal uiteraard niet hetzelfde zijn als native 4K, maar kan wel mooier zijn dan FullHD ja. Maar dat ligt geheel aan de TV model ;)
Welke TV is dat?

Ontopic, heb een preorder staan bij Gamemania voor de PC. Die ga ik lekker spelen op 34" 21:9 :) Ik hoop dat het spel dat native ondersteunt.

Heb ook een PS4, maar de 65" FHD in de woonkamer wordt te vaak gebruikt door de rest van het gezin.

[ Voor 20% gewijzigd door j-phone op 18-05-2015 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
j-phone schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:50:
[...]

Welke TV is dat?

Ontopic, heb een preorder staan bij Gamemania voor de PC. Die ga ik lekker spelen op 34" 21:9 :) Ik hoop dat het spel dat native ondersteunt.

Heb ook een PS4, maar de 65" FHD in de woonkamer wordt te vaak gebruikt door de rest van het gezin.
Dat durf ik niet nu zo te zeggen gezien er jaarlijks steeds nieuwe modellen komen van alle grote partijen. Die ook sterk in prijs verschillen.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 18-05-2015 01:10 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb inmiddels al behoorlijk was uurtjes achter de kiezen in de Northern Realms en ik moet zeggen dat mn eigen verwachtingen in ieder geval grotendeels worden ingelost. Lang geleden dat ik zo in een game wereld ben opgegaan, heerlijk ! Wel een paar kleine bugs tegen gekomen, maar niets schokkends gelukkig. Enige moment van frustratie was mn eigen schuld, doordat ik niet voldoende was voorbereid met proviand voordat ik een dungeon inging en dus halverwege mn health niet kon replenishen. ProTip; always go prepared !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Shiverzz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 01:13:
Heb inmiddels al behoorlijk was uurtjes achter de kiezen in de Northern Realms en ik moet zeggen dat mn eigen verwachtingen in ieder geval grotendeels worden ingelost. Lang geleden dat ik zo in een game wereld ben opgegaan, heerlijk ! Wel een paar kleine bugs tegen gekomen, maar niets schokkends gelukkig. Enige moment van frustratie was mn eigen schuld, doordat ik niet voldoende was voorbereid met proviand voordat ik een dungeon inging en dus halverwege mn health niet kon replenishen. ProTip; always go prepared !
En ik moet nog beginnen. Ik ben echt benieuwd, hoe lang de intro setup duurt?

UPDATE:

Nu bij Media Markt online voor € 48 euro te bestellen. Wees er dus snel bij

Betalen kan ook met Paypal (naast IDEAL, Credit Card)

http://www.mediamarkt.nl/...ms=&path=&query=witcher+3

[ Voor 17% gewijzigd door Mouse_NL op 18-05-2015 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Een aantal screens van TW3 op 1440p met een AMD 290x http://www.pcgameshardwar...er-3-Screenshots-1159185/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 14:37
[...]

Okay je vind de huidige stijl niet zo mooi als de stijl van 2013. Het punt is, het is dezelfde engine, zelfde settings zijn mogelijk. Alleen ziet het er een stuk vrolijker uit(lees: kleurijker). Voor mij persoonlijk, ik vind die 2013 stijl ook mooier. De witcher wereld hoort een beetje dark en gritty te zijn en de huidige stijl vind ik iets te vrolijk. Dus als je over dat feit klaagt, be my guest, ik ben het met je eens.

Maar dat gezeik over een graphical downgrade heeft niets met grafische stijl te maken. Dit is een beetje hetzelfde als Zelda: Windwaker vergelijken met Zelda: Twilight Princess. Ja, dat vergelijk kan ik maken van die games zijn gemaakt op dezelfde engine. Al zie je dat er natuurlijk niet aan af.

Maar even het 2013 screenshot uitvergroten. Het is een stuk later op de dag, of juist vroeger. In de nieuwere screenshots staat do zon vol aan de hemel en is alles verlicht. In het 2013 screenshot zie je nog een straaltje zon op een gebouw op de achtergrond. Dat maakt het al een stuk donkerder en meer "witcher" stijl. Ik heb screenshots gezien van wanneer het nacht is in de huidige settings en dat ziet er fantastisch donker en "witcher" uit.

Je opmerking over lightning/smoke en particles en dat dit niet kan... Je hebt zeker nooit BF3 gespeeld of beter, the lovely blue filter remove mod, die nu niet meer mag. Lighting, particles, filters kunnen erg veel doen met de look van de game.

TL;DR: Nieuwe grafische stijl niet mooi vinden, thumbs up, discusieer los. Grafische downgrade is het echt niet.

Waar zijn al deze effecten gebleven dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 01:19:
[...]

En ik moet nog beginnen. Ik ben echt benieuwd, hoe lang de intro setup duurt?

UPDATE:

Nu bij Media Markt online voor € 48 euro te bestellen. Wees er dus snel bij

Betalen kan ook met Paypal (naast IDEAL, Credit Card)

http://www.mediamarkt.nl/...ms=&path=&query=witcher+3
Ik haal hem wel in de winkel voor 48 euro. Geen zin in problemen met de post :P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik krijg het gevoel dat de developers tegenwoordig beter geen video's in early stages of development kan laten zien. Want dan krijgen ze dus blijkbaar alleen maar gezeik ipv dat iedereen enthousiast word. Het is niet voor niks early stages of development. Het is een feit dat dingen gaan veranderen om verschillende redenen en nu worden ze blijkbaar er gewoon op afgerekend.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Ja dat klopt maar iedereen koopt de game toch wel.als het nou een totaal andere game is oke. Maar het is gewoon grafisch iets minder. Internet is gewoon een groot zeikfestijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 16:31

bAdmuTs

mAzE

Waarom kunnen we een ontwikkelaar zoals CD Projekt RED niet gewoon het voordeel van de twijfel geven, ze zeggen dat er geen downgrade is dus dan zal dat wel zo zijn. Zij hebben wat mij betreft nog een respectabele reputatie, niet zoals Ubisoft die vaker daarover gelogen heeft.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
oxford bastard schreef op maandag 18 mei 2015 @ 07:27:
Ja dat klopt maar iedereen koopt de game toch wel.als het nou een totaal andere game is oke. Maar het is gewoon grafisch iets minder. Internet is gewoon een groot zeikfestijn.
Ultiem voorbeeld. zie dit topic. Groot deel gezanik over "we krijgen minder omdat het ook voor consoles is" etc.

Helaas heb je altijd een paar mensen die vinden dat ze stukken beter zijn dan de rest en gewoon graag klagen, ipv de game spelen en genieten. Je zou je bijna afvragen waarom ze het spel kopen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:54
Vergeet ook niet dat zoals op de vorige pagina, zie je een statische vergelijking van 1 beeld. Dat beeld staat stil en kun je tot en met vergelijken. Ingame, als je druk bezig bent met van alles en nog wat zal dit niet opvallen, zeker niet als je ( zoals ik ) geen van die pre-release filmpjes hebt gezien. Daar komt nog eens bij dat ik liever heb dat zulke details worden weg gelaten als de game daardoor beter draait. Het weglaten van zulks word denk ik ook alleen gedaan met die reden. Je kan mij niet wijsmaken dat als ze leveldesign al hebben gedaan ze het gehaal nog eens extra onder handen nemen om het te downgraden voor de release zonder extra reden.

Soms word er weleens vergeten ( denk ik ) dat gamedesigners leven voor dit werk, en helemaal niet zo goed betaald worden voor hun ziel en zaligheid. Je kan me ook niet vertellen dat er maar 1 designer aan dit project heeft gewerkt die zoiets had van "fuck dit, ik raffel deze shit af en dan thuis aan het bier...". No way. Het "downgraden" van zulks grafisch geweld moet met een reden gedaan zijn. Anyway, er word hier al gespeculeerd of de game het kopen waar is omdat de graphics "minder" zijn, maar gaat het niet om de algehele ervaring van de game? Skyrim was ook verre van perfect, maar mijn god wat heb ik ervan genoten door het verhaal en de hele ervaring! Ik zou het zelfs memorabel noemen, de eerste paar uren die ik speelde. Ik maakte zelfs cheat-sheets om bepaalde potions te brouwen, of uber armor te forgen. En het feit dat er bugs in de game zaten liet me eerlijk gezegd koud, want de ervaring van het geheel was gewoon zo goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
lanerios schreef op maandag 18 mei 2015 @ 07:38:
[...]

Ultiem voorbeeld. zie dit topic. Groot deel gezanik over "we krijgen minder omdat het ook voor consoles is" etc.
Dat is gewoon een feit

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
[...]

TL;DR: Nieuwe grafische stijl niet mooi vinden, thumbs up, discusieer los. Grafische downgrade is het echt niet.
Had het gewoon niet meer omhoog gebracht, nu krijgen we hier sowieso weer discussie over ;(

Edit: Had wat verder moeten lezen, de discussie was al begonnen..

[ Voor 9% gewijzigd door voxxel op 18-05-2015 08:48 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Hahaha dit is wel heel triest... |:( wij krijgen minder omdat jullie een console hebben... seriously? ;( Zelfs al is het zo, who cares? Zo is het nou eenmaal met meerdere game platforms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heaget schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:43:
Hahaha dit is wel heel triest... |:( wij krijgen minder omdat jullie een console hebben... seriously? ;( Zelfs al is het zo, who cares? Zo is het nou eenmaal met meerdere game platforms..
iets over first world problems oid? :+

Gewoon gamen en minder klagen. Daarom ben ik altijd blij met gespleten topics. 1 voor PC 1 voor consoles. Dan hou je het geklaag over de self proclaimed superieure gamers in het eigen topic. ("PC's altijd beter want blablabla" etc).

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Rutix schreef op maandag 18 mei 2015 @ 07:12:
Ik krijg het gevoel dat de developers tegenwoordig beter geen video's in early stages of development kan laten zien. Want dan krijgen ze dus blijkbaar alleen maar gezeik ipv dat iedereen enthousiast word. Het is niet voor niks early stages of development. Het is een feit dat dingen gaan veranderen om verschillende redenen en nu worden ze blijkbaar er gewoon op afgerekend.
Thank you. In ieder geval iemand die het begrijpt.
Mouse_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:13:
[...]

Links is wel echter dan de rechter,
Precies, Dat is wat ik uitleg. Het image is alleen gemaakt om reacties zoals die je hier geeft uit te lokken. Het is namelijk overduidelijk geen gelijkwaardige vergelijking.
Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 03:57:
[...]

[video]

Waar zijn al deze effecten gebleven dan? :+
Heb je denk ik nog niet opgelet, maar die nvidia truukjes zitten er nog wel degelijk in. Het feit dat nog niemand daar een filmpje over gemaakt heeft, betekend niet dat het ineens verwijderd is. Sure in de PS4/Xbone zal dit misschien niet zichtbaar zijn.

------------------------------------------------

Even een lijntje zodat het niet word opgevat als een directe reactie op de quote. Wat ik vooral merk is dat mensen aan het zeiken zijn om het zeiken. Ik vraag me af of deze mensen het spel wel willen spelen of dat ze gewoon op het internet zijn "feiten" spuwen en zo hopen op aandacht. Ik ben meer van het realisme en m'n eigen hersenen gebruiken met de informatie die tot mij komt. Maar goed, het nut van dit gedeelte van de discussie slaat niet op Wild Hunt en gaat meer over individuele reacties. Dus tenzij iemand het erg nodig vind om het laatste woord te hebben met informatie die echt niet klopt, zal ik proberen het hier niet meer over te hebben. Hier een mooi draadje op reddit van iemand die er precies zo over denkt als ik: http://www.reddit.com/r/w...nts/36bsei/im_burned_out/

Nog even terug komen op het stukje van Rutix. Veranderingen en consessies zijn dingen die je niet tegen kan houden. Dat is met alles in het leven dus ook dit. Onder aan de streep moet er geld verdient worden, niemand werkt voor niets.

Also: Amen to that lanerios. (Beide posts ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 10-10 14:11
Ik lees net dat de day 1 patch erg grote verschillen maakt op de PC.

http://www.reddit.com/r/w...hout_day_1_patch_vs_with/

[ Voor 42% gewijzigd door Basekid op 18-05-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Basekid schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:27:

http://www.reddit.com/r/w...hout_day_1_patch_vs_with/
Ik heb die thread ook schuin gelezen en men zegt net dat het maar kleine verschillen zijn (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:35

westergas

rikkie_pc

lanerios schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:03:
[...]

Gewoon gamen en minder klagen. Daarom ben ik altijd blij met gespleten topics. 1 voor PC 1 voor consoles. Dan hou je het geklaag over de self proclaimed superieure gamers in het eigen topic. ("PC's altijd beter want blablabla" etc).
Dus er mag niet geklaagd worden maar jij mag hier wel flamen/trollen?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm wat ik er van begrepen heb:

Pre-patch: http://i.picpar.com/mPvb.png
Post-patch: http://i.picpar.com/nPvb.png

- Better textures on vegetation and their shadows
- Higher fidelity on the water surface as well as tessellation that changes dynamically when wind or other outside factors influence it (spells, movement etc)
- Post processing improvements (vignette).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
westergas schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:32:
[...]

Dus er mag niet geklaagd worden maar jij mag hier wel flamen/trollen?
als jij dat zo vind :) zo bedoel ik het echter niet. Ik vind gewoon dat de PC spelers wat minder moeten klagen. Je hebt een mooi spel, speel het gewoon. Helaas krijg ik meer en meer het gevoel dat de huidige klagers totaal niet de wil hebben om het spel te kopen maar hier alleen komen om te klagen.

En dat zou natuurlijk erg jammer zijn, zo wordt een leuk spel topic compleet verziekt door mensen die niet snappen dat je ook zonder klagen kan gamen.

Anyway!

Morgen het spel halen <3 mijn vrouw heeft nu PS4 RPG's gevonden en in 2 dagen 16 uur DA:I gespeeld :p Dus denk dat dit nog wel wat meer gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Basekid schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:27:
Ik heb net gelezen dat een 280x betere prestaties neerzet dan een gtx 770 na de patch. De 280x doet ongeveer 30fps op ultra :), benchmarks zouden snel online moeten komen.

bAdMuTs is blij met zijn 280x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:46
Vanmiddag uit me werk is langs de Bart Smit rijden in Sliedrecht klein hoopje dat die daar dan al in de schappen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
* Heaget baalt er nog een keer stevig van dat hij pas over 2 maanden kan beginnen met deze topper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:20
Heaget schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:42:
* Heaget baalt er nog een keer stevig van dat hij pas over 2 maanden kan beginnen met deze topper..
en ik balen dat ik nog 14 uur moet wachten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ruudox schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:52:
[...]

en ik balen dat ik nog 14 uur moet wachten:P
En ik nog 24 uur en 7 minuten :+

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Dinsdag is een no-go voor me, maar op woensdag werk ik maar tot 12.30 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Woensdag vrij. HA! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik bepaal mijn eigen uren, dus ik kan morgen prima even thuis blijven :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
Precies morgen heb ik een vergadering tot 20:00 :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Het grote - "Wanneer heb ik vrij om de Witcher 3 te spelen" topic! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

lanerios schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:03:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Ik begrijp dat het een tweakers forum betreft, dus men haalt graag een goede performance met zo'n hoog mogelijke grafische kwaliteit, maar een topic over een spel (in dit geval The Witcher 3) moet in mijn beleving zo min mogelijk gaan over drivers, grafische settings, etc. Als dat het geval is, kun je inderdaad beter twee topics openen. Daar wordt iedereen blijer van volgens mij.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Druss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:04:
Het grote - "Wanneer heb ik vrij om de Witcher 3 te spelen" topic! :+
Vanmiddag hopelijk "Het grote - Waar is de Witcher 3 te koop" topic :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewyk
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Heb 'm zojuist besteld samen met het derde boek (had de twee verhalenbundels al wel gelezen als ebook). Ik zit alleen midden in mijn eindexamens. :( Hopelijk kan ik me een beetje inhouden komende dagen, maar dat gaat nog lastig worden als ik morgen de verhalen lees van iedereen die dan al aan het spelen is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:05:
[...]

Vanmiddag hopelijk "Het grote - Waar is de Witcher 3 te koop" topic :)
Inderdaad hoop vandaag meer te horen: waar en wanneer haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
bAdmuTs schreef op maandag 18 mei 2015 @ 07:37:
Waarom kunnen we een ontwikkelaar zoals CD Projekt RED niet gewoon het voordeel van de twijfel geven, ze zeggen dat er geen downgrade is dus dan zal dat wel zo zijn. Zij hebben wat mij betreft nog een respectabele reputatie, niet zoals Ubisoft die vaker daarover gelogen heeft.
Iedereen die ogen heeft kan zien dat er een groot verschil is tussen de gameplay beelden van 2013 en de huidige beelden.

Dan kan CDP met een opmerking komen "er is geen downgrade want het is dezelfde engine" en zeggen dat de filmpjes van destijds extra mooi zijn gerenderd op een maar het uiteindelijke resultaat is wel duidelijk minder.

Uiteraard mag CDP een eigen definitie geven aan het woord downgrade maar dat neemt niet weg dat het eind resultaat gewoon veel minder is.

Is dat erg? nee want de game is nog steeds erg mooi en de gameplay is super degelijk de game krijgt niet voor niets alleen maar hoge waarderingen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Chaoss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:26:
[...]

Iedereen die ogen heeft kan zien dat er een groot verschil is tussen de gameplay beelden van 2013 en de huidige beelden.

Dan kan CDP met een opmerking komen "er is geen downgrade want het is dezelfde engine" en zeggen dat de filmpjes van destijds extra mooi zijn gerenderd op een maar het uiteindelijke resultaat is wel duidelijk minder.

Uiteraard mag CDP een eigen definitie geven aan het woord downgrade maar dat neemt niet weg dat het eind resultaat gewoon veel minder is.

Is dat erg? nee want de game is nog steeds erg mooi en de gameplay is super degelijk de game krijgt niet voor niets alleen maar hoge waarderingen.
Dat het verschil te zien is ben ik met iedereen eens alleen zeggen ze dat de game er nog steeds uit kan zien zoals in 2013 al dan niet door settings in de ini aan te passen.

We gaan het vannacht/morgen wel zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik ga misschien wel wachten of hééél rustig aan spelen totdat er meer updates en/of mods beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:16

Chrisjuh_15

Facta non verba

Gelukkig was de Champions League een week geleden, kan ik dinsdagavond mooi doorspelen!

Ik heb Skyrim ook vanaf dag 1 gespeeld, AC Unity idem dito. Bugs zijn bij vlagen irritant maar zolang de game niet crasht of er de game niet onspeelbaar maakt vind ik het geen reden om de game te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Jewyk schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:13:
Heb 'm zojuist besteld samen met het derde boek (had de twee verhalenbundels al wel gelezen als ebook). Ik zit alleen midden in mijn eindexamens. :( Hopelijk kan ik me een beetje inhouden komende dagen, maar dat gaat nog lastig worden als ik morgen de verhalen lees van iedereen die dan al aan het spelen is. :+
Ach, lekker door gamen. Heb ik ook gedaan tijdens m'n examens, tot afgrijnzen van m'n ouders. Maja, mijn mentaliteit was: ik heb 4 jaar en daarna 'totaal' 6 jaar(eerst mavo, daarna havo) gehad om dit te leren, als ik het nu nog niet weet dan verdien ik het niet om te slagen. En ja, geslaagd met alleen een onvoldoende voor nederlands, maar dat was al zo voordat ik aan het examen begon, klote taal.

Maar nu even serieus, niet iedereen is als mij, je school is belangrijk, neem er de tijd voor. Je moet maar zo denken, zodra je dat laatste examen gehad hebt ben je vrij tot september, genoeg tijd om al die game tijd in te halen. Of zie een avondje gamen als beloning voor een goed gemaakt examen, tenzij je natuurlijk echt moet blokken voor de volgende dag. Succes iig.

In ander nieuws, ik ben beniewd in hoeverre mijn choices invloed hebben op Wild Hunt. Zeker ivm de witch hunt die altijd aan de gang lijkt te zijn. God nonde, ik ga maar weer werken of zo, hoef ik hier niet aan te denken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewyk
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Skyrim zit wat dat betreft nog steeds vol met bugs waardoor je bepaalde quests niet kunt afronden. :+ De fixes moeten vanuit de community komen (wat ze overigens wel zeer netjes doen).

CDPR lijkt me niet zo'n ontwikkelaar die het voor gezien houdt als de grote gamebreaking bugs eruit zijn, volgens mij dat ze daar ook echt de kleinere dingetjes aanpakken en echt om hun fans geven. We krijgen zelfs al een hoop extra's bij de normale editie, plus nog eens gratis dlc's en ik verwacht ook dat er nog wel een enhanced edition gaat komen.

En ze hebben al gehint dat de 'oude' graphics nog steeds in de engine zitten en dat we die met de REDkit zouden kunnen unlocken. Wie weet dat ze dat bij CDPR zelf al wel gaan doen met een update als de meeste bugs eruit zijn (of met een enhanced edition).

Ik vind het er nu al prachtig uitzien, maar het gaat mij dan ook vooral om de afronding van het verhaal. Dat het er mooi uitziet is dan mooi meegenomen. Mensen die deze game laten liggen omdat de graphics niet volledig overeenkomen met eerdere beelden weten niet wat ze gaan missen. 8)7
ye-roon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:56:
[...]

Ach, lekker door gamen. Heb ik ook gedaan tijdens m'n examens, tot afgrijnzen van m'n ouders. Maja, mijn mentaliteit was: ik heb 4 jaar en daarna 6 jaar(eerst mavo, daarna havo) gehad om dit te leren, als ik het nu nog niet weet dan verdien ik het niet om te slagen. En ja, geslaagd met alleen een onvoldoende voor nederlands, maar dat was al zo voordat ik aan het examen begon, klote taal.

Maar nu even serieus, niet iedereen is als mij, je school is belangrijk, neem er de tijd voor. Je moet maar zo denken, zodra je dat laatste examen gehad hebt ben je vrij tot september, genoeg tijd om al die game tijd in te halen. Of zie een avondje gamen als beloning voor een goed gemaakt examen, tenzij je natuurlijk echt moet blokken voor de volgende dag. Succes iig.
Heb leren, gamen en andere activiteiten altijd aardig kunnen afwisselen voor mijn gevoel. Misschien dat ik zelfs wel meer tijd in het leren stop dan nodig is. Komt vast goed dus, bedankt. O-)

[ Voor 33% gewijzigd door Jewyk op 18-05-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

ye-roon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:56:
[...]

Ach, lekker door gamen. Heb ik ook gedaan tijdens m'n examens, tot afgrijnzen van m'n ouders. Maja, mijn mentaliteit was: ik heb 4 jaar en daarna 6 jaar(eerst mavo, daarna havo) gehad om dit te leren, als ik het nu nog niet weet dan verdien ik het niet om te slagen. En ja, geslaagd met alleen een onvoldoende voor nederlands, maar dat was al zo voordat ik aan het examen begon, klote taal.

In ander nieuws, ik ben beniewd in hoeverre mijn choices invloed hebben op Wild Hunt. Zeker ivm de witch hunt die altijd aan de gang lijkt te zijn. God nonde, ik ga maar weer werken of zo, hoef ik hier niet aan te denken :p
Offtopic: ben je na 4 mavo weer naar 1 havo gegaan ja? :))

Ik lees wel dat het makkelijker is dan deeltje 2. Dus tip om gewoon de hoogste moeilijkheidsgraad te pakken voor de beste uitdaging :P Volgens mij is er verder zoveel te doen in de wereld dat je genoeg levelt om de mainquest te kunnen halen. Ben bijna in elke RPG 'overlevelt' als ik me echt met de mainquest ga bezig houden.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-05-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 10-10 21:21
uchiha tijntje schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:00:
[...]

Offtopic: ben je na 4 mavo weer naar 1 havo gegaan ja? :)
Mavo 4 + 2 jaar Havo = 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-10 15:55
FrankoNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:01:
[...]

Mavo 4 + 2 jaar Havo = 6
KLopt, maar hij zegt "ik heb 4 jaar en daarna 6 jaar", dus ik snap de verwarring wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
ye-roon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:04:
[...]

Thank you. In ieder geval iemand die het begrijpt.

[...]

Precies, Dat is wat ik uitleg. Het image is alleen gemaakt om reacties zoals die je hier geeft uit te lokken. Het is namelijk overduidelijk geen gelijkwaardige vergelijking.

[...]

Heb je denk ik nog niet opgelet, maar die nvidia truukjes zitten er nog wel degelijk in. Het feit dat nog niemand daar een filmpje over gemaakt heeft, betekend niet dat het ineens verwijderd is. Sure in de PS4/Xbone zal dit misschien niet zichtbaar zijn.

------------------------------------------------

Even een lijntje zodat het niet word opgevat als een directe reactie op de quote. Wat ik vooral merk is dat mensen aan het zeiken zijn om het zeiken. Ik vraag me af of deze mensen het spel wel willen spelen of dat ze gewoon op het internet zijn "feiten" spuwen en zo hopen op aandacht. Ik ben meer van het realisme en m'n eigen hersenen gebruiken met de informatie die tot mij komt. Maar goed, het nut van dit gedeelte van de discussie slaat niet op Wild Hunt en gaat meer over individuele reacties. Dus tenzij iemand het erg nodig vind om het laatste woord te hebben met informatie die echt niet klopt, zal ik proberen het hier niet meer over te hebben. Hier een mooi draadje op reddit van iemand die er precies zo over denkt als ik: http://www.reddit.com/r/w...nts/36bsei/im_burned_out/

Nog even terug komen op het stukje van Rutix. Veranderingen en consessies zijn dingen die je niet tegen kan houden. Dat is met alles in het leven dus ook dit. Onder aan de streep moet er geld verdient worden, niemand werkt voor niets.

Also: Amen to that lanerios. (Beide posts ^^)
Dude alleen die fur effecten zitten erin...... en niet eens zoals in dat filmpje, heb je het water gezien in the final versie? Geen smoke of particles meer.

Als ik een blinde dit laat zien die ziet het verschil nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand van jullie al raak geschoten vandaag betreffende een verkoop locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:37:
[...]

Ik heb net gelezen dat een 280x betere prestaties neerzet dan een gtx 770 na de patch. De 280x doet ongeveer 30fps op ultra :), benchmarks zouden snel online moeten komen.

bAdMuTs is blij met zijn 280x
Dat komt omdat Gameworks aan staat bij de gtx 770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Zo dat word vanacht niet slapen. Geeft niet, ik heb express vrij gevraagd tot vrijdag. Heb hem via steam ge pre-loaded en morgen valt de CE ook nog eens op de deur mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:36:
Heeft er iemand van jullie al raak geschoten vandaag betreffende een verkoop locatie?
Winkels zijn pas 1 uur open :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:38:
[...]

Dat komt omdat Gameworks aan staat bij de gtx 770
[video]
Zonder Gameworks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:32:
[...]

Dude alleen die fur effecten zitten erin...... en niet eens zoals in dat filmpje, heb je het water gezien in the final versie? Geen smoke of particles meer.

Als ik een blinde dit laat zien die ziet het verschil nog.
Wat heeft het nou voor zin om video's te vergelijken terwijl de game niet niet eens uit is. CDPR heeft meerdere keren laten weten dat ze niet alles laten zien om nog een verrassing te houden. Of het waar is zien we wel als de game uit is.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
voxxel schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:50:
[...]

Wat heeft het nou voor zin om video's te vergelijken terwijl de game niet niet eens uit is. CDPR heeft meerdere keren laten weten dat ze niet alles laten zien om nog een verrassing te houden. Of het waar is zien we wel als de game uit is.
De game is uit... mensen op twitch draaien al versie 1.02 zelfs en het is nog steeds downgrade console crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Geen idee of dit al bekend was en of dit überhaupt waar is maar zo ja is dit een erg kwalijke ontwikkeling. Ik hoop niet dat dit de nieuwe trend is.

The witcher 3 was downgraded from 2013 list of all features taken out why
2013 was a tough time for CD Projekt RED simply because we were trying to create an entire bulk of the game on the older DirectX 9 renderer that we had in place for The Witcher 2. Most of the assets were created during the time we were creating our DX11 solution render pipeline to bring the next-generation experience to everyone. A lot of the footage including the debut gameplay trailer was done when the consoles were not even out and we only had an idea of the specifications of the system. This landed itself into problem territory when we realized the next-generation systems could not simply meet our graphical output to the desirable level of quality that we needed. There were several options: build three different builds or consolidate to the nearest denominator, which is what we did. We took the specifications of the lowest performing throughput system which I don't care to mention here at all to avoid that discussion, and worked our way up from there. As almost a 250 man team, we sequentially had to take out/turn down a lot of features not just from our NVIDIA GameWorks pipeline but our normal game solution scripts as well - these include the following:
  • Level of horizon detail (essentially the draw distance had to be completely tuned down to tax the consoles less)
  • Volume based translucency
  • Ambient occlusion and foliage density / tree count
  • Flexible water simulation / tessellation we resorted to a (script texture effect similar to most games than physical based simulation)
  • Ground/building tessellation
  • Forward lit soft particles (this is the fire, smoke, fog that you would encounter while going through thick terrain into open space)
  • Real-time reflections in the water are completely off and replaced with a cheaper render solution estimator (this is a primary reason blood splatter was also removed from water)
We just did not have the manpower, budget or the console power to produce the vision we intended before the consoles were released to create a more visually stunning game of higher fidelity like 2013 assets. The PCs themselves had more than enough power to achieve this vision, almost certainly. But working on the game across 3 platforms did not make it feasible to keep features included that could potentially break the game as we kept building around it. All the 2013 trailers were actually in-game footage (not prerendered or vertical slices) but essentially just not an entirely finished world running on a high-end PC at the time.
When questioned as to why CD Projekt RED’s community managers have denied that “there will be no downgrade” and that there has not been one (as if this hardly a smart answer to anyone with a pair of eyes)

In game development you simply just don’t explain it like this. It isn’t something a developer ever wants to admit to because it would make us look bad even if it is plain as day. It would make us seem like we’re incapable and that next-gen is not as next-gen as people would think. The team would rather focus on the positives than admit to any faults, negatives, or that the final product is not the vision they intended politically speaking (because the game still looks good but not 2013 good). As for the PC version, it looks just like the console versions just with a higher resolution and a lower-form of HairWorks in effect.

[ Voor 83% gewijzigd door bAdmuTs op 18-05-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig. :)
Er zijn ook Nvidia drivers uit voor The witcher 3.
http://www.geforce.com/wh...2-86-whql-driver-released

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:52:
[...]

De game is uit... mensen op twitch draaien al versie 1.02 zelfs en het is nog steeds downgrade console crap
Dan speel je het toch niet?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:52:
[...]

De game is nog niet uit. Alleen de ps4 versie is hier en daar al verkocht. De pc versie wordt wereldwijd over 13 uur geactiveerd.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
bAdmuTs schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:37:
[...]

Dat het verschil te zien is ben ik met iedereen eens alleen zeggen ze dat de game er nog steeds uit kan zien zoals in 2013 al dan niet door settings in de ini aan te passen.

We gaan het vannacht/morgen wel zien :).
Nouhja wat eerder ook al gezegd is wellicht moeten devs het afleren om early footage te laten zien waarbij op zo'n manier gerenderd wordt dat het niet haalbaar is.

Maar goed mag de fun niet drukken, ik fiets morgen lekker langs de MM om de PS4 versie te halen :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 18:25
Als iemand hem toch zou tegenkomen voor ps4 in mm Leeuwarden laat dan even weten aub! Heb ze gebeld maar ze zeggen dat ze de datum van 19 mei aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw als je via psn store digitaal koopt wordt het dan unlocked om 00:01 vannacht of morgen pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:01:
Btw als je via psn store digitaal koopt wordt het dan unlocked om 00:01 vannacht of morgen pas?
Vermoed dat je na 12en gewoon kunt spelen, het is dan 19/05..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
BigF25 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:06:
[...]

Na het downloaden, na het installeren, na het patchen..gaat wel 02:00 worden ;)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
X-Kiwi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:09:
[...]

Na het downloaden, na het installeren, na het patchen..gaat wel 02:00 worden ;)
Met pre-load is de game al zo goed als geinstalleerd en kan je vrijwel direct beginnen :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
DansGaming op twitch speelt sinds gister de pc versie (wel de bugged versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 09:47
BigF25 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:06:
[...]

In GOG Galaxy staat bij mij "Release in 13 hours", dus denk dat het vanaf 01:00 uur is (middernacht GMT?).

Zie ook http://www.gog.com/ voor een countdown timer.

[ Voor 9% gewijzigd door BartKers op 18-05-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeur over die graphics. Ik merk dat mensen nogal een korte termijn geheugen hebben. Het is niet de eerste keer dat een ontwikkelaar pre-release screenshots uitbrengt die achteraf niet overeenkomen met het 'finished product'.

Heck, het is geen eens iets van de laatste jaren, het is altijd al zo geweest. Door het internet zijn mensen er alleen wat meer alert op (doordat informatie gemakkelijker te vinden is). Daarnaast ben ik de zogenaamde 'game experts' op YouTube (TotalBiscuit, AngryJoe en dergelijken) maar ook andere websites echt 'spuugzat'. Vooral omdat deze 'experts' verkondigen dat het 'downgraden' iets is van de laatste jaren en allemaal komen door 'evil corporate commander' en aandeelhouders. Dat klopt gewoon niet.

Ik heb even niet screenshots bij de hand van de voorbeelden hieronder, maar je vind er genoeg van op internet.

Mafia uit 2001: Kan iedereen die game nog herinneren? Puur voor de PC gemaakt, goede klassieker. De pre-release screenshots waren op het niveau van een game uit 2006. Uiteindelijk is die game zwaar gedowngrade vooral met de introductie van een berg pop-up en mist. En hoorde je iemand zeiken over downgrades? Nope.

TES 2 Daggerfall uit 1995: Ja, een goude oude. Oorspronkelijk wilde Bethesda grote monsters volledig in 3D renderen, er zijn hier zelfs screenshots van uitgebracht en sommige files staan zelfs nog op de CD. Het bleek achteraf te veel voor een MS-DOS game engine om dat allemaal te kunnen renderen dus is alles teruggezet naar sprites. Om nog maar te zwijgen over de steden die eerst allemaal met de hand gebouwd zouden gaan worden maar later zijn gegenereerd. Hoorde je iemand erover klagen? Nope.

En zo zijn er echt BERGEN met voorbeelden, Morrowind, Oblivion, GTA 3, Half-Life 2...allemaal hebben ze visuele downgrades gehad in vergelijking met pre-release screenshots. Maar nee, omdat er een paar lui op YouTube lopen te zeiken (en omdat het eens zijn met je YouTube idool populair is!) is het downgraden nu een teken dat het kapitalisme heeft toegeslagen in de game industrie.

Jeez..kom op, het hoort bij het ontwikkelproces, dat is gewoon normaal. Dat was in de 90's zo, dat was ook zo in de 00's en nu dus ook in de 10's.

Ik kijk morgen in ieder geval uit naar het pakketje als ik thuis kom. ;) En ja, dat is op de PS4 en niet de PC, en nog steeds ben ik onder de indruk van de graphics (in de streams).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen goed geslapen vannacht, want na vannacht houd slapen even op voor mij iig!

edit: hele downgrade verhaal. Op sollicitatie ga je ook je slechte kanten goedpraten... En het mooiste vind ik nog die vergelijkings shots, want dat is reclame-ultra-high vs ULTRA-LOW vergelijken... PS4 zag er al stukken beter uit dan dat.

Appels/peren komt niet eens in de buurt.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:34:
Wat een gezeur over die graphics. Ik merk dat mensen nogal een korte termijn geheugen hebben. Het is niet de eerste keer dat een ontwikkelaar pre-release screenshots uitbrengt die achteraf niet overeenkomen met het 'finished product'.

[uitstekend verhaal]

Ik kijk morgen in ieder geval uit naar het pakketje als ik thuis kom. ;) En ja, dat is op de PS4 en niet de PC, en nog steeds ben ik onder de indruk van de graphics (in de streams).
Amen.

Oh, en don't feed the PC troll mensen. Cyclonic loopt al dagen te zaniken dat ie het allemaal maar console crap vind. Speel het dan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:34:

..........

Jeez..kom op, het hoort bij het ontwikkelproces, dat is gewoon normaal. Dat was in de 90's zo, dat was ook zo in de 00's en nu dus ook in de 10's.
+1

Mensen die klagen over downgrades en mindere graphics moeten gewoon in stilte bij zichzelf te raden gaan of ze dit spel willen spelen of niet. Daarnaast moeten deze mensen een cursus "verwachtingmanagement bij jezelf na mooie trailers van games die 2 jaar voordat ze uitkomen aan het publiek worden getoond" volgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
jbdeiman schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:05:
[...]

KLopt, maar hij zegt "ik heb 4 jaar en daarna 6 jaar", dus ik snap de verwarring wel. ;)
Snap ook direct waar zijn onvoldoende Nederlands vandaan komt ;). Sorry flauw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Net van bol een mail gekregen dat de game klaar ligt om verzonden te worden :D Misschien morgen toch maar vrij nemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Terug op het downgrade verhaal: Kom op mensen we hebben het over een spel. Ja misschien ben je teleurgesteld maar wat wil je er aan doen?
Je hebt 2 opties 1. niet spelen 2. spelen en genieten van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
FrankoNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:41:
[...]

Snap ook direct waar zijn onvoldoende Nederlands vandaan komt ;). Sorry flauw :p
I'm right here....

Offtopic: Also, die zin was gewoon geschreven in ABN. Het is maar net hoe je zelf het woord "daarna" leest. Het betekend meerdere dingen.

Anyways, voor de boeken lezers, deze is zeker wel de beste, of niet? Toch? http://www.amazon.ca/Witc...&sr=1-16&keywords=witcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msi92 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:48:
Terug op het downgrade verhaal: Kom op mensen we hebben het over een spel. Ja misschien ben je teleurgesteld maar wat wil je er aan doen?
Tja, mensen denken altijd dat het beter word door op niet aan de maker gerelateerde forums te zeiken. Laatst met CSGO hadden we ook al zo iemand hier op GoT...

Ik heb er zo veel zin in :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 13:57
Msi92 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:48:
Optie 3, wachten op de enhanced versie volgend jaar? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
voxxel schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:55:
[...]

De game is nog niet uit. Alleen de ps4 versie is hier en daar al verkocht. De pc versie wordt wereldwijd over 13 uur geactiveerd.
Dansgaming op twitch heeft de pc versie en toestemming van de studie om te streamen en hij heeft versie 1.02...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:52:
[...]

Dansgaming op twitch heeft de pc versie en toestemming van de studie om te streamen en hij heeft versie 1.02...
Dat spreekt mijn uitspraak toch absoluut niet tegen? Ik zeg dat de game nog niet uit is en dat klopt nog steeds ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:52:
[...]

Ga gewoon weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
ye-roon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:49:
[...]

I'm right here....

Offtopic: Also, die zin was gewoon geschreven in ABN. Het is maar net hoe je zelf het woord "daarna" leest. Het betekend meerdere dingen.

Anyways, voor de boeken lezers, deze is zeker wel de beste, of niet? Toch? http://www.amazon.ca/Witc...&sr=1-16&keywords=witcher
Nouja het is natuurlijk niet echt een goed opgebouwde zin. Maar het geeft verder niet, ik maakte maar een grapje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Waar slaat dat nou op? Ik geef gewoon antwoord op zijn vraag dat hij claimt dat er nog geen pc versie is en die is er wel al voor geselecteerde streamers.

Dat jij misschien low end hardware hebt of een console wil nog niet zeggen dat ik niet mijn mening mag geven.

Ik heb extra 2 titans in SLI voor deze game gekocht, om te kunnen spelen op max in 3440x1440 en dan krijg ik ps4 gfx ja dan mag ik zeuren als ze beloven dat de game zoals de E3 2013 trailer eruit ging zien, dit claimde ze nog voor 5 maanden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:57:
[...]

Waar slaat dat nou op? Ik geef gewoon antwoord op zijn vraag dat hij claimt dat er nog geen pc versie is en die is er wel al voor geselecteerde streamers.

Dat jij misschien low end hardware hebt of een console wil nog niet zeggen dat ik niet mijn mening mag geven.

Ik heb extra 2 titans in SLI voor deze game gekocht, om te kunnen spelen op max in 3440x1440 en dan krijg ik ps4 gfx ja dan mag ik zeuren als ze beloven dat de game zoals de E3 2013 trailer eruit ging zien, dit claimde ze nog voor 5 maanden terug.
Sorry hoor, maar jij koopt 2 Titans VOOR de game uit is? En dan klagen over de graphics? Dan ligt de fout toch echt bij jezelf en niet bij de ontwikkelaar. Voortaan eerst afwachten en dan pas reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:57:
[...]

Ik snap niet waarom je hier loopt te zeiken... Wat probeer je te bereiken? Ik heb a: geen low-end hardware of console, en b: waarom koop jij voor 2000,- aan gpu's voordat je weet hoe het spel is? Straks werkt het voor geen meter op PC's zoals GTA4... En dan?

Beetje rare keuzes maak je.
Pagina: 1 ... 12 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic