Fransje Bauer zei dat ze met 3-0 gaan winnen en Gijp zei dat als dat gebeurt dan mag hij anderhalf uur gaan zingen.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dat doen ze hier nu ook. Zijn ze nu opeens wel geintegreerd....
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Op BBC volgens Thierry Henry is het Blind.Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:53:
Wie was MoM?
Ik zit te twijfel tussen Blind en v. Persie.
Haha, Johan Derksen zit in een hoekje te huilen!
Volgens mij wel.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:52:
Was blauw nou Spanje?
Maarja als we de volgende 2 wedstrijden winnen kunnen we nog net door als het doelsaldo gunstig is.
Het is pas de 1e wedstrijd.
How do you save a random generator ?
Verwijderd
https://decorrespondent.n...aan/113398397200-d96bf25cctrlaltdelbe schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:54:
Oh god...oh god...die Van Gaal gaat echt ondraaglijk(er) irritant(er) worden.
Misschien wekt hij soms een arrogante indruk, maar ik twijfel er niet aan dat hij het beste voor zijn spelers wil.
Hebben nou alle voetballers tattoos?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Vast wel. Iets met mode en trends enzo.
Mulder die tijdens de rust nog van jetje gaf op de Belg, moet ook schaamtelijk zijn kar keren. Pijnlijk.
Volgens mijn Spaanse collega die ik even via de SMS aan het jennen was: winnen wij het WK, zij zijn te oud. Sportieve verliezers dus die Spanjaarden.
Duiveltjes, jullie gaan die poel wel door. Hopen voor jullie dat het niet Oranje als tegenstander word voor jullie.Coltrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:53:
Zo buurtjes, van harte gefeliciteerd! Ik heb genoten van deze wedstrijd en jullie posts
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Willen de doemdenkers zich ff melden
Ugh en Mulder steekt de veren weer op zijn goed. Meh. Kunnen jullie die niet komen ophalen? Wij Belgen willen 'm niet meer.
Die commentator ook: de reserves vinden dit heerlijk, weten ze waar ze aan toe zijn

Van Gaal gaat nog terechter het journaille op z'n plek zettenctrlaltdelbe schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:54:
Oh god...oh god...die Van Gaal gaat echt ondraaglijk(er) irritant(er) worden.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Wat denk je waarom hij nu in Belgie zit? Bij de NOS willen ze hem niet.ctrlaltdelbe schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:57:
Ugh en Mulder steekt de veren weer op zijn goed. Meh. Kunnen jullie die niet komen ophalen? Wij Belgen willen 'm niet meer.
En Mulder is altijd ondragelijk wanneer hij voor de camera zit.
De reserve spelers zijn nog blijer dan wij
Hoop dat die erin blijft, zo hekel aan die vieze vent.sevinc schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:56:
haha johan derksen heeft het moeilijk mooii

Maar zullen vast hoop niet met me eens zijn.
Die zijn er niet meer, die zijn allang overgelopen, kenmerk van doemdenken als het ineens goed gaat.
[ Voor 32% gewijzigd door mad_max234 op 13-06-2014 23:00 ]
En dan heb ik nu spijt dat ik ben thuisgebleven
Kon nog eens gevaarlijk voor Spanje worden, Chili en Australië ruiken natuurlijk bloed.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dus waar pissen ze zich nu harder in de broek van het lachen en de ansgt, Chili of Australië?
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-06-2014 23:00 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Australië heeft wel een betere keeper dan SpanjeDanielWW2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:59:
Dus waar pissen ze zich nu harder in de broek, Chili of Australië?
Mooi hoe iedereen (landen) daar gewoon door elkaar zit en gedag zegt na de wedstrijd.
Hier moeten er hekken tussen en wordt de tent afgebroken.

hello.
Op het werk had ik 2-1 voor Spanje ingevuld.
Ik denk niet dat iemand (die gezond is) deze uitslag verwacht had.
De een stijgt boven zich uit en de ander zakt en diep en diep door de ondergrens.
In de 1e helft deed Spanje het goed (niet top maar haalde wel een aardig niveau).
Maar in de 2e helft zakte dat beetje dat er was bij Spanje echt volledig weg.
Ik bemerk overenthousiasme!DanielWW2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:57:
[...]
Duiveltjes, jullie gaan die poel wel door. Hopen voor jullie dat het niet Oranje als tegenstander word voor jullie.
Nee, serieus, ik heb de negatieve tendens hier gevoeld t.o.v. Oranje en heb dat nooit echt begrepen. NL wint een match en nu worden jullie wereldkampioen?
Check trouwens voor de gein eens de uitslagen van onderlinge clashes, dan zie je dat NL de laatste keer won in 1998 - dat is 16 jaar geleden
Hoe gaaf zou het zijn als je dit hier ook zo kunt doen... misschien dat ik dan ook eens een wedstrijd zou willen bezoeken.max schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:00:
Hhaa die torres, hij maakt weer een torresje.
Haha prachtig, geen stem meer over!! OMG
Vandaag en morgen genieten, dan weer focus!
Vandaag en morgen genieten, dan weer focus!
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 13-06-2014 23:02 ]
Iedere wedstrijd die we in 1998 wonnen is 16 jaar geleden...gekke belgen ookColtrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:01:
[...]
Check trouwens voor de gein eens de uitslagen van onderlinge clashes, dan zie je dat NL de laatste keer won in 1998 - dat is 16 jaar geleden![]()
O kijk, een Bruggeling?ctrlaltdelbe schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:00:
[...]
Australië heeft wel een betere keeper dan SpanjeStukken beter.
Aussies never piss their pants, because they`re Aussies.DanielWW2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:59:
Dus waar pissen ze zich nu harder in de broek van het lachen en de ansgt, Chili of Australië?
Gaat overigens imho ook een hele leuke wedstrijd worden.
How do you save a random generator ?
Ik heb een speler gemist vanavond, Sneijder.
⏩ PVOutput☀️
Nee. De volgende wedstrijd verliezen. Dan weer de beentjes op de grond.Leon Zwiers schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:01:
Zo nu weer beide benen op de grond voor de andere wedstrijden
Maar boeien! Gewonnen van Spanje

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Nee die is gewoon klein.Quad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:02:
Ik heb een speler gemist vanavond, Sneijder.
Slechts 4 jaar te laat.
Maar goed, beter laat dan nooit. 
Keurig gespeeld, zeker de tweede helft. Als ze zo blijven doorgaan zit er nog wat leuks in het vat!
En die droeftoeters die rond rijden in hun autootjes... jachtgeweer erdoor... mafkezen
Na de winst in de finale, dan mag je los...
Keurig gespeeld, zeker de tweede helft. Als ze zo blijven doorgaan zit er nog wat leuks in het vat!
En die droeftoeters die rond rijden in hun autootjes... jachtgeweer erdoor... mafkezen
[ Voor 7% gewijzigd door Bastien op 13-06-2014 23:03 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ach ja statistieken... dat is niet hetzelfde team als er nu staat. Buiten dat... Nederland heeft ook al tientallen jaren de eerste wedstrijd op een groot toernooi niet verloren... dus wat dat betreft maakt Spanje geen kansColtrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:01:
[...]
Ik bemerk overenthousiasme!
Nee, serieus, ik heb de negatieve tendens hier gevoeld t.o.v. Oranje en heb dat nooit echt begrepen. NL wint een match en nu worden jullie wereldkampioen?
Check trouwens voor de gein eens de uitslagen van onderlinge clashes, dan zie je dat NL de laatste keer won in 1998 - dat is 16 jaar geleden![]()
Wat een geweldige wedstrijd...
Dit plaatje beschrijft deze wedstrijd wel goed; https://pbs.twimg.com/media/BqCeOPACMAAXcbd.jpg
Dit plaatje beschrijft deze wedstrijd wel goed; https://pbs.twimg.com/media/BqCeOPACMAAXcbd.jpg
[ Voor 22% gewijzigd door oscarw op 13-06-2014 23:04 ]
Idd, bij gelijke stand geeft het doelsaldo de doorslag.Quad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:59:
Kon nog eens gevaarlijk voor Spanje worden, Chili en Australië ruiken natuurlijk bloed.
Mijn gezond verstand (en dosis optimisme) zei me dat ik 1-2 in moest vullen. Ik ben het me je eens dat 1-5 niet bepaald verwacht was.Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:00:
[...]
hello.
Op het werk had ik 2-1 voor Spanje ingevuld.
Ik denk niet dat iemand (die gezond is) deze uitslag verwacht had.
dit is echt heel gek
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Smiling as the shit comes down...
Robben liep tijdens de wedstrijd al naast zijn schoenVerwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:06:
Als ze nu maar niet naast hun schoenen gaan lopen.

Moeten ze de veters beter vastrikkenVerwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:06:
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:06:

Loooool. Mulder is (terecht) vervangen in de studio door De Vlieger
Oh crap, bromsmurf is er toch nog.Deef_ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:08:
Loooool. Mulder is (terecht) vervangen in de studio door De Vlieger

Verwijderd
Wat van Persie ook riep; hier hebben ze weken op getraind, en de wedstrijd verliep exact op de wijze die Louis van Gaal had voorspeld
wat een goals, wat een feest niet normaal, bijna niemand had t verwacht. Duikvlucht van van Persie & goal Robben = geweldig (behalve schoen strikken dat is moeilijk)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dus wie vind 5-3-2 nog steeds een slecht idee?
Slecht van Nederland, had wel 7-1 moeten worden 

7-0 eigenlijk...irritante penalty
7-0 eigenlijk...irritante penalty
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 13-06-2014 23:11 ]
Thierry Henry op BBC
"I'm speechless. Beforehand we were talking about Louis van Gaal and Johan Cruyff bringing total football to Barcelona and the Spanish squad but tonight the Dutch got their style back. They wanted it a bit more. I'm shocked.
"That was the final we wanted to see four years ago. The man of the match was Daley Blind. He actually did what his boss was asking him to a tee."
"I'm speechless. Beforehand we were talking about Louis van Gaal and Johan Cruyff bringing total football to Barcelona and the Spanish squad but tonight the Dutch got their style back. They wanted it a bit more. I'm shocked.
"That was the final we wanted to see four years ago. The man of the match was Daley Blind. He actually did what his boss was asking him to a tee."
Sorry, maar zo goed waren we niet. En ja ik geniet er wel vanPhantasmagoria schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:11:
Thierry Henry op BBC
Ik hou niet van voetbal, maar dit was een onvergetelijke wedstrijd...
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Owja en hij zal wel 3x langs zijn gekomen maar toch nog een keer:

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
heh, voetbalwedden. Er zullen wel heel veel mensen geld verloren hebben in weddenschappen.
Dacht geloof ik te horen dat op de meeste plaatsen 80+% voor spanje had gekozen. lol
Dacht geloof ik te horen dat op de meeste plaatsen 80+% voor spanje had gekozen. lol

⏩ PVOutput☀️
Ik had 5 euro op Nederland...quote was iets van 5.nogwat..SmokingCrop schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:12:
heh, voetbalwedden. Er zullen wel heel veel mensen geld verloren hebben in weddenschappen.
proficiat nederland !
echt genoten van deze wedstrijd
Echt van Gaal verdient hier een prijs voor. Wat hij nu ook zegt dat hij gewoon 4-4-3 wou doen indien nodig en gewoon openlaat per tegenstander. Wat een verbetering ten opzichte van van Marwijk...
Dit ! maar het was toch wel genieten he.Vos schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:11:
[...]
Sorry, maar zo goed waren we niet. En ja ik geniet er wel van.
o god ik zag net de reclame voor RTL nieuws, daar kwam ook het tokkie volk langs. Oe er is een camera op ons gericht tijdens de wedstrijd, laten we met zijn allen ervoor gaan springen.
Wat kan die Jack van Gelder slap ouwehoeren zeg
★ What does that mean? ★
Ik heb em na 20 min op de BBC gezet. Wat een verademing zeg.MrMonkE schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:18:
Wat kan die Jack van Gelder slap ouwehoeren zeg
Door dat gewauwel van Van Gelder is het net alsof ik radio aan het kijken ben.
Altijd veul beter.RocketKoen schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:19:
[...]
Ik heb em na 20 min op de BBC gezet. Wat een verademing zeg.
Ze zenden alleen niet alles uit, das jammer.
De buitenlandse pers doet al verslag:
Netherlands humiliate Spain in Salvador: http://www.football-espan...-humiliate-spain-salvador
Spain destroyed by Dutch in opener: http://www.marca.com/2014...nal_teams/1402684397.html
Netherlands humiliate Spain in Salvador: http://www.football-espan...-humiliate-spain-salvador
Spain destroyed by Dutch in opener: http://www.marca.com/2014...nal_teams/1402684397.html
d:)b
Aardige pot, zo. Zes te gaan.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik geniet van man met snor en Fransje Bauer.
Zou deze wedstrijd wel terug willen zien met BBC commentaarRocketKoen schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:19:
[...]
Zei vooraf nog tegen vrienden, straks gaan we er met 5-0 af. Wat zou dat erg zijn. En dat gebeurt dit!
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 13-06-2014 23:21 ]
Ik zag dit op Reddit. Ander camera standpunt:

[ Voor 9% gewijzigd door Fleximex op 13-06-2014 23:26 ]
Hier idem! 5.71Phantasmagoria schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:14:
[...]
Ik had 5 euro op Nederland...quote was iets van 5.nogwat..
Man man man wat een sfeer
Verwijderd
Vind ik ook, echt een verademing. Beter dan het hoofdpijn van Jack en Hugo. co...RocketKoen schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:19:
[...]
't was vooral momenten pakken en momentum houden, en dat ging fantastisch
de spitsen hebben hun werk voortreffelijk gedaan, blind motm, en van gaal nu baas, maar pas gelijk als we goed de poule doorkomen
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Vraag me wel een beetje af wat er bij Spanje in de kleedkamer gebeurt is.
Die worden doodgescholden/huilen zich dood/schamen zich dood.Deadsy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:21:
Vraag me wel een beetje af wat er bij Spanje in de kleedkamer gebeurt is.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-06-2014 23:22 ]
???Fleximex schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:20:
Ik zag dit op Reddit. Ander camera standpunt:
spoiler:
Ik bedoel in de rust.DanielWW2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:22:
[...]
Die worden doodgescholden/huilen zich dood/schamen zich dood.
In de eerste helft was het geen top van Spanje maar zat er wel nog wat niveau in. Maar na de rust was het echt slecht. Geen vechtlust.
To infinity, and beyond!
Ik mis de tekst flying dutchman
⏩ PVOutput☀️
zegt van marwijck weer robben ipv persie
Mooie quotes op de BBC; http://www.bbc.com/sport/live/football/27440809
Mulder jr. maakt net trouwens een terechte opmerking... De Jong was idd erg goed. Blind mag misschien MotM zijn, maar misschien had dat idd naar De Jong moeten gaan... hij ontregelde dat middenveld idd subliem wat in principe de basis is geweest voor vrijwel alle goals.
[ Voor 12% gewijzigd door MicGlou op 13-06-2014 23:26 ]
Dit topic is gesloten.