Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar
Te laat @#€%&-+\=*"
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar
Maar het kan ook erger: ik hoor net op de radio dat een paar dorpen zonder stroom zitten. Het zou je gebeuren.....
Loopt die stream nu ook een half uur achter?
Speel ook Balls Connect en Repeat
Hij heeft altijd van die opmerking als: "van Gaal denkt dit", "scheidsrechter vind dat" en buiten dat feit om zegt hij ook de hele tijd irrelevante dingen, ik kijk voetbal om het voetbal te zien en te horen, niet om random VI Oranje onzin aan te zien.
Och ja, gelukkig wel weer 2(4) jaartjes van hem af aangezien ik toch al niet dramatisch veel kijk.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Welkom bij de anti-Grueter clubkuusj98 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:39:
Ben ik de enige die de commentator op NL1 echt verschrikkelijk irritant vind?
Hij heeft altijd van die opmerking als: "van Gaal denkt dit", "scheidsrechter vind dat" en buiten dat feit om zegt hij ook de hele tijd irrelevante dingen, ik kijk voetbal om het voetbal te zien en te horen, niet om random VI Oranje onzin aan te zien.
Och ja, gelukkig wel weer 2(4) jaartjes van hem af aangezien ik toch al niet dramatisch veel kijk.
Was blij dat ie de finale niet had gekregen toen de wedstrijd nog bezig was maar met deze finale ... nou eigenlijk nog steeds "blij"
[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 10-07-2014 02:42 ]
Hij kan er niets aan doen dat hij stottert, maar dit is wel heel erg storend.
Wel dapper om dan gewoon op TV te verschijnen. Ik heb vroeger ook gestotterd (nu praat ik een dag in een uurMikeyMan schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:18:
Man wat is die vent bij de zomerochtend irritant
Hij kan er niets aan doen dat hij stottert, maar dit is wel heel erg storend.
Bedenk me net; op de een of andere manier is een Wennemars bijvoorbeeld minder storend.
[ Voor 26% gewijzigd door MikeyMan op 10-07-2014 09:34 ]
Ik heb op Canvas gekeken. Ik ga mezelf niet door 120 minuten Grueter slepen.apis29 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:55:
[...]
Welkom bij de anti-Grueter club![]()
Was blij dat ie de finale niet had gekregen toen de wedstrijd nog bezig was maar met deze finale ... nou eigenlijk nog steeds "blij". Misschien dat dat eerder bedoeld werd met radiocommentaar maar ik vind hem echt een radio (DJ) stem hebben ...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Idem. Of welke andere nos commentator. Of die sbs figuren. Sport 1 is eigenlijk de enige nederlandse zender met commentatoren die me wel bevallenSeñor Sjon schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:57:
[...]
Ik heb op Canvas gekeken. Ik ga mezelf niet door 120 minuten Grueter slepen.
Dat ze al dat voetbalreportersvolk dat zelf nog nooit een bal getrapt heeft maar afzinken.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 10-07-2014 13:44 ]
Waren er ook 20 professoren die zeiden dat hij links ging schieten? Er roept altijd wel iemand wat.Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:54:
Ik heb me niet zo opgewonden over de verslaggeving, maar toen ik gisteren die ranzige Hugo Borst hoorde roepen dat Cilessen en Hoeks zich 'onprofessioneel' hadden gedragen omdat ze niet naar een of andere professor hadden geluisterd die zei dat Messi rechts ging schieten, werd ik toch wel kwaad.
Achteraf hebben mensen gelijk en hebben mensen ongelijk.
Maar Cilessen heb wel een traumaatje nu en ik denk dat hij zich in penalties zal gaan verdiepen. Van der Sar is toen ook een keer voor lul gezet bij de NOS, ook door Hugo Borst meen ik, omdat van der Sar geen penalties stopte en vond dat het een loterij was. Hij heeft volgens mij dat boekje daarna toch stiekem gelezen.
Zal hij nog steeds wel ontkennen, meest eigenwijze man op aarde
★ What does that mean? ★
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat was exact de reactie van Van Marwijk en de enige juiste.MrMonkE schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:50:
[...]
Waren er ook 20 professoren die zeiden dat hij links ging schieten? Er roept altijd wel iemand wat.
Achteraf hebben mensen gelijk en hebben mensen ongelijk.
Brazilie - Nederland vanuit Brasilia om 10 uur:
Canvas>> Carlo Wilmots
NL>> Jeroen Grueter
Zdf>> Oliver Schmidt
BBC>> om 0305 deze match integraal op BBC2
Ik vind trouwens persoonlijk dat de meeste commentatoren het prima gedaan hebben. Ik kijk voor de wedstrijd en zolang het commentaar correct is, vind ik het prima.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ow wacht..
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 12-07-2014 15:36 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Om 9 uur Finale Duitsland - Argentinië vanuit het Maracana:
Canvas>> Frank Raes
NL>> Frank Snoeks
ARD>> Tom Bartels
BBC>> Guy Mowbray en Mark Lawrenson
nb. ARD heeft van 0.50 tot 1.35 een WM-Rückblick
nb.2 BBC2 heeft om 3.45 een herh. van de finale
nb.3 NL3 heeft herh. van 0.25 tot 3.00, of ze replay finale doen is de vraag
nb.4 In de Uk doet naast de BBC ook iTV de finale live, zodat kijkers een keus hebben
★ What does that mean? ★
Je gaat je overigens wel afvragen, zijn de Noord-Koreanen degenen die in een bubbel wonen of wonen wij met de rest van de wereld in grote een bubbel?
Verwijderd
Hugo Borst is niet het baasje van 'Messi', als je dat bedoelt. De hond is van een NOS medewerker achter de schermen.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:08:
Henry Schut is inderdaad wel een verademing maar als "De Kromme" zijn opwachting maakt is het toch ook altijd leuk. Een hondje die Messi heet is ook wel grappig, het baasje is weer wat minder.
http://nos.nl/artikel/663...och-die-teckel-op-tv.html
Wow... wat een absurde bedoening.andries.t.net schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:08:
En wij maar klagen over onze verslaggeving: http://www.mirror.co.uk/n...-north-korea-told-3849292
Je gaat je overigens wel afvragen, zijn de Noord-Koreanen degenen die in een bubbel wonen of wonen wij met de rest van de wereld in grote een bubbel?
Ben ik blij dat ik voor mijn nieuws/sport/actualiteiten gewoon "mag luisteren" naar Snoeks, Grueter, Van Gelder, Smeets, Ducrot, Pauw, etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 13-07-2014 18:45 ]
Natuurlijk is het het absurd, het is namelijk nep.Jorgen schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:45:
Wow... wat een absurde bedoening.
Ik denk, ik herhaal het maar voordat het helemaal een eigen leven gaat leiden
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik ga nu maar eens genieten van het verslag van de WK-finale. De échte, welteverstaan.
Zou dat beestje in de studio niet helemaal gek worden tijdens wedstrijden waarin Argentinië speelt?Tristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:10:
[...]
Hugo Borst is niet het baasje van 'Messi', als je dat bedoelt. De hond is van een NOS medewerker achter de schermen.
http://nos.nl/artikel/663...och-die-teckel-op-tv.html
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Een handtekening?!
Is inderdaad iets te duidelijk, al zou ik dat nog liever volledig horen dan Snoeks zelf, die dit keer niet gebeld werd maar zelf al aangaf dat hij onzin vertelt....

Een handtekening?!
Context 2.0..Dr. Strangelove schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:59:
Context... had te maken met het feit dat een van de Duitsers buitenspel stond toen de bal van de paal terugkwam.
Hij kopte, de bal kwam op de paal, raakte Muller en daarna pakte de keeper hem.
"Als die bal er inzat was het een doelpunt!"
Dat slaat op dat eerste moment, waarbij hij kopte en de bal op de paal ging, niet op het buitenspel daarna.
En dan is het toch niet de slimste uitspraak...
Er werd afgevlagd voor het buitenspel nadat de bal op de paal was gegaan. Ik dacht in eerste instantie ook dat het op de kopbal sloeg, Snoeks wilde ermee duidelijk maken dat als die kopbal van Howedes erin was gegaan het gewoon een goal was, omdat er twee situaties beoordeeld werden en niet één. Niks mis mee zou ik zeggen. Er wordt een beetje gedaan alsof het een totale nonsens opmerking was, dat was het niet.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Zie dat jij je oranje bril weer hebt afgedaan?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Dit topic is gesloten.