Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Starbound had ik ook graag in de sale gezien. Deze game heeft nu nog geen korting gekregen, dus die komt sowieso niet meer in de sale, toch?
Ik weet niet meer of je Uplay ook moet installeren maar het is wel simpeler dan Uplay gebruiken (als je Steam al gebruikt), want Steam houd je game inclusief de Steam Uplay versie voor die game gewoon uptodate, en als je dan wil spelen start hij die Uplay en de game automatisch. Bij Uplay moet je dan Uplay opstarten, vaak updates downloaden voor de game dan wel de client zelf, en dan spelen.WeAreLegion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:07:
Die Far Cry 3 heb je daar ook echt Uplay voor nodig of alleen een Uplay account
Hangt er een beetje van af of je Uplay veel gebruikt neem ik aan. Maar voor iemand als mij die Steam toch aan heeft is het fijner om hem op Steam te hebben, desondanks dat je dan Steam + Uplay hebt.
Okay ik heb dat spel volgens mij al 2x nuPheace schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:10:
[...]
Ik weet niet meer of je Uplay ook moet installeren maar het is wel simpeler dan Uplay gebruiken (als je Steam al gebruikt), want Steam houd je game inclusief de Steam Uplay versie voor die game gewoon uptodate, en als je dan wil spelen start hij die Uplay en de game automatisch. Bij Uplay moet je dan Uplay opstarten, vaak updates downloaden voor de game dan wel de client zelf, en dan spelen.
Hangt er een beetje van af of je Uplay veel gebruikt neem ik aan. Maar voor iemand als mij die Steam toch aan heeft is het fijner om hem op Steam te hebben, desondanks dat je dan Steam + Uplay hebt.
BF1: Don-Panio
yupPreddie schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:14:
Skyrim nu voor -50%, wachten op een daily? Denk het wel he... deze blijft dan toch sowieso tot 30 juni voor -50?
Mechwarrior Online: Flapdrol
Laatste sale heb ik de Legendary Edition voor 13 euro kunnen kopen. Die komt vast nog wel voor 75% off!Preddie schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:14:
Skyrim nu voor -50%, wachten op een daily? Denk het wel he... deze blijft dan toch sowieso tot 30 juni voor -50?
Zojuist euro truck simulator 2 DLC gekocht voor 2,50. Toch een korting van 75%!
Opzich idd nooit.SmokingCrop schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:12:
Dus DayZ wordt niet goedkoper omdat hij in de daily deal staat?
However is het de vorige Steamsale gebeurd dat door een steampriceglitch "Bioshock Infinite" op 90% korting kwam te staan aan het einde van de sales.
Nog 1tje voor de TS ???
Wat betreft steam-price-glitches (90-120% korting), goed opletten s`nachts/s`ochtends en s`middags, ze hebben nu 8uurs deals die om 19:00, 3:00, 11:00 overgaan op de nieuwe deal.
Als er op 19:00 een prijsfout zit lossen ze die over het algemeen op voordat je er voordeel bij hebt, MAAR die om 03:00 en vooral bij die van 11:00 liggen de Amerikanen in bed en kan je nog wel eens supervoordeel krijgen dus.
Na elke prijs refresh (elke 8 uur) even kijken op http://steamdb.info/sales...Only=all&category=0&cc=no of er wat geks tussen staat.
How do you save a random generator ?
Vandaag zat er in ieder geval nog niets tussen.
25/30 euro maximaal... vandaag staat er iig niets voor mij tussen.
[ Voor 4% gewijzigd door MicGlou op 19-06-2014 20:46 ]
Watch dogs is op V&A voor 20 euro en minder te verkrijgen.MicGlou schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:45:
Ik ga dit keer alleen maar voor een handjevol en dan moet de prijs erg laag zijn... sowieso wil ik Dead Rising 2 nog voor een paar euro. Ben ook nog op zoek naar een goede race game die ook online nog veel wordt gespeeld... maar ben er nog niet uit. Misschien een van de laatste tombraider games als het langs komt... en misschien waag ik mij aan een Wolfenstein of Watch Dogs als het een leuke korting is, zal wel meevallen denk ik.
25/30 euro maximaal...
http://tweakers.net/categ...n9PslBT2UZifl-BdHuOP1H5Dw
Zie het zeker niet lager gaan als compleet nieuwe game.
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 19-06-2014 20:47 ]
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Sowieso lijkt Steam de laatste weken wat trager te zijn, had al vaker last van langere laadtijden dan normaal. Ze zullen nu toch wel wat extra capaciteit hebben ingeschakeld zou je denken...Edmin schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:47:
Volgens mij is het druk in de winkel... de steam store reageert behoorlijk traag. Toch nog even X-com en Sins of a Solar Empire op de kop getikt.
Edit: 10 seconden nadat ik de opmerking maak... werkt alles weer vlot
[ Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 19-06-2014 20:51 ]
Thanks voor die Influent tipEektheMan schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:50:
Wolf Among us en The Banner Saga als die voor mooie prijsjes voorbij komen. En ook eens kijken naar Influent. Influent is een leuke manier om talen mee te leren. Japans voor mij en een gift voor Engels aan mijn nichtje. Die wordt 3 dus misschien net een jaartje te vroeg, maar je weet maar nooit met kinderen.
Kennen jullie niet regel 1 van de steam sale?WeAreLegion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:52:
[...]
Thanks voor die Influent tipik wil graag Frans leren
dit lijkt me wel leuke manier.
Koop niks totdat die daadwerkelijk in de sale komt mocht het zo zijn dat niet die er in voorkomt koop het dan op de laatste dag.
Jawel hoorXepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:58:
[...]
Kennen jullie niet regel 1 van de steam sale?
Koop niks totdat die daadwerkelijk in de sale komt mocht het zo zijn dat niet die er in voorkomt koop het dan op de laatste dag.
Ik vind het trouwens opvallend dat de aanbiedingen nu maar 24 uur geldig zijn. Ik kan me herinneren dat het bij de wintersale nog 48 uur was, of gaat dit stiekum morgen nog veranderen?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Zoals vaker gezegd, wacht tot de game in daily deal of in flash sale is.. Dan wordt hij vaker nog goedkoperSajuuk schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:08:
Borderlands 2 is in de uitverkoop, ik moest alle dlc nog hebben dus nu de game of the year versie maar gehaald met 60% korting
I'm an Ironman!
Als ik de steam review moet geloven is influent niet zo geweldig als het in eerste instantie doet geloven.rockhopper schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:05:
Interessant programma dat influent, zal m ook maar es op de wishlist zetten.
Ik vind het trouwens opvallend dat de aanbiedingen nu maar 24 uur geldig zijn. Ik kan me herinneren dat het bij de wintersale nog 48 uur was, of gaat dit stiekum morgen nog veranderen?
Alle beetjes helpen zeker als het spelenderwijs is, maar de reviews zijn ook maar een beetje 'persoonlijke meningen'. Ik kan nooit goed beoordelen of iemand het meer als game ziet of het echt als lesmateriaal beoordeeld. Misschien toch maar bij pimsleur houden?eltweako schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:10:
[...]
Als ik de steam review moet geloven is influent niet zo geweldig als het in eerste instantie doet geloven.
Ik hoop dat Age of Wonders III (nu al in de voordeel maar nog geen daily) nog meer korting gaat krijgen
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Als je echt cheap wil doen: https://www.humblebundle.com/weeklyMsG schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:07:
1,31 voor Stronghold HD is ook niet gek. Ondergewaardeerd pareltje.
Sorry, Humble Bundle heeft Stronghold Crusader HD....

[ Voor 13% gewijzigd door IceStorm op 19-06-2014 21:16 ]
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Klopt misschien. Maar voor 2,50 Euro is het toch aardig om te proberen. En het visuele kan helpen. Al leer ik maar 500 woorden, dan heb je toch een leuke start.eltweako schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:10:
[...]
Als ik de steam review moet geloven is influent niet zo geweldig als het in eerste instantie doet geloven.
En dat is toch met de meeste games in de sale voor <5 Euro? Dat zijn niet de AAA games. Met geluk is het een topper en anders gewoon vermakelijk voor een paar uurtjes.
pimsleur? LOL, dat is toch dat spul van oa TPB van net na de eeuwwisseling? Bestaat dat nog?
Hier ook Team Rood.
[ Voor 8% gewijzigd door EektheMan op 19-06-2014 21:20 ]
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Ik zit trouwens in team rood.
heb ik het dan gemist, want hier staat hij voor 7,50?EektheMan schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:18:
[...]
Klopt misschien. Maar voor 2,50 Euro is het toch aardig om te proberen. En het visuele kan helpen. Al leer ik maar 500 woorden, dan heb je toch een leuke start.
En dat is toch met de meeste games in de sale voor <5 Euro? Dat zijn niet de AAA games. Met geluk is het een topper en anders gewoon vermakelijk voor een paar uurtjes.
pimsleur? LOL, dat is toch dat spul van oa TPB van net na de eeuwwisseling? Bestaat dat nog?
Hier ook Team Rood.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Door badges te craften (zowel steam summer (10punten/100punten foil) als gewone games (1punt)).BlackthunderAwf schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:19:
Hoe verdien ik punten voor mijn team? Door badges te craften oid?
Ik zit trouwens in team rood.
Ook heb je de kans dat je een token wint bij het craften van een badge.
Edit: geen punten bij een token
Steam:
Summer Adventure Badge - 10 points
Summer Adventure Foil Badge - 100 points
any other game badge - 1 point
any foil game badge - 10 points
[ Voor 23% gewijzigd door DenHond op 19-06-2014 21:27 ]
Too bad dat ik een tijdje terug al een paar easy badges heb gemaakt. Morgenochtend maar even kijken of er nog wat te verdienen valt.DenHond schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:21:
[...]
Door badges te craften (zowel steam summer (10punten/100punten foil) als gewone games (1punt)).
Ook heb je de kans dat je een token wint bij het craften van een badge -> 100 punten.
Ik woon in een andere regio. In Dollars (4.20) omgerekend....2,5 a 3 Euro. Geen idee wat de exacte wisselkoers is op dit moment. En als ik hem omzet naar de Russische regio wordt het bedrag helemaal lachwekkend laag. Dan is elke dag een Steam Sale.ThunderNet schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:21:
[...]
heb ik het dan gemist, want hier staat hij voor 7,50?
Flink verschil trouwens. Belachelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door EektheMan op 19-06-2014 21:28 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Gebruik ik ook, handig om als je 's nachts op de plee zit even te voten enzoZpAz schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:51:
Zag dat er ook een App was voor de grote mobiele platformen. Misschien handig. Daar kan je ook games via kopen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ora et labora
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Als dat zo is heb je spywaremrc4nl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:35:
hebbe jullie ook last van reclame in de steam client? heb er al een tijdje last van, maar weet niet of dat aan mij ligt of aa de client. Het was niet altijd zo geweest
Waarheid als een koeVrijdag schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:35:
[...]
Gebruik ik ook, handig om als je 's nachts op de plee zit even te voten enzo
https://www.humblebundle.com/weekly
Ik zag Sang-Froid ertussen staan, deze staat toevallig ook op mijn wish-list van Steam.Voor 1 dollar toch leuk meegenomen... Staat ook voor 90% op Steam, maar 1 dollar is goedkoper dan €1,49
[ Voor 12% gewijzigd door Paniohitus op 19-06-2014 21:41 ]
BF1: Don-Panio
Bedoel je pup-ups over spellen nadat je een spel afgesloten hebt? Die zitten er al een lange tijd in, maar ik weet geen echte reclame.mrc4nl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:35:
hebbe jullie ook last van reclame in de steam client? heb er al een tijdje last van, maar weet niet of dat aan mij ligt of aa de client. Het was niet altijd zo geweest
En ik ben nog schoon in deze sales, alleen ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren. The Witcher is niet echt mijn genre maar ik zou hem wel willen proberen, dus daar twijfel ik nog over.
Ik kijk ook vaak hier: http://www.bundlestars.com/all-bundles/Preddie schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:37:
Beetje off-topic, maar gezien het makkelijk op Steam geactiveerd kan worden:
https://www.humblebundle.com/weekly
Ik zag Sang-Froid ertussen staan, deze staat toevallig ook op mijn wish-list van Steam.Voor 1 dollar toch leuk meegenomen...
Staan nu een aantal bundels met spellen die los met korting op Steam nog duurder zijn. En je krijgt allemaal aparte keys ook.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
http://www.epicbundle.com/gameVrijdag schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:40:
[...]
Ik kijk ook vaak hier: http://www.bundlestars.com/all-bundles/
Staan nu een aantal bundels met spellen die los met korting op Steam nog duurder zijn. En je krijgt allemaal aparte keys ook.
Daar een lijst met alles (duurt soms wel even een paar uur voordat het er tussenstaat).
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als een game in de daily of de flash komt dan zal de korting even hoog zijn. Je moet gewoon wachten totdat die daarin komt.Ozza schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:00:
Met welke deals nou nog wachten met kopen? Flash of daily? Snap t nu niet meer..
Àls het in de Flash, Daily of Community Choice staat kun je ze gerust kopen. Daarbuiten zou ik wachten tot ze in een van deze deals langskomen. Mocht dat niet gebeuren, dan kun je altijd op de laatste dag nog hetgene kopen wat je op het oog hebt.Ozza schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:00:
Met welke deals nou nog wachten met kopen? Flash of daily? Snap t nu niet meer..
Eerste aankoop voor mij is Far Cry 3.
-
Volgens mij is dat adware of iets dergelijks, want daar heb ik geen last van.
ora et labora
De meeste games zijn de hele sale lang in de aanbieding met iets van 50% korting of minder.Ozza schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:00:
Elke dag zijn er aparte sales, en 3 keer per dag flash sales die 8 uur duren met kortingen die hoger zijn dan tijdens de rest van de sale.
Als een game dus geen daily of flash is, kun je beter wachten tot de laatste dag, is het wel een flash of daily, dan wordt hij waarschijnlijk (garanties geven we niet) niet meer goedkoper en kun je hem dus halen zonder bang te zijn dat hij alsnog goedkoper wordt.
Als ze in je winkelmandje liggen wordt de prijs automatisch aangepast.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Krijg je meteen korting op de Witcher 3 pre-order. Al is dan GOG.com misschien beter. Daar is ie ook in de Flash Sale en krijg je bij bestelling van de Witcher 3 meteen oa Neverwinter Nights erbij.Ircghost schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:06:
Witcher 2 is voor 3.99 echt een koopje!

ik was de adware al eerder tegen gekomen, maar ik vond er niets over op internet en heb het maart laten staan
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 19-06-2014 22:14 ]
ora et labora
Zou anders ff Malware bytes een scan laten uitvoeren en kijken of die wat vind.mrc4nl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:04:
het zal wel ergens fout gegaan zijn met vage programma's installeren, ik zal kijken of ik het weg krijg
nvm zag je bovenstaande bericht niet
[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 19-06-2014 22:19 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dit is incorrect!anandus schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:09:
Wel kopen, maar niet met de korting.
Als ze in je winkelmandje liggen wordt de prijs automatisch aangepast.
Je kan de daily met de volle korting voor 2 dagen kopen. Klik maar eens op een daily spelpagina.
Dan kun je zien dat de deal op dit moment nog 44:39:30 geldig is.
Over 20 uur krijg je overigens wel nieuwe daily deals. Maar ze vervangen niet de deals die nu gelden. Overmorgen dus over 44 uur dan gaan ze weg.
[ Voor 17% gewijzigd door Xepos op 19-06-2014 22:25 ]
Ik zie dat AC IV: Black Flag al op 40% hangt, ik ga ff afwachten of dat nog meer wordt. Watch_Dogs verwacht ik nu nog niet in de sale, maar misschien dat ik die via V&A hier wel ga halen.
Borderlands vind ik er nogal vaag uit zien, waar is dat mee te vergelijken?
4,49 euro momenteel.
http://store.steampowered.com/app/239030/
Feitelijk met niets. Het is een FPS gemixt met RPG in een comicstyle. Iets wat ik dichtbij vind komen is Fallout 3 / New vegas. Behalve dat Borderlands veel meer een FPS is (een betere FPS).gwystyl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:45:
Borderlands vind ik er nogal vaag uit zien, waar is dat mee te vergelijken?
Mwah, Borderlands is heel erg gefocused op co-op. Vind er singleplayer weinig aan eerlijk gezegd. Fallout New Vegas daarentegen welThe Inquisitor schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:51:
[...]
Feitelijk met niets. Het is een FPS gemixt met RPG in een comicstyle. Iets wat ik dichtbij vind komen is Fallout 3 / New vegas. Behalve dat Borderlands veel meer een FPS is (een betere FPS).
Verwijderd
Verassend leuke game vond ik zelf!The Inquisitor schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:51:
[...]
Feitelijk met niets. Het is een FPS gemixt met RPG in een comicstyle. Iets wat ik dichtbij vind komen is Fallout 3 / New vegas. Behalve dat Borderlands veel meer een FPS is (een betere FPS).
Ik heb het zelf allemaal solo gespeeld, deel 1 tenminste, 2 heb ik nog niet (moet nog 2DLC's doen). Co-op werkte als een hel en disconnecte constant. Players in een open match hadden vaak 30 lvl's hoger dan ik waardoor ik niet meer dan 1 damage kon doen aan enemiessoulcrusher schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:54:
[...]
Mwah, Borderlands is heel erg gefocused op co-op. Vind er singleplayer weinig aan eerlijk gezegd. Fallout New Vegas daarentegen wel
En het is ook nog eens gamespy, dus een grote kans dat het nu helemaal niet meer werkt.
Mee eens. Heb er ~38 uur, uit mijn hoofd, in zitten en nog niet klaar. Spreek ik dus wel over BL1 GOTY, niet over BL2.
Je hebt gelijk! Tegenwoordig zijn de dailies eigenlijk bidailiesXepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:23:
[...]
Dit is incorrect!
Je kan de daily met de volle korting voor 2 dagen kopen. Klik maar eens op een daily spelpagina.
Dan kun je zien dat de deal op dit moment nog 44:39:30 geldig is.
Over 20 uur krijg je overigens wel nieuwe daily deals. Maar ze vervangen niet de deals die nu gelden. Overmorgen dus over 44 uur dan gaan ze weg.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zelf heb ik zojuist Far Cry 3 Blood Dragon gekocht. Ben benieuwd
Klikken op de "Summer Adventure" http://store.steampowered.com/promotion/summer2014faq/
En join een team (dan krijg je meteen een extra summersale card) en dan heb je kans als jouw kleur wint dat je drie games uit je wishlist gratis krijgt.
Daarbij ook kans op gratis indie games.
Actie loopt 1x per dag dus elke dag 1x joinen.
How do you save a random generator ?
Mee eens! ik heb de demo eindeloos gespeeld, unieke game qua opzet en sfeer.hyptonize schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:51:
Nog een gouden gametip: Papers, Please!
4,49 euro momenteel.
http://store.steampowered.com/app/239030/
(en super actueel) ik hoop dat ie nog verder afgeprijsd wordt, dan koop ik een paar gifts.
Het is zo'n eindeloos spel waar je op een begeven moment omkomt van de funds en niet meer weet wat je anders moet doen en het dus laat liggen. Replay value = 0,0; het is altijd hetzelfdepdebie schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:12:
Die game ziet er qua concept leuk uit, maar dat trekt me dus echt niet om te spelen
Wel grappig, maar ik hoef hem niet.
Dat ken ik, momenteel helemaal verslaafd aan Borderlands 2 (200 uur nu). Moet wel zeggen dat ik Borderlands 2 een stuk betere/modernere PC-game vind dan 1, er zijn meer grafische opties en bepaalde mechanics (geld automatisch oppaken) zijn fijner. Zou Borderlands 2 wel aanraden maar als je die al hebt/gaat kopen zie ik de meerwaarde van 1 niet zo, tenzij je een echte Borderlands fan bent en als je de serie niet kent dan is dat niet zopdebie schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:07:
Borderlands 2 heb ik tegen de 400 uur in zitten en Borderlands 1 ook zoiets. Aanschaffen die hap!
Zelf heb ik zojuist Far Cry 3 Blood Dragon gekocht. Ben benieuwd
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Thanks, staat genoteerd in de TS.enchion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:07:
@ TopicStarters
Haha, dan ben ik niet de enige die nog steeds Skyrim niet heeft...Preddie schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:41:
[...]
Ik ga Skyrim maar eens kopen, zal vast wel voorbij gaan komen
Ik wacht al lang tot die naar €4.99 dropt. Maar meestal wordt de Legendary Edition afgeprijsd maar de normale versie dan weer niet...
Kans? weinigenchion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:07:
@ TopicStarters
Klikken op de "Summer Adventure" http://store.steampowered.com/promotion/summer2014faq/
En join een team (dan krijg je meteen een extra summersale card) en dan heb je kans als jouw kleur wint dat je drie games uit je wishlist gratis krijgt.
Daarbij ook kans op gratis indie games.
Actie loopt 1x per dag dus elke dag 1x joinen.
Moet je wel erg lucky zijn ^^
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 19-06-2014 23:23 ]
Staat in ieder geval nergens dat de hoeveelheid die je inbrengt in je team van belang is, Dus elke inbreng (1 craft) is al genoeg om kans te krijgen. Maar goed, met maar 5 teams voor al die steamusers is de kans inderdaad gigantisch klein. Maar als je niet meedoet is de kans natuurlijk sowieso 0SmokingCrop schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:23:
[...]
Kans? weinig
(overigens ben ik team rood en staat mijn team erg ver onderaan)
Ik heb Skyrim ook nog niet, ik ben een echte FPS man en ik speel nooit zulke soort spellen. Alleen ik vind wel dat ik mijn horizon moet verbreden en daarom wil ik deze Sales misschien Skyrim, The Witcher of iets dergelijks kopen, maar ik weet nog niet wat.Asgaro schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:22:
[...]
Haha, dan ben ik niet de enige die nog steeds Skyrim niet heeft...
Ik wacht al lang tot die naar €4.99 dropt. Maar meestal wordt de Legendary Edition afgeprijsd maar de normale versie dan weer niet...
Of je nou 1 of 2 tradingcards wint.SmokingCrop schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:23:
[...]
Kans? weinig
Die games in je wishlists win je toch niet:P
Huh? Ik vond het juist erg lastig om de juiste beslissingen te nemen, en ook nog genoeg over te houden om alles te betalen elke dag. Met de 8 storylines, en 81 verschillende eindes, heb ik 40+ uren gespeeld. (wel afgewisseld met iets met fatsoenlijke graphicskuusj98 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:13:
[...]
Het is zo'n eindeloos spel waar je op een begeven moment omkomt van de funds en niet meer weet wat je anders moet doen en het dus laat liggen. Replay value = 0,0; het is altijd hetzelfde
Wel grappig, maar ik hoef hem niet.
[ Voor 7% gewijzigd door tpb102718 op 19-06-2014 23:38 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je bent volkomen legaal bezig! Geen gedoe met VPN of dergelijke maar vaak wel 50-75% van de prijs in euro's!
Ik doe dit inmiddels nu ongeveer al 3 jaar zo. Geen problemen met Steam of de Russische trader.
Je moet ook maar net "een Rus" kennen die niet je geld wegkaapt...Xepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:48:
Overigens het loont wel om eens een Russische maat op te zoeken en via hem/haar steam gifts te kopen.
Je bent volkomen legaal bezig! Geen gedoe met VPN of dergelijke maar vaak wel 50-75% van de prijs in euro's!
Ik doe dit inmiddels nu ongeveer al 3 jaar zo. Geen problemen met Steam of de Russische trader.
Het wil wel voorkomen dat een flash / vote sale goedkoper is dan een daily, dat heb ik eerder in ieder geval wel gezien. Maar ja om dat gokje te wagen voor misschien 2€?enchion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:39:
[...]
Opzich idd nooit.
However is het de vorige Steamsale gebeurd dat door een steampriceglitch "Bioshock Infinite" op 90% korting kwam te staan aan het einde van de sales.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik ben sinds 2 jaar geleden met het RPG genre begonnen. Naast FPS games speelde ik ook wel wat andere genres, maar RPG dus nog niet.markdm schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:28:
[...]
Ik heb Skyrim ook nog niet, ik ben een echte FPS man en ik speel nooit zulke soort spellen. Alleen ik vind wel dat ik mijn horizon moet verbreden en daarom wil ik deze Sales misschien Skyrim, The Witcher of iets dergelijks kopen, maar ik weet nog niet wat.
En ik was er voorheen om een of andere reden niet klaar voor, of ik haalde er geen voldoening uit:
ik had namelijk Fallout 3 indertijd at release gekocht (dit was dus nog op een DVD ipv via Steam).
Maar ik vond er niets aan. Nu ik erover terugdenk, ik denk dat ik de game teveel als een shooter wilde spelen en geen aandacht schonk aan wat de game zo uniek maakt; de RPG elementen zoals looting.
Dan, jaren later, heb ik de game terug geinstalleerd en opeens had ik wel een grote appreciatie voor de game gekregen.
Ik denk dat ik om een of andere reden "meer volwassen was geworden". Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven maarja.
Dusja, bij mij was Fallout 3 DÉ game die mij het RPG genre deed appreciëren. De eerstvolgende RPG die ik toen kocht was The Witcher 2 die ook heel goed is naar mijn mening.
Kortom, ik denk dat de beste keus om in het RPG genre te duiken voor jou, misschien ook wel een Fallout game kan zijn. Maar neem dan Fallout New Vegas ipv Fallout 3 want ik en redelijk veel anderen hebben problemen met Fallout 3 in combinatie met Windows 7. (game stamt uit de Vista tijd)
Want aangezien je zegt dat je graag shooters speelt, is het wel mooi meegenomen dat je in de Fallout games nog kunt schieten: dat vergemakkelijkt de overgang.
Voor mij was het ook zeker een topper!soulcrusher schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:58:
Na Fallout New Vegas 100 uur gespeeld te hebben kan ik die ook wel aanraden ja. Komt ook vaak wel langs bij zon sale.
Ik heb er 4.99 € voor betaald en het werd mijn langst gespeelde Steam game tot nu toe: 93 uur.
Best 5 euro's ever spent.

Fallout 3 nog gespeeld op de PS3, New Vegas in de steam sale vorig jaar gekocht. 5 euro of 7,50 voor de ultimate edition. Afgelopen week pas begonnen met spelen, maar nu al verslaafd. 'pas' 20 uur op de teller en nog lang niet klaarAsgaro schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:02:
[...]
Voor mij was het ook zeker een topper!
Ik heb er 4.99 € voor betaald en het werd mijn langst gespeelde Steam game tot nu toe: 93 uur.
Best 5 euro's ever spent.
IMO een fantastische game, en alles heeft net wat meer gevolg dan de voorganger.
Bij nader inzien, je kunt er gloednieuwe games als Red Dragon voor 7,20 euro krijgenXepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:48:
Overigens het loont wel om eens een Russische maat op te zoeken en via hem/haar steam gifts te kopen.

Een tip is om op steamtrades.com te gaan om te zoeken voor een betrouwbare rus. Kun je ook meteen zien wat voor betaalmiddelen ze accepteren. Die van mij accepteert alleen WebMoney (soort van PayPal) maar is daarmee wel stukken goedkoper dan keys of Paypal.kuusj98 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:13:
[...]
Bij nader inzien, je kunt er gloednieuwe games als Red Dragon voor 7,20 euro krijgen
Die van mijXepos schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:15:
[...]
Een tip is om op steamtrades.com te gaan om te zoeken voor een betrouwbare rus. Kun je ook meteen zien wat voor betaalmiddelen ze accepteren. Die van mij accepteert alleen WebMoney (soort van PayPal) maar is daarmee wel stukken goedkoper dan keys of Paypal.

Ik kan er nog steeds niet bij waarom DayZ een Daily deal is. Noem me een zeikerd, maar 15% is niet echt daily waardig. Daar komt bij dat de ontwikkelaars mensen afraden om hun spel in dit stadium te kopen tenzij je mee wil dragen aan de ontwikkeling.

[ Voor 24% gewijzigd door soulcrusher op 20-06-2014 00:49 ]
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]