Steam Summer Sale 2014

Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste
Acties:
  • 82.781 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:41

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Jongens, komop;
[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic

Hou het hier on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Xtuv schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:41:
[...]

Weet je het zeker? Bij de lancering kreeg ik wel korting met DE:HR dacht ik. Ik heb die nog niet uitgespeeld en heb eigenlijk geen zin/tijd om opnieuw te beginnen, denk dat ik hem dus ook maar laat gaan. Genoeg ander moois in de sale _/-\o_
Zelfs als je DX:HR al gespeeld hebt, is deze zeker wel een aanrader. Vooral omdat de Missing Link hier ook helemaal ingebakken zit. En de boss battles zijn veel leuker geworden.

Ik heb hem toen gekocht met die grote korting, omdat ik zowel HR en ML al had.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kopen van games gaat gepaart met het aantal games, is niet zo dat die discussie eeuwig door gaat oid

Iig ik heb Tabletop Simulator, Pac-Man Championship DX+, E.Y.E en Payday 2 gekocht voor een fijne prijs van +- 12 euro. Waar voor je geld. :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb deze sale nog helemaal niks gekocht. Alle games die steeds grote kortingen krijgen heb ik of al gekocht voor een hogere prijs, of het zijn games die me totaal niet lokken. Ik merk wel dat er de laatste paar sales eigenlijk geen AAA titels zijn met kortingen van 75% of meer (uitzonderingen daargelaten).

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Anthirian schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:52:
Ik heb deze sale nog helemaal niks gekocht. Alle games die steeds grote kortingen krijgen heb ik of al gekocht voor een hogere prijs, of het zijn games die me totaal niet lokken. Ik merk wel dat er de laatste paar sales eigenlijk geen AAA titels zijn met kortingen van 75% of meer (uitzonderingen daargelaten).
donderdag:
witcher 2 -80%
farcry 3 -75%

zaterdag
DAO -75%

zondag:
borderlands2 -75%
KoA -75%
Tomb Raider -75%

flashes voor -75% of hogere korting
Mirrors edge
anno 2070
spore
bioshock
grid 2
rocskmith
mass effect

Is voor mij genoeg hoor, 'probleem' is vooral dat ik het meeste al heb

[ Voor 14% gewijzigd door Polbeer91 op 23-06-2014 14:58 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Pardon, ik bedoelde geen AAA titels die ik nog niet heb (gespeeld). Alleen KoA ken ik niet, wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

!!!!! LAAT HET WEL OPVALLEN !!!!!
!!!!! LAAT HET WEL OPVALLEN !!!!!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
@beer, iets met lijstjes en openingspost

Zo die is niet meer te missen Fid3lity :D

[ Voor 36% gewijzigd door The Inquisitor op 23-06-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:28
Wailing_Banshee schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:51:
[...]

Zelfs als je DX:HR al gespeeld hebt, is deze zeker wel een aanrader. Vooral omdat de Missing Link hier ook helemaal ingebakken zit. En de boss battles zijn veel leuker geworden.

Ik heb hem toen gekocht met die grote korting, omdat ik zowel HR en ML al had.
Goed dat je het zegt, want dat heb ik niet gezien. Ik heb een haat aan DLC en ga dus nog even denken of ik 5 euro voor een missie het wel waard vindt, maar aan de andere kant is 5 euro voor eventjes een stukje DE:HR spelen dat ik nooit heb gezien ook wel wat waard. Want wat een game is het toch :D
En de boss battles zijn anders, inderdaad, al heb ik niet zo'n hekel aan de normale boss battles, want ze zijn toch niet echt bosses, zelfs niet als je stealth speelt.
Argh, waarom moest je dit melden? :+ Gelukkig heb ik nog 3 uur om te beslissen, maar ik denk dat ik hem toch maar ga halen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Dit was geen aankoop lijstje, maar een 'kijk-de-sale-is-lang-zo-slecht-niet-als-sommige-zeggen-lijstje'
of moet ik daar ook een apart topic voor aanmaken?

@Anthirian, Kingdoms of Amelur

Edit: kwam er mss iets wijsneuzeriger uit dan de bedoeling, was serieus niet mijn bedoeling om me niet aan de regels van dit topic te houden

[ Voor 27% gewijzigd door Polbeer91 op 23-06-2014 15:04 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:58:

Zo die is niet meer te missen Fid3lity :D
Wedden van wel? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Enslaved is momenteel 75% korting, wat al veel is. Zou dat nog verder kunnen gaan?
Vind 5 euro niet veel voor zo'n game, maar gezien we natuurlijk netjes wachten volgens het schema in de TS( O-)) vroeg ik het me wel af.

Edit: Nvm, TS lezen maar niet topicwarning :+

[ Voor 10% gewijzigd door RoelekT86 op 23-06-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Siempie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:02:
[...]

Goed dat je het zegt, want dat heb ik niet gezien. Ik heb een haat aan DLC en ga dus nog even denken of ik 5 euro voor een missie het wel waard vindt, maar aan de andere kant is 5 euro voor eventjes een stukje DE:HR spelen dat ik nooit heb gezien ook wel wat waard. Want wat een game is het toch :D
En de boss battles zijn anders, inderdaad, al heb ik niet zo'n hekel aan de normale boss battles, want ze zijn toch niet echt bosses, zelfs niet als je stealth speelt.
Argh, waarom moest je dit melden? :+ Gelukkig heb ik nog 3 uur om te beslissen, maar ik denk dat ik hem toch maar ga halen.
Ik ben ook meestal niet van de DLC's maar voor DX maak ik graag een uitzondering. En ik vond de Missing Link elke eurocent waard.... en met de Director's Cut werd hij nog beter....

(niet dat ik je probeer om te halen om het te kopen, maar je moet het gewoon doen!)

[ Voor 4% gewijzigd door Wailing_Banshee op 23-06-2014 15:08 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Polbeer91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:02:
Dit was geen aankoop lijstje, maar een 'kijk-de-sale-is-lang-zo-slecht-niet-als-sommige-zeggen-lijstje'

Edit: kwam er mss iets wijsneuzeriger uit dan de bedoeling, was serieus niet mijn bedoeling om me niet aan de regels van dit topic te houden
None taken. Misschien mopper ik wel teveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Tjeempie :P
Ik had een foil card die vorige week 5,80 waard was. (nou ja, waard, daar was hij het laatst voor verkocht)
Dankzij de sale en mensen die weinig economisch inzicht lijken te hebben zit hij inmiddels aan 50 cent en dalende.
Nou kan ik hem natuurlijk voor 30 cent online gooien en verkoopt hij meteen, maar ja, zul je zien dat dan de boel ineens weer aantrekt en hij straks weer 1,50 is ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

mercapto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:13:
Dankzij de sale en mensen die weinig economisch inzicht lijken te hebben zit hij inmiddels aan 50 cent en dalende.
Ik zou juist zeggen dat je met wat economisch inzicht toch wel had kunnen raden dat de prijzen zouden dalen als iedereen die cards ging verdienen tijdens de sale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yos1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-08 13:50
RoelekT86 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:06:
Enslaved is momenteel 75% korting, wat al veel is. Zou dat nog verder kunnen gaan?
Vind 5 euro niet veel voor zo'n game, maar gezien we natuurlijk netjes wachten volgens het schema in de TS( O-)) vroeg ik het me wel af.
Ik heb hem voor die 75% korting de eerste dag al mee gepakt en heb hem inmiddels uitgespeeld. Ik vond het wel de moeite waard, al is de camera in die game wel een draak. niet dat je er echt van dood gaat, maar het is vaak wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Wailing_Banshee schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:07:
[...]

Ik ben ook meestal niet van de DLC's maar voor DX maak ik graag een uitzondering. En ik vond de Missing Link elke eurocent waard.... en met de Director's Cut werd hij nog beter....

(niet dat ik je probeer om te halen om het te kopen, maar je moet het gewoon doen!)
Ik vind het echter wel oneerlijk dat je korting krijgt omdat je DX hebt (en meer korting als je ML hebt), maar je tijdens sale geen enkele extra voordeel krijgt. M.a.w, niet -75% omdat je het al bezit, en -75% vanwege de sale. Tijdens de sale koopt iedereen het voor -75% en maakt het dus niet meer uit of je de game eerder hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:28
Wailing_Banshee schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:07:
[...]

Sjongejonge :P
de

Kan wel bevestigen dat je geen korting krijgt als je DE:HR al op Steam hebt. Niet dat dat me veel uitmaakt, ik hoop wel dat Eidos Montréal zo veel mogelijk van die 5 euro krijgt, want ik vind ze geweldig :P

Edit: Heb Vice City ook al 3 keer gekocht en hoop nog op een GTA-pack waar hij dan dus ook weer in zit, dus meerdere keren betalen voor games die ik een heel stuk beter dan gemiddeld vind is me ook niet vreemd.

[ Voor 12% gewijzigd door Ample Energy op 23-06-2014 15:20 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Siempie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:18:
[...]

Sjongejonge :P
[afbeelding]

Kan wel bevestigen dat je geen korting krijgt als je DE:HR al op Steam hebt. Niet dat dat me veel uitmaakt, ik hoop wel dat Eidos Montréal zo veel mogelijk van die 5 euro krijgt, want ik vind ze geweldig :P
Niet erbovenop. Maar buiten de sale blijft die -75% staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand hoe dit zit?
Owners of Deus Ex and/or The Missing Link will receive a discount when purchasing Human Revolution.
Ik heb zowel Deus Ex deel 1 en deel 2 (invincible War), maar bij mij komt er geen extra korting te staan? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
lanerios schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:52:
Zucht.. weer gezeik "als je niet super positief bent, ben je niks waard in het topic" niveau is er weer.

Ik mis de echt goede leuke games

Unreal
Doom
Quake
Paar goede RPG's (niet constant witcher en Skyrim in de sale.. die heeft iedereen nu echt wel, en zelfde met Dragon Age)

Het zijn elke sale dezelfde games, elke keer veranderd er bijna niks. Erg jammer zo.
Dat ligt aan de publishers van de games en niet aan Steam.
prutser001 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:05:
Het valt me wel op dat titels als Dayz/Rust e.a. geen zak in prijs zakken? Voelen die devs zich zo speciaal? Is dat spel zo speciaal?
De developer van Day Z heeft zelf aangegeven dat ze liever niet hebben dat teveel mensen hun spel gaan spelen zolang het early acces is en dus nog niet af is. Rust was bij de winter sale wel in de aanbieding maar is ook weer early access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Pheace schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:14:
[...]

Ik zou juist zeggen dat je met wat economisch inzicht toch wel had kunnen raden dat de prijzen zouden dalen als iedereen die cards ging verdienen tijdens de sale :)
Daar heb ik voordat ik postte even over zitten denken, maar het prijsverloop is toch wel erg uhm, opportunistisch. Er is geen vraag maar wel aanbod.
Mensen dachten "als ik 2 euro onder de laagste prijs ga zitten verkoop ik hem meteen", maar zo werkt dat niet met kaarten die enorm onpopulair zijn. Weinig mensen hebben het spel dus die kaart raak je alleen kwijt als je hem voor heel weinig online zet.
Ach ja, hij ligt niet in de weg, ik zie wel wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
anandus schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:20:
Weet iemand hoe dit zit?

[...]

Ik heb zowel Deus Ex deel 1 en deel 2 (invincible War), maar bij mij komt er geen extra korting te staan? :?
Neen, ze bedoelen de DX HR voordat deze de directors cut werd :) deze is nu niet meer te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:20:
[...]

Neen, ze bedoelen de DX HR voordat deze de directors cut werd :) deze is nu niet meer te koop
Ah, okee. Mogen ze er dan wel bijzetten :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
anandus schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:21:
[...]

Ah, okee. Mogen ze er dan wel bijzetten :P
Je mist niets, ze stapelen de korting niet. Dus voor mij is DX:HR directors cut ook maar -75%, ondanks ik DX HR heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Waarom koopt niemand Deus Ex: The Fall, die is nu ook -75% :+

(ik klaag in ieder geval niet, Deus Ex is Deus Ex, heb niet voor niets HR + ML & HR:DC volledig 100% uitgespeeld. Leuk die dubbele achievements :D )

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 23-06-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Deze is geloof ik nog niet genoemd, maar wel een heerlijk sfeervolle puzzelgame met 75% korting (€2,49): The Bridge

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Polbeer91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:56:
[...]

Anno 2070

Is voor mij genoeg hoor, 'probleem' is vooral dat ik het meeste al heb
Say what ? Heb ik toch een game gemist terwijl ik 10 x per dag op Steam zit te staren ? :) Wat was de prijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Beakzz schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:30:
[...]

Say what ? Heb ik toch een game gemist terwijl ik 10 x per dag op Steam zit te staren ? :) Wat was de prijs ?
Hee, geef mij het idee dat ik niet voor niets de TS telkens bijwerk :)

http://i.imgur.com/BeRpZL2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Zit ik door die lijst met games met korting te kijken zie ik Sid Meiers Pirates! staan, ik denk leuk het origineel heb ik vroeger gespeeld. Wil ik die gaan kopen blijkt dat ik het spel al heb, geen idee hoe ik er aan kom. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Polbeer91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:02:

O kijk, toch eentje die ik gemist heb in de loop der tijd. Reviews lijken erg positief, dus lijkt me mooi om hem nu aan te schaffen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 23-06-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

1shot1kill schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:44:
Zit ik door die lijst met games met korting te kijken zie ik Sid Meiers Pirates! staan, ik denk leuk het origineel heb ik vroeger gespeeld. Wil ik die gaan kopen blijkt dat ik het spel al heb, geen idee hoe ik er aan kom. :F
herkenbaar :P bij mij is dat dan meestal via een humblebundle :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MusicAddict schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:22:
Waarom koopt niemand Deus Ex: The Fall, die is nu ook -75% :+
Omdat het een waanzinnig slechte mobile port is, die in de verste verte niet in de buurt komt van Human Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ik denk dat ook zijn grap was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk aan de Sale is ook dat er games boven komen drijven waar ik totaal nog nooit van gehoord had. Marlow Briggs bijvoorbeeld, momenteel maar een euro. Lijkt mij een leuke game, best veel reviews ook. Bijna allemaal positief.

http://store.steampowered.com/app/249680/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:05:
Leuk aan de Sale is ook dat er games boven komen drijven waar ik totaal nog nooit van gehoord had. Marlow Briggs bijvoorbeeld, momenteel maar een euro. Lijkt mij een leuke game, best veel reviews ook. Bijna allemaal positief.

Goh, verleidelijk :+ Dat zou over een week zomaar mijn impulsaankoop kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

TotalBiscuit noemde het "A terrible videogame that's surprisingly fun to play". En dat is zo'n beetje een van de grootste complimenten die je van TB kan krijgen :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:31:
[...]

Hee, geef mij het idee dat ik niet voor niets de TS telkens bijwerk :)

http://i.imgur.com/BeRpZL2.png
Sowwy ... :o

Voor dat prijsje was het iig het overwegen waard geweest, maar die zien we met de kerst wel weer dan :)

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 23-06-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53

JSchut

.....

Net even the WTF is van TotalBiscuit bekeken. Dit wordt mijn impuls aankoop aan het eind van de sale :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

Denk toch dat ik Farming Simulator 2013 maar eens ga kopen. Heb altijd 2011 wel redelijk veel gespeeld. Online is wel een leuke community.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
En na een nachtje slapen mijn eerste impulsaankoop, Skyrim, gedaan ;). Ik ben totaal geen fan van het genre maar hij heeft zo'n goede reviews, ik wil wat nieuwe soort spellen proberen en hij kostte maar €3,75. Nu maar hopen dat hij bevalt.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik voel de definitie van impuls aardig verwateren :P

Ik zit nog te denken aan Fallout new vegas. Fallout 3 kon ik niet echt in komen echter. Toch kan de setting en genre me wel bekoren.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik kan weken over een hardware aankoop peinzen, dus ik kan het "impuls" verhaal wel een beetje begrijpen, hoe onimpulsief ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Magic schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:49:
Ik voel de definitie van impuls aardig verwateren :P

Ik zit nog te denken aan Fallout new vegas. Fallout 3 kon ik niet echt in komen echter. Toch kan de setting en genre me wel bekoren.
Ja, impuls is tegenwoordig schijnbaar iets waar je nachtjes over gaat slapen, of zelfs een week voor wacht :) Totaal niet onlogisch in ieder geval.

Betreft NV, er zijn veel veranderingen ten opzichte van F3, maar het is in de basis echt dezelfde game naar mijn mening. Dus het is even afhankelijk welk specifieke aspect ervoor zorgde dat je er niet in kwam...
Het is in ieder geval wel een super game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002

JSchut

.....

The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:56:
[...]

Ja, impuls is tegenwoordig schijnbaar iets waar je nachtjes over gaat slapen, of zelfs een week voor wacht :) Totaal niet onlogisch in ieder geval.
Ik wacht tot het einde van de sale omdat ik eerst wat geld op m'n paypal moet zetten. En om mezelf te beschermen doe ik dat nog niet :P Was eigenlijk van plan niks te kopen deze sale :D

De impuls beslissing om hem te kopen is gemaakt :P alleen het uitvoeren komt later haha

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 23-06-2014 17:00 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 12-09 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Zo dacht ik lekker Titan Quest (de cc van vannacht) te gaan spelen blijkt het een Duitse versie te zijn. Maar even een ticket aangemaakt om te kijken of ik de Engelse versie kan krijgen. Lekker zo stond er duidelijk "in Germany available only, (mooi denk ik, ik woon in Nederland)" maar ik zal wel weer iets gemist hebben. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Wat meer ontopic: hopelijk dadelijk Age of Wonders in de daily!

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Gisteren wat oude bundles aan Steam toegevoegd, maar één key deed het niet.
Net een nieuwe key mogen ontvangen :D
Scheelt me weer 99 centen. (of 70 cent in een double pack :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yess, net Skyrim gehaald en Nether gekocht! Hoop nog op DayZ! Wanneer eindigt de sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:17
rockhopper schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:10:
Zo dacht ik lekker Titan Quest (de cc van vannacht) te gaan spelen blijkt het een Duitse versie te zijn. Maar even een ticket aangemaakt om te kijken of ik de Engelse versie kan krijgen. Lekker zo stond er duidelijk "in Germany available only, (mooi denk ik, ik woon in Nederland)" maar ik zal wel weer iets gemist hebben. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Dat is wel heel gek... hoe heb jij je localisatie staan in Steam? Woon je misschien in Duitsland? Er staat juist bij de game vermeld dat de Duitse versie alleen in Duitsland te krijgen is.
Opmerking: Duitse taal alleen beschikbaar in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:15:
Yess, net Skyrim gehaald en Nether gekocht! Hoop nog op DayZ! Wanneer eindigt de sale?
Volgende week, dus je hebt nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

MicGlou schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:16:
[...]

Dat is wel heel gek... hoe heb jij je localisatie staan in Steam? Woon je misschien in Duitsland? Er staat juist bij de game vermeld dat de Duitse versie alleen in Duitsland te krijgen is.

[...]
Nederland, iets wat bij de betaling ook als confirmation gevraagd wordt. Dus begrijpen doe ik het ook niet. Maar ik vind het een verschrikking om in Duits te spelen, komt natuurlijk nog eens bij dat de crippled non-violence versie is. Gelukkig hebben ze het momenteel totaal niet druk bij Steam B) Kennelijk ben ik dus de enige bij wie het misging. Nou ja spel is toch al 8 jaar oud, dus ik kan nog wel een paar daagjes wachten.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
rockhopper schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:25:
[...]

Nederland, iets wat bij de betaling ook als confirmation gevraagd wordt. Dus begrijpen doe ik het ook niet. Maar ik vind het een verschrikking om in Duits te spelen, komt natuurlijk nog eens bij dat de crippled non-violence versie is. Gelukkig hebben ze het momenteel totaal niet druk bij Steam B) Kennelijk ben ik dus de enige bij wie het misging. Nou ja spel is toch al 8 jaar oud, dus ik kan nog wel een paar daagjes wachten.
Het is dan ook idd erg vreemd dat die melding erbij staat als je niet in Duitsland bent... ik vermoed iets met de localisatie van Steam zelf... we worden als Duitsers gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicGlou schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:50:
[...]

Het is dan ook idd erg vreemd dat die melding erbij staat als je niet in Duitsland bent... ik vermoed iets met de localisatie van Steam zelf... we worden als Duitsers gezien!
Vooral erg nu rond het WK. :+

Maar ja, ik heb het probleem ook gehad. Contact opnemen met steam support om je game (of account?) van de low violence lock te halen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

rockhopper schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:10:

Had ik ook toen ik hem ging spelen.
Gelukkig kan je in steam de taal veranderen naar engels ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Overigens tot nu toe nog geen cent uitgegeven aan games! Voor het eerst sinds een sale, normaal moet ik op mijn portemonnee gaan zitten omdat ik em zo vaak wil trekken... de paar games waar ik eventueel interesse in heb waren tot nu toe nog niet aantrekkelijk genoeg of ze zijn nog niet voorbij gekomen.

Ik heb wel twee nieuwe games in het lijstje met must-haves... ik zie net dat Steam ook beide SE versies van Monkey Island verkoopt! Dawisknie! Als die nou eens voorbij komen met een 50% korting (of meer) dan zou ik wel erg happy van worden! Heb de originele versies wel al origineel, jaaaaaaaren geleden eens een 'Lucasart Box' gekocht met echt alle titels van weleer van hun, maar deze SE's zijn wel heel erg tof gemaakt.

Tis volgens mij ook wel duidelijk dat de 'nieuwe overeenkomsten' die Steam met de grote uitgevers heeft gemaakt nu te merken zijn in de sale... heel weinig tot geen recente AAA titels met een leuke korting. Ik neem een Watchdogs of Wolfenstein voor 50% korting zonder twijfel mee.

[ Voor 4% gewijzigd door MicGlou op 23-06-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik had geen zin om voetbal te kijken en ben dus maar weer aan het gamen gegaan, tradingcards verdienen zodat ik weer badges kan maken :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Laatst online: 11-09 19:15
MicGlou schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:02:
Ik neem een Watchdogs of Wolfenstein voor 50% korting zonder twijfel mee.
Droom maar verder :p
Misschien 33-50% met de holiday sale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Fallout: new vegas voor 2,50 of de ultimate edition voor 6,79???

Ik kan geen oordeel geven of de uitbrijdingen het waard zijn, dus snel een mening is wenselijk :D

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
kuusj98 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:45:

Ik kan geen oordeel geven of de uitbrijdingen het waard zijn, dus snel een mening is wenselijk :D
Ultimate ;) Meer is altijd beter in deze game, ga je geen spijt van krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
kuusj98 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:45:

De uitbreidingen vond ik zeer leuk, maar er zaten (toen?) meer bugs in dan een gemiddelde avp game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

guardian-spirit schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:47:
[...]

De uitbreidingen vond ik zeer leuk, maar er zaten (toen?) meer bugs in dan een gemiddelde avp game...
Nou ja, bugs ben ik wel gewend van Arma, en in die serie heb ik ook al iets minder dan 1500 uur gespeeld.

Ik heb de Ultimate gekocht, we zien wel of het wat is, voor 6 euro kan het niet mis gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Laatst online: 08:21
Goede koop. Zitten goede sidequests bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
kuusj98 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:56:
[...]

Nou ja, bugs ben ik wel gewend van Arma, en in die serie heb ik ook al iets minder dan 1500 uur gespeeld.

Ik heb de Ultimate gekocht, we zien wel of het wat is, voor 6 euro kan het niet mis gaan...
Ik ben zelf geen bugs tegengekomen, met uitzondering van crashes.... save regelmatig om te voorkomen dat je voortgang verliest. Gelukkig saved de game standaard wanneer je snelreist, gebouwen in- en uit gaat, etc. Maar met Windows 8.1 heb ik wel in elke speelbeurt een crash.

Maar verder bederft dat niet de pret, je bent heel wat uurtjes zoet met die 6 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nJECRV9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z203jF6.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fY5POjz.png

[ Voor 51% gewijzigd door eltweako op 23-06-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Niet echt nieuwe spellen in de aanbieding die ik heel graag wil. Maar tip voor bij de keuze van de community: als je just cause 2 nog niet hebt moet je er echt op stemmen, geniaal spel.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Laatst online: 11-09 19:15
Weeral een flauw dagje.
Had gehoopt op Transistor in de community choice, maar het zal voor een andere keer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Magicka voor 50% off? No thanks, die heb ik 2 sales geleden met 75% gehad. Wacht wel even tot dat het een daily word :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Saints Row heb ik niet zo'n hoge pet van op. Arma heb ik al en het enigste wat ik echt graag wil hebben in Just Cause 2, dus s.v.p. Stemmen als je niks weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:45
Niets dit keer :( al een dag sta ik droog , wat een matige sales dit keer )

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
SR4 zat ik juist op te wachten... maar ben nog niet helemaal tevreden met de prijs (zeker gezien al de DLC die er nog bij komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:07:
SR4 zat ik juist op te wachten... maar ben nog niet helemaal tevreden met de prijs (zeker gezien al de DLC die er nog bij komt)
Dat maakt het hele spel ook duur, dan te bedenken dat je "vroegah" nog een compleet spel kocht i.p.v. een gehandicapte basegame van 59,99 waar je nog 100 euro aan day 1 DLC hebt.. Och ja, ik denk dat de oorzaker hiervan toch wel RCT zal zijn want die hadden in 199x al DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

chucky666 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:54:
[...]

Had ik ook toen ik hem ging spelen.
Gelukkig kan je in steam de taal veranderen naar engels ;)
Ik krijg het anders niet voor elkaar. Wel dat de steam taal veranderd, maar de game blijft exclusief Deutschsprachig :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
kuusj98 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:10:
[...]

Dat maakt het hele spel ook duur, dan te bedenken dat je "vroegah" nog een compleet spel kocht i.p.v. een gehandicapte basegame van 59,99 waar je nog 100 euro aan day 1 DLC hebt.. Och ja, ik denk dat de oorzaker hiervan toch wel RCT zal zijn want die hadden in 199x al DLC.
Jup, erger jammer. Ik hoopte dat er nog (op tijd) een complete pack zou komen, zoals SR3. Die komt misschien ook nog wel...maar daar heb ik nu niets aan natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:11:
[...]

Jup, erger jammer. Ik hoopte dat er nog (op tijd) een complete pack zou komen, zoals SR3. Die komt misschien ook nog wel...maar daar heb ik nu niets aan natuurlijk :+
Dat is deze toch?: http://store.steampowered.com/sub/46504/

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Een SR4 complete pack bedoel ik. Hier betaal je ook voor SR2 en SR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ok. my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Maar als daar alle SR4 DLC´s in zit, is het pack alsnog goedkoper dan SR4+DLC gek genoeg. Maar heb het niet nageteld, dus ben niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

The Inquisitor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:29:
[...]

Maar als daar alle SR4 DLC´s in zit, is het pack alsnog goedkoper dan SR4+DLC gek genoeg. Maar heb het niet nageteld, dus ben niet zeker.
De DLC is 19.76 en het franchise pakket is 17.49. 8)7 En SR4 is 9.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
MegaTronics schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:32:
[...]

De DLC is 19.76 en het franchise pakket is 17.49. 8)7
Aantal DLC in het franchise pakket heb ik niet geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zijn er ook 26, dus 12 euro goedkoper en dan inclusief SR2 en SR3 (+DLC)

[ Voor 67% gewijzigd door MegaTronics op 23-06-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Laatst online: 08:21
Bah - Lego sale zonder Lego Starwars... |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 23-06-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

kuusj98 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:10:
[...]

Practisch al die dlc's zijn andere outfits en wat reskins van wapens.
Leuk voor de verzamelaar, of dat ene ding wat je fetish is. Maar niet echt een reden om het spel niet leuk te vinden als je het niet hebt. Zeker geen "missend onderdeel" van SR4

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:13
Vind het tot nu toe echt een matige sale. Eigenlijk precies hetzelfde als vorig jaar (exclusief de nieuwe games). Maar dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Laatst online: 10:19

Py.

Precies, wat een gezeur over SR IV +DLC. 10 euro is geen geld voor een dergelijk spel (+2.50 voor de DLC in de season pass of als je per se de outfits wilt 17.49 totaal inclusief de twee eerdere spellen compleet...) waar je makkelijk 30-40 uur spelplezier uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Yay LEGO game in aanbieding....

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Flozem schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:43:
Bah - Lego sale zonder Lego Starwars... |:(
En ook geen Indiana Jones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Laatst online: 12-09 16:17
Hehe castle crashers + battle block theater voor 2.29. Was battle block niet duurder in de vorige daily?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:39
Is dungeon defenders+dlc de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
bronce schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:57:
Hehe castle crashers + battle block theater voor 2.29. Was battle block niet duurder in de vorige daily?
Check de TS voor dat antwoord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:39

Edd

bronce schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:57:
Staat nog bij de daily's van gisteren. Los is ie 3,74

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Laatst online: 12-09 16:17
Edd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:00:
[...]

Staat nog bij de daily's van gisteren. Los is ie 3,74
Mooi dat ik hem dan niet gister heb gekocht. Wilde castle crashers wel hebben, vroeger gespeeld op de xbox 360. Voor 1 euro extra dat spel erbij valt niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:45
Sosua schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:59:
ik zeg doen , hij is leuk en heel erg veel speelplezier

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Stem op pakket 2 aub, wil die planet explorers eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Sosua schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:59:
Ja, erg leuke co-op game

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Battleblock en Castle Crashers zijn foutjes volgens mij :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Insurgency gekocht. (Sorry, kon het niet laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

Is de Magicka volledige collectie waar voor zijn geld of is dat dlc die je nauwelijks aanraakt?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Probeer de slowchat te beperken. Het regelen van 4-packs via het forum is niet toegestaan ivm problemen met eerdere samenkopen.

Rule of thumb: Wacht met kopen van spellen tot het daily of flash sales zijn. Als dat niet het geval is, koop het dan op de laatste dag. Spellen die buiten een daily/flash om al 75% of meer afgeprijst zijn, komen zeer waarschijnlijk niet nog in een daily/flash voor.

Voor backlog/time spent posts is er het volgende topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1595197">~~~[Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic</a>~~~[/html]