Steam Summer Sale 2014

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste
Acties:
  • 82.767 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:30
zo, game 2 aangeschaft. Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst :)

Ik ben aardig Naruto fan, maar vond de normale prijs altijd veel te hoog voor het spel. Nu € 9,99. Nog aardig wat geld in vergelijking met sommige aanbiedingen, maar voor mij een prima prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik hoop dat Wolfenstein: The new Order met een leuke korting voorbij komt, maar dit zie ik nog niet echt gebeuren. Daarnaast wacht ik ook even tot Darksiders II in een flash of daily is, deze heb ik ook nog niet in mijn collectie. Voor de rest zie ik wel wat er voorbij komt.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderHorn
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Euro Truck Simulator 2 staat al -75% in de gewone summer sale.
Zou er dan nog een flash of daily deal van komen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

ThunderHorn schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:13:
In de eerdere sales is deze wel voorbij gekomen in de flash en daily. Dus ik raad je aan om nog even te wachten. Desnoods op de laatste dag van de sale gewoon kopen als hij niet voorbij is gekomen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Net Sins of a solar empire maar aangeschaft, ben altijd wel fan geweest van dit genre, alleen gaat er altijd zo veel tijd in zitten :)

Ik hoop dat net als DayZ SA bij de wintersale vorig jaar, H1Z1 in de summer sale gereleased word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Oe, ik zie dat Simcity 4 ook in de aanbieding is en dat deze ook beschikbaar is voor Mac, dat was vorig jaar nog niet zo geloof ik. Nu kost ie slechts 5 Euro en kan je 'm draaien op Windows en OS X. In de Mac App Store staat Simcity 4 ook te loop maar kost is 18 Euro zo even uit m'n hoofd, scheelt toch weer :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
zwik schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:28:
Oe, ik zie dat Simcity 4 ook in de aanbieding is en dat deze ook beschikbaar is voor Mac, dat was vorig jaar nog niet zo geloof ik. Nu kost ie slechts 5 Euro en kan je 'm draaien op Windows en OS X. In de Mac App Store staat Simcity 4 ook te loop maar kost is 18 Euro zo even uit m'n hoofd, scheelt toch weer :) .
Maar volgens mij is hij een tijdje geleden ook nog eens voor maar € 2,50 voorbij gekomen in een sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

DaFrenk schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:32:
[...]

Maar volgens mij is hij een tijdje geleden ook nog eens voor maar € 2,50 voorbij gekomen in een sale.
Huidige Laagste Prijs: 4.99€ at Steam (Informatie)
Hitorisch Laagste Prijs: 2.49€ at Steam on Fri Dec 21 2012 (Informatie)

heb een chrome plugin die die info geeft in steam

en waarschijnlijk wordt hij deze keer ook weer flash deal:
http://isthereanydeal.com...ice?plain=simcityivdeluxe

[ Voor 13% gewijzigd door skoozie op 20-06-2014 08:39 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 19:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Flash

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BeRpZL2.png

Community

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/19CkUjM.png

Uiteraard ook toegevoegd aan de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
skoozie schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:38:
[...]

Huidige Laagste Prijs: 4.99€ at Steam (Informatie)
Hitorisch Laagste Prijs: 2.49€ at Steam on Fri Dec 21 2012 (Informatie)

heb een chrome plugin die die info geeft in steam

en waarschijnlijk wordt hij deze keer ook weer flash deal:
http://isthereanydeal.com...ice?plain=simcityivdeluxe
Ah kijk, goed geheugen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Dat is dan toch wel wat langer geleden :P . Maar toch bedankt :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
De prijs van de summersale cards staat trouwens hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

The Inquisitor schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:47:
De prijs van de summersale cards staat trouwens hoog
Ik doe dat meestal met alle kaarten die ik krijg, meteen de market op. Zijn er foefjes om kaarten meer waard te laten worden door ze te combineren ofzo?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Voor zover ik weet niet.

Zelf wil ik wel zo'n badge, maar goed, die verdien ik dan wel door de kopen en te stemmen... heb ik ergens volgende week genoeg kaarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Zo te zien krijg je die kaarten alleen als je Level 5 of hoger bent? Dan heeft het dus voor mij als Level 2 geen zin om elke keer te stemmen (Edit:) om die kaarten te krijgen?

Al heeft het natuurlijk wel zin om te stemmen om de games te krijgen die je wilt :P

[ Voor 29% gewijzigd door DaFrenk op 20-06-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

De eerste dag was in ieder geval goedkoop :P
Zal toch weinig kopen met mijn mega backlog

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
DaFrenk schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:53:
Zo te zien krijg je die kaarten alleen als je Level 5 of hoger bent? Dan heeft het dus voor mij als Level 2 geen zin om elke keer te stemmen (Edit:) om die kaarten te krijgen?

Al heeft het natuurlijk wel zin om te stemmen om de games te krijgen die je wilt :P
De kaarten houdt je nog wel te goed, dus als je binnen 2 weken nog lvl 5 wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Level? :?

[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 20-06-2014 08:57 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:12

Silence

Godlike

Half-life 2 maar gekocht

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Steam accounts hebben levels.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Je kan je level bekijken door je profiel te weergeven. Staat dan rechts bovenaan (via site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Oh, okee :P Blijkbaar ben ik level 15, geen flauw idee hoe het werkt en wat je ermee kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

JAAAA.. daar hebben we het al Half Life 3 confirmed :+

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
The Inquisitor schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:56:
[...]

De kaarten houdt je nog wel te goed, dus als je binnen 2 weken nog lvl 5 wordt.....
Haha :P Uhm, ik ben nu 14XP verwijderd van Level 3. Dan moet ik dus nog heel wat kaarten verzamelen of nog wat van die Pillar of the Community dingen doen. Maar ik zal eens kijken, het is bijna weekend.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

anandus schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:58:
Oh, okee :P Blijkbaar ben ik level 15, geen flauw idee hoe het werkt en wat je ermee kan :P
Je kan er niks mee, behalve je profiel wat opbeuren.... Ik ben zelf level 24, heb een zwak voor dit soort rotzooi ;(

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Madstorm schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:00:
[...]

JAAAA.. daar hebben we het al Half Life 3 confirmed :+
hahaha, :9

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 16:18

Dizzy

Where am I?

Level 75...

Wat madstorm zegt, een zwak voor dit soort crap :D

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

deraco96 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:18:
[...]

Dat ken ik, momenteel helemaal verslaafd aan Borderlands 2 (200 uur nu). Moet wel zeggen dat ik Borderlands 2 een stuk betere/modernere PC-game vind dan 1, er zijn meer grafische opties en bepaalde mechanics (geld automatisch oppaken) zijn fijner. Zou Borderlands 2 wel aanraden maar als je die al hebt/gaat kopen zie ik de meerwaarde van 1 niet zo, tenzij je een echte Borderlands fan bent en als je de serie niet kent dan is dat niet zo :P
Dank voor de reactie (en die daarvoor), ik zet hem op mijn verlanglijstje.... nav de andere commentaren ook maar Fallout New Vegas (Ultimate?) op mijn lijstje gezet. Eens kijken waar die op uitkomen. Ik ben juist meer van de RPG's dan shooters, dus ik ben benieuwd waar de combinatie op uitkomt. Volgens mij heb ik de originele Fallout wel eens gespeeld, maar dat is al zo lang geleden dat ik niet echt meer weet hoe ik dat vond.

Ik heb gisteren Postal 1 geïnstalleerd en kort aangeslingerd. De graphics, nou ja blokkendoos, is dusdanig lastig om naar te kijken dat ik verwacht dat ik die niet veel ga spelen. Postal 2 ziet er volgens mij al beter uit, dus die ga ik wat langer proberen.
Ik had een beetje hetzelfde met de Tomb Raider collectie die ik tijdens de vorige sale gekocht heb. TR1 en 2 heb ik voornamelijk uit nostalgisch oogpunt een keer opgestart, maar die zien er zo brak uit (640x480 256 kleuren?) dat ik het daar waarschijnlijk bij laat. De laatste Tomb Raider staat nog wel op mijn verlanglijstje; als die voor < € 10 voorbij komt neem ik hem ook mee.

@hieronder: ja daar heb ik ook last van, dus ik ga me wel proberen in te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Weet niet wat ik ga aanschaffen, er zijn nog games uit de vorige sales die ik nooit heb gespeeld ;)

Overigens vind ik Fallout 3 beter dan Fallout New Vegas maar dat is gewoon smaak.

[ Voor 30% gewijzigd door Loev op 20-06-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Afbeeldingslocatie: http://remoteoutpost.nl/steam.jpg

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Yeahh... Not gonna happen anytime soon ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Hmmmmm.....Gewoon gek doen en die hele HL meuk kopen voor 25 pleuri?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 21:40
Daar doe ik serieus minimaal 2 jaar over denk ik :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zijn hier nog anderen die Sins of a Solar Empire : Rebellion willen kopen? Met een 4 pack is is het maar 4,50 p.p in 7.50 doe even een DM sturen als je interesse hebt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Aldus meneer met 1303 games @ steam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 11-09 18:18
Ik heb nog wel een game voor je, die jij ongetwijfeld leuk zal vinden:

Secret of the Magic Cystals

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:20

Vrijdag

De Zwarte

http://store.steampowered.com/app/243450/ Urban Trials voor €0,99. Is dat wat? Trials HD heb ik nooit gespeeld trouwens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

BlackthunderAwf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:32:
[...]

Ik heb nog wel een game voor je, die jij ongetwijfeld leuk zal vinden:

Secret of the Magic Cystals

:+
Dan gaat het echt nooit meer lukken om alle games uit te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Hoe werken de summer badge crafting reward nu? Ik hoopte een Dota2 reward te krijgen toen ik level 1 badge crafte maar kreeg enkel :summeryeti: en een "Shield of Solarus" voor Sins of a Dark age (een spel wat ik nog niet eens heb :S ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Zie net dat ik meer moet uitspelen :+
Vrijdag schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:36:
http://store.steampowered.com/app/243450/ Urban Trials voor €0,99. Is dat wat? Trials HD heb ik nooit gespeeld trouwens.
Kijk naar score en reacties.
Beduidend minder als de echte Trials serie, maar voor die 1 euro is het te proberen waard.

[ Voor 12% gewijzigd door solique op 20-06-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Schnoop schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:39:
Hoe werken de summer badge crafting reward nu? Ik hoopte een Dota2 reward te krijgen toen ik level 1 badge crafte maar kreeg enkel :summeryeti: en een "Shield of Solarus" voor Sins of a Dark age (een spel wat ik nog niet eens heb :S ).
je krijgt een random item voor een game. alle games zijn free-2-play, dus je kan het item wat je hebt verkregen wel gebruiken evt.

Is vooral geluk hebben in de praktijk, meeste mensen willen alleen tf2/dota2 items, maar moet je dus ook beetje mazzel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:24

JSchut

.....

Ik ben fan van de Trials serie en heb deze altijd gespeeld. Urban Trials is van een andere ontwikkelaar.

Zelf vond ik het een heel slechte game. Maar vooral omdat Trials zoveel beter is. Voor een euro kan je niet echt een miskoop doen denk ik. Houd er alleen rekening mee dat het niet in de buurt komt van de Trials serie van Redlynx.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:20

Vrijdag

De Zwarte

solique schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:39:
Zie net dat ik meer moet uitspelen :+

[...]

Kijk naar score en reacties.
Beduidend minder als de echte Trials serie, maar voor die 1 euro is het te proberen waard.
JSchut schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:43:
[...]

Ik ben fan van de Trials serie en heb deze altijd gespeeld. Urban Trials is van een andere ontwikkelaar.

Zelf vond ik het een heel slechte game. Maar vooral omdat Trials zoveel beter is. Voor een euro kan je niet echt een miskoop doen denk ik. Houd er alleen rekening mee dat het niet in de buurt komt van de Trials serie van Redlynx.
Ah thnx. Ik las in de comments op de pagina al dat het alleen qua naam wat te maken had met het andere spel en dat deze eigenlijk veel te makkelijk is. Vind ik op zich wel een pluspunt, want ik ben niet echt (meer) zo'n hardcore speler. Misschien dat ik Trials HD ook nog wel aanschaf dan als die nog in de sale komt :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:24

JSchut

.....

Vrijdag schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:48:
[...]

[...]
Ah thnx. Ik las in de comments op de pagina al dat het alleen qua naam wat te maken had met het andere spel en dat deze eigenlijk veel te makkelijk is. Vind ik op zich wel een pluspunt, want ik ben niet echt (meer) zo'n hardcore speler. Misschien dat ik Trials HD ook nog wel aanschaf dan als die nog in de sale komt :)
Trials Evolution: Gold Edition bedoel je denk ik? Deze kwam de vorige sale volgens mij voor 5 euro voorbij. Persoonlijk denk ik dat je voor die 5 euro veel meer waar voor je geld hebt.

Let wel op dat je voor Evolution (en ook de nieuwe Trials Fusion) uPlay nodig hebt en dat het niet zonder te spelen is. Urban (Die van 1 euro) is een steam game.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

gwystyl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:07:
[...]

Dank voor de reactie (en die daarvoor), ik zet hem op mijn verlanglijstje.... nav de andere commentaren ook maar Fallout New Vegas (Ultimate?) op mijn lijstje gezet. Eens kijken waar die op uitkomen. Ik ben juist meer van de RPG's dan shooters, dus ik ben benieuwd waar de combinatie op uitkomt. Volgens mij heb ik de originele Fallout wel eens gespeeld, maar dat is al zo lang geleden dat ik niet echt meer weet hoe ik dat vond.

Ik heb gisteren Postal 1 geïnstalleerd en kort aangeslingerd. De graphics, nou ja blokkendoos, is dusdanig lastig om naar te kijken dat ik verwacht dat ik die niet veel ga spelen. Postal 2 ziet er volgens mij al beter uit, dus die ga ik wat langer proberen.
Ik had een beetje hetzelfde met de Tomb Raider collectie die ik tijdens de vorige sale gekocht heb. TR1 en 2 heb ik voornamelijk uit nostalgisch oogpunt een keer opgestart, maar die zien er zo brak uit (640x480 256 kleuren?) dat ik het daar waarschijnlijk bij laat. De laatste Tomb Raider staat nog wel op mijn verlanglijstje; als die voor < € 10 voorbij komt neem ik hem ook mee.

@hieronder: ja daar heb ik ook last van, dus ik ga me wel proberen in te houden.
Fallout 1 en 2 (zéér gedateerde graphics) zijn sublieme rpg's met een hoop humor. Maar ik denk ook net te lelijk om je aandacht er lang bij te houden

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

The Bureau: XCOM Declassified met 80% korting voor 4,- is toch ook wel een steal :)

http://store.steampowered.com/app/65930/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Dizzy schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:14:
The Bureau: XCOM Declassified met 80% korting voor 4,- is toch ook wel een steal :)

-83% als je EU erbij koopt;
http://store.steampowered.com/sub/46437/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 22:23

Bedankt dizzy, ik heb deze meteen gekocht!

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ik dacht dat ik een grote backlog had maar jij hebt zo'n driekwart van je collectie nog nooit gespeeld! En ik heb lang niet zoveel games als jij.
Voor de volledige prijs niet echt maar voor die ene euro dat het nu kost absoluut waard.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik loop ook 200+ games achter, moet nog wat keys verzilveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk

Lijkt me op zich een grappige titel maar de reviews zijn niet mals. Maar voor 4 euro... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ach, wie houden we voor de gek. De meeste (inclusief ik) gaan de backlog nooit spelen. Ik heb in mijn steam lijst totaal een 320 games staan, waarvan ik er denk ik 150 - 200 nog nooit gespeeld heb. Ik vind het daarnaast ook gewoon leuk om games digitaal te collecten ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Jaja, genoeg over backlogs, weer terug naar de deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 23:42

XanderDrake

Build the future!

Ook die Humble Bundles helpen echt niet om een beetje de backlog tegen te gaan.

Andere vraag:
Ik heb mijn wishlist redelijk up to date gemaakt een week geleden. Nu verwacht ik mails zodra er een game in de aanbieding gaat. Dus, de sale gaat los, ik hou mijn mail in de gaten maar krijg niets. Ik kijk naar de store en zie dat een boel games daadwerkelijk nu in aanbieding zijn! Das vervelend Steam :( .

Krijg je alleen maar een mail als de games op je lijst expliciet in de aanbieding gaan en niet van die studio bundles?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Handige link :).

Trouwens.... wanneer je zo'n iemand in je team hebt, dan wil je wel.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Laatst online: 09:46
XanderDrake schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:36:
...
Andere vraag:
Ik heb mijn wishlist redelijk up to date gemaakt een week geleden. Nu verwacht ik mails zodra er een game in de aanbieding gaat. Dus, de sale gaat los, ik hou mijn mail in de gaten maar krijg niets. Ik kijk naar de store en zie dat een boel games daadwerkelijk nu in aanbieding zijn! Das vervelend Steam :( .

Krijg je alleen maar een mail als de games op je lijst expliciet in de aanbieding gaan en niet van die studio bundles?
Ik zit al 2 dagen te wachten op m'n security code e-mail. Lijkt er op dat ze nogal wat problemen hebben met de mail functies van Steam. Vanavond maar even support contacten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Trouwens, DayZ maar 15% korting? Dat vind ik te weinig. Ik wilde het spel wel es proberen na al de hype, maar ik verwacht minstens 30-40% korting!

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Tupel schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:37:
Handige link :).

Trouwens.... wanneer je zo'n iemand in je team hebt, dan wil je wel.
Mooi dat 'ie bij paars zit dan. Blijven die teams staan of wordt je elke dag opnieuw ingedeeld?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
XanderDrake schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:38:
Trouwens, DayZ maar 15% korting? Dat vind ik te weinig. Ik wilde het spel wel es proberen na al de hype, maar ik verwacht minstens 30-40% korting!
Game is nog niet eens af, zou gewoon lekker wachten totdat hij af is en dan in een sale voorbij komt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

zeer handige flow-chart:

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--9eDaFJab--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/gsl8h6ic7y47rh2xmdqk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Inderdaad klopt als een bus. Ik kijk ook altijd zo naar de aanbieding. En wacht idd af als hij niet onder de 75% is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:10

Gmount

Ecorunner lid

Far cry 3 voor 4,99 is interessant. iemand een idee of de deluxe edition die 2,50 extra waard is?

* Gmount heeft waarschijnlijk een upgrade nodig om dit soepel te draaien :'(

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Wie mag ik uitnodigen als vriend om een paar taken te voltooien? Taken die moet volbrengen:
* Een reactie achterlaten bij een screenshot van een vriend
* Maak een ruil
* Gebruik een Steam-emoticon in de chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
DutchCaptain
heb niks te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mr_sar1 mag ook voor iemand anders.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Loev, je had me al added, ik kan je met alle drie wel helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loev schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:51:
Wie mag ik uitnodigen als vriend om een paar taken te voltooien? Taken die moet volbrengen:
Feel free, zie sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Dank allen! Het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 12:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vaag:

Anno2070 net gekocht met de complete DLC pack. Die is totaal iets van 11 euro. Echter als je de complete pack koopt (precies hetzelfde) is het een euro duurder? Vaag, heb het maar gewoon apart gedaan :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens kijken wat de volgende flash sales zijn en of ik mijn pc direct op moet starten wanneer ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount

Gmount

Ecorunner lid

@Notna
bij de complete pack krijg je ook nog artwork en soundtrack erbij, niet echt duidelijk idd.

PS:
voeg me toe (Gmount) als je een keertje samen wilt spelen

[ Voor 50% gewijzigd door Gmount op 20-06-2014 10:59 ]

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 12:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Gmount schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:57:
@Notna
ja want dan krijg je ook nog artwork en soundtrack erbij
Ah, dat had ik niet gezien. Boeit mij ook niet overigens

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop echt bijna nooit wat, vooral omdat ik de spellen toch niet ga spelen. Verzamelen van games is niet mijn ding.

Hopelijk is er deze sale wel een game die ik zie zitten. Wellicht Deus Ex HR + DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hmmm alleen super meat boy ... denk denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 11-09 18:18
Gelukkig nog even gewacht met het aanschaffen van Euro Truck Simulator. Lekkere 80 à 85% korting :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubeuhh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 15:45
Nieuwe flash sales:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/9BSF8/fe973d6b10.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door rubeuhh op 20-06-2014 11:06 . Reden: nieuwe percentages, de percentages waren nog niet geupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Nee, want die percentages kloppen nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

ThunderHorn schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:13:
Nu aanschaffen dus.. :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Hmm, bizar. ETS 2 = € 2,99 en de expansion = € 1,99. Da's samen los € 4,98. Da's goedkoper dan de bundel van €5,93 :P

Edit: ah, de bundelprijs is nu ook aangepast.

[ Voor 17% gewijzigd door DaFrenk op 20-06-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderHorn
Zag het ook net :) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor64
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 15:36
Notna schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:56:
Vaag:

Anno2070 net gekocht met de complete DLC pack. Die is totaal iets van 11 euro. Echter als je de complete pack koopt (precies hetzelfde) is het een euro duurder? Vaag, heb het maar gewoon apart gedaan :P
Volgens mij zit er bij het complete DLC pack niet de Deep Ocean DLC bij. Dus daar zal het verschil wel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Flash
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v1yI28O.png

Community
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VWqyATJ.png

+ in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

oooooeeeeh net nog snel voor €7.50 anno 2070 gehaald. Had nog minder dan een minuut :+

Game werkt goed op touchscreen, ga binnenkort Surface Pro 3 halen. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderHorn
DaFrenk schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:04:
Hmm, bizar. ETS 2 = € 2,99 en de expansion = € 1,99. Da's samen los € 4,98. Da's goedkoper dan de bundel van €5,93 :P

Edit: ah, de bundelprijs is nu ook aangepast.
Lijkt nu aangepast, bundel 4.45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ben vergeten te stemmen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Potverdikkie, das niet zo mooi.
Ik gelukkig niet, 2e kaart binnen, dit gaat heeeeel lang duren zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Je hebt 2 weken .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
2 weken is lang als je telkens zit te kijken "Welke deal won, mag ik alweer stemmen ?"
Zelfs al weet ik precies wanneer ik weer mag stemmen, kijk tussendoor toch steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Heh, Wou Monaco aanschaffen voor een leuk prijsje, blijkt dat ik de game al heb... :D
Toch ETS en The Cave even meegenomen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-09 15:51
Al twee kaarten verkocht voor totaal € 0.65. Ze zijn nu nog lekker 'duur' en over 2 weken kun je ze terugkopen voor 6 cent per stuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Dat dacht ik vorige keer ook, maar toen stabiliseerde de boel rond de 15 cent als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:01

BioHazard

*\o/*

Nou, allemaal even voor de racegames stemmen, ik wil Assetto Corsa heel graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

waarom is deze zo duur? bijna 3 euro
Summer Adventure Card 9 (Foil) die heb ik namelijk :P volgens mij krijg je die niet zoveel ofwel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
EdwinB schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:15:
Al twee kaarten verkocht voor totaal € 0.65. Ze zijn nu nog lekker 'duur' en over 2 weken kun je ze terugkopen voor 6 cent per stuk :p
Wist niet dat ze zoveel waard waren, toch maar in de verkoop gezet. Over een week kan je er vast wel 2 kaarten per stuk voor terug kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Tumbler schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:19:
[...]

Wist niet dat ze zoveel waard waren, toch maar in de verkoop gezet. Over een week kan je er vast wel 2 kaarten per stuk voor terug kopen.
Of niet XD... daarom houd ik ze momenteel vast tot compleet dan craften ... met beetje geluk zon punten token of team token ... verdien je meer op :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Laatst online: 04-04 10:24
BioHazard schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:18:
Nou, allemaal even voor de racegames stemmen, ik wil Assetto Corsa heel graag :P
AC is momenteel ook normaal in de aanbieding trouwens. (€24,95)

Overigens hoop ik stiekem op de nieuwe Grid in de aanbieding, al acht ik die kans zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount

Gmount

Ecorunner lid

Castor64 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:06:
[...]

Volgens mij zit er bij het complete DLC pack niet de Deep Ocean DLC bij. Dus daar zal het verschil wel inzitten.
Die zit er ook gewoon bij, je krijgt er ook nog wat artwork en de soundttrack bij, dat maakt het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-08 08:16
mrsar schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:18:
waarom is deze zo duur? bijna 3 euro
Summer Adventure Card 9 (Foil) die heb ik namelijk :P volgens mij krijg je die niet zoveel ofwel...
Gelijk verkopen, al wil je 'm later nog een keer hebben kun je 'm voor een kwart van de prijs weer inkopen.

Foil cards zijn een soort van rare versies van de normale cards en het craften van een set geeft een andere badge.
Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.

Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.

Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]