Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Geld hetzelfde voor, is nu in de flash sale (samen met de andere delen). Gaat denk ik niet goedkoper worden, is nog te nieuw.ravw schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:28:
Assassin's Creed Liberation hopelijk nog wel even wat omlaag dan neem ik die wel
daarom wacht ik ook evenPolbeer91 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:29:
[...]
Geld hetzelfde voor, is nu in de flash sale (samen met de andere delen). Gaat denk ik niet goedkoper worden, is nog te nieuw.
er zijn nog meer games die ik wil hebben.
maar geen geldboom , zelf geen stekje er van
"dus als er mensen zijn die er wel een hebben ,graag even hier pm "
Welke DLC zijn eigelijk verplichte kost voor Payday 2 om te hebben ?
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 21-06-2014 11:47 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Daar ga ik wel vanuit ja

Geloof me bioshock infinite ga je zeker 2x uitspelen (spreek uit ervaring) ... en dan nog die dlcFid3lity schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:54:
[...]
Daar ga ik wel vanuit ja(Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld) Ik neig er trouwens wel naar om ook even GRID 2 mee te pakken, al weet ik niet of dat wel zo'n goed idee is.

En nu voor -83%frickY schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:54:
Betreft Bioshock; Ik zie hem in de search niet terug komen maar er is een Triple Pack met alle 3 de Bioshocks met 75% off; €14,99 voor Bioshock, Bioshock 2 en Bioshock Infinite
Alle 3 de Bioshock delen voor €10,19
Dit is toch wel het enige nadeel van Steam; geen refunds.
En dat is raar. Winkels geven geen refunds omdat je anders het spel kunt kopieeren om te spelen en het orgineel terug brengt. Dat probleem heet Steam niet.
[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 21-06-2014 12:05 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Deel 1 gespeeld? Erg goede game speel ik nog steeds. Deel 2 heb ik overgeslagen vanwege het ontbreken van de cockpit-view. Niet omdat ik vindt dat het per-se realistisch moet zijn (speel met controller) maar vind juist de immersie van de cockpit-view erg gaafFid3lity schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:54:
[...]
Ik neig er trouwens wel naar om ook even GRID 2 mee te pakken, al weet ik niet of dat wel zo'n goed idee is.
De twee "Burial at Sea" DLC`s zijn bij elkaar bijna net zoveel speelplezier als "Infinite" zelf, dus die zou ik er ook meteen bij nemen als ik jou was.Fid3lity schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:51:
Zoo, Bioshock Infinite erbijIk ben er alweer bijna klaar mee voor deze sale.
How do you save a random generator ?
Steam/XBL: Avioto
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
WatDaMei schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:18:
Zouden jullie aanraden om meteen Bioshock 1 en 2 erbij te kopen in de bundel van 10,19, of kan ik beter gaan voor alleen Infinite en dat geld ergens anders aan besteden? Heb ze alledrie nog nooit gespeeld, maar weet niet of 1 en 2 nog een beetje speelbaar zijn tegenwoordig?

Die bewaar ik wel tot een volgende sale, moet eerst Infinite zelf maar eens uit zien te spelenenchion schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:06:
[...]
De twee "Burial at Sea" DLC`s zijn bij elkaar bijna net zoveel speelplezier als "Infinite" zelf, dus die zou ik er ook meteen bij nemen als ik jou was.
Deel 1 zeker gespeeld en die vond ik best wel gaaf. Niet 100% realisme, maar leunt ook zeker niet teveel op arcade imho. Het gebrek aan cockpit-view doet mij er dan weer niet zo veel toe, daar speelde ik toch nooit mee. Maar als, behalve dat gebrek, GRID 2 vergelijkbaar is met deel 1 wil ik 'm nog wel overwegen. Anders laat ik die lekker lopen rijden.Polbeer91 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:05:
[...]
Deel 1 gespeeld? Erg goede game speel ik nog steeds. Deel 2 heb ik overgeslagen vanwege het ontbreken van de cockpit-view. Niet omdat ik vindt dat het per-se realistisch moet zijn (speel met controller) maar vind juist de immersie van de cockpit-view erg gaaf
Ga ik lekker de bundel kopen
Meteen Witcher 2 erbij in het mandje en dan toch mijn eerste aankoop van de sale dit keer gedaan en ik zou nog wel niks kopen

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Ik heb net de Payday 4pack gekocht en alweer verdeeld onder drie medetweakers. Heb zelf ook een paar DLC's gekocht, dan kan ik mooi aan de slag...
Verstandig. Deel 1 is érg goed, met een uitstekend verhaal en goede atmosfeer. Zoals hierboven al wordt gezegd, zul je delen van Infinite beter begrijpen, en in het bijzonder de DLC.DaMei schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:31:
Haha prima, bedankt voor de adviezen
Ga ik lekker de bundel kopen
Op G2A.com is ie vanaf 15 euro te krijgen zie ik. Dit is wel zonder Shield (=garantie van goede koop) en met CC payment, paypall is 0,80c extra en iDeal 1 euro extra. Scheelt toch weer +/-10 euro met Steam.Grudgie schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:23:
Wordt Black Flag nog goedkoper? Moet alleen nog dat deel van de AC serie.
Met de verwachting van Valve dat de kaartenhandel ze wellicht meer oplevert dan het kost om wat games uit te delen.Ozza schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:41:
Wat is het winnen van de teams als toegevoegde waarde? zie alleen "30 purples team members will win 3 games from their wishlist".. is dat alles?
Hah, dat levert ze massaal veel meer op, zelfs als die teams er niet warenFid3lity schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:43:
[...]
Met de verwachting van Valve dat de kaartenhandel ze wellicht meer oplevert dan het kost om wat games uit te delen.
Niet eens de kaarten. Kijk naar Dota 2 DragonClaw Hook. ~180 euro per stuk. 12 verkocht vandaag in de laatste paar uren, 15% naar Valve. De market is een goudmijn voor ze.
5% op elke kaart verkoop en 15% op alle TF2/Dota2/CSGO items, 5% voor alle niet Valve items.
[ Voor 30% gewijzigd door Pheace op 21-06-2014 12:51 ]

Zonder gekheid, heb net Bioshock Infinite + Season pass gekocht. Daar gaat mijn zomer....
De echte toegevoegde waarde is voor Valve/Steam zelf, want mensen laten zich door alles meeslepen om dingen te kopen die ze niet gaan spelen. Kijk alleen maar in dit topic of andere foraOzza schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:41:
Wat is het winnen van de teams als toegevoegde waarde? zie alleen "30 purples team members will win 3 games from their wishlist".. is dat alles?
Badges, Steam-levels en die teams waar je het over hebt, het gaat nergens over maar spoort mensen blijkbaar wel aan om zooi te kopen waar ze niet eens op zaten te wachten. Gewoon goede marketingtactiek
Ik zou die nonsens lekker negeren en alleen games kopen die je al wilde voor de sale en die nu een aantrekkelijk prijs hebben.
Mwa infinite had ik in 2 dagen uitgespeeld dus je heb nog wel wat aan je zomereltweako schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:45:
[afbeelding]
Zonder gekheid, heb net Bioshock Infinite + Season pass gekocht. Daar gaat mijn zomer....
Pheace schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:44:
[...]
Hah, dat levert ze massaal veel meer op, zelfs als die teams er niet waren

Android developer & dürüm-liefhebber

Ik wil deze sale bijvoorbeeld alleen echt:
Far Cry 3 (& Blood Dragon) (check)
Bioshock Infinite (check)
Skyrim Legendary (of alleen de laatste DLC's als die deze sale wel goedkoper zijn)
Metro: Last Light (of kijken naar een Redux bundel)
Dishonored (eventueel)
En dan twijfel ik nog over GRID 2. Was oorspronkelijk niet mijn plan, dus hier schiet wilskracht wat tekort. Oh en, wie weet, de PAC-MAN™ Championship Edition DX+
[ Voor 11% gewijzigd door Fid3lity op 21-06-2014 12:55 ]
Season Pass, is dat een andere naam voor 'alle DLCs' of zo? Ik zie het bij meer games, maar heel overzichtelijk vind ik het nieteltweako schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:45:
[afbeelding]
Ook is het iedere keer weer uitvogelen of je nu beter tripple pack en een season pass kunt nemen of infinite pass bundle en de losse voorgangers... Wat dat betreft sluiten de opties niet altijd even goed op elkaar aan...
Ideaal:
1) Koop de hele franchise van voor tot achter!
2) Koop deze versie met al zijn DLC's!
3) Koop alle DLC's voor deze versie!
Nr. 2 is er meestal wel, nr. 3 vaak, maar bij nr. 1 ontbreken vaak de DLC's van de nieuwste versie... Zeker als nr. 3 dan ontbreekt dan moet je gaan rekenen
In geval van Bioshock is het weer anders: Columbia's Finest zit nergens bij

[ Voor 4% gewijzigd door Paul op 21-06-2014 13:10 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Seasonpass is inderdaad de naam die ze geven aan "alle dlc".Paul schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:07:
[...]
Season Pass, is dat een andere naam voor 'alle DLCs' of zo? Ik zie het bij meer games, maar heel overzichtelijk vind ik het niet
Ook is het iedere keer weer uitvogelen of je nu beter tripple pack en een season pass kunt nemen of infinite pass bundle en de losse voorgangers... Wat dat betreft sluiten de opties niet altijd even goed op elkaar aan...
Ideaal:
1) Koop de hele franchise van voor tot achter!
2) Koop deze versie met al zijn DLC's!
3) Koop alle DLC's voor deze versie!
Nr. 2 is er meestal wel, nr. 3 vaak, maar bij nr. 1 ontbreken vaak de DLC's van de nieuwste versie... Zeker als nr. 3 dan ontbreekt dan moet je gaan rekenen
Normaal koop je een seasonpass vooraf. Dus je koopt de game en een Seasonpass, dan krijg je gedurende de levensduur van de game alle DLC en hoef je niets meer bij te betalen (uitzonderingen daar gelaten).
Dat het nu nog seasonpass heet is gewoon jammer, want volgens mij is alle DLC al uit.
Zelfs op de site van Ubisoft zelf is hij zonder korting al €25, dus dat moet zeker goedkoper kunnen. Ik laat hem nu nog ff liggen.Grotman schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:41:
[...]
Op G2A.com is ie vanaf 15 euro te krijgen zie ik. Dit is wel zonder Shield (=garantie van goede koop) en met CC payment, paypall is 0,80c extra en iDeal 1 euro extra. Scheelt toch weer +/-10 euro met Steam.
http://store.steampowered.com/sub/28187/
Ik wacht uiteraard voor een flash of een daily
BF1: Don-Panio
Zelfde geld voor Redshirt, lijkt me gek "spel" maar als Trekkie lijkt het me toch grappig. Die staat voor $2,50 op Gog..
Jammer dat je die niet in de wishlist kan plaatsenPreddie schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:22:
In de Skyrim Legendary zitten toch alle DLC's, of begrijp ik dat verkeerd?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Denk das leuk voor op lan's , Vanochend met een vriend even "snel" een potje uitproberen, 4 uur later "ja dit is leuk :P"
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
AC Black Flag kon je al voor 25 euro verkrijgen een week ofzo na release.. (Online Gamekeys kopen - Deel II)
Bioshock infinite is trouwens ook al te verkrijgen voor € 6,50
http://www.dlcompare.com/...oad-bioshock-infinite-305
[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 21-06-2014 15:10 ]
Deze discussie hadden we toch al gehad? Als je met de grijze markt gaat vergelijken dan weet je ook wel dat AC op Steam ook geen 25 euro hoeft te kosten, zelfs direct op Steam. Met wat traden heb je hem voor ~15-16 euro.SmokingCrop schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:04:
Het ziet er naar uit dat ik helemaal niets ga kopen.
AC Black Flag kon je al voor 25 euro verkrijgen een week ofzo na release.. (Online Gamekeys kopen - Deel II)
Grijze markt heeft zijn eigen thread voor een reden.
[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 21-06-2014 15:13 ]
Traden is nog wat anders dan hem van een winkel kopen..Pheace schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:12:
[...]
Deze discussie hadden we toch al gehad? Als je met de grijze markt gaat vergelijken dan weet je ook wel dat AC op Steam ook geen 25 euro hoeft te kosten, zelfs direct op Steam. Met wat traden heb je hem voor ~15-16 euro.
Deze Steam sale is gewoon slecht in vergelijking met andere jaren, waar het op Steam wel goedkoper was.
edit voor post hieronder: w/e dude, ik ga je gewoon negeren. Koop jij hem dan maar lekker duur, andere mensen willen het misschien wel goedkoper kopen.. Het is door iemand op forum er over te zien spreken dat ik het zelf ook te weten gekomen ben. Ik ben hem nog steeds dankbaar.
Er is naar mijn mening veel te veel hype rond deze Steam Sales.. zo speciaal is het niet.
[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 21-06-2014 15:21 ]
Een 'winkel'. Key resellers bedoel je. Dan is traden op Steam nog een stuk minder grijs. Ik herinner me geen jaar waar Steam goedkoper was dan key resellers, dat lijkt me erg sterk. En het is niet alsof er geen goede deals langskomen, maar persoonlijk heb ik ze meestal al, dat zal voor meer mensen hier wel gelden.SmokingCrop schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:13:
[...]Traden is nog wat anders dan hem van een winkel kopen..
[ Voor 29% gewijzigd door Pheace op 21-06-2014 15:20 ]
Klopt, ik heb deze in de laatste sale gekocht voor 13,59 tijdens een daily dacht ik.Preddie schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:22:
In de Skyrim Legendary zitten toch alle DLC's, of begrijp ik dat verkeerd?
Alles zit erbij, echt een aanrader. Zit te wachten totdat deze weer in een daily/flash voorbij komt, mijn zoon wil deze ook hebben
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Je bent bekend met steam family sharing? http://store.steampowered.com/sharing/?l=dutchshaiwa887 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:39:
[...]
Klopt, ik heb deze in de laatste sale gekocht voor 13,59 tijdens een daily dacht ik.
Alles zit erbij, echt een aanrader. Zit te wachten totdat deze weer in een daily/flash voorbij komt, mijn zoon wil deze ook hebben
Offer ends in 3:17:24 zit dus in de flashMagic schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:40:
Ik zit er aan te denken om me aan Warlock te gaan wagen. Civ-achtige games vind ik altijd wel lekker. Nu is Warlock 2 in de flash sale, maar dat is me nog wat te prijzig. Warlock: Master of the arcane is nu voor 75% off, is dit ook door de flash sale van Warlock 2, of kan hij ook nog apart in een flash sale komen?
Yep, werkt goed maar je kan niet beide tegelijk spelen.eltweako schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:45:
[...]
Je bent bekend met steam family sharing? http://store.steampowered.com/sharing/?l=dutch
Ben nog bezig met Skyrim en hij wil niet wachten toen heb ik hem aangeraden te wachten tot de sale.
Thanks, ik had nog even op warlock gezocht, maar daar vond ik niets op. Ook niet de link gelegd dat andere games hetzelfde "probleem" zouden hebben.The Inquisitor schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:45:
Neen, en dat wordt bijna elke pagina opnieuw gevraagd.
Thanks, niet aan gedacht dat dat ook een goede indicatie zou zijn
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Is er nog iemand anders met een Payday 2 4-pack?gwystyl schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:37:
Lol: de enige manier om niets te kopen is om gewoon niet te kijken....
Ik heb net de Payday 4pack gekocht en alweer verdeeld onder drie medetweakers. Heb zelf ook een paar DLC's gekocht, dan kan ik mooi aan de slag...
Vind het maar raar dat dat regelen opeens niet meer is toegestaan, omdat er misschien een paar rotte appels bijzitten.. dat verdelen is vaak genoeg goed gegaan, en spreekt voor zich dat het eigen risico is
[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 21-06-2014 15:58 ]
Orcs Must Die is echt een aanrader als hij langs komt. (neem het compleet pack dan krijg je veel van de maps van 1 in 2 als coop maps)
Let op dat XCOM Complete pack straks verloopt als deal. Voor €9.89 echt een top deal imo.
[ Voor 15% gewijzigd door Pheace op 21-06-2014 16:32 ]
bedankt voor de aanradersPheace schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:32:
Divinity Original Sin is op zich een mooie coop maar waarschijnlijk niet echt wat de meeste mensen zoeken in coop
Orcs Must Die is echt een aanrader als hij langs komt. (neem het compleet pack dan krijg je veel van de maps van 1 in 2 als coop maps)
Let op dat XCOM Complete pack straks verloopt als deal. Voor €9.89 echt een top deal imo.
Monaco misschien?
[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 21-06-2014 16:38 ]
Er zijn niet veel goede nieuwe games uitgekomen. Dus de sale is praktisch hetzelfde als vorige sales. De korting is er niet minder om. Maar het lijkt gewoon minder.
Er komen ook vast nog wel wat 'grote' games in de daily's of de flash sales, maar ja de sale duurt ook nog 7 dagen!
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Leuk concept, maar ik was er vrij snel op uitgekeken.markdm schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:39:
Wat vinden jullie eigenlijk van FEZ? Het lijkt me een leuk spel maar ik weet niet of hij het waard is.
Orcs must die 1 en 2 zijn echt aanraders.eltweako schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 17:12:
Als je een leuke single-player en/of Coop game zoekt dan kan ik Orcs must Die ten zeerste aanraden!
[ Voor 32% gewijzigd door Flozem op 21-06-2014 17:25 ]
Ik heb alleen de games gepakt met minimaal 75% korting.
90% korting:
Adventures of Shuggy (€0.49)
Archon Classic (€0.99)
Coma:Mortuary (Episode 1) (€0.59)
Defy Gravity Extended (€0.19, met ruilkaarten)
Retro/Grade (€0.99, met ruilkaarten)
Sang-Froid - Tales of Werewolves (€1.49, met ruilkaarten)
Urban Trials Freestyle (€0.99, met ruilkaarten)
Velvet Assassin (€0.49)
Zero Gear (€0.99)
85% korting:
Mashed (€0.74)
Trine Complete (€3.22, losse delen zijn ook 85% afgeprijsd)
80% korting:
BIT.TRIP FLUX (€1.99, met ruilkaarten)
Divinity Anthology (€5.99, losse games ook met 80% korting)
Marlow Briggs and the Mask of Death (€0.99)
PAC-MAN and the Ghostly Adventures (€7.99)
Rock of Ages (€1.99)
Sine Mora (€1.99)
Zeno Clash 2 (€2.99, met ruilkaarten)
75% korting:
Altitude (€2.49)
Anachronox (€1.49)
Another World – 20th Anniversary Edition (€2.49)
The Blackwell Bundle (€4.74, losse games ook met 75% korting)
Cloudbuilt (€4.74, met ruilkaarten)
Castle Crashers (€2.99, met ruilkaarten, DLCs ook met 75% korting)
The Darkness II (€7.49)
Deadly Premonition: The Director's Cut (€6.24, met ruilkaarten)
Defense Grid: The Awakening (€2.24, DLCs ook met 75% korting)
Duke Nukem Forever Collection (€6.47, DLC met 67% korting)
El Matador (€1.24)
ENSLAVED: Odyssey to the West Premium Edition (€4.99)
E.Y.E: Divine Cybermancy (€2.49, met ruilkaarten)
Gone Home (€4.99, met ruilkaarten)
Hard Reset Extended Edition (€3.37)
How to Survive (€3.49, met ruilkaarten)
Kung Fu Strike: The Warrior's Rise (€2.49, Master Level DLC also 75% off)
La-Mulana (€3.74, met ruilkaarten)
The Last Remnant (€2.49)
Mafia II (€7.49, DLCs met 75% korting)
Max Payne 1+2 Bundle (€2.24, losse games ook 70% afgeprijsd)
Mitsurugi Kamui Hikae (€2.49, met ruilkaarten)
Natural Selection 2 (€5.74, met ruilkaarten)
NyxQuest: Kindred Spirits (€2.49)
Of Orcs And Men (€7.49)
One Way Heroics (€0.74, met ruilkaarten)
PAC-MAN Championship Edition DX+ (€2.49, DLC bundle ook met 75% korting, losse DLC 50% korting)
PAC-MAN Museum (€4.99, Ms. PAC-MAN DLC 50% korting)
Still Life Collection (€4.99, losse games ook met 75% korting)
Serious Sam Complete Pack (€24.99, met ruilkaarten, losse games ook met 75% korting)
Super House of Dead Ninjas (€1.74, True Ninja DLC ook met 75% korting)
Sword of the Stars: The Pit (€1.49, DLC met 50-60% korting)
Vampire: The Masquerade - Bloodlines (€4.99)
Worms Clan Wars (€5.74, met ruilkaarten)
Zitten twee games bij die zich terugbetalen in ruilkaarten.
Twee? Zie er zelf maar 1...mercapto schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:21:
Mooie lijst, dank je
Zitten twee games bij die zich terugbetalen in ruilkaarten.
Ik hoop op wat simulatie en strategie games... Gok dat skyrim er ook bij gaat zitten. We zullen zien.
An a day keeps the doctor away.
Zo te zien wel :eltweako schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:51:
Nog 9 minuten en dan weer een lading nieuwe games.
Ik hoop op wat simulatie en strategie games... Gok dat skyrim er ook bij gaat zitten. We zullen zien.
The winner was... Casual - Simulation
[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 21-06-2014 18:58 ]

Kortingen kloppen waarschijnlijk nog niet. Wordt over een paar minuten bijgewerkt.
[ Voor 82% gewijzigd door eltweako op 21-06-2014 19:03 ]

Hoop op laggggg
Potverdikkie, dan zit er eentje van mij bijthechib12 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:05:
Wow ik kreeg even 3 nieuwe Summer Adventure Cards.
Banished heeft bij de vorige sale aangegeven destijds niet in de sale te gaan omdat het niet een impuls aankoop moet worden. Denk toch dat ik het voor deze prijs ga aanschaffen en in de zomervakantie eens ga zien of het wat een leuk spel isSilencex schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:05:
Banished zou voor 4 euro leuk zijn, 10 net iets te veel voor zo'n spel
Confused much, Steam ?
[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 21-06-2014 19:14 ]
An a day keeps the doctor away.
Hoe zo is het verplicht dan iets te kopen ?markdm schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:07:
Wow, ik heb nog helemaal niets gekocht. Misschien moet ik eens naar de dokter.
of is ben jij imuum voor sales
Maar ik zit te wachten op Killing Floor 2 maar er wordt wel reclame gemaakt maar kan hem nergens in mijn lijst zetten of kopen
I'm an Ironman!
Heb ik nu de Flash sale gemist
[ Voor 31% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-06-2014 19:20 ]
Zal vaker klagen
edit : in die ene minuut is hij nog maar 2,08€ waard....
[ Voor 28% gewijzigd door mercapto op 21-06-2014 19:13 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 21-06-2014 19:15 ]
Het is een groot prijsverschil. Ik heb zelf de Legendary Edition, maar ik heb toch meer de standaard game gespeeld dan de DLC. De DLC zit hooguit een paar uur in. Ik zou het niet doen.MRCL schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:18:
Skyrim voor 3,74 laat ik niet aan mij voorbij gaan. Vraag mij alleen af of de Legendary Edition van Skyrim (10,19) de meerprijs waard is. Iemand een idee?
Daar zitten alle DLC bij. En omdat die krengen (DLC) in de sale NOOIT onder de 10 euro zijn per stuk is het een prima deal om meteen het hele pakket af te zijn. Ik wacht zelf al een jaar tot de 2 duurste DLC goedkoper worden, maar ik koop zo toch echt de legendary omdat het in mijn geval dan effectief 2 x 5 euro is voor de DLC die ik nog niet had. (neemt niet weg dat in dat jaar die dlc nog niet gemist had, maar voor de volledigheid van verder spelen.. dat is een ander verhaal)MRCL schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:18:
Skyrim voor 3,74 laat ik niet aan mij voorbij gaan. Vraag mij alleen af of de Legendary Edition van Skyrim (10,19) de meerprijs waard is. Iemand een idee?
Rage mode off
[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 21-06-2014 19:22 ]
Er zijn toch ook een hoop mods die gebruik maken van de DLC? Ik heb het iig wel gekochtthechib12 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:20:
[...]
Het is een groot prijsverschil. Ik heb zelf de Legendary Edition, maar ik heb toch meer de standaard game gespeeld dan de DLC. De DLC zit hooguit een paar uur in. Ik zou het niet doen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nu twijfel ik heel erg over Terraria, ik heb hem voor mobiel en daarop is hij heel leuk alleen wel een stuk minder uitgebreid. Twee keer dezelfde game kopen is wel overdreven. Maar als je hem nog niet hebt is het echt een aanrader. Nu ook nog twijfelen over Skyrim.
Kijk maar naar de inhoud van de DLC, volgens mij superleuke extra content voor 6 extra euro... Volgens mij moet je dat altijd doen bij zo'n game.MRCL schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:18:
BF1: Don-Panio
AC2 met expansions zou me nu dan €23,- kosten, maar verdom dat nu natuurlijk nog te betalen als ik het eigenlijk voor €10 had moeten krijgen had Steam zijn afspraken nagekomen
Steam Support lijkt echter down (https://support.steampowered.com/newticket.php). Tips? Of kan ik gewoon wachten tot hij weer online is en zit hier geen tijdslimiet aan?
Omelette du fromage!
Helaas iets wat EA vaak doet. Vaak zijn prijzen daar al lang lager dan hier.DaFrenk schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:32:
Hmm ik zie op Reddit dat The Sims 3 op de US Steam $6.79 is. Wat een insane prijsverschil?!
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]