Het gepraat rond het voetbal

Pagina: 1
Acties:
  • 5.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:53
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/823/jyrve.jpg

Ik dacht ik start een topic over de praatprogramma's en voor- en nabeschouwingen rond de wedstrijden van het WK Voetbal 2014 als zuster topic van Verslaggeving van het WK (die juist over de commentatoren gaat tijdens de wedstrijden)
Ik heb het over Studio Brasil, VI Oranje, Diabo, de voor- en nabeschouwingen van de BBC en ITV, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik zal beginnen:
Ik heb net weer een aflevering van VI Oranje gekeken en ik vind de negativiteit nu wel erg ver gaan. Als iemand een mening geeft die tegen de stroom in gaat (zoals dat Van Gaal slechte opstellingen maakt) dan durft niemand van de drie andere tafelgasten er tegen in te gaan of gaan er in mee.
Ik vind VI normaal erg leuk doordat ze heel anders dan andere en met humor tegen voetbal aankijken, maar de laatste tijd kijk ik het eigenlijk niet meer. Johan Derksen blijft ook maar doorgaan met dat gezeur over Van Gaal.
Hoe vaak heeft hij nu wel niet gezegd "ik vind dat er op Van Gaal als trainer niks aan te merken valt, maar als mens vind ik hem..." en dan volgt er weer een superlatief.
Nu weten we het wel hoor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:04

St@m

@ Your Service

Toevallig had ik het ook opstaan.. en beroepsstumper Dijkshoorn zat er.. en dan is het trieste niveau nog wel wat lager. En iedere dag hebben ze weer een nieuw iemand die er nog een schepje bovenop doet.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:56:
Toevallig had ik het ook opstaan.. en beroepsstumper Dijkshoorn zat er.. en dan is het trieste niveau nog wel wat lager. En iedere dag hebben ze weer een nieuw iemand die er nog een schepje bovenop doet.
Geen grotere baas dan Dijkshoorn _/-\o_ Dat zure is toch heerlijk, want hij meent de helft van wat hij zegt. Dat zure zou prima passen op Tweakers overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:04

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:58:
[...]

Geen grotere baas dan Dijkshoorn _/-\o_ Dat zure is toch heerlijk, want hij meent de helft van wat hij zegt. Dat zure zou prima passen op Tweakers overigens :P
Ja volgens mij komen onze meningen niet helemaal overeen :D
Maar nee, volgens mij meent hij alles wat hij zegt.. Maarten van Rossem nog zo'n idioot. Zal er morgen wel zitten. Kunnen ze nog een keer Van Gaal bashen. Of Robben.. Want ze weten het allemaal oh zo goed, maar het trieste is dat ze vooraf zo keihard hebben lopen zeiken dat ze nu wel door moeten..

Volgens mij zitten Dijkshoorn en Van Rossum ook op Tweakers hoor.. vooral te vinden in het anti vuurwerk topic en de "ik vind het WK niet leuk en ik ga er een topic over maken" topics :P

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 30-06-2014 23:02 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Van Rossem is echt een held. Lekker cynisch enzo, dat kan ik wel hebben. Vooral omdat ik vind dat hij het met veel humor doet, Derksen daarentegen vind ik wel echt een lul geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De negativiteit over Oranje begint wel een beetje zielig te worden inderdaad bij VI Oranje.

We maken veel goals, we winnen en nog zitten ze daar eindeloos te zeuren over dat het spel slecht is, dat van Gaal een idioot of erger is en dat zo'n beetje alles beter is dan Oranje. Bah :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij waren ze bij VI de laatste dagen erg positief juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21
Enige dat ik wil zeggen, is dat de Nos nu wel zo een grote "Disney-rose/suikerspin/Alice in Wonderland" identiteit heeft weten neer te zetten, dat ik er prima mee kan leven als Albert Verlinde/Genee/Linda de Mol/ Gijp, kortom Rtl, de volgende Wk gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik kijk op de NOS altijd wel even na de voor- en nabesprekingen, vind die eigenlijk wel prima altijd. Wordt meestal inhoudelijk goed gesproken alleen Oranje wordt wel iets té de hemel in geprezen, en het gaat er ook te vaak over, met name bij andere wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Tsja die Dijkshoorn ook vorige week ofzo. Weet niet meer precies wat hij zei, maar hij was voor Duitsland omdat hij het voetbal van NL niet aantrekkelijk vond. Echt, ik vind het normaal al een zeikstraal eerste klas met die irritante stem en dat domme gelul van 'm, maar nu vind ik het helemaal een koekebakker eerste klas </rant>. Verder vind ik VI nog steeds wel aardig om naar te kijken :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Thomasx4 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:59:
Ik kijk op de NOS altijd wel even na de voor- en nabesprekingen, vind die eigenlijk wel prima altijd. Wordt meestal inhoudelijk goed gesproken alleen Oranje wordt wel iets té de hemel in geprezen, en het gaat er ook te vaak over, met name bij andere wedstrijden.
Vanavond ook weer bij de NOS, het is gewoon niet meer serieus te nemen. Er werd tien minuten gepraat over hoe geweldig briljant Robben wel niet was toen hij vlak voor de strafschop de bal aan Huntelaar gaf. Elke spierbeweging werd geanalyseerd en van alles werd geconcludeerd dat er werkelijk waar geen enkele manier was geweest waarop hij het beter had kunnen doen dan zoals hij die bal aan Klaas-Jan gaf. En daarna gingen ze een half uur door met op een vergelijkbare manier Van Gaal veren in z'n reet steken.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
De NOS doet het prima, al mogen ze wat mij betreft dat mietje Hugo Borst wel wegsturen. VI vind ik sinds dit seizoen niks meer. Sinds ze geen uitzendrechten meer hebben is het echt enkel nog meningsgelul. vd Gijp vind ik dan wel humor, maar Derksen en dat andere mannetje wat zich constant laat afzeiken en dan probeert weer serieus genomen te worden, vreselijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Dijkshoorn schrijft columns e.d. Van de 30 die hij schrijft zijn er 28 niet leuk.
VI is een slechte parodie op zichzelf.

En de NOS is soms wel erg gemoedelijk, maar 100.000x te prefereren boven VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
fsfikke schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 01:19:
Vanavond ook weer bij de NOS, het is gewoon niet meer serieus te nemen. Er werd tien minuten gepraat over hoe geweldig briljant Robben wel niet was toen hij vlak voor de strafschop de bal aan Huntelaar gaf. Elke spierbeweging werd geanalyseerd en van alles werd geconcludeerd dat er werkelijk waar geen enkele manier was geweest waarop hij het beter had kunnen doen dan zoals hij die bal aan Klaas-Jan gaf. En daarna gingen ze een half uur door met op een vergelijkbare manier Van Gaal veren in z'n reet steken.
Tja, dat overanalyseer is wat de klok slaat bij voetbal. Vooral erg als ze voorgaande prestaties erbij gaan halen om te bepalen hoe moeilijk een tegenstander is. "Dat land is een lastige partij, we hebben namelijk in 1932, 1938 en 1952 van ze verloren" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Ik vind VI meestal wel leuk om te volgen, er wordt over allerlei dingen gepraat met een lekkere dosis humor. Maar het WK is nu al bijna 3 weken oud en ze lopen alleen maar van Gaal af te zeiken en kritiek te uitten op het voetbal en het systeem dat we spelen :') :z

Die azijnpissers moeten zich eens realiseren dat we gewoon weer in de kwartfinale staan. Dijkshoorn vind ik trouwens ook een zeur, net als van Hanegem en Cruyff die over het systeem lopen te brabbelen. Klassiek gevalletje jaloezie en principiële afkeer die nergens op gebaseerd is :P
Moet die koppen van ze nog eens zien als Robben in het Maracana echt de wereldbeker omhoog houdt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 10:55
Thomasx4 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:59:
Ja klopt als je om half 6 met je uitzending begint en dan eerste kwartier over Nederland lult.
Dan even zeggen wie favoriet is en waarom, dan reclame om optijd terug te zijn voor de betreding van het veld. Kan je welgetelt 1 minuut voorbeschouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Match of the day.

Nu ben ik sowieso al een liefhebber van het engelse commentaar. Gary Lineker is inhoudelijk goed en onpartijdig. Alan Shearer heeft zijn eigen mening maar wel interessant om naar te luisteren. En de gasten zijn altijd oud voetballers/trainers die daadwerkelijk wat te zeggen hebben. Dus niet dat gezeik van Derksen die alleen maar kritiek kan geven vanaf de zijlijn.

MOTD is naar mijn mening nog steeds het beste sportprogramma dat er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Kaap schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 07:14:
De NOS doet het prima, al mogen ze wat mij betreft dat mietje Hugo Borst wel wegsturen. VI vind ik sinds dit seizoen niks meer. Sinds ze geen uitzendrechten meer hebben is het echt enkel nog meningsgelul. vd Gijp vind ik dan wel humor, maar Derksen en dat andere mannetje wat zich constant laat afzeiken en dan probeert weer serieus genomen te worden, vreselijk :r
Hansie Hansie? Vind ik ook onwijs irritant, al heeft 'ie wel z'n momenten. Inhoudelijk is bij VI Johan de grote pessimist die oooh zo graag z'n gelijk wil halen en Nederland het toernooi wil zien verlaten. De dynamiek tussen hem en Wilfred wordt ook steeds minder grappig, is wel te horen aan het publiek. Alleen Gijpie en Boskamp willen nog wel serieus lullen over een partij voetbal en de dynamiek tussen die twee is gewoon goed. Voornaamste reden dat ik VI Oranje nog kijk, als René en Jan er niet hadden gezeten was het wel heel saai geworden. Die gasten die ze nu regelmatig op visite hebben vind ik ook niet bepaald geslaagd.

Die ruimte van de NOS vind ik niet bepaald gezellig, Hugo Borst vind ik gewoon eng en Advocaat vind ik maar een pretentieuze kwal. Ze zijn daar wel wat optimistischer / realistischer, maar toch heb ik het eigenlijk nog nauwelijks gekeken.

[ Voor 9% gewijzigd door Fid3lity op 01-07-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Het spontane bij VI is er wel af. Het hele seizoen is het al een vrij naar afzeikprogramma geworden en zonder de TV-beelden zijn ze niet zoveel meer waard. Ik heb flarden van VI gezien dit seizoen, maar binnen het halfuur ging ELKE aflevering die ik keek weer over het bashen van Van Gaal. Dan was ik weer een paar weken genezen en bij de volgende poging ging het er weer over.

Die hetze tegen Van Gaal begint infantiele vormen aan te nemen. Ze liggen op de loer om zijn poten uit te draaien op het moment dat ze verliezen. Hoe anders was dat bij de fanclub Van Marwijk tijdens het EK in 2012. Het was ronduit slecht, maar toch telkens de beslissingen van de coach blijven verdedigen.

Kieft zit mij er ook te vaak. Lijkt ook wel een verschoppeling te zijn van de NOS, want daar zie je hem nauwelijks meer. Gijp en Boskamp vind ik nog leuk. Hansie is versleten, Genee onderbreekt de boel zodra er eindelijk een keer een interessante discussie is en Derksen is sinds ie weg is bij het blad voornamelijk zuur geworden. Ligt het aan mij of zijn er minder verschillende gasten bij VI Oranje tegenwoordig?

Dan de NOS. De huiskamer... :X Ik krijg acute zapneigingen van die studio. Nu kan ik Borst ook slecht handelen en een Van Hanegem moet je in het museum laten. Die was laatst weer eens in Business Class en die was voornamelijk chagrijnig. Die zit daar blijkbaar vanwege een sponsorcontractje, vindt er geen reet aan en doet niet eens moeite dat te verhullen. De NOS is wel erg druk met de reclames in de rust, waardoor er misschien 2 minuten gesproken wort over de wedstrijd en we mogelijk net de aftrap van de 2e helft missen.

Vervolgens de Belg. Blijkbaar is Jan Mulder daar aangespoeld, wat wel heel jammer is. Boskamp en Mulder zaten in het begin naast elkaar, toen zei Boskamp al dat Mulder de wedstrijden nauwelijks kijkt, maar erna wel een grote mond opzet erover. Jan Mulder heeft in de Barend & Van Dorp periode blijkbaar een soort cultstatus bereikt en teert daar nog steeds op. Ik begreep dat Boskamp niet bij de Belg verschijnt zolang Jan Mulder daar zit.

MOTD is helaas onvoorspelbaar qua uitzendtijden. BBC heeft een gedeeld WK (net als F1) en dat zorgt ervoor dat ik het vaak mis.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:57
Señor Sjon schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:41:
Vervolgens de Belg. Blijkbaar is Jan Mulder daar aangespoeld, wat wel heel jammer is. Boskamp en Mulder zaten in het begin naast elkaar, toen zei Boskamp al dat Mulder de wedstrijden nauwelijks kijkt, maar erna wel een grote mond opzet erover. Jan Mulder heeft in de Barend & Van Dorp periode blijkbaar een soort cultstatus bereikt en teert daar nog steeds op. Ik begreep dat Boskamp niet bij de Belg verschijnt zolang Jan Mulder daar zit.

MOTD is helaas onvoorspelbaar qua uitzendtijden. BBC heeft een gedeeld WK (net als F1) en dat zorgt ervoor dat ik het vaak mis.
Vind je Jan Mulder echt zo irritant? Het is waar dat hij altijd hetzelfde stokpaardje heeft, maar ik moet toch eerlijk zeggen dat hij het bijna altijd aan het rechte eind heeft, ook al is het een pessimist/mooi voetballiefhebber ;). De anderen aan de tafel bij de Belgen bieden een redelijk tegenwicht, ook al lijken ze zich soms in te houden als Jan z'n ietwat grote mond opentrekt.

MOTD vind ik over het algemeen wel goed, maar ik heb ze nog zo weinig in actie gezien dat ik er nog niet een goed oordeel over kan vellen. Over 'ons' voetbal waren ze in ieder geval iets te lyrisch wat mij betreft.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik vind VI nog steeds lekker vermakelijk, alleen het sponsorgehalte stoort me nu wel erg. Met name ook omdat ze genadeloos de gesprekken afkappen. Hoe vaak is Vd Gijp al niet onderbroken terwijl ie net midden in een goed verhaal zat, om vervolgens die Heineken selfie meuk :r te moeten draaien (en meteen naar de reclame!).

Begrijp me niet verkeerd want ik snap dat die sponsors het mede mogelijk maken dat ze elke dag een programma kunnen maken en uitzenden, maar ik vind het jammer dat het zo een beetje een gehaaste bedoening wordt, een grote afgeraffelde formule.

Bij de reguliere VI-uitzendingen heb ik dat gevoel toch wat minder, heb je nog een béétje het gevoel dat ze anderhalf uur voortkabbelen.

Dat gezegd hebbende nog steeds bezig dan het veel saaiere gelul op NED1, hoewel ik toch probeer dat ook wel te volgen, al was het maar omdat ik zo weinig mogelijk van het WK wil missen :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jan Mulder vind ik al jaren irritant. Hij dringt zijn mening op en doet dat geregeld schreeuwerig als hij (terecht) weersproken wordt. Hij zit standaard bij Studio Voetbal en DWDD. Ik had niet verwacht dat ie nog zo lang op tv zou zijn. Voor mij was zijn THT na Barend & Van Dorp wel verstreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als erop valt te verdienen waarom niet. Zelf vindt ik voetbal niet zoveel aan. Alleen de uitslagen bij een groot evenement als het WK is wel leuk om te zien. De doelpunten zijn ook wel eens mooi om te zien. Maar de rest boeit mij helemaal niks.
Ik lees uit dit topic dat er te veel op de man zelf commentaar wordt gegeven in plaats van het over het voetbal te houden. Dit zal vast zijn door de komkommertijd tijdens het WK zelf. Er worden steeds minder wedstrijden gespeeld. Dus is er ook minder om over te praten.
Maarja als er gewoon naar gekeken wordt en het erop lijkt dat mensen het leuk vinden zal er niets aan veranderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n ontzettende hekel aan die Nico Dijkshoorn.
Hij heeft geen idee waar hij over praat, wanneer het over voetbal gaat, lult alleen maar mee met Johan Derksen en Rene van der Gijp.

Verder vergelijkt hij zijn eigen baard met die van Pirlo :s.
Die van Nico Dijkshoorn is lelijk en onverzorgd.

Hoezo zit hij elke dag bij DWDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Voor verslaglegging TIJDENS de wedstrijd is er een ander topic: Verslaggeving van het WK Ik heb net een aantal posts een schop die kant op gegeven.

[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 01-07-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:16
Vond het gisteravond wel goed dat johan eens tegen wilfred zei waar t op stond want ik was me aan t ergeren hoe wilfred bezig was. Ben op een gegeven moment op facebook een spelletje gaan doen, maar heb t niet afgezet. Wilfred is goed enthousiast, maar hij moet idd niet wat johan gister zei het bij andere door de strot willen drukken en wat gijpie zei sloeg ook de spijker op zn kop waarvoor ie er zit.

Ik heb de afgelopen 2 wedstrijden op npo.nl gekeken met radio commentaar van van gelder en collega. Leuker als snoeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mwoah, ik vond het wel redelijk hypocriet van Derksen. Hij blijft maar hakken op Van Gaal, ook al zou die met gouden wissels de wereldbeker pakken. Hij is wel iets milder geworden (kijkcijfers?), want waar ze eerst een miljoen kijkers hadden, zijn het er nu 600-800k.

http://www.nrc.nl/nieuws/...n-vi-hebben-t-niet-meer/#
http://www.ad.nl/ad/nl/10...gezakte-kijkcijfers.dhtml
http://www.mediacourant.nl/?p=174449

Wel weer een stijgende lijn. http://rtl7updates.wordpress.com/kijkcijfers-vi-oranje-2014/
Moet wel zeggen dat er ook weinig anders te genieten is op tv van 20.30-22.00. Films duren te lang, waardoor je het einde niet ziet, dus kijkt men maar VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Winst schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:48:
[...]
maar ik moet toch eerlijk zeggen dat hij het bijna altijd aan het rechte eind heeft,
Mulder die het bij het rechte eind heeft? Die man provoceert alleen maar. Het is leuk dat hij altijd "mooi" voetbal voorstaat maar hij staat al jaren buiten elke realiteit. Dat stond hij bij Barend en van Dorp overigens ook al. Toen al kwam hij met een opstelling waarin hij Makaay, v Hooydonk, Kluivert en Bergkamp allemaal tegelijk opstelde. Ik bedoel maar..........

Kieft koketteert wat mij betreft net iets teveel dat hij niet voor Oranje kijkt, alsof het een zonde is als je juicht om een dubieuze strafschop in de blessure tijd. Borst daarentegen vind ik wel amusant. Die kan wel scherp uit te hoek komen.

Vd Gijp is leuk maar die wisselt hele rake opmerkingen af met hele domme. Hij slaat nogal eens door als het om het kwaliteitsverschil met bijvoorbeeld Barcelona gaat. Dan roept hij dat Barcelona met 5-0 gaat winnen, alsof de tegenstander een amateurclubje is. Achteraf hoor je hem vaak niet :)
Daarom vond ik het grappig dat hij gisteren schoorvoetend toegaf dat het kwaliteitsverschil tussen verdedigers in de subtop (de groep onder de Thiago's van deze wereld) en Vlaar of De Vrij toch niet zo groot was. Je ziet juist op dit WK dat je geen elf sterren nodig hebt, zolang de rest maar in dienst speelt van die paar sterren.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 01-07-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 14:59
Señor Sjon schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:41:
Dan de NOS. De huiskamer... :X Ik krijg acute zapneigingen van die studio. Nu kan ik Borst ook slecht handelen en een Van Hanegem moet je in het museum laten. Die was laatst weer eens in Business Class en die was voornamelijk chagrijnig. Die zit daar blijkbaar vanwege een sponsorcontractje, vindt er geen reet aan en doet niet eens moeite dat te verhullen. De NOS is wel erg druk met de reclames in de rust, waardoor er misschien 2 minuten gesproken wort over de wedstrijd en we mogelijk net de aftrap van de 2e helft missen.

Vervolgens de Belg. Blijkbaar is Jan Mulder daar aangespoeld, wat wel heel jammer is.
Aangespoeld...haha >:)

Ben het wel eens met je analyse van de NOS WK beschouwingen. Daar kijk ik nauwelijks naar. Na een fluitsignaal zap ik naar de Belg om zo veel mogelijk reclame te vermijden -maar goed ik ben een grote reclame hater- en de sfeer in de Belgische studio is veel leuker. Jammer van die Mulder met z'n grote mond maar de Belgen schijnen hem wel grappig te vinden, helaas.

(Hopelijk hebben de Belgen in een soort package deal naast Mulder ook ander Hollands wrakhout overgenomen, zoals bijvoorbeeld de Martosaurus Smeets. Dat zou de de Tour de France wel kijkbaarder maken bij de NOS. ;) )

Jammer inderdaad dat de BBC niet full time het WK uitzend, om uit te zoeken wat ze wel en niet uitzenden gaat me dan te ver dus kom ik toch bij de Belg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Moet trouwens ook wel zeggen dat ik bij de NOS die rompslomp er omheen (elke keer weer een liedje van Milo e.d.) wel echt storend vind. Wat een bullshit is dat :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:40

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Waar ik mij wel aan erger is Co Adriaanse, Dat vindt ik al een slap afteksel van Van Gaal.
Altijd dat betweterige en vaak heb ik het idee dat hij dingen ziet die er helemaal niet zijn.
Gert Jan Verbeek is ook een norse man maar die kan ik beter hebben dan Adriaanse. Verbeek vindt ik wel duidelijk altijd in zijn analyses

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
prOnorama2 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:34:
[...]

Aangespoeld...haha >:)

Ben het wel eens met je analyse van de NOS WK beschouwingen. Daar kijk ik nauwelijks naar. Na een fluitsignaal zap ik naar de Belg om zo veel mogelijk reclame te vermijden -maar goed ik ben een grote reclame hater- en de sfeer in de Belgische studio is veel leuker. Jammer van die Mulder met z'n grote mond maar de Belgen schijnen hem wel grappig te vinden, helaas.

(Hopelijk hebben de Belgen in een soort package deal naast Mulder ook ander Hollands wrakhout overgenomen, zoals bijvoorbeeld de Martosaurus Smeets. Dat zou de de Tour de France wel kijkbaarder maken bij de NOS. ;) )

Jammer inderdaad dat de BBC niet full time het WK uitzend, om uit te zoeken wat ze wel en niet uitzenden gaat me dan te ver dus kom ik toch bij de Belg uit.
De Tour kijk ik ook op Canvas om mijn plasma een beetje te beschermen tegen 10 uur het vuurrode NED 1 logo. Liever niet dat daar Mart Smeets als opgraving dient.

Mulder zien ze denk ik eerder als een soort gekke 'ollander die als nar dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Mulder & Boskamp samen zijn wel grappig. Mulder aan het zeiken, en Boskamp der op z'n hollands gewoon overheen met "Zeik niet joh" *koek op zijn bakkes*

Geweldige TV van het niveau Stadtler and Waldorf.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 14:59
Señor Sjon schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:16:
Kan best zijn. Soms lachen die Belgen dermate hard om de opmerkingen van Mulder dat ik denk: is het nu toelachen of uitlachen?

Allé alleszins toch vermakelijker dan de NOS. Zo'n hond in de studio -als afleiding van saaie gasten misschien- is ook wel armoe troef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
Die dijkshoorn vind zichzelf zo geweldig, hij is onbeleefd hij kijkt genee niet eens aan als hij praat. Mensenschuw? omdat hij alles op papier doet misschien?

Verder dat negatieve is vreselijk, oke het is misschien niet zo mooi aanvallend als het zou kunnen maar de gemiddelde nederlander geniet er toch ernstig van(althans ik wel) het zijn spannende wedstrijden daar gaat het toch om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pnnnkk
  • Registratie: Juni 2011
Ik vind het vooral best een prestatie dat ze nog steeds niet klaar zijn met de wedstrijd van Oranje te analyseren (bij zowel de NOS als RTL). Elke keer als ik erlangs zap hebben ze het nog steeds over of het wel of geen strafschop was en of van Gaal blablabla. Ik denk dan: doe ook eens een zinnige analyse van de wedstrijd die net werd uitgezonden, wie weet ga ik me dan eens interesseren voor dat hele voetbal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:44

m-vw

Dus?

NOS vind ik typische zendtijdvulling, verder weinig waarde.

VI Oranje heeft gewoon last van het feit dat Oranje nog steeds in het toernooi zit.
Volgens mij had men gewoon drie wedstrijden willen zeiken (mijn excuses) over het slechte spel om vervolgens over te schakelen op de verafgoding van Spanje, Messi etc.

Gijp, en Derksen in mindere mate, is zoals hij zelf zegt een liefhebber die graag naar mooi voetbal kijkt. Dat krijgt hij volgens hem nu niet te zien van Oranje.

Gewoon een verschil in mening wat het belangrijkste is: Winnen of het spel.

[ Voor 7% gewijzigd door m-vw op 01-07-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Daar geloof ik niet in, het programma in 2012 was ook geen zak meer aan toen Oranje eruit lag. Daar hebben zij dus ook last van. Hoe zuur en negatief het soms ook mag overkomen, ze zijn er alleen maar bij gebaat als Nederland het goed doet, en ik geloof ook dus zeker niet dat ze blij zijn als/hopen dat ze er snel uit liggen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het WK 2010 ging hetzelfde en toen was het programma veel leuker. Het voetbal was toen ook redelijk aanmatigend. Toen waren ze bezig met hun Van Marwijk fanclub, maar nu Van Gaal dezelfde kant opgaat, blijven ze vrij zeikerig. Andere landen doen het overigens niet veel beter. Of vergeet men de problemen die bv. Brazilië had om door te komen? Of het vergaan van Engeland, Italië en Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Laatst online: 29-07 11:23
De NOS heeft 's ochtends een halve stotteraar aan het woord. Een soort Erben Wennemars zonder humor.
Dodelijk vermoeiend om naar te kijken, vooral als ik nog net slaperig een espressootje aan het verorberen ben.
Eigenlijk heb ik geen idee of hij zinnige dingen zegt, het komt gewoon niet binnen.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 10:55
VI Oranje heeft gewoon last van de tijdstip van de wedstrijden.
Waar tijdens het WK 2010 en EK 2012, ze na de wedstrijden konden gaan lullen.
Moeten ze nu tussen de verschillende wedstrijden lullen.
Mensen blijven gewoon hangen bij Nederland 1.
Zeker in het begin van het toernooi toen je maar een uur tussen de wedstrijden hadden.
Was het het gewoon niet waard om te zappen en nu zit niemand erin wordt er weinig over gepraat en zit je niet in zo positieve cirkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
D-e-n schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:31:
[...]
Mulder die het bij het rechte eind heeft? Die man provoceert alleen maar. Het is leuk dat hij altijd "mooi" voetbal voorstaat maar hij staat al jaren buiten elke realiteit. Dat stond hij bij Barend en van Dorp overigens ook al. Toen al kwam hij met een opstelling waarin hij Makaay, v Hooydonk, Kluivert en Bergkamp allemaal tegelijk opstelde. Ik bedoel maar..........
Als je provoceert kan je het nog steeds aan het rechte eind hebben. En hoe bedoel je buiten de realiteit? Heb je wel eens naar Duitsland of Frankrijk gekeken dit WK? En over in het verleden behaalde domme uitspraken ga ik het niet hebben; wat telt is nu en ik vind dat hij meestal, buiten het zeurende toontje wat ie soms aanslaat, de goede insteek heeft en precies zegt wat ik tijdens het voetbal wat ik aanschouw ook zie.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Jan Mulder denkt dat blind aanvallen tijd de oplossing is. Als het niet loopt heeft hij altijd hetzelfde kletspraatje: er werd niet genoeg aangevallen. Alsof dat de enige reden is dat het spel er niet uit ziet.

Terwijl je soms juist een kutwedstrijd krijgt omdat je TEVEEL aanvallende spelers hebt. Voorbeeld vriendschappelijk uit tegen België. Die pot leek nergens naar maar daarin speelden we met vijf aanvallers.

En wat hebben Duitsland en Frankrijk er mee te maken? Andere (betere) spelers en andere situatie. Speelden gister ook niet goed overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Ik hoor dan andere dingen dan jij. Als je echt denkt dat hij blind aanvallen bedoeld, dan kan ik daar niks tegen in brengen behalve dat je misschien iets verder moet denken dan de korte en krachtige analyses waar hij zich van bediend. Bij aanvallen hoort ook risico nemen en zelfstandige acties (mannetje passeren bijvoorbeeld).

Van vriendschappelijke wedstrijden wordt ik ook meestal niet vrolijk omdat het in beginsel toch nergens over gaat en ze de vrijheid hebben om "nieuwe systemen" uit te proberen.

Wist je dat Mulder ook op andere wedstrijden commentaar geeft behalve op die van NL? Hij was gister lang niet zo pessimistisch als bij andere wedstrijden waar er niet genoeg werd aangevallen (zijn terminologie). Daarnaast ben ik het absoluut niet met je eens dat ze niet goed speelden. Andere kijk op voetbal misschien? ;)

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Matchfixing bij Kameroen door die 4-0 verlies tegen Kroatië en de rode kaart van Song :X Aldus Der Spiegel

[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 01-07-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Joosie200 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:45:
Matchfixing bij Kameroen door die 4-0 verlies tegen Kroatië en de rode kaart van Song :X
Even mezelf quoten:
Pinobigbird schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:35:
Zojuist nog even de samenvatting van CAM-BRA gekeken. Er vielen me een paar dingen op.
De keeper van Kameroen bleef bij de eerste goal van BRA 'verstijfd' staan.
De keeper van Kameroen dook bij de tweede goal van BRA erg knullig naar de verkeerde hoek.
Het doelpunt van Fred (3-1) was zeker een meter buitenspel. Ook hier bleef de keeper weer staan.

Zal ik het zeggen? Ja ik ga het zeggen: matchfixing!!!
Haha, nee ik denk niet dat dat het daadwerkelijk is hoor, maar die keeper van Kameroen zou ik toch voortaan maar thuislaten. En die buitenspelgoal vergeten we gewoon maar.
O-) O-)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik hoop niet dat hier een Nederlands/Belgische Fin rondhangt maar dat Finse nagepraat is verschrikkelijk. Zoveel overanalyse zie je nergens en zo'n gezaag tussendoor over echt alles. De verslaggever klinkt 100% van de tijd dronken en kent niets van voetbal, bij de minste "kans" is die meneer helemaal onhoudbaar en loopt te tieren als een trein, mensen (artiesten vooral) die niets van voetbal kennen worden uitgenodigd en "analyseren" de match door vierkantjes op het veld te tekenen die geen betekennis hebben en tussendoor te praten over hun nieuw album/film/politiek programma.

Om het nog even af te maken proberen ze tijdens de rust shirts te verkopen van één van beide teams (niet letterlijk gelukkig) en een deel van de matchen heb ik ze zien afsluiten met Finse Schlager muziek te spelen in de studio.

Eerlijk is eerlijk zelfs de meest irritante Belgische/Nederlandse commentator is goddelijk goed in vergelijking met waar ik mee rond moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zit je in Finland dan? Op http://www.npo.nl/live kan je alles gewoon bekijken als dat een optie voor je is.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
Bedankt voor de tip, dat moet ik als ik thuis ben eens bekijken. Ja ik zit inderdaad in Finland en de eerste paar matchen heb ik hier heb gekeken was YLE2 (Finse zender) voor HD beeld en een radio player voor nederlandstalige commentaar maar dat syncen is altijd een drama en natuurlijk matcht de nabespreking helemaal niet meer met het beeld. Een match van Brazilië had ik gekeken met een zogezegde HD stream maar dat was ronduit triestig qua haperingen. Eens zien wat NPO geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Winst schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:01:
Ik hoor dan andere dingen dan jij. Als je echt denkt dat hij blind aanvallen bedoeld, dan kan ik daar niks tegen in brengen behalve dat je misschien iets verder moet denken dan de korte en krachtige analyses waar hij zich van bediend.
Die analyses zijn wat we van hem horen. Daar zit weinig nuance bij in de meeste gevallen.
Bij aanvallen hoort ook risico nemen en zelfstandige acties (mannetje passeren bijvoorbeeld).
Wist je dat Mulder ook op andere wedstrijden commentaar geeft behalve op die van NL? Hij was gister lang niet zo pessimistisch als bij andere wedstrijden waar er niet genoeg werd aangevallen (zijn terminologie).
Aanvallen moet ook maar net kunnen. Gisteren was dat makkelijk. USA gooide de boel zo open dat je ook met het Nederlandse 532 waarschijnlijk heel veel kansen had gecreëerd. Je hebt ook met een tegenstander en omstandigheden te maken dat vergeet Mulder meestal.
Daarnaast ben ik het absoluut niet met je eens dat ze niet goed speelden. Andere kijk op voetbal misschien? ;)
Nee, een gevalletje "het gras is groener". Op het moment dat wij zoals Duitsland zoveel ruimte weggeven tegen de Algerijnen of zoals de Belgen in de laatste minuut nog een levensgrote kans tegen krijgen gaan diezelfde analisten die nu zeuren over aanvallend voetbal benadrukken hoe naïef ons spel wel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Señor Sjon schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:16:
[...]

De Tour kijk ik ook op Canvas om mijn plasma een beetje te beschermen tegen 10 uur het vuurrode NED 1 logo. Liever niet dat daar Mart Smeets als opgraving dient.

We zien hem eerder als iemand die de analysemomenten tussen en na de wedstrijd aangenamer maakt.
Misschien niet nodig voor de voetbalvolgers van het eerste uur, maar voor leken zoals mijzelf is dit wel leuk.

Er was onlangs ook een artikel verschenen in een Belgische krant dat dit ook verkondigde, maar weet de link niet direct meer. :)

Maar langs de andere kant snap ik mensen dan wel als ze zeggen dat hij soms te opdringerig voorkomt.
Heb hem onlangs eens zien uithalen tegen de presentator. Iets in de zin van "Jij bent steeds tegen de analysten!" op een zeer boze toon. Maar nu is alles weer koek en ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Asgaro schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:37:
[...]

We zien hem eerder als iemand die de analysemomenten tussen en na de wedstrijd aangenamer maakt.
Misschien niet nodig voor de voetbalvolgers van het eerste uur, maar voor leken zoals mijzelf is dit wel leuk.

Er was onlangs ook een artikel verschenen in een Belgische krant dat dit ook verkondigde, maar weet de link niet direct meer. :)

Maar langs de andere kant snap ik mensen dan wel als ze zeggen dat hij soms te opdringerig voorkomt.
Heb hem onlangs eens zien uithalen tegen de presentator. Iets in de zin van "Jij bent steeds tegen de analysten!" op een zeer boze toon. Maar nu is alles weer koek en ei.
Ik kan Mulder zelf niet zien maar vind jij hem zelf leuk om naar te kijken?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik hoop het wat Youri Mulder zegt: Depay in de basis.
Tom Egbers en Youri Mulder komen trouwens altijd wel relaxed over.

[ Voor 39% gewijzigd door Fleximex op 05-07-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 19:29

Niku

Alagaesii

Goed topic dit. Heb al vaker mijn mening over VI Oranje gegeven, maar vind het verworden tot een parodie op zichzelf. Enige gast die er nog oprecht voor de liefde voor het spelletje komt is Boskamp. De rest laat louter negatieve geluiden horen en schopt op alles wat beweegt. Bah. Ooit zo leuk, nu verschrikkelijk.

En als Dijkshoorn er nog een keer zit, smijt ik een steen door mijn televisie. Misschien raakt ie hem, wat een walgelijke man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Die Michael Boogerd zat er gisteren (bij VIO) ook maar voor 5 regels bij zeg, tsjonge..

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 06-07-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat ik dit nog zou zeggen, maar een klasse uitzending van VI Oranje. Echt van genoten, zeker het eerste half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
Ach het gepraat rondom voetbal vind ik wel aardig, waar ik niet zo goed tegen kan, is als het afgelopen is, dat is zo een koude douche, dan gaat de knop om in omroepland, en hoor of lees je na 3 dagen niks meer.

Btw wat ik aardig vind, naast het gelul, is zo een Wk OranjePenning, nu al uitverkocht, en geld aan opbrengen op marktplaats, grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Niku schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:17:
Dat ik dit nog zou zeggen, maar een klasse uitzending van VI Oranje. Echt van genoten, zeker het eerste half uur.
Wat was er dan zo anders ten opzichte van 2 dagen geleden? (heb het zelf niet gezien) :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Het poepie kakkie piessie nivo van VI-Oranje heeft een zodanig nivo bereikt dat ze op het punt staan te worden uitgekakt door Nederland. Ze zijn niet langer in staat ook maar 1 seconde objectief of serieus te blijven. De laatste uitzending die ik zag was Hans Kraaij jr. of all people de enige die nog serieus wat voetbalzaken wilde bespreken.

Hansie Hansie de voice of Reason in VI-Oranje.. man the lifeboats!!

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
uchiha tijntje schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:01:
[...]

Wat was er dan zo anders ten opzichte van 2 dagen geleden? (heb het zelf niet gezien) :)
Tot hun eigen schrik ging het zowaar over voetbal zonder allerlei meuk ertussendoor. Eigenlijk wat VI (met de beelden) vroeger ook deed. Eerste 30-45 minuten serieus en daarna wat sponsormeuk e.d. Dat constante gebitch op Van Gaal bedoel ik niet met serieus overigens, dat was een parodie op zichzelf geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ze zullen ook wel merken dat de kwaliteit van VI toch wel erg matig is en dit van flinke invloed is op de kijkcijfers. Iemand een idee hoeveel er gemiddeld naar VI kijkt ten opzichte van wk 2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Sinds ze maar een uitzending hebben om 8 uur doen ze het wel prima dit WK, in 2010 groeiden ze van 300000 naar de miljoen, wat toen een enorme verrassing was. Ik denk dat het niet ver uit elkaar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Komt omdat het tijdslot van 20.30 tot 22.00 ongeveer verlaten is door de overige omroepen, vooral tijdens de 18.00 en 22.00 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
God wat was VI Oranje slecht inderdaad. Maar ook Studio Brasil viel me tegen. Ouwelullen show lijkt het wel met die Henk Spaan en Hugo Borst. Ik zit als eind twintiger niet te wachten op al dat gelul over spelers uit 74 en daarvoor.

[edit] Ah, kijk http://www.geenstijl.nl/m...ijp_is_megaloma.html#more

[ Voor 18% gewijzigd door Tristan op 07-07-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wil ook even een duit in het zakje doen over de negativiteit bij vi. Had juist het idee dat Derksen eenbeetje los aan het komen was, maar de uitzending met dijkshoorn en kieft was echt om suïcidaal van te worden. Wat een azijnzeikerds zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

En is de spanning te snijden? Schakel net in :P

Ze kijken elkaar niet aan of wel? :) Nou, nuttige discussie :z

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-07-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ze doen er nogal luchtig over en van der Gijp interesseert het geen fuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Nou ik moet zeggen dat de gezichten van Derksen en VD Gijp toch wel op onweer staan.
Kunnen ze wel doen alsof het ze niks boeit maar het broeit wel.

Overigens weet ik nog steeds niet of het wellicht toch allemaal spel is.... dit is wel lekker om de kijkcijfers op te krikken vermoed ik.

http://www.ad.nl/ad/nl/10...fers-VI-opschroeven.dhtml

[ Voor 18% gewijzigd door schwarzenegger op 07-07-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Zo, die Sierd pakte eens goed uit zeg. In your face Derksen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Lekker die awkward sfeer bij VI Oranje, lol.

[edit:] Wow, inderdaad. Mooi stukje van Sierd de Vos.

[ Voor 39% gewijzigd door Fleximex op 07-07-2014 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De echte klap moet nog komen. Dit was alleen maar gênant en ijzig. Sierd ging inderdaad ballistic op Derksen. Het begint een soort Cluedo te worden met de jacht naar de dader. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

schwarzenegger schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:57:
Nou ik moet zeggen dat de gezichten van Derksen en VD Gijp toch wel op onweer staan.
Kunnen ze wel doen alsof het ze niks boeit maar het broeit wel.

Overigens weet ik nog steeds niet of het wellicht toch allemaal spel is.... dit is wel lekker om de kijkcijfers op te krikken vermoed ik.

http://www.ad.nl/ad/nl/10...fers-VI-opschroeven.dhtml
Alsof je van antidepressiva direct hyper blij gaat stuiteren zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Het normale VI vond ik nog wel vermakelijk, maar VI Oranje gaat 9 van de 10 keer over Van Gaal bashen, ben daar ook een beetje klaar mee. Ze hebben blijkbaar niet veel anders om over te lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Sierd, klasse gisteren. Top item.

En dat meen ik ook nog echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:10

Fiber

Beaches are for storming.

VI nog wat op RTL kijk ik al maanden/jaren niet meer. Ooit was het leuk en verfrissend, nu al lang niet meer. Studio Brasil van de NOS kijk ik wel regelmatig, al zap ik vaak weg als ze een vage gast aan het woord laten. Ik kijk vooral voor de trainingsbeelden en mensen die er een beetje kijk op hebben zoals Bert van Marwijk en Ronald de Boer en Youri Mulder en zo. De Vlaamse versie is vaak ook wel leuk, maar ook niet altijd en niet helemaal...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Tristan schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:29:
Zo, die Sierd pakte eens goed uit zeg. In your face Derksen!
Niet gezien. Ben even op zoek geweest, maar kan het niet terugvinden. Iemand wellicht een linkje met dat stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
uchiha tijntje schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:17:
[...]

Niet gezien. Ben even op zoek geweest, maar kan het niet terugvinden. Iemand wellicht een linkje met dat stuk?
Rtl Gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

8)7
Ik vertrouw teveel op YouTube, en dacht dat rtlgemist betaald was :$
8)7

[ Voor 84% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-07-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

uchiha tijntje schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:21:
8)7
8)7
rtlxl.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

uchiha tijntje schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:21:
8)7
8)7
Op je TV wel (bij mijn KPN basispakket in ieder geval), online niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
uchiha tijntje schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:17:
[...]

http://www.rtl.nl/vi-oranje/#!/ rechterkant onder "Meest bekeken video's".
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.