Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
STEEL NOOIT ONZE WK BEKER.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: Finally_Chris
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Het is pas 66 minuten.Fiber schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:22:
Nu affluiten. Is het al tijd?
How do you save a random generator ?
⏩ PVOutput☀️
Burp
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
En dan Spanje en Nederland allebei door uit de poule.
En dan in de finale weer Spanje - Nederland
En dan gewoon weer er overheen!

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
do iitgambieter schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:24:
* gambieter hernoemt dit topic tot "WTF is happening????"
[ Voor 86% gewijzigd door Mosin op 13-06-2014 22:25 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Denk ook dat ze het nog moeilijk gaan krijgen.Fiber schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:26:
Dit Spanje gaat ook niet van Chili winnen denk ik...
Ja Nederland doet het beter dan verwacht maar Spanje valt ook vies tegen.
Hij had het vast graag anders gedaan... Maar als het meer dan een meter is valt dat nogal opQuad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:26:
Wat een pech dat die grensrechter het nu wel goed ziet.
Wat je zegtColtrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:27:
Als het zo blijft ga ik jullie Noorderbuurtjes nog bedanken. 100 * 5.20 is veel geld
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
⏩ PVOutput☀️
Als hij straks maar niet gaat schreeuwen op het Museumplein...: Wij zijn de beste...Sallin schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:28:
Kudo's voor van Gaal.

Kwart finale zou voor mij al genoeg zijn.CR1691 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:28:
Nee dat mag pas als die met die cup naar huis komt. Mag hij ook schreeuwen dat hij de allerbeste van de wereld is. Heerlijke tv.
WK winnen zou prachtig zijn enzo maar als je me vorige maand gevraagd had wat mijn verwachtingen waren dan had ik gezegd dat we de poule niet zouden overleven.
ahhahahahahahahahahahahah
goalllllllllllllllllllllllllllllll
Float like a butterfly, sting like a bee.

⏩ PVOutput☀️
[ Voor 4% gewijzigd door BioHazard op 13-06-2014 22:30 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Chris Smoove op 13-06-2014 22:31 ]
Hoe vet gaat de kop in de Telegraaf worden...?Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:30:
Ik zie de Spaanse tabloits al voor me, ... oh boy, die laten niets heel van hun eftal
[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 13-06-2014 22:31 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Fox op 13-06-2014 22:32 ]
Dit topic is gesloten.