This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja je kon het vooral goed zien in dat shot vanuit een helicopter.PWM schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:58:
Potverdorie, daar kan nog een gemiddeld stadion aan mensen bij, plek zat.
Gister zeiden ze al dat het verkeer in de stad een ramp was omdat er eigenlijk niets gedaan is aan het wegen netwerk.
edit: nu als de selectie langs komt kun je het goed zien. Alles links wat blauw is zijn lege stoeltjes
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 13-06-2014 21:00 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vooral die van De Jong...vhal schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:00:
Die portretten met de armen over elkaar vond ik al vrij hilarisch...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die van BMI is fantastisch. Die jongen straalt gewoon goedhartigheid uit
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ja beter dan ik verwacht had. Maar ik vind Spanje ook minder goed dan ik verwacht had.Safaci schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:11:
Ligt het aan mij of speelt Nederland gewoon goed voetbal?
Misschien hebben ze het plan om niet direct vanaf het begin voluit te gaan?
Pas 13 minuten bezig.Safaci schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:11:
Ligt het aan mij of speelt Nederland gewoon goed voetbal?
How do you save a random generator ?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Inderdaad, dat soort ge-boe verpest het voor de toeschouwer want wij moeten het weer elke keer aanhoren.Miki schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:17:
Vind het eerder sneu. Die jongen kiest voor Spanje omdat hij het daar gemaakt heeft en daa trots op is.
Net zoals van die mensen die fluiten wanneer de tegenpartij de bal heeft.
ps.
Ben wel blij eindelijk eens een goede scheids te zien. Wedstrijd is pas 17min oud maar hij doet het nu al beter dan die vorige jokers.
XXXVI
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nee, omdat je als Europeaan veel gemakkelijker in andere Europese competities kan spelen.Miki schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:17:
Vind het eerder sneu. Die jongen kiest voor Spanje omdat hij het daar gemaakt heeft en daa trots op is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Gelukkig is het er niet te warm, al zat het er best benauwd zijngambieter schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:21:
Je ziet de Spanjaarden nu kansen krijgen, dat pressen gaat Oranje geen 90 minuten volhouden.
Dat dacht ik ook al. Een paar keer stonden ze met 2 bij 1 man..Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:22:
Het lijkt wel of de 3 CV's van NL noet weten wie wie moet dekken.
Het is pas 23 minuten.vhal schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:22:
Wat een gatenkaas....
How do you save a random generator ?
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Je hebt gelijk maar is op Diego Costa niet van toepassing.Señor Sjon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:22:
[...]
Nee, omdat je als Europeaan veel gemakkelijker in andere Europese competities kan spelen.
Ook al had hij niet voor Spanje gekozen maar voor Brazilie dan had hij nog steeds gewoon naar Chelsea kunnen gaan omdat hij al lang genoeg in Spanje zit om een dubbel paspoort te krijgen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gelul van de bovenste plank. Je kunt ook een Europees paspoort aanvragen en voor je eigen land uitkomen. Dani Alves is er zo eentje.Señor Sjon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:22:
[...]
Nee, omdat je als Europeaan veel gemakkelijker in andere Europese competities kan spelen.
Verwijderd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 5% gewijzigd door Cartman! op 13-06-2014 21:27 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 75% gewijzigd door schwarzenegger op 13-06-2014 21:29 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()