Ja ik zag het, maar als het wat goedkoper kan, wacht ik nog wel 8 uurtjes.Shrake schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:21:
[...]
AC is momenteel ook normaal in de aanbieding trouwens. (€24,95)
Overigens hoop ik stiekem op de nieuwe Grid in de aanbieding, al acht ik die kans zeer klein.
Wat is dat Monaco nu voor een game? Screenshots zien er bijzonder chaotisch uit. Het klinkt wel erg leuk, heists uitvoeren. Maar de stijl is wel heel apart.
Mijn eerste badge craft : http://puu.sh/9BTOx.png
Niet zo heel geweldig, maarja we doen het er maar mee
.
Niet zo heel geweldig, maarja we doen het er maar mee
Bij de Anno Complete Edition zit Deep Ocean gewoon bij, maar niet als je Anno los koopt + het complete DLC pack zoals Notna gedaan heeft.Gmount schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:21:
[...]
Die zit er ook gewoon bij, je krijgt er ook nog wat artwork en de soundttrack bij, dat maakt het verschil.
Niet geweldig, maar ik doe daar 2 weken over, dus je bent er snel mee 
Hmm, ik ga maar weer brainstormen hoe dit sneller kan
Hmm, ik ga maar weer brainstormen hoe dit sneller kan
Ik ook 3x gestemd nu. Wil ik kijken welke kaart ik heb gekregen moet je daarvoor level 8 zijn. Ben level 5... Eens ff zoeken hoe ik snel omhoog kan gaan
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Na 2 kaarten verkocht te hebben die ik van een aankoop had gekregen en nog 2 waarvan 1 voor stemmen en 1 voor het joinen van de race, heb ik alweer €1.10 terug van m`n aankoop. 
Ben benieuwd of je elke keer dat je een race joint je een kaart krijgt of alleen de eerste keer.
Ben benieuwd of je elke keer dat je een race joint je een kaart krijgt of alleen de eerste keer.
How do you save a random generator ?
Zie nergens hoeveel punten ik persoonlijk heb gescoord, alleen maar de Team score. Mis ik iets of is er geen tellertje ?
Damn die heb ik gemist....XanderDrake schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:07:
oooooeeeeh net nog snel voor €7.50 anno 2070 gehaald. Had nog minder dan een minuut
Game werkt goed op touchscreen, ga binnenkort Surface Pro 3 halen. Vandaar.
Ach ja, voten en binnen een paar uur opnieuw kijken naar de daily's... Lijkt wel een MMo
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Je kunt je badges ook levelen/meerdere keren halen. Wat doen jullie? Kaarten verpatsen die je "over" hebt en een andere badge craften of de badge levelen?
Probeer iig level 10 te halen, met de wintersale had ik level 11
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Ligt eraan of je 'echt' geld erin wilt steken natuurlijk.BlackthunderAwf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:54:
Je kunt je badges ook levelen/meerdere keren halen. Wat doen jullie? Kaarten verpatsen die je "over" hebt en een andere badge craften of de badge levelen?
Ik verkoop vaak dure cards van games en koop goedkope kaarten van andere games ervoor terug. Zo level je op zonder dat het je geld van je bankrekening kost. Ik lvl een badge in principe nooit naar lvl 2 (gamebadges heb ik het dan over) omdat je dan ALLE kaarten moet kopen, ipv slechts de helft
Dat heb ik dus ook. Als je een badge een keer gecraft hebt, kun je heel misschien ooit eens een set van 3 terug krijgen als iemand anders van die game ook weer een badge craft, maar die kans is zeer klein.The Inquisitor schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:56:
[...]
Ligt eraan of je 'echt' geld erin wilt steken natuurlijk.
Ik verkoop vaak dure cards van games en koop goedkope kaarten van andere games ervoor terug. Zo level je op zonder dat het je geld van je bankrekening kost. Ik lvl een badge in principe nooit naar lvl 2 (gamebadges heb ik het dan over) omdat je dan ALLE kaarten moet kopen, ipv slechts de helft
Denk inderdaad dat ik de kaarten die ik over heb na het craften van een level 1 badge te koop zet.
Suffe aanbieding/korting op AC4: Black Flag op het moment. De gewone uitvoering kost op Steam €29,99, de special edition € 35,99.
In de pricewatch is de normale al vanaf € 17,98 beschikbaar, en de special edition voor € 28 als je Naxu niet meerekent vanwege slechte shopreviews
Voor Watch_Dogs geldt iets vergelijkbaars. Die wordt in V&A verschillende keren aangeboden rond € 20omdat mensen vouchers hebben gekregen bij hun videokaart, terwijl hij op Steam nu € 59,99 kost.
In de pricewatch is de normale al vanaf € 17,98 beschikbaar, en de special edition voor € 28 als je Naxu niet meerekent vanwege slechte shopreviews
Voor Watch_Dogs geldt iets vergelijkbaars. Die wordt in V&A verschillende keren aangeboden rond € 20omdat mensen vouchers hebben gekregen bij hun videokaart, terwijl hij op Steam nu € 59,99 kost.
[ Voor 17% gewijzigd door gwystyl op 20-06-2014 12:09 ]
Als je toch met geld wilt gaat boosten, market trading cards gesorteerd op laagste prijs:
http://steamcommunity.com..._5&appid=753#p1_price_asc
Rust heeft overigens maar 5 trading cards nodig per level (en voor 1 level krijg je 1 summer card). Ik weet niet of iemand nog andere games kent welke maar weinig cards nodig hebben per level?
/edit
Nog ff door gezocht, zijn meerdere 5 cards:
-CS:Go: 5-10 cent (kaarten hebben ook de laagste prijs)
-Lunar Flight: 10-15
-Strike suite zero: 10-15
-Super meat boy: 10-15
Als je hier al kaarten van hebt kan het in sommige gevallen dus goedkoper zijn als gewoon direct summer cards kopen.
http://steamcommunity.com..._5&appid=753#p1_price_asc
Rust heeft overigens maar 5 trading cards nodig per level (en voor 1 level krijg je 1 summer card). Ik weet niet of iemand nog andere games kent welke maar weinig cards nodig hebben per level?
/edit
Nog ff door gezocht, zijn meerdere 5 cards:
-CS:Go: 5-10 cent (kaarten hebben ook de laagste prijs)
-Lunar Flight: 10-15
-Strike suite zero: 10-15
-Super meat boy: 10-15
Als je hier al kaarten van hebt kan het in sommige gevallen dus goedkoper zijn als gewoon direct summer cards kopen.
[ Voor 24% gewijzigd door Schnoop op 20-06-2014 12:17 ]
Ik verkoop de summercards zo lang ik er 25 tot 30 cent voor krijg. Aan het eind van de summersale kun je ze meestal rond 10 cent kopen als je de badge wil hebben.
Misschien dat ik met de opbrengst wat goedkope badges maak om extra summercards voor de verkoop te genereren.
Misschien dat ik met de opbrengst wat goedkope badges maak om extra summercards voor de verkoop te genereren.
Even zien in mijn eigen lijstje:Schnoop schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:07:
- Batman Arkham Asylum
- Sequence
- Droid Assault
- Superfrog HD
- Titan Attacks
- Worms Revolution
- Revenge of the Titans
- Trine 2
- Walking Dead
- A Valley Without Wind
- Element4l
- Europa Universalis III
- Jagged Alliance - Back in Action
- Kingdom Rush
- Sang Froid - Tales of Werewolves
- Shelter
- Skyward Collapse
- Strike Suit Zero
- Super Meat Boy
- System Shock 2
- Teleglitch: Die More Edition
- The Swapper
- War of the Roses
Genoeg dus. Ik verkoop zelf overigens alleen craft items (heet dat zo? iig meuk als hoedjes voor spellen die ik toch niet speel). Kaarten bewaar ik verder gewoon. Of ruilen.
Mensen die iets willen ruilen mogen me altijd contacten: http://steamcommunity.com/id/IceStorm007/inventory/#753_6
[edit]Oh en level 150..... Geef je geld dan gewoon aan iemand. Even snel rekenen, 150 badges, 10 kaarten per badge, $ 0.40 per kaart (gisteren waren ze nog duurder maar vooruit). Is gewoon $ 600

[ Voor 8% gewijzigd door IceStorm op 20-06-2014 12:53 ]
Helemaal gemist zeg de start van deze sale
Vervelend, ik ging er vanuit dat het volgende maand pas van start zou gaan. Nu heb ik eigenlijk geen budget.. Ik hoef gelukkig maar een paar titels:
Far Cry 3
Bioshock Infinite
Skyrim Legendary
Metro: Last Light (of Redux)
Dishonored (evt)
Als dit lukt van 30 euro is het geslaagd, maar dat zal wel niet

Far Cry 3
Bioshock Infinite
Skyrim Legendary
Metro: Last Light (of Redux)
Dishonored (evt)
Als dit lukt van 30 euro is het geslaagd, maar dat zal wel niet
[ Voor 41% gewijzigd door Fid3lity op 20-06-2014 13:07 ]
Borderlands 2 goty moet nog meer in de sale komen
Ter land, ter zee en in de kroeg
Heel flauw dat ze allemaal DLC-bundels uitbrengen met het spel zelf er bij in. Die heb ik al lang... En dan ook nog zo inrichten dat ik zo te zien het spel niet eens aan iemand anders mag geven...
Niet dat 18 euro voor 45 euro aan DLC's een slechte deal is of zo, maar het had nog 4 euro lager kunnen zijn
Niet dat 18 euro voor 45 euro aan DLC's een slechte deal is of zo, maar het had nog 4 euro lager kunnen zijn
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Leuk die nieuwe opzet van de CC. Iemand nog voorkeur?
Eigenlijk geen budget maar als Spin Tires of Assetto Corsa met flinke korting voorbij komen dan hevel ik wel wat funds over. Ik overweeg om Space Engineers te kopen en sommige paint dlc's voor ETS 2. Willen jullie mij een plezier doen door even te voten op de Racepack CC.
[ Voor 9% gewijzigd door Saybia op 20-06-2014 13:11 ]
Ja precies. Ik moet alleen dragonborn nog maar die kost nu €13.39Paul schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:08:
Heel flauw dat ze allemaal DLC-bundels uitbrengen met het spel zelf er bij in. Die heb ik al lang... En dan ook nog zo inrichten dat ik zo te zien het spel niet eens aan iemand anders mag geven...
Space Engineers wacht ik eigenlijk ook op. Zal denk ik nog wel meer korting op komen, dan wordt de 4-pack ook erg interessant. *hint hint*Saybia schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:10:
Eigenlijk geen budget maar als Spin Tires of Assetto Corsa met flinke korting voorbij komen dan hevel ik wel wat funds over. Ik overweeg om Space Engineers te kopen en sommige paint dlc's voor ETS 2. Dus ff voten op de Racepack CC.
Space engineers staat ook op mijn lijstje *hint*BlackthunderAwf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:12:
[...]
Space Engineers wacht ik eigenlijk ook op. Zal denk ik nog wel meer korting op komen, dan wordt de 4-pack ook erg interessant. *hint hint*
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:12:
[...]
Space Engineers wacht ik eigenlijk ook op. Zal denk ik nog wel meer korting op komen, dan wordt de 4-pack ook erg interessant. *hint hint*
Nou dat is dus al drie. *hint* *knipoog* Maar dan moet deze wel een CC of Flash of een Daily Deal worden.soulcrusher schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:16:
[...]
Space engineers staat ook op mijn lijstje *hint*
[ Voor 105% gewijzigd door Saybia op 20-06-2014 13:21 ]
Make it 4
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Ik ben wel op weg hiernaar.
Ik had eens een ogenblik dat ik circa 75% had gespeeld, waarvan de meerderheid wel degelijk ook uitgespeeld was! (Ik ben namelijk een completionist: als ik een game koop die ik niet uitspeel wegens niet leuk, blame ik mezelf omdat ik genoeg research vóór aankoop had gedaan.)
Nu is het wel terug wat lager want nu volg ik volgende regel: "Zodra een game onder de 4.99 € gaat, gewoon kopen".
Kans is toch klein dat een game ooit nog lager dan 4.99 € komt en 4.99 kan zeker nooit een miskoop zijn.
Maar het jammere is dus... dat zelfs met die regel... games nog altijd te snel onder 4.99 droppen waardoor je nog steeds met een overvloed van games en te weinig tijd zit.
Een voorbeeld van mn recent purchases met de prijzen.
"Free" betekent dus gewoon gekocht in een web shop. Maar neem maar aan dat dit ook allemaal 4.99 of minder was!
Ik zou Dragonborn lekker overslaan - zodra je de boot neemt crasht je spel iedere vijf minuten...soulcrusher schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:10:
[...]
Ja precies. Ik moet alleen dragonborn nog maar die kost nu €13.39
Voor een lijstje met Trading Cards per game:
http://steamcommunity.com...ons/1/864973981286575231/
Ander dingetje dat mij nu pas opvalt, BulletStorm is weer terug in de Steam Store!
Die was verwijderd, volgens de geruchten vanwege het verdwijnen van GFWL. Nou had ik Bulletstorm al maar de comeback (en sale) doet mij hopen dat er een mooie patch aankomt om de DRM er uit te slopen. En dan dus ook Achievements (en ik gok ook Cards) toe te voegen.
http://steamcommunity.com...ons/1/864973981286575231/
Ander dingetje dat mij nu pas opvalt, BulletStorm is weer terug in de Steam Store!
Die was verwijderd, volgens de geruchten vanwege het verdwijnen van GFWL. Nou had ik Bulletstorm al maar de comeback (en sale) doet mij hopen dat er een mooie patch aankomt om de DRM er uit te slopen. En dan dus ook Achievements (en ik gok ook Cards) toe te voegen.
@ Dizzy, Saybia en Soulcrusher; ik maak elke keer de CC, FD of DD mee. Zal ik 'em dan aanschaffen wanneer hij 40% of meer korting heeft? Ik beschik over paypal en ideal. En voeg mij dan alvast maar toe op Steam: blackthunderawf
Ik heb je geadd blackthunderawf
40%+ klinkt prima imo
40%+ klinkt prima imo
Prima ik doe mee. Heb je net toegevoegd op Steam.
Men steam is kipcurry56 trouwens, altijd op zoek naar nieuwe steam vriendjes om de boel op te vrolijken
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Verwijderd
Tot nu toe alleen nog maar Tabletop Simulator gehaald. Misschien daarnaast nog PAC-MAN championship edition maar eens halen, ziet er erg leuk en satisfactory uit.
YouTube: PAC-MAN Championship Edition DX - Highway (5 Minutes) - 2,240,820 (Almost World Record)
IceStorm:
Microsoft heeft besloten GFWL online te laten.
YouTube: PAC-MAN Championship Edition DX - Highway (5 Minutes) - 2,240,820 (Almost World Record)
IceStorm:
Microsoft heeft besloten GFWL online te laten.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2014 14:06 ]
En de mijne is ThunderHorn, niet zo heel actief, ook nog niet zoveel virtuele vriendjes 
Interesse in Payday 2, lijkt me leuk opzet
Interesse in Payday 2, lijkt me leuk opzet
Hopen dat South Park nog eens terug komt met fikse korting. 26 euro vind ik nog te veel.
PayDay 2, zeeeeer aan te raden. Maaaar niet als je geen vrienden hebt om het mee te spelen.
Geweldig spel maar de mede mens in multiplayer zijn vaak nogal trollerig en luisteren niet geweldig..
Als er nog mensen worden gezocht om mee te gamen, zoals bijv. PD2
FlameFlowe
Geweldig spel maar de mede mens in multiplayer zijn vaak nogal trollerig en luisteren niet geweldig..
FlameFlowe
If it's worth doing, it's worth overdoing!
ToegevoegdFlame_Flowe schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:08:
PayDay 2, zeeeeer aan te raden. Maaaar niet als je geen vrienden hebt om het mee te spelen.
FlameFlowe
Juist nog hopen op een fikse korting voor payday 2
Mijn vriendengroep gamet niet, of sommigen op consoles.
South Park zat in de flash/community toch? Ik denk dat je dan lang kan wachten, want goedkoper dan daar worden ze vaak niet. Althans niet in de zelfde sale.matthijsg schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:07:
Hopen dat South Park nog eens terug komt met fikse korting. 26 euro vind ik nog te veel.
I'm an Ironman!
Als het NIET in de sale komt moet je het nieuws in de gaten houden, met de launch van nieuwe DLC doen ze altijd de hele meuk in de aanbiedingThunderHorn schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:11:
[...]
Toegevoegd
Juist nog hopen op een fikse korting voor payday 2
Mijn vriendengroep gamet niet, of sommigen op consoles.
Thx voor de tip.Flame_Flowe schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:14:
[...]
Als het NIET in de sale komt moet je het nieuws in de gaten houden, met de launch van nieuwe DLC doen ze altijd de hele meuk in de aanbieding
Maar op zich, de 9,23€ valt nog goed mee
Ik heb je ook toegevoegd. Ik denk dat ik zondag wel ben te porren voor wat PD2 met wat Tweakerts. Kun je mij even de kneepjes van het vak leren, heheFlame_Flowe schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:08:
FlameFlowe
Ik ben er wel achter gekomen dat dit topic redelijk snel offtopic/slow chat wordt.
Oei, kom er achter dat ik geen PD2 heb, alleen PD1
[ Voor 8% gewijzigd door BlackthunderAwf op 20-06-2014 14:16 ]
Hmm, heb net voor de derde keer gestemd, maar geen kaart gekregen. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb trouwens de eerste keer via de pc gestemd, en de andere twee keer via de telefoon, maakt dit nog uit?
Verder heb ik zojuist Farcry 3 gekocht, en zit nog te twijfelen over The Witcher 2.
Verder heb ik zojuist Farcry 3 gekocht, en zit nog te twijfelen over The Witcher 2.
@BlackthunderAwf ... kneepjes van het vak ???, het is niet echt een vak hoor gewoon een kwestie van weten waar te zoeken en goede connecties hebben.
Maargoed ik hoop echt dat die oude lego games (star wars en indiana jones) in de aanbieding komen.
Maargoed ik hoop echt dat die oude lego games (star wars en indiana jones) in de aanbieding komen.
Mooi, iedereen geaccepteerd!
Nu moet Payday nog langskomen
Nu moet Payday nog langskomen

Er zijn vast wel een paar tips en tricks. In PD1 deed ik MP met random mensen waardoor ik regelmatig faalde.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:20:
@BlackthunderAwf ... kneepjes van het vak ???, het is niet echt een vak hoor gewoon een kwestie van weten waar te zoeken en goede connecties hebben.
Zoveel kneepjes heeft PD2 niet, het is alleen weten wat je wel en niet kan flikken.
En of je wilt stealthen of niet, want voor stealth heb ik vrijwel nooit het gedult. Ik ga liever een LMG pakken en een potje SWAT knallen
En leren waar de cloakers vandaan komen
En of je wilt stealthen of niet, want voor stealth heb ik vrijwel nooit het gedult. Ik ga liever een LMG pakken en een potje SWAT knallen
En leren waar de cloakers vandaan komen
[ Voor 9% gewijzigd door Flame_Flowe op 20-06-2014 14:25 ]
Check je inventory, het maakt niet uit of je via telefoon / tablet of pc stemt. Wat wel uitmaakt is dat je uiteraard het juiste account iedere keer hebt gebruikt. Bij drukte (stemmen net nadat de wisseling is) kan er soms iets niet goed geregistreerd worden. Dit valt makkelijk te controleren met "je hebt al gestemd voor deze ronde"tommie2244 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:19:
Hmm, heb net voor de derde keer gestemd, maar geen kaart gekregen. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb trouwens de eerste keer via de pc gestemd, en de andere twee keer via de telefoon, maakt dit nog uit?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
In mijn inventory zit niets, daarom vroeg ik het ook. Heb gecontroleerd of ik gestemd heb, en dat was zo. Misschien is het dan vanmorgen niet goed gegaan, die heb ik niet gecontroleerd.
Ben 'n beetje droevig
Was sowieso al te laat met geld op m'n paypal, maar nu kan ik het niet toevoegen aan m'n steam account, omdat ik op vakantie ben in een ander land dan het land van m'n paypal account 
Zit een gamestop vlakbij, alleen die is vandaag dicht.
Morgen dus maar een Steam gift card daar halen.
Lekker begin van m'n eerste summer sales

Zit een gamestop vlakbij, alleen die is vandaag dicht.

Volgens mij moet je minimaal steam level 5 hebben om kaarten te krijgentommie2244 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:26:
In mijn inventory zit niets, daarom vroeg ik het ook. Heb gecontroleerd of ik gestemd heb, en dat was zo. Misschien is het dan vanmorgen niet goed gegaan, die heb ik niet gecontroleerd.
Level 8 momenteel.Polbeer91 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:29:
[...]
Volgens mij moet je minimaal steam level 5 hebben om kaarten te krijgen
Huidige flash sales zijn niet echt boeiend. Euro Truck, RA3, Super Meatboy en Agarest wat me totaal niets zegt.
Benieuwd wat er in de volgende flash sale komt.
Benieuwd wat er in de volgende flash sale komt.
Er is een topic in het summer sale group forum (ofzoiets) met meer dan 150 posts met mensen die dezelfde klacht hebben. [3x gestemd en geen kaart ontvangen] Ik gok dat er iets mis aan het gaan is bij steam en hopelijk volgen de kaarten nog. M'n ega heeft ook net d'r kaart niet gekregen
[ Voor 17% gewijzigd door rockhopper op 20-06-2014 14:36 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Zoals in de regels staat moet je minimaal lvl 8 zijn om deze kaartjes in ontvangst te mogen nemen... als je gedurende sale level 8 wordt krijg je ze alsnog.rockhopper schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:35:
Er is een topic in het summer sale group forum (ofzoiets) met meer dan 150 posts met mensen die dezelfde klacht hebben. \[3x gestemd en geen kaart ontvangen] Ik gok dat er iets mis aan het gaan is bij steam en hopelijk volgen de kaarten nog. M'n ega heeft ook net d'r kaart niet gekregen
Wat zijn de ervaringen met Assetto Corsa? Ik verwacht dat dit de volgende community choice wordt. Deze game nog volop in ontwikkeling?
Niet level 5? Ik kon het niet duidelijk terugvinden in de regels, het is weer eens een onoverzichtelijke puinhoop (in mijn ogen)
Ik zie trouwens hier iemand met duidelijke issues: http://steamcommunity.com/id/Duality290
level 150 badge summer sale 2014
Ik zie trouwens hier iemand met duidelijke issues: http://steamcommunity.com/id/Duality290
Jep, de devs zijn hard aan het werk en updaten de game regelmatig. De enige klacht die ik zie is dat er bepaalde auto's nog niet in de game zitten. Ik was aan het wachten totdat het officieel uitkomt, maar als de game voor een leuke prijs voorbij komt, pik ik het ook meeLoev schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:38:
Wat zijn de ervaringen met Assetto Corsa? Ik verwacht dat dit de volgende community choice wordt. Deze game nog volop in ontwikkeling?
Steam/XBL: Avioto
Assetto Corsa is zeker het kopen waard. Content is al redelijk veel, genoeg om je even te vermaken. Multiplayer kan nog wat buggy zijn.
Weet wel dat het echt een sim is. Met toetsenbord erg lastig denk ik zo (misschien niet mogelijk zelfs), xbox360 controller is toch wel minimum en stuurtje een aanrader.
Heeft ook goede modding potentie, zijn al wel wat circuits voor (Nordschleife), en straks met de release komt er ook mogelijkheid tot auto's, waar al genoeg voor in WIP zijn.
Zie ook:
[PC] Assetto Corsa
Weet wel dat het echt een sim is. Met toetsenbord erg lastig denk ik zo (misschien niet mogelijk zelfs), xbox360 controller is toch wel minimum en stuurtje een aanrader.
Heeft ook goede modding potentie, zijn al wel wat circuits voor (Nordschleife), en straks met de release komt er ook mogelijkheid tot auto's, waar al genoeg voor in WIP zijn.
Zie ook:
[PC] Assetto Corsa
Vind ik het dus niet gek dat mijn team (purple) bovenaan staatrockhopper schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:39:
Niet level 5? Ik kon het niet duidelijk terugvinden in de regels, het is weer eens een onoverzichtelijke puinhoop (in mijn ogen)
Maar ik herrinner me PalmDesert nog van de vorige wintersale die een lv 1000 normale badge had EN een lv 100 foil
Verwijderd
In het buitenland kun je http://store.steampowered.com/?cc=NL gebruiken om in de Nederlandse store te kopen.Paul-G schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:28:
Ben 'n beetje droevigWas sowieso al te laat met geld op m'n paypal, maar nu kan ik het niet toevoegen aan m'n steam account, omdat ik op vakantie ben in een ander land dan het land van m'n paypal account
Zit een gamestop vlakbij, alleen die is vandaag dicht.Morgen dus maar een Steam gift card daar halen.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:46:
[...]
In het buitenland kun je http://store.steampowered.com/?cc=NL gebruiken om in de Nederlandse store te kopen.
Ik had al wat zitten zoeken, maar ik kon niets vinden...
[ Voor 16% gewijzigd door Paul-G op 20-06-2014 14:50 ]
Note voor de Space Engineers kopers.
Ik heb de game, maar het is nog niet echt een game. Het is momenteel vooral een builder/editor.
Neemt niet weg dat je er al voldoende lol uit kunt halen. Maar als je een game verwacht valt het tegen.
Betreft Bioshock; Ik zie hem in de search niet terug komen maar er is een Triple Pack met alle 3 de Bioshocks met 75% off; €14,99 voor Bioshock, Bioshock 2 en Bioshock Infinite
Ik heb de game, maar het is nog niet echt een game. Het is momenteel vooral een builder/editor.
Neemt niet weg dat je er al voldoende lol uit kunt halen. Maar als je een game verwacht valt het tegen.
Betreft Bioshock; Ik zie hem in de search niet terug komen maar er is een Triple Pack met alle 3 de Bioshocks met 75% off; €14,99 voor Bioshock, Bioshock 2 en Bioshock Infinite
[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 20-06-2014 15:10 ]
Als je een Immortal Eternal Machine Head krijgt (dota2 clockwerk) die zijn al minimaal 350 euro waard.rockhopper schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:39:
Nu is level 150 badge volgens mij meer dan 350 euro (10x0.30x150 = 450), maar je weet maar niet wat iemand zo gek maakt
9x0.30x150 want voor iedere badge krijg je weer 1 kaart
En als hij een aantal van die team tokens heeft gekregen dan kon/kan hij sommige verkopen voor 10-20$
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ah, dat verklaart het dus. Ben momenteel level 6. Maar even wat badges craften danTheAnthonyNL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:37:
[...]
Zoals in de regels staat moet je minimaal lvl 8 zijn om deze kaartjes in ontvangst te mogen nemen... als je gedurende sale level 8 wordt krijg je ze alsnog.
van level 1 t/m 10 is 1 badge per level, dus je hoeft er maar 2 te craften.
11 ~ 20 = 2 badges per level
21 ~ 30 = 3 badges per level
31 ~ 40 = 4 badges per level
etc etc
etc etc
Je haalt steam lvl met summer sale badge level (die hier bedoelt wordt) door elkaar (wat wel begrijpelijk is overigens)Dizzy schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:25:
van level 1 t/m 10 is 1 badge per level, dus je hoeft er maar 2 te craften.
etc etc
Ik heb net geprobeerd je toe te voegen, maar Steam kan je niet vinden. Ik heb GamingMonkey en FlameFlow wel gevonden, dus ik neem aan dat de manier van zoeken wel goed is. Voor die 4-pack PD2 ben ik wel geïnteresseerd (€ 6,72 p.p., kan ik overmaken via PayPal oid?).BlackthunderAwf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:15:
[...]
Ik heb je ook toegevoegd. Ik denk dat ik zondag wel ben te porren voor wat PD2 met wat Tweakerts. Kun je mij even de kneepjes van het vak leren, hehe.
Ik ben er wel achter gekomen dat dit topic redelijk snel offtopic/slow chat wordt.
Oei, kom er achter dat ik geen PD2 heb, alleen PD1. Meer mensen met interesse in 4pack PD2 mogen mij toevoegen op Steam.
Linkje naar mijn profiel
Ik ben nou éénmaal wat moeilijk te vinden. Ik heb jou dan maar toegevoegd.gwystyl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:56:
[...]
Ik heb net geprobeerd je toe te voegen, maar Steam kan je niet vinden. Ik heb GamingMonkey en FlameFlow wel gevonden, dus ik neem aan dat de manier van zoeken wel goed is. Voor die 4-pack PD2 ben ik wel geïnteresseerd (€ 6,72 p.p., kan ik overmaken via PayPal oid?).
Linkje naar mijn profiel
Zonet heb ik de 4pack van PD2 al aangeschaft met Soulcrusher, GamingMonkey en ThunderHorn. Ik voor voor je dat er nog een andere groep is waarbij je aan kan sluiten
Dan klopt de nick in je signature niet 
Meer liefhebbers voor PayDay2 kunnen mij toevoegen en een berichtje sturen, dan wil ik hem wel voorschieten....
edit: er heten 80 mensen BlackThunder, dus ik ben blij dat je mij gevonden hebt ipv dat ik mocht gokken.... in je sig staat blackthunderawf, en dat kan ie niet vinden
Meer liefhebbers voor PayDay2 kunnen mij toevoegen en een berichtje sturen, dan wil ik hem wel voorschieten....
edit: er heten 80 mensen BlackThunder, dus ik ben blij dat je mij gevonden hebt ipv dat ik mocht gokken.... in je sig staat blackthunderawf, en dat kan ie niet vinden
[ Voor 51% gewijzigd door gwystyl op 20-06-2014 16:08 ]
Anderen hebben mij wel kunnen vinden (vandaag 3-4 mensen), waarschijnlijk via mijn signaturegwystyl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:02:
Als je zo goedkoop mogelijk badges wil craften moet je deze pagina in de gaten houden:
http://ehsankia.com/steam/cards/
Als je dan sorteert op set price zie je wat op het moment de goedkoopste sets op de market zijn. Als je inlogt met je account kan je ook nog je eigen badges eruit filteren en zien hoeveel kaarten je al hebt van een set, en eventueel berekenen hoeveel geld het je zou kosten om tot een bepaald level te komen.
http://ehsankia.com/steam/cards/
Als je dan sorteert op set price zie je wat op het moment de goedkoopste sets op de market zijn. Als je inlogt met je account kan je ook nog je eigen badges eruit filteren en zien hoeveel kaarten je al hebt van een set, en eventueel berekenen hoeveel geld het je zou kosten om tot een bepaald level te komen.
PayDay2 lijkt mij ook wel wat. Voeg mij maar toe http://steamcommunity.com/profiles/76561197963444008/
Koop het spel wel als die in de sale komt.
Hmm, ik ga even kijken hoe dat dan komt dat jij mij niet vind en anderen wel.gwystyl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:02:
Loev schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:11:
PayDay2 lijkt mij ook wel wat. Voeg mij maar toe http://steamcommunity.com/profiles/76561197963444008/
Beide toegevoegd.... zijn jullie OK met 6,85 per persoon (-67%), of zal ik wachten tot hij eventueel nog verder zakt? Bij voorkeur nog één persoon erbij, dan ben ik gelijk mijn extra kopieen kwijt.dudee schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:13:
Ik wil payday2 ook wel DutchCaptain
Ik heb je hier proberen te zoeken: http://steamcommunity.com/BlackthunderAwf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:20:
[...]
Hmm, ik ga even kijken hoe dat dan komt dat jij mij niet vind en anderen wel.
[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 20-06-2014 16:25 ]
Zijn er grote verschillen tussen PD1 en PD2?
Vorige sale PD1 met een vriend gekocht maar stak snel tegen. Misschien een andere ervaring met 4 maar zoveel steamvriendjes heb ik niet echt
Vorige sale PD1 met een vriend gekocht maar stak snel tegen. Misschien een andere ervaring met 4 maar zoveel steamvriendjes heb ik niet echt

Volgens wat ik hier lees zijn we al met minstens 8 geinteresseerd in PD2.Emphast schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:25:
PD1 is ook echt saai, meteen op hoogste difficulty en had het zonder problemen doorlopen...Emphast schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:25:
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik heb PayDay 1 wel gekocht tijdens de vorige sale, maar nog niet gespeeld... als er nu wat mensen PD2 kopen en spelen lijkt het me wel leuk om die ook te hebben iig 
@ThunderHorn, jij hebt ook een stapel naamgenoten.... kan je me toevoegen op steam?
Zo te zien is PayDay 2 een sale-periode lange korting, dus ik wacht iig tot vanavond voor ik hem aan ga schaffen. Ik heb een verjaardag dus het kan laat worden... zondag heb ik wel tijd om te spelen dus dan wil ik hem wel hebben.
@ThunderHorn, jij hebt ook een stapel naamgenoten.... kan je me toevoegen op steam?
Zo te zien is PayDay 2 een sale-periode lange korting, dus ik wacht iig tot vanavond voor ik hem aan ga schaffen. Ik heb een verjaardag dus het kan laat worden... zondag heb ik wel tijd om te spelen dus dan wil ik hem wel hebben.
[ Voor 48% gewijzigd door gwystyl op 20-06-2014 16:31 ]
Verschil tussen de twee is gigantisch. Bijna alsof je een andere game instapt.
Side note: Deathwish difficulty van PD2 daar ga je echt niet zomaar doorheen, ook niet als je lvl 100 bent..
Side note: Deathwish difficulty van PD2 daar ga je echt niet zomaar doorheen, ook niet als je lvl 100 bent..
Misschien pak ik me dan ook wel een PD2. Check men steam app op het werk dus geen probleem ^^
Hebben jullie die geen keuze kunnen maken wel al voor Asseto Corsa gekozen? Wil hem graag voor die prijs namelijk...
En zo ben je toch al weer meer aan het uitgeven dan geplant, nu 50 euro op Steam gezet en dat moet het zijn. (en dan te bedenken dat ik voor games als The Last of Us en GTA V de volle mep moet betalen, 50 euro+)
En zo ben je toch al weer meer aan het uitgeven dan geplant, nu 50 euro op Steam gezet en dat moet het zijn. (en dan te bedenken dat ik voor games als The Last of Us en GTA V de volle mep moet betalen, 50 euro+)
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Volgens mij is nagenoeg alles wat in flash langskomt ook daily deal ergens in de week.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik heb er maar een linkje in geplaatst. Snap er niks van dat sommigen mij wel kunnen vinden, maar ik mijzelf en jij mij niet kan vinden.gwystyl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:24:
[...]
Ik heb je hier proberen te zoeken: http://steamcommunity.com/
Edit: Ohja, hij werkt toch wel
[ Voor 11% gewijzigd door BlackthunderAwf op 20-06-2014 16:48 ]
Ik heb op BlackThunder gezocht.BlackthunderAwf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:45:
[...]
Ik heb er maar een linkje in geplaatst. Snap er niks van dat sommigen mij wel kunnen vinden, maar ik mijzelf en jij mij niet kan vinden.
Edit: Of werkt dat linkje ook niet? ;O
Omdat je gewoon als Blackthunder in de zoekresultatenlijst staat. Profiel is dan wel weer http://steamcommunity.com/id/blackthunderawf
Part of the PC Gaming Master Race?
Fellow brother, why not enlighten yourself even more... and become part of the Purple Master Steam Race?
Join us today.
http://www.reddit.com/r/SteamTeamPurple
Fellow brother, why not enlighten yourself even more... and become part of the Purple Master Steam Race?
Join us today.
http://www.reddit.com/r/SteamTeamPurple

Ook maar weer eens Steam gestart. Normaal ben ik absoluut niet van de digitale downloads, omdat deze vaak dezelfde prijs of vaak duurder zijn dan in de winkel kopen, maar met deze Summer Sales is het wel aantrekkelijk. Far Cry 3 gekocht en Red Alert 3 dan voor de nostalgie.
Jammer dat ik met Just Cause 2 net naast de pot pis, die was van de week 2,99... heb ik wel op mijn PS3, maar ik wilde 'm ook wel eens op mijn PC spelen.
Ik zal dit topic nauwlettend in de gaten houden, met dit soort prijzen is het interessanter dan in de winkel kopen en uiteindelijk zal het toch allemaal digitaal gaan worden (en het scheelt uiteindelijk zooi in je huis, die mooie kartonnen dozen heb je helaas al lang niet meer).
Ik snap alleen nog geen fluit van badges en cards enz, maar dat zal wel.
Jammer dat ik met Just Cause 2 net naast de pot pis, die was van de week 2,99... heb ik wel op mijn PS3, maar ik wilde 'm ook wel eens op mijn PC spelen.
Ik zal dit topic nauwlettend in de gaten houden, met dit soort prijzen is het interessanter dan in de winkel kopen en uiteindelijk zal het toch allemaal digitaal gaan worden (en het scheelt uiteindelijk zooi in je huis, die mooie kartonnen dozen heb je helaas al lang niet meer).
Ik snap alleen nog geen fluit van badges en cards enz, maar dat zal wel.
[ Voor 5% gewijzigd door JK op 20-06-2014 17:12 ]
Kunnen jullie dat samen kopen per PM verder afhandelen? Aanbieden is OK, maar als er dan 6 reacties onderkomen wat de prijs is en wie er geïnteresseerd is, wordt het topic onleesbaar.
iemand?Gmount schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:50:
Far cry 3 voor 4,99 is interessant. iemand een idee of de deluxe edition die 2,50 extra waard is?
* Gmount heeft waarschijnlijk een upgrade nodig om dit soepel te draaien
maar voor zover ik weet kun je geen team kiezen toch? ik snap het hele gedoe met badges enzo nog niet helemaal tbh, maar ik zit wel bij purple team
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Levert (afaik) alleen multiplayer content op, dus ligt eraan of je MP gaat spelen en dat belangrijk vindt.Gmount schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:16:
[...]
iemand?
maar voor zover ik weet kun je geen team kiezen toch? ik snap het hele gedoe met badges enzo nog niet helemaal tbh, maar ik zit wel bij purple team
Je wordt random in een team gestopt, zie ook de openingspost, daarvoor is die gemaakt.... alles omtrent kaarten is genoeg te vinden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]