Ole, Ole, Ole Ole!!!! [Groep B WK2014] Spanje - Nederland

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 43.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:13

Typhone

Who Dares Wins

Zo blijkt dat je niet moet kunnen voetballen om te kunnen verdedigen. Gewoon doen wat je taak is op z'n Italiaans en dan komt het goed. Ik ben NOOIT fan van Ron Vlaar geweest maar zoals die gisteren bezig was was fenomenaal. Niet zeuren maar tegenhouden. Stefan de Vrij is ook echt een kid maar die speelde ook sterk. Blijkt maar weer dat het lange samenzijn op een EK/WK in de meeste gevallen echt zorgt voor een impuls bij spelers.

Ik durf wel te stellen dat de WK ervaring minimaal gelijkstaat aan 1-2 jaar clubvoetbal met bijbehorende Europese verplichtingen. Want op deze momenten telt ALLEEN winnen niet een 'resultaat' (1-1 uit bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:59
PWM schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:34:
Denk dat de penningmeester van Ajax verlekkerd heeft lopen kijken naar Blind gisteren. Goede pass of niet (denk het wel ;) ), het speelde echt een puike wedstrijd.

Ook enorme kudo's voor Vlaar trouwens, zonder hem had de 1ste helft wel eens erg vervelend kunnen worden.
Eerlijk gezegd heb ik weinig negatief over het gehele team te zeggen... in de 2e helft. Eerste helft was niet zo best, maar dat gaat op voor beide kanten... 2e helft compleet andere wedstrijd, iedereen leek op de plek te staan en de taak minstens voldoende uit te voeren.

Maar inderdaad Vlaar wordt te weinig genoemd, die heeft puik verdedigd. Maar ook zoals ik al eerder heb gezegd... De Jong was echt ONT-ZET-TEND sterk, persoonlijk vond ik hem beter dan Blind, alleen Blind had meer momenten die wat meer in de kijker lagen. Zo rustig en in controle als De Jong nu speelde, leek echt een andere speler vergeleken met 4 jaar terug, hij heeft echt uitstekend aan zichzelf gewerkt.

Als ik kritiek zou hebben dan durf ik te zeggen dat Sneijder relatief weinig heeft gedaan, veel te weinig belangrijk balcontact voor zijn doen.

Al met al hebben we Spanje afgetroefd op alle vlakken... conditie, rust, teamspel, klasse, honger, controle. Nederland is misschien wel het meest fit van alle teams, waren nog helemaal fris aan het einde. Het was een bijna Spaanse manier van spelen met een Duitse mentaliteit... dat klinkt theoretisch onverslaanbaar.

Ik weet het, we hebben een wedstrijd gewonnen en ik spreek in superlatieven... maar wat ik heb gezien is echt hoopgevend want dat was niet zomaar winnen. Ik heb voor het WK al gezegd dat als we verliezen van Spanje wordt het niets, spelen we gelijk dan maken we een kans, winnen we van Spanje dan zijn we wat ons betreft een echte kanshebber en de finale moet het dan minstens worden. Plus dat Nederland het gewoon simpelweg eindelijk is een keer verdiend! Als je onze staat van dienst bekijkt en die vergelijkt met die van andere landen die wel meerdere kampioenschappen hebben behaald, dan begrijpt eigenlijk niemand dat we maar 1x het EK hebben gewonnen.

@BamBoomBots... we speelden in 2010 idd erg stevig voetbal, maar eerlijk gezegd vond ik dat nu ook wel en in de 1e helft leek het even de verkeerde kant op te gaan. Ik hield mijn hart vast want die scheids floot wel heel erg vaak voor smerige dingetjes van die Spanjaarden... kan ik die scheids overigens moeilijk kwalijk nemen want dat kunnen die Spanjaarden slim. Maar nu hield Nederland gelukkig het hoofd koel, ze werden daar misschien nog wel koeler van zelfs. In de 2e helft leek die scheids dat ineens door te hebben en werd er gelukkig niet meer gefloten voor iedere Spanjaard die omviel... de scheids en zijn grensgenoten verdienen kudos, ze waren erg scherp.

[ Voor 13% gewijzigd door MicGlou op 14-06-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36
Als iedereen boven zichzelf zou zijn uit gekomen, dan hadden we wel met 7 of 8-1 gewonnnen.
Iedereen speelde gewoon lekker zijn spel en het leuk voor die jonge jongens zijn de spelers zoals Robben, die ervaring op het uiterste niveau van het voetbal heeft en die jongens veel bij kan brengen, precies zoals van Gaal dat kan!

Wat ik wel puike van iedereen vind, is dat ze nuchter blijven en vooral leren van eerdere fouten. Elke speler is super hongerig, dus als we ver komen zou ik dat niet raar vinden. We hebben helaas nog niks, maar als ze zo doorgaan en niet al te patserig doen, dan kan het nog mooi worden.

De overwinning van gister zit ook nog in mijn hoofd. Ik ben echt super blij gewoon, niet normaal.

Ik zat vantevoren nog iets te kijken van de 2010 finale en daarin zijden Iniesta en Xavi, dat ze toen niet Nederlands speelde en erg agressief. Nu winnen we van die apen en gaan ze zeiken, dat ze een slechte dag hadden.. Dan kan ik echt zeer kwaad worden, die gasten waren gewoon bagger of ze dat nu willen of niet. Hopelijk kunnen die Chilenen nog een klap erboven op geven. De Duisters zullen ook zeer blij zijn met ons. Die zijn er door Spanje ook steeds uitgeknikkerd :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:00
Frits zegt het net prachtig op de NOS...de passes van Blind haalde het beste in van Persie en Robben naar boven. De passes waren van formaat zoals Beckham met zijn rechter voet kon.

Blind krijgt van hem een 8, Robben een 8,5 en van Persie een 9.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinusz op 14-06-2014 20:20 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Henk, denk ik...

Maar inderdaad, het wordt mooi, poëtisch beschreven.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Jorgen schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:22:
Henk, denk ik...

Maar inderdaad, het wordt mooi, poëtisch beschreven.
Lol ja die bedoel ik :+ hoe kom ik nu weer aan Frits haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Typhone schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:47:
Zo blijkt dat je niet moet kunnen voetballen om te kunnen verdedigen. Gewoon doen wat je taak is op z'n Italiaans en dan komt het goed. Ik ben NOOIT fan van Ron Vlaar geweest maar zoals die gisteren bezig was was fenomenaal.
Zo ben en was ik geen fan van Daley Blind, totaal niet zelfs. Ik betrap mezelf erop dat dat gevoel niet voortkomt uit technische know-how, maar meer persoonsgericht. Wat arrogant, allicht leunend op zijn vaders carrière etc. Toch heeft hij een geweldige wedstrijd gespeeld en is hij wat mij betreft gestegen op de ladder.

Misschien mijn vooroordelen wat vaker laten varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Thierry Henry had het op de BBC over nederlanders zoals van Gaal die vroeger bij barcelona (en via barcelona het spaans elftal) de basis van het huidige spaanse spel hebben neergezet. Ook heeft van Gaal veel essentiële spaanse spelers (zoals Xavi) vanaf hun tienerjaren getraind, gecoached en laten debuteren in Barcelona . Kan het niet zo zijn dat hierdoor van Gaal precies weet hoe hij tegen dit specifieke team moet spelen? Ik vraag me toch af of Nederland tegen Chili, Uruguay of Brazilië hetzelfde kan uitvoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Feihcretsam schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:04:
Thierry Henry had het op de BBC over nederlanders zoals van Gaal die vroeger bij barcelona (en via barcelona het spaans elftal) de basis van het huidige spaanse spel hebben neergezet. Ook heeft van Gaal veel essentiële spaanse spelers (zoals Xavi) vanaf hun tienerjaren getraind, gecoached en laten debuteren in Barcelona . Kan het niet zo zijn dat hierdoor van Gaal precies weet hoe hij tegen dit specifieke team moet spelen? Ik vraag me toch af of Nederland tegen Chili, Uruguay of Brazilië hetzelfde kan uitvoeren..
Ik denk dat dat minimaal een rol speelt, maar wellicht doorslaggevend is.

En pragmatisme, gogme en slimheid die de gebruikelijke dogmatische aanpak van Van Gaal nu doorbreken.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

ph4ge schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:53:
[...] zo'n goal als Van Persie heb ik nog nooit gezien...
Dan heb je toch de goal van Bep Bakhuys in 1934 tegen België gemist... ;) (9-3 voor nederland...)

Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/r.derooij/sil/carrieresil/2008/09031402.gif

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Was deze al voorbij gekomen? Geen idee wat de context is maar hij is wel erg mooi:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ba4hqbU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Dat was vlak voor het einde, BMI vs Torres: hij struikelde zelf maar claimde een strafschop.

trouwens bij die intros van de spelers opstelling is De Jong echt wel een baas hoor. zo van "don't fck with me" 8)
sneijder keek ook wel moeilijk, maar de meesten zoals Blind draaien zich om met een glimlach. zo van "kijk mama, ik doe mee op het wk!

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
In het geval van Blind zal dat eerder Papa zijn, daarvan weet hij in ieder geval dat ie kijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Ook leuk:
Wikipedia: Kopbal

Hij staat er tussen :)

[edit:]
Hahaha
Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fabb11d40dbb7155ad7ba2712a7b8b54f%2Ftumblr_n74psh8QsU1r88u00o1_r1_400.gif&key=5yp7RP76FwOGJBRpvhJscw&w=600&h=186

[ Voor 60% gewijzigd door Fleximex op 14-06-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Haha wtf die gif is epic _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
Fiber schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:26:
[...]

Dan heb je toch de goal van Bep Bakhuys in 1934 tegen België gemist... ;) (9-3 voor nederland...)

[afbeelding]
Bep lobte niet met het hoofd. Dat had ik nog nooit gezien. ☺

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Mja De Jong heeft natuurlijk bij Milan persoonlijk (in tegenstelling tot veel anderen) wel een goed Seizoen gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Terryb47 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:47:
Dat was vlak voor het einde, BMI vs Torres: hij struikelde zelf maar claimde een strafschop.

trouwens bij die intros van de spelers opstelling is De Jong echt wel een baas hoor. zo van "don't fck with me" 8)
sneijder keek ook wel moeilijk, maar de meesten zoals Blind draaien zich om met een glimlach. zo van "kijk mama, ik doe mee op het wk!
BMI heeft dikke glimlach in die introductie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Señor Sjon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:30:
Wat ik al zei... NL kan dit nooit winnen. Guzman gratis geel, buitelende Spanjaarden en gratis penalty. Ik wel hockey kijken. Tenminste een videoref.
Flipswix schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:38:
Als Nederland dit wint eet ik mn schoen op.
_/-\o_

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbus51
  • Niet online

postbus51

Lala is sexy

Nu gaan we zien of Nederland echt kan voetballen...

Beaches are for storming!

@Fiber

Jij was de eerste die gewoon op zijn gemak bleef , en het werd een lesje totaalvoetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbus51
  • Niet online

postbus51

Lala is sexy

Gaan we tekenen voor deze 1-1 of willen we meer...?

@Fiber

Jij hebt toch geen kristallen bol

Wel leuk zo die reacties ff door tespitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Die foto van (Nigel?).. ik vind het prachtig, een stukje intimidatie hoort ook bij het voetballen.

Afbeeldingslocatie: http://mwnw.nl/wp-content/uploads/Geniaal.jpg

En deze natuurlijk HAHA!

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als NED wint van AUS en verliest van CHI dan is de kans vrij groot de SPA niet doorgaat op een slecht doelsaldo! Of doen we daar niet meer aan? Dit is een vrij realistische schatting dacht ik.

CHI 6 punten
NED 6 punten
SPA 6 punten
AUS 0 punten

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:10
Niet als Spanje uithaalt tegen Australië.

Zij (en wij) moeten nog maar zien te winnen van Chili.

Na de hosanna van de overwinning, kunnen we even reflecteren over de wijze waarop Nederland een half uur lang niet aan de bal kwam in de eerste helft? Eigenlijk kom je terug in de wedstrijd door een hypergoal uit een kansloze situatie (erg vergelijkbaar met de pot tegen Brazilië vier jaar terug). Spanje was twee klassen beter en ook al was de penalty discutabel, ik zat gewoon te wachten op de goal.

Nu kan je zeggen dat dat onderdeel van de tactiek is maar je kan niet hopen op eenzelfde spelverloop in andere topwedstrijden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
Op de torrent sites zwerft inmiddels een HD versie van de wedstrijd (ESPN) met een framerate van 60 Hz dat is echt genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:13

Clush

Do as I say...

Dr. Strangelove schreef op zondag 15 juni 2014 @ 09:55:
Nu kan je zeggen dat dat onderdeel van de tactiek is maar je kan niet hopen op eenzelfde spelverloop in andere topwedstrijden.
Worden sowieso compleet andere wedstrijden. Maar AUS - CHI was aan beide kanten echt gatenkaas achterin. Als de belangrijke mannen bij Nederland deze vorm vasthouden moeten die echt met 8 man gaan verdedigen anders wordt het volgens mij gewoon prijsschieten. Met name Chili met hun suicide offense moet er nog maar es goed over nadenken of dat nou wel zo'n goed idee is tegen Nederland, en of ze uberhaupt wel iets anders kunnen.

Ik denk dat Australië nog de lastigste wedstrijd wordt in de poule.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
MrVegeta schreef op zondag 15 juni 2014 @ 09:44:
Als NED wint van AUS en verliest van CHI dan is de kans vrij groot de SPA niet doorgaat op een slecht doelsaldo! Of doen we daar niet meer aan? Dit is een vrij realistische schatting dacht ik.

CHI 6 punten
NED 6 punten
SPA 6 punten
AUS 0 punten
Interessant:
http://www.wk.nl/wk_2014_regels

Als twee teams gelijk staan en ze tegen alle tegenstanders evenveel doelpunten maakten en tegen kregen wordt er in dat uiterste geval gewoon geloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:12:
[...]

Interessant:
http://www.wk.nl/wk_2014_regels

Als twee teams gelijk staan en ze tegen alle tegenstanders evenveel doelpunten maakten en tegen kregen wordt er in dat uiterste geval gewoon geloot.
Er zit nog wel wat ruimte tussen doelsaldo en loten, onderling resultaat bijvoorbeeld:
FIFA regels voor de groepswedstrijden
Zoals hierboven aangegeven zijn er 8 groepen met elk 4 deelnemende landen. Er doen dus in totaal 32 landen mee aan het WK. Per Groep speelt elk land eenmaal tegen een ander land uit de groep. Er zijn dus in totaal 6 groepswedstrijden per groep.

De puntentelling binnen de groepswedstrijden is als volgt:
Gewonnen partij: 3 punten
Verloren partij: 0 punten
Gelijkspel: 1 punt

Om te bepalen welke teams de groepswinnaars en de tweede plaatsen binnen de groepen zijn wordt achtereenvolgens naar de volgende zaken gekeken:
  • Allereerst geldt het hoogste aantal punten behaald na alle groepswedstrijden
  • Als een of meer teams hetzelfde aantal punten hebben dan wordt gekeken naar het doelsaldo behaald na alle groepswedstrijden (doelsaldo=doelpunten voor - doelpunten tegen)
  • Biedt dat geen uitkomst dan wordt gekeken naar het totaal aantal gemaakte doelpunten na alle groepswedstrijden
Als bovenstaande regels niet leiden tot een winnaar en een tweede plaats in de groep dan zal gekeken worden naar de onderlinge wedstrijden van de teams met hetzelfde aantal punten, doelsaldo en doelpunten.
Voor de onderlinge wedstrijden geldt dan het volgende:
  • Allereerst geldt het hoogste aantal punten behaald in de onderlinge wedstrijden van de teams die het betreft
  • Als een of meer teams hetzelfde aantal onderlinge punten hehben dan wordt gekeken naar het doelsaldo behaald in de onderlinge wedstrijden van de betreffende teams (dit is alleen van toepassing als er meer dan 2 landen hetzelfde aantal punten hebben in de onderlinge wedstrijden)
  • Biedt ook dat geen uitkomst dan wordt gekeken naar het totaal aantal gemaakte doelpunten gemaakt in de onderlinge wedstrijden van de betreffende teams (ook dit is alleen van toepassing als er meer dan 2 landen hetzelfde aantal punten en doelsaldo hebben in de onderlinge wedstrijden)
Als bovenstaande regels geen uitkomst bieden dan zal de FIFA een loting doen onder de betreffende teams. Het team dat geloot wordt gaat door naar de achtste finale.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=216971

Robben haalde 37 kilometer per uur! Absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Vraag me af waar dat vandaan komt... in de Fifa stats staat 31.03 max in de tweede helft. 37 is wel heel hard...

http://resources.fifa.com...yerstatistics_neutral.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Goron schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:38:
[...]

Vraag me af waar dat vandaan komt... in de Fifa stats staat 31.03 max in de tweede helft. 37 is wel heel hard...

Wist niet dat ze stats zo uitgebreid bijhielden. Lijkt moneyball wel ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Dat is sadistisch. Bij Cillessen staat ook 'top speed'. Hij haalt nog geen 15 km/h :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:35

vhal

ಠ_ಠ

Zal wel een piek zijn, 100m redt hij niet. Daar moet je het veld geheel overlopen.

[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 15-06-2014 14:39 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ja dat is een piek, dat zou anders een 100m in 9,7x zijn, dat haalt de wereldtop een paar keer per jaar :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:07
kenneth schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:17:
Ja dat is een piek, dat zou anders een 100m in 9,7x zijn, dat haalt de wereldtop een paar keer per jaar :P
Tsja als je het dan toch over wereld top hebt bolt haalt 42Km/h als piek op een goede dag.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

martijn_tje schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:24:
[...]

Tsja als je het dan toch over wereld top hebt bolt haalt 42Km/h als piek op een goede dag.
Klopt maar zijn focus ligt op het rennen en niet op het voetbal hè :p

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramos hobbelde ook wel erg langzaam achter hem aan. Bij die goal scheelde het 5 meter op de 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
kenneth schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:17:
Je vergeet de start. Bij de 100 meter begin je vanuit stand, dat scheelt nogal.

Ok, nu terug naar voetbal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Sallin schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:01:
[...]

Er zit nog wel wat ruimte tussen doelsaldo en loten, onderling resultaat bijvoorbeeld:

[...]
Maar wat als iedereen nu 0-0 tegen elkaar speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dan gaan Nederland en Chili door?

Laten we ons niet druk gaan maken over dit soort dingen, Nederland moet winnen van Australië, dan ben je al zo goed als door. En als het even kan ook gewoon Chili inpakken, en dan rustig kijken wie je in de achtste finale tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:41
Niku schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:06:
Dan gaan Nederland en Chili door?

Laten we ons niet druk gaan maken over dit soort dingen, Nederland moet winnen van Australië, dan ben je al zo goed als door. En als het even kan ook gewoon Chili inpakken, en dan rustig kijken wie je in de achtste finale tegenkomt.
In een andere poule, waar nog niemand heeft gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

jaapstobbe schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:41:
Op de torrent sites zwerft inmiddels een HD versie van de wedstrijd (ESPN) met een framerate van 60 Hz dat is echt genieten!
Klopt en raad eens welke audiostream ik momenteel in de mkv aan mergen en syncen ben?

Die van radio 1 met Jack van Gelder! En dan gaat ie weer de pirate bay op. _/-\o_

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:13

Clush

Do as I say...

Kain_niaK schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:26:
[...]

Klopt en raad eens welke audiostream ik momenteel in de mkv aan mergen en syncen ben?

Die van radio 1 met Jack van Gelder! En dan gaat ie weer de pirate bay op. _/-\o_
Laat even weten O-)

@hieronder: precies op tijd om aan m'n kleinkinderen te laten zien ^^

[ Voor 10% gewijzigd door Clush op 15-06-2014 17:29 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Zal ff duren, het is 11 GB en mijn upload is 50 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Kain_niaK schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:28:
Zal ff duren, het is 11 GB en mijn upload is 50 kb/s
Upload dan enkel het commentaar bestand in sync en dan plakt iemand anders hem eronder :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
tweaker2010 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:15:
[...]

Ramos hobbelde ook wel erg langzaam achter hem aan. Bij die goal scheelde het 5 meter op de 50.
Ramos haalde de 30km/h, Niet slecht voor een verdediger maar tegen de sprint van robben kan hij gewoon niet op. Een tackle zou dan z'n enige optie zijn, en dan is het rood zonder discussie. Aangezien het nog en hele afstand was kun je m dan beter laten lopen en horen dat casillas nog wat doet, maar dat zat er met deze vorm ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 13-09 22:36
Dat Engelse commentaar is echt 200x beter! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dr. Strangelove schreef op zondag 15 juni 2014 @ 09:55:
Na de hosanna van de overwinning, kunnen we even reflecteren over de wijze waarop Nederland een half uur lang niet aan de bal kwam in de eerste helft?
We speelden dan ook tegen het beste team van de wereld ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 07:14
GS88 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:53:
Die foto van (Nigel?).. ik vind het prachtig, een stukje intimidatie hoort ook bij het voetballen.

[afbeelding]

En deze natuurlijk HAHA!
Die is wel briljant - net doorgestuurd naar Spaanse vrienden van me >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 22:16
Goron schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:38:
[...]

Hoe kom ik aan deze stats van andere wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:41
Joostje123 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:53:
[...]

Hoe kom ik aan deze stats van andere wedstrijden?
Ga naar http://www.fifa.com/worldcup/matches/index.html, klik een wedstrijd aan, klik Match Report, met acrobat reader icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Fleximex schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:52:
Dat is sadistisch. Bij Cillessen staat ook 'top speed'. Hij haalt nog geen 15 km/h :P
De keeper van Italië heeft anders een sprint getrokken die sneller was als Pirlo <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://resources.fifa.com...ned_tacticalstartlist.pdf
Als je dit zo ziet dan speelde oranje eerder 3-4-3 dan 5-3-2.
Ben benieuwd of deze opstelling ook tegen Australie gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:59:
Wordt waarschijnlijk gewoon 433.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Heren, misschien kunnen jullie uitkomst bieden.

Ik zag vrijdagnacht een kleine samenvatting over Spanje-Nederland welke was opgenomen op een plein in Spanje. Ik dacht dat het van de zender BBC was, maar helemaal zeker weten doe ik niet.

Tijdens de strafschop juichen de Spaanse supporters enthousiast en zie je een klein groepje Oranje supporters (8 a 10 man) een beetje midden achterin stilstaan.
Jullie raden het al, tijdens de opvolgende goals blijft het hele plein stilstaan, behalve een groepje in Oranje. Vlak voordat de Spaanse fans vertrekken daarentegen, is het groepje Oranje al opeens verdwenen :+

Wie-o-wie kan mij helpen aan dat gouden filmpje? Ik kan hem NERGENS meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Staat nog wel op dumpert

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Huhu dat filmpje is goud inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die hadden er wel vertrouwen in, om in t oranje uitgedost, in Madrid tussen een menigte Spanjaarden te gaan staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Die had ik inderdaad ook al gevonden. Maar die grafiekjes(zij het dat? denk het niet) zijn wel echt heel nice, en dat voor Amerikaanse website, echt heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

We hebben echt een historische voetbal wedstrijd gezien vrijdag. Man, weer kippenvel als ik de samenvatting kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik vond vooral jullie collectieve pessimisme voor de wedstrijd schitterend. Of hoe vijf doelpunten een volk veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Coltrui schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:14:
Ik vond vooral jullie collectieve pessimisme voor de wedstrijd schitterend. Of hoe vijf doelpunten een volk veranderen. :)
Ik was positief, athans, niet heel pessimistisch. Realistisch dat wel. Maar een magere overwinning had niet raar geweest. Maar MAN MAN MAN WAT EEN WEDSTRIJD *O* :)F *O* :)F *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vijf doelpunten tegen de regerend wereldkampioen doet toch wel wat met je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
garriej schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:07:
[...]

Die had ik inderdaad ook al gevonden. Maar die grafiekjes(zij het dat? denk het niet) zijn wel echt heel nice, en dat voor Amerikaanse website, echt heel gaaf.
"Infographics" errrm ... tactics sheets(?) bij gebrek aan een beter woord :D .

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 16-06-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ben benieuwd hoe het met jullie collectieve optimisme gaat, al hebben jullie het geluk dat jullie eerste serieuze tegenstander pas in de tweede ronde komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:39
PL3X4N schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:02:
Prachtig hoe Patrick Kluivert die goals seconden van te voren aan ziet komen als "echte" spits.

Ben nu wel erg benieuwd naar Radio Veronica.. Radio commentaar gemixed op Carnaval du Paris van Dario :D vorig WK niks anders dan kippenvel daarvan gehad.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vond 'Carnaval de Paris' echt meesterlijk als anthem voor een WK en nu past het nog steeds supergoed. Ik zet hem altijd in mijn playlist tijdens WK/EK voetbal :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Peenutzz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:31:
[...]

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vond 'Carnaval de Paris' echt meesterlijk als anthem voor een WK en nu past het nog steeds supergoed. Ik zet hem altijd in mijn playlist tijdens WK/EK voetbal :)
Ah lekker nummertje ja :) Lang niet gehoord, meteen ff opgezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

WK 1998 met La Copa de la Vida, Euro 2000 met Champione, Forca van Euro 2004, Euro 2004 Can You Hear Me (hier verstaanbaar) of World Cup 2010 met Wavin' Flag (begon als niet-officieel maar hebben ze er later gewoon bij getrokken) vond ik anders ook best prima.

Overigens was dit nummer van Shakira ook officieel een wk-lied van 2010 :X
Al maakt ze het met Hips don't lie in 2006 of This Is Afrika in 2010 wel weer enigszins goed

Vind dit trouwens ook totaal niet passen bij een WK al is het op zich geen heel verkeerd nummer (binnen het genre). Maarja, de duitsers moesten wat in 2006 :P

Wikipedia: FIFA World Cup official songs

Edit: al met al toch best wat leuke (zomer)nummers bij WK/EK

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2014 23:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:59:
Was idd op het veld ook duidelijk waarneembaar dat het gewoon 3-4-3 was vanaf het begin ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Jesus, sluit dit topic eens [/lompe maar gemeende opvatting]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

apis29 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:02:
[...]

Was idd op het veld ook duidelijk waarneembaar dat het gewoon 3-4-3 was vanaf het begin ..
Zo noemt Van Gaal het ook al tijden, maar dat willen we niet horen... Janmaat en Blind zijn (in ieder geval bij balbezit) de buitenste middenvelders en Sneijder is eigenlijk een soort 'valse' spits...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Voetbal wind waait alle kanten op. Wacht maar na de volgende wedstrijd ... als die niet minstens beter is dan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
Deze video met/van Spaanse commentatoren al voorbij gekomen?

YouTube: España 1-5 Holanda | Narración Cadena SER | 13/06/2014

[ Voor 3% gewijzigd door MailMan op 17-06-2014 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Flipswix schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:38:
Als Nederland dit wint eet ik mn schoen op.
Had iemand je al aan dit bericht herinnerd? :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

don_jorg schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:24:
[...]

Had iemand je al aan dit bericht herinnerd? :) _/-\o_
Honderdmiljoenmiljard keer maar :z

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Die vent rechts de hele tijd met zijn handen voor zijn gezicht _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Joster schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:57:
[...]

Die vent rechts de hele tijd met zijn handen voor zijn gezicht _O-
Ja lekker he, ik kan er echt van genieten. De wraak van de verloren finale is heerlijk. Niet alleen voor de spelers van Spanje, maar voor het complete land. })

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Wat vooral fijn is is dat internationaal Nederland wat meer respect heeft afgedwongen, de wk finale in 2010 is behoorlijk slecht voor imago van Nederland geweest internationaal gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Sjah schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:04:
Jesus, sluit dit topic eens \[/lompe maar gemeende opvatting]
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Was eigenlijk het topic voor alleen de wedstrijd van vrijdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
dutchgio schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:11:
Was eigenlijk het topic voor alleen de wedstrijd van vrijdag ;)
We mogen dus nu niet meer praten over die wedstrijd? :')

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Niet als we van herhaling in herhaling vallen.

Pingel!
Schoen opeten!
433!
Pingel
Schoen opeten!

Ad infinitum ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
10 Pingel
20 Schoen opeten
30 GOTO10

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Schoen opeten, onterechte pingel, 1-5.

:P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Iemand die hier de audiostream heeft van Jack van Gelder van de volledige wedstrijd?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.