Epic Battle Fantasy 4 (community choice) de art style ziet er wel grappig uit en heeft veel positieve reviews

[ Voor 19% gewijzigd door Ketho op 22-06-2014 14:08 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Ketho op 22-06-2014 14:08 ]
Soort lemmings meets terraria, je moet wel zelf nog dingen minen enzo maar je kan wel gewoon dingen makkelijker bouwenBeakzz schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:06:
Iemand ervaring me Craft the world ? Ik kan er bijna niks over vinden (op lets plays na). Is de game al zo goed als af ? Bij terraria vind ik het vervelend om constant te moeten minen dus dat dit meer rts gericht is spreekt me wel aan.
Euhm als je op een gegeven moment al zoveel games hebt helpt wachten er ook niet meer aanBeakzz schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:06:
En voor de mensen die de sale tegen vinden vallen...sla ff een paar sales overIk heb dat namelijk gedaan en heb nu al behoorlijk wat aankopen gedaan. Aangezien ik al jaren op consoles game heb ik een dikke dosis rts games nodig (het enige genre wat ik echt mis op de consoles)
Ja, of stop gewoon met zeuren in elk steam topic hier op tweakers en houdt het voor je. Elke pagina valt wel weer te lezen dat iemand het tegen vindt vallen, zelfs op de eerste dag van de sale. De eerste dag.Beakzz schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:06:
En voor de mensen die de sale tegen vinden vallen...sla ff een paar sales overIk heb dat namelijk gedaan en heb nu al behoorlijk wat aankopen gedaan. Aangezien ik al jaren op consoles game heb ik een dikke dosis rts games nodig (het enige genre wat ik echt mis op de consoles)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Kijk anders even in de voorgaande topics, dit is een van de redenen waarom de TS continu wordt bijgewerkt met alle deals!RoaDHouse schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:05:
[...]
Ik heb het idee dat hij niet meer goedkoper gaat worden, staat al een tijdje op hetzelfde bedrag.
Dusss.. mijn account ook even gecheckt..eltweako schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:21:
Dacht dat het een goed idee zou zijn om eens te kijken hoeveel uur en hoeveel geld er in mijn steam account zit: http://steamdb.info/calculator/
Games owned: 117
Games not played 61 (52%)(In my defence, zijn vooral games uit humble bundles e.d.)
Hours spent: 1432.8h (~60 dagen).
Totale waarde van m'n steam acc: €1342,11 als je dat door het aantal gespeelde games deelt is dat €24 per game. Deel je het door het totaal aantal games dan is het €11,47 per game.
Al met al, ik mag niet klagen XD
[ Voor 9% gewijzigd door Madstorm op 22-06-2014 14:27 ]
I'm an Ironman!
[ Voor 75% gewijzigd door Ch3ckmate op 22-06-2014 14:40 ]
Hoeveel badges moet je maken om een level te stijgen? heb hier mn broertje nog op level 5 zitten, zou leuk zijn als ik die nog op 8 krijg. Heb wel elke keer voor hem gestemd namelijkOxigeon schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:21:
Enigste wat ik deze sale gedaan heb is 5euro op mijn wallet zetten om 1 badge te maken voor 40 cent om level 8 te worden. Daarna heb ik alle kaarten die ik moest krijgen op de Market gezet en wat geld gemaakt. Voor elke kaart ontvang je ongeveer 30 cent
Thanks, dat had ik nog niet gevonden, wel huidige level, maar niet hoeveel je moet voor volgende. Dank u zeerThe Inquisitor schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:29:
Druk eens op je badges en je ziet hoeveel XP je nog moet gaanElke badge levert 100XP op uit mijn hoofd.
Haha wat een toplinkeltweako schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:21:
Dacht dat het een goed idee zou zijn om eens te kijken hoeveel uur en hoeveel geld er in mijn steam account zit: http://steamdb.info/calculator/
Games not played 61 (52%)(In my defence, zijn vooral games uit humble bundles e.d.)
Totale waarde van m'n steam acc: €1342,11 als je dat door het aantal gespeelde games deelt is dat €24 per game. Deel je het door het totaal aantal games dan is het €11,47 per game.
Good enough. Ik haal hem binnenTheAnthonyNL schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:11:
[...]
Soort lemmings meets terraria, je moet wel zelf nog dingen minen enzo maar je kan wel gewoon dingen makkelijker bouwen. Early access games zijn nooit altijd compleet af maar op zijn minst wel speelbaar genoeg om verkocht te mogen worden.
Verwijderd
De meeste games zul je ongetwijfeld tijdens een sale hebben gekocht. Die calculators gaan uit van de op dat moment beschikbare prijs via de API van Valve. Dus waarde van je account zou ik met een korreltje zout nemen.Madstorm schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:24:
[...]
Dusss.. mijn account ook even gecheckt..
Games owned 328
Games not played 210 (64%)
Hours spent 2,581.9h
waarde van account 3790 euro...
========
Nu aan het twijfelen om AoE HD te halen.. prijs is leuk, maar ben bang dat ik het nooit ga spelen..
[ Voor 6% gewijzigd door Flame_Flowe op 22-06-2014 14:36 ]
If it's worth doing, it's worth overdoing!
Werkt niet helemaal lekker nee, ik heb alleen bij Assassin's Creed Liberation bericht gehad en die kreeg korting door Black Flag.seez schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:40:
Ik krijg geen melding als een game in mijn verlanglijst in sale gaat? BIj e-mailvoorkeuren is het wel aangevinkt? Is dit een common probleem bij de summersales?
Ik zeg doen, heb nu al bijna 50 uur in de game zitten en de game is best wel verslavend.Oxigeon schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:17:
Flink aan het piekeren om craft the world te kopen. Vind het idee wel leuk. Maar weet het nog niet echt
Hoewel ik kan begrijpen dat het off-topic lijkt te gaan heeft het natuurlijk wel te maken met de sfeer die rondom een steam sale hangt. Het kopen van een game omdat het "maar" €4,99 kost. Alles bij elkaar is het toch een berg geld, zeker als je een X% nooit speelt.Gropah schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:36:
[mbr]Al die stats van accounts zijn leuk, maar hebben niets te maken met de sales. Gelieve deze dan ook niet te plaatsen[/]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Tuurlijk is het een stukje bewustwording en dat kan best goed advies zijn voor de mensen hier, maar als iedereen zijn stats gaat opnoemen wordt het topic al snel een opsomtopic waardoor het niet leuk meer is om te lezen en daarnaast gaat de discussie waar het over hoort te gaan, de sale, ten onder omdat die niet meer te volgens is.eltweako schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:44:
[...]
Hoewel ik kan begrijpen dat het off-topic lijkt te gaan heeft het natuurlijk wel te maken met de sfeer die rondom een steam sale hangt. Het kopen van een game omdat het "maar" €4,99 kost. Alles bij elkaar is het toch een berg geld, zeker als je een X% nooit speelt.
Zie het maar als "bewustwording"
[...]
Met mijn studenten credit card van de ING werkt het prima, ik heb zowel een USA factuur adres als een NL factuur + lever adres. Alles wat USA only is met steam keys koop ik gemakkelijk door bij het kopen mijn USA adres te selecteren.maghribier schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:49:
[...]
is het ook mogelijk om een prepaidachtige creditcard te kopen en dit te gebruiken? of moet het perse een creditcard zijn dat uit de us afkomstig is? heb nooit een creditcard gehad:P
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
[ Voor 39% gewijzigd door Fid3lity op 22-06-2014 15:21 ]
Want er is nu veel nieuws te melden m.b.t. de saleGropah schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:47:
[...]
Tuurlijk is het een stukje bewustwording en dat kan best goed advies zijn voor de mensen hier, maar als iedereen zijn stats gaat opnoemen wordt het topic al snel een opsomtopic waardoor het niet leuk meer is om te lezen en daarnaast gaat de discussie waar het over hoort te gaan, de sale, ten onder omdat die niet meer te volgens is.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Hoe staat het met de bugs? Klinkt echt als een vermakelijke game maar de early access alpha status houdt me wel wat tegen. Nu ik weer eens Prison Break en Orange is the new Black aan het kijken ben zit ik helemaal in zo'n gevangenis sfeer en heb ik hier best zin inkuusj98 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:09:
[...]
Want er is nu veel nieuws te melden m.b.t. de sale
On: net mijn impulsaankoop a.k.a. Prison Architect een uitgeprobeerd, blijkt een veel leuker spel dan verwacht, zo begon ik gisteravond om half 1 en opeens was daar de zon, 6.6 uur achter elkaar dat spel gespeeld![]()
Voor de zomervakans i.i.g. weer meer dan genoeg spelletjes (maar we zijn nog niet klaar...) die ik op vakantie toch niet kan spelen vanwege een brakke Netbook en gebrek aan iets beters
Ik vind Prison Architect in zijn huidige staat een prima game, in ieder geval wel voor de prijs in de sale. Dus pak hem nog even mee in de sale, vermakelijke game waar je al snel vele uren aan kwijt zal zijn. Of het moet je genre niet zijn, dit soort tycoon games.DaFrenk schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:35:
[...]
Hoe staat het met de bugs? Klinkt echt als een vermakelijke game maar de early access alpha status houdt me wel wat tegen. Nu ik weer eens Prison Break en Orange is the new Black aan het kijken ben zit ik helemaal in zo'n gevangenis sfeer en heb ik hier best zin in
Ja, Enhanced Steam he
Voor het geld is het een prima game, is al zeker een jaar het geld waard en er komen steeds weer features bij elke maand.DaFrenk schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:35:
[...]
Hoe staat het met de bugs? Klinkt echt als een vermakelijke game maar de early access alpha status houdt me wel wat tegen. Nu ik weer eens Prison Break en Orange is the new Black aan het kijken ben zit ik helemaal in zo'n gevangenis sfeer en heb ik hier best zin in
Heb je de laatste builds zeker niet gespeeld... Bugs zijn ze deze maand aan het fixen, de build van komende maand zal geen nieuwe features hebben.Xepos schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:42:
Qua bugs valt Prison Architect wel mee. Maar ik vind zelf het spel veel te makkelijk. Alleen in het begin een kleine riot maar zodra je wat geld hebt (en dat krijg makkelijk genoeg) dan wordt het makkelijk en blijft het geld binnenrollen.
Ik snap ook de logica achter het al dan niet versturen van e-mails niet...seez schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:40:
Ik krijg geen melding als een game in mijn verlanglijst in sale gaat? BIj e-mailvoorkeuren is het wel aangevinkt? Is dit een common probleem bij de summersales?
Tevens valt mij op dat games op kinguin e.d. grijze import sites de prijzen ook lekker dalen.
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 22-06-2014 15:55 ]
Die regel zorgt wel voor uiteindelijk vertekende kostenplaatjes.Asgaro schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:54:
[...]
Ik snap ook de logica achter het al dan niet versturen van e-mails niet...
Ik check nu gewoon zelf altijd door mijn wishlist pagina als bookmark op te slaan.
Ik had het graag gezien dat je een bepaalde kostprijs kon instellen, en wanneer de game onder die kostprijs dropt, dat je dan een e-mail sowieso krijgt.
Zelf koop ik namelijk pas games als ze € 4.99 of lager zijn en ik ben zeer tevreden met deze regel (dat ik nu toch al anderhalf jaar hanteer):
- € 4.99 of lager kan je nooit een miskoop noemen.
- zelfs al hanteer je de € 4.99 regel, kan ik nog steeds ruim genoeg games voor die prijs kopen waardoor ik nooit alles heb uitgespeeld tegen de volgende sale. Er is nog steeds een overvloed aan uber cheape games dus. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik een brede smaak aan games heb...
Bizar he ? Het is ook niet dat ik te weinig game ofzo, maar zit niet graag meer achter het bureau te gamen en de laptop is te zwak. Verder spendeer ik de laatste 5 jaar mijn tijd alleen nog op consoles en handhelds, maar ben nu van plan een mini setup te maken voor mijn RtS needs
Dat kan natuurlijk ook, maar wat doe je dan in dit topic?Beakzz schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:57:
![]()
[...]
Bizar he ? Het is ook niet dat ik te weinig game ofzo, maar zit niet graag meer achter het bureau te gamen en de laptop is te zwak. Verder spendeer ik de laatste 5 jaar mijn tijd alleen nog op consoles en handhelds, maar ben nu van plan een mini setup te maken voor mijn RtS needs
Als je het bij een Rus haalt dan is het 5 euroSh4wn schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:59:
Meh, zit te twijfelen of ik AoM: extended edition zo kopen... Al heb ik eigenlijk altijd mijn ongeschreven regel om niks boven de 10 euro te kopen![]()
Ik denk dat ik op de volgende sale wacht... dan is die waarschijnlijk wel met 75% korting.
VerzameldrangFid3lity schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:01:
[...]
Dat kan natuurlijk ook, maar wat doe je dan in dit topic?Wil je niet wegjagen btw
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 22-06-2014 16:11 ]
Bekijk dat als een investering voor je kinderen later (of nu, als je er al hebt).eltweako schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:21:
Maar tegelijkertijd ben ik ook iemand die games uitspeelt, dus heb geen gigantische backlog.Fid3lity schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:56:
[...]
Die regel zorgt wel voor uiteindelijk vertekende kostenplaatjes.
spoiler:
Ok, gekocht! Ik lees zo veel mensen die zeggen talloze uren kwijt te zijn aan deze game, dan is het zeker dat tientje waard. Ik ben enorme Tycoon game fan! Dus dat zit wel goed. Gelijk even uitproberen.. als jullie niks meer van me horen...BioHazard schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:38:
[...]
Ik vind Prison Architect in zijn huidige staat een prima game, in ieder geval wel voor de prijs in de sale. Dus pak hem nog even mee in de sale, vermakelijke game waar je al snel vele uren aan kwijt zal zijn. Of het moet je genre niet zijn, dit soort tycoon games.
*haalt kast van zolder* Kijk kindjes, dit is nou een PC. *blaast stof van kast* Hierop speelde pappa vroeger zijn spelletjes.Asgaro schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:11:
[...]
Bekijk dat als een investering voor je kinderen later (of nu, als je er al hebt).
"Kijk kindjes, jullie papa heeft over de jaren veel games verzameld. Just look at this... Enjoy.".
HOLY SHIIIIIIT DADDYYY
[afbeelding]
Meanwhile on consoles: daar moet je met een stuk of 5 consoles afkomen van op zolder en die dan nog een plaats weten te geven.
Bij Steam is alles bereikbaar via een klik van de muis.
Er zijn uiteraard wel voorwaarden aan dit scenario:
- Steam moet blijven bestaan. Maar ik neem aan van wel... Tenzij Half Life 3 een flop wordt misschien.![]()
- Games van nu moeten compatibel blijven met PC architecturen van later. Maar tot nu toe is dit wel het geval.
Dat lukt mij dan nooit meer. Ik heb op dit moment al zat games die ik verre van uitgespeeld heb (denk aan Far Cry 2) en die ik ook nooit verwacht "nog" uit te gaan spelen. Ik heb de afgelopen sales dankzij verzameldwang veel meer gekocht dan ik op dat moment wilde gaan spelen. Maar gewoon alleen maar omdat ik het dan altijd op kan starten wanneer ik wel zin heb. Zul je zien, dat gebeurt ineens nooit. Deze sale ben ik expres voorzichtiger en wil ik alleen maar games kopen die ik nog echt van plan ben te gaan spelen, zodat mijn backlog procentueel een heel klein beetje krimpt. 80% compleet zie ik mezelf niet snel halen, dan ben ik echt de nodige jaren verder.Asgaro schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:17:
[...]
Maar tegelijkertijd ben ik ook iemand die games uitspeelt, dus heb geen gigantische backlog.
(Ben een completionist in de zin dat ik altijd de ganse main storyline en meeste side quests doe. Maar niet in het extreme dat ik 100% complete wil.)
Ik heb is een hoogtepunt bereikt dat ik denk ik 80% van mijn games heb uitgespeeld. Momenteel ligt het wel terug lager maar ik streef dus voor de 90%.
(100% gaat nooit lukken want er zijn wat uitzonderingen zoals Splinter Cell Chaos Theory en Crysis 1 die altijd crashen...En dan wat te moeilijke games zoals die puzzelgame Braid waar ik me te veel frustreer...)
Nog interesse? Ik heb eventueel kaart 10 voor je. DM me maar als je Monaco daarvoor wilt ruilenIuigi schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:27:
Ik ben nog op zoek naar kaart 9 en 10. Ik heb nog de game monaco over, iemand ruilen?
Volgens mij is het voorgeprogrammeerd...Polbeer91 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:48:
wth is er trouwens met team groen aan de hand?
Volgens mij heeft het daadwerkelijk punten verzamelen voor je team inderdaad vrij weinig nutMortalboy[NL] schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:50:
[...]
Volgens mij is het voorgeprogrammeerd...
Ik begin toch ook mijn twijfels te hebben, gezien de willekeur van de teams zo elk team toch steeds rond de 20% moeten schommelen, hoogstens met 5-10% piekenMortalboy[NL] schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:50:
[...]
Volgens mij is het voorgeprogrammeerd...
Ik zie daarentegen echt niet in, als Steam zou smokkelen waarom ze het zo overdreven duidelijk zouden doen, dat hoeven ze echt niet.DenHond schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:53:
[...]
Ik begin toch ook mijn twijfels te hebben, gezien de willekeur van de teams zo elk team toch steeds rond de 20% moeten schommelen, hoogstens met 5-10% pieken
As soon as purple and red get their 2nd wins according to this plan, they will betray us and try to win a 3rd time. Guarantee it.
Days 8-10 will be every team for themselves.
[ Voor 43% gewijzigd door Polbeer91 op 22-06-2014 16:59 ]
Als het echt zo zou zijn hebben paars en rood al een mooi aantal kaarten kunnen sparen voor op het einde veel punten te genereren.Polbeer91 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:58:
http://www.reddit.com/r/S...as_a_team_green_saturday/
Het lijkt erop dat niet steam, maar de community zelf de boel gerigged heeft
Geeft wel mooie mogelijkheden tot backstabben (waar mensen zich al zorgen over maken zie ik)
[...]
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Ik denk niet het juiste topic om daar over te mopperen, hoe vervelend dan ook... maar als het niet werkt, zoek dan juist even het desbetreffende topic op dan kunnen ze je vast helpen. Of maak een los topic aan oid... een game kan ik die zin niet een defect exemplaar zijn, er zal vast iets te doen zijn.Knud schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:22:
Beetje jammer: tijdens een vorige steam sale ooit eens FC3 gekocht en dacht, laat ik die eens spelen, werkt de game niet
(das dan toch echt zonde van het geld.)
[ Voor 11% gewijzigd door MicGlou op 22-06-2014 17:26 ]
I know - maar vond het ergens wel passen in de trend van bewustwording van je game collectie.MicGlou schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:25:
[...]
Ik denk niet het juiste topic om daar over te mopperen, hoe vervelend dan ook... maar als het niet werkt, zoek dan juist even het desbetreffende topic op dan kunnen ze je vast helpen.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 22-06-2014 17:44 ]
Om op je vraag te beantwoorden: nee ik denk niet dat er een overzicht is van het aantal leden per team.MicGlou schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:29:
Is er ergens overigens een overzicht waar je kan zien hoeveel personen er ongeveer mee doen per team?
Ik dacht toch dat het van dezelfde ontwikkelaar is. Ik meen wel dat er 1 spel in de serie was die nogal kritiek had gekregen.gwystyl schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:43:
Ik meen me te herinneren dat ik in een grijs verleden Jade Empire gespeeld heb en dat erg leuk vond. Aangezien die uit 2007 stamt ga ik daar nu niet meer aan beginnen, maar is Dragon Age hier een soort vervolg op oid? De stijl lijkt in ieder geval vergelijkbaar.... Voor € 5 kan je je er niet echt een buil aan vallen, maar het is toch zonde geld als ik het één keer opstart en daarna nooit meer. Wel apart dat de Ultimate edition net zo duur is als de gewone uitvoering
[ Voor 32% gewijzigd door DenHond op 22-06-2014 17:46 ]
Als je in groen zit, punt scoren!mercapto schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:51:
Hmm, puntje score om 1 kaart te pakken of morgen eventueel 2 kaarten pakken met datzelfde puntje, lastig lastig.
Zie nu dat sommige games op hun pagina niet aangeven dat er kaarten mee te verdienen valt, das irritant
Heb beide gespeeld, is van dezelfde ontwikkelaar, maar DAO is geen vervolg. Speelt zich ook niet in dezelfde wereld af ofzo, staan echt compleet los van elkaar.gwystyl schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:43:
Ik meen me te herinneren dat ik in een grijs verleden Jade Empire gespeeld heb en dat erg leuk vond. Aangezien die uit 2007 stamt ga ik daar nu niet meer aan beginnen, maar is Dragon Age hier een soort vervolg op oid? De stijl lijkt in ieder geval vergelijkbaar.... Voor € 5 kan je je er niet echt een buil aan vallen, maar het is toch zonde geld als ik het één keer opstart en daarna nooit meer. Wel apart dat de Ultimate edition net zo duur is als de gewone uitvoering
Thx ga ik die meenemen, ziet er wel leuk uitPolbeer91 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:21:
[...]
Heb beide gespeeld, is van dezelfde ontwikkelaar, maar DAO is geen vervolg. Speelt zich ook niet in dezelfde wereld af ofzo, staan echt compleet los van elkaar.
DAO kun je je inderdaad geen buil aan vallen, heb zelf 477 uur op de teller volgens steam (zal wel 100u alt-tab bijzitten ofzo).
Mod-cummunity is ook erg gaaf (met dank aan bioware die de game zo modvriendelijk gemaakt heeft, er zit gewoon een override map in de installatie), als je pc het aankan zou ik meteen high-res texture pack binnenhalen
http://www.nexusmods.com/dragonage/mods/15/?
en een modmanager voor het installeren is wel handig
http://www.nexusmods.com/dragonage/mods/277/?
Ik heb net ff de demo gedownload, maar het is wel vaag zeg... misschien als die voor echt weinig langskomt dat ik hem alsnog meeneem, maar nu kan ik er het geduld niet voor opbrengen.Goron schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:04:
Stanley Parable gekocht, best wel geniaal haha
[ Voor 52% gewijzigd door eltweako op 22-06-2014 18:33 ]
Haha, ben benieuwd of dit echt zo gaat lopen en het roze team aan kop gaat straks. Ik heb ook een badge klaarstaan en stel de aankoop van dragon age etc. nog een paar minuutjes uit
Niets...
Met badges verdien je XP. En om bijv. deze sale kaarten te krijgen d.m.v. voten moet je minimaal level 8 zijn.gwystyl schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:41:
Ik heb vandaag juist al mijn kaarten verkocht en op die manier wat extra korting gekregen op Dragon Age .... geen idee wat ik met badges aan moet. Ik gebruik steam als handige manier om de spellen die ik heb te verzamelen, maar het zal me een zorg zijn wat voor badges de rest van de wereld bij mijn profiel ziet.
Dat gaat ook nergens over allemaal, hoe meer geld je uitgeeft, hoe hoger je steamlevel en hoe meer plaatjes je hebt. En alsof iemand op je profiel gaat kijken en dan onder de indruk moet zijn.gwystyl schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:41:
Ik heb vandaag juist al mijn kaarten verkocht en op die manier wat extra korting gekregen op Dragon Age .... geen idee wat ik met badges aan moet. Ik gebruik steam als handige manier om de spellen die ik heb te verzamelen, maar het zal me een zorg zijn wat voor badges de rest van de wereld bij mijn profiel ziet.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
2x Battleblock á €14.99Pheace schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:06:
Voor ons word het twee copies Battleblock Theater, Borderlands 2, Kingdoms of Amalur, Tomb Raider hebben we al
Nee, Borderlands 2 en Amalur hebben we eerder ooit al gekocht. Het word enkel 2x Battlleblock van de lijst van vandaag. 2x €3.74 dus, of waarschijnlijk nog wel minder via Steam tradingeltweako schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:10:
[...]
2x Battleblock á €14.99
2x Borderlands 2 á €29.99
2x Kingdoms of Amalur á €19.99
Totaal: €129,94
- €97,50 Summersale korting
Dat is dan €32,44, spaart u ruilkaarten?
[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 22-06-2014 19:14 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Alexxxxxxxxxx op 22-06-2014 19:15 ]
Zelfde voor Borderlands. De Borderlands GOTY + Borderlands 2 is nu in ene overal voor €11,99 te koop.TheAnthonyNL schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:12:
Best triest van kingdoms of amalur, zo zie je jaren geen sale en dan ineens poof steam sales van die game everywhere (amazon, steam) ... i feel betrayed.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ja idd. Ik zat een jaar te wachten totdat ie in de sale kwam, toen maar gekocht op Steam voor veel geld en tijdje later was het een tientjeTheAnthonyNL schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:12:
Best triest van kingdoms of amalur, zo zie je jaren geen sale en dan ineens poof steam sales van die game everywhere (amazon, steam) ... i feel betrayed.
Steam/XBL: Avioto
Zucht maar bij die game was er niks aan de hand, kingdoms of amalur had een schuld aan de rhode island state, welke geen permissies gaf voor eventuele updates of sales... dus gelijk iedereen op straat.... gewoon een drama. Daarnaast game wordt ondergewaardeerd terwijl het gewoon een juweel van een game is.Yorin schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:14:
[...]
Zelfde voor Borderlands. De Borderlands GOTY + Borderlands 2 is nu in ene overal voor €11,99 te koop.
I'm an Ironman!
Voor je gevoteMadstorm schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:20:
Mochten mensen niet weten wat ze gaan voten.. Darksiders II staat nog op mijn wishlist.. Dus daar mag je op stemmen als je wil
heb de game op de ps3 gespeeldMadstorm schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:20:
Mochten mensen niet weten wat ze gaan voten.. Darksiders II staat nog op mijn wishlist.. Dus daar mag je op stemmen als je wil
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Daar zijn wel plannen voor hoor. Alleen de originele studio is pleite, de meeste zitten nu bij Crytek en ze werken aan Hunt.spartacusNLD schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:21:
[...]
heb de game op de ps3 gespeeldecht leuk! wel jammer dat er geen vervolg meer komt
Steam/XBL: Avioto
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Jumpscare, je kan namelijk niks in spel, alleen verstopen, wegrennen of dood gaan.Vrijdag schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:31:
Is Outlast meer een jumpscare horrorspel of meer een survival met beklemmende sfeer zoals Amnesia of Penumbra? De trailer ziet er uit als meer gefocust op actie namelijk.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq