Leuk dat dit gemod wordt maar men kijk gewoon nog steeds met de clubbril naar bepaalde spelers. Je kan doen of het niet zo is maar de realiteit werkt niet zo. Blind en Cilessen waren net zulke negatieve uitschieters als JM, BMI en deVrij. Zoals ik al zei. Cilessen heeft geen enkele pass goed laten aankomen, zijn wegwerken was echt zeer matig (over de zijlijn, te zacht of te gehaast) en zijn redding waren clutch. Blind is onzichtbaar geweest. Daar waar Janmaat nog wel in het spel voorkwam. Echter Janmaat heeft met de ballen die hij wel kreeg niets nuttigs gedaan. BMI en de Vrij waren beide slecht in de opbouw, de dekking liet te wensen over, het afpakken van de bal was niet aanwezig en ze verloren teveel duels.thewizard2006 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:51:
[mbr]Clubs zijn niet relevant op het WK[/mbr]
Tuurlijk mag je kritiek hebben. Echter, afgelopen wedstrijd was blind bijv niet veel beter dan de vrij/janmaat/BMI/Cilessen. Wat dat betreft deed hij ook maar voor de helft mee want hij deed niet wat hij moest doen (de flanken bestrijken en bedienen). Vorige wedstrijd was Blind echter wel een van de betere maar toen kwam de rest ook goed mee. De Vrij was zijn tegenstander helemaal niet kwijt bij de tegengoal. De pass was precies goed en de aanname van Cahill was brilliant. Wil echter niet gelijk zeggen dat de Vrij helemaal vrij uitgaat trouwens maar met hindsight is het altijd erg makkelijk om te zeggen wat iemand had moeten doenephymerous schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:36:
Wat is dat toch? Je mag op iedereen kritiek hebben maar als je het hebt op de Vrij en BMI krijg je zoveel kritiek. Duidelijk de zwakste schakels in dit team. Het is dat Ron Vlaar veel kan repareren en erg degelijk speelt.
De Vrij was zijn tegenstander bij de tegengoal helemaal kwijt. En zo zijn er nog diverse momenten waar er half wordt ingegrepen. En als iemand maar een helft meedoet mag je diegene geen negatieve uitschieter noemen?
Dus laten we het er dan op houden dat ik het niet met je analyse eens ben
Edit: Ik zie net dat D-e-n het mooi heeft verwoord
Hoe kom je erbij dat Cilissen goed speelde? Zoals ik al zei kwam geen enkele pass aan, was hij zenuwachtig aan de bal, waren zijn reddingen clutch en heeft hij 2 tegendoelpunten gehad (waren goede doelpunten natuurlijk maar de penalty heeft hij tegen het advies in naar de verkeerde hoek gedoken en dat doelpunt van Cahill miste hij wellicht net die 5cm die Tim Krul wel heeftmartinusz schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:48:
Ook goedblijven Depay en Cillissen nog over
rest gewoon ondermaats.
Ja, gelukkig hebben Cilessen en Blind wel een killer uitstraling.... de argumenten weer zeg sjonge jonge. Is dat het niveau?tweaker2010 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:02:
[...]
Die goal was nooit gevallen als de Vrij zijn ding had gedaan, maar hij trekt liever zijn been in ipv uit. Het enige wat hij deed is meelopen, maar ingrijpen ho maar.... Echt een waardeloze verdediger en zijn uitstraling helpt ook al niet op dit niveau. Niet 1 aanvaller die daar bang van wordt.
[ Voor 61% gewijzigd door thewizard2006 op 19-06-2014 11:17 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation