Ole, Ole, Ole Ole!!!! [Groep B WK2014] Spanje - Nederland

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 43.491 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
13 juni 2014 (21:00)

Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/ESP.png Spanje - Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/NED.pngNederland

Zo, de eerste groepswedstrijd voor Oranje. Gaat het Oranje met de onervaren verdediging en de briljante maar ouder wordende aanvallers verrassen? Gaat Spanje weer een langzaam toernooibegin hebben? Of wordt het een ramp en gaat onze nationale trots kansloos ten onder?

Dit topic is specifiek voor de voorbeschouwing, wedstrijd en naborrel. Houd het netjes :)

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 12-06-2014 22:49 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 15:13
Veel duimen en geluk hebben willen ze een puntje pakken tegen spanje. Winst zit er niet in denk ik zo. Te weinig verdedigende kracht en veel te terughoudend vaak. Ze moeten meer durven vooruit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:02
Kroatië geeft alvast het goede voorbeeld tegen Brazilië, hoewel de scheidsrechter anders beslist bewijst dit wel dat je nooit kansloos bent.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wordt een avondje billenknijpen ben ik bang..

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:45
Vrijdag de 13e en een wedstrijd tegen Spanje..
Hoewel het vertrouwen wel wat meer aan het worden is denk ik nog steeds dat Spanje gaat winnen.. Ligt er een beetje aan of wij ze aan voetballen toe laten komen.

Als je een speler net zo makkelijk de 16 in laat komen zoals tegen Wales gebeurde dan heb je een uitdaging want Spanje maakt het 9 van de 10 keer wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
En in Spanje denken ze: Yes, vrijdag de 13de tegen Nederland!" ;) ?

Misschien wel dat Yes en dan dat tegen Nederland gedeelte.

[ Voor 31% gewijzigd door Fleximex op 13-06-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
Fleximex schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:32:
En in Spanje denken ze: Yes, vrijdag de 13de tegen Nederland!" ;) ?
haha fair enough :p

Nee maar denk wel dat Spanje er een stuk relaxter in gaat dan NL. Sowieso hebben beide ploegen wel druk maar Spanje staat er imho beter voor.
Daarnaast, ookal zegt dat niet heel veel, heeft spanje van de laatste 10 interlands tegen NL er 5 gewonnen en NL maar 4 (1 gelijkspel) maar heeft Spanje een bijna 2x zo hoog doelsaldo

Maar in het verleden behaalde resultaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vrijdag de 13e onzin. Maar Oranje staat in de verdediging met minder ervaren mannetjes, ik hoop dat ze de bal vooral voor houden. En dat er wat minder gemist gaat worden. Robben, je weet wat je moet doen.

Of we winnen of niet, ik hoop in ieder geval een spectaculaire wedstrijd. Liever 4-3 met mooie goals dan 1-0 door een strafschop. Ik pak het bier erbij en ga weer eens ouderwets er voor hangen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Heb er maar weinig vertrouwen in en hoop op een tactische meesterzet van van Gaal. Dus gewoon ineens met je vleugelspelers aan komen zetten in de basis. Dat zou mooi zijn.

Als we voor het "nieuwe" 5-3-2 gaan zijn we imo kansloos tegen de meesters van de kleine ruimte.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Met vleugelspelers ben je juist kansloos. Dan gaat Spanje ongetwijfeld afdwingen dat Robben achter zijn back moet aan lopen. Het had eventueel gekund als je (net als Ajax tegen het verzwakte Barcelona) veel lopers op het middenveld had maar we hebben er dus maar eentje.

442 in een ruit was nog wel beter geweest in mijn ogen maar daar heb je de linkshalf niet echt voor.

[ Voor 16% gewijzigd door D-e-n op 13-06-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Nog maar een paar uurtjes, de spanning begint toch wel toe te nemen hier. Go holland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kansloos ten onder vanavond. Niet alleen door kwaliteit, maar ook doordat er geen echt team staat bij Nederland. Je hebt nooit het idee dat er een ploeg speelt, maar ik zie echt 11 losse spelers wat doen. Nee, 3-0 en douchen.

Aus winnen, Chili is erop of eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34
PWM schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:18:
Kansloos ten onder vanavond. Niet alleen door kwaliteit, maar ook doordat er geen echt team staat bij Nederland. Je hebt nooit het idee dat er een ploeg speelt, maar ik zie echt 11 losse spelers wat doen. Nee, 3-0 en douchen.

Aus winnen, Chili is erop of eronder.
Dat idee heb ik dus ook, andere kant dacht ik dat Brasil de sterren van de hemel zou spelen..
En dat was ook dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vrees ervoor, maar acht ons ook niet volstrekt kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-09 19:50

AcoLyte!

*evil grin*

Geluk zullen wij hard nodig hebben, verwacht dat Spanje met 1-0 wint uiteindelijk. Australië moeten 'we' vervolgens zien te pakken waarna Chili een do or die wedstrijd zal worden. Komt goed. Denk ik.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Voetbal is geen wetenschap. Ajax wint van Man City maar kan vervolgens weer niet winnen van RKC of Heracles. Natuurlijk zijn we tegen landen als Brazilië, Spanje of Argentinië de underdog en rekent niemand ergens op maar dat betekent niet wat we gelijk depressief moeten doen. Zelfs Australië gaat positiever het WK in dan wij zo lijkt het.

We moeten ons niet zo laten opjutten door het negatieve gezeik bij VI. Daar hebben ze sowieso de neiging alles wat Spaans is als onoverwinnelijk te beschouwen. Hoe vaak heeft Gijp al niet geroepen dat Barcelona met 5-0 zou winnen? En achteraf was het vaak anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Niku schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:26:
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vrees ervoor, maar acht ons ook niet volstrekt kansloos.
Dit, ik heb dus ook compleet gemixte gevoelens. Maar we hebben ook een gemixt team(top spelers voorin, kansloose verdediging). Het blijft voetbal en het is moeilijk oordelen voordat de wedstrijd is begonnen. Gister dacht ik ook dat Brasil wel even makkelijk zou winnen, opeens zijn die Kroaten 20 min lang de baas van het veld. Als wij dat ook af kunnen dwingen hebben we genoeg scorend vermogen en kan je best nog wel is verrassend winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

D-e-n schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:29:
Voetbal is geen wetenschap. Ajax wint van Man City maar kan vervolgens weer niet winnen van RKC of Heracles. Natuurlijk zijn we tegen landen als Brazilië, Spanje of Argentinië de underdog en rekent niemand ergens op maar dat betekent niet wat we gelijk depressief moeten doen. Zelfs Australië gaat positiever het WK in dan wij zo lijkt het.

We moeten ons niet zo laten opjutten door het negatieve gezeik bij VI. Daar hebben ze sowieso de neiging alles wat Spaans is als onoverwinnelijk te beschouwen. Hoe vaak heeft Gijp al niet geroepen dat Barcelona met 5-0 zou winnen? En achteraf was het vaak anders.
'We hebben niets te verliezen in Brazilië', blikt Oar vooruit op de website van zijn club. 'De druk ligt volledig bij onze tegenstanders. Wij moeten vooral genieten en de lijn doortrekken die we onder onze bondscoach Ange Postecoglou hebben ingezet. Lukt ons dat, dan denk ik dat wij voor verrassingen kunnen zorgen.'

Bron

oops, ben weer veelte vrolijk topics vol aan het spammen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:35
Ik schat Spanje wel beter in, maar die hebben als Wereldkampioen toch ook meer druk dan het Nederlands elftal en de spelers een langer/zwaarder seizoen gehad.

Misschien valt alles op z'n plek bij Nederland, misschien ook wel niet
Misschien is Spanje z'n openingswedstrijd weer beroerd, misschien ook niet

Krijgt Diego Costa 't op z'n heupen of valt die al na 10/15 minuten geblesseerd uit?
Speelt Nigel de Jong een prima wedstrijd of wordt hij al na 10 minuten met rood van 't veld gestuurd vanwege een elleboog?
Heeft Robben een geniale rush + afronding of krijgt die 2x geel via schwalbes?

Het kwaliteitsverschil is er wel, maar niet enorm, waardoor dit soort factoren gewoon een heel grote invloed zullen hebben op de wedstrijd.

Ja, als ik percentages zou moeten geven is 't waarschijnlijk 50% winst Spanje, 30% gelijkspel, 20% winst Nederland o.i.d., maar het maakt de wedstrijd lastig voorspelbaar.

Ik heb in de wk-pool op 't werk in ieder geval een 0-1 winst voor Nederland gegokt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
Stel je voor dat Nederland gisteren tegen Brazilië moest en dat het zo verliep als met Kroatië.
Tjonge dan ben je echt flauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

rik86 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:45:

Het kwaliteitsverschil is er wel, maar niet enorm,
Nou.. dat valt denk ik vies tegen, Ik denk dat alleen RvP, Sneijder en Robben het niveau van spanje echt in zich hebben. Robbin is vanavond misschien wel de beste speler op het veld. Maar een groot deel van onze spelers komt uit de eredivisie en daar spelen ze, voor dat niveau gewoon goed. Maar die zijn het niet gewend om tegen de kwaliteit van de spelers van Spanje te spelen.

Ik blijf, met Brazilië in het achterhoofd van gister, positief en denk dat we best nog wel is kunnen winnen. Ze moeten als een team het veld op lopen de jongens van oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Leuk cultureel detail: in Spaanstalige landen is niet vrijdag de 13e een ongeluksdag, maar donderdag de 13e. Op basis hiervan wint Spanje dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Ik verwacht een bloedeloze, saaie 0-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Ondanks dat ik verwacht dat we verliezen, denk ik dat er wel kansen liggen.

Spanje is een ploeg die vanuit balbezit met alle linies naar voren schuift, hierdoor zijn ze heel gevoelig voor snelle counters en mochten wij hier met RvP en Robben nu net de perfecte spelers voor hebben.

Verdedigend zal echter bepaald worden hoe Nederland uit deze wedstrijd gaat komen. Ondanks dat we een vrijwel volledig "onbewezen" verdediging hebben, worden ze stuk voor stuk wel als grote talenten gezien en hebben deze spelers zeker wel de mogelijkheid en kwaliteit om boven zichzelf uit te stijgen.

We kunnen dus wel degelijk verrassend goed voor de dag komen, we zullen het vanavond zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Alles is mogelijk vanavond, en een voorspelling doen op deze wedstrijd is heel lastig.

Of een heel erg saaie 0-0, of een afslachting van 3/4-0 of een nipte overwinning voor Nederland als 0-1 of 1-2.

Ben benieuwd hoe het 5-3-2 systeem gaat uitpakken tegen het tikkie-takka voetbal van Spanje, en of spelers als Sneijder, Robben en van Persie niet teveel terug moeten lopen.

De bal is rond en we zullen het vanavond vanzelf wel gaan zien :).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brombeer21
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:05
Zolang Oranje de linies gesloten en dicht bij elkaar kan laten spelen, geloof ik wel in een leuk resultaat.. Als het Spanje echter lukt om onze linies uit elkaar te trekken, dan vrees ik het ergste..

We zullen zien.. Ik heb d'r zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik verwacht 0-2 voor Spanje en anders een saaie 0-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:25

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Kijkend naar de laatste oefenwedstrijd van NL verwacht ik er vrij weinig van. Ik denk dat Spanje sterk genoeg is om door het extreem verdedigende voetbal van NL door te breken.

Tegen iets zwakkere tegenstanders zoals Australië en Chili zie ik het beter werken.

Maar hopelijk heeft Spanje het moeilijk en kunnen we goed counteren, dat zou nice zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

majoh schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:41:
Kijkend naar de laatste oefenwedstrijd van NL verwacht ik er vrij weinig van. Ik denk dat Spanje sterk genoeg is om door het extreem verdedigende voetbal van NL door te breken.

Tegen iets zwakkere tegenstanders zoals Australië en Chili zie ik het beter werken.

Maar hopelijk heeft Spanje het moeilijk en kunnen we goed counteren, dat zou nice zijn :)
Denk dat het systeem het best tot zijn recht komt tegen spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetzelfde kan gezegd worden van Spanje. Die hebben ook niets laten zien de laatste tijd op 1 a 2 wedstrijden na. Tevens hebben ze voorin een nieuwe lopen en hun zwakte ligt duidelijk achterin. Denk dat Nederland Spanje niet hoeft te vrezen hoor, gok zelfs op een overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Het zal wat wezen wanneer het zogenaamde vrijdag de 13e echt zijn zin gaat doen vanavond. Handsbal in de 16 van Ron Vlaar wat lijdt tot een penalty -> 1-0, rode kaart Nigel de Jong en een blessure van Arjen Robben of Robin van Persie...

Nee, aan de ene kant heb ik best vertrouwen in spelers als De Vrij die best goed kan voetballen en natuurlijk moeten we Cillissen ook niet onderschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ik heb een 1-3 voor Nederland in de poule op het werk staan :D. Kan het nooit over mn hart krijgen om Nederland als verliezer te voorspellen.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
GerbenKwakkel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:55:

Nee, aan de ene kant heb ik best vertrouwen in spelers als De Vrij die best goed kan voetballen en natuurlijk moeten we Cillissen ook niet onderschatten.
De Vrij kan niet goed voetballen. Dat kunnen ze geen van allen achterin.
Verdedigen zal prima gaan vanavond, maar in de opbouw gaan ze fouten maken en juist dan krijgen ze een pak op de broek.
macciez schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:55:
Ik heb een 1-3 voor Nederland in de poule op het werk staan :D. Kan het nooit over mn hart krijgen om Nederland als verliezer te voorspellen.
Ik heb er ook moeite mee, maar dit WK zie ik het somber in voor ons, we zijn gewoon niet goed genoeg.

p.s. ik hoop zo ontzettend dat ik geen gelijk heb

[ Voor 30% gewijzigd door kaos001 op 13-06-2014 12:59 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

macciez schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:55:
Ik kan dat dus ook niet; Nederland kampioen, robben topscoorder. Maar 1-3 tegen Spanje is wel heel optimistisch, ik denk dat het 1-2 word in het voordeel van Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
brombeer21 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:18:
Zolang Oranje de linies gesloten en dicht bij elkaar kan laten spelen, geloof ik wel in een leuk resultaat.. Als het Spanje echter lukt om onze linies uit elkaar te trekken, dan vrees ik het ergste..
ik zie het team dus zo uitelkaar vallen, het blok van zes kan of durft niet aan te sluiten en staan onze spitsen op een eiland. dan komt RVP de bal weer halen, staat Robben daar in z'n uppie voorin.

snap echt niet dat mensen het opeens zo zien zitten in dat 5-3-2, sinds wanneer zijn wij nederlanders goed in verdedigen? We zijn Chelsea niet. Zelfs met 10 verdedigers maken we weinig kans. Het is echt hopen dat Spanje een offday heeft..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik gok op een gesloten wedstrijd omdat beide ploegen stiekem tevreden zijn met een puntendeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:55
Ik verwacht eigenlijk een Spanje met veel balbezit, maar weinig echte kansen. Dan gaat Nederland uit zijn rol loop eerste helft. We gaan proberen druk te zetten om iets te forceren. Hierdoor ontstaat er een gat en krijgen we op onze falie met een 1-0 waar een snelle 2-0 na volgt voor Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Coltrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:04:
Ik gok op een gesloten wedstrijd omdat beide ploegen stiekem tevreden zijn met een puntendeling.
Dat betwijfel ik.

Of ze wel of niet tevreden zullen zijn met puntendeling, de eerste groepswedstrijd wil je altijd winnen. Als je die wint en je maakt later in de groep een slippertje zijn de gevolgen te overzien, speel je je eerste wedstrijd gelijk of verlies je 'm zou zo'n slippertje veel grotere gevolgen kunnen hebben, zeker met een ploeg als Chili in je poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanje is wel altijd een ploeg geweest wat in het toernooi moet groeien de poule wedstrijden van ze zijn over het algemeen niet zo heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
kaos- schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:57:
[...]

De Vrij kan niet goed voetballen. Dat kunnen ze geen van allen achterin.
Daar denken ze in het buitenland toch anders over, als alle transfers doorgaan (de complete Feyenoord verdediging) krijgt Feyenoord meer dan 40 miljoen in het laatje. NIet echt bedragen voor voetballer die niets kunnen/voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
als 1 van de 16819595 analytici vandaag, verwacht ik een tomeloos openend NL, met een snelle 1-0 van Robben; daarna herpakt Spanje zich, want inmiddels gewend aan de nieuwe speelstijl van NL, maakt gelijk, ruim voor de rust, NL gooit de deur dicht, de match bloedt volledig dood, en als Spanje 2-1 scoort, laat NL de kopjes volledig hangen, waarop Spanje het werk afmaakt met een 3-1

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
Ik hoop toch nog op een verrassing, 1-0 voor Nederland.

Spanje begint nooit heel sterk in een toernooi en ik hoop dat Spanje ook zo'n toernooi gaat beleven als Nederland 4 jaar terug. Op een gegeven moment is het op en wordt het tijd voor een nieuwe lichting en Spanje is daar wel eens aan toe :) Verder hebben veel van die spanjaarden natuurlijk een extreem zwaar en lang seizoen gehad.

We zijn als Nederlanders altijd negatief voor zo'n toernooi (EK 2008 anyone?)... We moeten niet vergeten dat Nederland op 2012 na (en 2002 omdat we niet meededen) als een van de weinige landen altijd de tweede ronde heeft gehaald van het eindtoernooi.. Volgens mij heeft alleen Duitsland van dat soort cijfers.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

M@cer schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:27:
Ik hoop toch nog op een verrassing, 1-0 voor Nederland.

Spanje begint nooit heel sterk in een toernooi en ik hoop dat Spanje ook zo'n toernooi gaat beleven als Nederland 4 jaar terug. Op een gegeven moment is het op en wordt het tijd voor een nieuwe lichting en Spanje is daar wel eens aan toe :) Verder hebben veel van die spanjaarden natuurlijk een extreem zwaar en lang seizoen gehad.

We zijn als Nederlanders altijd negatief voor zo'n toernooi (EK 2008 anyone?)... We moeten niet vergeten dat Nederland op 2012 na (en 2002 omdat we niet meededen) als een van de weinige landen altijd de tweede ronde heeft gehaald van het eindtoernooi.. Volgens mij heeft alleen Duitsland van dat soort cijfers.
Elk WK waar we gespeeld hebben, zijn we in de volgende ronde gekomen. Hmm las dat vanochtend, kan het nu nergens meer vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 13-06-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Weet je wat nu het leuke is..... dat het wel héél anders kan lopen dan we van te voren allemaal denken :)
Zowel positief als negatief...
Ik hoop alleen niet dat het snel een goal van Spanje is door zo'n flut penalty of zo, met rode kaart voor een Nederlander, dan ga ik echt Bridget Jones maar kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Harribo schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:46:
Weet je wat nu het leuke is..... dat het wel héél anders kan lopen dan we van te voren allemaal denken :)
Zowel positief als negatief...
Ik hoop alleen niet dat het snel een goal van Spanje is door zo'n flut penalty of zo, met rode kaart voor een Nederlander, dan ga ik echt Bridget Jones maar kijken..
Ja maar speculeren is leuk. Een rode kaart is niet erg als deze terecht is(tuurlijk zal ik de scheidsrechter uitschelden). Een penalty zoals gister bij Brasil zou wel echt de wedstrijd kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 18:21

artificial_sun

Mazda Rx7

2-3 spanje speelt tiki taki, wij hakkie tsjakie. Daarom wel een rode kaart :P

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederland verrast Spanje met een ontketende Depay! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Nederland denkt spanje speelt 4-6-0?! dan gaan wij 0-6-4 spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:17

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Mij maakt het niet uit of Spanje of Nederland wint. Ouders Spaans maar hier geboren ;) .Stiekem hoop ik wel winst voor Nederland dat weer wel.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus maakt het je eigenlijk toch wel iets uit toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Vanavond nog relaxt kijken, deze mag je verliezen (maar dus niet met 3 a 4 - 0 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:17

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Als je het zo bekijkt :P

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:20
Spanje heeft 80% balbezit, maar speelt zonder echte spits(en) en NL speelt met een berg verdedigers en komt er niet echt uit. Met een flinke dosis geluk en het eindeloze tikkie takkie zonder resultaat houdt NL de 0, maar zelf scoren doen ze denk ik ook niet. 0-0 wordt de uitslag, mede door het feit dat ze allebei niet de eerste wedstrijd willen verliezen, want de verliezer krijgt het lastig met Chili.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje pech krijgt Spanje veel vrije schoppen iets voor de 16 van Nederland. Moet er niet aan denken maar zie dat zo maar gaan gebeuren. Dan mag Cilessen toch echt wel gaan duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:00:
Nederland verrast Spanje met een ontketende Depay! *O*
Nou daar zeg je wel wat. Depay maar ook zeker Lens zijn spelers die snel zijn en een man kunnen uitspelen. Handig voor de counter maar wat nog belangrijker is, :dat we gevaar van links creëeren.
Robben op rechts, Lens/Depay op rechts.

Lens heeft overigens hele goede statistieken in Oranje, zou het gewoon proberen.

Elke speler die van links gevaar sticht, trekt mensen weer weg bij rvp en Robben

Edit :vorig kampioenschap hadden we Willems op linksachter. Echt het scheelt problemen dat hij er niet bij is

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 13-06-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:59
Het zal een wedstrijd worden met weinig doelpunten. Ben ook bang dat Nederland te defensief zal spelen. En juist daar vind ik ze kwetsbaar. Denk 1-0 spanje. Maar ik zie liever dat van Persie een hattrick maakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Willems :') doe mij toch maar blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb de Oranjebril op, dus het wordt 1-0 door een scherpe counter in de 8ste minuut, dan een uur lang billenknijpen waarbij Spanje zich stukloopt op de Nederlandse verdediging en kans na kans krijgt, gevolgd door een nog scherpere counter en 2-0. Spanje komt terug tot 2-1 drie minuten voor tijd maar de buit is binnen *O*

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:16:
Met een beetje pech krijgt Spanje veel vrije schoppen iets voor de 16 van Nederland. Moet er niet aan denken maar zie dat zo maar gaan gebeuren. Dan mag Cilessen toch echt wel gaan duiken.
Doe maar niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nigel de Jong vermoord gewoon het halve Spaanse team waardoor Spanje aan de wissellimiet komt en met minder spelers moet gaan spelen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:46
Waardeloze keeper sowieso, daar had ik er zelfs nog een paar van gepakt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20

Hoite

Goed verhaal

Het lijkt er een beetje op dat ie de instructie heeft om alleen de ballen die door het midden gaan te pakken.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Joster schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:11:
[...]

Waardeloze keeper sowieso, daar had ik er zelfs nog een paar van gepakt O-)
Hij deed ze best niet.. dat is wel duidelijk. Waarom hij z'n best niet deed, dat is bij niemand helder.
Hoite schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:12:
Het lijkt er een beetje op dat ie de instructie heeft om alleen de ballen die door het midden gaan te pakken.
Dit zou ook kunnen, hij is geen wereld keeper, maar zo slecht is hij ook weer niet.

[ Voor 33% gewijzigd door garriej op 13-06-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Mensen die serieus denken dat hij zijn best niet doet... ;( Het is een training..

Net Huntelaar MK2...het volk schreeuwt en wil iemand anders in het doel en VG heeft er (gelukkig) schijt aan

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 13-06-2014 15:14 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

vhal schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:13:
Mensen die serieus denken dat hij zijn best niet doet... ;( Het is een training..

Net Huntelaar MK2...het volk schreeuw en wil iemand anders in het doel en VG heeft er (gelukkig) schijt aan
Ik heb vertrouwen in cillessen, ik verwacht geen grote foute van zijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat muurtje springt natuurlijk ook van geen meter hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Rijksmuseum ‏@rijksmuseum 1 u Vertaling weergeven
The Dutch can't beat Spain? We did it before... #WorldCup2014 #spaned http://bit.ly/1u1oPrx pic.twitter.com/sC2gyHCmJX

Mooie tweet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Rijksmuseum ‏@rijksmuseum

The Dutch can't beat Spain? We did it before... #WorldCup2014 #spaned
http://bit.ly/1u1oPrx

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BqAsCt_IIAA8uZo.jpg:large
Mooie tweet ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 13-06-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scherp! Maar vrees dat de Spanjaarden ook historisch materiaal te voor schijn kunnen toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Het wordt duidelijk, het is mij duidelijk.

Oranje opent de wedstrijd, heel het oranje legioen brult mee met alle spelers bij de opkomst (al dan niet compleet met juichpak).

De wedstrijd begint spannend en vol kansen aan beide kanten. Spanje raakt de laat en de paal en het nederlandse publiek zit met samengeknepen billen toe te kijken).

De hele wedstrijd wordt het al duidelijk zichtbaar dat spanje de sterkere is, en dat het wachten is tot hun doelpunt valt.

Vlak voor rust, knalt spanje er een doelpunt in, en de nederlanders gaan met hangende schouders de kleedkamer in. De fans zijn timide en stil en de spaanse aanhang gaat uit hun dak.

2e helft:

De nederlandse spelers komen het veld weer op, met hernieuwd enthousiasme, lange tijd gebeurt er helemaal niets en het nederlandse publie wordt stil, een zielig "hup holland hup" klinkt af en toe, maar het publiek gelooft er niet meer in.

Vlak voor tijd krijgen we door een foutje in de spaanse verdediging toch een kans en deze wordt benut door Robben.
1-1

Drie zenuwslopende minuten in de extra tijd jagen de spanjaarden alles op alles, om vervolgens de wedstrijd af te sluiten met een 1-1.

Nederland gelukig, de verkoop van de action winkels gaat morgen 300% omhoog, omdat iedereen ineens oranje autospiegel hoesjes gaat kopen en andere oranje prullaria.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:55
Die spanjaarden zitten allemaal aan de doping joh. Kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht Nederland de rust in gaan met een achterstand van 2 of meer doelpunten dan voorzie ik van Gaal wel het systeem gaan omgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Ben ook wel benieuwd naar de reactie van Van Gaal vanavond wanneer ze toch gewonnen hebben. Vanmiddag las ik al ergens dat in theorie de finale gehaald zou kunnen worden... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

GerbenKwakkel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:07:
Ben ook wel benieuwd naar de reactie van Van Gaal vanavond wanneer ze toch gewonnen hebben. Vanmiddag las ik al ergens dat in theorie de finale gehaald zou kunnen worden...
Eerste worden in de poule en je maakt een prima kans om in de finale te komen! :)F *O* :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:49

RBH

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:46:
[...]

Maar dat muurtje springt natuurlijk ook van geen meter hè.
Muurtjes zullen wel langer zijn dan de gemiddelde speler lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RBH schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:19:
[...]

Muurtjes zullen wel langer zijn dan de gemiddelde speler lijkt me?
Dacht dat niet hoor, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
GerbenKwakkel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:07:
Ben ook wel benieuwd naar de reactie van Van Gaal vanavond wanneer ze toch gewonnen hebben. Vanmiddag las ik al ergens dat in theorie de finale gehaald zou kunnen worden... :')
JUICHEN!!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:50:
Scherp! Maar vrees dat de Spanjaarden ook historisch materiaal te voor schijn kunnen toveren.
Als geschiedenisstudent met een zekere aanleg en interesse in maritieme en militaire geschiedenis kan ik je vertellen dat Spanje beter niet de geschiedeniskaart kan spelen. :+
Op het schilderij kan je de overwinning bij Gibraltar zien waar er weer eens de Spaanse vloot werd gesloopt. Uiteraard in stijl dat er bij een grote marineoverwinning de winnende admiraal geraakt werd door een kanonskogel en stierf. Horatio Nelson kopieerde dat gewoon van de Staatse Vloot. ;)
Er waren er alleen nog meer en nog veel, VEEL ergere maritieme rampen voor Spanje.

Dit blijft mijn favoriet. >:)
Wikipedia: Zeeslag bij Duins

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:17:
[...]

Als geschiedenisstudent met een zekere aanleg en interesse in maritieme en militaire geschiedenis kan ik je vertellen dat Spanje beter niet de geschiedeniskaart kan spelen. :+
Op het schilderij kan je de overwinning bij Gibraltar zien waar er weer eens de Spaanse vloot werd gesloopt. Uiteraard in stijl dat er bij een grote marineoverwinning de winnende admiraal geraakt werd door een kanonskogel en stierf. Horatio Nelson kopieerde dat gewoon van de Staatse Vloot. ;)
Er waren er alleen nog meer en nog veel, VEEL ergere maritieme rampen voor Spanje.

Dit blijft mijn favoriet. >:)
Wikipedia: Zeeslag bij Duins
Kijk, dat geeft de burger moed! d:)b :)F *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wou007
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-06 16:46
2-1 voor Spanje. Oranje heeft nog niet veel goeds laten zien in aanloop van dit toernooi. Ik hoop natuurlijk op beter maar ik vrees 2-0 of erger als wij niet de openingstreffer kunnen maken, omdat anders de hoop bij de spelers volledig weg is.

Ik ben slecht in wedstrijden voorspellen dus ik hoop bij deze ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ron Jans had net wel een goed punt. Gaat er niet zozeer om of Spanje veel beter is, maar met welke instelling onze verdediging speelt tegen ze. Als ze als bange poesjes met vol respect voor de tegenstander spelen dan gaat het hem niet worden. Als ze vol bluf spelen, met een mes tussen de tanden, dan is niets onmogelijk tegen Spanje..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Grote kans dat Oranje zoals altijd pas wakker wordt in de laatste 10 minuten, ik laat me verrassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Voor mijn gevoel kan het vanavond echt alle kanten op. Van kansloos verliezen van een oppermachtig Spanje tot een onverwachte zege van een verrassend goed Nederland en alles daar tussenin zoals een saaie 0-0 of een super spannende 2-2. Ik weet het gewoon echt niet en ga dus vol verwachting kijken straks.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben "bang" dat de spelers an sich met (zelf)vertrouwen beginnen aan de wedstrijd, maar van het padje raken bij een (vroege) 1-0. En dan zou het zomaar 4-0 kunnen worden.

Ik denk... 3-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maggoo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10-2020
Het systeem is eindelijk bijna goed, pleit er al een jaartje of 20 voor:P, maar helaas is het materiaal gewoon bedroevend, daar helpt geen systeem tegen. Op basis van de krachtsverhoudingen hou ik het op 5-1, een keiharde afstraffing met koddige fouten, maar op basis van het idee van toernooivoetbal denk ik dat Spanje het bij 2-0 wel allemaal prima vindt. Janmaat en Robben zullen ieder op hun eigen wijze prima spelen, de Jong en Sneijder zullen compleet door de mand vallen, en Guzman zal denk ik positief verrassen.

Nederland zal kansloos ten onder gaan omdat de 3 centrale verdedigers geen idee hebben hoe te dekken in dit systeem, omdat Sneijder weer veel te ver naar voren gaat spelen en er dus weer geen middenveld is, en omdat de backs of niet voldoende power hebben om op te komen (Blind), of omdat hun posities bij opkomen niet goed opgevuld worden door het middenveld.

Zelf had ik Sneijder absoluut op de bank gezet, Lens ingebracht en van Persie iets naar achteren gehaald, en Janmaat en een sterke jongen op links een metertje of 30 meer naar voren opgesteld. Dan krijg je een 3-5-2, wat tegen het beste middenveld ooit een iets gezonder veldverdeling oplevert. Nu krijg je dus 1 Spaanse spits tegen 5 verdedigers, en maar naar achteren lopen.

Het moge duidelijk zijn, ik heb er weinig vertrouwen in, maar wel veel zin in het toernooi. Prettige wedstrijd iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 16:13

Quad

Doof

Wat doet die hond in de studio bij Studio Brasil?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dat is Messi :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Wat waren we dichtbij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 21:53
Ik kijk gewoon liever de reclame op RTL7. Kan die beelden echt niet meer zien :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 16:13

Quad

Doof

Was een pijnlijk filmpje. ;(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Iemand al een stream bij de Nos gesignaleerd, waarbij de radio ingeschakeld kan worden? Heeft ooit gekund.

Heeft die schildpad nog gezwommen???

[ Voor 15% gewijzigd door Sjah op 13-06-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

De NOS doet ook weer hip mee met "Here comes the nighttime" :z

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:32
De laatste 4 WK wedstrijden van Spanje waren 1-0.

Overigens kunnen we niet winnen. Van Praag heeft geklaagd over Blatter. Met de scheidsrechters tot nu toe kan je dan niet winnen. :+

Edit: wel erg leeg zeg. :X
Suf gedoe met de uit en thuistenues. Wij spelen uit dus blauw, maar lijkt te veel op rood (wut?). Aangezien Spanje als uittenue ook blauw heeft, spelen ze nu in het wit... Als we nou gewoon Oranje tegen Blauw hadden gedaan, waren er geen tig tenues nodig.

[ Voor 43% gewijzigd door Señor Sjon op 13-06-2014 20:54 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Señor Sjon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:49:
De laatste 4 WK wedstrijden van Spanje waren 1-0.

Overigens kunnen we niet winnen. Van Praag heeft geklaagd over Blatter. Met de scheidsrechters tot nu toe kan je dan niet winnen. :+
Oh sh*t. :P
Hopen dat van Praag ook even de scheids heeft omgekocht buiten Blatter om. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Vrij veel lege stoeltjes in het stadion. Ik neem aan dat die mensen vast zitten in het verkeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:48
Sterkte allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Gaat lekker met het zingen van het Wilhelmus. :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je kan ook wel de maat aanhouden hoor. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:56:
Vrij veel lege stoeltjes in het stadion. Ik neem aan dat die mensen vast zitten in het verkeer?
Ja, in Haarlem.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.