Depay bedankt! [WK2014 Groep B] Australie - Nederland 2-3

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 19.225 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
18 juni 2014 (18:00)

Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/AUS.png Australie - Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/NED.png Nederland

Na de flitsende show tegen Spanje, nu de houthakkers van Australie. Die best aardig counterden tegen Chili. Andere wedstrijd, met een a la Algerije-Belgie scenario?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:13

Quad

Doof

Hoop het niet, ik verwacht wel dat Australië in het begin probeert maar dat Nederland de defensie kapot maakt, mogen wel een paar goals vallen. (in het goede netje dus)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Die komen overmoedig het veld op en gaan er 3 - 1 weer vanaf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:57
Reken maar op een 10 - 0 - 0 opstelling ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ik hou toch nog een slag om de arm. Heb totaal geen vertrouwen in 442, en het lijkt er op dat we dat gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Australië gaat denk ik inderdaad 1-10-0-0 spelen denk ik zo. Dat zou ik ook doen na de slachting van Spanje. Het verschil met wat je nu bij België ziet is dat Oranje behoorlijk wat creatief vermogen heeft. Als er ook maar een doelpunt valt van Oranje dan moeten de Australiërs en dan valt hun blok uiteen en dan pakt Oranje ze.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die Cahill is ook niet de jongste meer, maar je weet maar nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:43
Vlaar had ook niet al te veel moeite met Diego Costa, dus dat moet wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Mwah denk dat ze met een 5-5-1 opstelling komen. Maar daar komen we wel door hwen. Aan de andere kant ze staan op 0 punten, dus misschien nemen ze risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:59
Het lijkt me vrij duidelijk dat we minimaal 1x scoren. En Australie niet. Dat is genoeg voor 3 punten en dus de volgende ronde :)

Spanje - Chili is een hele intressante pot. Ook belangrijk voor Oranje. Zou graag brazilie nog even ontlopen. Maar aan de andere kant, wil je kampioen worden moet je van iedereen kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:08
dageeknerd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:59:
Reken maar op een 10 - 0 - 0 opstelling ...
Ze beginnen vrijwillig met 1 speler minder? :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Gok op een muur van gele shirtjes morgen. Maar aan de andere kant moet Australie wel, hooguit 1 punt na morgen betekend exit want van Spanje gaan ze niet winnen.

Daarna mooi Spanje - Chili, een heel mooie pot!

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:14

Clush

Do as I say...

Bus parkeren gaat ze niet helpen, tenzij ze dat wel heel letterlijk nemen is de Australische verdediging gewoon niet goed genoeg. Dan wordt het misschien 1-0 ipv 4-0, maar daar heeft Australië helemaal niks aan.

Iets verder van het doel verdedigen, snoeihard de duels in gaan en Nederland op alle mogelijke manieren irriteren en frustreren is denk ik de enige manier waarop Australië een kans heeft.

Ik denk overigens dat dit nu met Spanje achter de rug nog wel eens de lastigste poulewedstrijd voor Nederland kan blijken. Chili kan niet eens verdedigen als ze het willen, voor Australië is het wel een legitieme tactiek.

Zijn volgens mij twee scenario's mogelijk.

1: Australië gaat voor de aanval, wordt van de mat getikt en gaat met 4-0 huilend de bus weer in.

2: Australië gaat voor de ene kans die je altijd krijgt en probeert vooral Nederland uit z'n spel te houden. Dan kan het een moeizame avond worden.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

martinusz schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:17:
[...]

Ze beginnen vrijwillig met 1 speler minder? :+
Welke 'tactiek' heeft dan 11 spelers? :+

(hint, 433, 442, 532, allemaal '10' :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Zal een leuke avond worden wanneer Australie van Nederland wint en Spanje van Chili. Dan staan we met z'n allen op 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
doelsaldo komt dan bovendrijven? En hebben we er niet al 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

GAITii schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:25:
Zal een leuke avond worden wanneer Australie van Nederland wint en Spanje van Chili. Dan staan we met z'n allen op 3...
Alleen wint Australië niet van NL. Spanje mag best van Chilli winnen. Dan zijn wij eerste in de poel. Dan mag Australië wel van Spanje winnen en dan winnen wij van Chilli en dan word het doelpunten tellen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Nederland moet goed op die counter letten... dat is waar Australië gevaarlijk is. Geen bijzondere verdediging en zeker geen sterk middenveld->spits want ze creëren heel weinig echt uitgespeelde momenten, het gaat echt vooral uit de snelheid op de counters. Verder is Nederland wat dat betreft een klasse hoger en zouden ze het niet mogen verliezen, als ze Spanje al zo gek kunnen tikken dan zou Australië het al helemaal gehad moeten hebben na de 1e helft.

Maar ik blijf nog steeds voorzichtig, hoe prachtig die 2e helft tegen Spanje dan ook was... Nederland blijft Nederland en is qua prestatie samen met Engeland misschien wel het meest wispelturig op een toernooi, ze weten vrijwel nooit het niveau vast te houden of zelfs te verhogen zoals landen als Duitsland en Spanje dat wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Volgens de training vervangt Lens de Guzman. Dat vind ik een heel slecht idee. Blind naast De Jong lijkt me niet ideaal.

Herstel: Vlaar schijnt geen hesje te hebben. Dan speelt die dus niet

[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 17-06-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:45
Ik heb liever Depay dan Lens tegen Australië. Ze zijn beide sterk en snel, maar het verschil is dat Lens beter is wanneer er veel ruimte is (2de helft Spanje) en Depay kan beter een mannetje uitspelen. En ik denk dat je tegen Australië weinig ruimte krijgt en dan heb je meer aan Depay.

Maar al speel je met Wijnaldum, Huntelaar en Kuijt in de voorhoede, dan moet je nog steeds makkelijk kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Maar ik denk dat Lens beter het veld breed houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan wordt het dus 4-3-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:13

Quad

Doof

4 verdedigers dus, -> 4-3-3.

Wat is de reden van van Gaal dat hij deze speelwijze nu wil doen? Extra man meer op het middenveld, meer pressie naar voren richting verdediging van Australië?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:15

Fiber

Beaches are for storming.

D-e-n schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:53:
Volgens de training vervangt Lens de Guzman. Dat vind ik een heel slecht idee. Blind naast De Jong lijkt me niet ideaal.

Herstel: Vlaar schijnt geen hesje te hebben. Dan speelt die dus niet
Lijkt er inderdaad op dat Lens gaat spelen in plaats van Vlaar. Wel erg aanvallend.

http://www.nu.nl/sport/38...-in-plaats-van-vlaar.html
Quad schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:16:

Wat is de reden van van Gaal dat hij deze speelwijze nu wil doen? Extra man meer op het middenveld, meer pressie naar voren richting verdediging van Australië?
Meer aanvallers en minder verdedigers tegen een matige tegenstander.

[ Voor 27% gewijzigd door Fiber op 17-06-2014 20:20 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Is toch niet erg aanvallend? Eerder normaal ipv erg verdedigend. Maar ik vind het wel vreemd dat Vlaar reserve is en BMI speelt. Vlaar was erg goed tegen Spanje, de man met de meeste ervaring en wat mij betreft ook de beste verdediger die we hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Denk minder spectaculair aantal goals als tegen Spanje, 1-2. Die 1 is dan een gelukstreffer.

Ik vind 6 uur overigens echt een takketijd. Nu gaat half nl om 4 uur naar huis karren=>file, waardoor iedereen alleen maar later thuis komt.

Stiekem hoop ik dat Chili ook nog met een grote verrassing komt morgen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Die Aussies hun counters zijn dodelijk. Nu jullie goudhaantje Spanje een lesje hebben geleerd, gaat daar uiteraard op gespeeld worden. Weet niet of jullie de match tegen Chili gezien hebben, maar qua netto doelrijpe kansen lag Australië helemaal niet onder.

Ik proef hier na al het negativisme van voor de wedstrijd tegen Spanje, weer lekker oer-Hollandse onderschatting. :P

Nederland kan zo wel eens slachtoffer worden van haar vorstelijke overwinning tegen Spanje :)

[ Voor 14% gewijzigd door Coltrui op 17-06-2014 20:41 . Reden: 'Chili' is met één 'l'. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Coltrui schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:38:
Die Aussies hun counters zijn dodelijk. Nu jullie goudhaantje Spanje een lesje hebben geleerd, gaat daar uiteraard op gespeeld worden. Weet niet of jullie de match tegen Chili gezien hebben, maar qua netto doelrijpe kansen lag Australië helemaal niet onder.

Ik proef hier na al het negativisme van voor de wedstrijd tegen Spanje, weer lekker oer-Hollandse onderschatting. :P

Nederland kan zo wel eens slachtoffer worden van haar vorstelijke overwinning tegen Spanje :)
Aldus de Belg die zojuist bijna aan onderschatting ten onder ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik hoop dat de technische staf de wedstrijd heeft gezien :P Wordt een taaie (verdedigende tegenstander) en gevaarlijke (counterende tegenstander) wedstrijd. Zeker voor een land als Nederland dat meestal alleen tegen goede tegenstanders weet uit te blinken.

Met winst op welke manier dan ook ben ik al blij, ik verwacht geen doelpuntenfestival. Maar ik ging ook niet uit van 5-1 winst op Spanje :z :P
RonaldDesigns schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:37:
Stiekem hoop ik dat Chili ook nog met een grote verrassing komt morgen
Ik denk dat er geen verrassing komt en dat Chili gewoon wint.
Niku schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:42:
[...]

Coltrui stond op het veld? Snel de samenvatting terugkijken :D 8) :D

[ Voor 10% gewijzigd door kenneth op 17-06-2014 20:44 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fiber schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:17:
[...]

Lijkt er inderdaad op dat Lens gaat spelen in plaats van Vlaar. Wel erg aanvallend.

http://www.nu.nl/sport/38...-in-plaats-van-vlaar.html
Waarom de Vlaar niet en BMI wel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Hmm ik dacht dat Vlaar de aanvoerder van de verdediging is? Raar als ze hem eruit halen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Quad schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:16:

Tegen Australië heb je geen 5 man achterin nodig maar meer voetval naar voren, dan is 4-3-3 met die spelers een heel neutrale opstelling, ik had nog wel wat aanvallender verwacht zelfs. Maar dat Vlaar geen hesje heeft vind ik zorgelijker, die heeft zijn waarde toch wel laten zien. Aan de andere kant denk ik dat Van Gaal liever heeft dat Vlaar sowieso fit is tegen Chili vanwege de probleempjes die hij had, want ik vermoed heel sterk dat Van Gaal tegen Chili weer 5-3-2 gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Niku schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:42:
[...]

De 'bijna' waarschijnlijk tot jouw grote spijt, aspirant trollertje. Blijven proberen en je zal misschien hier en daar wel iemand vinden die hapt. Succes! :)

Ow overigens: winst voor Oranje draagt uiteraard mijn voorkeur weg. Als de Belgen er uitvallen, kan ik nog steeds 12km verder over de grens gaan genieten van de sfeer :)

[ Voor 20% gewijzigd door Coltrui op 17-06-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
V Gaal wil waarschijnlijk een rechts en een linkspoot achterin. De Vrij is opbouwend veruit de sterkste dus die speelt in dit geval sowieso. En dan kiest v Gaal dus voor linkspoot Indi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

kenneth schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:44:

[...]

Coltrui stond op het veld? Snel de samenvatting terugkijken :D 8) :D
Ik was Fellaini's haar aan het kammen toen hij inviel en ben dus mee tussen de lijnen gegaan. (De goal was hands van mij, maar hou het stil.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik hoop op een degelijke en geconcentreerde wedstrijd. Niets weggeven, en proberen efficiënt met kansen omgaan.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:18

Vos

AFCA

DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:47:
[...]

Waarom de Vlaar niet en BMI wel? 8)7
Misschien heeft Vlaar toch te veel last? Zo niet dan vind ik het ook een rare keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Volgens mij is er niemand in Nederland die denkt dat die Ozzies met een nulletje of tig worden opgerold, zeker niet de staf en spelers. Onze rep tegen ze is gewoon slecht en zoals velen voor je al hebben opgemerkt zijn ze een goede counterploeg.

Echter: Je moet ook niet overdreven negatief doen. Australië is in feite vergelijkbaar met de vele middenmoters in Europa waar je je doorheen worstelt op weg naar een eindronde, en die wedstrijden win je normaal gesproken ook, maar nooit overtuigend. Gelukkig telt dat laatste niet :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:49:
[...]

Volgens mij is er niemand in Nederland die denkt dat die Ozzies met een nulletje of tig worden opgerold, zeker niet de staf en spelers. Onze rep tegen ze is gewoon slecht en zoals velen voor je al hebben opgemerkt zijn ze een goede counterploeg.

Echter: Je moet ook niet overdreven negatief doen. Australië is in feite vergelijkbaar met de vele middenmoters in Europa waar je je doorheen worstelt op weg naar een eindronde, en die wedstrijden win je normaal gesproken ook, maar nooit overtuigend. Gelukkig telt dat laatste niet :)
Hey, ik hoop met je mee hoor, maar was een beetje aangedaan (nou ja) over het leedvermaak met de Belgen toen ze lang 0-1 achter stonden. Het kan je zomaar gebeuren als beter voetballende ploeg :)

Ik doe niet negatief dus, ik verwonder me enkel over het feit dat (bijna) iedereen hier Nederland vóór de wedstrijd tegen Spanje Nederland de poulefase niet zag overleven en dat nu Australië wel eens even in de pan zou gehakt worden. Nogmaals, de (overigens afgekeurde) 2-2 van Australië tegen Chili was rechtvaardiger geweest dan de uiteindelijke 3-1. Ik supporter trouwens voor Oranje, het is gewoon een poging om de voetjes hier op de grond te houden, een poging om hier duidelijk te maken dat een muur moeilijk te slopen is, en extra gevaarlijk wanneer je een sluipschutter tegen hebt die zijn vak kent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nederland speelt morgen gewoon gelijk om de druk onderin de poule wat op te drukken, en alsnog Brazilië ontlopen :+

Al is Mexico misschien nog wel een gevaarlijkere tegenstander als ik die wedstrijd tegen Brazilië zo zie :>

[ Voor 32% gewijzigd door dutchgio op 17-06-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Laatst online: 09-04-2024
"We" hebben nog nooit van de ozzies gewonnen dus van onderschatting lijkt me geen sprake. Als Vlaar niet speelt zal dat alleen zijn omdat ie niet helemaal fit is lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Nee. Zoals ik zeg: v Gaal wil een linkspoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:17:
Nee. Zoals ik zeg: v Gaal wil een linkspoot
Dan nog Vlaar boven De Vrij verkiezen, zou ik in ieder geval doen. Vlaar op de bank zou ik bizar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Phantasmagoria schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:13:
"We" hebben nog nooit van de ozzies gewonnen dus van onderschatting lijkt me geen sprake. Als Vlaar niet speelt zal dat alleen zijn omdat ie niet helemaal fit is lijkt me?
Het Nederlands elftal (ik spreek ook nooit van we, ik maak geen deel uit van het team :? ) is simpelweg nooit gemotiveerd genoeg in oefenwedstrijden. Als het nergens om gaat spelen ze vaak compleet op safe, zeker tegen landen als Australië. Op een EK en zeker WK lijkt de motivatie velen vleugels te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niku schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:56:
[...]

Dan nog Vlaar boven De Vrij verkiezen, zou ik in ieder geval doen. Vlaar op de bank zou ik bizar vinden.
Vlaar was net als Blind even afwezig op de training vanwege een blessure oid, dus wellicht is hij niet klaar om te spelen of wil hij geen risico nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Coltrui schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:59:
[...]

Ik doe niet negatief dus, ik verwonder me enkel over het feit dat (bijna) iedereen hier Nederland vóór de wedstrijd tegen Spanje Nederland de poulefase niet zag overleven en dat nu Australië wel eens even in de pan zou gehakt worden.
Is toch logisch. Voor de wedstrijd zijn alle voorspellingen gebaseerd op verwachtingen zonder vergelijkingsmateriaal. Na 1 of 2 wedstrijden heb je materiaal om je verwachtingen nauwkeuriger bij te stellen. Helemaal met een nieuwe coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
We moeten ons niet verkijken op Australië, die ploeg ligt ons niet.

Verder vind ik het logisch wat van Gaal dan doet. Vlaar is achterin een van de besten. Tegen Australië kan hij wel ff gemist worden denkt hij en dan kan Vlaar weer aansterken en meedoen als het er echt weer om gaat.
Daarnaast vind ik Lens een hele goede speler met veel dreiging, hoog rendement en weet precies waar hij moet lopen.
Ben benieuwd

[ Voor 72% gewijzigd door Harribo op 18-06-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:30
Spanje lag ons ook niet.

Dat is het leuke aan een sport. Het is altijd weer een nieuwe pot. Nieuwe kansen.
Ik zie wel wat er gebeurd. Het is nu nog vooral afwachten. Die opvlieging tegen Spanje kan misschien ook niets meer zijn als enkel een opvlieging. We hebben ook wel erg veel geluk gehad tegen Spanje, als je Belgie ziet en andere landen hoeveel kansen en schoten ze hebben gehad en hoe weinig er daarvan in gingen. Wat dat betreft is Nederland enorm effectief geweest en dat het nog een keertje zo effectief kan wezen lijkt me sterk. Dus een boel zenuwen verwacht ik voor de aankomende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
Ik had het nog moeten zien als Cilessen die bal van Silva niet redde en het 2-0 had gestaan. Klein iets maar dan was Nederland misschien wel geknakt
Hoorde vandaag dat Brazilië nog niet heel lang geleden ook Spanje te kijk heeft gezet, dus een unicum is dat niet meer.

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 18-06-2014 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Harribo schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:00:
We moeten ons niet verkijken op Australië, die ploeg ligt ons niet.
Klopt, elke ploeg die er de beuk ingooit tegen ons, maakt kans.
Na morgen zullen we stuk wijzer zijn of we echt zo goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Harribo schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:08:
Ik had het nog moeten zien als Cilessen die bal van Silva niet redde en het 2-0 had gestaan. Klein iets maar dan was Nederland misschien wel geknakt
Hoorde vandaag dat Brazilië nog niet heel lang geleden ook Spanje te kijk heeft gezet, dus een unicum is dat niet meer.
Of Sneijder schiet hem in de 8e minuut in en de scheidrechter gaf geen penalty dan stond Ned voor. Dus ook geen touw aan vast te knopen.

Maar dat is allemaal niet meer belangrijk. Belangrijkste is dat Ned heeft laten zien dat ze op dit niveau kunnen spelen en niet zo beetje ook.

[ Voor 40% gewijzigd door Hironshy op 18-06-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:15

Fiber

Beaches are for storming.

Ik heb er wel vertrouwen in. Als ik jongens als Sneijder en Robben op de pers-conferenties hoor praten en zo, dan zijn ze toch wel heel scherp hoor. Ze zijn net zo fit als Australië en technisch en tactisch veel beter.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik denk dat Australië weinig kans maakt. Het enige dat niet in ons voordeel is dat zijn die 3 niet gewonnen wedstrijden maar ik zie dat de laatste alweer 5 (!) jaar geleden is, het oefenpotjes waren en 1 ervan half 10 vs 11 was. Nederland oogt erg fit, heeft veel meer voetballend vermogen en ik vindt dat van Gaal taktisch erg sterk is. Nederland begint met een goed gevoel na de 5-1 met 3 punten op zak, Australië begint met een slecht gevoel en hoge druk omdat het vandaag moet gebeuren. Er moeten erg rare dingen gebeuren willen we dit verliezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12

Phydomir

Dennis

Het lijkt mij ook dat Nederland dit moet kunnen winnen. Ik denk dat we met 2-0 winnen. Wel heeft Australië me tegen Chili wel verrast. Wellicht doordat Chili ook niet heel best was maar eigenlijk vanaf de 2-0 speelde ze vrij solide en als ze die eerste 15 minuten al wakker waren geweest hadden ze die best kunnen winnen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 20:26
Het zou mooi zijn als Nederland vroeg voor komt. Dan moet Australie komen, vallen er ruimtes en kan Nederland ook lekker spelen.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 09:25

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Australië moet sowieso komen wil t nog iets te zoeken hebben op t WK.

Ik verwacht een sterk counterent Australie in de eerste helft en een aanvallend Australië in de tweede.

Gezien het kwaliteitsverschil zouden we dit moeten winnen. En het klimaat is als in NL. Dus alleen maar voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 18:21

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik ben bang dat het een drama pot wordt net zoals België gisteren. MAAR de spelers van NL hebben, denk ik, meer ervaring en maken ze geen domme fouten in de 16.

@Coltrui Ik ben wel blij voor België, maar ze moeten wel beter gaan spelen om door te kunnen.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:08:
Als je op de 6-1 overwinning doelt van Brazilië, die dateert van 1950. Vraag me af of Spanje daarna ooit nog zo'n oorvijg gekregen heeft. Vast ook te vinden op het web.

Vanavond denk ik ook de 3-1. We scoren wel, maar een foutje sluipt er ook wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hij doelt waarschijnlijk op de finale van de confederations cup, waar Brazilië Spanje ook van de mat speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
En de spanning bouwt langzaam weer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:56
Ik denk niet dat NL tactisch speelt, ze gaan er gewoon voor om te winnen. We zien wel wie we tegenkomen in de achste finales. Wat ik in een WK ook een gezonde instelling vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Laatst online: 09-04-2024
artificial_sun schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:15:
Ik ben bang dat het een drama pot wordt net zoals België gisteren. MAAR de spelers van NL hebben, denk ik, meer ervaring en maken ze geen domme fouten in de 16.
Ik verwacht zeker een matige wedstrijd. En makkelijk wordt het natuurlijk niet maar Australie heeft weinig tot niks aan een gelijkspel dus misschien wat minder de neiging tot het parkeren van een bus zoals Algerije wel deed. Misschien dat Nederland dan alsnog 1-5-3-2 of hoe van Gaal het ook noemt gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:09
Ik denk dat van Gaal dezelfde opstelling gaat aanhouden. ( een winnend team verander je niet )
Zoals hierboven gezegt wordt, Australië zal toch 3 punten moeten halen om verder te kunnen komen in het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Sjah schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:16:
[...]

Na morgen zullen we stuk wijzer zijn of we echt zo goed zijn.
Precies dit. Iedereen hanteert nu de loftoeter, ik moet het nog maar zien.
Het neemt niet weg dat er veel vertrouwen is in de ploeg, maar als je vanavond ook kan domineren en winnen met goede cijfers ben je pas echt lekker op dreef.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 16:58
corporalnl schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:03:
Ik denk dat van Gaal dezelfde opstelling gaat aanhouden. ( een winnend team verander je niet )
Dit wordt nu ook gemeld door de Oranjevolger van de Telegraaf. Normaal gesproken een sensatiekrant, maar deze man is altijd goed op de hoogte van Oranje en Ajax. Hij meldt op Twitter:
#Oranje tegen Australië gewoon in 1-5-3-2-formatie. Van Gaal luistert naar sterspelers. Zie #Telegraaf #wk2014 pic.twitter.com/rxzmowBa95
Bron: https://twitter.com/MikeVerweij/statuses/479153208020176896

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Pfft, 5-3-2 op papier. Laat backs doorschuiven heb je 3-5-2, laat je Sneijder doorschuiven heb je 3-4-3. Nou, hoe aanvallend wil je het hebben. ;)

Flexibel systeem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Railgunner schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:35:
[...]

Dit wordt nu ook gemeld door de Oranjevolger van de Telegraaf. Normaal gesproken een sensatiekrant, maar deze man is altijd goed op de hoogte van Oranje en Ajax. Hij meldt op Twitter:

[...]

Bron: https://twitter.com/MikeVerweij/statuses/479153208020176896
Gisteren bij het einde van studio voetbal/brasil noemde ze dat ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:46
Inderdaad ja. Om goed gebruik te kunnen maken van de ruimte die de backs van Australië achter zich laten liggen denk ik juist wel dat je 4-3-3 moet spelen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Denk dat het een saaie wedstrijd wordt om te zien, Nederland zal op voorsprong komen maar de socceroos komen nog wel langs zij. Verwacht 1-1. Weinig doelpuntenfestijn, gelijkspel zal er in zitten maar meer niet. Bij hockey en voetbal is Australië lastig te verslaan al hebben de hockeydames laten zien hoe het moet ;) Maar met 5pnt in worst case en 7pnt best case scenario eindig je als nog minimaal tweede dan wel eerste in de poule toch? We zullen het gaan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Volgens mij gaan ze 4-3-3 spelen?

Cillissen
Janmaat - Martins Indi - De Vrij - Blind
De Guzman - Sneijder - De Jong
Robben - Van Persie - Lens

Aan de hand van de training (deze kregen hesjes) gister kan dit nog wel eens ongeveer de opstelling worden.

Zullen de Aussies uberhaupt gaan ze scoren denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Joosie200 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:14:
Denk dat het een saaie wedstrijd wordt om te zien, Nederland zal op voorsprong komen maar de socceroos komen nog wel langs zij. Verwacht 1-1. Weinig doelpuntenfestijn, gelijkspel zal er in zitten maar meer niet. Bij hockey en voetbal is Australië lastig te verslaan al hebben de hockeydames laten zien hoe het moet ;) Maar met 5pnt in worst case en 7pnt best case scenario eindig je als nog minimaal tweede dan wel eerste in de poule toch? We zullen het gaan zien :)
Hockey vergelijken met voetbal. :')
Vrouwen vergelijken met mannen. :')

Nee ik denk niet dat het op die manier gaat lopen. Nederland heeft daar teveel kwaliteiten voor in huis.
Australië zal natuurlijk met de kont tegen de goal aan gaan hangen en wachten op die ene counter, maar een gelijkspel is wel erg somber gedacht. Zelfs vóór de afslachting tegen Spanje had men al wel verwacht dat we sterker zouden zijn dan Australië, dan is het vreemd om te denken dat het nu maar een gelijkspelletje wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door kaos001 op 18-06-2014 10:23 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
GAITii schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:21:
Volgens mij gaan ze 4-3-3 spelen?

Cillissen
Janmaat - Martins Indi - De Vrij - Blind
De Guzman - Sneijder - De Jong
Robben - Van Persie - Lens

Aan de hand van de training (deze kregen hesjes) gister kan dit nog wel eens ongeveer de opstelling worden.

Zullen de Aussies uberhaupt gaan ze scoren denken jullie?
Dan natuurlijk wel BMI en De Vrij omgedraaid :*)
Dat deden ze op de training wel ja, maar het zou ook maar zo kunnen dat het alsnog 5-3-2 wordt. Dan schuiven alle linies in aanval een linie op en speel je 3-4-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Vergeet altijd welke benen de verdedigers zijn. Persoonlijk (maar wie ben ik?) zou ik ook voor 5-3-2 gaan dan kun je het net wat makkelijker afstemmen op Australie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
GAITii schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:27:
Vergeet altijd welke benen de verdedigers zijn. Persoonlijk (maar wie ben ik?) zou ik ook voor 5-3-2 gaan dan kun je het net wat makkelijker afstemmen op Australie.
Australië moet winnen en daarom dus risico's nemen om nog kans te maken om door te gaan, dus zullen ze proberen met veel druk naar voren te spelen. Hierdoor komen er bij hun achterin ruimtes te liggen en aangezien ze niet de steraanvallers hebben die bijv. Spanje heeft, kan je makkelijk 4-3-3 of 4-4-2 spelen zodat je de wedstrijd op het middenveld kan controleren.

Van Gaal kennende zal hij z'n zaakjes wel voor elkaar hebben overigens, met welke opstelling hij ook komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
4-4-2? Dat bleek niet zo'n succes, tegen Wales bijvoorbeeld...
Als je Spanje met 5-1 aftroeft, moet Australië makkelijk haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
Denk dat de afweging zal zijn:

A. 5-3-2, want zie resultaat tegen Spanje, spelers voelen zich er lekker bij.
B. 4-3-3, op papier een beter systeem tegen een team als Australie.

Wat betreft het resultaat, ik gok op 3-1. Eerste helft zal moeizaam worden, Australie begint bijna altijd furieus en ik denk dat een doelpunt er ook wel inzit. Echter zorgt de manier van voetballen van Australie voor enorm veel ruimte, Nederland zal/kan hier gebruik van maken. Met onze kwaliteiten voorin zullen er minimaal twee goals vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Als Australie echt zo furieus aan de wedstrijd begint, sta je met Robben en Van Persie binnen tien minuten met 1-0 voor en is de wedstrijd klaar. Ik denk niet dat Australie het aandurft om aanvallend te beginnen tegen Nederland. En wie durft dat na vrijdag nog wel, met onze voorhoede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Precies, ze hebben gezien dat je robben en van Persie ABSOLUUT geen ruimte mag geven, als ze dus voor een aanvallend spel kiezen gaan ze er sowieso af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 17:25

AzzKickah

06-CENSORED

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10341621_809591785717776_8409077731537831693_n.jpg

Vond 'm leuk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zag hem gisteren in Studio Brasil. Hij is idd leuk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
'we' hebben nog nooit van Australie gewonnen. Maar nu we 1x met 5-1 winnen lopen we overal ineens overheen? Ik moet het nog maar zien hoor want Australie is een hele andere ploeg dan Spanje. En nog geen 2 weken geleden was iedereen nogal skeptisch over de onervarenheid etc. Dat is blijkbaar in 1 wedstrijd compleet weggespeeld (ondanks een vrij matige voorbereiding tegen ghana, wales en frankrijk). Ach ja, zo gaat dat in het voetbal he :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
thewizard2006 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:11:
'we' hebben nog nooit van Australie gewonnen. Maar nu we 1x met 5-1 winnen lopen we overal ineens overheen? Ik moet het nog maar zien hoor want Australie is een hele andere ploeg dan Spanje. En nog geen 2 weken geleden was iedereen nogal skeptisch over de onervarenheid etc. Dat is blijkbaar in 1 wedstrijd compleet weggespeeld (ondanks een vrij matige voorbereiding tegen ghana, wales en frankrijk). Ach ja, zo gaat dat in het voetbal he :)
Inderdaad. Ik snap niet waarom iedereen denkt dat nederland Aus wel even klopt.... We hebben er nog nooit van gewonnen. Misschien nu wel. Maar kans is er ook dat het weer mis gaat.

Vind dat altijd wel een grappig verschijnsel.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
thewizard2006 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:11:
Oefenpotjes kan je niet vergelijken met toernooiwedstrijden.
Heb jij Nederland ooit vol gas zien geven met oefenpotten? Ik zelden.
Je kan dus deze info praktisch overboord gooien.

Ik zie Nederland het zwaar krijgen, we lopen er niet overheen denk ik, maar "omdat we er nog nooit van gewonnen hebben" is geen argument.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:02:
Australië gaat denk ik inderdaad 1-10-0-0 spelen denk ik zo. Dat zou ik ook doen na de slachting van Spanje. Het verschil met wat je nu bij België ziet is dat Oranje behoorlijk wat creatief vermogen heeft. Als er ook maar een doelpunt valt van Oranje dan moeten de Australiërs en dan valt hun blok uiteen en dan pakt Oranje ze.
Dat denk ik niet hoor. Australie moet ook winnen, ze gaan niet vol aanvallen, maar met zn allen achter bal levert niets op. Ik verwacht een harde fysieke pot en dat oranje blij mag zijn dat het 1-2 wordt vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:15:
[...]

Dat denk ik niet hoor. Australie moet ook winnen, ze gaan niet vol aanvallen, maar met zn allen achter bal levert niets op. Ik verwacht een harde fysieke pot en dat oranje blij mag zijn dat het 1-2 wordt vanavond.
Maar als ze aanvallen geven ze ruimte weg achterin, en je heb vrijdag gezien wat er dan gebeurd. Ze moeten dus de juiste balans zien te vinden tussen aanval en verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
garriej schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:07:
Precies, ze hebben gezien dat je robben en van Persie ABSOLUUT geen ruimte mag geven, als ze dus voor een aanvallend spel kiezen gaan ze er sowieso af.
Ze hebben geen keus.. Ze zullen moeten winnen vandaag om nog iets te kunnen betekenen in de groep. Wat heeft het voor nut vanuit Australisch perspectief om defensief te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
kaos- schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:14:
[...]

Oefenpotjes kan je niet vergelijken met toernooiwedstrijden.
Heb jij Nederland ooit vol gas zien geven met oefenpotten? Ik zelden.
Je kan dus deze info praktisch overboord gooien.

Ik zie Nederland het zwaar krijgen, we lopen er niet overheen denk ik, maar "omdat we er nog nooit van gewonnen hebben" is geen argument.
Ja idd want al die spelers die nog moesten spelen voor een plekje bij de laatste 23 hadden totaal geen reden om alles te geven.... Dat altijd zo'n matig excuus. En net alsof de tegenstander niet precies hetzelfde heeft...

De statistiek wijst uit dat het niet zo maar ff een overwinning gaat worden en dan Australie vaak er toch wel staat ook al zijn ze niet de beste ploeg die er is. En in voetbal hoeft natuurlijk niet automatisch de beste ploeg (op papier) te winnen. Dat hebben we allemaal afgelopen vrijdag gezien

[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 18-06-2014 11:18 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
garriej schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:17:
[...]

Ze moeten dus de juiste balans zien te vinden tussen aanval en verdediging.
En als ze dat lukt worden ze wereldkampioen :+
Zonder gein, Australië mist de echte topkwaliteit. Ze gaan met hun kont in de 16 hangen. Ze moeten wel omdat Nederland genoeg druk zal geven. Willen ze er onderuit voetballen krijgen ze gaten achterin en zijn de rapen gaar. Ik denk dat ze zullen gaan counteren, maar kan er natuurlijk naast zitten :P

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:46
kaos- schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:19:
[...]

En als ze dat lukt worden ze wereldkampioen :+
Zonder gein, Australië mist de echte topkwaliteit. Ze gaan met hun kont in de 16 hangen. Ze moeten wel omdat Nederland genoeg druk zal geven. Willen ze er onderuit voetballen krijgen ze gaten achterin en zijn de rapen gaar. Ik denk dat ze zullen gaan counteren, maar kan er natuurlijk naast zitten :P
Geloof er niks van, zo heeft deze coach nog nooit met dit elftal gespeeld. Lijkt me dus nogal een grote gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
thewizard2006 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:18:
[...]

Ja idd want al die spelers die nog moesten spelen voor een plekje bij de laatste 23 hadden totaal geen reden om alles te geven.... Dat altijd zo'n matig excuus. En net alsof de tegenstander niet precies hetzelfde heeft...

De statistiek wijst uit dat het niet zo maar ff een overwinning gaat worden en dan Australie vaak er toch wel staat ook al zijn ze niet de beste ploeg die er is. En in voetbal hoeft natuurlijk niet automatisch de beste ploeg (op papier) te winnen. Dat hebben we allemaal afgelopen vrijdag gezien
De wedstijden tegen Australie waren allemaal vriendschappelijk, niet eens kwalificatiepotjes. Het argument we hebben er nog nooit van gewonnen gaat dus totaal niet op. Om de verhoudingen vanavond een beetje in te kunnen schatten kun je beter kijken naar Chili-Australie van vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Astennu schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:13:
[...]

Inderdaad. Ik snap niet waarom iedereen denkt dat nederland Aus wel even klopt.... We hebben er nog nooit van gewonnen. Misschien nu wel. Maar kans is er ook dat het weer mis gaat.
Je bent de zoveelste die dit zegt en daarmee klopt het dus niet. Lang niet iedereen denkt dat we Australië wel even kloppen.
Vind dat altijd wel een grappig verschijnsel.
En ik vind dit dan weer een grappig verschijnsel :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Joster schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:20:
[...]

Geloof er niks van, zo heeft deze coach nog nooit met dit elftal gespeeld. Lijkt me dus nogal een grote gok.
Ben bang dat die coach niet zoveel te vertellen heeft op het moment dat er genoeg druk wordt gezet door Nederland. Je hebt dan immers geen keus meer of wel?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
kenneth schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:22:
[...]
Je bent de zoveelste die dit zegt en daarmee klopt het dus niet. Lang niet iedereen denkt dat we Australië wel even kloppen.

[...]

En ik vind dit dan weer een grappig verschijnsel :P
Dat is mooi dat maakt het een stuk leuker :)

Voetbal boeit mij persoonlijk helemaal niets. Al liggen we er meteen uit het maakt mij echt niets uit.
Vind het wel apart hoe erg zo iets kan leven onder de mensen. En hoeveel plezier het geeft.

Dat vind ik alleen maar mooi. Kon het maar altijd zo zijn. Helaas zijn er ook mensen die juist onrust willen stoken en de boel moeten vernielen of juist komen om te vechten met andere supporters.
Maar dit gaat weer een beetje offtopic.

Over het algemeen blijft het bij het WK redelijk rustig vooral blije mensen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik verwacht wel degelijk dat Australië vanuit een verstevigd fort gaat spelen, maar wel snel zal zijn in de omschakeling. Het zal in ieder geval opletten worden voor counters en vooral stilliggende fases. Er lopen een paar kopbalsterke jongens tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik denk dat ze het Nederlandse spel gaan verstoren door overtredingen uit te lokken, Nederland is altijd wel een team dat gemakkelijk solliciteert naar een kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
Australië vergt een andere aanpak dan Spanje. We moeten hierbij meer gaan aanvallen en opletten voor hun counters. Ik ken verder ook amper spelers, alleen Cahill, Bresciano en Oar. Kewell doet al een tijdje niet meer mee :P

Ik verwacht verder geen hoge score, en dat hoeft ook helemaal niet zolang we maar winnen: 2-0
De wedstrijd Spanje - Chili is ook interessant om te volgen. Zou wel een stunt zijn als Chili Spanje eruit knikkert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

grr,

Ik postte 'm op mijn FB, wordt binnen 5 mins gepwned door een Fransoos met een quick 'n dirty:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10475259_10152538650171133_9157564301733786280_n.jpg

:D

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

kamstra schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:55:
[...]

grr,

Ik postte 'm op mijn FB, wordt binnen 5 mins gepwned door een Fransoos met een quick 'n dirty:

[afbeelding]

:D
ik snap hem niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
Spannende wedstrijd vanavond, kunnen we de goede eerste wedstrijd een vervolg geven of zakken we weg... Ik hoop dat we met mooi spel 3-0 winnen, dan kunnen we echt eens vooruit gaan kijken.

Laat Chili ook maar winnen, dan is de volgende ronde alvast zeker en kan Spanje naar huis :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.