En respect voor Blind, wat een pass.
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 13-06-2014 21:48 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PSN: Finally_Chris
En wij hebben daar 1 vanph4ge schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:46:
De eerste keer dat Blind een bal naar voren speelt, wat een heerlijke bal. Maar er zijn ook maar een spitsen ter wereld die zo'n bal kunnen maken.

Tot die goal was hij vrij onzichtbaar en het is niet zo alsof hij de vorige toernooien wel echt iets toevoegde.
Daarom ben ik toch wel een beetje verrast hierdoor.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Intussen schenk ik me nog maar eens een stevige borrel in.
Burp
Dat zijn spitsen wel vaker, maar hebben maar 1 moment nodigDeadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:47:
[...]
Tot die goal was hij vrij onzichtbaar en het is niet zo alsof hij de vorige toernooien wel echt iets toevoegde.
PSN: speedrazor3
Ehm Blind speelde al een keer of vijf zes de lange bal. Lijkt wel een opdracht. Die Indi (?) is wel de zwakke schakel vandaag. Moet vervangen worden door een minder zenuwachtig iemand die iets opbouwender uit de voeten kan.ph4ge schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:46:
De eerste keer dat Blind een bal naar voren speelt, wat een heerlijke bal. Maar er zijn ook maar een spitsen ter wereld die zo'n bal kunnen maken.
Nu die verdediging in de 2e helft op orde krijgen en dat gelijke spel moet eruit te slepen zijn.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En toch is hij topscorer...Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:47:
[...]
Smiling as the shit comes down...
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij laat zich wel makkelijk verschalken want die Spanjaarden vallen bij elk duwtje om... tis altijd door een duwtje of een wat ruw blok dus op zich wel terecht, maar ik heb geen ernstige dingen gezien en in een aantal gevallen lopen de Spanjaarden er gewoon echt tegenaan... De Vrije bijvoorbeeld.Coltrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:50:
Nee, scheids floot perfect, afgezien van de penaltyfase.
Ik vind het ook geen mooie wedstrijd, veel balverlies voor Nederland en Spanje oogt rommelig... de laatste 5 minuten werd er pas een beetje leuk gevoetbald, eerst die prachtige pass van Spanje en die super counter van Nederland.
[ Voor 33% gewijzigd door MicGlou op 13-06-2014 21:57 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt, wel oppassen met kappende en draaiende Spanjaarden. Zoals Costa probeerde.Leon Zwiers schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:53:
We mogen trouwens Ron Vlaar wel dankbaar zijn, die staat een partij goed te spelen zeg!
[ Voor 10% gewijzigd door Chris Smoove op 13-06-2014 21:54 ]
Nou dit was anders ook geen penalty volgens mij...Chris Smoove schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:54:
Deze scheids doet het tenminste beter dan de vorige 2.
[ Voor 70% gewijzigd door ik222 op 13-06-2014 21:55 ]
sjonge jonge jonge ..... of ze rennen tegen iemand aan of ze vallen weer eens en staan weer te huilen.
[ Voor 6% gewijzigd door powerboat op 13-06-2014 21:55 ]
Johan Boskamp en Jan Mulder zijn beter...?blobber schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:52:
Schitterende goal, kippenvel, jammer van die pingel, ik ben trouwens op belgië gaan kijken, die nl commentator is vreselijk.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die geven alleen commentaar in de rust en voor- en nabeschouwing.
Die pingel had hij ook bijna...gambieter schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:53:
Ik ben altijd tegen de keuze voor Cilissen geweest, maar erg belangrijke redding net voor de goal van Van Persie. Tot nu toe doet hij het gewoon goed
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die doen niet het commentaar. Maar het commentaar op canvas is nog erger dan dat van Frank snoeks
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ja dat klopt en toch klopt wat ik poste ook.
Hij maakt goals, maar op de belangrijke momenten laat hij het te vaak niet zien bij Oranje.
Nu maakt hij wel op een zeer belangrijk moment de goal (en ook nog een zeer mooie) maar ik kijk iets verder dan alleen naar vandaag.
Ik denk dat opvangen zoals we nu doen slimmer is, maar we laten teveel ruimte in de rug vallen en staan niet goed op 1 rij met 3 man (wat een nadeel is van met 3 CV's te spelen).DenniZ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:57:
De Vrij eruit, Clasie erbij. Extra man op het middenveld om die lopende mensen te neutraliseren.
En als je dan toch een CV wil opofferen, gooi dan BMI eruit
Burp
Hij is het *absoluut* niet eens met Jan Mulder en heeft het steeds over Jantje, hehehe.
De Vrij heeft geel.supreme tweaker schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:59:
[...]
Ik denk dat opvangen zoals we nu doen slimmer is, maar we laten teveel ruimte in de rug vallen en staan niet goed op 1 rij met 3 man (wat een nadeel is van met 3 CV's te spelen).
En als je dan toch een CV wil opofferen, gooi dan BMI eruit
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Je kan De Guzman niet laten staan, die pakt nog een gele. Is vaak te laat en heeft te veel balverlies.DenniZ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:57:
De Vrij eruit, Clasie erbij. Extra man op het middenveld om die lopende mensen te neutraliseren.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Spanje is al aardig los aan het gaan hoorDr. Strangelove schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:00:
Van Persie en Blind redden met deze goal de reputatie van Oranje, want het is pover verder. Hou mijn hart vast voor de tweede helft als Spanje echt losgaat.
Dat is waar, die moet (ook) gewisseld worden.Vos schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:00:
[...]
Je kan De Guzman niet laten staan, die pakt nog een gele. Is vaak te laat en heeft te veel balverlies.
De laatste keer dat ik in de voetbalreglementen keek was een goal nog altijd het belangrijkste om een wedstrijd te winnen... ik denk dat jij bedoelt dat hij niet veel 'mooie' goals maakt voor Oranje zoals hij wel vaak in clubverband laat zien, anders begrijp ik je echt niet helemaal.Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:58:
[...]
Ja dat klopt en toch klopt wat ik poste ook.
Hij maakt goals, maar op de belangrijke momenten laat hij het te vaak niet zien bij Oranje.
Nu maakt hij wel op een zeer belangrijk moment de goal (en ook nog een zeer mooie) maar ik kijk iets verder dan alleen naar vandaag.
Heeft hij nu toch een beetje goed gemaakt? Bijzonder mooie kopbal... wss de mooiste van het toernooi, deze komt zo uit het boekje.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ja dat zei die kerel bij Canvas, ik snapte hem ook al niet.Fiber schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:01:
Had De Jong ook rood moeten hebben? Heb het even gemist denk ik...
Of bedoelt hij misschien De Guzman (gussman volgens Boskamp)
Euh nee?Fiber schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:01:
Had De Jong ook rood moeten hebben? Heb het even gemist denk ik...
PSN: speedrazor3
Zeker niet, leek meer optelsom van de overige overtredingen van anderen.D-e-n schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:04:
Die eerste overtreding van de Guzman was overigens geen kaart wat mij betreft
Altijd meer, anders gewoon het vliegtuig terug naar huis... berusten is geen winnaarsmentaliteit!Fiber schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:03:
Gaan we tekenen voor deze 1-1 of willen we meer...?
[ Voor 21% gewijzigd door MicGlou op 13-06-2014 22:06 ]
Nee ik heb het over de belangrijke momenten.MicGlou schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:02:
[...]
De laatste keer dat ik in de voetbalreglementen keek was een goal nog altijd het belangrijkste om een wedstrijd te winnen... ik denk dat jij bedoelt dat hij niet veel 'mooie' goals maakt voor Oranje zoals hij wel vaak in clubverband laat zien, anders begrijp ik je echt niet helemaal.
Heeft hij nu toch een beetje goed gemaakt? Bijzonder mooie kopbal... wss de mooiste van het toernooi, deze komt zo uit het boekje.
Hij is zoals je al zei topscorer van Oranje maar die goals maakt hij veelal tegen kleine landen en op momenten/wedstrijden waar het niet echt belangrijk is. Bijvoorbeeld hij maakt de 3-0 of in een verloren wedstrijd waarin je met 3-0 achter staat maakt hij de 3-1.
Ja ze tellen allemaal maar zijn niet echt belangrijk.
Op de momenten waar de goals hard nodig zijn laat hij het toch wel afweten.
Nu was de goal ook broodnodig (vooral zo vlak voor rust) en maakt hij de goal.
Dat bedoel ik met belangrijke goals.
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 13-06-2014 22:07 ]
Meer !mrjraider schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:05:
Willen we meer of minder doelpunten door nederland
Maar ik krijg het spaans benauwd.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Verwijderd
(gezien Spanje "officieel" thuis speelt)
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2014 22:10 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Schiet ie hem er zomaar in
★ What does that mean? ★
Dit topic is gesloten.