Zet ik mijn 2 dubbele kaarten op steamep heb ik in 10 seconden meteen 5 trade requests...
Ik ga voor de summercards funded titan quest, dus je hebt geluk!Madstorm schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:20:
Mochten mensen niet weten wat ze gaan voten.. Darksiders II staat nog op mijn wishlist.. Dus daar mag je op stemmen als je wil
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dat nieuwe tradebuy/sell systeem 
Werkt echt veel onhandiger.
Werkt echt veel onhandiger.
[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 22-06-2014 19:43 ]
Trade system? je bedoelt buy/sell system?
Hmm, ik twijfel. Heb in mijn lijst Amnesia, Penumbra, Scratches en Darkfall. Misschien dat Outlast daar wel tussen past als iets meer actievere horrorgame.WeAreLegion schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:32:
[...]
Jumpscare, je kan namelijk niks in spel, alleen verstopen, wegrennen of dood gaan.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik speel het niet want vind die games dood eng haha maar het schijnt wel een goed spel te zijnVrijdag schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:35:
[...]
Hmm, ik twijfel. Heb in mijn lijst Amnesia, Penumbra, Scratches en Darkfall. Misschien dat Outlast daar wel tussen past als iets meer actievere horrorgame.
Wat vinden jullie van battleblock theater? Ik vind het er wel grappig uitzien
Dat is de game ook totaal 100%marijn13 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:45:
Wat vinden jullie van battleblock theater? Ik vind het er wel grappig uitzien
Outlast en Battleblock net maar gekocht. Ik ben vooral benieuwd naar Outlast, tijdje geleden dat ik een horror game heb gespeeld.
Schade tot nu toe:
- Euro truck simulator 2
- The walking dead season 2
- Payday 2
- Outlast
- Battleblock
Ik vind het nog meevallen! Hopelijk komt RoN nog voorbij maar daar twijfel ik een beetje over.
Schade tot nu toe:
- Euro truck simulator 2
- The walking dead season 2
- Payday 2
- Outlast
- Battleblock
Ik vind het nog meevallen! Hopelijk komt RoN nog voorbij maar daar twijfel ik een beetje over.
Wat is Borderlands 2 eigenlijk? Vind 7,50 nog een beetje stevig, maar eerst jullie meningen...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Om geen heel verhaal hier te gaan typen geef ik je als tip deze link mee : YouTube: ► WTF Is... - Borderlands 2? Daarnaast zijn kritiek met een korreltje zout nemen.kuusj98 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:53:
Wat is Borderlands 2 eigenlijk? Vind 7,50 nog een beetje stevig, maar eerst jullie meningen...
[ Voor 6% gewijzigd door TheAnthonyNL op 22-06-2014 20:00 ]
Als je hem nog niet hebt, is BL2 het geld dubbel en dwars waard. Zelfs singleplayer... Heb de game sinds dag 1.
hmm zit nu wel echt te twijfelen bij PA. maar vind 15 nog best veel.
BL2 lijkt me ook wel cool.
Ik heb meer games dan verwacht aangeschaft. Dit zijn de games die ik tot nu toe heb aangeschaft:
kane and lynch: dead men
the wolf among us
metro last light
age of empires 2 hd
skyrim legendary
papers, please
rage
dont starve
En we zijn nog maar een paar dagen bezig. Ik hou mijn hart vast.
kane and lynch: dead men
the wolf among us
metro last light
age of empires 2 hd
skyrim legendary
papers, please
rage
dont starve
En we zijn nog maar een paar dagen bezig. Ik hou mijn hart vast.
Euhm.. Het spel is nog niet eens uit en je vindt 15 euro al veel?beebie121 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:03:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb PA maar gewoon gekochtbeebie121 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:03:
Metro: Last Light (check)
Nou ben ik eigenlijk wel klaar met wat ik echt wilde kopen. Als Dishonored voor 75% off voorbij komt neem ik die misschien nog mee, zelfde geld voor GRID 2 met discount.
Nou ben ik eigenlijk wel klaar met wat ik echt wilde kopen. Als Dishonored voor 75% off voorbij komt neem ik die misschien nog mee, zelfde geld voor GRID 2 met discount.
Nee. De ene is de BL2 GOTY en de andere is BL2 + BL1 GOTY.Ozza schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:07:
Wat is verschil tussen die 11,24 en 11,99 van BL2? Is toch precies zelde pakket?
[ Voor 38% gewijzigd door Fid3lity op 22-06-2014 20:11 ]
Kun je een coupon gebruiken bovenop een sale-korting? Heb er zojuist 2 gekregen voor pixal piracy
heb PA ook maar gekocht.. ik dacht dat die al een jaar uit was (staat bij steam sinds juni 2013)
Dat kan. Kwestie van even zelf proberen he?Polbeer91 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:10:
Kun je een coupon gebruiken bovenop een sale-korting? Heb er zojuist 2 gekregen voor pixal piracy
[ Voor 7% gewijzigd door Fid3lity op 22-06-2014 20:14 ]
Nee dat kan n iet, daarnaast werkt het vaak niet in combinatie met aanbiedingen...
Spel kwam toen op steam (na een kickstarter gebeuren) ze hebben laatst een update gedaan met single player modes er inbeebie121 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:12:
heb PA ook maar gekocht.. ik dacht dat die al een jaar uit was (staat bij steam sinds juni 2013)
Dat kan dus niet, je mag korting niet combineren in dit geval. Helaas.Fid3lity schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:14:
Dat kan. Kwestie van even zelf proberen he?
Zijn kritiek klinkt anders best wel overtuigend, en met nog 17.50 op m'n wallet kan ik niet random spel A t/m Z kopen...TheAnthonyNL schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:59:
[...]
Om geen heel verhaal hier te gaan typen geef ik je als tip deze link mee : YouTube: ► WTF Is... - Borderlands 2? Daarnaast zijn kritiek met een korreltje zout nemen.
Hmm, moeilijk
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Wat gek, meen me te herinneren dat me dat gisteren wel lukte. Nouja.IceStorm schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:17:
[...]
Dat kan dus niet, je mag korting niet combineren in dit geval. Helaas.
Bij Toki Tori 2+ werkt dat namelijk wel gewoon. Misschien foutje (gisteren / vandaag) of omdat het een EA game is?
[ Voor 18% gewijzigd door Fid3lity op 22-06-2014 20:21 ]
pfff, dat is best veel. Welke games heb je gehaald?
iemand?Ozza schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:07:
Wat is verschil tussen die 11,24 en 11,99 van BL2? Is toch precies zelde pakket?
Dat heb ik volgens mij op de vorige pagina nog gezegd.
Fid3lity schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:09:
[...]
Nee. De ene is de BL2 GOTY en de andere is BL2 + BL1 GOTY.
Edit: daarbij moet opgemerkt worden dat de BL2 uit setje 2 niet de GOTY is volgens de Store pagina.
[ Voor 46% gewijzigd door Fid3lity op 22-06-2014 20:22 ]
Wat ik zo zie is dat je voor 11,24 Borderlands 2 + DLC krijgt en voor 11,99 Borderlands 1 + DLC en Borderlands 2 krijgt.
Alien colial marinesmaghribier schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:19:
[...]
pfff, dat is best veel. Welke games heb je gehaald?
ac brotherhood
alle bioschocks
dead island riptide
far cry 3 blood dragon
garry's mod
hit man absolution en sniper challenge
just cause 2 single en multiplayer
saints row
vampire the masquerade
en nog wat andere
Naja, gewoon maar gekocht, inclusief de Whisteblower dlc.WeAreLegion schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:42:
[...]
Ik speel het niet want vind die games dood eng haha maar het schijnt wel een goed spel te zijn
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit doen we hier niet
[ Voor 86% gewijzigd door Gropah op 22-06-2014 20:44 ]
Nou, dan toch iets gekocht...
Payday The Heist met 90% korting is toch wel de moeite
edit : Team Pink is er alweer vandoor de buit.
Payday The Heist met 90% korting is toch wel de moeite
edit : Team Pink is er alweer vandoor de buit.
[ Voor 23% gewijzigd door mercapto op 22-06-2014 20:48 ]
Wel vreemd om te zien dat het metro "complete" pakket 60 cent duurder is dan alle losse onderdelen in het pakket bij elkaar. Zie ik iets over het hoofd?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Team Pink FTW 
Hier ook al meer uitgegeven dan bedoeld. Ik was nog met backlog van vorige sale bezig.. dus begin aardig achter de feiten aan te lopen. Maar met een drang naar 100% game completion gaat het niet zo snel
• Postal
• Postal 2
• BioShock Triple Pack
• Skyrim
Hier ook al meer uitgegeven dan bedoeld. Ik was nog met backlog van vorige sale bezig.. dus begin aardig achter de feiten aan te lopen. Maar met een drang naar 100% game completion gaat het niet zo snel
• Postal
• Postal 2
• BioShock Triple Pack
• Skyrim
[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 22-06-2014 20:54 ]
Is Battleblock Theatre die €3,74 waard?
Dat moet je toch echt zelf bepalenIkBenBeter schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:56:
Is Battleblock Theatre die €3,74 waard?
Steam/XBL: Avioto
Ik heb Battleblock theatre gehaald
kan niet mis gaan voor 3,74
Houdt die aankooplijstjes nou eens tot het eind van de sale. Het topic wordt vreselijk onleesbaar met al die 'kijk eens wat ik heb gekocht' lijsten. Aan het einde van de sale hoeft niemand meer de game aanbiedingen bij te houden dus dan mogen jullie je gang gaan, + dat ik dan, traditioneel gezien, een poll maak met de uitgaven in €,
'de community' heeft bedacht dat het minder geld kost als je iedereen 2 keer laat winnenmarkdm schreef op zondag 22 juni 2014 @ 21:13:
Hoe kan het dat het groene team zo'n grote voorsprong heeft? Een voorsprong begrijp ik nog wel maar meer dan 2 keer zo veel dan de rest is echt raar.
http://www.reddit.com/r/S...rk_as_a_team_pink_sunday/
Waar meen je dat te zien?
Op dit moment zie ik namelijk een roze team met een grote voorsprong.
Gister was dat het groene team, en op dag 1 van de sale het paarse.
Dit komt overeen met de afspraak die op Reddit (enorm grote community) is gemaakt om iedere dag een ander team te laten winnen.
Op dit moment zie ik namelijk een roze team met een grote voorsprong.
Gister was dat het groene team, en op dag 1 van de sale het paarse.
Dit komt overeen met de afspraak die op Reddit (enorm grote community) is gemaakt om iedere dag een ander team te laten winnen.
De macht van Redditmarkdm schreef op zondag 22 juni 2014 @ 21:13:
Hoe kan het dat het groene team zo'n grote voorsprong heeft? Een voorsprong begrijp ik nog wel maar meer dan 2 keer zo veel dan de rest is echt raar.

Alle kindjes willen spelen met het speelgoed, niet de beste wint
project zomboid klinkt ook best interessant.
Humor , levelen en lootenkuusj98 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:53:
En Gearbox heeft het geld van Alien Colonial Marines in Borderlands 2 gestopt.
http://www.vg247.com/2013...ays-alleged-sega-staffer/
http://www.vg247.com/2013...ays-alleged-sega-staffer/
Hier in het topic (of eigenlijk: op het forum) mogen we niet overleggen over 4-packs. Is er een plek waar 'we' dat wel doen? Die 4-packs zijn vaak nog veel leuker van prijs...
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Niet op Tweakers helaas.Paul schreef op zondag 22 juni 2014 @ 21:28:
Hier in het topic (of eigenlijk: op het forum) mogen we niet overleggen over 4-packs. Is er een plek waar 'we' dat wel doen? Die 4-packs zijn vaak nog veel leuker van prijs...
Kun je borderlands 2 ook prima solo spelen? En moet je deeltje 1 gespeeld hebben? (heb die wel liggen, maar ik vond het na een uurtje eigenlijk al niet zo leuk meer..of vond het te lang duren voordat er wat gebeurde, kan het me niet meer herinneren.)
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Prima solo te doen, uren plezier als je alle dlcs erbij hebt, denk nu dat ik de laatste run met alle dlcs een kleine 50uur heb gespeeldKnud schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:13:
Kun je borderlands 2 ook prima solo spelen? En moet je deeltje 1 gespeeld hebben? (heb die wel liggen, maar ik vond het na een uurtje eigenlijk al niet zo leuk meer..of vond het te lang duren voordat er wat gebeurde, kan het me niet meer herinneren.)
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Goed te doen alleen en een goed spel. Maar 1 = 2 naar mijn mening dus als je 1 niks vond dan is het twijfelachtig dat je 2 wel leuk zal vinden.
BL2 is solo ook al behoorlijk humor, al lijkt het mij met MP nog wel een stuk leuker. Hij is heel wat beter dan het al geweldige deel 1, en deel 1 gespeeld hebben is soms wel handig, maar opzich het zijn het grotendeels losstaande verhalen. En anders doet de wiki van Borderlands het ook prima.
Zeker met alle DLC erbij is het echt een topspel, zeker de laatste, door D&D geinspireerde, DLC vond ik humor.
Zeker met alle DLC erbij is het echt een topspel, zeker de laatste, door D&D geinspireerde, DLC vond ik humor.
People as things, that’s where it starts.
Aliens: Colonial Marines staat nu voor €9,99. Zal die nog goedkoper worden?
Of is de game zo enorm slecht dat het het geld niet waard is
Ik vond hem bar en bar slecht, zonde als je je geld daaraan gaat uitgeven.Grudgie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:25:
(maar dat is mijn mening).
TotalBiscuit is redelijk duidelijk in zijn mening over het spel
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Over TotalBiscuit gesproken.
De Salebox voor vandaag:
De Salebox voor vandaag:
[ Voor 26% gewijzigd door eltweako op 22-06-2014 22:39 ]
Heb hem gisteren ergens anders gekocht , had niet verwacht dat hij nog zó goedkoop zou worden op steam, en ik vind het persoonlijk een erg toffe game tot nu toe.Knud schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:13:
Ter land, ter zee en in de kroeg
Bedankt voor de input mbt tot Borderlands 2. Ik ga er nog ff nachtje over slapen en kijk morgen wel of het een impulsaankoop wordt.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
The Wolf Among Us is ook lekker goedkoop, net geen 8 euro, geweldige game!
en is prima solo te spelen !Knud schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:57:
Bedankt voor de input mbt tot Borderlands 2. Ik ga er nog ff nachtje over slapen en kijk morgen wel of het een impulsaankoop wordt.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Vlak voor de sale was die zelfs 4,99Grudgie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:25:
Een nachtje slapen over een impuls aankoopKnud schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:57:
Knud schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:57:

Aliens: Colonial Marines is nog geen 10 cent waard, niet kopen die troep.
Als ik Borderlands 2 al heb en ik koop de GOTY editie.. Krijg ik dan gewoon alleen de DLC erbij of heb ik dan 1x Borderlands 2 en 1x Borderlands GOTY in mijn library staan?
Als ik Borderlands 2 al heb en ik koop de GOTY editie.. Krijg ik dan gewoon alleen de DLC erbij of heb ik dan 1x Borderlands 2 en 1x Borderlands GOTY in mijn library staan?
[ Voor 54% gewijzigd door Voxalizer op 22-06-2014 23:15 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Alleen jammer dat de goty nog steeds niet alle dlc bevat...Beakzz schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:05:
[...]
Een nachtje slapen over een impuls aankoopDat ga ik ook proberen in te voeren
Je mist nog het ultimate vault hunter season 2 pack en een paar losse missies die zijn uitgegeven voor Amerikaanse feestdagen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Niemand die hier wat zinnigs over weet te zeggen?rockhopper schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:52:
Wel vreemd om te zien dat het metro "complete" pakket 60 cent duurder is dan alle losse onderdelen in het pakket bij elkaar. Zie ik iets over het hoofd?
Ik vraag me dus af of ik ze beter allemaal los kan halen of mis ik dan iets dat ik met de 'complete edition' wel zou hebben? Alvast dank.
Heuh, Metro: Last Light wordt als onderdeel niet meegeteld en heeft los geen waarde meer. Je kunt 'm alleen nog als Complete kopen.rockhopper schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:27:
[...]
Niemand die hier wat zinnigs over weet te zeggen?
Dan mis je Metro: Last Light zelf dusIk vraag me dus af of ik ze beter allemaal los kan halen of mis ik dan iets dat ik met de 'complete edition' wel zou hebben? Alvast dank.
[ Voor 24% gewijzigd door Fid3lity op 22-06-2014 23:35 ]
Volgens mij is dat lijstje van 6.19 euro alleen maar de DLC, zonder de basis game. De complete edition is dus alsnog goedkoper, omdat daar de game zelf ook bij zit.rockhopper schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:27:
[...]
Niemand die hier wat zinnigs over weet te zeggen?
Ik vraag me dus af of ik ze beter allemaal los kan halen of mis ik dan iets dat ik met de 'complete edition' wel zou hebben? Alvast dank.
Edit: idd zoals hierboven ook al staat: Je kunt de game niet eens meer los kopen op dit moment.
[ Voor 9% gewijzigd door Voxalizer op 22-06-2014 23:33 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Kijk ik wist wel dat ik ergens overheen keek, dat zijn antwoorden waar ik wat aan heb. Bedankt allemaal
Door die summer sale ben ik ook weer wat actiever geworden met die trading cards, heb alweer 2 badges klaarstaan voor pink friday!
Pardon, deze game is het gewoon waard om te spelen hoor... nadat ze verschillende patches hebben uitgebracht (wat mij geen reet scheelt want ik speel het toch wel) lijkt het meer op de e3 versie...Voxalizer schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:14:
Aliens: Colonial Marines is nog geen 10 cent waard, niet kopen die troep.
X: rebirth 2.0 is in de flitskorting voor €25 maar ik heb zo mijn twijfels. Is er een 2.0 review uitgekomen of is het nog net zo bagger als bij launch? Ik vind alleen maar reviews van de launch versie en op steam reviews/feesback word ik niet heel veel wijzer.
Okay niet de best gekozen woorden
En heb je al besloten of het een impulsaankoop wordt?
Ik blijf me verbazen over die scores van teams, nu is het nek-aan nek tussen 2t/m5 en roze heeft 3x zoveel punten. Waar komt dat in hemelsnaam vandaan
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
PlanningMagic schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:59:
Ik blijf me verbazen over die scores van teams, nu is het nek-aan nek tussen 2t/m5 en roze heeft 3x zoveel punten. Waar komt dat in hemelsnaam vandaan
Fairplay is niet alleen bij de Fifa terug te vinden.
Het maakt deze sale helaas dodelijk saai dat alles al vast staat.
Slechtste idee ooit.
Slechtste idee ooit.
Ah, dat verklaard een boel, maar toch bijzonder dat het zo unaniem wordt toegepast
Ik zal vandaag nog even wat sets compleet maken om morgen in te leveren voor team blue
[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 23-06-2014 10:05 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Denk eerder dat, wanneer mensen zien dat hun team zwaar achter staat dat ze hun crafts bewaren voor een andere dag. Op die manier gebeurt het vanzelf zodra een team fatsoenlijk voor staat.Magic schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:03:
[...]
Ah, dat verklaard een boel, maar toch bijzonder dat het zo unaniem wordt toegepast
En als je denkt dat dit vaststaat... wacht maar tot de eerste teams hun 2de keer gewonnen hebben, die zullen nog wel hun best doen om nog een keer te winnen ten koste van de teams die nog geen 2de keer gehad hebben
Nee nog niet eigenlijk - die Goty editie heeft niet alle DLC.. en wil het dan wel meteen compleet hebben als het even kan. Maar goed.. kan nog dagje bedenken of ik het wil kopen of niet.markdm schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:57:
[...]
En heb je al besloten of het een impulsaankoop wordt?
Vind het juist wel netjes, ze hadden het alleen wel eerlijk kunnen mededelen.mercapto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:03:
Fairplay is niet alleen bij de Fifa terug te vinden.
Slechtste idee ooit.
'Wij delen iedereen in teams en je kan om de zoveel dagen kans maken op gratis stuff.'
Nu gaat iedereen als een gek craften of kopen zonder dat het iets toevoegd
[ Voor 9% gewijzigd door solique op 23-06-2014 10:08 ]
Dit is niet de bedoeling van Steam geweest hoor. Die wilde dat de strijd losbarstte, want des te meer geld verdienen ze.
Het zijn de jongens van Reddit die zo verstandig zijn om te beseffen dat dit voor ons, de gamers, de goedkoopste manier is om het meest te profiteren.
Het zijn de jongens van Reddit die zo verstandig zijn om te beseffen dat dit voor ons, de gamers, de goedkoopste manier is om het meest te profiteren.
Tja, dat krijg je met mensen die zich niet in kunnen houden 
Als je moeite hebt je geld in je zak te houden om een ruilkaart spelletje te winnen dan hou je het deze sale ook niet goedkoop en kon je net zo goed wel gewoon aan de "race" meedoen.
Ze willen wel allemaal maar wat te graag geld verdienen aan de sale kaarten die ze krijgen. Gooi die dan ook voor 3 cent online zodat iedereen er wat aan heeft
Als je moeite hebt je geld in je zak te houden om een ruilkaart spelletje te winnen dan hou je het deze sale ook niet goedkoop en kon je net zo goed wel gewoon aan de "race" meedoen.
Ze willen wel allemaal maar wat te graag geld verdienen aan de sale kaarten die ze krijgen. Gooi die dan ook voor 3 cent online zodat iedereen er wat aan heeft
Dat gaat mogelijk ook gebeuren als Paars hun tweede dag heeft gewonnen.frickY schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:09:
Dit is niet de bedoeling van Steam geweest hoor. Die wilde dat de strijd losbarstte, want des te meer geld verdienen ze.
Dan heb je nog steeds Borderlands 2 in je lijst staan. De lijst van DLC die je hebt wordt gewoon geüpdated.Voxalizer schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:14:
Ik denk dat dat nog lastig wordt, andere teams hebben natuurlijk opgespaard, en paars heeft dan niets meer. Plus dat alle teams als dat gebeurd waarschijnlijk bij paars punten weg gaan stelenFid3lity schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:16:
[...]
Dat gaat mogelijk ook gebeuren als Paars hun tweede dag heeft gewonnen.
Dan barst de strijd toch los?Polbeer91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:22:
[...]
Ik denk dat dat nog lastig wordt, andere teams hebben natuurlijk opgespaard, en paars heeft dan niets meer. Plus dat alle teams als dat gebeurd waarschijnlijk bij paars punten weg gaan stelen
True, ik bedoelde dat ik niet denk dat paars een kans maakt, maar da's wel strijd inderdaad, dus die geef ik je
[link]lets say, the highest number of steam users was 7,2 M, lets say that there are 7,2 M users in total (sure i know that there are more). but to make it simple, lets assume that STEAM has 7,2 M users.
WE KNOW, that NOT EVERY user is participating in this event.
to participate in this EVENT you dont need to craft summer badge, you may craft ANY OTHER badge, and you will participate with 1 point.
Lets assume, that over day 1, day 2 and day 3 every badge crafted was simple badge, of any game, that gives only 1 point. OK? and 1 person is crafting only 1 badge per day. So, 1 person is participating only with 1 point everyday. (we only assume that)
if this assumption is correct, then number of points is equal to number of participants (sure there are stolen points, but lets assume there also are bonus points from tokens, so they negate each other)
MAXIMUM number of points collected daily from each color is about: 558 000 RED; 503 000 PURPLE; 403 000 PINK; 673 000 GREEN; 395 000 BLUE;
as we assumed, 1 point is eaqual to 1 person who is crafting 1 badge of any game. if we sum points of each team, we get the number of players participating everyday RED+ PUR + PIN + GRE + BLU = 2 532 000 players So, according to our assumption, there are 2,5 M steam users, who participate every day. And if you do not participate, it's the same as if you do not belong to any team.
So that was assumption. But now we can add our knowledge, that people may be crafting SUMMER BADGES that give 10pts, and not 1. And some people are even crafting multiple badges, not only 1 per day.
That means, that there are even less than 2,5 M people participating daily.
Believing that every team has about the same amount of people. It's most likely, that there are ~ 300k - 400k active participants in each team.
Most of them craft 1 badge that gives 1 point. Others may be crafting more, and there are those who craft SUMMER BADGES.
So there are only ~ 1,5 M to 2M steam users who are assigned to a specific team, and participate everyday.
If your team has 300k users who participated, and your team won, your chance to win games from wishlist is: 1 / 10000
Now about the money spent: To get 1 point you have to craft 1 game badge, lets say game has 5 cards, you get 2 from playing, other 3 cards cost 0,1 €, so it's 0,3€ to get 1 point, so to get 10 pts you need 3€ which is about the same, as buying 10 summer cards AT THIS MOMENT. (on day 1 cards were even more expensive) but if 10 pts cost 3 €, then people have spent ~ 1 880 000 € if we would count it by day 1 standarts, when 10 pts cost 4€, then people have spent ~ 2 500 000
so it's definetly more than 2M spent on badge crafting. and from my previous calculations, there are only ~ 1,5 M - 2M people in total who are spending money.
when person who participates each day with 1 point spends only ~ 1€ over 3 days. (0,3€ daily)
Als die nummers een beetje in de buurt komen is de gegenereerde omzet voor Valve wel leuk. Daar kunnen ze die, in totaal, 900 games wel van vergoeden. Dat zou 10% van de dikgedrukte nummers zijn.
Ik doe niet actief mee aan het evenement, zet al m'n cards vrijwel direct te koop. Nu niet meer, want de inkomsten liggen <0,20. Wie weet is bewaren voor de laatste dag nog wel een leuk idee als iedereen mogelijk echt free for all gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 23-06-2014 10:39 ]
Is er eigenlijk een manier om al die kaartjes gewoon in 1 keer te koop te zetten. Heb er een stuk of 100 en ik doe er toch geen klap mee. Alleen heb er gister een stuk ofwat on sale gezet, maar dat is meer werk dan die 5ct me waard is.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Nee, kan alleen stuk voor stuk. Is een klusje ja.heuveltje schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:36:
Is er eigenlijk een manier om al die kaartjes gewoon in 1 keer te koop te zetten. Heb er een stuk of 100 en ik doe er toch geen klap mee. Alleen heb er gister een stuk ofwat on sale gezet, maar dat is meer werk dan die 5ct me waard is.
Maar een game met 5 kaarten...daar speel je er 3 van vrij, niet 2...Fid3lity schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:35:
[...]
[link]
Als die nummers een beetje in de buurt komen is de gegenereerde omzet voor Valve wel leuk. Daar kunnen ze die, in totaal, 900 games wel van vergoeden. Dat zou 10% van de dikgedrukte nummers zijn.
Dus dan koop je er 2 bij,...
Zeker geen echte steam speler deze gast
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.
Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.
Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]