This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb gezegd... als Nederland van Spanje wint dan maken we serieus kans op de titel. Ik begin er steeds meer in te geloven!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Inderdaad, wat een wereld linksback!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
★ What does that mean? ★
PSN: Finally_Chris
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 18% gewijzigd door Mrjraider op 13-06-2014 22:12 ]
⏩ PVOutput☀️
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

⏩ PVOutput☀️
10+CR1691 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:13:
Bruno laat zich niet gek maken door zo'n dwaas.
don't mistake lack of talent for genius.
Niks aan de hand, voetballen!
Burp
Was duidelijk een geval van uitlokking.Chris Smoove schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:13:
Geeft ie martins de schuld
Costa overdreef ook bij die penalty.Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:13:
Ja het was een kopstoot maar BMI overdrijft wel een beetje.
⏩ PVOutput☀️
Zolang Nederland maar wint boeit het me allemaal geen reet...Chris Smoove schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:14:
Goede refs deze 3 wedstrijden.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
This too shall pass
Nee, tegen GUUS...Quad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:15:
Doet me denken aan het ek paar jaar geleden, goed spelen in de poule fase en afgaan tegen Rusland.
Laten wij die nu na het wk tot het ek hebben.
⏩ PVOutput☀️
als het werkt is het toch goedSallin schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:16:
Wel weer typisch Robben, kappen en schieten. Beetje doorzichtig eigenlijk
Dat waren echt prachtige wedstrijden (die in de poule).Quad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:15:
Doet me denken aan het ek paar jaar geleden, goed spelen in de poule fase en afgaan tegen Rusland.
Maar een afgang als zoals tegen Rusland zal v. Gaal niet gebeuren denk ik.
Want in die pot tegen Rusland was het denk ik toch wel v. Basten die niet in staat was te reageren tegen de tactiek van Rusland en in het veld stonden geen spelers die in staat waren de lijn uit te zetten.
This too shall pass
Ik snap ook nooit waarom die beperkte stijf-linkse voetballer altijd zo opgehemeld wordt.Sallin schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:16:
Wel weer typisch Robben, kappen en schieten. Beetje doorzichtig eigenlijk
AAH, was het bijna beslist.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ach zo blijft het nog spannend.andries.t.net schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:18:
[...]
Ik snap ook nooit waarom die beperkte stijf-linkse voetballer altijd zo opgehemeld wordt.![]()
AAH, was het bijna beslist.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Van Gaal - hoe zeer hij ook een hork mag lijken - is wel toch een topcoach.
Guzman moet er wel af, want die gaat óf rood pakken, óf fouten maken om rood te vermijden...
Edit: O, Van Gaal heeft mijn SMS'je geleze,
[ Voor 10% gewijzigd door Coltrui op 13-06-2014 22:19 ]

[ Voor 16% gewijzigd door Chris Smoove op 13-06-2014 22:20 ]
⏩ PVOutput☀️
Toch houdt ik mijn hart vast voor die vlijmscherpe Spaanse 'counters'...
Leuk, een aanvallende wissel van Nederland! En van Spanje.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Burp
PSN: speedrazor3
En De Vrij kon er niks van?
Ik vind v. Gaal een hork (en erger) maar het is gewoon een top coach, denk niet dat iemand dat zal ontkennen.Coltrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:19:
Hey, waar is jullie negativisme heen?
Van Gaal - hoe zeer hij ook een hork mag lijken - is wel toch een topcoach.
Guzman moet er wel af, want die gaat óf rood pakken, óf fouten maken om rood te vermijden...
Alhoewel ik wel mijn twijfels heb of het wel een goede bondscoach is, omdat ik juist people management zijn zwakke kant vind.
En we moeten niet te vroeg juichen omdat het nu goed gaat. Want we hebben nog een lange weg te gaan.
Ik vraag me af of deze tactiek (een station overslaan en de lange bal op een diepe speler) ook goed werkt tegen een ploeg zoals Australie.
3-1. Dat was het denk ik dan.
Burp
Maar wtf is er met Spanje aan de hand? Die presteren toch echt ondermaats voor hun kunnen... Nederland 2e helft heel anders dan eerste helft, spelen veel slimmer ineens. Tot nu toe lijkt die 2e helft een compleet andere wedstrijd dan de 1e helft.
[ Voor 69% gewijzigd door MicGlou op 13-06-2014 22:26 ]
Dit topic is gesloten.