I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Spanje - Chili is een hele intressante pot. Ook belangrijk voor Oranje. Zou graag brazilie nog even ontlopen. Maar aan de andere kant, wil je kampioen worden moet je van iedereen kunnen winnen.
Ze beginnen vrijwillig met 1 speler minder?dageeknerd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:59:
Reken maar op een 10 - 0 - 0 opstelling ...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Daarna mooi Spanje - Chili, een heel mooie pot!
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Iets verder van het doel verdedigen, snoeihard de duels in gaan en Nederland op alle mogelijke manieren irriteren en frustreren is denk ik de enige manier waarop Australië een kans heeft.
Ik denk overigens dat dit nu met Spanje achter de rug nog wel eens de lastigste poulewedstrijd voor Nederland kan blijken. Chili kan niet eens verdedigen als ze het willen, voor Australië is het wel een legitieme tactiek.
Zijn volgens mij twee scenario's mogelijk.
1: Australië gaat voor de aanval, wordt van de mat getikt en gaat met 4-0 huilend de bus weer in.
2: Australië gaat voor de ene kans die je altijd krijgt en probeert vooral Nederland uit z'n spel te houden. Dan kan het een moeizame avond worden.
... not as I do.
Welke 'tactiek' heeft dan 11 spelers?martinusz schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:17:
[...]
Ze beginnen vrijwillig met 1 speler minder?
(hint, 433, 442, 532, allemaal '10'
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alleen wint Australië niet van NL. Spanje mag best van Chilli winnen. Dan zijn wij eerste in de poel. Dan mag Australië wel van Spanje winnen en dan winnen wij van Chilli en dan word het doelpunten tellen.GAITii schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:25:
Zal een leuke avond worden wanneer Australie van Nederland wint en Spanje van Chili. Dan staan we met z'n allen op 3...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar ik blijf nog steeds voorzichtig, hoe prachtig die 2e helft tegen Spanje dan ook was... Nederland blijft Nederland en is qua prestatie samen met Engeland misschien wel het meest wispelturig op een toernooi, ze weten vrijwel nooit het niveau vast te houden of zelfs te verhogen zoals landen als Duitsland en Spanje dat wel kunnen.
Herstel: Vlaar schijnt geen hesje te hebben. Dan speelt die dus niet
[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 17-06-2014 19:55 ]
Maar al speel je met Wijnaldum, Huntelaar en Kuijt in de voorhoede, dan moet je nog steeds makkelijk kunnen winnen.
Wat is de reden van van Gaal dat hij deze speelwijze nu wil doen? Extra man meer op het middenveld, meer pressie naar voren richting verdediging van Australië?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lijkt er inderdaad op dat Lens gaat spelen in plaats van Vlaar. Wel erg aanvallend.D-e-n schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:53:
Volgens de training vervangt Lens de Guzman. Dat vind ik een heel slecht idee. Blind naast De Jong lijkt me niet ideaal.
Herstel: Vlaar schijnt geen hesje te hebben. Dan speelt die dus niet
http://www.nu.nl/sport/38...-in-plaats-van-vlaar.html
Meer aanvallers en minder verdedigers tegen een matige tegenstander.Quad schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:16:
4 verdedigers dus, -> 4-3-3.
Wat is de reden van van Gaal dat hij deze speelwijze nu wil doen? Extra man meer op het middenveld, meer pressie naar voren richting verdediging van Australië?
[ Voor 27% gewijzigd door Fiber op 17-06-2014 20:20 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik vind 6 uur overigens echt een takketijd. Nu gaat half nl om 4 uur naar huis karren=>file, waardoor iedereen alleen maar later thuis komt.
Stiekem hoop ik dat Chili ook nog met een grote verrassing komt morgen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik proef hier na al het negativisme van voor de wedstrijd tegen Spanje, weer lekker oer-Hollandse onderschatting.
Nederland kan zo wel eens slachtoffer worden van haar vorstelijke overwinning tegen Spanje
[ Voor 14% gewijzigd door Coltrui op 17-06-2014 20:41 . Reden: 'Chili' is met één 'l'. ]
Aldus de Belg die zojuist bijna aan onderschatting ten onder ging.Coltrui schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:38:
Die Aussies hun counters zijn dodelijk. Nu jullie goudhaantje Spanje een lesje hebben geleerd, gaat daar uiteraard op gespeeld worden. Weet niet of jullie de match tegen Chili gezien hebben, maar qua netto doelrijpe kansen lag Australië helemaal niet onder.
Ik proef hier na al het negativisme van voor de wedstrijd tegen Spanje, weer lekker oer-Hollandse onderschatting.
Nederland kan zo wel eens slachtoffer worden van haar vorstelijke overwinning tegen Spanje
Ik hoop dat de technische staf de wedstrijd heeft gezienColtrui schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:38:
Die Aussies hun counters zijn dodelijk. Nu jullie goudhaantje Spanje een lesje hebben geleerd, gaat daar uiteraard op gespeeld worden. Weet niet of jullie de match tegen Chili gezien hebben, maar qua netto doelrijpe kansen lag Australië helemaal niet onder.
Met winst op welke manier dan ook ben ik al blij, ik verwacht geen doelpuntenfestival. Maar ik ging ook niet uit van 5-1 winst op Spanje

Ik denk dat er geen verrassing komt en dat Chili gewoon wint.RonaldDesigns schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:37:
Stiekem hoop ik dat Chili ook nog met een grote verrassing komt morgen
Coltrui stond op het veld? Snel de samenvatting terugkijkenNiku schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:42:
[...]
Aldus de Belg die zojuist bijna aan onderschatting ten onder ging.
[ Voor 10% gewijzigd door kenneth op 17-06-2014 20:44 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Waarom de Vlaar niet en BMI wel?Fiber schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:17:
[...]
Lijkt er inderdaad op dat Lens gaat spelen in plaats van Vlaar. Wel erg aanvallend.
http://www.nu.nl/sport/38...-in-plaats-van-vlaar.html

Tegen Australië heb je geen 5 man achterin nodig maar meer voetval naar voren, dan is 4-3-3 met die spelers een heel neutrale opstelling, ik had nog wel wat aanvallender verwacht zelfs. Maar dat Vlaar geen hesje heeft vind ik zorgelijker, die heeft zijn waarde toch wel laten zien. Aan de andere kant denk ik dat Van Gaal liever heeft dat Vlaar sowieso fit is tegen Chili vanwege de probleempjes die hij had, want ik vermoed heel sterk dat Van Gaal tegen Chili weer 5-3-2 gaat spelen.Quad schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:16:
4 verdedigers dus, -> 4-3-3.
De 'bijna' waarschijnlijk tot jouw grote spijt, aspirant trollertje. Blijven proberen en je zal misschien hier en daar wel iemand vinden die hapt. Succes!Niku schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:42:
[...]
Aldus de Belg die zojuist bijna aan onderschatting ten onder ging.
Ow overigens: winst voor Oranje draagt uiteraard mijn voorkeur weg. Als de Belgen er uitvallen, kan ik nog steeds 12km verder over de grens gaan genieten van de sfeer
[ Voor 20% gewijzigd door Coltrui op 17-06-2014 20:52 ]
Ik was Fellaini's haar aan het kammen toen hij inviel en ben dus mee tussen de lijnen gegaan. (De goal was hands van mij, maar hou het stil.)kenneth schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:44:
[...]
Coltrui stond op het veld? Snel de samenvatting terugkijken![]()
![]()
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Volgens mij is er niemand in Nederland die denkt dat die Ozzies met een nulletje of tig worden opgerold, zeker niet de staf en spelers. Onze rep tegen ze is gewoon slecht en zoals velen voor je al hebben opgemerkt zijn ze een goede counterploeg.Coltrui schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:38:
Echter: Je moet ook niet overdreven negatief doen. Australië is in feite vergelijkbaar met de vele middenmoters in Europa waar je je doorheen worstelt op weg naar een eindronde, en die wedstrijden win je normaal gesproken ook, maar nooit overtuigend. Gelukkig telt dat laatste niet
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hey, ik hoop met je mee hoor, maar was een beetje aangedaan (nou ja) over het leedvermaak met de Belgen toen ze lang 0-1 achter stonden. Het kan je zomaar gebeuren als beter voetballende ploegDr. Strangelove schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:49:
[...]
Volgens mij is er niemand in Nederland die denkt dat die Ozzies met een nulletje of tig worden opgerold, zeker niet de staf en spelers. Onze rep tegen ze is gewoon slecht en zoals velen voor je al hebben opgemerkt zijn ze een goede counterploeg.
Echter: Je moet ook niet overdreven negatief doen. Australië is in feite vergelijkbaar met de vele middenmoters in Europa waar je je doorheen worstelt op weg naar een eindronde, en die wedstrijden win je normaal gesproken ook, maar nooit overtuigend. Gelukkig telt dat laatste niet
Ik doe niet negatief dus, ik verwonder me enkel over het feit dat (bijna) iedereen hier Nederland vóór de wedstrijd tegen Spanje Nederland de poulefase niet zag overleven en dat nu Australië wel eens even in de pan zou gehakt worden. Nogmaals, de (overigens afgekeurde) 2-2 van Australië tegen Chili was rechtvaardiger geweest dan de uiteindelijke 3-1. Ik supporter trouwens voor Oranje, het is gewoon een poging om de voetjes hier op de grond te houden, een poging om hier duidelijk te maken dat een muur moeilijk te slopen is, en extra gevaarlijk wanneer je een sluipschutter tegen hebt die zijn vak kent.
Al is Mexico misschien nog wel een gevaarlijkere tegenstander als ik die wedstrijd tegen Brazilië zo zie
[ Voor 32% gewijzigd door dutchgio op 17-06-2014 22:14 ]
Dan nog Vlaar boven De Vrij verkiezen, zou ik in ieder geval doen. Vlaar op de bank zou ik bizar vinden.D-e-n schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:17:
Nee. Zoals ik zeg: v Gaal wil een linkspoot
Het Nederlands elftal (ik spreek ook nooit van we, ik maak geen deel uit van het teamPhantasmagoria schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:13:
"We" hebben nog nooit van de ozzies gewonnen dus van onderschatting lijkt me geen sprake. Als Vlaar niet speelt zal dat alleen zijn omdat ie niet helemaal fit is lijkt me?
Vlaar was net als Blind even afwezig op de training vanwege een blessure oid, dus wellicht is hij niet klaar om te spelen of wil hij geen risico nemen.Niku schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:56:
[...]
Dan nog Vlaar boven De Vrij verkiezen, zou ik in ieder geval doen. Vlaar op de bank zou ik bizar vinden.
Is toch logisch. Voor de wedstrijd zijn alle voorspellingen gebaseerd op verwachtingen zonder vergelijkingsmateriaal. Na 1 of 2 wedstrijden heb je materiaal om je verwachtingen nauwkeuriger bij te stellen. Helemaal met een nieuwe coach.Coltrui schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:59:
[...]
Ik doe niet negatief dus, ik verwonder me enkel over het feit dat (bijna) iedereen hier Nederland vóór de wedstrijd tegen Spanje Nederland de poulefase niet zag overleven en dat nu Australië wel eens even in de pan zou gehakt worden.
Verder vind ik het logisch wat van Gaal dan doet. Vlaar is achterin een van de besten. Tegen Australië kan hij wel ff gemist worden denkt hij en dan kan Vlaar weer aansterken en meedoen als het er echt weer om gaat.
Daarnaast vind ik Lens een hele goede speler met veel dreiging, hoog rendement en weet precies waar hij moet lopen.
Ben benieuwd
[ Voor 72% gewijzigd door Harribo op 18-06-2014 00:06 ]
Dat is het leuke aan een sport. Het is altijd weer een nieuwe pot. Nieuwe kansen.
Ik zie wel wat er gebeurd. Het is nu nog vooral afwachten. Die opvlieging tegen Spanje kan misschien ook niets meer zijn als enkel een opvlieging. We hebben ook wel erg veel geluk gehad tegen Spanje, als je Belgie ziet en andere landen hoeveel kansen en schoten ze hebben gehad en hoe weinig er daarvan in gingen. Wat dat betreft is Nederland enorm effectief geweest en dat het nog een keertje zo effectief kan wezen lijkt me sterk. Dus een boel zenuwen verwacht ik voor de aankomende wedstrijd.
Hoorde vandaag dat Brazilië nog niet heel lang geleden ook Spanje te kijk heeft gezet, dus een unicum is dat niet meer.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 18-06-2014 00:09 ]
Klopt, elke ploeg die er de beuk ingooit tegen ons, maakt kans.Harribo schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:00:
We moeten ons niet verkijken op Australië, die ploeg ligt ons niet.
Na morgen zullen we stuk wijzer zijn of we echt zo goed zijn.
Of Sneijder schiet hem in de 8e minuut in en de scheidrechter gaf geen penalty dan stond Ned voor. Dus ook geen touw aan vast te knopen.Harribo schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:08:
Ik had het nog moeten zien als Cilessen die bal van Silva niet redde en het 2-0 had gestaan. Klein iets maar dan was Nederland misschien wel geknakt
Hoorde vandaag dat Brazilië nog niet heel lang geleden ook Spanje te kijk heeft gezet, dus een unicum is dat niet meer.
Maar dat is allemaal niet meer belangrijk. Belangrijkste is dat Ned heeft laten zien dat ze op dit niveau kunnen spelen en niet zo beetje ook.
[ Voor 40% gewijzigd door Hironshy op 18-06-2014 00:19 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Ik verwacht een sterk counterent Australie in de eerste helft en een aanvallend Australië in de tweede.
Gezien het kwaliteitsverschil zouden we dit moeten winnen. En het klimaat is als in NL. Dus alleen maar voordelen.
@Coltrui Ik ben wel blij voor België, maar ze moeten wel beter gaan spelen om door te kunnen.
Stadia was beter....
Verwijderd
Als je op de 6-1 overwinning doelt van Brazilië, die dateert van 1950. Vraag me af of Spanje daarna ooit nog zo'n oorvijg gekregen heeft. Vast ook te vinden op het web.Harribo schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:08:
Ik had het nog moeten zien als Cilessen die bal van Silva niet redde en het 2-0 had gestaan. Klein iets maar dan was Nederland misschien wel geknakt
Vanavond denk ik ook de 3-1. We scoren wel, maar een foutje sluipt er ook wel in.
Ik verwacht zeker een matige wedstrijd. En makkelijk wordt het natuurlijk niet maar Australie heeft weinig tot niks aan een gelijkspel dus misschien wat minder de neiging tot het parkeren van een bus zoals Algerije wel deed. Misschien dat Nederland dan alsnog 1-5-3-2 of hoe van Gaal het ook noemt gaat spelen.artificial_sun schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:15:
Ik ben bang dat het een drama pot wordt net zoals België gisteren. MAAR de spelers van NL hebben, denk ik, meer ervaring en maken ze geen domme fouten in de 16.
Zoals hierboven gezegt wordt, Australië zal toch 3 punten moeten halen om verder te kunnen komen in het WK.
Precies dit. Iedereen hanteert nu de loftoeter, ik moet het nog maar zien.Sjah schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:16:
[...]
Na morgen zullen we stuk wijzer zijn of we echt zo goed zijn.
Het neemt niet weg dat er veel vertrouwen is in de ploeg, maar als je vanavond ook kan domineren en winnen met goede cijfers ben je pas echt lekker op dreef.
Dit wordt nu ook gemeld door de Oranjevolger van de Telegraaf. Normaal gesproken een sensatiekrant, maar deze man is altijd goed op de hoogte van Oranje en Ajax. Hij meldt op Twitter:corporalnl schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:03:
Ik denk dat van Gaal dezelfde opstelling gaat aanhouden. ( een winnend team verander je niet )
Bron: https://twitter.com/MikeVerweij/statuses/479153208020176896#Oranje tegen Australië gewoon in 1-5-3-2-formatie. Van Gaal luistert naar sterspelers. Zie #Telegraaf #wk2014 pic.twitter.com/rxzmowBa95
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Flexibel systeem.
Gisteren bij het einde van studio voetbal/brasil noemde ze dat ook al.Railgunner schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:35:
[...]
Dit wordt nu ook gemeld door de Oranjevolger van de Telegraaf. Normaal gesproken een sensatiekrant, maar deze man is altijd goed op de hoogte van Oranje en Ajax. Hij meldt op Twitter:
[...]
Bron: https://twitter.com/MikeVerweij/statuses/479153208020176896
Cillissen
Janmaat - Martins Indi - De Vrij - Blind
De Guzman - Sneijder - De Jong
Robben - Van Persie - Lens
Aan de hand van de training (deze kregen hesjes) gister kan dit nog wel eens ongeveer de opstelling worden.
Zullen de Aussies uberhaupt gaan ze scoren denken jullie?
Hockey vergelijken met voetbal.Joosie200 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:14:
Denk dat het een saaie wedstrijd wordt om te zien, Nederland zal op voorsprong komen maar de socceroos komen nog wel langs zij. Verwacht 1-1. Weinig doelpuntenfestijn, gelijkspel zal er in zitten maar meer niet. Bij hockey en voetbal is Australië lastig te verslaan al hebben de hockeydames laten zien hoe het moetMaar met 5pnt in worst case en 7pnt best case scenario eindig je als nog minimaal tweede dan wel eerste in de poule toch? We zullen het gaan zien
Vrouwen vergelijken met mannen.
Nee ik denk niet dat het op die manier gaat lopen. Nederland heeft daar teveel kwaliteiten voor in huis.
Australië zal natuurlijk met de kont tegen de goal aan gaan hangen en wachten op die ene counter, maar een gelijkspel is wel erg somber gedacht. Zelfs vóór de afslachting tegen Spanje had men al wel verwacht dat we sterker zouden zijn dan Australië, dan is het vreemd om te denken dat het nu maar een gelijkspelletje wordt.
[ Voor 10% gewijzigd door kaos001 op 18-06-2014 10:23 ]
Dan natuurlijk wel BMI en De Vrij omgedraaidGAITii schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:21:
Volgens mij gaan ze 4-3-3 spelen?
Cillissen
Janmaat - Martins Indi - De Vrij - Blind
De Guzman - Sneijder - De Jong
Robben - Van Persie - Lens
Aan de hand van de training (deze kregen hesjes) gister kan dit nog wel eens ongeveer de opstelling worden.
Zullen de Aussies uberhaupt gaan ze scoren denken jullie?
Dat deden ze op de training wel ja, maar het zou ook maar zo kunnen dat het alsnog 5-3-2 wordt. Dan schuiven alle linies in aanval een linie op en speel je 3-4-3.
Australië moet winnen en daarom dus risico's nemen om nog kans te maken om door te gaan, dus zullen ze proberen met veel druk naar voren te spelen. Hierdoor komen er bij hun achterin ruimtes te liggen en aangezien ze niet de steraanvallers hebben die bijv. Spanje heeft, kan je makkelijk 4-3-3 of 4-4-2 spelen zodat je de wedstrijd op het middenveld kan controleren.GAITii schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:27:
Vergeet altijd welke benen de verdedigers zijn. Persoonlijk (maar wie ben ik?) zou ik ook voor 5-3-2 gaan dan kun je het net wat makkelijker afstemmen op Australie.
Van Gaal kennende zal hij z'n zaakjes wel voor elkaar hebben overigens, met welke opstelling hij ook komt.
Als je Spanje met 5-1 aftroeft, moet Australië makkelijk haalbaar zijn.
A. 5-3-2, want zie resultaat tegen Spanje, spelers voelen zich er lekker bij.
B. 4-3-3, op papier een beter systeem tegen een team als Australie.
Wat betreft het resultaat, ik gok op 3-1. Eerste helft zal moeizaam worden, Australie begint bijna altijd furieus en ik denk dat een doelpunt er ook wel inzit. Echter zorgt de manier van voetballen van Australie voor enorm veel ruimte, Nederland zal/kan hier gebruik van maken. Met onze kwaliteiten voorin zullen er minimaal twee goals vallen.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Inderdaad. Ik snap niet waarom iedereen denkt dat nederland Aus wel even klopt.... We hebben er nog nooit van gewonnen. Misschien nu wel. Maar kans is er ook dat het weer mis gaat.thewizard2006 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:11:
'we' hebben nog nooit van Australie gewonnen. Maar nu we 1x met 5-1 winnen lopen we overal ineens overheen? Ik moet het nog maar zien hoor want Australie is een hele andere ploeg dan Spanje. En nog geen 2 weken geleden was iedereen nogal skeptisch over de onervarenheid etc. Dat is blijkbaar in 1 wedstrijd compleet weggespeeld (ondanks een vrij matige voorbereiding tegen ghana, wales en frankrijk). Ach ja, zo gaat dat in het voetbal he
Vind dat altijd wel een grappig verschijnsel.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Oefenpotjes kan je niet vergelijken met toernooiwedstrijden.thewizard2006 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:11:
'we' hebben nog nooit van Australie gewonnen. Maar nu we 1x met 5-1 winnen lopen we overal ineens overheen? Ik moet het nog maar zien hoor want Australie is een hele andere ploeg dan Spanje. En nog geen 2 weken geleden was iedereen nogal skeptisch over de onervarenheid etc. Dat is blijkbaar in 1 wedstrijd compleet weggespeeld (ondanks een vrij matige voorbereiding tegen ghana, wales en frankrijk). Ach ja, zo gaat dat in het voetbal he
Heb jij Nederland ooit vol gas zien geven met oefenpotten? Ik zelden.
Je kan dus deze info praktisch overboord gooien.
Ik zie Nederland het zwaar krijgen, we lopen er niet overheen denk ik, maar "omdat we er nog nooit van gewonnen hebben" is geen argument.
Dat denk ik niet hoor. Australie moet ook winnen, ze gaan niet vol aanvallen, maar met zn allen achter bal levert niets op. Ik verwacht een harde fysieke pot en dat oranje blij mag zijn dat het 1-2 wordt vanavond.DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:02:
Australië gaat denk ik inderdaad 1-10-0-0 spelen denk ik zo. Dat zou ik ook doen na de slachting van Spanje. Het verschil met wat je nu bij België ziet is dat Oranje behoorlijk wat creatief vermogen heeft. Als er ook maar een doelpunt valt van Oranje dan moeten de Australiërs en dan valt hun blok uiteen en dan pakt Oranje ze.
Maar als ze aanvallen geven ze ruimte weg achterin, en je heb vrijdag gezien wat er dan gebeurd. Ze moeten dus de juiste balans zien te vinden tussen aanval en verdediging.tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:15:
[...]
Dat denk ik niet hoor. Australie moet ook winnen, ze gaan niet vol aanvallen, maar met zn allen achter bal levert niets op. Ik verwacht een harde fysieke pot en dat oranje blij mag zijn dat het 1-2 wordt vanavond.
Ze hebben geen keus.. Ze zullen moeten winnen vandaag om nog iets te kunnen betekenen in de groep. Wat heeft het voor nut vanuit Australisch perspectief om defensief te spelen?garriej schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:07:
Precies, ze hebben gezien dat je robben en van Persie ABSOLUUT geen ruimte mag geven, als ze dus voor een aanvallend spel kiezen gaan ze er sowieso af.
Ja idd want al die spelers die nog moesten spelen voor een plekje bij de laatste 23 hadden totaal geen reden om alles te geven.... Dat altijd zo'n matig excuus. En net alsof de tegenstander niet precies hetzelfde heeft...kaos- schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:14:
[...]
Oefenpotjes kan je niet vergelijken met toernooiwedstrijden.
Heb jij Nederland ooit vol gas zien geven met oefenpotten? Ik zelden.
Je kan dus deze info praktisch overboord gooien.
Ik zie Nederland het zwaar krijgen, we lopen er niet overheen denk ik, maar "omdat we er nog nooit van gewonnen hebben" is geen argument.
De statistiek wijst uit dat het niet zo maar ff een overwinning gaat worden en dan Australie vaak er toch wel staat ook al zijn ze niet de beste ploeg die er is. En in voetbal hoeft natuurlijk niet automatisch de beste ploeg (op papier) te winnen. Dat hebben we allemaal afgelopen vrijdag gezien
[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 18-06-2014 11:18 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
En als ze dat lukt worden ze wereldkampioengarriej schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:17:
[...]
Ze moeten dus de juiste balans zien te vinden tussen aanval en verdediging.
Zonder gein, Australië mist de echte topkwaliteit. Ze gaan met hun kont in de 16 hangen. Ze moeten wel omdat Nederland genoeg druk zal geven. Willen ze er onderuit voetballen krijgen ze gaten achterin en zijn de rapen gaar. Ik denk dat ze zullen gaan counteren, maar kan er natuurlijk naast zitten
Geloof er niks van, zo heeft deze coach nog nooit met dit elftal gespeeld. Lijkt me dus nogal een grote gok.kaos- schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:19:
[...]
En als ze dat lukt worden ze wereldkampioen![]()
Zonder gein, Australië mist de echte topkwaliteit. Ze gaan met hun kont in de 16 hangen. Ze moeten wel omdat Nederland genoeg druk zal geven. Willen ze er onderuit voetballen krijgen ze gaten achterin en zijn de rapen gaar. Ik denk dat ze zullen gaan counteren, maar kan er natuurlijk naast zitten
De wedstijden tegen Australie waren allemaal vriendschappelijk, niet eens kwalificatiepotjes. Het argument we hebben er nog nooit van gewonnen gaat dus totaal niet op. Om de verhoudingen vanavond een beetje in te kunnen schatten kun je beter kijken naar Chili-Australie van vorige week.thewizard2006 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:18:
[...]
Ja idd want al die spelers die nog moesten spelen voor een plekje bij de laatste 23 hadden totaal geen reden om alles te geven.... Dat altijd zo'n matig excuus. En net alsof de tegenstander niet precies hetzelfde heeft...
De statistiek wijst uit dat het niet zo maar ff een overwinning gaat worden en dan Australie vaak er toch wel staat ook al zijn ze niet de beste ploeg die er is. En in voetbal hoeft natuurlijk niet automatisch de beste ploeg (op papier) te winnen. Dat hebben we allemaal afgelopen vrijdag gezien
Je bent de zoveelste die dit zegt en daarmee klopt het dus niet. Lang niet iedereen denkt dat we Australië wel even kloppen.Astennu schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:13:
[...]
Inderdaad. Ik snap niet waarom iedereen denkt dat nederland Aus wel even klopt.... We hebben er nog nooit van gewonnen. Misschien nu wel. Maar kans is er ook dat het weer mis gaat.
En ik vind dit dan weer een grappig verschijnselVind dat altijd wel een grappig verschijnsel.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ben bang dat die coach niet zoveel te vertellen heeft op het moment dat er genoeg druk wordt gezet door Nederland. Je hebt dan immers geen keus meer of wel?Joster schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:20:
[...]
Geloof er niks van, zo heeft deze coach nog nooit met dit elftal gespeeld. Lijkt me dus nogal een grote gok.
Dat is mooi dat maakt het een stuk leukerkenneth schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:22:
[...]
Je bent de zoveelste die dit zegt en daarmee klopt het dus niet. Lang niet iedereen denkt dat we Australië wel even kloppen.
[...]
En ik vind dit dan weer een grappig verschijnsel
Voetbal boeit mij persoonlijk helemaal niets. Al liggen we er meteen uit het maakt mij echt niets uit.
Vind het wel apart hoe erg zo iets kan leven onder de mensen. En hoeveel plezier het geeft.
Dat vind ik alleen maar mooi. Kon het maar altijd zo zijn. Helaas zijn er ook mensen die juist onrust willen stoken en de boel moeten vernielen of juist komen om te vechten met andere supporters.
Maar dit gaat weer een beetje offtopic.
Over het algemeen blijft het bij het WK redelijk rustig vooral blije mensen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik verwacht verder geen hoge score, en dat hoeft ook helemaal niet zolang we maar winnen: 2-0
De wedstrijd Spanje - Chili is ook interessant om te volgen. Zou wel een stunt zijn als Chili Spanje eruit knikkert.
grr,
Ik postte 'm op mijn FB, wordt binnen 5 mins gepwned door een Fransoos met een quick 'n dirty:

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
ik snap hem nietkamstra schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:55:
[...]
grr,
Ik postte 'm op mijn FB, wordt binnen 5 mins gepwned door een Fransoos met een quick 'n dirty:
[afbeelding]
Laat Chili ook maar winnen, dan is de volgende ronde alvast zeker en kan Spanje naar huis
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dit topic is gesloten.