apis29 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:47:
[...]

, die kan idd zo uit de hoek komen die Wijnants, ook bij Europa League wedstrijden wel eens gehoord vlgns mij. Normaal gesproken wel vermakelijk (lachen
om de commentator dat ie het zich zo aantrekt maar ook wel eens een rake opmerking met een vleugje cynisme/zwarte humor

), alleen nu het over je "eigen" team gaat trek je het je misschien aan

(zelf niet gekeken op Canvas).
Belgie zat ook pas op de 2e wedstrijd en heeft nog zo goed als niks laten zien en wedstrijd 3 van ze gaat ook bijna nergens meer om dus wordt nog afwachten wat ze ervan gaan maken
Ik snap dat je denkt dat het komt omdat hij mijn eigen team afvalt, maar het was echt wel een beetje overdreven, anders had ik echt niet de moeite gedaan om hier een stukje te schrijven. Zelf ben ik half Belg-Nederlander, met een Nederlands paspoort, dus echt eenzijdig kijk ik er nu ook weer niet naar. Graag had ik iemand anders gesproken die ook deze wedstrijd op Sporza heeft gezien, misschien dat het dan duidelijk word.
Die opmerking komt gelijk bij het begin van de tweede helft, na een barrage van negativiteit richting Nederland 1e helft, en ik denk, goh Stef zal het nu wel uit zijn systeem hebben, En ja hoor eerst opmerking weer raak!
Er is helemaal niks mis met zeggen dat een team klote speelt, or dat de wedstrijd saai is, maar op deze manier geef je geen professioneel commentaar op een wereld kampioenschap.
Kijk een keertje een opmerking hier en daar kan ik zeker begrijpen, als half Belg-Nederlander ben ik meer dan bekend met de rivaliteit tussen Belgie en Nederland, maar heel de wedstrijd doorzagen is gewoon een klein beetje te veel van het goede, want dan lijkt het namelijk niet meer met een knipoog.
De wedstrijd van Belgie was idd natuurlijk een heel ander verhaal, 2de wedstrijd waar meer op het spel stond. Ik snapte zoiezo niet waarom hij die wedstrijd als vergelijking erbij trok, Nederland en Belgie hebben voorlopig niets met elkaar te maken, vandaar dat mij die opmerking opviel, alsof hij stond te wachten om dat punt te maken gedurende deze wedstrijd. Verraade misschien de reden van de negativiteit, een soort misplaaatste "boost" voor het Belgische team dat door is naar de volgende ronde?
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 23-06-2014 23:25
]