Wat is nou de beste manier om zo snel mogelijk die Cards te verzamelen? Alle spellen tegelijk idle-en of allemaal apart tot je card drops op zijn?
Meningen daarover zijn verdeeld. Men zegt dat wanneer je meerdere games start, de drops aanzienlijk langer duren.
De gemiddelde tijd voor het verkrijgen van je cards van een game (1 runnen) is ongeveer 2 uur.
Edit: gemiddeld 1 per 30 minuten.
Meer over Tradingcards en voor al je vragen, in het desbetreffende topic; Steam Trading Cards
@Hierboven. Waarom niet dan? Steam weet niet of jij aan het spelen bent of aan het idlen
De gemiddelde tijd voor het verkrijgen van je cards van een game (1 runnen) is ongeveer 2 uur.
Meer over Tradingcards en voor al je vragen, in het desbetreffende topic; Steam Trading Cards
@Hierboven. Waarom niet dan? Steam weet niet of jij aan het spelen bent of aan het idlen
[ Voor 39% gewijzigd door The Inquisitor op 20-06-2014 17:30 ]
Momenteel is het langer ivm trage response tijd van steam servers ...The Inquisitor schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:26:
Meningen daarover zijn verdeeld. Men zegt dat wanneer je meerdere games start, de drops aanzienlijk langer duren.
Maargoed beste is gewoon 1 game constant draaien totdat je drops hebt en da naar de volgende, gaat 2x sneller dan dat je alles draait en dan wacht..
Heb net zelf Dead Island ff half gespeeld/half ge-idled. 4 Cards duurde 2 uur.
Wat denken jullie, telt het joinen van een Summer Sale Team (1 xp) als een aandeel in de winst van dat team ? Of is het echt alleen badges ?
PD1 > PD2 (alleen ervaring mee tijdens het free weekend).kuusj98 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:26:
[...]
PD1 is ook echt saai, meteen op hoogste difficulty en had het zonder problemen doorlopen...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Geweldig, de underrated games hebben gewonnen in de Community keuze D:
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik join ook een team kom je bij Red, volgende keer beter.
Er zijn dingen die ik beter vond aan PD1 maar PD1 is veel te eenvoudig. De moeilijkheidsgraad ligt gewoon te laag.Phyxion schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:26:
[...]
PD1 > PD2 (alleen ervaring mee tijdens het free weekend).
Het grote nadeel an PD2 is vooral de trolls en mensen die er niet goed zijn en niet willen leren maar die had/heb je ook in PD1.
Iemand die dont starve + reign of giants 2-pack wil delen? Heb hem net gekocht en voor €5,40 stuur ik ze door (graag via bank/paypal). Graag reactie per pm.
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Het kan goed zijn de kortingen nog wijzigen!
[ Voor 13% gewijzigd door eltweako op 20-06-2014 19:03 ]
Prison Architect is wel een aanrader, leuke game
Ik zie Prison Architect ooit nog wel in een humble bundle terug komen. Deze aanbiedingen sla ik over.
Iemand een voorkeur voor de cc? Zit niets tussen dat me interesseert.
Dan moet je denk ik nog wel heel lang wachten. Ik zou het nu kopen als ik jou was, ik heb er veel plezier mee en ondanks dat het beta is voelt het toch als een volledig spel dat elke maand nieuwe features krijgt. Alleen de komende maand komen er geen nieuwe features maar fixen ze alleen maar de bugs in de volgorde dat de community belangrijk vind.lasharor schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:06:
Ik zie Prison Architect ooit nog wel in een humble bundle terug komen. Deze aanbiedingen sla ik over.
meh niet echt iets interessants helaas... wel men eerste card door te stemmen
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Gunslinger erg vermakelijk spel! Lekkere humor, beetje Red Dead Redemption maar dan met meer humor, linear en korter 
Wel even de POV settings aanpassen, zie Steam guide. Speelt net ietsje fijner op PC.
Wel even de POV settings aanpassen, zie Steam guide. Speelt net ietsje fijner op PC.
Zo
fijn dat ze die DLC van RPG maker in de sale gedaan hebben 75% off scheelt toch behoorlijk maar eens lading van kopen
Volgens mij was de regel als hij nu in sale is (in daily, flash, of choice) dan gewoon kopenIl 2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:23:
Zou de walking dead nog 75% kunnen zijn of is die 50% nu in de daily deal meteen de max?
Paar twijfel gevalletjes maar denk niet dat ik ze ga spelen, dus laat ze maar voorbij gaan
Enige die me nu aanspreekt is RAGE.
Iemand ervaring mee?
Iemand ervaring mee?
Ik vond het zelf een leuk spel een een goede shooter, zitten wat bugs in maar meeste is wel verholpenThunderHorn schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:27:
Iemand ervaring mee?
Prima shooter, side quest voelen een beetje eentonig aan. Voor de rest prima game, zeker voor het geldThunderHorn schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:27:
Iemand ervaring mee?
Tja ik zat ook te twijfelen aan RAGE. Maar de launch verhalen die ik gehoord heb
texture popping en al dat soort leuke dingen maar het schijnt nou oke te zijn.
Maar ik ga niet TE veel uitgeven aangezien ik van de week al een R9 280x in me PC heb gehangen en ik ook nog de Western Front DLC wil voor Company of Heroes 2.

Maar ik ga niet TE veel uitgeven aangezien ik van de week al een R9 280x in me PC heb gehangen en ik ook nog de Western Front DLC wil voor Company of Heroes 2.
If it's worth doing, it's worth overdoing!
Rage hangt er erg vanaf of je Nvidia of Ati hebt, en kost zowiezo een uurtje config tijd voordat het aardig loopt. (loopt beter op recentere nVidia kaarten)
Zitten wat nieuwe technische fratsen in die niet door alle hardware op een goede manier ondersteund worden.
Verder wel een leuk spel wanneer je het voor elkaar hebt.
Zitten wat nieuwe technische fratsen in die niet door alle hardware op een goede manier ondersteund worden.
Verder wel een leuk spel wanneer je het voor elkaar hebt.
How do you save a random generator ?
Rage zou nu zonder problemen moeten lopen op ATI, in ieder geval hier op een hd6850 en 270x. Texture pop-in hoort bij de engine, maar is een heel stuk minder dan bij release.
De DLC is helaas geen -75%, geeft toch weer een extra wapen en ~3 uur gameplay.
Gunslinger (zie hieronder: pakket met Blood Dragon is helemaal een feest) is ook erg leuk voor de prijs. Kort, maar verzorgd.
De DLC is helaas geen -75%, geeft toch weer een extra wapen en ~3 uur gameplay.
Gunslinger (zie hieronder: pakket met Blood Dragon is helemaal een feest) is ook erg leuk voor de prijs. Kort, maar verzorgd.
[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 20-06-2014 19:57 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
TIP: Call of Juarez Gunslinger + Far Cry 3 - Blood Dragon -75% 6,24€
http://store.steampowered.com/sub/30657/
http://store.steampowered.com/sub/30657/
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Voor de mensen die pixel piracy willen kopen, ik heb nog 2x een 25% korting item. Wil best ruilen tegen een summer trade card.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Normaal stacked korting niet, het lijkt mij niet dat dit nu wel stacked.okaydanny schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:06:
Voor de mensen die pixel piracy willen kopen, ik heb nog 2x een 25% korting item. Wil best ruilen tegen een summer trade card.
Stacked inderdaad niet, vroeger nog wel volgens mij.Phyxion schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:08:
[...]
Normaal stacked korting niet, het lijkt mij niet dat dit nu wel stacked.
Die kortingscoupons zijn mij enkel een doorn in het oog. 3x Toki Tori 2+ (-10%) en 2x Pixel Piracy (-25%). Ik hoef ze niet, maar er is ook geen mogelijkheid om ze weg te gooien 
Hmmmz, Pixel Piracy ziet er nog wel geinig uit..
[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 20-06-2014 20:29 ]
Ik bedoelde meerdere spellen naast elkaar opstarten om kaarten te farmen. Dat deed ik in het begin namelijk veel. Na verloop van tijd viel me op dat je alleen nog carddrops kreeg voor het spel dat je het laatst opstartte en op je profiel wordt genoemd.The Inquisitor schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:26:
https://steamcommunity.com/id/trashbotFid3lity schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:27:
Die kortingscoupons zijn mij enkel een doorn in het oog. 3x Toki Tori 2+ (-10%) en 2x Pixel Piracy (-25%). Ik hoef ze niet, maar er is ook geen mogelijkheid om ze weg te gooien
Je kan wel achteraf van team wisselen.Gmount schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:16:
[...]
iemand?
maar voor zover ik weet kun je geen team kiezen toch? ik snap het hele gedoe met badges enzo nog niet helemaal tbh, maar ik zit wel bij purple team
Hiervoor moet je een token kopen, maar deze zijn zeer zeldzaam. (Kan je krijgen na craften van een badge ofzoiets.)
En aangezien team Purple het zo goed doet, kosten die tokens dan ook veel.
Gelukkig zat ik - net zoals jij - van in het begin in team Purple.
Nu afwachten hoe het de volgende dagen gesteld is met Purple!
Gekocht:
- Orion: Dino Horde
- Amnesia: A Machine For Pigs
- State of Decay
Die tokens kun je voor goed geld verkopen zeg...
En laten we de aangekochte games lijstjes maar even laten tot na de sale
Met als traditie weer een poll.
En laten we de aangekochte games lijstjes maar even laten tot na de sale
Hmm, die kende ik nog niet. Direct maar even toegevoegd, al wil het traden nu (in de browser) niet lukken.. (HDD waar Steam op stond is kaduuk en moet terug)
Hmm is Dungeon Defenders wat? Ook om met 2 man te spelen? Heb reviews bekeken, maar zat niet echt veel tempo in leek me...
Verder nog stemadviezen? Heb zelf niet echt een voorkeur, maar misschien zitten mensen nog te wachten op iets.
Verder nog stemadviezen? Heb zelf niet echt een voorkeur, maar misschien zitten mensen nog te wachten op iets.
Ik vind het een briljant spel, beetje tower defense met traps enzo en een hoop soorten klasses waar je uit kan kiezen. Tempo kan hoog liggen (zeker op nightmare) maar in het begin heb je alle tijd om je 'verdediging' op te bouwen.Morrar schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:31:
Hmm is Dungeon Defenders wat? Ook om met 2 man te spelen? Heb reviews bekeken, maar zat niet echt veel tempo in leek me...
2 man is beter dan alleen (meer en betere drops) 4 is ideaal. Eventueel kan je ook met controllers extra characters toevoegen (die je dan dus met de controller moet besturen)
[ Voor 13% gewijzigd door rockhopper op 20-06-2014 21:34 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Is er een grote kans dat de Trine serie nog meer korting krijgt? Ze zijn nu allemaal al 85% korting
Zeker een aanrader! Heb er al aardig wat uurtjes in zitten.Morrar schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:31:
Nee, en voor het bedrag dat het nu is maakt die paar procent niet heel veel uit, maar in de regel is alles 80%+ de max als ze niet in de daily/flash staan. En de spellen die in wel in de daily/flash komen zijn in de regel 50% of minder korting voordat ze erin gaan.IkBenBeter schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:33:
Is er een grote kans dat de Trine serie nog meer korting krijgt? Ze zijn nu allemaal al 85% korting
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
heb nog 2x -25% coupons staan voor pixel piracy als iemand geinteresseerd is
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Voor de mensen die graag alles op een rijtje zien met het professionele commentaar van TotalBiscuit, The Cynical Brit er bij:
De salebox voor 19-06-2014 (Sales zijn nog geldig tot 21-06-2014 19:00)
De salebox voor 20-06-2014 (Sales zijn nog geldig tot 22-06-2014 19:00)
De salebox voor 19-06-2014 (Sales zijn nog geldig tot 21-06-2014 19:00)
De salebox voor 20-06-2014 (Sales zijn nog geldig tot 22-06-2014 19:00)
Zie het schema op de eerste pagina. Als je het graag wilt, wacht even tot de laatste dag. Als hij dan niet als daily voorbij gekomen is: Kopen.IkBenBeter schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:33:
Misschien een domme vraag maar hier niet de plek voor maar welke games moet ik kopen in de sale wanneer ik van de volgende games houd ?
- Fallout
- Elder Scrolls games zoals Skyrim - Oblivion
- Games zoals Tombraider
- Metro games
Echt puur alleen singleplayer games
-
- Fallout
- Games zoals Tombraider
- Metro games
-
een van de stalker games misschien?Rockvee2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:00:
Misschien een domme vraag maar hier niet de plek voor maar welke games moet ik kopen in de sale wanneer ik van de volgende games houd ?
- Fallout
- Games zoals Tombraider
- Metro games
-
the witcher 2?
rage?
Mechwarrior Online: Flapdrol
Voor alles geld: Wachten totdat deze als daily of flash-sale (flitskorting) komt. Komt deze niet? Dan de laatste dag kijken of je de prijs er voor over hebt.Rockvee2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:00:
- Fallout
- Games zoals Tombraider
- Metro games
-
Skyrim zal zeker nog al daily voorbij komen. Ik denk de complete editie met zo'n 75% korting. Afwachten tot een daily sale dus.
Tomb Raider komt ook nog wel voorbij als Flash-Sale, misschien zelfs als daily. Gok op zo'n 66% korting. Als deze in de aanbieding is zullen alle andere tomb-raider games ook in de sale gaan met flikse kortingen (75% tot zelfs 90%). Je kunt dan tevens de pack kopen tegen een sterk gereduceerde prijs.
Fallout is al voorbij gekomen. Komt ook nog wel terug. Zodra deze in de aanbieding is kun je deze gerust kopen. Denk niet dat deze als daily gaat komen. Als je wilt kun je ook hier de pack van aanschaffen.
Metro komt denk ik nog wel als daily, anders zeker wel als flash-sale.
Al met al, afwachten totdat je ze voorbij ziet komen.
Edit:

Goede single-player avonturen dus. Ik denk dan ook Bioshock Infinite, Witcher en wellicht Deus Ex: HR? Dat laatste is een beetje een gevalletje appart, weet niet zeker of je daar van houd.
Ik zou in ieder geval dagelijks de steambox van totalbiscuit kijken.
[ Voor 10% gewijzigd door eltweako op 20-06-2014 23:10 ]
Hehe, na 2 dagen geklooi mn surface pro op (engels/nederlands) gekregen en helemaal geupdate. Installeer nu Steam, zowat enige reden voor de upgrade van een RT natuurlijk 
Moet zeggen het valt me nog een beetje tegen, maar 3 aankopen gedaan. Scheelt al wel dat ik een hele hoop al heb en een deel van mn budget in de hele AC collectie zit op Uplay
Moet zeggen het valt me nog een beetje tegen, maar 3 aankopen gedaan. Scheelt al wel dat ik een hele hoop al heb en een deel van mn budget in de hele AC collectie zit op Uplay
Ik ben geloof ik steam sales moe.. Het speciale is er een beetje af het laatste jaar. Weinig echt knallende kortingen, teveel en te lange sales. Liever 2x per jaar 1 week echt knallen dan 3-4x per jaar een paar weken.
Lol, de sale is echt gewoon pas net begonnen.
Het knallen is grotendeels het zelfde als voorheen. Alleen hebben de meeste mensen die het al langer volgen de toppers er wel al uit.Bundin schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:21:
Ik ben geloof ik steam sales moe.. Het speciale is er een beetje af het laatste jaar. Weinig echt knallende kortingen, teveel en te lange sales. Liever 2x per jaar 1 week echt knallen dan 3-4x per jaar een paar weken.
Telkens als ik iets leuk zie staat er zo'n mooie knop bij:

Ach het blijft leuk om spellen in te slaan voor de komende tijd. En om het een en ander te "corrigeren" van de games die minder legaal gespeeld zijn in het verleden

Wat is de hoogste badge level? iemand een idéé.
Zo gek als je het zelf wil maken met die summer badge. In de wintersale was er iemand die lv 1000 had dus tel uit hoeveel de summerbadge ook wel te craften zal zijnBighugmug schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:38:
Wat is de hoogste badge level? iemand een idéé.
Team Rood heeft zeker ook een rijke Rus gescout, gaan aardig mee met Paars
...Bundin schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:21:
Dus je hebt elke Steam game al gekocht?
Dat is toch het doel van sommigen...
Verwijderd
Toch maar Prison Architect gekocht, daar had ik al langer een oogje op maar ik vond hem altijd te duur. Nu ben ik voorlopig echt klaar, ik heb genoeg backlog. De afgelopen paar keer eigenlijk niets gekocht en nu heb ik alles dat ik echt graag wilde hebben wel binnen.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2014 03:07 ]
Papers, Please dan eindelijk toch eens aangeschaft
zo'n mooi prijsje.
Frozen Synapse ook meteen erbij gepakt, hier krijg je trouwens het spel tweemaal voor deze prijs. Lekker toch ^^
Frozen Synapse ook meteen erbij gepakt, hier krijg je trouwens het spel tweemaal voor deze prijs. Lekker toch ^^
Verwijderd
Ik vind de artwork best mooi, maar snap de lol er echt niet van. Misschien als je nooit vakkenvuller bent geweest toen je jong wasEmphast schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 03:26:
Papers, Please dan eindelijk toch eens aangeschaftzo'n mooi prijsje.
Shadowrun returns gekocht met mijn gratis geld (steam wallet gevuld uit verkoop trading cards). Alleen jammer dat de beschrijving bij de deluxe edition een beetje dubieus is. Leek erop dat je er een extra campaign bij kreeg; blijken ze er het basisspel mee te bedoelen.... Twee euro te veel betaald weer...
Hopen op payday 2 met de community choice. Niet alleen voor iedereen die het hier nog wou kopen, maar ook voor mij, Dan schaf ik me de dlc allemaal aan
Ik heb payday 2 ook in de wacht staan ,
maar ik ben gelijk even opzoek naar een game in steam ... Weet alleen de naam niet meer
misschien dat iemadn me even kan helpen hier
Het is een aktie / rpg
Het is een single / Coop game waarbij je speeld met een boogschutter en een warrior (3de persoonview)
En het spel is een jaar of 4 oud denk ik
maar ik ben gelijk even opzoek naar een game in steam ... Weet alleen de naam niet meer
Het is een aktie / rpg
Het is een single / Coop game waarbij je speeld met een boogschutter en een warrior (3de persoonview)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Was het toevallig : http://store.steampowered.com/app/32800/ ???ravw schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 07:55:
Het is een aktie / rpg
nee geen multyplayTheAnthonyNL schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 07:57:
[...]
Was het toevallig : http://store.steampowered.com/app/32800/ ???
Je speel echt met de 2 char tegelijk want anders kan je sommige dingen niet oplossen.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
hmmm enige wat dat schetst = http://store.steampowered.com/app/35700/?snr=1_7_7_151_150_1 & http://store.steampowered.com/app/35720/?snr=1_7_7_151_150_1ravw schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 08:00:
[...]
nee geen multyplay
Je speel echt met de 2 char tegelijk want anders kan je sommige dingen niet oplossen.
Ik heb voor je gevoteThunderHorn schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 07:45:
Hopen op payday 2 met de community choice. Niet alleen voor iedereen die het hier nog wou kopen, maar ook voor mij, Dan schaf ik me de dlc allemaal aan
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Yes! Mooi nog Spartan Assault mee kunnen pikken 
PD2 gevote
En uit dat pack zijn Painkiller en Killing Floor ook echt aanraders.
PD2 gevote
nee het is meer een rpg
dit zijn 2 de game je moet meer denken aan game zo als Blades of Time en maar dan loop je met 2 char
@TS: laatste opmerking over de Payday2 4-pack hier, beloofdravw schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 07:55:
Het is een aktie / rpg
@ravw: ik kan je niet vinden op steam en je hebt DM uitstaan; ik heb nog één persoon nodig om het 4-pack vol te krijgen.... als hij zo in de flash sale komt, wil je dan meedoen met de 4-pack? Zoja voeg me toe op steam en/of DM me..
hoe zet je dm aan dan ?gwystyl schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 08:28:
[...]
@TS: laatste opmerking over de Payday2 4-pack hier, beloofd![]()
@ravw: ik kan je niet vinden op steam en je hebt DM uitstaan; ik heb nog één persoon nodig om het 4-pack vol te krijgen.... als hij zo in de flash sale komt, wil je dan meedoen met de 4-pack? Zoja voeg me toe op steam en/of DM me..
http://store.steampowered.com/app/22450/ zoiets???ravw schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 08:26:
[...]
nee het is meer een rpg
dit zijn 2 de game je moet meer denken aan game zo als Blades of Time en maar dan loop je met 2 char
ja dankje die was het ..... eindelijk heb ik hem weer nu even wachten op hogere kortingen
hoe zet je dm aan dan ?gwystyl schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 08:28:
[...]
@TS: laatste opmerking over de Payday2 4-pack hier, beloofd![]()
en zoek nu eens
[ Voor 46% gewijzigd door ravw op 21-06-2014 08:39 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences, en dan bij het tweede stukje (privacy) een vinkje zetten bij ' Ja - ik wil berichten kunnen versturen en ontvangen'
mn eerste game van deze sale is alweer binnen: Violett
met een leuke discount (70%)
met een leuke discount (70%)
ora et labora
Mijn oog viel op Far Cry 3, Blood Dragon, erg leuke game moet ik zeggen voor 3,75
[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 21-06-2014 10:02 ]
BF1: Don-Panio
Papers please is best pittig, heb regelmatig wat over het hoofd gezien
Far Cry 3: Blood Dragon
Shadowrun: Dragonfall
Castle Crashers
Sins of an Solar Empire: Rebellion
Call of Juarez Gunslinger
Toch wel wat leuke deals
Shadowrun: Dragonfall
Castle Crashers
Sins of an Solar Empire: Rebellion
Call of Juarez Gunslinger
Toch wel wat leuke deals
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
ik dacht dat je bij Steam bedoeldegwystyl schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 09:06:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences, en dan bij het tweede stukje (privacy) een vinkje zetten bij ' Ja - ik wil berichten kunnen versturen en ontvangen'
ik heb gekocht :
Trucks en trailer
Scania truck driving sim
State of decay (all in)
[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 21-06-2014 10:21 ]
Genoteerdeltweako schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 03:18:
De lading van 21-06-2014 03:00
[afbeelding]
[afbeelding]
Prijzen van Summer sale Cards gingen heel even omlaag maar zijn weer terug op de oude prijs.
Dat kwam door de grote groep Amerikanen die online kwamen en hun voor de derde keer hun stem uitbrachten in de vote voor een kaart. Eerst stonden er 300 met de laagste gemiddelde prijs, nu tig duizend
Dat kwam door de grote groep Amerikanen die online kwamen en hun voor de derde keer hun stem uitbrachten in de vote voor een kaart. Eerst stonden er 300 met de laagste gemiddelde prijs, nu tig duizend
Nou jongens, PayDay2 tijd.
Hmm. Ik had voor nog lagere prijzen gehoopt. Bioshock Infinite is toch al voor veel lager voorbij gekomen op andere sites. Of zijn ze nog niet bijgewerkt?
Edit; moest nog bijgewerkt worden dus. Maar dan nog...
Edit; moest nog bijgewerkt worden dus. Maar dan nog...
[ Voor 16% gewijzigd door DaFrenk op 21-06-2014 11:09 ]
jammer daar zat ik ook op te wahcten maar niet voor die prijs 15 euro zou leuk zijnGrotman schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:07:
AC: Black Flag staat nu voor -50% - E24,99 trouwens, itt plaatje hierboven.
De andere assassins creed zijn volgens mij nu ook goedkoper tijdens deze flash sale. De andere delen hebben nu -75% korting gedurende deze flash.
ik heb de rest al moet alleen nog Assassin's Creed Liberation en Black flag hebbenEasley schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:12:
De andere assassins creed zijn volgens mij nu ook goedkoper tijdens deze flash sale. De andere delen hebben nu -75% korting gedurende deze flash.
Ligt het aan mij of waren de prijzen bij de laatste kerst sale niet lager?
voor black flag iig niet http://isthereanydeal.com...assassinscreedivblackflagshaiwa887 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:15:
Ligt het aan mij of waren de prijzen bij de laatste kerst sale niet lager?
Wordt Black Flag nog goedkoper? Moet alleen nog dat deel van de AC serie.
Als je lang genoeg wacht wordt de game vanzelf goedkoper dan 10 euro, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet! Het zal niet goedkoper worden dan een flash sale, of een daily deal. Is het daar nog niet op geweest, even wachten. Goedkoper dan de flash sales etc wordt het niet. Maar geen garanties dat die op een daily deal langskomt!Grudgie schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:23:
Ik verwacht het niet, meestal zijn de flashes het goedkoopst. Is ook nog niet zo heel lang uit hé. Ik wacht lekker totdat Unity uit is, dan zal die in de eerste sale daarna wel een stuk goedkoper zijn. ACIII is nu ook maar 5 euroGrudgie schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:23:
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]