Steam Summer Sale 2014

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste
Acties:
  • 82.786 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58
Assassin's Creed Liberation hopelijk nog wel even wat omlaag dan neem ik die wel :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
ravw schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:28:
Assassin's Creed Liberation hopelijk nog wel even wat omlaag dan neem ik die wel :)
Geld hetzelfde voor, is nu in de flash sale (samen met de andere delen). Gaat denk ik niet goedkoper worden, is nog te nieuw.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Polbeer91 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:29:
[...]

Geld hetzelfde voor, is nu in de flash sale (samen met de andere delen). Gaat denk ik niet goedkoper worden, is nog te nieuw.
daarom wacht ik ook even :)
er zijn nog meer games die ik wil hebben.

maar geen geldboom , zelf geen stekje er van :(
"dus als er mensen zijn die er wel een hebben ,graag even hier pm "

Welke DLC zijn eigelijk verplichte kost voor Payday 2 om te hebben ?

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 21-06-2014 11:47 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Zoo, Bioshock Infinite erbij :) Ik ben er alweer bijna klaar mee voor deze sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:41

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Fantastische game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Daar ga ik wel vanuit ja :Y (Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld) Ik neig er trouwens wel naar om ook even GRID 2 mee te pakken, al weet ik niet of dat wel zo'n goed idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Fid3lity schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:54:
[...]

Daar ga ik wel vanuit ja :Y (Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld) Ik neig er trouwens wel naar om ook even GRID 2 mee te pakken, al weet ik niet of dat wel zo'n goed idee is.
Geloof me bioshock infinite ga je zeker 2x uitspelen (spreek uit ervaring) ... en dan nog die dlc :O.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
frickY schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:54:
Betreft Bioshock; Ik zie hem in de search niet terug komen maar er is een Triple Pack met alle 3 de Bioshocks met 75% off; €14,99 voor Bioshock, Bioshock 2 en Bioshock Infinite
En nu voor -83% :(
Alle 3 de Bioshock delen voor €10,19

Dit is toch wel het enige nadeel van Steam; geen refunds.
En dat is raar. Winkels geven geen refunds omdat je anders het spel kunt kopieeren om te spelen en het orgineel terug brengt. Dat probleem heet Steam niet.

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 21-06-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Banished in de next voting, die wil ik wel :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Fid3lity schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:54:
[...]
Ik neig er trouwens wel naar om ook even GRID 2 mee te pakken, al weet ik niet of dat wel zo'n goed idee is.
Deel 1 gespeeld? Erg goede game speel ik nog steeds. Deel 2 heb ik overgeslagen vanwege het ontbreken van de cockpit-view. Niet omdat ik vindt dat het per-se realistisch moet zijn (speel met controller) maar vind juist de immersie van de cockpit-view erg gaaf

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Fid3lity schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:51:
Zoo, Bioshock Infinite erbij :) Ik ben er alweer bijna klaar mee voor deze sale.
De twee "Burial at Sea" DLC`s zijn bij elkaar bijna net zoveel speelplezier als "Infinite" zelf, dus die zou ik er ook meteen bij nemen als ik jou was.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Banished en Papers, Please casual?? Lijkt me niet :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Zouden jullie aanraden om meteen Bioshock 1 en 2 erbij te kopen in de bundel van 10,19, of kan ik beter gaan voor alleen Infinite en dat geld ergens anders aan besteden? Heb ze alledrie nog nooit gespeeld, maar weet niet of 1 en 2 nog een beetje speelbaar zijn tegenwoordig?

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

DaMei schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:18:
Zouden jullie aanraden om meteen Bioshock 1 en 2 erbij te kopen in de bundel van 10,19, of kan ik beter gaan voor alleen Infinite en dat geld ergens anders aan besteden? Heb ze alledrie nog nooit gespeeld, maar weet niet of 1 en 2 nog een beetje speelbaar zijn tegenwoordig?
Wat :O, 1 en 2 zijn perfect speelbaar zelfs, ik zou gewoon adviseren om de bundel de kopen. Je gaat er zeker plezier aan beleven.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

enchion schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:06:
[...]

De twee "Burial at Sea" DLC`s zijn bij elkaar bijna net zoveel speelplezier als "Infinite" zelf, dus die zou ik er ook meteen bij nemen als ik jou was.
Die bewaar ik wel tot een volgende sale, moet eerst Infinite zelf maar eens uit zien te spelen :)
Polbeer91 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:05:
[...]

Deel 1 gespeeld? Erg goede game speel ik nog steeds. Deel 2 heb ik overgeslagen vanwege het ontbreken van de cockpit-view. Niet omdat ik vindt dat het per-se realistisch moet zijn (speel met controller) maar vind juist de immersie van de cockpit-view erg gaaf
Deel 1 zeker gespeeld en die vond ik best wel gaaf. Niet 100% realisme, maar leunt ook zeker niet teveel op arcade imho. Het gebrek aan cockpit-view doet mij er dan weer niet zo veel toe, daar speelde ik toch nooit mee. Maar als, behalve dat gebrek, GRID 2 vergelijkbaar is met deel 1 wil ik 'm nog wel overwegen. Anders laat ik die lekker lopen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 07:12

Silence

Godlike

+ je snapt het verhaal dan ook meer met 1+2

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Haha prima, bedankt voor de adviezen
Ga ik lekker de bundel kopen :)

Meteen Witcher 2 erbij in het mandje en dan toch mijn eerste aankoop van de sale dit keer gedaan en ik zou nog wel niks kopen |:(

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Lol: de enige manier om niets te kopen is om gewoon niet te kijken....

Ik heb net de Payday 4pack gekocht en alweer verdeeld onder drie medetweakers. Heb zelf ook een paar DLC's gekocht, dan kan ik mooi aan de slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
DaMei schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:31:
Haha prima, bedankt voor de adviezen
Ga ik lekker de bundel kopen :)
Verstandig. Deel 1 is érg goed, met een uitstekend verhaal en goede atmosfeer. Zoals hierboven al wordt gezegd, zul je delen van Infinite beter begrijpen, en in het bijzonder de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Grudgie schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:23:
Wordt Black Flag nog goedkoper? Moet alleen nog dat deel van de AC serie.
Op G2A.com is ie vanaf 15 euro te krijgen zie ik. Dit is wel zonder Shield (=garantie van goede koop) en met CC payment, paypall is 0,80c extra en iDeal 1 euro extra. Scheelt toch weer +/-10 euro met Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-08 14:39
Wat is het winnen van de teams als toegevoegde waarde? zie alleen "30 purples team members will win 3 games from their wishlist".. is dat alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Gisteren Plagued en Prison Architect gekocht. Dag nachtrust :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ozza schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:41:
Wat is het winnen van de teams als toegevoegde waarde? zie alleen "30 purples team members will win 3 games from their wishlist".. is dat alles?
Met de verwachting van Valve dat de kaartenhandel ze wellicht meer oplevert dan het kost om wat games uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Fid3lity schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:43:
[...]

Met de verwachting van Valve dat de kaartenhandel ze wellicht meer oplevert dan het kost om wat games uit te delen.
Hah, dat levert ze massaal veel meer op, zelfs als die teams er niet waren :)

Niet eens de kaarten. Kijk naar Dota 2 DragonClaw Hook. ~180 euro per stuk. 12 verkocht vandaag in de laatste paar uren, 15% naar Valve. De market is een goudmijn voor ze.

5% op elke kaart verkoop en 15% op alle TF2/Dota2/CSGO items, 5% voor alle niet Valve items.

[ Voor 30% gewijzigd door Pheace op 21-06-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42
Afbeeldingslocatie: http://bensbargains.net/thecheckout/wp-content/uploads/2013/06/wallet-steam-stahp.jpeg

Zonder gekheid, heb net Bioshock Infinite + Season pass gekocht. Daar gaat mijn zomer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ozza schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:41:
De echte toegevoegde waarde is voor Valve/Steam zelf, want mensen laten zich door alles meeslepen om dingen te kopen die ze niet gaan spelen. Kijk alleen maar in dit topic of andere fora :)

Badges, Steam-levels en die teams waar je het over hebt, het gaat nergens over maar spoort mensen blijkbaar wel aan om zooi te kopen waar ze niet eens op zaten te wachten. Gewoon goede marketingtactiek :)
Ik zou die nonsens lekker negeren en alleen games kopen die je al wilde voor de sale en die nu een aantrekkelijk prijs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

eltweako schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:45:
[afbeelding]

Zonder gekheid, heb net Bioshock Infinite + Season pass gekocht. Daar gaat mijn zomer....
Mwa infinite had ik in 2 dagen uitgespeeld dus je heb nog wel wat aan je zomer ;)

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Pheace schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:44:
[...]

Hah, dat levert ze massaal veel meer op, zelfs als die teams er niet waren :)
:Y En ik vind het prima, verkoop van die kaartjes levert me in totaal toch weer een paar euro op. Ik hoef niet per se een grote Steampeen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Payday 2 kon ik niet laten liggen. Ben normaal niet zo'n impulsieve aankoper, maar Gabe weet blijkbaar goed hoe je mensen overtuigt 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Wilskracht :Y

Ik wil deze sale bijvoorbeeld alleen echt:

Far Cry 3 (& Blood Dragon) (check)
Bioshock Infinite (check)
Skyrim Legendary (of alleen de laatste DLC's als die deze sale wel goedkoper zijn)
Metro: Last Light (of kijken naar een Redux bundel)
Dishonored (eventueel)

En dan twijfel ik nog over GRID 2. Was oorspronkelijk niet mijn plan, dus hier schiet wilskracht wat tekort. Oh en, wie weet, de PAC-MAN™ Championship Edition DX+ :+

[ Voor 11% gewijzigd door Fid3lity op 21-06-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
eltweako schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:45:
[afbeelding]

Season Pass, is dat een andere naam voor 'alle DLCs' of zo? Ik zie het bij meer games, maar heel overzichtelijk vind ik het niet :P

Ook is het iedere keer weer uitvogelen of je nu beter tripple pack en een season pass kunt nemen of infinite pass bundle en de losse voorgangers... Wat dat betreft sluiten de opties niet altijd even goed op elkaar aan...

Ideaal:
1) Koop de hele franchise van voor tot achter!
2) Koop deze versie met al zijn DLC's!
3) Koop alle DLC's voor deze versie!

Nr. 2 is er meestal wel, nr. 3 vaak, maar bij nr. 1 ontbreken vaak de DLC's van de nieuwste versie... Zeker als nr. 3 dan ontbreekt dan moet je gaan rekenen :P

In geval van Bioshock is het weer anders: Columbia's Finest zit nergens bij 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Paul op 21-06-2014 13:10 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Paul schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:07:
[...]

Season Pass, is dat een andere naam voor 'alle DLCs' of zo? Ik zie het bij meer games, maar heel overzichtelijk vind ik het niet :P

Ook is het iedere keer weer uitvogelen of je nu beter tripple pack en een season pass kunt nemen of infinite pass bundle en de losse voorgangers... Wat dat betreft sluiten de opties niet altijd even goed op elkaar aan...

Ideaal:
1) Koop de hele franchise van voor tot achter!
2) Koop deze versie met al zijn DLC's!
3) Koop alle DLC's voor deze versie!

Nr. 2 is er meestal wel, nr. 3 vaak, maar bij nr. 1 ontbreken vaak de DLC's van de nieuwste versie... Zeker als nr. 3 dan ontbreekt dan moet je gaan rekenen :P
Seasonpass is inderdaad de naam die ze geven aan "alle dlc".
Normaal koop je een seasonpass vooraf. Dus je koopt de game en een Seasonpass, dan krijg je gedurende de levensduur van de game alle DLC en hoef je niets meer bij te betalen (uitzonderingen daar gelaten).
Dat het nu nog seasonpass heet is gewoon jammer, want volgens mij is alle DLC al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Grotman schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:41:
[...]

Op G2A.com is ie vanaf 15 euro te krijgen zie ik. Dit is wel zonder Shield (=garantie van goede koop) en met CC payment, paypall is 0,80c extra en iDeal 1 euro extra. Scheelt toch weer +/-10 euro met Steam.
Zelfs op de site van Ubisoft zelf is hij zonder korting al €25, dus dat moet zeker goedkoper kunnen. Ik laat hem nu nog ff liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

In de Skyrim Legendary zitten toch alle DLC's, of begrijp ik dat verkeerd?

http://store.steampowered.com/sub/28187/

Ik wacht uiteraard voor een flash of een daily :)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
The Swapper komt nu regelmatig voorbij voor $2,99 op Gog.com. Zou Steam hem voor een vergelijkbare prijs (dus voor zo'n € 2,25) nog aanbieden binnenkort? Ik wil eigenlijk de Steam versie vanwege trading cards en Achievements (ook al stellen die niet veel voor).

Zelfde geld voor Redshirt, lijkt me gek "spel" maar als Trekkie lijkt het me toch grappig. Die staat voor $2,50 op Gog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Preddie schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:22:

Jammer dat je die niet in de wishlist kan plaatsen :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Gister voor een paar euro een 4pak van orion-dino op de kop getikt. Co-op wave's met dinos afslachten
Denk das leuk voor op lan's , Vanochend met een vriend even "snel" een potje uitproberen, 4 uur later "ja dit is leuk :P"

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Het ziet er naar uit dat ik helemaal niets ga kopen.
AC Black Flag kon je al voor 25 euro verkrijgen een week ofzo na release.. (Online Gamekeys kopen - Deel II)

Bioshock infinite is trouwens ook al te verkrijgen voor € 6,50
http://www.dlcompare.com/...oad-bioshock-infinite-305

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 21-06-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SmokingCrop schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:04:
Het ziet er naar uit dat ik helemaal niets ga kopen.
AC Black Flag kon je al voor 25 euro verkrijgen een week ofzo na release.. (Online Gamekeys kopen - Deel II)
Deze discussie hadden we toch al gehad? Als je met de grijze markt gaat vergelijken dan weet je ook wel dat AC op Steam ook geen 25 euro hoeft te kosten, zelfs direct op Steam. Met wat traden heb je hem voor ~15-16 euro.

Grijze markt heeft zijn eigen thread voor een reden.

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 21-06-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Pheace schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:12:
[...]
Deze discussie hadden we toch al gehad? Als je met de grijze markt gaat vergelijken dan weet je ook wel dat AC op Steam ook geen 25 euro hoeft te kosten, zelfs direct op Steam. Met wat traden heb je hem voor ~15-16 euro.
Traden is nog wat anders dan hem van een winkel kopen..
Deze Steam sale is gewoon slecht in vergelijking met andere jaren, waar het op Steam wel goedkoper was.

edit voor post hieronder: w/e dude, ik ga je gewoon negeren. Koop jij hem dan maar lekker duur, andere mensen willen het misschien wel goedkoper kopen.. Het is door iemand op forum er over te zien spreken dat ik het zelf ook te weten gekomen ben. Ik ben hem nog steeds dankbaar.
Er is naar mijn mening veel te veel hype rond deze Steam Sales.. zo speciaal is het niet.

[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 21-06-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SmokingCrop schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:13:
[...]Traden is nog wat anders dan hem van een winkel kopen..
Een 'winkel'. Key resellers bedoel je. Dan is traden op Steam nog een stuk minder grijs. Ik herinner me geen jaar waar Steam goedkoper was dan key resellers, dat lijkt me erg sterk. En het is niet alsof er geen goede deals langskomen, maar persoonlijk heb ik ze meestal al, dat zal voor meer mensen hier wel gelden.

[ Voor 29% gewijzigd door Pheace op 21-06-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:32
Preddie schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:22:

Klopt, ik heb deze in de laatste sale gekocht voor 13,59 tijdens een daily dacht ik.
Alles zit erbij, echt een aanrader. Zit te wachten totdat deze weer in een daily/flash voorbij komt, mijn zoon wil deze ook hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om me aan Warlock te gaan wagen. Civ-achtige games vind ik altijd wel lekker. Nu is Warlock 2 in de flash sale, maar dat is me nog wat te prijzig. Warlock: Master of the arcane is nu voor 75% off, is dit ook door de flash sale van Warlock 2, of kan hij ook nog apart in een flash sale komen?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Neen, en dat wordt bijna elke pagina opnieuw gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
shaiwa887 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:39:
[...]

Klopt, ik heb deze in de laatste sale gekocht voor 13,59 tijdens een daily dacht ik.
Alles zit erbij, echt een aanrader. Zit te wachten totdat deze weer in een daily/flash voorbij komt, mijn zoon wil deze ook hebben ;)
Je bent bekend met steam family sharing? http://store.steampowered.com/sharing/?l=dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Magic schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:40:
Ik zit er aan te denken om me aan Warlock te gaan wagen. Civ-achtige games vind ik altijd wel lekker. Nu is Warlock 2 in de flash sale, maar dat is me nog wat te prijzig. Warlock: Master of the arcane is nu voor 75% off, is dit ook door de flash sale van Warlock 2, of kan hij ook nog apart in een flash sale komen?
Offer ends in 3:17:24 zit dus in de flash

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:32
Yep, werkt goed maar je kan niet beide tegelijk spelen.
Ben nog bezig met Skyrim en hij wil niet wachten toen heb ik hem aangeraden te wachten tot de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
The Inquisitor schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:45:
Neen, en dat wordt bijna elke pagina opnieuw gevraagd.
Thanks, ik had nog even op warlock gezocht, maar daar vond ik niets op. Ook niet de link gelegd dat andere games hetzelfde "probleem" zouden hebben. /3
Polbeer91 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:45:
[...]
Offer ends in 3:17:24 zit dus in de flash
Thanks, niet aan gedacht dat dat ook een goede indicatie zou zijn :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
gwystyl schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:37:
Lol: de enige manier om niets te kopen is om gewoon niet te kijken....

Ik heb net de Payday 4pack gekocht en alweer verdeeld onder drie medetweakers. Heb zelf ook een paar DLC's gekocht, dan kan ik mooi aan de slag...
Is er nog iemand anders met een Payday 2 4-pack?

Vind het maar raar dat dat regelen opeens niet meer is toegestaan, omdat er misschien een paar rotte appels bijzitten.. dat verdelen is vaak genoeg goed gegaan, en spreekt voor zich dat het eigen risico is

[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 21-06-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
Heeft iemand nog aanraders voor co op spellen? Zag dat portal 2 ook in aanbieding was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Divinity Original Sin is op zich een mooie coop maar waarschijnlijk niet echt wat de meeste mensen zoeken in coop :)

Orcs Must Die is echt een aanrader als hij langs komt. (neem het compleet pack dan krijg je veel van de maps van 1 in 2 als coop maps)

Let op dat XCOM Complete pack straks verloopt als deal. Voor €9.89 echt een top deal imo.

[ Voor 15% gewijzigd door Pheace op 21-06-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
Pheace schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:32:
Divinity Original Sin is op zich een mooie coop maar waarschijnlijk niet echt wat de meeste mensen zoeken in coop :)

Orcs Must Die is echt een aanrader als hij langs komt. (neem het compleet pack dan krijg je veel van de maps van 1 in 2 als coop maps)

Let op dat XCOM Complete pack straks verloopt als deal. Voor €9.89 echt een top deal imo.
bedankt voor de aanraders :) alleen zoek ik meer een soort puzzel game zoals pid en portal, of een shooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Dan Orcs Must Die imo, dat is wel een soort puzzel met het vinden van optimale combinaties traps, en ondertussen ook een soort 3rd person shooter.

Monaco misschien?

[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 21-06-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Wat vinden jullie eigenlijk van FEZ? Het lijkt me een leuk spel maar ik weet niet of hij het waard is.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Voor iedereen die zegt/denkt dat deze steam sale 'slecht' is:

Er zijn niet veel goede nieuwe games uitgekomen. Dus de sale is praktisch hetzelfde als vorige sales. De korting is er niet minder om. Maar het lijkt gewoon minder.
Er komen ook vast nog wel wat 'grote' games in de daily's of de flash sales, maar ja de sale duurt ook nog 7 dagen!

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Als je een leuke single-player en/of Coop game zoekt dan kan ik Orcs must Die ten zeerste aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:21
markdm schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:39:
Wat vinden jullie eigenlijk van FEZ? Het lijkt me een leuk spel maar ik weet niet of hij het waard is.
Leuk concept, maar ik was er vrij snel op uitgekeken.
eltweako schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 17:12:
Als je een leuke single-player en/of Coop game zoekt dan kan ik Orcs must Die ten zeerste aanraden!
Orcs must die 1 en 2 zijn echt aanraders.

[ Voor 32% gewijzigd door Flozem op 21-06-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
En bij deze een overzicht met alle "verborgen juweeltjes" tijdens deze sale.
Ik heb alleen de games gepakt met minimaal 75% korting.

90% korting:
Adventures of Shuggy (€0.49)
Archon Classic (€0.99)
Coma:Mortuary (Episode 1) (€0.59)
Defy Gravity Extended (€0.19, met ruilkaarten)
Retro/Grade (€0.99, met ruilkaarten)
Sang-Froid - Tales of Werewolves (€1.49, met ruilkaarten)
Urban Trials Freestyle (€0.99, met ruilkaarten)
Velvet Assassin (€0.49)
Zero Gear (€0.99)

85% korting:
Mashed (€0.74)
Trine Complete (€3.22, losse delen zijn ook 85% afgeprijsd)

80% korting:
BIT.TRIP FLUX (€1.99, met ruilkaarten)
Divinity Anthology (€5.99, losse games ook met 80% korting)
Marlow Briggs and the Mask of Death (€0.99)
PAC-MAN and the Ghostly Adventures (€7.99)
Rock of Ages (€1.99)
Sine Mora (€1.99)
Zeno Clash 2 (€2.99, met ruilkaarten)

75% korting:
Altitude (€2.49)
Anachronox (€1.49)
Another World – 20th Anniversary Edition (€2.49)
The Blackwell Bundle (€4.74, losse games ook met 75% korting)
Cloudbuilt (€4.74, met ruilkaarten)
Castle Crashers (€2.99, met ruilkaarten, DLCs ook met 75% korting)
The Darkness II (€7.49)
Deadly Premonition: The Director's Cut (€6.24, met ruilkaarten)
Defense Grid: The Awakening (€2.24, DLCs ook met 75% korting)
Duke Nukem Forever Collection (€6.47, DLC met 67% korting)
El Matador (€1.24)
ENSLAVED: Odyssey to the West Premium Edition (€4.99)
E.Y.E: Divine Cybermancy (€2.49, met ruilkaarten)
Gone Home (€4.99, met ruilkaarten)
Hard Reset Extended Edition (€3.37)
How to Survive (€3.49, met ruilkaarten)
Kung Fu Strike: The Warrior's Rise (€2.49, Master Level DLC also 75% off)
La-Mulana (€3.74, met ruilkaarten)
The Last Remnant (€2.49)
Mafia II (€7.49, DLCs met 75% korting)
Max Payne 1+2 Bundle (€2.24, losse games ook 70% afgeprijsd)
Mitsurugi Kamui Hikae (€2.49, met ruilkaarten)
Natural Selection 2 (€5.74, met ruilkaarten)
NyxQuest: Kindred Spirits (€2.49)
Of Orcs And Men (€7.49)
One Way Heroics (€0.74, met ruilkaarten)
PAC-MAN Championship Edition DX+ (€2.49, DLC bundle ook met 75% korting, losse DLC 50% korting)
PAC-MAN Museum (€4.99, Ms. PAC-MAN DLC 50% korting)
Still Life Collection (€4.99, losse games ook met 75% korting)
Serious Sam Complete Pack (€24.99, met ruilkaarten, losse games ook met 75% korting)
Super House of Dead Ninjas (€1.74, True Ninja DLC ook met 75% korting)
Sword of the Stars: The Pit (€1.49, DLC met 50-60% korting)
Vampire: The Masquerade - Bloodlines (€4.99)
Worms Clan Wars (€5.74, met ruilkaarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Mooie lijst, dank je :)

Zitten twee games bij die zich terugbetalen in ruilkaarten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:15
mercapto schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:21:
Mooie lijst, dank je :)

Zitten twee games bij die zich terugbetalen in ruilkaarten. :)
Twee? Zie er zelf maar 1... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenBeter
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-08 13:30
Ik ga even geld verdienen met die Defy Gravity...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Nog 9 minuten en dan weer een lading nieuwe games.
Ik hoop op wat simulatie en strategie games... Gok dat skyrim er ook bij gaat zitten. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Benieuwd! Kan mijn laatste Steam sale zijn, deze kerst wellicht een PS4 halen. :9

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
eltweako schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:51:
Nog 9 minuten en dan weer een lading nieuwe games.
Ik hoop op wat simulatie en strategie games... Gok dat skyrim er ook bij gaat zitten. We zullen zien.
Zo te zien wel :
The winner was... Casual - Simulation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo gelijk meer even Velvet Assassin gratis mee gepakt , 2 kaarten verkocht :)

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 21-06-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 12-09 16:46
Bij mij is de sale voorbij, krijg de standaard steam store :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 17:04
Hierbij is officieel de Steamsale beëindigd. Bedankt voor het kopen en graag tot ziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1MVIXkE.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mOVulo2.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pGm7LK5.png

Kortingen kloppen waarschijnlijk nog niet. Wordt over een paar minuten bijgewerkt.

[ Voor 82% gewijzigd door eltweako op 21-06-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommie2244
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10-2023
Net nog op de valreep Bioshock Infinite gekocht, en vanmorgen nog Papers, Please. Schade valt nog mee gelukkig, al heb ik me voorgenomen niet meer dan 30 euro uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Vet! Stanley Parable stond al tijdje op m'n lijst. En ik zie nog meer moois....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Geen Summer Sale kaart en de Vote doet het niet :/
Hoop op laggggg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Banished zou voor 4 euro leuk zijn, 10 net iets te veel voor zo'n spel

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
Wow ik kreeg even 3 nieuwe Summer Adventure Cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
thechib12 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:05:
Wow ik kreeg even 3 nieuwe Summer Adventure Cards.
Potverdikkie, dan zit er eentje van mij bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Wow, ik heb nog helemaal niets gekocht. Misschien moet ik eens naar de dokter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 17:04
Silencex schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:05:
Banished zou voor 4 euro leuk zijn, 10 net iets te veel voor zo'n spel
Banished heeft bij de vorige sale aangegeven destijds niet in de sale te gaan omdat het niet een impuls aankoop moet worden. Denk toch dat ik het voor deze prijs ga aanschaffen en in de zomervakantie eens ga zien of het wat een leuk spel is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Echt bizar hoe serieus mensen dat teamgebeuren nemen. 1000 punten stealtokens gaan voor 25 euro. En dan winnen 30 mensen een stel games, voor die kans kun je beter die 25 euro direct aan games uitgeven

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
"You have voted 7 times and earned 0 Summer Adventure trading cards by voting. Vote 2 more times to earn another Summer Adventure trading card."

Confused much, Steam ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Dit zou zomaar waar kunnen zijn : http://static.xpaw.me/s/2014-06-20-2233u50wb.png

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zoals in de TW staat is dit niet de bedoeling

[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 21-06-2014 19:14 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
markdm schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:07:
Wow, ik heb nog helemaal niets gekocht. Misschien moet ik eens naar de dokter.
Hoe zo is het verplicht dan iets te kopen ?
of is ben jij imuum voor sales :)

Maar ik zit te wachten op Killing Floor 2 maar er wordt wel reclame gemaakt maar kan hem nergens in mijn lijst zetten of kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik vind het achterlijk dat de DLC van Skyrim nu even duur is als de legendary edition... Skyrim heb ik al lang, wil de DLC graag.. maar dat kost gewoon meer dan het spel zelf met DLC...

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Voor de mensen die voten en geen kaarten lijken te krijgen: Je steam account moet minimaal level 8 zijn om kaarten te ontvangen d.m.v. voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Vandaag weggeweest, kijk net op Steam, AC2 en expansions 75% korting, klik erop, gewone korting.

Heb ik nu de Flash sale gemist :? Ik had de games op mijn verlanglijstje, Steam adverteert dat ze je emailen als er een grote korting komt. Geen mail gehad :(

[ Voor 31% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-06-2014 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Hij zegt 0 kaarten, maar ik krijg een Foil van 2,25€ :)
Zal vaker klagen :D

edit : in die ene minuut is hij nog maar 2,08€ waard....

[ Voor 28% gewijzigd door mercapto op 21-06-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 08:50
Zoals in de TW staat is dit niet de bedoeling

[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 21-06-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Hmm. Dus de prijzen van hierboven lijken definitief? 13 euro voor Sims 3 is toch niet echt fantastisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Skyrim voor 3,74 laat ik niet aan mij voorbij gaan. Vraag mij alleen af of de Legendary Edition van Skyrim (10,19) de meerprijs waard is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
MRCL schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:18:
Skyrim voor 3,74 laat ik niet aan mij voorbij gaan. Vraag mij alleen af of de Legendary Edition van Skyrim (10,19) de meerprijs waard is. Iemand een idee?
Het is een groot prijsverschil. Ik heb zelf de Legendary Edition, maar ik heb toch meer de standaard game gespeeld dan de DLC. De DLC zit hooguit een paar uur in. Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
Daar zitten alle DLC bij. En omdat die krengen (DLC) in de sale NOOIT onder de 10 euro zijn per stuk is het een prima deal om meteen het hele pakket af te zijn. Ik wacht zelf al een jaar tot de 2 duurste DLC goedkoper worden, maar ik koop zo toch echt de legendary omdat het in mijn geval dan effectief 2 x 5 euro is voor de DLC die ik nog niet had. (neemt niet weg dat in dat jaar die dlc nog niet gemist had, maar voor de volledigheid van verder spelen.. dat is een ander verhaal)

Rage mode off :P

[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 21-06-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

thechib12 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:20:
[...]

Het is een groot prijsverschil. Ik heb zelf de Legendary Edition, maar ik heb toch meer de standaard game gespeeld dan de DLC. De DLC zit hooguit een paar uur in. Ik zou het niet doen.
Er zijn toch ook een hoop mods die gebruik maken van de DLC? Ik heb het iig wel gekocht

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik zou graag de Bioshock Infinite season pass willen maar 40% in de aanbieding vind ik toch te weinig voor een iets wat niet zo lang duurt. En hij is net uit de aanbieding van 50% waardoor ik ook niet denk dat hij nog goedkoper zal worden.
Nu twijfel ik heel erg over Terraria, ik heb hem voor mobiel en daarop is hij heel leuk alleen wel een stuk minder uitgebreid. Twee keer dezelfde game kopen is wel overdreven. Maar als je hem nog niet hebt is het echt een aanrader. Nu ook nog twijfelen over Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Kijk maar naar de inhoud van de DLC, volgens mij superleuke extra content voor 6 extra euro... Volgens mij moet je dat altijd doen bij zo'n game.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Hmm ik zie op Reddit dat The Sims 3 op de US Steam $6.79 is. Wat een insane prijsverschil?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Ik ga toch een klacht indienen bij Steam. Ik voel me nu echt genaaid dat ik geen email notification heb gehad toen Assassin's Creed 2 in de flash sale ging. Terwijl Steam adverteert dat als je games op je wishlist zet, je email krijgt om je op de hoogte te stellen.

AC2 met expansions zou me nu dan €23,- kosten, maar verdom dat nu natuurlijk nog te betalen als ik het eigenlijk voor €10 had moeten krijgen had Steam zijn afspraken nagekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Hmm net Age of Empired II HD + Expansion pack gekocht via iDeal, maar ik krijg (na de succesvolle betaling) een unknown error met als opmerking dat ik Steam Support moet contacten.

Steam Support lijkt echter down (https://support.steampowered.com/newticket.php). Tips? Of kan ik gewoon wachten tot hij weer online is en zit hier geen tijdslimiet aan?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

DaFrenk schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:32:
Hmm ik zie op Reddit dat The Sims 3 op de US Steam $6.79 is. Wat een insane prijsverschil?!
Helaas iets wat EA vaak doet. Vaak zijn prijzen daar al lang lager dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Laatst online: 12-09 16:17
Hopen dat er deze keer voor "Co-op tactical" wordt gekozen, daar zit namelijk Age of Wonders 3 in hehe.
Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.

Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.

Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]