Ik was ook niet serieus met die gok. Iemand moet de gekke standen toch roepen? Maar man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
toch maar es een juichpak gaan halen nu
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Voetbal

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Die is van Hyundai toch?max schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:42:
Ik moet nu de hele tijd denken aan die Seat reclame:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAL!
Precies, en irritant!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Morgen laten we de eerste kamer naar Romeins voorbeeld van Gaal tot godheid verklaren.
Met zijn 5-3-2.
Met zijn 5-3-2.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Weet iemand de score ... Me tv scherm is gehackt... staat 1- 5
PSN: speedrazor3
Oh ja....maar tis een Spanjaard
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik was veel te laat thuis van de winkel, haast mij naar de TV en juist op tijd voor de 5-1, duurde toch een klein minuutje voor ik besefte dat het echt het WK was. Ik dacht eerst dat het een opname was van een oude match ofzo. Bravo Holland! Hopen dat wij Belgen ook zo mogen beginnen!
Argentinie tegen Kameroen was ook zo ontzettend lachen toch.Quad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:40:
Is een wereldkampioen ooit zo afgedroogd in de openingspot van het volgende toernooi?
How do you save a random generator ?
Wat een schiettent...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Sodetering
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
3-0 met Iker als held en Robben de schlemiel.SpeeDRaZoR3 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:43:
Weet iemand de score ... Me tv scherm is gehackt... staat 1- 5
Ah geen 1-6.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We worden met z'n allen voor de gek gehouden. Dit kan niet. Dit kan gewoon niet.
Burp
Wat een wedstrijd!! En ik zeg dit als Belg
[ Voor 41% gewijzigd door ETzPliskin op 13-06-2014 22:44 ]
Oei oei oei
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Net bijna 6-1, zou lachen zijn als je te weinig zou hebben, dat 7-1 word.Twhomp schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:41:
[...]
Nou, mijn niet serieuze 6-1 voorspelling is niet eens zo gek. Kan nog![]()
Wow die bal van Robben ging harder dan het geluid
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Robben heeft volgens mij kaliber .50 gegeten vanmiddag.
1-5 was 300 keer je inzet bij unibet
De eerste gemiste kans van de Hollanders. Waanzinnig efficient so far
hahaha, ja lol. Wat een belachelijkheidmad_max234 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:44:
[...]
Net bijna 6-1, zou lachen zijn als je te weinig zou hebben, dat 7-1 word.
Laat Chilli ze over een paar dagen maar naar huis schieten. Verdiende loon.
In 1994? Nee toen heeft Frankrijk alles gewonnen... 1 goal tegen van Denemarken en 2 bij Italië volgens mij.
Ze kunnen nog gelijk komen
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Straks komt Frans Bauer in beeld en het was allemaal een dure Banana Split?
Ik ben benieuwd wat Jan Mulder zo op de Belg voor commentaar heeft op de speelwijze van Nederland.
Moeten ze elke 30 seconden scorenGuillome schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:45:
Ze kunnen nog gelijk komen
Ik heb niks te melden maar..... WAT IS DIT GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (excuses)
don't mistake lack of talent for genius.
Spanje wordt echt afgedroogd deze tweede helft. De eerste helft tot de 1-1 moeten we maar gauw vergeten...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ach, dat eerste doelpunt tegen was om Spanje hoop te geven
[ Voor 3% gewijzigd door Twhomp op 13-06-2014 22:47 ]
Frans Bauer gaat zometeen 2 uur zingen bij vi oranje. Als Gijp zich aan zijn afspraak houdt.
PSN: Finally_Chris
Nee ik bedoelde later, heb het even opgezocht.MicGlou schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:45:
[...]
In 1994? Nee toen heeft Frankrijk alles gewonnen... 1 goal tegen van Denemarken en 2 bij Italië volgens mij.
Frankrijk won de titel in 1998 en werd in 2002 laatste in de groep.
Het ergste is nog, het stadion is niet vol. Je had erbij kunnen zijn...
Ze zijn anders nog behoorlijk doorweekt, en het regent helemaal niet.Fiber schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:46:
Spanje wordt echt afgedroogd deze tweede helft. De eerste helft tot de 1-1 moeten we maar gauw vergeten...
Zucht. Geef Mulder eens een hobby, ipv te zagen op Canvas. Irritante mekkeraar.kwiebus schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:46:
Ik ben benieuwd wat Jan Mulder zo op de Belg voor commentaar heeft op de speelwijze van Nederland.
Penalty!
⏩ PVOutput☀️
En Torres kan zelfs nu nog niet scoren
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door Zomerfruit Perssinaasappels.
Zelfs dat lukt niet bij Spanje.
⏩ PVOutput☀️
Sneijder wil te graag zelf scoren
. Blijf van die bal af...
Blind, wat knap.
Blind, wat knap.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is hun hele lichaam. Brandwondencentrum word het.
Echt he?
Zijn we over twee wedsyrijden nu niet kampioen... 5-2 toch....hier met die beker
PSN: speedrazor3
ik meende in dit topic iets gezien te hebben met "als nederland dit wint eet ik mijn schoen op".... 
maar de posts volgen elkaar zo snel op dat ik het niet meer zo snel kan terugvinden...
maar de posts volgen elkaar zo snel op dat ik het niet meer zo snel kan terugvinden...
ok de scheidsrechter werd gefopt met die schwalbe maar als ik het verder zo bekijk heeft die man het toch best aardig gedaan.
Die is hier inderdaad 100% zeker langsgeweest.P.O. Box schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:49:
ik meende in dit topic iets gezien te hebben met "als nederland dit wint eet ik mijn schoen op"....
Gevonden: Flipswix in "WTF is happening??? [Groep B WK2014] Spanje - Nederland" !
[ Voor 13% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 13-06-2014 22:50 ]
KlikP.O. Box schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:49:
[ Voor 16% gewijzigd door andries.t.net op 13-06-2014 22:51 ]
Zul je zien dat er nu in de extratijd geen enkele Spanjaard gaat liggen om tijd te rekken.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Flipswix in "WTF is happening??? [Groep B WK2014] Spanje - Nederland"P.O. Box schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:49:
Verwijderd
Flipswix schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:38:
Als Nederland dit wint eet ik mn schoen op.
Helaas zegt dit niet veel over de volgende wedstrijden...SpeeDRaZoR3 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:49:
Zijn we over twee wedsyrijden nu niet kampioen... 5-2 toch....hier met die beker
smakelijk eten.... hoop dat je lekker grote schoenen hebtFlipswix schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:38:
Als Nederland dit wint eet ik mn schoen op.
Hier wordt zelfs vuurwerk afgestoken.
⏩ PVOutput☀️
Wie deze eindstand heeft voorspeld, heeft een leuk zakcentje verdient vanavond
Ik vond het prima gefloten wedstrijd, zeer scherp allemaal.schwarzenegger schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:49:
ok de scheidsrechter werd gefopt met die schwalbe maar als ik het verder zo bekijk heeft die man het toch best aardig gedaan.
Chocolade schoenen mag ik hopen...schwarzenegger schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:50:
[...]
smakelijk eten.... hoop dat je lekker grote schoenen hebt
Ik ben ook die post tegengekomen... JammieP.O. Box schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:49:
He, woon je ook in mijn buurt?
Ik ga serieus aangifte doen! Ik ben net getuige geweest van een ordinaire slachtpartij!
Wat een gefrustreerde kleuter is die Pedro, zeg. Duidelijk verleerd hoe je omgaat met verlies.
Mark Lawrenson:
It's the end of the world as we know, and the Dutch feel fine
Mark Lawrenson:
It's the end of the world as we know, and the Dutch feel fine
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zoals de commentator zegt is Del Bosque een waardig verliezer.
Je hebt tegenwoordig van die gasten die direct naar de kleedkamer gaan zodra de scheids fluit.
Je hebt tegenwoordig van die gasten die direct naar de kleedkamer gaan zodra de scheids fluit.

De tokkies kunnen weer los!!!!
Zat ik er niet ver naast met mijn 1-6

Was blauw nou Spanje?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Geen idee, ik zie overal vuurwerk om mij heen. Alsof de titel gewonnen is.

⏩ PVOutput☀️
Ik ben fan van Duitsland geworden, maar nu krats ik me toch echt 20x achter m,n oren. Dit is gewoon achterlijk
Wat zijn die Spanjaard net blij aan doen op de tribune, hebben die niet door dat ze verloren hebben.
Fuck...snel mijn auto binnen zetten
Waarom zeg je dat nou? Ze gaan inderdaad los nuBarrycade schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:52:
Wie was MoM?
Ik zit te twijfel tussen Blind en v. Persie.
Ik zit te twijfel tussen Blind en v. Persie.
benieuwd of er nu toeter nederlanders rond gaan rijden
Hup Duivels.Coltrui schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:53:
Zo buurtjes, van harte gefeliciteerd! Ik heb genoten van deze wedstrijd en jullie posts

⏩ PVOutput☀️
Oh god...oh god...die Van Gaal gaat echt ondraaglijk(er) irritant(er) worden.
Gelukkig is niet Turkije die gewonnen heeft, heb je uur lang opgelaten turken door de straten rijden met vlaggen en toeters.Barrycade schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:52:
Eat that stelletje paella vreters!!!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Henry op de beeb: that is the final we wanted to see.
Mwoah...
Mwoah...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit topic is gesloten.