De eerste 25 euro staat klaar, meer dan genoeg voor vanavond/morgen halve dag.
Ik ben zelf vooral benieuwd naar de 'extra activiteiten' rond de sale. Die zijn soms erg leuk
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
De daily deal loopt af binnen 10 minuten, dus ik verwacht dat de sale rond 7 uur zal beginnen?
Anyway, dit is nu ook wel van toepassing ^^ http://www.gaben.tv
Anyway, dit is nu ook wel van toepassing ^^ http://www.gaben.tv
Summer Badges craften en hopen op zo'n super rare item van een paar honderd eurorockhopper schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 18:47:
Ik ben zelf vooral benieuwd naar de 'extra activiteiten' rond de sale. Die zijn soms erg leuk
Oeh, ik heb wel interesse in The 39 steps.Dizzy schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:11:
Luxe probleem idd...
overigens heb ik nog pleur steam keys over
mocht iemand geinteresseerd zijn voeg me maar ff toe op steam
eerst komt eerst maalt
the 39 steps
shattered haven
stalker clear sky
postal 1
q.u.b.e.
one finger death punch
finding teddy
turba
ring runner
face noir
draw man epic
to the moon
zack zero
Unearthed: Trail of Ibn Battuta - Episode 1 - Gold Edition
fearless fantasy
gun monkeys
iron grip: warlord
let wel, ben komende uur niet thuis, dus verwerk het pas daarna
pre-giveaway-steam-sale
Hoop wel op een beetje nieuwe games in de sales. De afgelopen sales waren voornamelijk een herhaling.
[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 19-06-2014 18:57 ]
Right for all the wrong reasons.
Nog even
Ben benieuwd wat we deze keer meenemen.
Alleen jammer dat ik laatst op GMG de hele assassins creed collectie had gekocht voor Uplay, want daar gaat een flink steam sale budget
(had er nog geen een gespeeld, moet zeggen, enorm vet ben nu bij Brotherhood
)
Ben benieuwd wat we deze keer meenemen.
Alleen jammer dat ik laatst op GMG de hele assassins creed collectie had gekocht voor Uplay, want daar gaat een flink steam sale budget
Iemand waar ik vroeger veel mee speelde heeft ondertussen al 2299 games :-)Dizzy schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:04:
Eens kijken of ik mijn game total over de 1300 heen kan tillen komende week
http://steamcommunity.com/id/dizzie
Overigens is dit een handige site om alle aanbiedingen op een rij met eigen sorteermogelijkheden instelbaar:
http://www.steamgamesales.com/
Ik zit ook klaar, hoop op wat leuke games die ik nog niet heb
Ik ga heel hard lachen als het allemaal een hoax bleek te zijn, en iedereen straks begint met hun frustratie te luchten XD
Kan altijd erger -> http://steamcommunity.com/id/Zoey/RenaldoN schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 18:58:
[...]
Iemand waar ik vroeger veel mee speelde heeft ondertussen al 2299 games :-)
En dan kan ik zo even een andere japanner niet vinden die er nog meer heeft
Zonder kortingenmarkdm schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:00:
DE SUMMER SALES ZIJN BEGONNEN
Een sale zonder korting. Woei! =D
Staan alleen nog kortingen bij bij mij...
start over 8 uur pas
Sale starts in 07:58:27
Kortingen staan er
Sale starts in 07:58:27
Kortingen staan er
[ Voor 67% gewijzigd door Silence op 19-06-2014 19:03 ]
Geen kortingen
BF1: Don-Panio
De kortingen staan er nu bij. Slechts 15% oof voor day z? Erg jammer!
[ Voor 77% gewijzigd door Ardjee op 19-06-2014 19:02 ]
Summer Sale logo staat er bij mij zelf maar half op?
Haha, ik dacht al. Zijn dit nu aanbiedingen?
Er staan kortingen bij mij nu!
steam sales zijn der maar ziet er nog niet echt als korting uit....mirrors edge voor 9.99€ ????? vorige week was ie iets van 4.99
[edit] nvm de kortingen stonder er nog niet op duh
[edit] nvm de kortingen stonder er nog niet op duh
[ Voor 17% gewijzigd door tntkiller op 19-06-2014 19:03 ]
Iseci
ME is nu 2,50 hoor, 75% korting.
[ Voor 3% gewijzigd door BlackthunderAwf op 19-06-2014 19:03 ]
''Each day 1 team wins
Everyone is randomly assigned to a team when they click the "Join a Team" button above or when they craft a badge. Your points count toward your team’s daily total.
Each day the team with the most points wins. 30 members of that team who contributed points that day will win 3 games off their Wishlist. Make sure to update your Wishlist.''
Bij de badges & competitie van deze keer
Gratis games iemand
Everyone is randomly assigned to a team when they click the "Join a Team" button above or when they craft a badge. Your points count toward your team’s daily total.
Each day the team with the most points wins. 30 members of that team who contributed points that day will win 3 games off their Wishlist. Make sure to update your Wishlist.''
Bij de badges & competitie van deze keer
En de keys claimen op GoG, heb je een DRM free backup!JanW schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:03:
€4 voor The Witcher 2 is een geweldige deal zeg, als je de game nog niet hebt.
Op GOG was hij geloof ik nog goedkoperJanW schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:03:
€4 voor The Witcher 2 is een geweldige deal zeg, als je de game nog niet hebt.
Waar kan ik me inschrijven voor zo'n team?
Wist niet dat dat kon maar wel niceMusicAddict schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:04:
En de keys claimen op GoG, heb je een DRM free backup!
http://www.gog.com/witcher/backup
gewoon op join team klikken, je wordt in een random team gestopt en je verdiend je eerste kaar alTumbler schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:05:
Waar kan ik me inschrijven voor zo'n team?
1,31 voor Stronghold HD is ook niet gek. Ondergewaardeerd pareltje.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
15% off DayZ, had toch iets meer verwacht.
Team tinky-winky hiersoulcrusher schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:05:
Team green, wie zit er in team green?? Verzamelen bij de bar.
http://cdn.akamai.steamst...8e18686bd528223a061da.jpg
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
Yup toch nog een meltdown....
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Daarom net, mensen die dan het spel al willen spelen zouden net beloond moeten worden
Beetje à la minecraft beta/alpha die goedkoper was
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 19-06-2014 19:10 ]
Maak dan plaats voor een andere deal
Oftewel, iedere dag kopen mensen!Anyone who contributed points to that win will get 2 bonus Summer Sale trading cards. Everyone else who contributed points that day will get 1 bonus card.
[ Voor 34% gewijzigd door soulcrusher op 19-06-2014 19:11 ]
Weinig Steamvrienden doen maar mee aan die Summer Sale Team Actie. 
Dus mensjes die wel mee doen en graag vriendjes willen worden: mijn Steamnickname is hetzelfde als hier
Dus mensjes die wel mee doen en graag vriendjes willen worden: mijn Steamnickname is hetzelfde als hier
Dus DayZ wordt niet goedkoper omdat hij in de daily deal staat?
Correct volgens mij.SmokingCrop schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:12:
[ Voor 3% gewijzigd door thorgal21 op 19-06-2014 19:12 ]
Die games onderaan de pagina, zijn dat gewone aanbiedingen of kunnen die toch ook nog goedkoper worden? Als dat hun best offer is dan vind ik het wel magertjes.
Ik hoop het toch wel voor ze, want op deze manier verkopen ze nog geen rijstkorrel...SmokingCrop schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:12:
Is Democracy 3 iets?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ja, daar mag je van uit gaan.SmokingCrop schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:12:
Een game als daily wordt niet meer goedkoper tijdens de sale.
Kan wel een foutje zijn dat nog gecorrigeerd gaat worden. Wacht even een uurtje af, daarna weet je het zeker.
* WeAreLegion reporting for some major sales!
Voor vandaag heb ik alles al dat is dan wel weer jammer
afgelopen zomer sale / winter sale aardig wat gekocht.
Voor vandaag heb ik alles al dat is dan wel weer jammer
[ Voor 5% gewijzigd door WeAreLegion op 19-06-2014 19:13 ]
Grappig spel. Verveelde me wel vrij snel eerlijk gezegd
Kun je dus beter alle goedkope meuk uit de whislist halen...MusicAddict schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:03:
''Each day the team with the most points wins. 30 members of that team who contributed points that day will win 3 games off their Wishlist. Make sure to update your Wishlist.''
Helemaal onderaan zijn de top sellers, deze hebben geen speciale korting.DaFrenk schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:12:
Die games onderaan de pagina, zijn dat gewone aanbiedingen of kunnen die toch ook nog goedkoper worden? Als dat hun best offer is dan vind ik het wel magertjes.
Spellen in daily deals/flash deals/user votes krijgen een extra korting, maar kunnen nog een andere korting krijgen indien ze in een andere categorie komen te staan (van community vote naar flash) op een ander tijdstip.
Hm, de Far Cry Franchise Pack maar eens kopen. 14 euro voor alle delen, en ik heb ze eigenlijk nog nooit gespeeld.
Flashsales, of "Flitsaanbiedingen". Komen meestal niet als daily. Komen ze dat wel, dan is het tegen eigenlijk altijd tegen de zelfde prijs. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat een flash goedkoper als daily kwam.DaFrenk schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:12:
Kans is waarschijnlijk 1 op 25.000 dat je getrokken word... ga ik mijn wishlist niet voor wijzigen hoorPolbeer91 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:14:
[...]
Kun je dus beter alle goedkope meuk uit de whislist halen...
Je kan hem helaas niet aanschaffen danwel gratis krijgen.markdm schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:09:
en Farm for your Life (niet echt een spel voor mij) is 100% in de aanbieding, nu kost hij -0,01€
Het kan, maar ga er maar van uit dat als ze op de hoofdpagina in een sale staan dan worden ze niet goedkopereltweako schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:14:
[...]
Flashsales, of "Flitsaanbiedingen". Komen meestal niet als daily. Komen ze dat wel, dan is het tegen eigenlijk altijd tegen de zelfde prijs. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat een flash goedkoper als daily kwam.
Je hebt wat gemist! Far Cry 1 en 2 zien er nu niet meer zo heel goed uit, maar zijn nog steeds bijzonder goede shooters! Veel plezier ermee. Ik zou beginnen bij 1 en gewoon de serie afwerken. Van Far Cry 3 naar Far Cry 2 is wel een stap terughyptonize schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:14:
Hm, de Far Cry Franchise Pack maar eens kopen. 14 euro voor alle delen, en ik heb ze eigenlijk nog nooit gespeeld.
Far Cry 1 is trouwens nog gemaakt door CryTek, die later verder ging met de Crysis serie (die ook heel goed is)
Ja, die bedoel ik, iig die daarnaast staan: "Under 5 €" etc. Die hebben wel korting maar niet waarvan ik zeg wauwDenHond schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:14:
[...]
Helemaal onderaan zijn de top sellers, deze hebben geen speciale korting.
Spellen in daily deals/flash deals/user votes krijgen een extra korting, maar kunnen nog een andere korting krijgen indien ze in een andere categorie komen te staan (van community vote naar flash) op een ander tijdstip.
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Zo Farcry 2 gekocht voor €2,49. Eigenlijk voor niets, had nog €7 staan aan "winst" uit de verkoop van ruilkaarten.
Deze hebben dus voorlopig enkel de standaardkorting, wachten tot ze daily/flash worden als je voor value wil gaan. Je kan ze nog altijd op de laatste dag kopenDaFrenk schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:19:
[...]
Ja, die bedoel ik, iig die daarnaast staan: "Under 5 €" etc. Die hebben wel korting maar niet waarvan ik zeg wauw
Ik dacht hem gekocht te hebben, zat in het Paypal scherm maar klikte per ongeluk het scherm weg... Nu weet ik niet of ie al gekocht is of niet...Playa del C. schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:16:
[...]
Je hebt wat gemist! Far Cry 1 en 2 zien er nu niet meer zo heel goed uit, maar zijn nog steeds bijzonder goede shooters! Veel plezier ermee. Ik zou beginnen bij 1 en gewoon de serie afwerken. Van Far Cry 3 naar Far Cry 2 is wel een stap terug![]()
Far Cry 1 is trouwens nog gemaakt door CryTek, die later verder ging met de Crysis serie (die ook heel goed is)
Ze hebben de koop-knop weggehaaldmarkdm schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:09:
en Farm for your Life (niet echt een spel voor mij) is 100% in de aanbieding, nu kost hij -0,01€
Steam/XBL: Avioto
Aww, zelfs roller coaster tycoon 1,2,3 hebben geen enkele korting
Dan maar hopen op een flash of daily. Zonde, want voor 50% had ik ze nu zelfs al meegenomen
Dan maar hopen op een flash of daily. Zonde, want voor 50% had ik ze nu zelfs al meegenomen
Want? Op laatste dag komt alles nog eens voorbij? (Is de eerste keer dat ik de Steam Summer Sale volgDenHond schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:22:
[...]
Deze hebben dus voorlopig enkel de standaardkorting, wachten tot ze daily/flash worden als je voor value wil gaan. Je kan ze nog altijd op de laatste dag kopen
Ik hoop dat er deze sale weer wat uitgeverbundels voorbij komen zoals vorig jaar.
Heb toen de rockstar bundle gehaald voor €10.
Heb toen de rockstar bundle gehaald voor €10.
Was farm for your life net te 'kopen' voor 1 cent?
Afhankelijk van de sale.DaFrenk schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:24:
[...]
Want? Op laatste dag komt alles nog eens voorbij? (Is de eerste keer dat ik de Steam Summer Sale volg)
Meestal komen de top X (10? 20?) best verkochte games nog een keer voorbij voor de laatste 24 uur.
Ze stonden ook op GOG hè? Als collectie voor 9 dollar. Mogelijk komen ze nog eens voorbij binnenkort. Ik had ze gekocht ware het niet dat er problemen lijken te zijn met moderne AMD videokaarten (of iig hun drivers).MusicAddict schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:23:
Aww, zelfs roller coaster tycoon 1,2,3 hebben geen enkele korting![]()
hoop dat payday bigbank dlc in de aanbieding komt, maar aangezien die net 2 dagen uit is verwacht ik het niet
[ Voor 3% gewijzigd door Hu9o op 19-06-2014 19:25 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kijk eens op GOG! Daar staan ze volgens mij ook heel goedkoop.MusicAddict schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:23:
Aww, zelfs roller coaster tycoon 1,2,3 hebben geen enkele korting![]()
Tiny and Big: Grandpa's Leftovers is nu ineens 3.39.Gisteren 0.99 cent en zou tot vrijdagavond te bestellen zijn. Laat je niet foppen door Steam! Had er zelf geen interesse in maar als je dit spel wilt hebben wacht met de aanschaf.
Normaal is alles in de aanbieding voor 25 tot 50% en dan zijn ze een keer in de sales extra in de aanbieding van 60 tot 80%. Dus eigenlijk moet je wachten tot de extra tijdelijke aanbieding, en als die niet komt of je die gemist hebt kan je hem nog altijd voor een mindere korting op de laatste dag kopen.DaFrenk schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:24:
[...]
Want? Op laatste dag komt alles nog eens voorbij? (Is de eerste keer dat ik de Steam Summer Sale volg)
Ik heb ze al lang van GOGhyptonize schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:25:
[...]
Kijk eens op GOG! Daar staan ze volgens mij ook heel goedkoop.
Kun je niet gewoon de CD code in Steam invoeren? Dat werkt meestal ook andersom of van Origin <-> SteamMusicAddict schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:27:
[...]
Ik heb ze al lang van GOG, probleem is ik wil ze nou net op Steam ook hebben. Kan ik mn uren verspild in bijhouden, ofja dat doet steam al voor me
Hmm ik heb een uur voor de sale mijn steam wallet aangevuld maar er staat nog steeds dat ik 0 euro heb
Geld is wel van mijn rekening af. Begint lekker.
Op de laatste dag zien we soms nog eens een 'encore sale' de best verkochte daily deals worden dan nog eens aangeboden (maar dit is niet altijd het geval)DaFrenk schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:24:
[...]
Je wacht tot de laatste dag voor een bepaald spel indien deze nog geen speciale korting heeft gehad (daily/flash).
Bvb: Spel X staat nu te koop aan -10%. De kans is er dat het via een flash/daily aan bvb -75% te koop komt te staan op een ander tijdstip in de sale.
Dus koop je het nu meteen aan -10% of je wacht voor de mogelijkheid of het spel nog extra korting krijgt. Heb je tot de laatste dag gewacht, maar kwam er geen extra korting, koop je het de laatste dag dan toch maar aan -10%.
Niets irriterender om een gekocht spel de volgende dag aan nog eens de helft minder in aanbieding zien te staan
Download de moblile app als je onder weg bent. Summer cards/punten/kortingen zijn er ook van toepassing. Als je je terug inlogt zal je wel zien dat je nieuwe items in je inventory hebtsoulcrusher schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:29:
Hmm ik heb een uur voor de sale mijn steam wallet aangevuld maar er staat nog steeds dat ik 0 euro hebGeld is wel van mijn rekening af. Begint lekker.
Als dit onder een game staat, dan is er een kans groot dat er nog meer van de prijs af gaat. En anders heb je altijd nog de kans om het spel op de laatste dag te kopen.
ZOMERUITVERKOOP! Aanbod eindigt over 30 juni
Als het volgende er staat, wordt het waarschijnlijk niet goedkoper, en kun je op dat moment het spel het beste aanschaffen.
Aanbod eindigt over 07:30:06
Althans, dat is mijn ervaring.
ZOMERUITVERKOOP! Aanbod eindigt over 30 juni
Als het volgende er staat, wordt het waarschijnlijk niet goedkoper, en kun je op dat moment het spel het beste aanschaffen.
Aanbod eindigt over 07:30:06
Althans, dat is mijn ervaring.
http://store.steampowered.com/sub/552/
Neem het Shadowgrounds pack mee voor 99 cent zou ik zeggen (tegen -90% korting)!
Speelt verrassend goed voor een top down shooter! En het verhaal is beetje cliché maar vermakelijk. En trading cards voor beiden, koopje dus
Neem het Shadowgrounds pack mee voor 99 cent zou ik zeggen (tegen -90% korting)!
Speelt verrassend goed voor een top down shooter! En het verhaal is beetje cliché maar vermakelijk. En trading cards voor beiden, koopje dus
Zie dat je voor iederen €10 aan aankoopen een trading card krijgt. Telt dit door? Vandaag voor 5 euro en volgende week is ook 10?
Ja dit telt de hele sale door.Polbeer91 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:43:
Zie dat je voor iederen €10 aan aankoopen een trading card krijgt. Telt dit door? Vandaag voor 5 euro en volgende week is ook 10?
[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 19-06-2014 19:44 ]
Telt door!Polbeer91 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:43:
The witcher 1 maar even gekocht voor 1,59.
Eens rustig afwachten wat er nog meer komt.
Eens rustig afwachten wat er nog meer komt.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Hoelang duurt dit dan normal gesproken?soulcrusher schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:29:
Hmm ik heb een uur voor de sale mijn steam wallet aangevuld maar er staat nog steeds dat ik 0 euro hebGeld is wel van mijn rekening af. Begint lekker.
Zo irritant die regio's.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Tot nu toe al Far Cry 3 (1 en 2 had ik blijkbaar al
), Shadowgrounds, Shadowgrounds: Survivor (thanks MusicAddict!) en Halo: Spartan Assault gekocht.
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]