Verslaggeving van het WK

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 18.873 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:17
Vermeulen, wat een n00b. Mijn vrouw wilde dat ik hem op Nederland 1 liet staan zodat ze om Vermeulen kon lachen 8)7
JeroenH schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:14:
[...]

Die heb ik zitten kijken vanavond (laptop met HDMI aan de televisie). Briljant!
Hoe was de kwaliteit? Bij de NOS vonden ze me rupsje nooit genoeg omdat ik het jammer vond dat ie 15 seconden achter liep :D

[ Voor 60% gewijzigd door Joster op 19-06-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21
Sjah schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:04:
v Gelder vandaag, iets beter vond ik niet.
Hier iets dat wel volledig is.

Mooi hoe Geer Memphis Depay uitspreekt.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 19-06-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hier de wedstrijden voor donderdag de 19e (vandaag):

1800 uit Brasilia Colombia - Ivoorkust:
Canvas>> Geert Heremans
NL>> Philip Kooke
Zdf>> Béla Réthy
BBC>> Steve Wilson en Mark Lawrenson

2100 uit Sao Paolo Uruguay - Engeland:
Canvas>> Filip Joos
NL>> Jeroen Grueter
Zdf>> Oliver Schmidt
BBC>> geen uitzending

2400 uit Natal Japan - Griekenland:
Canvas>> Stef Wijnants
NL>> Frank Snoeks
Zdf>> Wolf-Dieter Poschmann
BBC>> Jonathan Pearce en Martin Keown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:57
Alles beter dan de NOS-commentatoren. Op Canvas zijn ze wel relaxed. De BBC is wel aardig, maar soms ook tenenkrommend omdat ze een beetje de neiging hebben om van alles de hemel in te prijzen.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:57:
Je hebt ook 1 Duitser, volgens mij hun belangrijkste man, zou Bela Rethy kunnen zijn, die zo een eng harde snauwende stem heeft, die trek ik niet. Volgens mij was het een krullenbol.
Zo te zien geen krullebol deze, vlgns mij was het deze die ik wel ok vond altijd ... Kan ook nog een ander zijn die ik dan beter vond, hoor alleen biografieen voorbij komen tot nu toe :D.
edit: nee dit is 'em niet, toch een ander stemgeluid.

Ok:
Bela Rhety: acceptabel, beetje Grueter-achtige stijl alleen in het duits dus onzinnige dingen vallen iets minder snel op ;)
Tom Bartels: slaapverwekkend (om middernacht), nog eens een keer aanhoren ...
Philip Kooke: slaapverwekkend om 6 uur 's avond :z (of het is m'n slaapgebrek :O )

[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 19-06-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Gelukkig biedt de NOS nu dit aan bij wedstrijden van Oranje. Ik weet wel wat ik voortaan aanzet....

http://www.totaaltv.nl/ni...-met-radiocommentaar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@apis:

Leuk dat je erop ingaat. :)

Die krullebol, doet ook wel eens interviews na de match met zijn harde stem. Als ik erachter kom meld ik sofort zijn naam. ;)

Kooke>> tja, idd, met je eens, gaappp.
Carlo Wilmots mag ook in het rijtje zaaddodende pasta's.

[ Voor 144% gewijzigd door Sjah op 19-06-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
schwarzenegger schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:56:
Gelukkig biedt de NOS nu dit aan bij wedstrijden van Oranje. Ik weet wel wat ik voortaan aanzet....

http://www.totaaltv.nl/ni...-met-radiocommentaar.html
klopt... was tegen australie ook.... hoop voor je dat je niet in een lawaaiige buurt woont... want dan zal een oranje-doelpunt niet als verrassing voor je komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Die krullebol, doet ook wel eens interviews na de match met zijn harde stem. Als ik erachter kom meld ik sofort zijn naam. ;)
Heb eens geluisterd naar Réthy op YT, hij is het wel hoor. Als ik zijn kop zie, is die wel sympathiek, maar zijn stem is snauwerig ( en ja dat ligt gevoelig hier, om er maar een Godwin uit te gooien).

Die krullenbol, heeft minstens zo een rukstem, maar hij is niet Rethy, hoop dat ik nog kan uitvinden wie die krullenbol is, doet interviews na de wedstrijd in de BundesLiga.

Over de verslaggevers van vanavond op (Uruguay) Canvas en Zdf: Joos respectievelijk Schmidt , mwa neutraal, niet heel enthousiaste types. Edit dat geldt voor Joos, Schmidt voelt de wedstrijd iets beter aan, en doet wel aan stemverheffingen wat ik passend vind bij deze wedstrijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 19-06-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Snauwerige stem klopt idd wel, was alleen geen krullenbol ;) (qua enthousiasme wel in lijn met Grueter alleen iets minder nerveus). Schmidt ook wel mee eens qua stemgeluid, qua commentaar die paar minuten dat ik keek iig wel oog voor de tactiek (iirc) ... beeld is alleen beroerd in SD dus optie 1 zal DLD nooit worden dit WK.

Grueter toch wel paar missertjes vandaag, gister niet zo aan gestoord. Vandaag deelde Rooney blijkbaar een mep uit en was gewoon een duwtje in de rug om maar wat te noemen naast meerdere keren verkeerde speler noemen ...

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 19-06-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:19
Ik vond het vanavond bij de NOS wel goed te doen.. Een van de betere wedstrijden kwa commentaar

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Misschien leest ie (Grueter) dit topic wel, kon zowaar wat pauzes ontdekken in het commentaar :P ...

edit: JPN-GRE Poschmann klinkt me wel bekend in de oren nu ik hem zo hoor, even aanhoren ... iig levendig maar niet non-stop aan het woord. Kan je ook als snauwerig of Duits klassificeren zo je wilt :P ...

[ Voor 58% gewijzigd door apis29 op 20-06-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Na 1e helft Japan-Gri, over de Canvas man en de Zdf man positieve oordelen:

Wijnants>> zeer prettig stemgeluid, genoeg enthousiasme, en prima feitjes.
Poschmann>> ook prettige stem, analytisch, prima, denk ik 1 van de besten die onze Oosterburen hebben.

BBC>> sorry, dat is duo-commentaar, daar begin ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
P.O. Box schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:09:
[...]

klopt... was tegen australie ook.... hoop voor je dat je niet in een lawaaiige buurt woont... want dan zal een oranje-doelpunt niet als verrassing voor je komen ;)
Inderdaad, dat is echt schijt. Radio 1 stream via internet loopt ook achter, dus die over de speakers laten gaan met het beeld van de TV was ook geen optie.

De massale vraag aan de NOS was volgens mij ook om een audiospoor die je op je TV aan kon zetten. Geen internet stream die een halve minuut achter loopt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Probleem is volgens mij dat de Audiostream bij de NOS ook later binnenkomt dan het beeldsignaal.

Ik heb ze een aantal jaar geleden eens een mailtje gestuurd waarom dit was (heel vroeger (1988) kon je gewoon de TV en Radio tegelijk aanzetten zonder problemen) en toen kreeg ik bovenstaand antwoord.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Als radio achterloopt is niet zo erg. Gewoon even op pauze op de DVR en dan gelijk weer verder om het geluid synchroon te krijgen. Andersom is lastiger.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zou dat niet op dezelfde manier lukken als je op de dvr de radio aanzet, en op de tv het beeld?

Moet je wel twee ontvangers hebben. In mijn geval heb ik een ingebouwde CI en daarnaast een HD recorder.

[ Voor 36% gewijzigd door MikeyMan op 20-06-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Señor Sjon schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:02:
Als radio achterloopt is niet zo erg. Gewoon even op pauze op de DVR en dan gelijk weer verder om het geluid synchroon te krijgen. Andersom is lastiger.
Jawel, want dan lig je dus achter op de rest van de buurt. En als dat nu een paar seconden was ;)

Ik had liever dat de radiostream via internet voor zou lopen, dan kon je die gewoon even op pauze zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Programma van vandaag:

Om 18 uur verslag Italië - Costa Rica vanuit Recife:
Canvas>> Peter Vandenbempt
NL>> Jeroen Elshoff
ARD>> Tom Bartels
BBC>> Steve Bower en Robbie Savage

Om 21 uur Zwitserland - Frankrijk vanuit Salvador:
Canvas>> Eddy Demarez
NL>> Frank Snoeks
ARD>> Steffen Simon
BBC>> geen uitzending

Om 24 uur Honduras - Ecuador uit Curitiba:
Canvas>> Carlo Wilmots
NL>> Arno Vermeulen
ARD>> Gerd Gottlob
BBC>> geen uitzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam/werving

[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 20-06-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik wil Tom.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sjah schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:16:
Programma van vandaag:

[...]
Om 21 uur Zwitserland - Frankrijk vanuit Salvador:
NL>> Frank Snoeks
Dit klopt niet helemaal, Snoeks doet alleen het commentaar over Björn Kuipers, voor de wedstrijd moet je bij iemand anders zijn.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
fsfikke schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:10:
[...]

Dit klopt niet helemaal, Snoeks doet alleen het commentaar over Björn Kuipers, voor de wedstrijd moet je bij iemand anders zijn.
Commentaar over Bjorn Kuipers??? Je hoort toch gewoon duidelijk dat het Frank Snoeks is (al klinkt ie hoe langer hoe meer verkouden :+ ), op telektekst staat Franks Snoeks en op het commentaar schema op pagina 1 staat ook Frank Snoeks ;) ...

Die op Duitsland heb ik ook vaker gehoord, kan er ook wel mee door

Las overigens de VI WK special maar eens, stuk met Jeroen Elshof, en de finale wordt blijkbaar door of Jeroen Grueter of Frank Snoeks gedaan. Persoonlijk hoor ik liever Frank Snoeks in het algemeen van die twee maar misschien niet bij een WK finale als ik hem al op de NOS kijk. Overigens loopt bij mij Belgie een paar seconden achter en krijg meteen de neiging terug naar de NOS te schakelen, alleen als ik er vanaf het begin bij ben op Belgie valt het niet op ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04:01

Clush

Do as I say...

fsfikke schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:10:
[...]

:D

it's funny because it's true!

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
apis29 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:41:
[...]

Overigens loopt bij mij Belgie een paar seconden achter en krijg meteen de neiging terug naar de NOS te schakelen, alleen als ik er vanaf het begin bij ben op Belgie valt het niet op ;) .
En de Duitser loopt weer 5 seconde (geteld) voor op de nos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Clush schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:57:
[...]

:D

it's funny because it's true!
Oh op zo'n manier :P (begin niet gezien)
Sjah schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 22:21:
[...]

En de Duitser loopt weer 5 seconde (geteld) voor op de nos.
Hier niet, ziet er vrij gelijk uit maar idd zeker niet achter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Sierd de Vos is in elk geval de beste verslaggever ter plaatse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 16:51
Kain_niaK schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:54:
Ik denk dat ik torrents ga maken van alle nederlandse wedstrijden. 720p met 60 fps van de Amerikaanse ESPN. En dan alle mogelijke audio stream verzamelen, syncen en in de mkv stoppen waaronder het radio 1 verslag met Jack van Gelder.
is het nog gelukt om de torrent te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gisteren in Studio Brasil lieten ze zien hoe 2 Chileense verslaggevers er bij zaten. Die gasten zaten met z'n tweetjes in een rustige ruimte met een TV voor zich waar ze vervolgens hun commentaar bij inspraken. Dus helemaal niks langs de lijn of in het stadion zitten voor hun werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

The-End587 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 07:29:
[...]

is het nog gelukt om de torrent te maken?
Noppe nog niet, te druk met werk (en WK kijken in vrije tijd)
Morgen heb ik wel wat tijd. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 21-06-2014 09:24 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Programma voor deze 1e dag van de Zomer:

Verslag Argentinië - Iran vanuit Belo Horizonte (1800):
Canvas>> Stef Wijnants
NL>> Frank Wielaard
ARD>> Gerd Gottlob
BBC>> geen uitzending

Verslag Duitsland - Ghana vanuit Fortaleza (2100):
Canvas>> Filip Joos
NL>> Jeroen Elshoff
ARD>> Tom Bartels
BBC>> Guy Mowbray en Danny Murphy

Verslag Nigeria - Bosnië Herzegovina uit Cuiabá (2400):
Canvas>> Geert Heremans
NL>> Philip Kooke
ARD>> Steffen Simon
BBC>> Steve Wilson en Kevin Kilbane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:00
Ik vermoed dat verslaggevers denken dat de wedstrijd stopt als zij ophouden met praten.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Vandaag voor de laatste keer wedstrijden om 24 uur, en vreemd genoeg de minst interessante om 21 uur:

Om 18 uur België - Rusland vanuit Rio de Janeiro:
Canvas>> Frank Raes
NL>> Arno Vermeulen
Zdf>> Béla Réthy
BBC>> Jonathan Pearce en Martin Keown

Om 21 uur Z-Korea - Algerije vanuit Porto Alegre:
Canvas>> Eddy Demarez
NL>> Jeroen Grueter
Zdf>> Thomas Wark
BBC>> geen uitzending

Om 24 uur USA - Portugal vanuit Manaus:
Canvas>> Carlo Wilmots
NL>> Jan Roelfs
Zdf>> Oliver Schmidt
BBC>> Simon Brotherton en Mark Lawrenson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Vreemd? Tijdstippen stonden al vast voor de loting, toch?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja, maar zou er niks verschoven/geruild zijn? Nja je zal ongetwijfeld gelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Ik moest toch wel een beetje glimlachen bij deze parodie :-)

https://twitter.com/Verziendmeulen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:53
Nou het is wel duidelijk dat ik België - Rusland op Canvas kijk. En niet alleen omdat het leuk is om een enthousiaste zuiderbuur als commentator te hebben, maar ook omdat...
...ja, Arno...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:28
M@cer schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:50:
Probleem is volgens mij dat de Audiostream bij de NOS ook later binnenkomt dan het beeldsignaal.

Ik heb ze een aantal jaar geleden eens een mailtje gestuurd waarom dit was (heel vroeger (1988) kon je gewoon de TV en Radio tegelijk aanzetten zonder problemen) en toen kreeg ik bovenstaand antwoord.
Sja, de NOS heeft toch nu de streams met tv-beeld en radio-1-audio? Ik kan daar mee leven. Vorige wedstrijd met veel genoegen naar zitten kijken. Laptopje via HDMI aan de televisie en gaan. Kwaliteit is duidelijk minder dan HDTV, maar je kunt prima zien wat er gebeurt, en hey, het zijn nog steeds dezelfde mannetjes :)

Dat gezegd hebbende hoop ik dat de NOS wel eens werk gaat maken van duospoor audio. Het slaapverwekkende tv-commentaar op één kanaal, het briljante radio1-commentaar op het andere. Kan niet moeilijk zijn anno 2014 en ze zouden er een boel mensen blij mee maken. Voor een paar euro meer moet het mogelijk zijn de audio eerder in de studio te hebben. Of zet Jack & co anders in Hilversum in de studio, probleem ook opgelost (al zullen ze dat zelf niet zo leuk vinden).

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
Nederland 1. Terwijl de Algerijnse keeper al bezig is de bal goed te leggen voor zijn vrije trap meldt de suffende verslaggever nog dat de ingooi voor Korea is ...
De goede man leeft in zijn eigen wereldje.

[ Voor 11% gewijzigd door Kalief op 22-06-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
Maar ik ben ook wel weer blij dat onze verslaggevers niet zo hysterisch zijn als deze. Doodvermoeiend.
YouTube: Usa Vs Portugal 2-2 All Goals & Highlights ( World Cup 2014 ) 22/06/2014 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Had de goals nog niet gezien, en die vent is prachtig, wat is zijn naam/is dat Arabisch? :) Ja voor een samenvatting is zo een kerel leuk, voor hele match niet nee. Maar dat warmbloedige, ja mag ik wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 23-06-2014 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
JeroenH schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:26:
[...]

Sja, de NOS heeft toch nu de streams met tv-beeld en radio-1-audio? Ik kan daar mee leven. Vorige wedstrijd met veel genoegen naar zitten kijken. Laptopje via HDMI aan de televisie en gaan. Kwaliteit is duidelijk minder dan HDTV, maar je kunt prima zien wat er gebeurt, en hey, het zijn nog steeds dezelfde mannetjes :)

Dat gezegd hebbende hoop ik dat de NOS wel eens werk gaat maken van duospoor audio. Het slaapverwekkende tv-commentaar op één kanaal, het briljante radio1-commentaar op het andere. Kan niet moeilijk zijn anno 2014 en ze zouden er een boel mensen blij mee maken. Voor een paar euro meer moet het mogelijk zijn de audio eerder in de studio te hebben. Of zet Jack & co anders in Hilversum in de studio, probleem ook opgelost (al zullen ze dat zelf niet zo leuk vinden).
Die stream loopt alleen een seconde of 10-20 achter. Opzich niet zo erg als je ergens buitenaf woont, maar bij ons achter staat een tent met een scherm waar teveel mensen op af komen dus voor mij persoonlijk is dat niet zo'n succes. (Overigens zou ik daar ook gerust naar toe gaan aangezien er veel buren etc naar toe gaan, ware het niet dat onze kinderen tussen 6 en 8 van alles moeten ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Programma voor 't begin 3e-wedstrijd groepsronde:

Om 6 uur vanuit Sao Paolo Nederland - Chili:
Canvas>> Stef Wijnants
NL>> Frank Snoeks
ARD>> Tom Bartels
BBC>> geen uitzending

Ook om 6 uur Australie - Spanje vanuit Curitiba:
Canvas>> doet de andere match
NL>> Jeroen Grueter op Nederland 2
ARD>> doet de andere match
BBC>> geen uitzending

Om 10 uur vanuit Recife Kroatie - Mexico:
Canvas>> doet de andere match
NL>> Arno Vermeulen
ARD>> Gerd Gottlob
BBC>> geen uitzending

Eveneens om 10 uur Kameroen - Brazilie vanuit Brasilia:
Canvas>> Filip Joos
NL>> Frank Wielaard op Nederland 3
ARD>> Steffen Simon
BBC>> geen uitzending

nb.: de ARD doet tijdens de 10 uur wedstrijden een schakelprogramma, net daarheen gaan waar het leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dus voor Kroatie - Mexico zijn we echt aangewezen op Arno Vermeulen (als je geen duits commentaar wil)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Klopt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Klopt ja, hmmm. Heb trouwens ook gekeken of VRT1 of BBC 2,3,4 iets brengen, maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Vlgns mij komt de andere wedstrijd om 2000u. (em 2400u.) op Canvas maar idd niet live (op tv) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Integraal? Was niet samenv.? Nouja integraal kijken met de uitslag al bekend, vind ik als een pc zonder internet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand die nog een goede tip heeft voor de combi radioverslag + tv-wedstrijd?
Zowel via met tv via de kabel, als tv via tele2, loopt radio1 een eind achter. Dus kan je de stream niet pauzeren. Wilde juist zo graag Jack van Gelder horen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Jara }:| Snoeks moet eens een cursus Spaanse uitspraak doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Even over saaie commentators>> ik kijk Tom Bartels bij deze (voor mij boeiende) match, en dan is ook deze rustige man prima. En vergeet niet, je hebt mensen die liefst zo rustig mogelijk (commentaar) willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Joster schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:39:
[...]

Die stream loopt alleen een seconde of 10-20 achter.
Heb hier mijn transistorradio gepakt, hebben jullie dan geen wekkerradio? Bij mij, loopt die voor op NL bij Upc, maar de Duitser bij Upc die voorloopt op NL tv, loopt synchroon met Jack.

Weet wel hoe ik de rest van Nl ga kijken, dit toernooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 27-09 20:51
De NOS stream van tv + radio 1 was een *beetje* blokkerig... zeg maar 4 pixels voor het Ned1 logo.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:38:
Integraal? Was niet samenv.? Nouja integraal kijken met de uitslag al bekend, vind ik als een pc zonder internet. :P
Moest "OP12" zijn vlgns mij trouwens (als ketnet) ipv Canvas ... Denk wel integraal ja ...

Toch wel irritant vandaag Snoeks, misschien doet ie extra zijn best als NL speelt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

apis29 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:11:
[...]

Moest "OP12" zijn vlgns mij trouwens (als ketnet) ipv Canvas ... Denk wel integraal ja ...

Toch wel irritant vandaag Snoeks, misschien doet ie extra zijn best als NL speelt :X
Wat een vreselijke commentator is het zeg. En als Nederland speelt nog tien keer zo erg :r
Nul objectiviteit, het is meer een supporter dan een commentator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Wat een gezwam weer zeg over de commentator. Wat verwacht men dan, een objectief iemand als NL speelt? Wel eens een buitenlandse commentator gehoord? Daar druipt het nationalisme van af.

Misschien is de commentator uit Swaziland objectief genoeg. :z

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat is idd vrij normaal en me niet in het bijzonder opgevallen maar bij zijn stijl van commentarieren komen er daardoor nog meer bijverhaaltjes en vergeet ie haast de wedstrijd (in de beginfase iig; tweede helft viel het wel mee, toen was ie alles al kwijt natuurlijk wat ie kwijt wilde)

Overigens nu live op OP12/Ketnet Kroatie v Mexico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

vhal schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:28:
Wat een gezwam weer zeg over de commentator. Wat verwacht men dan, een objectief iemand als NL speelt? Wel eens een buitenlandse commentator gehoord? Daar druipt het nationalisme van af.

Misschien is de commentator uit Swaziland objectief genoeg. :z
Nou de vorige wedstrijd van oranje werd een stuk neutraler bericht. Natuurlijk is ook de commentator voor Nederland. Maar alles wat de Nederlanders doen mooipraten en alleen z'n mond houden als bijvoorbeeld Chili onterecht voor buitenspel wordt gefloten. Als een tegenstander gaat liggen stelt hij zich aan, maar als Robben het doet is het 'handig gedaan'. Daar zit ik niet op te wachten. En ik hoef ook niet bij een redding van Cillessen te horen dat hij een flashback krijgt naar een of andere wedstrijd van '88.
En wbt het excuus van 'ja maar hunnie...' Ik kijk vaak genoeg Duitse tv en daar doen ze wel gewoon normaal en zijn ze ook kritisch op hun eigen mensen.

[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 23-06-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
apis29 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:54:

Overigens nu live op OP12/Ketnet Kroatie v Mexico
owja die zender bestaat ook nog, nja niet in HD.... als het goed is is dat Carlo Wilmots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de wedstrijd van Nederland-Chili in Belgie gekeken op Sporza. Normaal ga ik naar vrienden in Nederland toe om Oranje te zien spelen. Maar door miscommunicatie gewoon thuis gekeken in Belgie.

Omdat Sporza daar HD is, kies ik als ik thuis in Belgie ben om daar te kijken. Ik kijk verder alle niet-Oranje wedstrijden op Sporza en ze zijn altijd objectief.... Maar WTF? Die Belgische commentator kon maar niet ophouden over hoe slecht hij vond dat Nederland speelde, elk moment in de wedstrijd kwam terug op hoe vervelend de Nederlanders speelde en hoe Arjan Robben het spel altijd stillegt door te vallen. Non-stop opmerkingen over hoe Nederland het spel doodmaakt en gemene opmerkingen over van Gaal. Daar bovenop ook nog de vergelijking trekken met de wedstrijd van Belgie gisteren, dat daar Belgie "tenminster probeerde" Het was zo onprofessioneel. Voorbeeld van een opmerking: Begin tweede helft, Chileenen komen het veld op zegt hij: "

De Nederlanders staan al op het veld, waarschijnlijk om zich voor te bereiden op hun oh zo aanvallende voetbal...Dat was natuurlijk cynisch bedoelt"

Vooral dat laatste erachter aan, dat niemand zou denken dat hij iets positiefs kan zeggen over Nederland.

En dat is er maar 1tje, dat ging zo heel de wedstrijd door tot de laaste minuten. Hij nam het allemaal zo persoonllijk op. Ik weet niet of iemand anders het gezien heeft, want tot nu toe ben ik echt de enige Nederlander die dit is opgevallen. Ik ben erg teleurgesteld in Sporza nu. Je zou van die opmerkingen zo een Wereld Draait Door fragmentje kunnen maken, zo raar was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Sjah schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:20:
[...]

owja die zender bestaat ook nog, nja niet in HD.... als het goed is is dat Carlo Wilmots.
Familie van? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:23:
Vandaag de wedstrijd van Nederland-Chili in Belgie gekeken op Sporza. Normaal ga ik naar vrienden in Nederland toe om Oranje te zien spelen. Maar door miscommunicatie gewoon thuis gekeken in Belgie.

Omdat Sporza daar HD is, kies ik als ik thuis in Belgie ben om daar te kijken. Ik kijk verder alle niet-Oranje wedstrijden op Sporza en ze zijn altijd objectief.... Maar WTF? Die Belgische commentator kon maar niet ophouden over hoe slecht hij vond dat Nederland speelde, elk moment in de wedstrijd kwam terug op hoe vervelend de Nederlanders speelde en hoe Arjan Robben het spel altijd stillegt door te vallen. Non-stop opmerkingen over hoe Nederland het spel doodmaakt en gemene opmerkingen over van Gaal. Daar bovenop ook nog de vergelijking trekken met de wedstrijd van Belgie gisteren, dat daar Belgie "tenminster probeerde" Het was zo onprofessioneel. Voorbeeld van een opmerking: Begin tweede helft, Chileenen komen het veld op zegt hij: "

De Nederlanders staan al op het veld, waarschijnlijk om zich voor te bereiden op hun oh zo aanvallende voetbal...Dat was natuurlijk cynisch bedoelt"

Vooral dat laatste erachter aan, dat niemand zou denken dat hij iets positiefs kan zeggen over Nederland.

En dat is er maar 1tje, dat ging zo heel de wedstrijd door tot de laaste minuten. Hij nam het allemaal zo persoonllijk op. Ik weet niet of iemand anders het gezien heeft, want tot nu toe ben ik echt de enige Nederlander die dit is opgevallen. Ik ben erg teleurgesteld in Sporza nu. Je zou van die opmerkingen zo een Wereld Draait Door fragmentje kunnen maken, zo raar was het.
:D , die kan idd zo uit de hoek komen die Wijnants, ook bij Europa League wedstrijden wel eens gehoord vlgns mij. Normaal gesproken wel vermakelijk (lachen om de commentator dat ie het zich zo aantrekt maar ook wel eens een rake opmerking met een vleugje cynisme/zwarte humor :P ), alleen nu het over je "eigen" team gaat trek je het je misschien aan ;) (zelf niet gekeken op Canvas).
Belgie zat ook pas op de 2e wedstrijd en heeft nog zo goed als niks laten zien en wedstrijd 3 van ze gaat ook bijna nergens meer om dus wordt nog afwachten wat ze ervan gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apis29 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:47:
[...]

:D , die kan idd zo uit de hoek komen die Wijnants, ook bij Europa League wedstrijden wel eens gehoord vlgns mij. Normaal gesproken wel vermakelijk (lachen om de commentator dat ie het zich zo aantrekt maar ook wel eens een rake opmerking met een vleugje cynisme/zwarte humor :P ), alleen nu het over je "eigen" team gaat trek je het je misschien aan ;) (zelf niet gekeken op Canvas).
Belgie zat ook pas op de 2e wedstrijd en heeft nog zo goed als niks laten zien en wedstrijd 3 van ze gaat ook bijna nergens meer om dus wordt nog afwachten wat ze ervan gaan maken
Ik snap dat je denkt dat het komt omdat hij mijn eigen team afvalt, maar het was echt wel een beetje overdreven, anders had ik echt niet de moeite gedaan om hier een stukje te schrijven. Zelf ben ik half Belg-Nederlander, met een Nederlands paspoort, dus echt eenzijdig kijk ik er nu ook weer niet naar. Graag had ik iemand anders gesproken die ook deze wedstrijd op Sporza heeft gezien, misschien dat het dan duidelijk word.

Die opmerking komt gelijk bij het begin van de tweede helft, na een barrage van negativiteit richting Nederland 1e helft, en ik denk, goh Stef zal het nu wel uit zijn systeem hebben, En ja hoor eerst opmerking weer raak!

Er is helemaal niks mis met zeggen dat een team klote speelt, or dat de wedstrijd saai is, maar op deze manier geef je geen professioneel commentaar op een wereld kampioenschap.

Kijk een keertje een opmerking hier en daar kan ik zeker begrijpen, als half Belg-Nederlander ben ik meer dan bekend met de rivaliteit tussen Belgie en Nederland, maar heel de wedstrijd doorzagen is gewoon een klein beetje te veel van het goede, want dan lijkt het namelijk niet meer met een knipoog.

De wedstrijd van Belgie was idd natuurlijk een heel ander verhaal, 2de wedstrijd waar meer op het spel stond. Ik snapte zoiezo niet waarom hij die wedstrijd als vergelijking erbij trok, Nederland en Belgie hebben voorlopig niets met elkaar te maken, vandaar dat mij die opmerking opviel, alsof hij stond te wachten om dat punt te maken gedurende deze wedstrijd. Verraade misschien de reden van de negativiteit, een soort misplaaatste "boost" voor het Belgische team dat door is naar de volgende ronde?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hmmm, kan wel een keus maken tussen Wilmots en Vermeulen (die 1e dus), maar kan amper keus maken tussen deze match mexico - kroatie en brazilie - kameroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Programma:

6 uur Italie - Uruguay, Natal:
Canvas>> Peter Vandenbempt
NL>> Jeroen Elshoff
Zdf>> Béla Réthy
BBC>> geen uitzending

6 uur Costa Rica - Engeland, Belo Horizonte:
Canvas>> doet andere match
NL>> Philip Kooke op nederland 3
Zdf>> doet andere match
BBC>> geen uitzending

10 uur Griekenland - Ivoorkust, Fortaleza:
Canvas>> Geert Heremans
NL>> Frank Snoeks
Zdf>> Oliver Schmidt
BBC>> Simon Brotherton en Martin Keown

10 uur Japan - Colombia, Cuiaba:
OP12/Ketnet>> Frank Raes
NL>> Frank Wielaard op nederland 3
Zdf>> doet andere match
BBC>> doet andere match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Laat de BBC het een beetje afweten nu Engeland al uitgeschakeld is?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:23:

Helemaal met je eens! Mij was het ook zeker opgevallen. Kijk bijna altijd naar sporza voor het neutrale commentaar, maar daar was gisteren geen enkele sprake van. Leek wel of hij zuur was over de kritiek op belgie van de dag ervoor en daarom het nog extremer negatief ging benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Het commentaar van de Nederlandse commentators is echt niet slecht. Ja, af en toe maken ze een fout, maar dat doen andere landen ook. Ze zijn voor Nederland, logisch, maar ze zijn ook kritisch als er echt slechte passes gegeven worden bijvoorbeeld.

Ik til er niet zo zwaar aan eerlijk gezegd.

Behalve als Barcelona voetbalt, dan kwijlt me de NOS te zeer, hopelijk afgelopen na dit seizoen en wk. har har.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
NB.: de wedstrijden op nl2 en 3 zijn niet native HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 01:17

alienfruit

the alien you never expected

Jorgen schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:47:
Laat de BBC het een beetje afweten nu Engeland al uitgeschakeld is?
ITV. Ze verdelen de wedstrijden met de BBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

horizon1978 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:40:
Het commentaar van de Nederlandse commentators is echt niet slecht. Ja, af en toe maken ze een fout, maar dat doen andere landen ook. Ze zijn voor Nederland, logisch, maar ze zijn ook kritisch als er echt slechte passes gegeven worden bijvoorbeeld.

Ik til er niet zo zwaar aan eerlijk gezegd.

Behalve als Barcelona voetbalt, dan kwijlt me de NOS te zeer, hopelijk afgelopen na dit seizoen en wk. har har.
Ik vind het commentaar an zich niet slecht, maar ik vind het saai. ik wil gewoon alá jack van gelder standaard hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Kan je ook ergens de complete persconferenties bekijken?

En ik ben ook op zoek naar interviews met Chili na de wedstrijd... Vooral de keeper, maar ik kan dat nergens vinden.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Die gast op Sporza die italie-uruguay doet lijkt enorm te moeten poepen zodra ie enthousiast wordt, wat een stem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hmm, moet wel met vergrootglas kijken of Nl3 SD+ is ipv native HD, volgens mij ziet het er zeer goed uit, bedoel bij NieuwsUur zie ik onwijs dat het geen native is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
6 uur Nigeria - Argentinie in Porto Alegre:
Canvas>> Filip Joos
NL>> Jeroen Grueter
ARD>> Steffen Simon
BBC>> geen uitzending

Ook 6 uur, in Salvador, Bosnie - Iran:
NL>> Jeroen Elshoff op nederland 2
ARD>> doet andere match
BBC>> geen uitzending

Om 10 uur Ecuador - Frankrijk uit Rio:
Canvas>> Geert Heremans
NL>> Arno Vermeulen
ARD>> Gerd Gottlob
BBC>> Steve Wilson en Danny Murphy

Om 10 uur, uit Manaus, Honduras - Zwitserland:
OP12/Ketnet>> Carlo Wilmots
NL>> Jan Roelfs op nederland 3
ARD>> Tom Bartels
BBC>> doet andere match

nb.: de ARD doet, denk ik, schakeluitzending om 10 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Alleen uitzendingen op Ned 1 zijn native HD, Ned 3 is upscaled. Was al vooraf officieel bekend gemaakt, volgens mij om technische redenen (iirc). edit: http://www.totaaltv.nl/ni...rijden-in-hd-bij-nos.html

BBC laat trouwens midden in de nacht nog wedstrijden integraal zien (mocht je die mee willen nemen in het uitzendschema)

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 26-06-2014 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
apis29 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:03:
(mocht je die mee willen nemen in het uitzendschema)
Uhm, nee.. ;) Dan kan ik ook wel gaan vermelden, dat iedereen die het gemist heeft s-morgens op 1 bij de nos tussen 0700 en 0900 de samenvatting voorgeschoteld krijgt. En dan moet ik ook nagaan of de Duitser niks heeft, allemaal niet zo interessant.

[ Voor 39% gewijzigd door Sjah op 25-06-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Oh god, die Vermeulen :'(

Dat hij, terwijl het stadion La Marseillaise zingt, beweert dat "Allez les Bleus" wordt gezongen door de supporters kan ik begrijpen. Dingen door elkaar halen doen bijna alle Nederlandse commentatoren. Maar dat hij eerst uitgebreid uitlegt dat Ecuador tekort schiet op dit toernooi en dus terecht uitgeschakeld is en vervolgens nog geen minuut later vertelt dat in dit stadion de achtste finale wordt gespeeld tussen Colombia en ... Ecuador 8)7 8)7

Echt heel bedroevend. Vanaf nu tot de finale mag Jeroen Elshoff van mij alle wedstrijden doen :P Jammer dat uitgerekend hij het toernooi voortijdig verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Laatste dag van Ronde 1:

USA - Duitsland om 6 uur, vanuit Recife:
Canvas>> Geert Heremans
NL>> Frank Wielaard
Zdf>> Oliver Schmidt
BBC>> Guy Mowbray en Mark Lawrenson

Portugal - Ghana, ook om 6 uur, vanuit Brasilia:
NL>> Philip Kooke op nederland 2
Zdf>> doet andere match
BBC>> doet andere match

Om 10 uur Algerije - Rusland uit Curitiba:
OP12/Ketnet>> Filip Joos
NL>> Jeroen Grueter
Zdf>> Thomas Wark
BBC>> geen uitzending

Ook om 10 uur, vanuit Sao Paolo, Z-Korea - België:
Canvas>> Frank Raes
NL>> Jan Roelfs op nederland 3
Zdf>> doet andere match
BBC>> geen uitzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
De eerste helft bij vs - dld werd net bij de NOS toch gedaan door Arno Vermeulen....?
2de helft door Wielaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dacht dat ik hem ook hoorde maar hoorde ook in 1 van de 2 wedstrijden de naam Franks Snoeks voorbij komen, vlgns mij 2e helft DLD? Misschien is ie wel ziek die Wielaard en vervangen door hun twee ...

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 26-06-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

schwarzenegger schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:25:
De eerste helft bij vs - dld werd net bij de NOS toch gedaan door Arno Vermeulen....?
2de helft door Wielaard.
Dat klopt, maar volgens mij was dat in verband met het noodweer waardoor de commentator ter plaatse (Wielaard dus) te laat in het stadion was. Denk dat Vermeulen van afstand de boel even coverde.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Engelse humor van Robbie Savage: The superstar pundits, and me

Plaatst zelf deze foto:
Afbeeldingslocatie: http://news.bbcimg.co.uk/media/images/75871000/jpg/_75871641_75871640.jpg

_o-

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dag zonder voetbal,ben net thuis, en geen Studio Brasil of Diabo, of anders ook maar iets op de Beeb of de Duitser... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
En het echte werk gaat beginnen...

Om 6 uur Brazilie - Chili, Belo Horizonte:
Canvas>> Frank Raes
NL>> Jeroen Elshoff (via zijn Twitter gevonden)
ARD>> Gerd Gottlob
BBC>> Guy Mowbray en Martin Keown

Om 9 uur Colombia - Uruguay, Rio de Janeiro:
Canvas>> Stef Wijnants
NL>> gegevens voor mij onvindbaar... :( Vermoed Arno Vermeulen als ik naar zijn Twitter kijk.
ARD>> Steffen Simon
BBC>> geen uitzending

ps,als je NL wel vindt, meld even de site, wel zo handig voor mij/ons en de rest vh toernooi..

[ Voor 23% gewijzigd door Sjah op 28-06-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

De laatste van Elshoff :{ Hij gaat naar huis omdat hij binnenkort vader wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Giménez de hele tijd uitspreken als Gíminez, Arno Vermeulen kan het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Gister geergerd aan Studio Brasil, en speciaal Kenneth Perez, kon geen goed woord van hem af voor Colombia, de enige die de voethballiefhebber een stem gaf was Borst en ook wel David Endt, die wel positief waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
6 uur Nederland - Mexico, Fortaleza:
Canvas>> Filip Joos
NL>> vermoeden is Jeroen Grueter
ARD>> Tom Bartels
BBC>> geen uitzending

Om 10 uur Costa Rica -Griekenland vanuit Recife:
Canvas>> Eddy Demarez
NL>> gegevens niet gevonden
ARD>> Gerd Gottlob
BBC>> geen uitzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

kenneth schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:16:
Giménez de hele tijd uitspreken als Gíminez, Arno Vermeulen kan het.
Niet alleen Arno :z

Ben benieuwd hoe vaak we vanavond "Meksiekoo" te horen krijgen.

Anders laten we Willem maar weer Cámaron que se duerme se lo lleva la chingada roepen ofzo...

[ Voor 16% gewijzigd door vhal op 29-06-2014 14:55 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
En gisteren was Fred ineens Fredsj :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wat in Amsterdam het Museumplein is, dat is in Rotterdam het Hofplein, maar dan niet om er televisie te kijken in het openbaar, want daarvoor is het plein totaal ongeschikt, maar er komen na gewonnen wedstrijden vaak veel supporters bijeen om te feesten. Als dat ook zondagavond weer het geval is, dan brengt TV Rijnmond daarvan live de beelden.

bron

Belg in de pauze heeft tegenwoordig best veel reclame, vroeger was dat binnen 20 secondes voorbij.

2-1 Jack en Ronald vd Geer .

De 1-1.

Voor wie het wil horen, de 0-1 onvolledig.

[ Voor 28% gewijzigd door Señor Sjon op 29-06-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Gebruik wijzig bericht als je de laatste post hebt.

[ Voor 80% gewijzigd door Señor Sjon op 29-06-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zie ^^

[ Voor 97% gewijzigd door Señor Sjon op 29-06-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Grueter, optimist tot in de kist. Ach, we staan 1-0 achter, maar dat is maar op papier. Fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:28
Weer met veel genoegen de stream met NL1 beeld en R1 geluid op npo.nl zitten kijken. Hopelijk blijft men dit zo ook bij volgende toernooien doen. Top!

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Om 6 uur Frankrijk - Nigeria in Brasilia:
Canvas>> Stef Wijnants
NL>> onbekend
Zdf>> Wolf-Dieter Poschmann
BBC>> Simon Brotherton en Kevin Kilbane

Om 9 uur Duitsland - Algerije in Porto Alegre:
Canvas>> Frank Raes
NL>> Frank Wielaard (vermoedelijk)
Zdf>> Béla Réthy
BBC>> geen uitzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harkov
  • Niet online
Bij NL - MEX ook weer vreselijk zitten ergeren. In de tweede helft was Mexico volgens de commentator bij de NOS totaal de weg kwijt en liepen ze maar wat verward rond op het veld. Dit wist meneer uit te kramen nog geen minuut nadat Mexico gescoord had (afgekeurd buiten spel). Als ik de afstandsbediening in handen heb zet ik hem op België. Jan Mulder in de rust is ook vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Harkov schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:13:
Bij NL - MEX ook weer vreselijk zitten ergeren. In de tweede helft was Mexico volgens de commentator bij de NOS totaal de weg kwijt en liepen ze maar wat verward rond op het veld. Dit wist meneer uit te kramen nog geen minuut nadat Mexico gescoord had (afgekeurd buiten spel). Als ik de afstandsbediening in handen heb zet ik hem op België. Jan Mulder in de rust is ook vermakelijk.
Maar hij had gelijk. Nadat mexico op 1-0 kwam en Nederland het systeem omzette was Mexico helemaal nergens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Hij had ook niks anders meer te melden toen, elke keer ging het er weer over dat Mexico er niks van bakte. Jaja, dat weten we ondertussen wel een keer hoor. Wij kijken zelf zeg maar ook naar die wedstrijd.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.