Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
(Het voordeel van zo lang te wachten is wel dat je van in het begin met veel kwalitatieve mods kunt spelen!)
Glory to Arstotzka

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 21-06-2014 19:49 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nope, ticket aangemaakt met een screenshot van Mijn ING, benieuwd hoe lang het duurtMrVegeta schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:38:
[...]
Heb je een email bevestiging gekregen? Sowieso kan je dmv bankrekeningen later aantonen dat je de game hebt gekocht. Steam is daar niet super streng mee, vooral nu tijdens de downtime niet.
Omelette du fromage!
Dat gaat niet. Je winkelwagen past zich aan als de deal geeindigt is.0Burner0 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:54:
Moet je je winkel wagen afrekenen voor de deal eindigt? Of kan je blijven toevoegen en aan het einde van de sale alles afrekenen?
Stemmen !
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Zoo, Skyrim Legendary ook weer binnenFid3lity schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:53:
Wilskracht
Ik wil deze sale bijvoorbeeld alleen echt:
Far Cry 3 (& Blood Dragon) (check)
Bioshock Infinite (check)
Skyrim Legendary (of alleen de laatste DLC's als die deze sale wel goedkoper zijn niet dus) (check)
Metro: Last Light (of kijken naar een Redux bundel)
Dishonored (eventueel)
En dan twijfel ik nog over GRID 2. Was oorspronkelijk niet mijn plan, dus hier schiet wilskracht wat tekort. Oh en, wie weet, de PAC-MAN™ Championship Edition DX+
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dit is een 'dure'

- Skyrim Legenday voor de DLC's (Why, WHY mag ik de 'extra' Skyrim niet aan iemand giften?
- Dragon Age: Origins - Ultimate (had PS3-versie al, dus vooral voor de extra's
- Age of Empires Legacy Bundle, zie het maar als een verlate betaling

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dit soort problemen worden bijna altijd na een uur ofzo automatisch opgelostDxta schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:54:
[...]
Nope, ticket aangemaakt met een screenshot van Mijn ING, benieuwd hoe lang het duurt
Gebruik jij een plugin ofzo?Asgaro schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:41:
Eindelijk.
(Het voordeel van zo lang te wachten is wel dat je van in het begin met veel kwalitatieve mods kunt spelen!)
[afbeelding]
Steam/XBL: Avioto
Nouja, dan morgenvroeg maar opnieuw proberen.
@ Loev: Steam is beetje buggy nu blijkbaar.
@Richub, Was ook bezig met Skyrim te bestellen
[ Voor 20% gewijzigd door shaiwa887 op 21-06-2014 21:21 ]
10 second ninja DONE
anandus schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:49:
Jeej, Papers, Please eindelijk gekocht!
Glory to Arstotzka

Voor de mensen die graag eens iets anders spelen kan dit een aardige game zijn. Het enige probleem met dit spel is dat het een bug heeft waardoor de klok opeens verspringt. Dat wilt zeggen, je begin ergens om 19:00 het spel te spelen en een uurtje later is het opeens 23:00, erg vervelend.
Ducktales is een erg goede remake. Heb hem zelf ook. Als je de Nintendo versie gespeeld hebt is het een feest van herkenning.Sagat schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:21:
Ducktales wilde ik al een tijdje (heh hoor/lees al jaren dat het een van de nes toppers was) en hoewel ik best tegen verouderde gfx kan, is een remake ook niet te versmaden (mits goed gedaan) dus mijn eerste 5 euro GONE. Skyrim en dragon age ook heel verleidelijk......
[ Voor 31% gewijzigd door eltweako op 21-06-2014 21:25 ]
Wel even Skyrim meegepakt, zonder uitbreidingen, ik vind die pakketten niet zo veel meer toevoegen dat het de 6 euro waard is, daar koop ik me wel een ander spel voor
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
idd..net ook gekocht.. kan niet wachtenPaul schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 20:32:
- Skyrim Legenday voor de DLC's (Why, WHY mag ik de 'extra' Skyrim niet aan iemand giften?)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
- Far Cry 3
- FC3: Blood Dragon (erg goede game vooral voor dit geld)
- DA: Origins Ultimate
- Skyrim
- Papers Please
en we gaan nog even door
om meer geld te verdienen.kuusj98 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:33:
Potverdikke, je krijgt nu nog 1 cent minder per trading card dan eerstSteam vraagt nu 3 cent om de een of andere reden..
Wel even Skyrim meegepakt, zonder uitbreidingen, ik vind die pakketten niet zo veel meer toevoegen dat het de 6 euro waard is, daar koop ik me wel een ander spel voor
Deze hele sale draait er alleen maar om hun portemonnee te vullen met de transactie op de market.
en die wat was het ook al weer, pakweg meer dan 30% van elke verkoop per game?Xepos schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:45:
[...]
om meer geld te verdienen.
Deze hele sale draait er alleen maar om hun portemonnee te vullen met de transactie op de market.
Steam verdient het makkelijk zo, geef ze ook geen ongelijk. Die trading cards zijn al een jaar het beste idee ooit geweest
[ Voor 90% gewijzigd door Gropah op 21-06-2014 22:00 ]
An a day keeps the doctor away.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Aan die Age of Wonders III ga ik niet kunnen weerstaan vrees ik
Is de prijs niet gewoon toevallig iets omhoog gegaan? Valve vraagt namelijk een percentage van de prijs. Dacht dat het iets van 5% was in de beta en dat het nu ~11% is.kuusj98 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:33:
Potverdikke, je krijgt nu nog 1 cent minder per trading card dan eerstSteam vraagt nu 3 cent om de een of andere reden..[...]
Ik kan er tot nu toe goed van afblijven. Ik ben sinds vorig jaar meer met mijn snes en gameboy verzameling bezig. Vind het leuker om iets tastbaars in de kast te hebben. Bovendien heb ik de beste games op Steam al.
[ Voor 59% gewijzigd door Flozem op 21-06-2014 23:20 ]
http://www.mmorpg.com/giv...ed-Beta-Key-Giveaway.html
De game zal toch f2p worden, de flash sale is direct access en ingame currency etc wat je koopt.
[ Voor 3% gewijzigd door Rutger Mulder op 21-06-2014 23:46 ]
Mwah. Oké, het is inderdaad een opgepoetste klassieker, maar met the Forgotten expension erbij heb je wel continu updates. Ik had gisteren nog een update binnengekregen en bleek een hele campaign erbij te zijn. M.a.w. het is nog steeds in ontwikkeling, en dat mag ik wel. Voor ~5 euro heb je er wel weer tientallen, dan wel honderden, uren plezier mee. Zeker met de online functionaliteit (via Steam). Ik invite dan mijn broer, en dan kunnen we samen tegen bots, erg vermakelijkmsnguy schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:42:
Ik twijfel nu al voor de zoveelste keer om AoE 2:HD aan te schaffen. Ik blijf het (te) duur vinden voor een opgepoetste klassieker. Zijn alle bugs er trouwens al uit?
Bedankt voor de link en info.
Het is gelukt (denk ik), ik kreeg een foutmelding tijdens het linken van mijn account maar ik zie in mijn steam account:
Nosgoth Third party Grant Complimentary
anandus schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:49:
Jeej, Papers, Please eindelijk gekocht!
Glory to Arstotzka

Zet je toch tot nadenken. Befehl ist befehl of hier en daar toch je eigen keuzes? Maar je familie dan?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Die 42 uur kloptPaul schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:35:
Hmm, AoE staat bij de dagaanbieding die over 18 uur vervalt. Als ik doorklik staat er dat de aanbieding nog 42 uur geldig is. Hoe zit dat? Het lijkt me wel iets voor mijn vrouw, maar morgen denk ik niet dat ik tijd heb het te laten zien
Nou ja, met expansion erbij is ie 7 euro... En een 4 pack zonder expansion weer 15 euro dus 3,75 per game. Maar dan moet ik die andere 3 weer zien te verkopenThe Inquisitor schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:11:
[...]
Mwah. Oké, het is inderdaad een opgepoetste klassieker, maar met the Forgotten expension erbij heb je wel continu updates. Ik had gisteren nog een update binnengekregen en bleek een hele campaign erbij te zijn. M.a.w. het is nog steeds in ontwikkeling, en dat mag ik wel. Voor ~5 euro heb je er wel weer tientallen, dan wel honderden, uren plezier mee. Zeker met de online functionaliteit (via Steam). Ik invite dan mijn broer, en dan kunnen we samen tegen bots, erg vermakelijk
wel jammer dat je(ik) bij steam geen melding krijgt als games uit je wishlist in de aanbieding zijn. Dat doen ze bij GOG toch beter
Doen ze wel door de loop van het jaar, gewoon niet tijdens de sale aangezien alles dan eigenlijk in aanbieding staatHennie-M schreef op zondag 22 juni 2014 @ 01:08:
Vandaag EINDELIJK garry's mod gekocht voor 5 euro!
wel jammer dat je(ik) bij steam geen melding krijgt als games uit je wishlist in de aanbieding zijn. Dat doen ze bij GOG toch beter
Garry's mod was toch ook niet in de aanbieding? Hij was niet als daily of flash deal iirc.Hennie-M schreef op zondag 22 juni 2014 @ 01:08:
Vandaag EINDELIJK garry's mod gekocht voor 5 euro!
En hij is al iets van 2 jaar lang meerdere keren in de sale voorbijgekomen met als prijs 2.50.. dus eigenlijk heb je wel iets teveel betaald
Tja, ik start steam misschien 1x per maand op om er dan achter te komen dat ik spelletjes spelen eigenlijk niet zo heel leuk meer vind. Maar ik zie wel dat Gmod leuke maps heeft en ALS ik ooit nog eens ga lannen, wil ik niet het volle pond betalen.Il 2 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 01:19:
[...]
Garry's mod was toch ook niet in de aanbieding? Hij was niet als daily of flash deal iirc.
En hij is al iets van 2 jaar lang meerdere keren in de sale voorbijgekomen met als prijs 2.50.. dus eigenlijk heb je wel iets teveel betaald
Die komt idd nog wel aan -75% ^^
Dan is het een prima aankoopHennie-M schreef op zondag 22 juni 2014 @ 01:22:
[...]
Tja, ik start steam misschien 1x per maand op om er dan achter te komen dat ik spelletjes spelen eigenlijk niet zo heel leuk meer vind. Maar ik zie wel dat Gmod leuke maps heeft en ALS ik ooit nog eens ga lannen, wil ik niet het volle pond betalen.
Leuk "spel" is het zeker
En eventuele ruilkaarten kun je altijd bij ons kwijt
Opvallend dat via een VPN "The Sims 3" maar $6,79 is. Dat scheelt echt veel met de Europese prijs. EA is echt een vreselijke publisher daardoor vind ik. AoE2: HD is bijvoorbeeld relatief netjes vertaalt van $4,99 naar €4,74!
THANKS!Chris_L schreef op zondag 22 juni 2014 @ 01:42:
Blijkbaar is d'r een prijsfout aan de gang met de Age of Empires HD Edition + DLC via Amazon. Zie ook Reddit.
Voor €2,04 dus AoE2:HD met expansion gekocht via Amazon! Zo nice!
Zo zie je veel uitgevers iets van $4,99 ook voor €4,99 in de winkel zetten, is toch weer €1,33 extra. En dan heb je ook nog uitgevers die er nog een 1tje voor plakken.....
Garry's mod komt zeker nog voorbij, denk niet als daily maar wel als flash-sale. Als daily verwacht ik o.a. nog Kerbal Space Program, Tomb Raider, Civilization, Saints Row en EVE.
Ik vraag me af of ze Dishonored nog als daily gaan doen. Denk eerder aan een flash sale met 75% korting aangezien hij nu op 50% staat. Dat zou beteken dat hij voor peanuts te koop zou zijn. (€3,75).
msnguy schreef op zondag 22 juni 2014 @ 01:49:
[...]
THANKS!
Voor €2,04 dus AoE2:HD met expansion gekocht via Amazon! Zo nice!
*Checkt reddit*

*gaat naar amazon*
*bestelt game*
*vult code in in steam*

Betere deal dan steam sale XD Naja, voor die paar euro heb je toch een goeie game in huis, plus de uitbreiding. Koste overigens slechts €1.84
Excuses voor de dubblepost, had het niet in de gaten.
[ Voor 10% gewijzigd door eltweako op 22-06-2014 02:03 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik zag toevallig monaco en dat leek er aardig op, voor 1,39 gokje gewaagd.
Niet, volgens mij.Alexxxxxxxxxx schreef op zondag 22 juni 2014 @ 03:09:
Weet iemand hoe je bij Amazon kunt betalen zonder creditcard?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Daarnaast ... die flashsales zijn niet veelbelovend naar mijn mening, naruto en coj gunslinger waren naar mijn mening betere deals...
Maargoed #PURPLEMASTERRACE
En de aankomende gaan ze zeker ook niet winnen... Go Team Green!!

Vraag mij overigens wel een beetje af waarom Team Green nu ineens zo verpletterend scoort t.o. de rest...
[ Voor 20% gewijzigd door MicGlou op 22-06-2014 09:00 ]
Ik krijg een melding dat je een US Customer moet zijn.... hoe lossen jullie dat op?eltweako schreef op zondag 22 juni 2014 @ 01:59:
[...]
![]()
*Checkt reddit*
![]()
*gaat naar amazon*
*bestelt game*
*vult code in in steam*
![]()
Betere deal dan steam sale XD Naja, voor die paar euro heb je toch een goeie game in huis, plus de uitbreiding. Koste overigens slechts €1.84
Excuses voor de dubblepost, had het niet in de gaten.
edit: ah, gewoon een amerikaans adres opgeven
[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 22-06-2014 09:24 ]
BF1: Don-Panio
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik zoek PAYDAY 2 nog.TheAnthonyNL schreef op zondag 22 juni 2014 @ 07:29:
Niet voor het een of het ander maar zijn er hier nog mensen die payday 2 zoeken? voeg mij even toe op steam aub.
Daarnaast ... die flashsales zijn niet veelbelovend naar mijn mening, naruto en coj gunslinger waren naar mijn mening betere deals...
Maargoed #PURPLEMASTERRACE.
Volgens mij is er een Robin Hood bende actief die telkens van team switched zodat iedereen een keer wint.. Je moet toch iets met je miljoenen ?MicGlou schreef op zondag 22 juni 2014 @ 08:59:
[...]
Vraag mij overigens wel een beetje af waarom Team Green nu ineens zo verpletterend scoort t.o. de rest...
Dus volgende ronde...blauw ?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Dat.Trinsec schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:57:
It's rigged...Mijn guess is dat aan't eind van de sale iedere team gewoon 2x heeft gewonnen.
Morgen wint het blauwe team

Maar ja, daarom vote ik telkens voor de CC waar de meeste ruilkaarten in zitten
Edit: in iedergeval wel age of mythologie
[ Voor 17% gewijzigd door bronce op 22-06-2014 10:30 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Contagion
Papers, Please
Gone Home
Amnesia: A Machine for Pigs
Planet Explorers
Planet Explorers is awesome btw.
en die Planet Explorers ziet er idd wel vet uit, maar 18€ vind ik nog steeds wat veel voor een early access...
Ben niet zo voor die early access anyway
Verwijderd
PE was dus 13.79 EUR.KipCurreh schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:22:
Metro Last light in volgende community vote please
en die Planet Explorers ziet er idd wel vet uit, maar 18€ vind ik nog steeds wat veel voor een early access...
Ben niet zo voor die early access anyway
Vergeet niet dat als je tenminste 1 contributie point hebt die dag je 1 kaart krijg (als verliezend team) of 2 (als winnend team)MicGlou schreef op zondag 22 juni 2014 @ 08:59:
[...]

Voor dat geld de complete edition...wow, uitstekende keus.
Eerder nog even snel een cashgrab voor de oude versie, gezien ze over een maandje ofzo de Metro: Last Light Redux uitbrengen. Had dus echt even een DLC pakketje moeten zijn voor het origineel, niet een nieuwe gameThe Inquisitor schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:50:
[...]
Voor dat geld de complete edition...wow, uitstekende keus.

''Fans van de originele game zullen nieuw functies en verbeteringen aan de gameplay opmerken, waaronder nieuwe mêlee-animaties, de mogelijkheid om je horloge te bekijken, munitievoorraden onderweg en de nieuwe animaties van het hele lichaam van de speler. ''
Als je daar een nieuwe game voor moet uitbrengen.. bah. En een andere gamemode, net zoals rangermode al was.
[ Voor 26% gewijzigd door MusicAddict op 22-06-2014 11:57 ]
Snap niet waarom er een Redux komt voor Metro LL. Die game is al nauwelijks speelbaar op hogere settings vanwege slechte optimalisatie. Als ze het alleen maar mooier gaan maken, en daardoor zwaarder, zie ik het nu er niet van inMusicAddict schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:55:
[...]
Eerder nog even snel een cashgrab voor de oude versie, gezien ze over een maandje ofzo de Metro: Last Light Redux uitbrengen. Had dus echt even een DLC pakketje moeten zijn voor het origineel, niet een nieuwe game(op consoles ander verhaal ofcourse)
''Fans van de originele game zullen nieuw functies en verbeteringen aan de gameplay opmerken, waaronder nieuwe mêlee-animaties, de mogelijkheid om je horloge te bekijken, munitievoorraden onderweg en de nieuwe animaties van het hele lichaam van de speler. ''
Als je daar een nieuwe game voor moet uitbrengen..
Edit; Ahja, paar nieuwe dingetjes in de gameplay... nou zeg. Dat vind ik een redux versie toch niet waard, maar ok. Mooie wijzigingen bij LL, eerst game + DLC, toen complete edition, straks een complete edition met wat nieuwe animaties
[ Voor 10% gewijzigd door The Inquisitor op 22-06-2014 12:07 ]
Preddie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:22:
[...]
Ik krijg een melding dat je een US Customer moet zijn.... hoe lossen jullie dat op?
[...]
Ik krijg een melding dat je een US Customer moet zijn.... hoe lossen jullie dat op?
[...]
Ik heb een us adress doorgegeven, maar dit heeft niet geholpen. Hij blijft om een credit card vragen, terwijl ik een gift balance van 8 dollar nog heb. Ik had amazone hierover gemail en zij zeiden dat ik een bankrekening of een creditcard moest doorgeven om te kunnen verifiëren dat ik daadwerkelijk uit Amerika vandaan kom.Preddie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:22:
[...]
Tevens valt mij op dat games op kinguin e.d. grijze import sites de prijzen ook lekker dalen.
De zelfde complete edition is trouwens via kinguin voor 4,50 te koop.MusicAddict schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:55:
[...]
Eerder nog even snel een cashgrab voor de oude versie, gezien ze over een maandje ofzo de Metro: Last Light Redux uitbrengen. Had dus echt even een DLC pakketje moeten zijn voor het origineel, niet een nieuwe game(op consoles ander verhaal ofcourse)
Als je daar een nieuwe game voor moet uitbrengen.. bah. En een andere gamemode, net zoals rangermode al was.
Verwijderd
Ik heb al zoveel gekocht via Amazon met een US adres. Misschien een idee om een CC aan te schaffen?maghribier schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:40:
Ik heb op amazone een US a
[...]
[...]
[...]
[...]
Ik heb een us adress doorgegeven, maar dit heeft niet geholpen. Hij blijft om een credit card vragen, terwijl ik een gift balance van 8 dollar nog heb. Ik had amazone hierover gemail en zij zeiden dat ik een bankrekening of een creditcard moest doorgeven om te kunnen verifiëren dat ik daadwerkelijk uit Amerika vandaan kom.
is het ook mogelijk om een prepaidachtige creditcard te kopen en dit te gebruiken? of moet het perse een creditcard zijn dat uit de us afkomstig is? heb nooit een creditcard gehad:PVerwijderd schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:47:
[...]
Ik heb al zoveel gekocht via Amazon met een US adres. Misschien een idee om een CC aan te schaffen?
Ja hoor. https://3vcard.nl/ werkt prima.maghribier schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:49:
[...]
is het ook mogelijk om een prepaidachtige creditcard te kopen en dit te gebruiken? of moet het perse een creditcard zijn dat uit de us afkomstig is? heb nooit een creditcard gehad:P
If it's worth doing, it's worth overdoing!
Werkt bij mij ook niet.seez schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:40:
Ik krijg geen melding als een game in mijn verlanglijst in sale gaat? BIj e-mailvoorkeuren is het wel aangevinkt? Is dit een common probleem bij de summersales?
Oh ik zie net dat het bij mij ook niet werkt.
Zou het kunnen zijn dat ze het in de sale uitzetten om te voorkomen dat ze de mailserver overbelasten oid?
If it's worth doing, it's worth overdoing!
De sales vallen me de laatste tijden erg tegen, maar volgens mij is dit een nieuw dieptepunt. Verder vind ik de kortingen van de AAA games ook niet je van het...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dat.TheAnthonyNL schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:30:
Dat wij de sales vinden tegenvallen komt gewoon omdat wij meeste games al hebben of niet willen...
Ik heb Far Cry 3 voor 5 euro op kunnen pikken, uitstekend. Bioshock Infinite voor 7,50, ook prima. Ik heb de vorige sales al behoorlijk ingeslagen dus er zit voor mij ook minder bij. Maar dan vind ik de sale nog niet slecht. Hell, Metro: Last Light straks tegen 66% off is voor mij ook een instant buy
niet op de redux wachten?Fid3lity schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:43:
[...]
Dat.
Ik heb Far Cry 3 voor 5 euro op kunnen pikken, uitstekend. Bioshock Infinite voor 7,50, ook prima. Ik heb de vorige sales al behoorlijk ingeslagen dus er zit voor mij ook minder bij. Maar dan vind ik de sale nog niet slecht. Hell, Metro: Last Light straks tegen 66% off is voor mij ook een instant buy
Met LL zou ik al 50% korting op de Redux krijgen. Dus alleen als daar ook nog een discount overheen komt is die wellicht interessanter. Anders weet ik niet hoeveel de "Redux" daar "toevoegt".
Na wat onderzoek blijkt dat het weinig meer wordt gespeeld, kan iemand hier dat bevestigen.
O_O weinig meer gespeeld wordtRoaDHouse schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:01:
Is counterstrike GO een aanrader ?
Na wat onderzoek blijkt dat het weinig meer wordt gespeeld, kan iemand hier dat bevestigen.

Ik heb het idee dat hij niet meer goedkoper gaat worden, staat al een tijdje op hetzelfde bedrag.TheAnthonyNL schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:03:
[...]
O_O weinig meer gespeeld wordt... schaam je voor de mensen die dat zeggen. Game is juist net zo levendig als Dota 2 / Team Fortress 2. Gewoon halen zou ik zeggen. Maar wacht wel totdat hij -75% is, zal zeker vandaag of morgen gebeuren.
Ik heb al vele sales meegemaakt en altijd komen de valve games in de sale voor 75% of meer ... gewoon kwestie van tijd. En sales zijn pas net begonnen he...RoaDHouse schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:05:
[...]
Ik heb het idee dat hij niet meer goedkoper gaat worden, staat al een tijdje op hetzelfde bedrag.
Verder zit ik ook nog te twijfelen over Age of mythologhy. Best nog wel een pittige prijs voor een extended versie en ik ga al AOE HD kopen. Als Rise of nations extended in de sale komt zal ik zeker niet twijfelen
En voor de mensen die de sale tegen vinden vallen...sla ff een paar sales over
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]