Steam Summer Sale 2014

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste
Acties:
  • 82.783 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Beetje crap sale deze keer... nog niet echts games gehad waarvan ik heb "Yes, die wil ik!"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

mercapto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:40:
[...]

Maar een game met 5 kaarten...daar speel je er 3 van vrij, niet 2...
Dus dan koop je er 2 bij,...
Zeker geen echte steam speler deze gast ;)
Gewone game kaarten maken voor het gemiddelde niet veel uit of het er nou 1 meer of minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
heuveltje schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:36:
Is er eigenlijk een manier om al die kaartjes gewoon in 1 keer te koop te zetten. Heb er een stuk of 100 en ik doe er toch geen klap mee. Alleen heb er gister een stuk ofwat on sale gezet, maar dat is meer werk dan die 5ct me waard is.
Je kunt ze natuurlijk altijd allemaal tegelijk met mij ruilen voor 1 chat icon van mij, ben je er vanaf ;)

Op de market is het helaas per stuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:04
lanerios schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:43:
Beetje crap sale deze keer... nog niet echts games gehad waarvan ik heb "Yes, die wil ik!"
Akkoord. Al elke dag paar keer rondgekeken in de hoop iets leuks te vinden, maar het is echt magertjes. Ik vind ook de sfeer in vergelijking met vorig een pak minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Fid3lity schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:43:
[...]

Gewone game kaarten maken voor het gemiddelde niet veel uit of het er nou 1 meer of minder is.
Ik snap die hele vergelijking niet zo.
Het zijn allemaal aannames.
Als ik na 10 minuten zie dat mijn team al 20.000 punten achter staat ga ik echt niet 10 Sale badges maken in de hoop dat mijn solo inzet het hele team laat winnen.
Dus zelfs de niet-reddit mensen zitten nu te wachten op de dag, of zelfs de laatste 10 minuten dat ze zeker weten dat ze er iets aan hebben.
Hele berekening is wat mij betreft onzin na dag 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
sfeer mist er totaal.. zat vorige keren met vrienden te kijken naar coole games, en te bedenken welke games er nog zouden komen. En deze keer totaal niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:49
lanerios schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:43:
Dat ligt aan jou en niet de sale, wordt beetje moe van deze posts in dit topic. Als er niks bij zit, post dan niets. :)

Ik heb bijvoorbeeld al een hoop leuke games gekocht waarvoor ik echt op deze sale zat te wachten!! :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

lanerios schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:49:
sfeer mist er totaal.. zat vorige keren met vrienden te kijken naar coole games, en te bedenken welke games er nog zouden komen. En deze keer totaal niet.
Leuk voor je blog maar dat je dit keer niet gezellig met je vrienden de sale volgt hoeft toch echt niet aan de sale te liggen. Er komen genoeg mooie deals voorbij. Dat jij niet geinteresseerd in die deals bent dat ligt niet aan de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dr zitten ook dit keer inderdaad best goede games bij, probleem is dat ik ze inmiddels allemaal al heb :P

Voorgaande jaren vond ik altijd dat de eerste paar dagen een paar flinke klappers, en de rest pappen en nathouden. Volgens mij is het veel beter verdeeld dit jaar.

[ Voor 44% gewijzigd door Magic op 23-06-2014 10:51 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Magic schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:51:
Dr zitten ook dit keer inderdaad best goede games bij, probleem is dat ik ze inmiddels allemaal al heb :P
En daar zit meestal de crux bij de mensen die zeggen dat het 'Deze keer zuigt'. Omdat ze de goede deals al hebben en dus negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

mercapto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:49:
[...]

Ik snap die hele vergelijking niet zo.
Het zijn allemaal aannames.
Als ik na 10 minuten zie dat mijn team al 20.000 punten achter staat ga ik echt niet 10 Sale badges maken in de hoop dat mijn solo inzet het hele team laat winnen.
Dus zelfs de niet-reddit mensen zitten nu te wachten op de dag, of zelfs de laatste 10 minuten dat ze zeker weten dat ze er iets aan hebben.
Hele berekening is wat mij betreft onzin na dag 2.
Tuurlijk zijn het allemaal aannames, hij maakt ook niet meer dan een onderbouwde schatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

Magic schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:51:
Afbeeldingslocatie: http://heahea.org/img/389-Impossibru.jpg

de steam sale is veel groter dan de frontpage he ;)

ga eens op zoek in de catalogus en je komt nog veel meer goede games tegen die je wellicht nog niet kende :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zucht.. weer gezeik "als je niet super positief bent, ben je niks waard in het topic" niveau is er weer.

Ik mis de echt goede leuke games

Unreal
Doom
Quake
Paar goede RPG's (niet constant witcher en Skyrim in de sale.. die heeft iedereen nu echt wel, en zelfde met Dragon Age)

Het zijn elke sale dezelfde games, elke keer veranderd er bijna niks. Erg jammer zo.

flash sales waar ik echt op hoop:

Quake Collection
Doom Classic Collection
Een echt goede tactical game (Total war game misschien? :p nog nooit gespeeld)
wat lekkere indies

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 23-06-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
lanerios schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:52:
Zucht.. weer gezeik "als je niet super positief bent, ben je niks waard in het topic" niveau is er weer.

Ik mis de echt goede leuke games

Unreal
Doom
Quake
Paar goede RPG's (niet constant witcher en Skyrim in de sale.. die heeft iedereen nu echt wel, en zelfde met Dragon Age)

Het zijn elke sale dezelfde games, elke keer veranderd er bijna niks. Erg jammer zo.
Lief dagboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Aankopen tot zover:
Euro Truck Simulator 2 + Going East DLC: Had deze al minder legaal gespeeld dus nu gekocht :) Leuk om af en toe een ritje te doen.
PayDay 2: Idee is om dit met anderen te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

lanerios schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:52:
Dat is niet waar. Het is gewoon vervelend voor de volgers hier om enkelen alleen maar te zien klagen op deals die ze persoonlijk waardeloos vinden omdat ze veel games al hebben of om wat voor reden dan ook. Het is die zeikerige houding van "het aanbod is kut!", terwijl je ook gewoon blij kunt zijn dat ze zulke sales houden. Steam zal hun aanbod echt wel ergens op baseren, misschien gebruiken ze wishlist stats. Niet 100% accuraat natuurlijk, maar zou wel verklaren waarom het aanbod een beetje is zoals het is. Ook zullen uitgevers de games niet allemaal gratis weg willen geven, wat toch wel een bovengrens stelt aan de discounts.

Vraag voor de grap tijdens zo'n sale aan een X aantal mensen met 100< games en <10 games wat ze van de sale vinden en je krijgt duidelijk andere antwoorden.

[ Voor 15% gewijzigd door Fid3lity op 23-06-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
mrc4nl schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:52:
[...]

[afbeelding]

ga eens op zoek in de catalogus en je komt nog veel meer goede games tegen die je wellicht nog niet kende :)
Dat doe ik pas op de laatste dag als er nog ruimte in het budget is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Fid3lity schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:58:
[...]

Dat is niet waar. Het is gewoon vervelend voor de volgers hier om enkelen alleen maar te zien klagen op deals die ze persoonlijk waardeloos vinden omdat ze veel games al hebben. Steam zal hun aanbod echt wel ergens op baseren, misschien gebruiken ze wishlist stats. Niet 100% accuraat natuurlijk, maar zou wel verklaren waarom het aanbod een beetje is zoals het is.

Vraag voor de grap tijdens zo'n sale aan een X aantal mensen met 100< games en <10 games wat ze van de sale vinden en je krijgt duidelijk andere antwoorden.
Ik heb 99 games, en een groot deel van de sale games nog niet. Maar ik mag het toch wel jammer vinden dat bijna elke sale de afgelopen tijd steeds dezelfde games heeft? Ik mis gewoon afwisseling. Ik heb zelf al het een en ander gekocht deze keer.

Kijk eens aan.

Fallout New Vegas
Mass effect

weer 2 games erbij. Dat wordt al beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Zie bijvoorbeeld hier voor een stelletje games die niet op de frontpage staan http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3244944

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Is dit een goede deal?

Garry's Mod voor €4,99 en Counter Strike Complete (krijg je Source en Global Offensive en nog 2 andere CS's) voor €13,99.

Ik denk niet dat Counter Strike Global Offensive en Source ooit samen goedkoper gaan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Zombymario op 23-06-2014 11:03 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://store.steampowered.com/app/243000/
http://store.steampowered.com/app/2600/

Omnikron en Bloodlines, kijk dit moet op de frontpage! :p echt geweldige games zijn dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Vampire komt vast nog wel langs, hetzelfde als dat je wel kon verwachten dat Fallout en Mass effect langs gingen komen op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb 1 summer badge gemaakt en 10 punten gekregen. Het is dat ik ze kreeg bij een aankoop van 2 4packs (Age of Mythology en Sins of a solar empire rebellion en andere meuk+DLC).

Wat me wel opviel was dat ik oorspronkelijk het 'Age of empires legacy pack'? wilde met de hele zwik er in maar kreeg een melding dat ik AoE3 niet zou krijgen omdat ik deze al had? Wat is dat voor onzin? Dus als ik hem gekocht had dan was AoE3 me door de neus geboord, wel betalen niet krijgen? Ik had die gewoon weg gegeven oid ik bedoel ik heb nu een ~20 spellen in mijn inventory zitten ter waarde van een kleine 180 euro volgens de store.

Het valt me wel op dat titels als Dayz/Rust e.a. geen zak in prijs zakken? Voelen die devs zich zo speciaal? Is dat spel zo speciaal? Een aantal vrienden lopen te zaneken dat ik het moet kopen maar ik zie het al weer gebeuren ik koop het spelen het 2 misschien 3 keer en dan kan ik het weer verwijderen (Het spreekt me ook niet aan). Aangezien ze het nu ook niet spelen verwacht ik dat het zo weer voorbij is.

Er zijn helaas maar weinig nieuwe titels in de aanbieding, wat ook een leuke was, Skyrim DLC - veel te duur. 50% off en nog steeds 10 euro per stuk terwijl het spel 3,75 was opgegeven moment.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:05:
Wat me wel opviel was dat ik oorspronkelijk het 'Age of empires legacy pack'? wilde met de hele zwik er in maar kreeg een melding dat ik AoE3 niet zou krijgen omdat ik deze al had? Wat is dat voor onzin? Dus als ik hem gekocht had dan was AoE3 me door de neus geboord, wel betalen niet krijgen? Ik had die gewoon weg gegeven
Dat werkt nu eenmaal zo bij packs, ik heb ook al wel eens het spel zelf in het putje gegooid omdat ik het pack met spel + DLC had gekocht, maar het spel dus al had. Als je los koopt kan je ze wel giften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Polbeer91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:01:
Zie bijvoorbeeld hier voor een stelletje games die niet op de frontpage staan http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3244944
Ik snap niet waarom die thread zo geweldig is, des te makkelijker is het om SteamDB.Info bij te houden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-05 10:02
prutser001 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:05:

Er zijn helaas maar weinig nieuwe titels in de aanbieding, wat ook een leuke was, Skyrim DLC - veel te duur. 50% off en nog steeds 10 euro per stuk terwijl het spel 3,75 was opgegeven moment.
De Legendary Edition van Skyrim (incl. de 3 DLC's) is te koop voor 10,19...

Mogelijk Transistor in de volgende sale, ziet er erg tof uit. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Lex92 op 23-06-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Lex92 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:10:
[...]

De Legendary Edition van Skyrim (incl. de 3 DLC's) is te koop voor 10,19...

Mogelijk Transistor in de volgende sale, ziet er erg tof uit. :D
Ja, klopt. Beetje jammer als je het spel al hebt, maar de DLC nog niet.. Hier zit ik zelf ook mee. Als je de DLC zelf wilt aanschaffen ben je rond de 20 euro kwijt.. best wel achterlijk, maar ze moeten toch op een manier geld verdienen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:18
Vraagje: Bij sommige games in Steam staat dat het niet geoptimaliseerd is voor Windows 7. Werkt de game dan wel onder Windows 8 bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-05 10:02
Madstorm schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:14:
[...]

Ja, klopt. Beetje jammer als je het spel al hebt, maar de DLC nog niet.. Hier zit ik zelf ook mee. Als je de DLC zelf wilt aanschaffen ben je rond de 20 euro kwijt.. best wel achterlijk, maar ze moeten toch op een manier geld verdienen.
Het is 50% goedkoper dan wanneer je de DLC los zou kopen. Zo slecht vind ik dat nou ook weer niet. Ik begrijp je wel, een DLC-only voor 7 euro zou beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Mass Effect 1 en 2 gekocht, de pack was 6.99 maar los was het 6.98. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nice Guy Eddie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:21:
Vraagje: Bij sommige games in Steam staat dat het niet geoptimaliseerd is voor Windows 7. Werkt de game dan wel onder Windows 8 bijvoorbeeld?
Staat erbij dat het niet geoptimaliseerd is of staat er niet bij dat het wel geoptimaliseerd is? Ik weet niet wat het grote verschil is tussen windows 7 en 8, maar ik neem aan dat het een kwestie is van hoe de hardware aangesproken wordt. De grootste sprongen daarmee zijn afaik gedaan met Windows 95 --> XP en daarna XP --> Vista.
Windows 7 heeft een doorontwikkeling van het drivermodel van Vista (WDM)

[ Voor 24% gewijzigd door gwystyl op 23-06-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:48

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb Hitman gekocht en daar kreeg ik de sniper challenge bij. Is het nu verstandig om eerst zoveel mogelijk te unlocken met de challenge of kan ik dat ook later doen als ik Hitman al heb geïnstalleerd?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:51
Als je bij Sanctum 2 een season pass koopt, krijg je dan ook al de reeds uitgebrachte DLC er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 11:42
Vraag over The Wolf Among us, mocht je die kopen krijg je dan alle episodes inclusief episode 5 die nog uit moeten komen?

Of krijg je dan alleen episode 1 of alleen episode 1 t/m 4 en dat je dan later episode 5 los nog moet kopen? Ik kan dat niet echt terugvinden op de pagina van de game/deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Negative schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:45:
Vraag over The Wolf Among us, mocht je die kopen krijg je dan alle episodes inclusief episode 5 die nog uit moeten komen?

Of krijg je dan alleen episode 1 of alleen episode 1 t/m 4 en dat je dan later episode 5 los nog moet kopen? Ik kan dat niet echt terugvinden op de pagina van de game/deal.
Je koopt het hele seizoen. Zodra Episode 5 uitkomt wordt je game geupdatet en zie je die ingame.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 11:42
Quadradial schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:47:
[...]

Je koopt het hele seizoen. Zodra Episode 5 uitkomt wordt je game geupdatet en zie je die ingame.
Thanks voor het snelle antwoord _/-\o_ Meteen gekocht, nog geen 8 euro voor deze game vindt ik geen geld tbh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:12
ik heb de afgelopen dagen gestemd via mijn steam app. Ik heb zojuist ook even gestemd op de site zelf en ik zie opeens de melding dat ik alleen maar steam cards krijg als ik minimaal level 8 heb. Wat is dat zou voor onzin????

Ik ga geen badges en dergelijk craften om alleen maar in level te stijgen. (ook omdat een level geen voordelen met zich meebrengt). Die gasten bij Valve trekken steeds meer trucs uit de kast om geld te verdienen...

(mocht je je afvragen wat ik altijd doe met de cards die ik krijg, die ik verkoop ik altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
avec_style schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:52:
ik heb de afgelopen dagen gestemd via mijn steam app. Ik heb zojuist ook even gestemd op de site zelf en ik zie opeens de melding dat ik alleen maar steam cards krijg als ik minimaal level 8 heb. Wat is dat zou voor onzin????

Ik ga geen badges en dergelijk craften om alleen maar in level te stijgen. (ook omdat een level geen voordelen met zich meebrengt). Die gasten bij Valve trekken steeds meer trucs uit de kast om geld te verdienen...

(mocht je je afvragen wat ik altijd doe met de cards die ik krijg, die ik verkoop ik altijd)
Als je er een paar niet had verkocht maar gecraft tot een badge was je nu 8+ en had je nog meer kaarten gekregen. dus eigenlijk is er wel een voordeel dat je misloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
avec_style schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:52:

Het is niet zo alsof je recht hebt op die kaarten... Zijn een extraatje waar ze inderdaad geld mee proberen te verdienen (net als jij ;p)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tsja, dat is om te voorkomen dat mensen niet een stapel farm accounts voor kaarten maken.

Level 8 is nou ook niet zo hoog, dat is misschien een paar badges na de community achievements en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
kun je ook badges of andere items kopen om je level te verhogen?
Of moet je losse kaarten kopen en daarmee een badge creeeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Het is na de level 8 ook redelijk rendabel om dan minimaal level 10 te halen in verband met de booster packs. Zeker als je een bult games hebt die kaarten kunnen geven. Met mijn 44 spellen die kaarten droppen heb ik zeker 2 keer in de maand geluk, en af en toe zelfs meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
hmmm....dat klinkt wel als een goed reden.
Weet iemand welke kaarten het goedkoopst zijn om een badge te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:41

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Magic schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:01:
Het is na de level 8 ook redelijk rendabel om dan minimaal level 10 te halen in verband met de booster packs. Zeker als je een bult games hebt die kaarten kunnen geven. Met mijn 44 spellen die kaarten droppen heb ik zeker 2 keer in de maand geluk, en af en toe zelfs meer.
Afgelopen week pas mijn eerste boosterpack gehad. Mijn eerste...ooit. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
avec_style schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:06:
Ik denk defy gravity, game kost 19 cent, dan ben je al op de helft

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
je kunt kaarten toch ook kopen als je de game niet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:07:
[...]

Afgelopen week pas mijn eerste boosterpack gehad. Mijn eerste...ooit. :'(
Bij mij duurde het ook een poosje, het eerste half jaar na introductie 1tje gehad. sinds Januari ofzo droppen ze bij mij regelmatig.

Ik heb probeer dan wel voor elke game in ieder geval zo lang te spelen dat alle kaarten gedropped zijn (dat is sowieso een vereiste voordat je booster packs krijgt). Games die echt slecht zijn start ik gewoon 1x op wanneer ik de afwas aan het doen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
avec_style schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:10:
je kunt kaarten toch ook kopen als je de game niet hebt?
true, maar voor deze game is het goedkoper de game te halen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Magic schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:11:
[...]

Bij mij duurde het ook een poosje, het eerste half jaar na introductie 1tje gehad. sinds Januari ofzo droppen ze bij mij regelmatig.

Ik heb probeer dan wel voor elke game in ieder geval zo lang te spelen dat alle kaarten gedropped zijn (dat is sowieso een vereiste voordat je booster packs krijgt). Games die echt slecht zijn start ik gewoon 1x op wanneer ik de afwas aan het doen ben :P
Aha. Hopen dat ik dan vanaf nu ook regelmatig drops krijg, zou niet gek zijn :) Heb genoeg games waarbij ik alle kaarten al gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
hmmm...ik heb een paar kaarten gekocht en maar 1 badge gemaakt. ben meteen op level 8. Dat was snel!!!
Nu kan ik tenminste genieten van de steam summer sale cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Fid3lity schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:25:
[...]

Dat lukt mij dan nooit meer. Ik heb op dit moment al zat games die ik verre van uitgespeeld heb (denk aan Far Cry 2) en die ik ook nooit verwacht "nog" uit te gaan spelen. Ik heb de afgelopen sales dankzij verzameldwang veel meer gekocht dan ik op dat moment wilde gaan spelen. Maar gewoon alleen maar omdat ik het dan altijd op kan starten wanneer ik wel zin heb. Zul je zien, dat gebeurt ineens nooit. Deze sale ben ik expres voorzichtiger en wil ik alleen maar games kopen die ik nog echt van plan ben te gaan spelen, zodat mijn backlog procentueel een heel klein beetje krimpt. 80% compleet zie ik mezelf niet snel halen, dan ben ik echt de nodige jaren verder.
Wat denk ik bij vele mensen met grote backlogs het probleem is, is het volgende: teveel keuze waardoor je net moeilijk een keuze kan maken van "kijk, nu speel ik deze game voor zeker 3 dagen/avonden aan een stuk en probeer ik echt invested te raken in de storyline."

Ik merk bij al mijn Steam friends ook dat ze van de ene game naar de andere springen in een periode van een uur of twee. Dan weet ik gewoon dat ze niet echt voldoening halen uit de games, want dat lukt eigenljk pas als je echt invested raakt in de storyline van een game. En dan lukt alleen als je er toch wel vele uren na mekaar in investeert...

Mijn geheim om dit probleem te behelpen?
Het klikt misschien extreem maar ik gebruik spreadsheets om een soort ranglijst te maken van games en dan speel ik die uit in volgorde.
Wat ik doe is het volgende:
- ten allen tijde heb ik exact 2 SP games geinstalleerd. Daartussen switch ik, maar ik installeer geen nieuwe tot 1 van beide uitgespeeld is. Als ik de ene SP even wat beu van ga ik naar de andere en vice versa.
- daarnaast heb ik altijd een handvol MP games geinstalleerd. Als ik SP gaming wat beu ben, kan ik los gaan in MP. Vervolgens keer ik terug naar de SP games.

Op NeoGAF vind je een uitgebreidere post hierover, met screens: http://www.neogaf.com/for...p=92904541&postcount=9308
Iemand had op mn Steam profile me er toch al voor bedankt dus het kan toch wat helpen mss. :D

Als je veel games hebt, is het inderdaad niet mogelijk om alles uiteindelijk te spelen/uit te spelen.
Wat ik zou doen is je backlog eens gans overlopen en de games kiezen die je graag ooit eens zou uitspelen, die dan zetten in een spreadsheet.
Vervolgens maak je een ruwe volgorde waarin je die zal uitspelen. Ik zet bv. de kortste games vanboven terwijl ik langere games zoals Skyrim eerder onderaan zet. Maar dit kies je zelf natuurlijk.

De volgorde van die lijst staat zeker NIET vast: het is alleen belangrijk dat ZODRA je 2 SP games uiteindelijk installeerde, je je wel aan die 2 SP games houdt tot ze zijn uitgespeeld.
Wat "uitspelen" is, betekent voor iedereen iets anders: ik bedoel gewoon: probeer er je tijd in te investeren tot je voelt dat je tevreden bent en "genoeg uit de game hebt gehaald". Uitspelen hoeft dus zelfs niet: is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
offtopic, ik heb een keer 2 weken vrij genomen om mijn steam spellen eens te gaan spelen. :+ Vriendin mocht gewoon werken dus dat waren 2 weken in de onderbroek gamen. Binnenkort maar eens doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Asgaro schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:19:
[...]

Het klikt misschien extreem maar ik gebruik spreadsheets om een soort ranglijst te maken van games en dan speel ik die uit in volgorde.
- ten allen tijde heb ik exact 2 SP games geinstalleerd. Daartussen switch ik, maar ik installeer geen nieuwe tot 1 van beide uitgespeeld is. Als ik de ene SP even wat beu van ga ik naar de andere en vice versa.
- daarnaast heb ik altijd een handvol MP games geinstalleerd. Als ik SP gaming wat beu ben, kan ik los gaan in MP. Vervolgens keer ik terug naar de SP games.

/Knip/
Op NeoGAF vind je een uitgebreidere post hierover, met screens: http://www.neogaf.com/for...p=92904541&postcount=9308
Iemand had op mn Steam profile me er toch al voor bedankt dus het kan toch wat helpen mss. :D

De volgorde van die lijst staat zeker NIET vast: het is alleen belangrijk dat ZODRA je 2 SP games uiteindelijk installeerde, je je wel aan die 2 SP games houdt tot ze zijn uitgespeeld.
Wat "uitspelen" is, betekent voor iedereen iets anders: ik bedoel gewoon: probeer er je tijd in te investeren tot je voelt dat je tevreden bent en "genoeg uit de game hebt gehaald". Uitspelen hoeft dus zelfs niet: is persoonlijk.
Hmm, ik heb dit probleem niet echt, kijken naar mijn games heb ik er ~150, steam+origin+uplay+battle.net en los spul. Het is maar net hoe de situatie is, als er niemand online is in mijn friend list/Teamspeak dan ga ik lekker SP games doen is er iemand online even kijken waar we zin in hebben en gaan we dat doen.

En ja voor sommige games zet ik TS uit omdat ik echt niet onderbroken wil worden tijdens b.v. DA/Skyrim etc, er is niets irritanter dan iemand die tijdens het 'verhaal' in je oor zit te bleren over een voetbal wedstrijd oid terwijl jij probeert te luisteren naar een NPC :P

En sommige games speel ik wel 4-8 keer door, andere maar 1 keer omdat ik het dan wel gehad heb.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
mrc4nl schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:52:
[...]

[afbeelding]

Idd, en daar ligt nu net het probleem bij Steam.

Ver de ganse catalogus is on sale, maar slechts een handvol games worden gefeatured op de frontpage en dat is oneerlijk tov de andere games.
Ik ben vrij zeker dat die op de frontpage massaal meer verkopen: dat is uiteraard logisch maar het is wel oneerlijk.
Het liefst had ik op de frontpage ook een grote sectie gezien dat bv. een array van 5x4 games toont, en dan met toetsen waardoor je kan doorscrollen naar de volgende array.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Asgaro schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:36:
[...]

Idd, en daar ligt nu net het probleem bij Steam.

Ver de ganse catalogus is on sale, maar slechts een handvol games worden gefeatured op de frontpage en dat is oneerlijk tov de andere games.
Ik ben vrij zeker dat die op de frontpage massaal meer verkopen: dat is uiteraard logisch maar het is wel oneerlijk.
Het liefst had ik op de frontpage ook een grote sectie gezien dat bv. een array van 5x4 games toont, en dan met toetsen waardoor je kan doorscrollen naar de volgende array.
Een 1 a 2 jaar geleden hadden ze volgens mij een pagina vol met indie games sales staan. Dat vond ik erg prettig, en daar stonden ook leuke aanbiedingen bij. Jammer dat ze dat nu niet meer hebben :(

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb wel een tik dat ik een serie van voor naar achter wil doorlopen. Zo ben ik met Assassins Creed nu bezig met Revelations nadat ik 1, 2 en Brotherhood voor mijn idee goed genoeg heb uitgespeeld (main story line en veel sidequests gedaan, maar niet alle hidden objects en niet alles op 100%). Hierna komt AC3 (heb ik al), dus heb ik nog even tijd voor ik aan Black Flag toe kom. Ik kan dus rustig wachten tot die op een leuke prijs uitkomt en hem dan aanschaffen.

Ik heb tijdens de vorige sale de Tomb Raider collectie gekocht bij Gog of greenmangaming. Daar zat toen de Tomb Raider van vorig jaar niet bij dus heb ik die gisteren gekocht, maar ik ga wel eerst proberen door TR3 en verder heen te spelen.

Naast deze series heb ik nog een boel losse spellen die ik naar behoefte speel. Dat kan soms een paar keer per week zijn, soms ook maanden niet. Vandaar dat mijn backlog nog gestaag blijft uitdijen, want ik hoef een game niet zo snel mogelijk te voltooien. Ik duik meestal echt in één game en speel die dan rustig voor mijn eigen vermaak. Het maakt me niet veel uit waar ik ben en of ik al level zoveel ben. Die losse games speel ik dan tussendoor als ik een ander type game wil spelen of er bijvoorbeeld vrienden zijn die daar mee bezig zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 23-06-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Asgaro schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:19:
[...]

Wat denk ik bij vele mensen met grote backlogs het probleem is, is het volgende: teveel keuze waardoor je net moeilijk een keuze kan maken van "kijk, nu speel ik deze game voor zeker 3 dagen/avonden aan een stuk en probeer ik echt invested te raken in de storyline."

Ik merk bij al mijn Steam friends ook dat ze van de ene game naar de andere springen in een periode van een uur of twee. Dan weet ik gewoon dat ze niet echt voldoening halen uit de games, want dat lukt eigenljk pas als je echt invested raakt in de storyline van een game. En dan lukt alleen als je er toch wel vele uren na mekaar in investeert...

Als je veel games hebt, is het inderdaad niet mogelijk om alles uiteindelijk te spelen/uit te spelen.
Wat ik zou doen is je backlog eens gans overlopen en de games kiezen die je graag ooit eens zou uitspelen, die dan zetten in een spreadsheet.
Vervolgens maak je een ruwe volgorde waarin je die zal uitspelen. Ik zet bv. de kortste games vanboven terwijl ik langere games zoals Skyrim eerder onderaan zet. Maar dit kies je zelf natuurlijk.

SteamCompletionist is ook nog wel een idee mocht je wel meerdere games geïnstalleerd willen houden. Ieder z'n ding natuurlijk maar ik vind het ook een beetje zonde van de opslag als ik elke keer maar 2 games geïnstalleerd zou laten. Dan ga ik liever aan de gang met favorites en categorieën en heel eventueel ^SC.

Maar laten we dit soort chat nou even verplaatsen naar bijvoorbeeld [Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic O-). Hier is het toch alleen maar offtopic.

[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 23-06-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
chaoscontrol schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:32:
offtopic, ik heb een keer 2 weken vrij genomen om mijn steam spellen eens te gaan spelen. :+ Vriendin mocht gewoon werken dus dat waren 2 weken in de onderbroek gamen. Binnenkort maar eens doen. :P
_O-

Prachtig!

En wat een lange kul post over teveel games en hoe je het moet bijhouden. Ga nog moeilijker doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:42:
[...]

_O-

Prachtig!

En wat een lange kul post over teveel games en hoe je het moet bijhouden. Ga nog moeilijker doen :+
Nee jij hebt een goede post wil je zeggen 8)7

Ik heb juist veel aan dat soort posts :p ik heb genoeg games waar doorheen gekomen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Magic schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:01:
Is er eigenlijk een voordeel aan het NIET unpacken van die booster packs en ze direct te verkopen?
Of waarschijnlijk is het zeker beter om ze te unpacken en elke card apart te verkopen?

Ik zit hier namelijk al lang met booster packs voor Mark Of The Ninja, Planetside 2 en Stacking maar heb er nog niets mee gedaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
lanerios schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:43:
[...]

Nee jij hebt een goede post wil je zeggen 8)7

Ik heb juist veel aan dat soort posts :p ik heb genoeg games waar doorheen gekomen moet worden.
Zeg ik toch ook niet, ik zeg dat ik de inhoud kul vind.

Doorheen MOET komen? Moet van wie? Je gamed toch omdat je het leuk vindt? Hoe moeilijk is het om je games te installeren en er een kiezen om op dat moment te spelen. Het is maar waar je zin in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Kaarten in zo'n pack zijn soms los meer waard, even zoeken levert op :

MotN pack : 20ct
Los : 6 tot 8ct = 18-24ct

Het is dus om het even, tref je de goedkope kaarten dan was het beter de pack te verkopen, met een mix speel je gelijk, met de dure kaarten een kleine winst.
Tenzij je de gok waagt en er een foil kaart tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Had iemand nog screentjes van de sales van vandaag 03.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:42:
[...]

_O-

Prachtig!

Haha, ja ieder zijn ding: ik lees en schrijf er graag over. :+
The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:45:
[...]

Zeg ik toch ook niet, ik zeg dat ik de inhoud kul vind.

Doorheen MOET komen? Moet van wie? Je gamed toch omdat je het leuk vindt? Hoe moeilijk is het om je games te installeren en er een kiezen om op dat moment te spelen. Het is maar waar je zin in hebt.
Ok, niets "moet". Het mag inderdaad niet als werk aanvoelen.

Maar ik vind gewoon dat je zoveel leest dat mensen met gigantische backlogs zitten en niets anders doen dan klagen. :P Op Reddit lees je dat bv. veel, en die posts worden dan gigantisch geupvoted... >:)

Ik heb gewoon uit eigen ervaring gemerkt: eenmaal je in die vicieuze cirkel bent belandt van de ene na de andere game uit te spelen door niet te snel te quitten in een game, je ook gewoon tevredener wordt!
Het geeft je een zelfvoldaan gevoel.
Terwijl, neem ik aan, nu veel mensen met een "wrang" gevoel zitten omdat ze op zo'n backlog zitten die te weinig wordt aangeraakt.

(Daarnaast heb je uiteraard nog de hoarders die alle Steam games willen kopen, maar das nog een geval apart. Nee, die kan ik NIET helpen! :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:43:
[...]
Is er eigenlijk een voordeel aan het NIET unpacken van die booster packs en ze direct te verkopen?
Of waarschijnlijk is het zeker beter om ze te unpacken en elke card apart te verkopen?

Ik zit hier namelijk al lang met booster packs voor Mark Of The Ninja, Planetside 2 en Stacking maar heb er nog niets mee gedaan. :+
Zelf maak ik gebruik van de trading bot van de CardTrades groep. Als ik een booster pack ontvang voor een game waarvan ik de badge al heb, lever ik hem direct in bij de bot. Hiermee spaar je credits op die je later weer kan gebruiken om cards van de bot te 'kopen'

http://steamcommunity.com/groups/card-trading-card-trades
The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:50:
Is het écht zo moeilijk om zelf even te kijken op http://store.steampowered.com?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:50:
Geen screentjes maar het was de set met darksiders, titan quest en dat vage hardrock-game die won.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

avec_style schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:06:
gratis games mét trading cards:
http://store.steampowered...=29&sort_order=ASC&page=1

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
rockhopper schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:51:
[...]

Geen screentjes maar het was de set met darksiders, titan quest en dat vage hardrock-game die won.
Ik wil ze toevoegen aan de TS, maar was er zelf niet op dat moment... Dan maar even Google'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Let wel dat bij nagenoeg al die games, je eerst content moet kopen om in aanmerking voor kaarten te komen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Tja, 10$ per kaart, weinig gratis aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rockhopper schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:53:
[...]

Let wel dat bij nagenoeg al die games, je eerst content moet kopen om in aanmerking voor kaarten te komen.
Klopt, je moet zelfs 9 euro besteden om één kaart te onvangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

rockhopper schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:53:
[...]

Okay, wist ik niet. Weer wat geleerd.
Move along people, nothing to see here... 8)7 }:O

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

the swapper is wel een fijne game voor cards, je hebt er maar 5 nodig, en kost iets van 10 cent per stuk :)

ik vond de game zelf trouwens erg goed.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
http://steamdb.info/sales/

Hier heb je ALLE games die een aanbieding hebben.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
hier heb je een mooie site om te checken welke cards goedkoop in aanschaf zijn.

http://ehsankia.com/steam/cards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:52
S**t kom er net pas achter dat de AOE legacy bundel 75% off is, voor niet lang meer (na 17:00 vrij). Ben ook al lang en breed mn steam wachtwoord vergeten, lekker dan. En ook geen random reader bij me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Trishul schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:45:
S**t kom er net pas achter dat de AOE legacy bundel 75% off is, voor niet lang meer (na 17:00 vrij). Ben ook al lang en breed mn steam wachtwoord vergeten, lekker dan. En ook geen random reader bij me :'(
Vraag dan even aan een vriend of hij hem als Steam Inventory Gift voor je koopt. Dan kan je hem later altijd nog betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ben een keer op mijn profiel wezen kijken, ben best geschrokken 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/bjig7p.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Mortalboy[NL] schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:52:
---snip---
Waar ben je van geschrokken dan?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
TheAnthonyNL schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:53:
[...]

Waar ben je van geschrokken dan?
Aantal games, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Moet je die games van AnthonyNL maar kijken valt het in eens allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:49:
[...]
Vraag dan even aan een vriend of hij hem als Steam Inventory Gift voor je koopt. Dan kan je hem later altijd nog betalen.
Op de laatste dag van de sale komen de meest succesvolle deals nog een keer langs. Hopen dat ie daar bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:59:
[...]

Op de laatste dag van de sale komen de meest succesvolle deals nog een keer langs. Hopen dat ie daar bij zit.
Dat kan ook maar kan ook zijn dat hij er niet bij zit dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Pheace schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:00:
[...]

Dat kan ook maar kan ook zijn dat hij er niet bij zit dan :)
Precies, en je kan natuurlijk ook wachten tot de xmas holiday sale *O* *O* *O* (waar ie ook niet gegarandeerd langs komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

rockhopper schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:07:
[...]

Precies, en je kan natuurlijk ook wachten tot de xmas holiday sale *O* *O* *O* (waar ie ook niet gegarandeerd langs komt)
Het bekende verhaal... Nu kopen of wachten tot hij (nog verder) in de aanbieding komt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:38
Ik wil eindelijk eens Borderlands 2 kopen. Ik speel alleen Single Player, heeft de GOTY edition dan veel meerwaarde? (extra campagne oid?).

Ook krijg je bij Deus EX Directors Cut nog extra korting als je het spel al hebt - dat heb ik, maar ik zie de extra korting niet. Iemand een idee wat de uiteindelijke prijs is met die extra korting? Ik zie 'm niet als ik 'm in mijn winkelwagentje leg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Xtuv schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:29:
Ik wil eindelijk eens Borderlands 2 kopen. Ik speel alleen Single Player, heeft de GOTY edition dan veel meerwaarde? (extra campagne oid?).
De GOTY edition bevat toch alle DLC's en extra characters? Dan heb je er zeker wat aan, want die kun je dan gaan spelen ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29

Ook krijg je bij Deus EX Directors Cut nog extra korting als je het spel al hebt - dat heb ik, maar ik zie de extra korting niet. Iemand een idee wat de uiteindelijke prijs is met die extra korting? Ik zie 'm niet als ik 'm in mijn winkelwagentje leg..
De dlc kan je ook heel goed in je eentje spelen ja al haal ik het liefst een nacht door op de nerdmanier :) (3 of 4 PS3's en tv's naast elkaar :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zeker aan te raden voor Single player, voor zowel de characters als de content DLC, die 4 DLC's ben je wel een tijdje mee zoet. (En Tiny Tina DLC is simpelweg briljant ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Mijn schade :P

Flight of the Icarus
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition

Shadowrun Returns
Shadowrun: Dragonfall

The Elder Scrolls V: Skyrim - Legendary Edition
Rock of Ages
Natural Selection 2

State of Decay
State of Decay - Breakdown
State of Decay - Lifeline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Lees de TS nou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Valt nog wel mee hoor, Games 830. Mijn backlog gaat nog wel steeds omlaag :*)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Ik had de post gelezen, maar had erover heen gelezen :p

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Trishul schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:45:
Je kan via Paypal betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:36
Je krijgt die korting alleen als je Deus Ex hebt, niet als je DE:HR alleen hebt. Ik boycot hem dus :P Al is Deus Ex 1 ook een aanrader.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:38
Siempie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:38:
[...]

Je krijgt die korting alleen als je Deus Ex hebt, niet als je DE:HR alleen hebt. Ik boycot hem dus :P Al is Deus Ex 1 ook een aanrader.
Weet je het zeker? Bij de lancering kreeg ik wel korting met DE:HR dacht ik. Ik heb die nog niet uitgespeeld en heb eigenlijk geen zin/tijd om opnieuw te beginnen, denk dat ik hem dus ook maar laat gaan. Genoeg ander moois in de sale _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

Iritant, om een of andere reden kan ik geen 4pack van orion-dino kopen, want ik heb er al 1 :?
Is dat een soort iritante bug van steam, of is er ergens een knop om die waarschuwing af te zetten.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

heuveltje schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:42:
Iritant, om een of andere reden kan ik geen 4pack van orion-dino kopen, want ik heb er al 1 :?
Is dat een soort iritante bug van steam, of is er ergens een knop om die waarschuwing af te zetten.
Dat is expres zo, zodat traders en zo niet gewoon een stapel 4-packs kopen om dan goedkoop door te verkopen. Bij een 4-pack is 1 kopie altijd voor de koper. Dus als je hem dan gaat dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mortalboy[NL] schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:52:
[afbeelding]
Die van mij is lekker gebumped door de humblebundle games :+
Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/iztghh.png

Also pink team represent :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2014 14:50 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.

Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.

Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]