How do you save a random generator ?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Reden te meer dat er ook een video ref bij dit soort toernooien moet zijn!Quad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:29:
Enige herhaling waar het erg duidelijk was dat penalty niet terecht is, logische beslissing van de scheidsrechter die dus snel moet oordelen.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Tenzij je zeker weet dat het Penal is hoor je hem niet te geven.Quad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:29:
Enige herhaling waar het erg duidelijk was dat penalty niet terecht is, logische beslissing van de scheidsrechter die dus snel moet oordelen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het is geen jurysport.mad-dog schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:30:
Buiten dat die penalty onterecht was is de voorsprong wel verdiend. Eerste paar minuten waren veelbelovend, maar daarna zakte het in als pudding
De Guzman speelt niet best, veel te laks en langzaam.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En dan ook gewoon alle spelers. Kijken wie er na 90 minuten nog rechtdoor kunnen lopen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Je kunt ook stellen dat NL aanvallend er niks van bakt en verdedigend dramatisch is, ondanks het overwicht qua aantal verdedigers.Señor Sjon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:30:
Wat ik al zei... NL kan dit nooit winnen. Guzman gratis geel, buitelende Spanjaarden en gratis penalty. Ik wel hockey kijken. Tenminste een videoref.
Precies uit het oogpunt van de scheids, gewoon weer slecht dus.Quad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:29:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zelf dacht zelf in eerste instantie ook gewoon dat het terecht was. Volgens mij op positie van scheidsrechter zou je ook zeggen dat hij hem meeneemt.andries.t.net schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:31:
[...]
Tenzij je zeker weet dat het Penal is hoor je hem niet te geven.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Voorsprong is pas verdiend als de bal in overeenstemming met de regels in het net verdwenen is.mad-dog schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:30:
Buiten dat die penalty onterecht was is de voorsprong wel verdiend. Eerste paar minuten waren veelbelovend, maar daarna zakte het in als pudding
Aangezien Spanje dat nog niet gedaan had, staan ze dus ook niet verdiend voor.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wat zeg jij nouenchion schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:33:
[...]
Voorsprong is pas verdiend als de bal in overeenstemming met de regels in het net verdwenen is.
Aangezien Spanje dat nog niet gedaan had, hadden ze dus ook niet verdiend voorgestaan.

Vroeger werkte het zo ja, vroeger....
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
⏩ PVOutput☀️
Welke vrij nutteloos is als de scheids zoals in de vorige wedstrijd de goals afkeurd vanwege buitenspel welke er niet was.ctrlaltdelbe schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:33:
Gelukkig hebben we doellijntechnologie!
Misschien verklaard dat de afgekeurde goals bij Mexico, ze weten niet wat buitenspel is.Mosin schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:35:
Worden scheidsrechters tegenwoordig opgeleid bij de hoge school voor vrouwens of.. ?
⏩ PVOutput☀️
Tja, die Spanjool doet het wel meesterlijk.Mosin schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:35:
Worden scheidsrechters tegenwoordig opgeleid bij de hoge school voor vrouwens of.. ?
Gelukkig worden dit soort uitspraken steeds zeldzamer.Mosin schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:35:
Nederland krijgt nog steeds kansjes. Hij hoeft voorlopig nog maar één keer goed te vallen en we 'leven' weer.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
+1Fiber schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:38:
Kunnen we nu weer ophouden over de scheids en het weer over voetbal gaan hebben...?
Nederland krijgt nog steeds kansjes. Hij hoeft voorlopig nog maar één keer goed te vallen en we 'leven' weer.
Natuurlijk krijgen ze kansjes, maar ermee omgaan kunnen ze ook niet echt.Fiber schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:38:
Kunnen we nu weer ophouden over de scheids en het weer over voetbal gaan hebben...?
⏩ PVOutput☀️
Wedden op uitslagen gaat veel geld in om, er moet wel geld verdiend worden natuurlijk.mad-dog schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:37:
Ik snap gewoon niet dat er in een sport waar zo vreselijk veel geld in omgaat er geen videoscheidsrechter is zoals in het hockey. Die heeft zich in die sport inmiddels wel bewezen
Burp
Ik ook, ik ga eens bij Canvas buurtensupreme tweaker schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:40:
Slechtste man in het stadion is de commentator trouwens. Wat een bittere armoede altijd bij de NOS
Waarschijnlijk heb je het omgedraaid. Omdat veel geld, geen videoscheidsrechters.mad-dog schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:37:
Ik snap gewoon niet dat er in een sport waar zo vreselijk veel geld in omgaat er geen videoscheidsrechter is zoals in het hockey. Die heeft zich in die sport inmiddels wel bewezen
Als Sneijder of Robben naar voren gaan dan moet hij wel absurd veel meters maken om door hun aangespeeld te worden.
Je gelooft het zelf? Spanje gaat dit niet meer weggeven hoor.Fiber schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:38:
Als je FIFA gewend bent is dit een verademingsupreme tweaker schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:40:
Slechtste man in het stadion is de commentator trouwens. Wat een bittere armoede altijd bij de NOS
"hij zet een tackle in"
Liever Evert dan Snoeks!NickThissen schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:41:
[...]
Als je FIFA gewend bent is dit een verademing
"hij zet een tackle in"
Burp
Ik vind het wel mooi, niet altijd even netjes, maar het zijn tenminste wel echte kerels en niet van die ballerina's zoals in veel teams rond huppelen.
⏩ PVOutput☀️
Hebben die Jeroen Gruter dan geleend vanavond?mad-dog schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:43:
Ik ben weer bij NOS, Canvas is nog erger...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is een parodie op voetbal dit wk. Er zijn wel vaker discutabele beslissingen genomen, maar nu is echt elke uitslag vooraf vastgesteld.Vos schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:41:
Die kaarten zijn toch een grap? Er valt zo nog wel rood.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gaan we schelden ?
Maar idd NOS mag wel eens in de leer bij andere kanalen zoals de BBC en Eurosport enzzz..., om wat variatie/creativiteit bij te leren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
⏩ PVOutput☀️
Burp
Bedankt cillissen en bedankt blind!!
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Wat een wereldgoal.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
U zei?Mosin schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:13:
Die blind kan alleen maar terug spelen of.. ?
Het is pas 45 minuten.Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:44:
Die was erg mooi. Eindelijk voegt hij iets toe.
Dit topic is gesloten.