I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Hoewel het vertrouwen wel wat meer aan het worden is denk ik nog steeds dat Spanje gaat winnen.. Ligt er een beetje aan of wij ze aan voetballen toe laten komen.
Als je een speler net zo makkelijk de 16 in laat komen zoals tegen Wales gebeurde dan heb je een uitdaging want Spanje maakt het 9 van de 10 keer wel af.
Misschien wel dat Yes en dan dat tegen Nederland gedeelte.
[ Voor 31% gewijzigd door Fleximex op 13-06-2014 08:32 ]
haha fair enoughFleximex schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:32:
En in Spanje denken ze: Yes, vrijdag de 13de tegen Nederland!"?
Nee maar denk wel dat Spanje er een stuk relaxter in gaat dan NL. Sowieso hebben beide ploegen wel druk maar Spanje staat er imho beter voor.
Daarnaast, ookal zegt dat niet heel veel, heeft spanje van de laatste 10 interlands tegen NL er 5 gewonnen en NL maar 4 (1 gelijkspel) maar heeft Spanje een bijna 2x zo hoog doelsaldo
Maar in het verleden behaalde resultaten..
Of we winnen of niet, ik hoop in ieder geval een spectaculaire wedstrijd. Liever 4-3 met mooie goals dan 1-0 door een strafschop. Ik pak het bier erbij en ga weer eens ouderwets er voor hangen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als we voor het "nieuwe" 5-3-2 gaan zijn we imo kansloos tegen de meesters van de kleine ruimte.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
442 in een ruit was nog wel beter geweest in mijn ogen maar daar heb je de linkshalf niet echt voor.
[ Voor 16% gewijzigd door D-e-n op 13-06-2014 11:14 ]
Aus winnen, Chili is erop of eronder.
Dat idee heb ik dus ook, andere kant dacht ik dat Brasil de sterren van de hemel zou spelen..PWM schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:18:
Kansloos ten onder vanavond. Niet alleen door kwaliteit, maar ook doordat er geen echt team staat bij Nederland. Je hebt nooit het idee dat er een ploeg speelt, maar ik zie echt 11 losse spelers wat doen. Nee, 3-0 en douchen.
Aus winnen, Chili is erop of eronder.
En dat was ook dramatisch.
don't mistake lack of talent for genius.
We moeten ons niet zo laten opjutten door het negatieve gezeik bij VI. Daar hebben ze sowieso de neiging alles wat Spaans is als onoverwinnelijk te beschouwen. Hoe vaak heeft Gijp al niet geroepen dat Barcelona met 5-0 zou winnen? En achteraf was het vaak anders.
Dit, ik heb dus ook compleet gemixte gevoelens. Maar we hebben ook een gemixt team(top spelers voorin, kansloose verdediging). Het blijft voetbal en het is moeilijk oordelen voordat de wedstrijd is begonnen. Gister dacht ik ook dat Brasil wel even makkelijk zou winnen, opeens zijn die Kroaten 20 min lang de baas van het veld. Als wij dat ook af kunnen dwingen hebben we genoeg scorend vermogen en kan je best nog wel is verrassend winnen.Niku schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:26:
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vrees ervoor, maar acht ons ook niet volstrekt kansloos.
'We hebben niets te verliezen in Brazilië', blikt Oar vooruit op de website van zijn club. 'De druk ligt volledig bij onze tegenstanders. Wij moeten vooral genieten en de lijn doortrekken die we onder onze bondscoach Ange Postecoglou hebben ingezet. Lukt ons dat, dan denk ik dat wij voor verrassingen kunnen zorgen.'D-e-n schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:29:
Voetbal is geen wetenschap. Ajax wint van Man City maar kan vervolgens weer niet winnen van RKC of Heracles. Natuurlijk zijn we tegen landen als Brazilië, Spanje of Argentinië de underdog en rekent niemand ergens op maar dat betekent niet wat we gelijk depressief moeten doen. Zelfs Australië gaat positiever het WK in dan wij zo lijkt het.
We moeten ons niet zo laten opjutten door het negatieve gezeik bij VI. Daar hebben ze sowieso de neiging alles wat Spaans is als onoverwinnelijk te beschouwen. Hoe vaak heeft Gijp al niet geroepen dat Barcelona met 5-0 zou winnen? En achteraf was het vaak anders.
Bron
oops, ben weer veelte vrolijk topics vol aan het spammen
Misschien valt alles op z'n plek bij Nederland, misschien ook wel niet
Misschien is Spanje z'n openingswedstrijd weer beroerd, misschien ook niet
Krijgt Diego Costa 't op z'n heupen of valt die al na 10/15 minuten geblesseerd uit?
Speelt Nigel de Jong een prima wedstrijd of wordt hij al na 10 minuten met rood van 't veld gestuurd vanwege een elleboog?
Heeft Robben een geniale rush + afronding of krijgt die 2x geel via schwalbes?
Het kwaliteitsverschil is er wel, maar niet enorm, waardoor dit soort factoren gewoon een heel grote invloed zullen hebben op de wedstrijd.
Ja, als ik percentages zou moeten geven is 't waarschijnlijk 50% winst Spanje, 30% gelijkspel, 20% winst Nederland o.i.d., maar het maakt de wedstrijd lastig voorspelbaar.
Ik heb in de wk-pool op 't werk in ieder geval een 0-1 winst voor Nederland gegokt
Tjonge dan ben je echt flauw
Nou.. dat valt denk ik vies tegen, Ik denk dat alleen RvP, Sneijder en Robben het niveau van spanje echt in zich hebben. Robbin is vanavond misschien wel de beste speler op het veld. Maar een groot deel van onze spelers komt uit de eredivisie en daar spelen ze, voor dat niveau gewoon goed. Maar die zijn het niet gewend om tegen de kwaliteit van de spelers van Spanje te spelen.
Ik blijf, met Brazilië in het achterhoofd van gister, positief en denk dat we best nog wel is kunnen winnen. Ze moeten als een team het veld op lopen de jongens van oranje.
Spanje is een ploeg die vanuit balbezit met alle linies naar voren schuift, hierdoor zijn ze heel gevoelig voor snelle counters en mochten wij hier met RvP en Robben nu net de perfecte spelers voor hebben.
Verdedigend zal echter bepaald worden hoe Nederland uit deze wedstrijd gaat komen. Ondanks dat we een vrijwel volledig "onbewezen" verdediging hebben, worden ze stuk voor stuk wel als grote talenten gezien en hebben deze spelers zeker wel de mogelijkheid en kwaliteit om boven zichzelf uit te stijgen.
We kunnen dus wel degelijk verrassend goed voor de dag komen, we zullen het vanavond zien!
Of een heel erg saaie 0-0, of een afslachting van 3/4-0 of een nipte overwinning voor Nederland als 0-1 of 1-2.
Ben benieuwd hoe het 5-3-2 systeem gaat uitpakken tegen het tikkie-takka voetbal van Spanje, en of spelers als Sneijder, Robben en van Persie niet teveel terug moeten lopen.
De bal is rond en we zullen het vanavond vanzelf wel gaan zien
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
We zullen zien.. Ik heb d'r zin an!
Tegen iets zwakkere tegenstanders zoals Australië en Chili zie ik het beter werken.
Maar hopelijk heeft Spanje het moeilijk en kunnen we goed counteren, dat zou nice zijn
Denk dat het systeem het best tot zijn recht komt tegen spanje.majoh schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:41:
Kijkend naar de laatste oefenwedstrijd van NL verwacht ik er vrij weinig van. Ik denk dat Spanje sterk genoeg is om door het extreem verdedigende voetbal van NL door te breken.
Tegen iets zwakkere tegenstanders zoals Australië en Chili zie ik het beter werken.
Maar hopelijk heeft Spanje het moeilijk en kunnen we goed counteren, dat zou nice zijn
Verwijderd
Nee, aan de ene kant heb ik best vertrouwen in spelers als De Vrij die best goed kan voetballen en natuurlijk moeten we Cillissen ook niet onderschatten.
Do what you love, do it often
De Vrij kan niet goed voetballen. Dat kunnen ze geen van allen achterin.GerbenKwakkel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:55:
Nee, aan de ene kant heb ik best vertrouwen in spelers als De Vrij die best goed kan voetballen en natuurlijk moeten we Cillissen ook niet onderschatten.
Verdedigen zal prima gaan vanavond, maar in de opbouw gaan ze fouten maken en juist dan krijgen ze een pak op de broek.
Ik heb er ook moeite mee, maar dit WK zie ik het somber in voor ons, we zijn gewoon niet goed genoeg.macciez schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:55:
Ik heb een 1-3 voor Nederland in de poule op het werk staan. Kan het nooit over mn hart krijgen om Nederland als verliezer te voorspellen.
p.s. ik hoop zo ontzettend dat ik geen gelijk heb
[ Voor 30% gewijzigd door kaos001 op 13-06-2014 12:59 ]
Ik kan dat dus ook niet; Nederland kampioen, robben topscoorder. Maar 1-3 tegen Spanje is wel heel optimistisch, ik denk dat het 1-2 word in het voordeel van Nederlandmacciez schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:55:
Ik heb een 1-3 voor Nederland in de poule op het werk staan. Kan het nooit over mn hart krijgen om Nederland als verliezer te voorspellen.
ik zie het team dus zo uitelkaar vallen, het blok van zes kan of durft niet aan te sluiten en staan onze spitsen op een eiland. dan komt RVP de bal weer halen, staat Robben daar in z'n uppie voorin.brombeer21 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:18:
Zolang Oranje de linies gesloten en dicht bij elkaar kan laten spelen, geloof ik wel in een leuk resultaat.. Als het Spanje echter lukt om onze linies uit elkaar te trekken, dan vrees ik het ergste..
snap echt niet dat mensen het opeens zo zien zitten in dat 5-3-2, sinds wanneer zijn wij nederlanders goed in verdedigen? We zijn Chelsea niet. Zelfs met 10 verdedigers maken we weinig kans. Het is echt hopen dat Spanje een offday heeft..
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dat betwijfel ik.Coltrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:04:
Ik gok op een gesloten wedstrijd omdat beide ploegen stiekem tevreden zijn met een puntendeling.
Of ze wel of niet tevreden zullen zijn met puntendeling, de eerste groepswedstrijd wil je altijd winnen. Als je die wint en je maakt later in de groep een slippertje zijn de gevolgen te overzien, speel je je eerste wedstrijd gelijk of verlies je 'm zou zo'n slippertje veel grotere gevolgen kunnen hebben, zeker met een ploeg als Chili in je poule.
Verwijderd
Daar denken ze in het buitenland toch anders over, als alle transfers doorgaan (de complete Feyenoord verdediging) krijgt Feyenoord meer dan 40 miljoen in het laatje. NIet echt bedragen voor voetballer die niets kunnen/voetballen.kaos- schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:57:
[...]
De Vrij kan niet goed voetballen. Dat kunnen ze geen van allen achterin.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Spanje begint nooit heel sterk in een toernooi en ik hoop dat Spanje ook zo'n toernooi gaat beleven als Nederland 4 jaar terug. Op een gegeven moment is het op en wordt het tijd voor een nieuwe lichting en Spanje is daar wel eens aan toe
We zijn als Nederlanders altijd negatief voor zo'n toernooi (EK 2008 anyone?)... We moeten niet vergeten dat Nederland op 2012 na (en 2002 omdat we niet meededen) als een van de weinige landen altijd de tweede ronde heeft gehaald van het eindtoernooi.. Volgens mij heeft alleen Duitsland van dat soort cijfers.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Elk WK waar we gespeeld hebben, zijn we in de volgende ronde gekomen. Hmm las dat vanochtend, kan het nu nergens meer vinden.M@cer schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:27:
Ik hoop toch nog op een verrassing, 1-0 voor Nederland.
Spanje begint nooit heel sterk in een toernooi en ik hoop dat Spanje ook zo'n toernooi gaat beleven als Nederland 4 jaar terug. Op een gegeven moment is het op en wordt het tijd voor een nieuwe lichting en Spanje is daar wel eens aan toeVerder hebben veel van die spanjaarden natuurlijk een extreem zwaar en lang seizoen gehad.
We zijn als Nederlanders altijd negatief voor zo'n toernooi (EK 2008 anyone?)... We moeten niet vergeten dat Nederland op 2012 na (en 2002 omdat we niet meededen) als een van de weinige landen altijd de tweede ronde heeft gehaald van het eindtoernooi.. Volgens mij heeft alleen Duitsland van dat soort cijfers.
[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 13-06-2014 13:33 ]
Zowel positief als negatief...
Ik hoop alleen niet dat het snel een goal van Spanje is door zo'n flut penalty of zo, met rode kaart voor een Nederlander, dan ga ik echt Bridget Jones maar kijken..
Ja maar speculeren is leuk. Een rode kaart is niet erg als deze terecht is(tuurlijk zal ik de scheidsrechter uitschelden). Een penalty zoals gister bij Brasil zou wel echt de wedstrijd kapot maken.Harribo schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:46:
Weet je wat nu het leuke is..... dat het wel héél anders kan lopen dan we van te voren allemaal denken
Zowel positief als negatief...
Ik hoop alleen niet dat het snel een goal van Spanje is door zo'n flut penalty of zo, met rode kaart voor een Nederlander, dan ga ik echt Bridget Jones maar kijken..
Stadia was beter....
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Verwijderd
Nou daar zeg je wel wat. Depay maar ook zeker Lens zijn spelers die snel zijn en een man kunnen uitspelen. Handig voor de counter maar wat nog belangrijker is, :dat we gevaar van links creëeren.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:00:
Nederland verrast Spanje met een ontketende Depay!
Robben op rechts, Lens/Depay op rechts.
Lens heeft overigens hele goede statistieken in Oranje, zou het gewoon proberen.
Elke speler die van links gevaar sticht, trekt mensen weer weg bij rvp en Robben
Edit :vorig kampioenschap hadden we Willems op linksachter. Echt het scheelt problemen dat hij er niet bij is
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 13-06-2014 14:29 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Doe maar nietVerwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:16:
Met een beetje pech krijgt Spanje veel vrije schoppen iets voor de 16 van Nederland. Moet er niet aan denken maar zie dat zo maar gaan gebeuren. Dan mag Cilessen toch echt wel gaan duiken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waardeloze keeper sowieso, daar had ik er zelfs nog een paar van gepakt
Lekker kort.
Hij deed ze best niet.. dat is wel duidelijk. Waarom hij z'n best niet deed, dat is bij niemand helder.Joster schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:11:
[...]
Waardeloze keeper sowieso, daar had ik er zelfs nog een paar van gepakt
Dit zou ook kunnen, hij is geen wereld keeper, maar zo slecht is hij ook weer niet.Hoite schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:12:
Het lijkt er een beetje op dat ie de instructie heeft om alleen de ballen die door het midden gaan te pakken.
[ Voor 33% gewijzigd door garriej op 13-06-2014 15:13 ]
Ik heb vertrouwen in cillessen, ik verwacht geen grote foute van zijn kant.vhal schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:13:
Mensen die serieus denken dat hij zijn best niet doet...Het is een training..
Net Huntelaar MK2...het volk schreeuw en wil iemand anders in het doel en VG heeft er (gelukkig) schijt aan
The Dutch can't beat Spain? We did it before... #WorldCup2014 #spaned http://bit.ly/1u1oPrx pic.twitter.com/sC2gyHCmJX
Mooie tweet
The Dutch can't beat Spain? We did it before... #WorldCup2014 #spaned
http://bit.ly/1u1oPrx

Mooie tweet
[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 13-06-2014 15:49 ]
Verwijderd
Oranje opent de wedstrijd, heel het oranje legioen brult mee met alle spelers bij de opkomst (al dan niet compleet met juichpak).
De wedstrijd begint spannend en vol kansen aan beide kanten. Spanje raakt de laat en de paal en het nederlandse publiek zit met samengeknepen billen toe te kijken).
De hele wedstrijd wordt het al duidelijk zichtbaar dat spanje de sterkere is, en dat het wachten is tot hun doelpunt valt.
Vlak voor rust, knalt spanje er een doelpunt in, en de nederlanders gaan met hangende schouders de kleedkamer in. De fans zijn timide en stil en de spaanse aanhang gaat uit hun dak.
2e helft:
De nederlandse spelers komen het veld weer op, met hernieuwd enthousiasme, lange tijd gebeurt er helemaal niets en het nederlandse publie wordt stil, een zielig "hup holland hup" klinkt af en toe, maar het publiek gelooft er niet meer in.
Vlak voor tijd krijgen we door een foutje in de spaanse verdediging toch een kans en deze wordt benut door Robben.
1-1
Drie zenuwslopende minuten in de extra tijd jagen de spanjaarden alles op alles, om vervolgens de wedstrijd af te sluiten met een 1-1.
Nederland gelukig, de verkoop van de action winkels gaat morgen 300% omhoog, omdat iedereen ineens oranje autospiegel hoesjes gaat kopen en andere oranje prullaria.
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Verwijderd
Eerste worden in de poule en je maakt een prima kans om in de finale te komen!GerbenKwakkel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:07:
Ben ook wel benieuwd naar de reactie van Van Gaal vanavond wanneer ze toch gewonnen hebben. Vanmiddag las ik al ergens dat in theorie de finale gehaald zou kunnen worden...
Muurtjes zullen wel langer zijn dan de gemiddelde speler lijkt me?Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:46:
[...]
Maar dat muurtje springt natuurlijk ook van geen meter hè.
Verwijderd
Dacht dat niet hoor, toch?RBH schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:19:
[...]
Muurtjes zullen wel langer zijn dan de gemiddelde speler lijkt me?
JUICHEN!!GerbenKwakkel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:07:
Ben ook wel benieuwd naar de reactie van Van Gaal vanavond wanneer ze toch gewonnen hebben. Vanmiddag las ik al ergens dat in theorie de finale gehaald zou kunnen worden...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als geschiedenisstudent met een zekere aanleg en interesse in maritieme en militaire geschiedenis kan ik je vertellen dat Spanje beter niet de geschiedeniskaart kan spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:50:
Scherp! Maar vrees dat de Spanjaarden ook historisch materiaal te voor schijn kunnen toveren.
Op het schilderij kan je de overwinning bij Gibraltar zien waar er weer eens de Spaanse vloot werd gesloopt. Uiteraard in stijl dat er bij een grote marineoverwinning de winnende admiraal geraakt werd door een kanonskogel en stierf. Horatio Nelson kopieerde dat gewoon van de Staatse Vloot.
Er waren er alleen nog meer en nog veel, VEEL ergere maritieme rampen voor Spanje.
Dit blijft mijn favoriet.
Wikipedia: Zeeslag bij Duins
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Kijk, dat geeft de burger moed!DanielWW2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:17:
[...]
Als geschiedenisstudent met een zekere aanleg en interesse in maritieme en militaire geschiedenis kan ik je vertellen dat Spanje beter niet de geschiedeniskaart kan spelen.![]()
Op het schilderij kan je de overwinning bij Gibraltar zien waar er weer eens de Spaanse vloot werd gesloopt. Uiteraard in stijl dat er bij een grote marineoverwinning de winnende admiraal geraakt werd door een kanonskogel en stierf. Horatio Nelson kopieerde dat gewoon van de Staatse Vloot.![]()
Er waren er alleen nog meer en nog veel, VEEL ergere maritieme rampen voor Spanje.
Dit blijft mijn favoriet.![]()
Wikipedia: Zeeslag bij Duins
Ik ben slecht in wedstrijden voorspellen dus ik hoop bij deze ook
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk... 3-0.
Nederland zal kansloos ten onder gaan omdat de 3 centrale verdedigers geen idee hebben hoe te dekken in dit systeem, omdat Sneijder weer veel te ver naar voren gaat spelen en er dus weer geen middenveld is, en omdat de backs of niet voldoende power hebben om op te komen (Blind), of omdat hun posities bij opkomen niet goed opgevuld worden door het middenveld.
Zelf had ik Sneijder absoluut op de bank gezet, Lens ingebracht en van Persie iets naar achteren gehaald, en Janmaat en een sterke jongen op links een metertje of 30 meer naar voren opgesteld. Dan krijg je een 3-5-2, wat tegen het beste middenveld ooit een iets gezonder veldverdeling oplevert. Nu krijg je dus 1 Spaanse spits tegen 5 verdedigers, en maar naar achteren lopen.
Het moge duidelijk zijn, ik heb er weinig vertrouwen in, maar wel veel zin in het toernooi. Prettige wedstrijd iedereen!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Heeft die schildpad nog gezwommen???
[ Voor 15% gewijzigd door Sjah op 13-06-2014 20:29 ]
Overigens kunnen we niet winnen. Van Praag heeft geklaagd over Blatter. Met de scheidsrechters tot nu toe kan je dan niet winnen.
Edit: wel erg leeg zeg.
Suf gedoe met de uit en thuistenues. Wij spelen uit dus blauw, maar lijkt te veel op rood (wut?). Aangezien Spanje als uittenue ook blauw heeft, spelen ze nu in het wit... Als we nou gewoon Oranje tegen Blauw hadden gedaan, waren er geen tig tenues nodig.
[ Voor 43% gewijzigd door Señor Sjon op 13-06-2014 20:54 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Oh sh*t.Señor Sjon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:49:
De laatste 4 WK wedstrijden van Spanje waren 1-0.
Overigens kunnen we niet winnen. Van Praag heeft geklaagd over Blatter. Met de scheidsrechters tot nu toe kan je dan niet winnen.
Hopen dat van Praag ook even de scheids heeft omgekocht buiten Blatter om.
Ja, in Haarlem.Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:56:
Vrij veel lege stoeltjes in het stadion. Ik neem aan dat die mensen vast zitten in het verkeer?
Dit topic is gesloten.
![]()