Potverdorie, daar kan nog een gemiddeld stadion aan mensen bij, plek zat.
Komt door de microfoons en het formaat van het stadion. Kan je vrij weinig aan doen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja je kon het vooral goed zien in dat shot vanuit een helicopter.PWM schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:58:
Potverdorie, daar kan nog een gemiddeld stadion aan mensen bij, plek zat.
Gister zeiden ze al dat het verkeer in de stad een ramp was omdat er eigenlijk niets gedaan is aan het wegen netwerk.
edit: nu als de selectie langs komt kun je het goed zien. Alles links wat blauw is zijn lege stoeltjes
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 13-06-2014 21:00 ]
Wel een mooie vent hoor die Indie.. Dat mee zingen met de ogen dicht, en die grote glimlach bij de portretten.. haha
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Yay een kaartengever voor Spanje-NL.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als Zuiderbuur supporter ik vanavond ook mee
.
Tot we tegenover elkaar komen te staan natuurlijk

Tot we tegenover elkaar komen te staan natuurlijk
Vooral die van De Jong...vhal schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:00:
Die portretten met de armen over elkaar vond ik al vrij hilarisch...
Hup Holland

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die van BMI is fantastisch. Die jongen straalt gewoon goedhartigheid uit
Rizzoli is zover ik weet wel een goede scheidsrechter, dat zit denk ik wel goed.
⏩ PVOutput☀️
Godver alweer Casillas
⏩ PVOutput☀️
Tijd voor een doodschop van de Jong op casillias?
Nu doordrukken, je krijgt het niet vaak zulke ballen!
⏩ PVOutput☀️
De wedstrijd is al los in elk geval! Wordt spannend dit.
⏩ PVOutput☀️
Ja beter dan ik verwacht had. Maar ik vind Spanje ook minder goed dan ik verwacht had.Safaci schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:11:
Ligt het aan mij of speelt Nederland gewoon goed voetbal?
Misschien hebben ze het plan om niet direct vanaf het begin voluit te gaan?
Er gebeurt in ieder geval iets tot nu toe. Leuk om te kijken!
Er wordt redelijk goed gedekt, hopen dat dat zo blijft. Zonder de aanval uit het oog te verliezen natuurlijk
Pas 13 minuten bezig.Safaci schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:11:
Ligt het aan mij of speelt Nederland gewoon goed voetbal?
How do you save a random generator ?
Pfff, de Guzman moet niet zo laks zijn. Scherp blijven!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Pffff, Vlaar mag een houthakker zijn, hij is gelukkig chef-houthakker in de Premier League.
Ik moet zeggen dat ik wel fan ben van het boe Costa-koor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Busquets doet weer zijn Barca-toneel. Wat blijft dat toch een vieze speler met zijn streken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ach hij heeft nog niet geprobeerd iemand borstbeen te breken.
Vind het eerder sneu. Die jongen kiest voor Spanje omdat hij het daar gemaakt heeft en daa trots op is.
Valt niet tegen...
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Inderdaad, dat soort ge-boe verpest het voor de toeschouwer want wij moeten het weer elke keer aanhoren.Miki schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:17:
Vind het eerder sneu. Die jongen kiest voor Spanje omdat hij het daar gemaakt heeft en daa trots op is.
Net zoals van die mensen die fluiten wanneer de tegenpartij de bal heeft.
ps.
Ben wel blij eindelijk eens een goede scheids te zien. Wedstrijd is pas 17min oud maar hij doet het nu al beter dan die vorige jokers.
Zulke schoten mag Diego Costa van mij heel de wedstrijd maken
Indi er graag uit, zenuwachtig tegen Roda en is tegen Spanje niet anders

XXXVI
Ben benieuwd hoeveel kansen we echt kunnen creëren in dit systeem. Tot nu toe zit er aanvallend weinig power in opbouwend gezien. Paar lange ballen naar voren die meteen verloren gaan.
Lastig hè Robben?
⏩ PVOutput☀️
Waarom zit hij zo te prutsen met die schoen? Pak gewoon een ander paar, want ik ga er toch vanuit dat ze allemaal minimaal 2 of 3 paar schoenen bij zich hebben.
Je ziet de Spanjaarden nu kansen krijgen, dat pressen gaat Oranje geen 90 minuten volhouden.
Nee, omdat je als Europeaan veel gemakkelijker in andere Europese competities kan spelen.Miki schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:17:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Gelukkig is het er niet te warm, al zat het er best benauwd zijngambieter schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:21:
Je ziet de Spanjaarden nu kansen krijgen, dat pressen gaat Oranje geen 90 minuten volhouden.
Dat dacht ik ook al. Een paar keer stonden ze met 2 bij 1 man..Aghanim schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:22:
Het lijkt wel of de 3 CV's van NL noet weten wie wie moet dekken.
Spelers die het beter doen dan verwacht: Ron Vlaar
Het is pas 23 minuten.vhal schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:22:
Wat een gatenkaas....
How do you save a random generator ?
Maar hoeveel ballen kan hij nog stoppen? Eentje missen is genoeg...
Vlaar is toch wel goed bezig hier!
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Je hebt gelijk maar is op Diego Costa niet van toepassing.Señor Sjon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:22:
[...]
Nee, omdat je als Europeaan veel gemakkelijker in andere Europese competities kan spelen.
Ook al had hij niet voor Spanje gekozen maar voor Brazilie dan had hij nog steeds gewoon naar Chelsea kunnen gaan omdat hij al lang genoeg in Spanje zit om een dubbel paspoort te krijgen.
Vlaar is goed bezig. Toch houdt ik mijn hart vast voor die Spanjaarden. Die hebben aan een half kansje genoeg, juist als je zelf denkt dat het wel lekker gaat met Nederland.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gelul van de bovenste plank. Je kunt ook een Europees paspoort aanvragen en voor je eigen land uitkomen. Dani Alves is er zo eentje.Señor Sjon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:22:
[...]
Nee, omdat je als Europeaan veel gemakkelijker in andere Europese competities kan spelen.
Waarom moet Cillesen alle ballen naar voren schieten? Die raken we steeds direct kwijt. Opbouw vanuit achter lijkt niet de strategie te zijn helaas. Ik zal er wel weinig verstand van hebben maar ik begrijp zoiets nooit.
Pingel
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Klaar.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
En de eerste geel is binnen.
⏩ PVOutput☀️
tuurlijk
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
En de eerste penalty ook...
⏩ PVOutput☀️
Nja ging langer goed dan ik gedacht had.
Lekker bezig de arbitrage dit toernooi!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat een gelul... Hij raakt die speler niet eens...
Het wordt weer net zo'n duw- en trekpartij als tijdens het vorige WK...
[ Voor 5% gewijzigd door Cartman! op 13-06-2014 21:27 ]
schwalbe vind ik... stapt zelf op De Vrij zn pootje
Daar sta je dan.
⏩ PVOutput☀️
Lol... costa stapt zelf op het been van de vrij...
Hij raakt hem niet! Hij raakt de Vrij! 3 uit 3 verpest door scheidsrechters......
Idd, dat was echt geen penalty...
Dikke schwalbe dus en hij staat er nog wel bovenop, onbegrijpelijk dit.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wtf die laatste herhaling
⏩ PVOutput☀️
De Spanjaarden doen weer Schwalbes...
Die Blatter zal toch niet wraak gaan nemen hè
[ Voor 75% gewijzigd door schwarzenegger op 13-06-2014 21:29 ]
Nu gaan we zien of Nederland echt kan voetballen...
Nog steeds veel lege stoeltjes. De favela's liggen vlakbij, ga dan even de straat op en haal wat mensen het stadion in want dit ziet niet uit.
Enige herhaling waar het erg duidelijk was dat penalty niet terecht is, logische beslissing van de scheidsrechter die dus snel moet oordelen.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.