Om 6 uur Argentinie - Zwitserland, Sao Paolo:
Canvas>> Eddy Demarez
NL>> Jan Roelfs (vermoedelijk)
Zdf>> Oliver Schmidt
BBC>> Jonathan Pearce en Mark Lawrenson
10 uur België - USA uit Salvador:
Canvas>> Filip Joos
NL>> onbekend
Zdf>> Thomas Wark
BBC>> geen uitzending
@RBH>> Wielaard is klaar met verslag doen dit Wk, net als Elshof.
[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 01-07-2014 14:12 ]
De radio 1 commentatoren zaten ook helemaal in zak en as na de goal van Mexico (grappen over het inpakken van de toilettas en zo), maar leefden compleet weer op na de tegengoal. Ik vind het een leuke showHarkov schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:13:
Bij NL - MEX ook weer vreselijk zitten ergeren. In de tweede helft was Mexico volgens de commentator bij de NOS totaal de weg kwijt en liepen ze maar wat verward rond op het veld. Dit wist meneer uit te kramen nog geen minuut nadat Mexico gescoord had (afgekeurd buiten spel). Als ik de afstandsbediening in handen heb zet ik hem op België. Jan Mulder in de rust is ook vermakelijk.
Atomstack X7 Pro 10w laser cutter
Ow, Frank Wielaard was zo saai. Daarom op ZDF gekeken.RBH schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:31:
Wat een verademing was Frank Wielaard gisteren bij Duitsland Algerije.. Die Arno Vermeulen en Grueter mogen thuisblijven imho.
Beeld op je TV, stream via een computer/speakers?jostefa schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:25:
Ik ben fan van het engelse commentaar op BBC. Nu ontvang ik bij Ziggo geen HD BBC. Is er een manier dat ik gewoon Nederland 1 aan heb staan met geluid van BBC of is dat een beetje te ver gezocht? Ik heb de beschikking tot 1 decoder.
Streams combineren geeft wel het risico op (grote) synchronisatieverschillen. Als de internet-audiostream voorlopt kun je die misschien pauzeren en dat zo gelijktrekken, maar of dat stabiel werkt... geen idee. Eén hik en het is misschien weer uit sync. Als de internet-audiostream achterloopt is er niet veel wat je kunt doen, alleen misschien de video ook via een internet-videostream kijken zodat je die kunt pauzeren.
Maar het lijkt mij nogal gekloot.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Anoniem: 561911

Vandaag om 6 uur Frankrijk - Duitsland uit Rio:
Canvas>> Filip Joos
ARD>> Steffen Simon
BBC>> wel uitzending, onbekend wie
Om 10 uur Brazilie - Colombia uit Fortaleza:
Canvas>> Stef Wijnants
ARD>> Tom Bartels
BBC>> heeft om 0.35 uurtje hoogtepunten van de 2 kwartfinales
[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 05-07-2014 00:03 ]
90 minuten Jack van Gelder? Ik moet er niet aan denken ...
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Canvas>> Frank Raes
NL>> speculatie... Jan Roelfs?
Zdf>> Béla Réthy
BBC>> geen uitzending
10 uur Nederland - Costa Rica vanuit Salvador:
Canvas>> Eddy Demarez
NL>> speculatie.... Frank Snoeks?*
Zdf>> Oliver Schmidt
* hoe ik bij de speculatie over de NL commentators kom: volgens mij zijn Elshof, Wielaard en Kooke naar huis. NL wordt dacht ik alleen gedaan door Snoeks en Grueter. Gister hebben Grueter en Vermeulen het gedaan, dus kom ik vandaag tot Snoeks (voor NL) en Roelfs.
Ever verder redenerend, dan zou Grueter een eventuele Oranje HF doen, en Snoek dan de Oranje grote/kleine Finale? [/speculatiemodus]
Ja die zocht ik ook al maar kan het ook niet vinden.JeroenH schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:11:
Shitshitshit geen livestream met radio1 geluid dit keer?
Hoezo? Ik kijk nu naar "Nederland - Costa Rica met het commentaar van Radio 1": http://nos.nl/wk2014/live/?ref=radioJeroenH schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 22:11:
Shitshitshit geen livestream met radio1 geluid dit keer?
Of bedoel je iets anders?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
[NED 1]
Ja idd, en daarna gewoon nog een keer gebeld wordenGeneral_Snuss schreef op zondag 06 juli 2014 @ 09:20:
Ik vond het wel grappig gister dat er een telefoon af ging door de verslaggeving heen. Ik hoorde hem zoiets zeggen van 'Wat is dit nu weer potdomme'.
[NED 1]
[ Voor 3% gewijzigd door Zewatanejo op 06-07-2014 09:46 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
En de extra bonus is dat ik door het schudden van wijk weet wanneer er iets staat te gebeuren. Tegen de tijd dat mijn vertraging weg is, staan ze hier al te toeteren en te juichen bij een doelpunt. Grappig extraatje
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Nieuw programma idd, in plaats van langs de lijn aan de lijn
Waarschijnlijk gewoon een mafkees die dicht bij de commentator zat
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Oh godPierre61 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:55:
Die Snoeks geeft commentaar bij de finale #zucht
Toch maar eens een tweede decoder neerzetten die op de geluidsinstallatie aangesloten staat en op ZDF getuned is
[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 06-07-2014 11:57 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Denk dat de zendermanager van Canvas daar best blij mee is :-)Pierre61 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:55:
Bron?Pierre61 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:55:
Ik vind het maar een arrogante reactie van dhr. Vermeulen.
(let op, ook onder twitterscreenshots staat nog tekst)
[ Voor 15% gewijzigd door schwarzenegger op 06-07-2014 12:24 ]
http://nos.nl/wk2014/arti...ks-verslaat-wkfinale.html
Edit: spuit11
[ Voor 4% gewijzigd door Martijn13 op 06-07-2014 12:27 ]
Anoniem: 511904
Nee tochPierre61 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:55:
Dit is de commentator die mijn plezier in het kijken naar voetbal jaren geleden heeft verpest.
Ik kijk sinds de tweede wedstrijd niet anders, gisteravond zelfs op de beamer (als je dan toch via internet kijkt...

Bijvoorbeeld bij de penalties weet je dan de afloop al als er in de omgeving ook gekeken wordt...
Ik heb me gister aardig kapot lopen ergeren aan het commentaar.
"de spitsen beslissen de goals, maar op het middenveld word het spel gespeeld"?
Wat zijn dit voor uitspraken?
Naar mijn idee probeerde de commentator veel te wijs te doen.
De telefoon was daartegen wel weer grappig
Een handtekening?!
Dat gezegd hebbende hoop ik dat NOS/NPO n.a.v. de huidige storm van kritiek bij volgende grote toernooien gewoon dual audiosporen gaan aanbieden: Frank Snoeks en co voor mensen die niet kunnen slapen, en radio 1 voor mensen die voor de show kijken.
Mij boeit het niet bijster, zolang die stream er maar is
tellavist schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:41:
Man man man,

Edit:
Waar het eigenlijk gewoon mis gaat, is dat gasten als Frank Snoeks bang zijn om een stilte te laten vallen. Soms is het gewoon beter je mond te houden.
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 511904 op 06-07-2014 12:59 ]
"De bal is belangrijker dan de tegenstander"tellavist schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:41:
Man man man,
Wat zijn dit voor uitspraken?![]()
Naar mijn idee probeerde de commentator veel te wijs te doen.
De telefoon was daartegen wel weer grappig

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Inderdaad, laat de voetbalwijsheden maar over aan de spelers/coach.Anoniem: 511904 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:53:
Dieptepunt was toch wel dat hij dacht dat er gewisseld werd terwijl de extra tijd werd weergegeven.
Edit:
Waar het eigenlijk gewoon mis gaat, is dat gasten als Frank Snoeks bang zijn om een stilte te laten vallen. Soms is het gewoon beter je mond te houden.
gevalletje spreken is zilver....
Een handtekening?!
http://www.dumpert.nl/med..._snoeks_wordt_gebeld.html
Kunnen we niet door een twitter-actie de NOS op andere gedachte brengen?Pierre61 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:55:
-
Echt, waarom niet gewoon vrije trap...
Dit is geen buitenspel. Herhaling wordt getoond, oh toch wel. Goed bezig!
Oh, op twitter is al zat commentaar op de televisiecommentatoren - soms op het onbeschofte af. Maar ja, het is anoniem innternet...Edd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:10:
Kunnen we niet door een twitter-actie de NOS op andere gedachte brengen?
Hoe dan ook, dat kan de NOS/NPO eigenlijk niet ontgaan zijn.
Misschien moet de NOS voor 2016 eens een SoYouThinkYouCanBeTheVoiceOfHollandsNextTopCommentator organiseren.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Zoiets is er ooit al geweest, ik meen bij BNN.kenneth schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:31:
Radiocommentaar op tv is ook weer erg overdreven. Maar minder fouten maken zou al fijn zijn.
Misschien moet de NOS voor 2016 eens een SoYouThinkYouCanBeTheVoiceOfHollandsNextTopCommentator organiseren.
Dat bleek toch een stuk lastiger te zijn dan de meesten dachten
[ Voor 8% gewijzigd door ralpje op 06-07-2014 14:57 ]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Normaal heb ik het niet zo op Youp van het Hek, maar dit is toch wel zeer treffend.Urinevlekken
Welke zender je ook kijkt: ze zitten er. De voetbalbejaarden. Hees van hun eigen gelijk schudden ze ontstemd hun quasiwijze hoofden waardoor er steeds meer roos op hun schouders dwarrelt. Ze beheersen alle zenders. De publieke en de commerciële. Uitwijken naar de Belg helpt niet. Testbeelden zijn het.
Ze gaan tekeer over romantiek, Hollandse scholen en wel of niet te spelen systemen. Ze proberen de alsmaar winnende bondscoach op oude uitspraken te vangen. De gloriërende Louis, die er in hun door beroepsstaar verblinde ogen eigenlijk niks van kan. Hij is een onhebbelijke eikel waarmee ze allemaal nog een boomgaard appeltjes te schillen hebben en voor wie ze hopen dat hij zo snel mogelijk wordt uitgeschakeld. Als Nederland scoort dan juichen ze niet omdat dat iets voor het gepeupel is, maar als Nederland verliest vrees ik dat ze voor de laatste keer in hun leven met een oerkreet klaarkomen van genot. Louter omdat Louis verliest. Ze bidden op dit moment elke nacht tot de Heilige Johan of hij iets voor ze kan regelen.
Louis moet verliezen. De haat zit zo diep. Een van de bejaarden heeft zelfs een heel boek aan de bondscoach besteed. En dat boek is weer uitgegeven door het vroegere bedrijf van een van de andere oudjes. Een geur van doorgekookte spruitjes walmt uit mijn televisie. Alle pakken moeten nodig naar de stomerij. Er zitten urinevlekken rond de gulp. Ze zien het zelf niet. Wijkzuster, houdt u een oogje in het zeil?
Ik kijk al weken naar één grote omroep MAX op alle zenders en geniet me ondertussen suf van de bondscoach, die zich niet uit zijn dug-out laat lokken. Hij blijft kalm en lacht ze voorlopig met zijn resultaten allemaal vierkant uit. Alleen al voor hem hoop ik dat Nederland wereldkampioen wordt. Dat zou geweldig zijn. En smeek hem om ook dan superieur te blijven zwijgen. Hoop zo dat hij dan niet als een buiten zinnen geraakte führer gaat staan schreeuwen vanaf een balkonnetje, maar dat hij ze vermorzelt met een superieure glimlach.
Al die boze Waldorfjes en Statlers avond aan avond op de televisie. Waarom eigenlijk? Omdat de gemiddelde leeftijd van de kijkers naar dit soort programma’s ver boven de vijftig is? Ik denk het. Alle generaties daaronder kijken uitsluitend naar de wedstrijden en de rest zal ze worst wezen. Zij weten wie Depay is. En Cillessen. En Kuyt. En Van Persie! Maar de namen van die murmelende gebitsprotheses, die in 1978 ook al hun uiterst kritische licht op het WK in Argentinië lieten schijnen, zal ze toch jeuken. Snurk. Snurk. Hupsakee.
Of Nederland wereldkampioen wordt? Voor Louis hoop ik het, maar of het lukt? Er spelen te veel factoren mee. Waar staat de paal? Rensenbrink wordt er na vijfendertig jaar nog steeds over lastiggevallen. Hoe laag ligt de lat? De Chileen Pinilla weet dat na de laatste wedstrijd tegen Brazilië heel goed en heeft dit drama zelfs op zijn lijf laten tatoeëren.
Hij is trouwens een van de weinige voetballers die nog een stukje vel voor een vers plaatje over had. Wat een wandelende stripboeken. En de belangrijkste factor om wel of geen wereldkampioen te worden mogen we absoluut niet vergeten: hoe blind is de scheids? Robben vindt het toch niet raar dat hij in Mexico sinds zondag de bijnaam Hölzenbein heeft? Bij ons thuis lachen we Arjen al jaren uit. Als er iemand bij ons gaat slapen zei hij vroeger: „Ik ga liggen”, maar sinds een jaar of tien roept iedereen steevast: „Ik ga Robben!”
Heerlijke WK tot nu toe. Stel er zelfs steeds mijn vakantie voor uit omdat ik de finale absoluut met mijn vrienden en familie wil kijken. En de bejaarden? Die horen er gewoon bij. Elk dorp heeft zo’n bankje.
Of voetbal oorlog is? Als ik de beet van Suarez vergelijk met het huidige geweld in het Midden-Oosten, dan valt het in Brazilië nogal mee. Waarom gaan ze daar eigenlijk niet voetballen in plaats van dat verschrikkelijke vechten wat ze al jaren doen? Zou zoveel ellende schelen.
Is dat een slecht idee. Nee, absoluut niet. Niet: voetbal = oorlog, maar: voetbal in plaats van oorlog. Waar ze het moeten houden? Er schijnen in Qatar een paar prachtige stadions te staan. En er willen vast wel wat bejaarde tulbanden commentaar geven. Nu al zin in.
Bron: NRC (Youp van het Hek)
We hebben er meer dan twintig jaar over gedaan om van Cruyff af te komen en dat is nu gelukt. Nu de rest van de babyboomers nog en dat is echt niet alleen in het voetbal.
Dat zijn Cruijff-waardige quotes.tellavist schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:41:
Man man man,
Net als "Het probleem bij voetballen is dat je het met je voeten speelt". *
*Interview met Cruijff tijdens de WK Hockey
[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 06-07-2014 16:47 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
http://nos.nl/wk2014/arti...n-lolbroek-belde-mij.html
Misschien een app installeren zodat hij alleen geluid maakt bij bepaalde telefoonnummers?
Het was dus echt z'n eigen telefoonSoldaatje schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:10:
Het was een lolbroek die Snoeks belde?
http://nos.nl/wk2014/arti...n-lolbroek-belde-mij.html
Misschien een app installeren zodat hij alleen geluid maakt bij bepaalde telefoonnummers?
En inderdaad, hij waagt zich niet aan de trilstand; wel begrijpelijk aangezien je dat niet merkt in een stadium.
Dan moet je inderdaad een ander alternatief hebben waardoor je bijvoorbeeld wel de trilstand aan hebt maar bij bepaalde contacten alsnog beltonen horen als uitzondering....
Maar dit was ook wel een blunder, er dan over vloeken als je live bent...

Anoniem: 511904 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:12:
[...]
Normaal heb ik het niet zo op Youp van het Hek, maar dit is toch wel zeer treffend.
We hebben er meer dan twintig jaar over gedaan om van Cruyff af te komen en dat is nu gelukt. Nu de rest van de babyboomers nog en dat is echt niet alleen in het voetbal.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 06-07-2014 22:30 ]
Maar na wat rond zoeken blijkt het Theo Reitsma te zijn Wikipedia: Herman Kuiphof
Zijn we er toch weer ingetuind was een beroemde uitspraak van hem
[ Voor 44% gewijzigd door Sepp14 op 06-07-2014 22:16 ]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
@hierboven: ik heb het over HF!
Vraag voor de kenner: wie was dit, commentator dus... het fragment is op 3.00? YouTube: Holland vs Italy World Cup 1978
edit: of is het toch Kuiphof die die halve finale deed? Dan herken ik zijn stem amper.
[ Voor 104% gewijzigd door Sjah op 06-07-2014 22:27 ]
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Herman_Kuiphof
[ Voor 26% gewijzigd door Sepp14 op 06-07-2014 22:31 ]
Voor mij is het aller vervelendst dat je bij een commentator merkt dat hij zichzelf veel te belangrijk vindt en daardoor het spel bijna kan overschaduwen. Hij weet wat spelers denken, vergelijkingen met wedstrijden van 120 jaar geleden die hij zo uit zijn mouw schudt... Geweldig, maar ik probeer gewoon een voetbalwedstrijd te kijken.
Zeg wie er aan de bal is, geef wat relevante statistieken door en probeer je een beetje op de achtergrond te houden. Het liefst zie ik ook een interactie tussen twee commentatoren. Zo kan de één wat feiten/statistieken opzoeken terwijl de ander doorgaat en zit er wat meer dynamiek en zelfcorrectie in het commentaar.
Wat sportcommentaar betreft kunnen we nog heel wat leren van de Amerikanen.
[ Voor 25% gewijzigd door SaN op 06-07-2014 22:36 ]
Denk dat ik het met je eensch ben.
Snap Herman wel dat die boos was dat zakelijke Reitsma de finale deed, Kuiphof was meer sfeer en prachtige mahonie in zijn stem.
Verder heb ik ook niet de indruk dat meneer zelf veel van de wedstrijd ziet. Als hij al iets doorheeft is dat op zijn vroegst bij de derde herhaling.
Helaas mag hij van de NOS vaak de belangrijkste wedstrijden verpesten. Een mailtje hierover naar de NOS wordt niet inhoudelijk beantwoord.
alles kan off-topic
Wat ik me dan afvraag: wat zou Frank Snoeks van zo'n oproep vinden?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Commentatoren bekijken de wedstrijd niet via het scherm maar kijken gewoon op het veld. Uiteraard kunnen ze wel de herhaling snel even bekijken maar dat scherm wat ze hebben is een inch of 15. Misschien kijkt Snoeks er niet eens op (dat zou een hoop verklarenAnkona schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:11:
Frank Snoeks is echt een ramp met zijn prietpraat weetjes. Leuk voor het libelle publiek, maar als je geinteresseerd naar voetbal zit te kijken ben zit je niet te wachten op een uitleg over de naam van de kinderen van de spelers of hoe hun vrouwen de spruitjes klaarmaken.
Verder heb ik ook niet de indruk dat meneer zelf veel van de wedstrijd ziet. Als hij al iets doorheeft is dat op zijn vroegst bij de derde herhaling.
Helaas mag hij van de NOS vaak de belangrijkste wedstrijden verpesten. Een mailtje hierover naar de NOS wordt niet inhoudelijk beantwoord.
SBS Leo's? No thanks
Eerst maar eens de finale halen

SBS' Leo, nee die niet, ik heb het over Driessen van Rtl, niet over Oldenburger.
Doen ze!Eerst maar eens de finale halen
[ Voor 57% gewijzigd door Sjah op 07-07-2014 22:45 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Zou anders een mooi onderdeel kunnen zijn van de bezuinigingen die ze daar door moeten voerenAnoniem: 511904 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:48:
De NOS zal dit nooit doen, want dan komen ze erachter dat bepaalde commentatoren eigenlijk het veld zouden moeten ruimen.
Misschien kunnen ze speciaal voor jou wel een web-stream met het reguliere commentaar openenkenneth schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:13:
Jack van GelderIk steek nog liever 90 minuten lang een vork in m'n oren.
Geheid dat Frankie dat als grappig feitje op gaat noemen.
alles kan off-topic
You either hate him or love him, kennelijkkenneth schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:13:
Jack van GelderIk steek nog liever 90 minuten lang een vork in m'n oren.
Is dat een excuus? Die lui zijn zelf verantwoordelijk voor een optimale werkplek. Als ze beter vanuit de studio kunnen werken moeten ze dat doen.apis29 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:35:
[...]
Commentatoren bekijken de wedstrijd niet via het scherm maar kijken gewoon op het veld. Uiteraard kunnen ze wel de herhaling snel even bekijken maar dat scherm wat ze hebben is een inch of 15. Misschien kijkt Snoeks er niet eens op (dat zou een hoop verklaren) ...
alles kan off-topic
Vandaag om 10 uur Brazilië - Duitsland vanuit Estádio Mineirão in Belo Horizonte:
Canvas>> Frank Raes
NL>> Frank Snoeks
Zdf>> Béla Réthy
Maar ik woon dus in belgie.. dus die is wel HD voor mij .. maar heb alle wedstrijden op canvas bekeken.. en ze komen best met leuk commentaar.. maar ja.. heb alles ook bekeken onder invloed..
[ Voor 78% gewijzigd door QSYS op 08-07-2014 16:04 ]
Van Gelder is helemaal niet geschikt voor televisie samenvattingen... zijn samenvattingen op televisie zijn altijd mega-slecht.... zijn kwaliteit zit juist op het radiocommentaar, waar hij de tijd kan vullen met letterlijk beschrijven met dat wat de luisteraar niet ziet.... maar daar hoef je bij een tv uitzending natuurlijk niet mee aan te komen....JeroenH schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:52:
[...]
You either hate him or love him, kennelijk(ik zit in het laatste kamp)
Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Ik volg voetbal normaal gesproken helemaal niet, ben geen fan van de sport en alles er omheen, maar WK's en EK's vind ik leuk - mits "wij" het goed doen, zoals nu. De extra beschrijvingen zijn voor mij als leek extra handig om te begrijpen wat er gebeurt.P.O. Box schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:10:
Van Gelder is helemaal niet geschikt voor televisie samenvattingen... zijn samenvattingen op televisie zijn altijd mega-slecht.... zijn kwaliteit zit juist op het radiocommentaar, waar hij de tijd kan vullen met letterlijk beschrijven met dat wat de luisteraar niet ziet.... maar daar hoef je bij een tv uitzending natuurlijk niet mee aan te komen....
Verder zie ik het voornamelijk als show, en daar past het bloemrijke commentaar van JvG en co goed bij. Maar: ik snap het ook prima als mensen zeggen dat ze er geen bal aan vinden, veel te druk, etc. Daarom zul je mij ook niet horen zeggen dat hij het hoofdcommentaar op TV moet doen. Ik ben dik tevreden met de gesynchroniseerde internetstream, en als er bij een volgend toernooi een extra kanaal met zijn commentaar bij kan dan zou ik dat superdeluxe vinden.
Is niet te zeggen. Is er maar net van afhankelijk over hoeveel satelliethops het radiosignaal gaat, door hoeveel DSP's het gehaald wordt etc.Boinkie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:39:
Iemand enig idee of radio 1 via de kabel voor of achterloopt op beeld van digitale televisie? ( Kan namelijk niet zo snel een FM radio vinden)
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenH op 09-07-2014 11:39 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
http://www.npo.nl/artikel...et-radio-of-tv-commentaar
Oftewel Jack in sync met beeld.
Vóór, althans upc kabelradio loopt ietwat voor op upc ARD via settopbox. Zegt dus helemaal niks over jouw situatie, maar toch...Boinkie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:39:
Iemand enig idee of radio 1 via de kabel voor of achterloopt op beeld van digitale televisie? ( Kan namelijk niet zo snel een FM radio vinden)
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Om 10 uur Nederland - Argentinië in 't Novo Estádio do Corinthians in São Paulo:
Canvas>> Filip Joos
NL>> Jeroen Grueter
ARD>> Gerd Gottlob
BBC>> uurtje hoogtepunten om 0.50
Ben weer blij als ik in NL ben
Kan me er iets bij voorstellen. Het hoeft van mij ook niet van Gelder te zijn, als het maar geen Snoeks is.JeroenH schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:02:
De hele discussie laat Jack van Gelder zelf nogal koud: "Jack van Gelder op tv tijdens finale is 'achterlijke discussie'"
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.