Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PSN: Finally_Chris
En een transfer naar Man U verdient gok ik zo.Quad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:26:
Blind heeft zijn transferwaarde aardig verhoogd vanavond.
Hoop niet dat clubs nu opeens interesse krijgen.Quad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:26:
Blind heeft zijn transferwaarde aardig verhoogd vanavond.
Hij heeft net een goed seizoen gehad bij Ajax. Krijg je hetzelfde als met Anita, 1 goed seizoen en weg.
Mee eens, top gespeeld! Niet negatief in beeld ookMicGlou schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:25:
Mulder jr. maakt net trouwens een terechte opmerking... De Jong was idd erg goed. Blind mag misschien MotM zijn, maar misschien had dat idd naar De Jong moeten gaan... hij ontregelde dat middenveld idd subliem wat in principe de basis is geweest voor vrijwel alle goals.
Vergeet Vlaar niet. Die heeft een aantal gevaarlijke balletjes uit de verdediging gevist.CR1691 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:28:
Robben was voor mij de man van de wedstrijd samen met van persie. Absolute wereldtop die 2.
Die zullen inmiddels wel zwetenChris Smoove schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:32:
Wordt de tv deal van mediamarkt toch eens aantrekkelijk
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
T heeft me een uur gekost om een stream te vinden die het deed .....
VPN naar Nederlands 1 livestream --> noppe
VPN naar sporza 1 livestream --> noppe
Canadese CBC stream --> YES (en adaptive ... schaalt terug tot 200kbit zodat de stream teminste niet de hele tijd stopt)
En dan radio 1 stream op zodat ik teminste Jack van Gelder hoor.
Met Jack van Gelder word het beeld een stuk minder belangrijk.
En vervolgens de hele tijd de radio stream op pauze zetten zodat ze in sync lopen.
Maar het werkte redelijk goed en ik heb de laatste 3 goals gezien! Hoera!
Nu hopen dat Oranje met beide benen op de grond blijven staan en zich niet gek laten maken en dat ze de wedstrijden tegen Australie en Chili niet gaan onderschatten.
Ik ben zo benieuwd wat de Rode Duivels gaan doen. EINDELIJK NOG EENS OP EEN WK NA 10 JAAR!
Droom finale is natuurlijk Nederland - Belgie en met mij dromen alle nederbelgen van die finale .....
We zullen zien HUP HUP HUP LAGE LANDEN!
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ja morgen zullen ze wel in de rij staan bij de MM.Chris Smoove schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:32:
Wordt de tv deal van mediamarkt toch eens aantrekkelijk
Robin misschien?CynicRelief schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:24:
zegt van marwijck weer robben ipv persie
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
ZDF-Experte Olli Kahn: „Ein geiles Spiel!“
PSN: speedrazor3
De actie 'Ontvang het volledige aankoopbedrag van uw TV retour!' is afgelopen. De actieperiode was van maandag 26 mei 2014 00.00 uur tot en met donderdag 12 juni 2014 23.59 uur..
Die maken nu hun magazijnen leeg zodat ze niks kunnen verkopen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PC streams / sopcast / janlul?Kain_niaK schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:34:
Zo ... mijn buffer-buffer-buffer-buffer-buffer stream is net klaar! 1 - 5, wat een verrassing.
T heeft me een uur gekost om een stream te vinden die het deed .....
VPN naar Nederlands 1 livestream --> noppe
VPN naar sporza 1 livestream --> noppe
Canadese CBC stream --> YES (en adaptive ... schaalt terug tot 200kbit zodat de stream teminste niet de hele tijd stopt)
En dan radio 1 stream op zodat ik teminste Jack van Gelder hoor.
Met Jack van Gelder word het beeld een stuk minder belangrijk.
En vervolgens de hele tijd de radio stream op pauze zetten zodat ze in sync lopen.
Maar het werkte redelijk goed en ik heb de laatste 3 goals gezien! Hoera!
Nu hopen dat Oranje met beide benen op de grond blijven staan en zich niet gek laten maken en dat ze de wedstrijden tegen Australie en Chili niet gaan onderschatten.
Ik ben zo benieuwd wat de Rode Duivels gaan doen. EINDELIJK NOG EENS OP EEN WK NA 10 JAAR!
Droom finale is natuurlijk Nederland - Belgie en met mij dromen alle nederbelgen van die finale .....
We zullen zien HUP HUP HUP LAGE LANDEN!
⏩ PVOutput☀️
De eikels, ze zagen dit aankomen. Of was er een MM die nog tot 23:59 open was?schwarzenegger schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:35:
TV-ACTIE
De actie 'Ontvang het volledige aankoopbedrag van uw TV retour!' is afgelopen. De actieperiode was van maandag 26 mei 2014 00.00 uur tot en met donderdag 12 juni 2014 23.59 uur..
owww ja, maar Egberts leek het ook als Robben te horen, anyways, boeie
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
12 juni, het was vandaag vrijdag de 13e dus moest je een glazen bol hebben om erop te gokken.Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:36:
[...]
De eikels, ze zagen dit aankomen. Of was er een MM die nog tot 23:59 open was?
⏩ PVOutput☀️
Nee effe serieus het was meer tegenhouden en hopen op de momenten.andries.t.net schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:28:
[...]
En een transfer naar Man U verdient gok ik zo.
Zo goed zijn we niet, ik kan wel tig momenten noemen waar de kwaliteit van de spanjaarden zoveel beter is.
Alleen Robben en Van Persie zouden in de basis van spanje staan
Overigens blunder 6 van dit WK.
1. Gele kaart Neymar (had rood moeten zijn
2. Penalty van brazilie
3. Onterecht afgekeurde goal kroatie
4+5 Fout van de grens bij mexico twee keer geen buitenspel
6. Penalty van spanje, Geen schwalbe, maar een penalty was het echt niet.
(voor een neutrale toeschouwer misschien )
7. het inkomen van van Persie op de keeper waarna de vrij scoort.
Om nog niet te spreken over twee van de gele kaarten die het NL elftal kreeg waar eigenlijk niks aan de hand was en zelfs de vraag was of het een overtreding was. Maar als we dat als fout gaan zien dan wordt het wel heel erg.
Het niveau van de scheidsrechters is echt belabberd.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik kan geen Chinees?
⏩ PVOutput☀️
En dan nog, ze zijn er nog lang nietQuad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:37:
[...]
12 juni, het was vandaag vrijdag de 13e dus moest je een glazen bol hebben om erop te gokken.
Ze zullen wel een beetje zweten maar het is nog een lange weg te gaan.
Eerste in de poule die ik nu ineens wel voor mogelijk, waar ik eerder en tweede plaats al goed zou vinden. Mijn prognose was dan dat we tegen Brazilië zouden stranden, maar dat kan nu wel eens anders gaan lopen...
Waarom ontlopen? Zo goed vond ik ze gister echt niet.andries.t.net schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:41:
Gelukkig zal Brazilië zonder enige moeite groepswinnaar worden zodat we ze ontlopen.
Tenzij de arbitrage ze blijft helpen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nee, het niveau van de scheidsrechters wordt volgens de thuiskijker belabberder wanneer de thuiskijkende fan meer herhalingen vanuit elke camerahoek krijgt dan de ref himself. Moeilijk is dat niet hoor...Kevinp schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:38:
[snip]
Het niveau van de scheidsrechters is echt belabberd.
[ Voor 99% gewijzigd door gambieter op 13-06-2014 23:45 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat maakt het niveau niet minder belabberd, en dus moeten er hulpmiddelen komen. Vooral het niet fluiten/vlaggen bij twijfel blijkt moeilijk in deze hitte.Coltrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:42:
[...]
Nee, het niveau van de scheidsrechters wordt volgens de thuiskijker belabberder wanneer de thuiskijkende fan meer herhalingen vanuit elke camerahoek krijgt dan de ref himself. Moeilijk is dat niet hoor...
Deze was redelijk, die bij Brazilië was gewoon slecht. We kunnen denk ik pas oordelen als de poelfase afgelopen is hoe het gemiddelde is.Coltrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:42:
[...]
Nee, het niveau van de scheidsrechters wordt volgens de thuiskijker belabberder wanneer de thuiskijkende fan meer herhalingen vanuit elke camerahoek krijgt dan de ref himself. Moeilijk is dat niet hoor...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Meh is geloof ik kokosmelk welke vrij snel verdwijnt.Exorcist schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:42:
Ik vond Indi ook echt prachtig toen hij de scheidsrechter duidelijk maakte dat de verf over zijn schoenen niet op prijs werd gesteld
@Royz
v. Persie speelde vandaag super maar die discussie zal blijven tenzij v. Persie elke wedstrijd belangrijk zal zijn.
Want op de vorige 2 toernooien was hij onzichtbaar.
Verwijderd
dat zal wel niet omlaag gaan, want lager kan het niet.DanielWW2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:44:
[...]
Deze was redelijk, die bij Brazilië was gewoon slecht. We kunnen denk ik pas oordelen als de poelfase afgelopen is hoe het gemiddelde is.
Overigens was het wel een lesje toneelspelen van de Spanjaarden, en de Scheidsrechter trapt daar ook elke keer in. Want meestal was er niks aan de hand.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Een historisch wedstrijd om nooit meer te vergeten.
Wat de overwinning nog veel mooier maakte. En Brazilië moet natuurlijk wel de poel winnen omdat we anders alsnog de 1/8ste krijgen tegen ze.Kevinp schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:45:
[...]
dat zal wel niet omlaag gaan, want lager kan het niet.
Overigens was het wel een lesje toneelspelen van de Spanjaarden, en de Scheidsrechter trapt daar ook elke keer in. Want meestal was er niks aan de hand.
Verdwijnt binnen minuten, maar weet hij veel..Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:44:
[...]
Meh is geloof ik kokosmelk welke vrij snel verdwijnt.
@Royz
v. Persie speelde vandaag super maar die discussie zal blijven tenzij v. Persie elke wedstrijd belangrijk zal zijn.
Want op de vorige 2 toernooien was hij onzichtbaar.
Maar vond jij Brazilië zo sterk dan? Ik vond dat ze aardig wat mazzel hadden dat ze nog hebben gescoord. Kroatië kon ze aardig bezig houden.DanielWW2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:47:
[...]
Wat de overwinning nog veel mooier maakte. En Brazilië moet natuurlijk wel de poel winnen omdat we anders alsnog de 1/8ste krijgen tegen ze.
Verwijderd
13/6 Never forgetMiki schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:46:
De discussie over de Hollandse school is na vanavond definitief voorbij.
Een historisch wedstrijd om nooit meer te vergeten.

Tenzij Chili met 5-0 of meer beter over Australië heen gaat
⏩ PVOutput☀️
Nederlandse trots!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zie hem niet?Kain_niaK schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:51:
Kopgoal van van Persie heeft de frontpage van http://www.reddit.com gehaald!
Nederlandse trots!
Pech voor je. Oranje is van iedereen.Exorcist schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:53:
Begin me nu wel te ergeren aan FB posts van mensen die NIETS van voetbal weten, maar bij een WK ineens bondscoach lijken te zijn. Gelegenheidsliefhebbers.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Oeps, ik was ingelogged ... daarom stond hij bovenaan bij mij.
Sorry ....
http://www.reddit.com/r/soccer
En dan waarschijnlijk ook nooit meer iets serieus van horen... laat die jongen maar even groeien bij Ajax, hij is er nog niet, net niet.Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:30:
[...]
Hoop niet dat clubs nu opeens interesse krijgen.
Hij heeft net een goed seizoen gehad bij Ajax. Krijg je hetzelfde als met Anita, 1 goed seizoen en weg.
Die is goed! Vet... die ga ik als achtergrond op mijn telefoon installeren!
[ Voor 3% gewijzigd door MicGlou op 13-06-2014 23:56 ]
Dit. Het is toch prachtig hoe alles en iedereen opeens Oranje kleurt.
[ Voor 97% gewijzigd door MicGlou op 13-06-2014 23:55 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Met Brazilië moet je gewoon geen risico nemen. Wij namen vandaag wraak op Spanje, wat denk je dat Brazilië wil doen? Laten wel A.U.B Chili tegen Brazilië krijgen.Martinspire schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:48:
[...]
Maar vond jij Brazilië zo sterk dan? Ik vond dat ze aardig wat mazzel hadden dat ze nog hebben gescoord. Kroatië kon ze aardig bezig houden.
Verwijderd
Waar zou dat aan liggenVerwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:55:
[...]
Haha ik moest een paar keer kijken voordat ik 't zag

100% penal.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Want hij laat zich niet vallen? Sorry hoor, maar hier had ie gewoon van kunnen opstaan. Hij ging echter gewoon mee in de sliding om zo een penalty te versieren. Waarom stond ie bv zo lang op zijn linkerbeen?
Ik neem aan dat het sarcasme was.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:57:
[...]
Costa gaat op de Vrij staan. Pingel lijkt me om die reden buitengewoon dubieus.
100% bril nodig

Fix it nao!!
absoluut niet... maar ik kan mij goed voorstellen dat de scheids het zo heeft gezien.
de Vrij staat Costa in de weg om goed weg te komen. Het is niet zozeer dat Costa op de voet van de Vrij gaat staan, maar meer dat door de tackle van de Vrij Costa uit balans wordt gebracht. Dat Costa dit anders had kunnen doen twijfel ik niet aan, maar goed. Dat is voetbal.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:57:
[...]
Costa gaat op de Vrij staan. Pingel lijkt me om die reden buitengewoon dubieus.
Maar goed, als dat niet een penal was dan zou de 1-3 moeten worden afgekeurd vanwege een overtreden. Verder wel een fantastische avond gehad
[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 14-06-2014 00:03 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nee hoor, dit was het. Je mag nu ongestoord verder klagen dat jij wel een ekte ekte bent.
Staat ook gewoon vanboven bij r/allKain_niaK schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:54:
[...]
Oeps, ik was ingelogged ... daarom stond hij bovenaan bij mij.
Sorry ....
http://www.reddit.com/r/soccer
Ik zeg toch ook niet dat de Vrij hem raakte? Costa gleed in ieder geval niet uit. Hij stond op het been van de Vrij waardoor die zijn balans kwijt was.DanielWW2 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:02:
De Vrij raakte Costa niet eens, Hij gleed uit...
Costa verzet zijn voetje vliegensvlug (zonder aanwijsbare reden, tenzij om een penalty uit te lokken) op het glijdende been van De Vrij. Mijn meest nederigste excuses, maar je moet Spaanse roots hebben om het anders te zien.MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:01:
[...]
de Vrij staat Costa in de weg om goed weg te komen. Het is niet zozeer dat Costa op de voet van de Vrij gaat staan, maar meer dat door de tackle van de Vrij Costa uit balans wordt gebracht. Dat Costa dit anders had kunnen doen twijfel ik niet aan, maar goed. Dat is voetbal.
[ Voor 0% gewijzigd door Coltrui op 14-06-2014 00:05 . Reden: aanwaijsbaar is geen woord ]
Dan is het als nog Costa die valt...MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:03:
[...]
Ik zeg toch ook niet dat de Vrij hem raakte? Costa gleed in ieder geval niet uit. Hij stond op het been van de Vrij waardoor die zijn balans kwijt was.
De Vrij raakt Costa niet eens. Costa tilt zijn voet op, waarna hij op de Vrij gaat staan. De vrij glijd door waardoor Costa's been meegenomen wordt en hij dus uit balans raakt. Hij gaat dus op het been van de Vrij staan = vrije trap voor Nederland.MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:01:
[...]
de Vrij staat Costa in de weg om goed weg te komen. Het is niet zozeer dat Costa op de voet van de Vrij gaat staan, maar meer dat door de tackle van de Vrij Costa uit balans wordt gebracht. Dat Costa dit anders had kunnen doen twijfel ik niet aan, maar goed. Dat is voetbal.
Overigens petje af voor Louie ook! En mensen maar zeggen dat de coach niet zoveel invloed heeft op een wedstrijd... dit was het plan van Louie wat 150% is geslaagd.
De vrij staat Costa in de weg?MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:01:
[...]
Maar goed, als dat niet een penal was dan zou de 1-3 moeten worden afgekeurd vanwege een overtreden. Verder wel een fantastische avond gehad
Maar goed waarom hebben we het nog over die pingel, we hebben gewonnen!!!!
Dank je.kenneth schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:02:
[...]
Nee hoor, dit was het. Je mag nu ongestoord verder klagen dat jij wel een ekte ekte bent.

En blijkbaar lezen jullie vrij selectief dus ach.Honestly, if you're a ref and you see a guy go down full speed in the box with contact from a tough angle, you don't have much of a choice.
Waar haal je weg dat ik chagrijnig ben? 1-5 van Spanje gewonnen is waanzinnig. Ik vind het alleen een penalty. Als de Vrij die tackle niet had ingezet was Costa niet uit balans geweest en had die op goal kunnen schieten. Vanwege het contact is het een penalty. Tenminste in mijn boekjeMartinspire schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:04:
MrVegeta, heb je je wk-pool nu verloren dat je weer zo chagrijnig bent?
[ Voor 48% gewijzigd door MrVegeta op 14-06-2014 00:07 ]
Het probleem is dat Costa moedwillig zelf het been opzoekt van de Vrij om op deze manier een penalty te krijgen en dat is hem nog gelukt ook.MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:03:
[...]
Ik zeg toch ook niet dat de Vrij hem raakte? Costa gleed in ieder geval niet uit. Hij stond op het been van de Vrij waardoor die zijn balans kwijt was.
-
Nee, jij gooit een rotte knuppel in het hoenderhok, dus... Er was niks penalty aan, geen honderd gifs van jouw hand die dat kunnen tegenspreken.MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:06:
Sowieso dit, net als die penal van Brasil >
[...]
En blijkbaar lezen jullie vrij selectief dus ach.
Vandaar dat lui klagen dat ik chagrijnig ben, Spaanse roots heb etc. UhhuhColtrui schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:08:
[...]
Nee, jij gooit een rotte knuppel in het hoenderhok, dus.
[ Voor 50% gewijzigd door MrVegeta op 14-06-2014 00:09 ]
Verwijderd
"Oranje is van iedereen" is net zo'n dooddoener als "ik mag niet van een forum geband worden want vrijheid van meningsuiting". Natuurlijk mag iedereen zijn mening ventileren, maar ik ben het met Exorcist eens dat bepaalde meningen geen enkele meerwaarde bieden. Ik erger me ook aan mensen die een waardeloze analyse/observatie maken/doen en luidkeels verkondigen hoe stom die ene actie wel niet was. 16 miljoen bondscoaches enzo.kenneth schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:02:
[...]
Ook als neutrale supporter (nu ja, ik supporter wel een heel klein beetje voor oranje) was dit een fantastische voetbalavond.
Robben en Van Persie. Wat een topduo in de spits hebben jullie.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Dit topic is gesloten.