deraco96 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:18:
[...]
Dat ken ik, momenteel helemaal verslaafd aan Borderlands 2 (200 uur nu). Moet wel zeggen dat ik Borderlands 2 een stuk betere/modernere PC-game vind dan 1, er zijn meer grafische opties en bepaalde mechanics (geld automatisch oppaken) zijn fijner. Zou Borderlands 2 wel aanraden maar als je die al hebt/gaat kopen zie ik de meerwaarde van 1 niet zo, tenzij je een echte Borderlands fan bent en als je de serie niet kent dan is dat niet zo

Dank voor de reactie (en die daarvoor), ik zet hem op mijn verlanglijstje.... nav de andere commentaren ook maar Fallout New Vegas (Ultimate?) op mijn lijstje gezet. Eens kijken waar die op uitkomen. Ik ben juist meer van de RPG's dan shooters, dus ik ben benieuwd waar de combinatie op uitkomt. Volgens mij heb ik de originele Fallout wel eens gespeeld, maar dat is al zo lang geleden dat ik niet echt meer weet hoe ik dat vond.
Ik heb gisteren Postal 1 geïnstalleerd en kort aangeslingerd. De graphics, nou ja blokkendoos, is dusdanig lastig om naar te kijken dat ik verwacht dat ik die niet veel ga spelen. Postal 2 ziet er volgens mij al beter uit, dus die ga ik wat langer proberen.
Ik had een beetje hetzelfde met de Tomb Raider collectie die ik tijdens de vorige sale gekocht heb. TR1 en 2 heb ik voornamelijk uit nostalgisch oogpunt een keer opgestart, maar die zien er zo brak uit (640x480 256 kleuren?) dat ik het daar waarschijnlijk bij laat. De laatste Tomb Raider staat nog wel op mijn verlanglijstje; als die voor < € 10 voorbij komt neem ik hem ook mee.
@hieronder: ja daar heb ik ook last van, dus ik ga me wel proberen in te houden.