Ole, Ole, Ole Ole!!!! [Groep B WK2014] Spanje - Nederland

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 43.503 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Deze is ook lekker --> https://mediacru.sh/JWxTlaRoSSqN

Zal nu wel de rest van zijn leven de Flying Dutchman genoemd worden.

Windmills 5 Don Quixote 1 _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 14-06-2014 08:26 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Wakker worden en even de samenvatting kijken. Wat ik gister meegemaakt heb zal ik niet snel vergeten. In de kroeg 1-5 tegen Spanje!! Prachtige goals! Iedereen werd gek van vreugde. Ik ben vaak erg kritisch en soms ook wel negatief over Oranje, maar alle twijfel is weg! We zijn voor niemand bang! We gaan naar de Finale!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 08:27:
Wakker worden en even de samenvatting kijken. Wat ik gister meegemaakt heb zal ik niet snel vergeten. In de kroeg 1-5 tegen Spanje!! Prachtige goals! Iedereen werd gek van vreugde. Ik ben vaak erg kritisch en soms ook wel negatief over Oranje, maar alle twijfel is weg! We zijn voor niemand bang! We gaan naar de Finale!!
Uiteraard! De voetbal God kan de Nederlanders pas weer teleurstellen als ie ze eerst hoop geeft. :+

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Dit is echt Ajax - PEC Zwolle all over again. Man man man wat een wedstrijd, ik had zelf op 1 - 1 gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fid3lity schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:11:
Dit is echt Ajax - PEC Zwolle all over again. Man man man wat een wedstrijd, ik had zelf op 1 - 1 gerekend.
Bij Ajax-PEC had ik nog als blauwvinger onvervalst 5 euro ingezet op winst PEC onder het mom 'het zal er niet van komen maar je weet maar nooit' Zeker na die 1-0, bij Spanje-NL niet anders na de penalty had ik bij beide wedstrijden zoiets 'dit gaat hem niet meer worden' En zie dan de afloop. Beide twee wedstrijden zullen mij nog lang bijblijven :Y Baal er wel van dat ik niet ook 5 euro had ingezet voor NL, wat waren de odds voor de wedstrijd?

De bookmakers zullen NL na gisteren ook andere kansen toedichten denk ik zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Coltrui schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:21:
[...]
Kerel, lees morgen de kranten. Deze Italiaan heeft gewoon geluk dat NL won, anders was het gewoon 3-0 voor de slechte refs. Het was écht geen penalty. Dat je dat zelfs na al die beelden nog steeds durft vol te houden, gaat er bij mij niet in :)
Hoezo was het een slechte scheids? Hij floot toch prima, behalve die 1-3 van Nederland heeft hij geen grote fouten gemaakt.
albino71 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:21:
[...]
Lees dat zelf eens terug?!
Ik zal het wat simpeler overbrengen. Er is nu veel controversie over penals, contact, duiken etc. daarom willen kijkers nu heel snel zeggen, "hey hij duikt!" omdat ze denken dat het weer een duiker is.

Ik ben benieuwd wat deze score gaat beteken voor de volgende wedstrijden. Zou dit een one time iets zijn geweest of kunnen ze dit voortzetten. Tevens moet ik wel zeggen dat Spanje 2e helft historisch slecht was. En niet zozeer dat Nederland zo goed was. Ook uit de eerste helft kwamen de grootste kansen uit fouten van Spanje. Maar Nederland heeft alles afgestraft en dat is ook een kwaliteit.

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 14-06-2014 09:24 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6Vw40Nhgqff2l4R5Eb03ULhn/full.jpg

Kwam ik tegen op Facebook. Vind hem wel goed :D

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:22:
[...]

Hoezo was het een slechte scheids? Hij floot toch prima, behalve die 1-3 van Nederland heeft hij geen grote fouten gemaakt.

[...]
Dat heb ik dan ook letterlijk gepost. Maar het was geen penalty. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Technisch gezien _is_ het wel een penalty. Jij vindt het geen penalty ;).
Deze Italiaan heeft gewoon geluk dat NL won, anders was het gewoon 3-0 voor de slechte refs
Dus als Nederland had verloren, dan was het een slechte scheids? Omdat ze dan hadden verloren door een volgens jou onterechte penalty. Hm okay. I can dig it.

[ Voor 69% gewijzigd door MrVegeta op 14-06-2014 09:26 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

SandsOfArrakis schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:23:
[afbeelding]

Kwam ik tegen op Facebook. Vind hem wel goed :D
Ik kreeg 'm ook binnen over Whatsapp. Prachtig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Joosie200 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:21:
[...]

Bij Ajax-PEC had ik nog als blauwvinger onvervalst 5 euro ingezet op winst PEC onder het mom 'het zal er niet van komen maar je weet maar nooit' Zeker na die 1-0, bij Spanje-NL niet anders na de penalty had ik bij beide wedstrijden zoiets 'dit gaat hem niet meer worden' En zie dan de afloop. Beide twee wedstrijden zullen mij nog lang bijblijven :Y Baal er wel van dat ik niet ook 5 euro had ingezet voor NL, wat waren de odds voor de wedstrijd?

5 euro heeft me 27,50 opgeleverd, bet was geplaatst voor de wedstrijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Phantasmagoria schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:37:
[...]

5 euro heeft me 27,50 opgeleverd, bet was geplaatst voor de wedstrijd. :)
Odds van 5,5 dus. Mooie winst :)

Een foto zegt meer dan 1000 woorden
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3LZh42h.jpg

Ik had al de hoop dat Robben zich zou revancheren, maar zoals gisteren had ik echt niet verwacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:21

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Commentaar van Jack van Gelder bij de 1-4 van Van Persie _/-\o_
http://nos.nl/wk2014/audio/660767-spanje--nederland-14.html

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Joosie200 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:21:
[...]

Bij Toto was het ruim 5 keer je inzet voor nederland. Ik durfde de gok niet aan, zag het niet gebeuren. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:24:
Technisch gezien _is_ het wel een penalty. Jij vindt het geen penalty ;).

[...]

Dus als Nederland had verloren, dan was het een slechte scheids? Omdat ze dan hadden verloren door een volgens jou onterechte penalty. Hm okay. I can dig it.
Nee het was ook technisch gezien geen penalty, simpel. Vervelend persoon ben je toch, weer genoeg gevoerd? Kritisch zijn kan prima, maar dat constante dwarsliggen om maar dwars te liggen is getting old.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik dacht dat we die discussie gisteravond achter ons hadden gelaten?

Dus, ondanks dat ik Spaans redelijk beheers, leer ik elke dag nieuwe woorden:
Los de Del Bosque quedaron nocaut.
Spreek het laatste woord hardop uit en je weet wat het betekent _o-

Rare Argentijnen 8)7

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je kan mij een vervelend persoon vinden, maar ik ben hier niet diegene die anderen persoonlijk gaat "uitschelden". En technisch gezien is het wel een penal, want er is een penal gegeven.

Ron Vlaar speelde trouwens ook een erg goeie wedstrijd, als hij dit kan doorzetten ontpopt hij zich toch echt tot de verdediger die we moeten hebben!

Wat zou trouwens de reden zijn geweest dat Casillas het zo slecht deed?

Dat hoofd van van Persie wanneer die weet dat die bal er in gaat is ook priceless.

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 14-06-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Wat kan die Robben trouwens ontzettend hard sprinten. Kijk hoeveel hij sneller loopt dan die Spaanse dudes, bij de laatste goal:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Voor wie het nog een keer wil zien met commentaar van de BBC (genieten :)).

http://videa.hu/videok/sp...Q?start=415.0737659220152
http://videa.hu/videok/sp...BVxpo2kyHN97?start=35.465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:10:
Je kan mij een vervelend persoon vinden, maar ik ben hier niet diegene die anderen persoonlijk gaat "uitschelden". En technisch gezien is het wel een penal, want er is een penal gegeven.

Ron Vlaar speelde trouwens ook een erg goeie wedstrijd, als hij dit kan doorzetten ontpopt hij zich toch echt tot de verdediger die we moeten hebben!

Wat zou trouwens de reden zijn geweest dat Casillas het zo slecht deed?

Dat hoofd van van Persie wanneer die weet dat die bal er in gaat is ook priceless.
Technisch gezien is dat geen uitschelden.....Casillas is gewoon over zijn top. Vond ik al goed zichtbaar in de CL finale. Al blijft ie van topklasse in mindere vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:21:
[...]

Technisch gezien is dat geen uitschelden
UITSCHELDEN 1) Beledigen 2) Beschimpen 3) Bedretsen 4) Honende woorden toevoegen 5) Honen 6) Kwetsen 7) Lasterlijk beledigen 8 ) Met honende woorden overladen 9) Ontwijden 10) Onteren 11) Schelden 12) Uitveteren 13) Uitvloeken 14) Uitmaken 15) Uitketteren 16) Uitjouwen 17) Uitkafferen 18) Uitfoeteren
.....Casillas is gewoon over zijn top. Vond ik al goed zichtbaar in de CL finale. Al blijft ie van topklasse in mindere vorm.
Zou dat zo snel zijn gegaan dan? Ik dacht dat Spanje al heel erg lang niet meer had verloren met meer dan 2 goals tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

http://nos.nl/wk2014/vide...-lyrisch-over-oranje.html

Vet!

Mannen van de wedstrijd in mijn ogen: Robben, Van Persie, Vlaar en Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bio schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:13:
Wat kan die Robben trouwens ontzettend hard sprinten. Kijk hoeveel hij sneller loopt dan die Spaanse dudes, bij de laatste goal:

[video]
Interessanter is Lens. Die sprint net zo hard mee terwijl er een Spanjaard aan hem gaat hangen voorbij de middellijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Niku schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:28:
http://nos.nl/wk2014/vide...-lyrisch-over-oranje.html

Vet!

Mannen van de wedstrijd in mijn ogen: Robben, Van Persie, Vlaar en Blind.
Wauw, wat een props voor Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ergens op de BBC zag ik statistieken van Blind. Meeste touches, meeste goede passes, meeste assists, minste balverlies geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:21

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Jack van Gelder in de Mix
http://giel.vara.nl/media/316690

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Man man man.. Kippenvel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Dit is kippenvel. Dit is ZO lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Philflow schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:35:
Ergens op de BBC zag ik statistieken van Blind. Meeste touches, meeste goede passes, meeste assists, minste balverlies geloof ik.
Blind is lekker in de wedstrijd gegroeid. In het eerste deel vond ik hem vaak erg zwak de bal terugspelen. Knap om je dan in de rest van de wedstrijd zo te laten gelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
Als ik Blind was zou ik die video even goed opslaan! Zou hem toch wel kippenvel geven denk ik

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
Misschien mag Blind straks wel mee met v.Gaal...

Alles nog s terugziend, is de nipte redding van Cillessen ook klasse en achteraf gezien misschien wel wedstrijdbepalend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hahaha geniaal ik vroeg me al af hoe Van Gelder zou reageren op de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13
Ik blijf die penalty echt vreselijk vinden. Het is zo duidelijk dat hij expres op het been van de Vrij gaat staan. Gelukkig komt het allemaal goed uiteindelijk, maar het blijft een smet.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
PWM schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:28:
[...]
Interessanter is Lens. Die sprint net zo hard mee terwijl er een Spanjaard aan hem gaat hangen voorbij de middellijn
Een van de redenen waarom ik Lens heel goed vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

cheiron schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:51:
Ik blijf die penalty echt vreselijk vinden. Het is zo duidelijk dat hij expres op het been van de Vrij gaat staan. Gelukkig komt het allemaal goed uiteindelijk, maar het blijft een smet.
Wat vind je van de 1-3 dan? Van Persie springt tegen de keeper aan in het 5 meter gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Maar de keeper stond veel te ver naar voor. Hij sprong ook te vroeg. Liep hem dus niet in de weg. Minder vies dan die penalty.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13
MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:00:
[...]

Wat vind je van de 1-3 dan? Van Persie springt tegen de keeper aan in het 5 meter gebied.
Ik vond het van Kroatie al compleet overdreven dat het doelpunt werd afgekeurd, en dat had ik hier ook gevonden. Dat een keeper in het 5 meter gebied staat betekent wat mij betreft niet dat hij zich niet hoeft in te spannen om een bal te pakken. Hij timed compleet verkeerd, komt amper van de grond af en zorgt er zo zelf voor dat dat hij de bal mist.
Ik zie namelijk Casillas al veel te laag springen voor die bal voordat v Persie bij hem in de buurt is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:00:
[...]

Casillas dook onder de bal door. Als van persie hem niet had geraakt had hij die bal ook niet gehad.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
benieuwd hoe Kuipers het vanavond gaat doen...echte concurrenten voor hem heb ik nog niet aan het werk gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
@MrVegeta: Die had denk ik wel afgefloten kunnen worden. Misschien heeft de scheids wel gezien dat het totaal geen effect heeft gehad (Casillas zat er sowieso naast) en heeft hij daarom niet afgefloten, maar ik weet niet precies hoe de regels daarin zijn. Obstructie zal obstructie zijn vermoed ik, maar misschien heeft hij het in een grijs gebied geschaard?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Toch heb ik het idee dat dit vaker wel dan niet wordt afgefloten. Volgens mij was het ook nog wel terecht geweest als het doelpunt zou zijn afgekeurd. Ondanks dat Casillias mis zit, valt Van Persie wel de keeper aan in het 5-metergebied. Volgens mij mag dat simpelweg niet. Maar ik weet niet helemaal zeker hoe het met de regels zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Normaal gesproken mag dat inderdaad niet. In Engeland willen ze in zo'n situatie nog wel de andere kant op kijken.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Aanvallen in het 5 meter gebied mag inderdaad niet.

Maar als de uitleg is dat Van Persie gewoon probeert te koppen, dan is het wellicht een ander verhaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 14-06-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manmanman.. Wat heb ik genoten.. 1e helft was af en toe wel billenknijpen.. maar die goal van Van Persie draaide alles om... zo ga je toch relaxter de rust in...Daarna was t één groot feest!! Fantastisch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb de beelden nog eens terug gezien. Casillias zit er duidelijk naast, maar Van Persie komt op hem ingevlogen en beukt hem min of meer omver zonder daarbij de bal te raken. Volgens mij is het gewoon een duidelijke overtreding.

Maargoed, daarmee wordt die onterechte penalty weer weggepoetst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

RoD schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:37:
Ik heb de beelden nog eens terug gezien. Casillias zit er duidelijk naast, maar Van Persie komt op hem ingevlogen en beukt hem min of meer omver zonder daarbij de bal te raken. Volgens mij is het gewoon een duidelijke overtreding.

Maargoed, daarmee wordt die onterechte penalty weer weggepoetst ;)
Inderdaad. Die penalty was walgelijk en totaal overbodig :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Op de BBC zeggen ze over de Persie Casillias situatie: there was contact most definitely but I'm not convinced Casillias was getting that (ball).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Van Persie gaat zonder intentie van bal spelen tegen Casillias aan springen. Spitsentruukje. Of Casillias de bal had kunnen hebben of niet doet er niet verschrikkelijk veel aan toe. In de 5 meter moet je de keeper beschermen als scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:48:
Van Persie gaat zonder intentie van bal spelen tegen Casillias aan springen.
Als dat daadwerkelijk zijn intentie was dan was het zeker een overtreding. Helaas kunnen we alleen maar gissen of dat zijn intentie was.

Net zoals we niet kunnen weten of het Costa zijn intentie was om op het been van De Vrij te gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Het had ook gewoon 1-7 of 1-8 kunnen zijn, dat was ook echt ultieme revenge geweest, maar goed. Ik besef het nog niet volledig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Philflow schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:51:
[...]

Als dat daadwerkelijk zijn intentie was dan was het zeker een overtreding. Helaas kunnen we alleen maar gissen of dat zijn intentie was.

Net zoals we niet kunnen weten of het Costa zijn intentie was om op het been van De Vrij te gaan staan.
Het maakt niet of Costa expres op het been is gaan staan of niet, net zoals het eigenlijk niet uitmaakt of van Persie wel of niet voor de bal gaat. Er is duidelijk contact tussen spelers en daar hangen straffen aan.
This ended Casillas' reign with 477 minutes without conceding a goal ever in a World Cup. He stopped at 3rd place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Mosin schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:52:
Het had ook gewoon 1-7 of 1-8 kunnen zijn, dat was ook echt ultieme revenge geweest, maar goed. Ik besef het nog niet volledig..
Vergeet ook de grote kansen van Spanje niet trouwens. Een 2-3 of een 2-4 had er gerust in gezeten. Kwamen wat dat betreft wel goed weg. Ook Robben had hem nog af kunnen spelen voor de 1-5 maar ik denk dat ie dat nu gewoon niet gedaan heeft omdat ie er zelf 1 in wilde knallen. Bij een 0-0 doet ie dat denk ik wel?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Flipswix schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:38:
Als Nederland dit wint eet ik mn schoen op.
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/3cc7c9818527eb715691ce62572f2f38/tumblr_inline_mhgbbc0Q4B1qz4rgp.jpg

Staan wel meer leuke opmerkingen op de 1e paar pagina's van dit topic.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:50
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BqDJg8LIIAAfnad.jpg

Ik vind het mooi! :+

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
PWM schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:18:
Kansloos ten onder vanavond. Niet alleen door kwaliteit, maar ook doordat er geen echt team staat bij Nederland. Je hebt nooit het idee dat er een ploeg speelt, maar ik zie echt 11 losse spelers wat doen. Nee, 3-0 en douchen.

Aus winnen, Chili is erop of eronder.
Lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Achteraf lullen is altijd makkelijk :Y oOo

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

MrVegeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:01:
[...]
Het maakt niet of Costa expres op het been is gaan staan of niet,
Da's onzin. Als Costa expres op het been van de Vrij gaat staan om een penalty uit te lokken is het geen penalty.
net zoals het eigenlijk niet uitmaakt of van Persie wel of niet voor de bal gaat.
Dat zou kunnen, daar voor ken ik de regels niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
[...]

Het maakt niet of Costa expres op het been is gaan staan of niet, net zoals het eigenlijk niet uitmaakt of van Persie wel of niet voor de bal gaat. Er is duidelijk contact tussen spelers en daar hangen straffen aan.
Je slaat hier de plank behoorlijk mis.

Zowel de intentie van de speler als "wie zoekt contact" maakt zijn cruciaal bij het maken van een juiste scheidsrechterlijke beslissing. Costa simuleerde heel duidelijk dat zijn been werd meegenomen. Dat er dan ook daadwerkelijk contact is (Costa gaat op het been van de Vrij staan), is totaal irrelevant.

Van Persie leek te willen koppen, of deed heel erg alsof. Het zou niet onterecht geweest zijn als er afgefloten was. Aan de andere kant zaten zowel RVP als Casillas er totaal naast bij het inschatten van die bal. Ook zonder van Persie was het een goal geweest.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:43

nhanssen

QVL is non-tweakers

Persie's goal een beetje aangepast. Die duik was geniaal! YouTube: RVP

Spec's PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
ScrooLoose schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:05:
[...]

Achteraf lullen is altijd makkelijk :Y oOo
Zeker waar, maar het blijft wel humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

[...]

Het maakt niet of Costa expres op het been is gaan staan of niet, ... Er is duidelijk contact tussen spelers en daar hangen straffen aan.
[...]
Uhm, je meent toch niet serieus dat als een aanvaller zelf op het been van een glijdende verdediger stapt, dat dat dan als een overtreding van die verdediger moet worden beschouwd?

Of het bewust was van Costa, of dat hij gewoon toevallig net zijn voet neerzette op de plek waar op dat moment het been van de verdediger lag doet er eigenlijk niet eens toe, in beide gevallen is dat geen overtreding.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

De scheids stond er overigens wel met zn neus bovenop, dus het is niet alsof ie er half wat van zag en maar conclusies trok. Maar hij had moeten weten dat die Spanjaarden er alles aan doen om een penalty uit te lokken.

Verder leuke feitjes:
  • Arjen Robben has scored seven goals in his last seven appearances for the Netherlands
  • Daley Blind is the first Dutch player to provide two assists in a single World Cup match since 1998 (Wim Jonk v South Korea)
  • Robin van Persie has scored 10 goals in his last nine appearances for Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Prepare your .....

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/3dd43c29d0d933aed5d8fd6d2a2f5991.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Orion84 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:13:
[...]

Uhm, je meent toch niet serieus dat als een aanvaller zelf op het been van een glijdende verdediger stapt, dat dat dan als een overtreding van die verdediger moet worden beschouwd?

Of het bewust was van Costa, of dat hij gewoon toevallig net zijn voet neerzette op de plek waar op dat moment het been van de verdediger lag doet er eigenlijk niet eens toe, in beide gevallen is dat geen overtreding.
Precies.

Overigens lees ik het eea over de 'intentie' van Van Persie bij de botsing met Casillias. Maar dat doet er toch niet toe? Het hinderen van de keeper mag niet, en dat gebeurde daar wel. Ondanks dat Casillias er simpelweg niet bij kon.

Verder doet het er natuurlijk allemaal weinig toe. Het is gewoon 5-1! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
is Indi nog langs de doping controle geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Philflow schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:51:
[...]

Een Braziliaan met Spaans paspoort op een WK in het strafschopgebied in de buurt van een slidende verdediger. Nee, dat deed Costa niet met opzet, geloof ik niets van! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nog even.

WAT. EEN. HELDEN.

[ Voor 29% gewijzigd door Niku op 14-06-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Tja, bij de kromdenkers is de intentie van Costa niet relevant en die van Van Persie wel. Net zoals de intentie van Costa bij het kopstootje en het neerstorten van Indi even vergeten worden.

Het is inderdaad irrelevant. Ik kan me bij de Costa pingel voorstellen dat die werd gegeven, mijn eerste indruk tijdens de wedstrijd was pingel, pas bij de herhaling bleek van niet. Als je dat vergelijkt met Fred, daar was het direct duidelijk dat het een duik was, en werd dat alleen bevestigd in de herhaling.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Phantasmagoria schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:24:
[...]

is Indi nog langs de doping controle geweest?
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/9ab16e591641ead77562c43ccfc0608a.gif

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:22
Werkt bij jullie de links naar de videos op de NOS site ook niet meer?

http://nos.nl/wk2014/vide...-bij-spanjenederland.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightw1ng
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:05
MailMan schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:29:
Werkt bij jullie de links naar de videos op de NOS site ook niet meer?

http://nos.nl/wk2014/vide...-bij-spanjenederland.html
Hier werkt die link prima ;)

I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:22
Hmmz apart :P

Geniaal stuk trouwens vanaf 9:10 (Check vooral Kluivert :D): http://nos.nl/video/66079...gaal-tempert-euforie.html

Deze is trouwens beter: http://nos.nl/wk2014/vide...-bij-spanjenederland.html

[ Voor 26% gewijzigd door MailMan op 14-06-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hebben jullie de beelden waarbij het radiocommentaar er onder gemonteerd is al gezien? Geniaal, drie minuten kippenvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn vriendin werd behoorlijk eng van Indi :p Toen die scheids op zijn schoenen spoot, heerlijk. Sowieso lieten de Nederlanders al vrij snel zien dat ze niet bang zijn voor de spanjaarden, al was het duikje van Indi na de "kopstoot" wel wat overdreven.

[ Voor 40% gewijzigd door MrVegeta op 14-06-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De eerste 40 minuten leek het wel nogal die kant op te gaan. Zo zie je maar wat 1 doelpunt teweeg kan brengen.

Had gisteren ook een beetje het PSV-FEY 10-0 gevoel. Die wedstrijd scoorde PSV 10 van zijn 7 kansen :+ Gisteren was dat eigenlijk tot en met de 5-1 ook zo (daarna had het ook nog 7-1 kunnen worden). Een aanval was een doelpunt, lekker als het zo mee zit :)

Ik zie liever 3 sprankelende wedstrijden van Nederland en dan eraf tegen Brazilie, dan de finale halen met wedstrijden waar je pijn van aan de ogen krijgt zoals 4 jaar geleden. Sterven in schoonheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Is er nog ergens een filmpje beschikbaar van de scheids die over bruno's schoen spoot?
(Klinkt vulgair)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

PWM schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:46:
[...]

De eerste 40 minuten leek het wel nogal die kant op te gaan. Zo zie je maar wat 1 doelpunt teweeg kan brengen.

Had gisteren ook een beetje het PSV-FEY 10-0 gevoel. Die wedstrijd scoorde PSV 10 van zijn 7 kansen :+ Gisteren was dat eigenlijk tot en met de 5-1 ook zo (daarna had het ook nog 7-1 kunnen worden). Een aanval was een doelpunt, lekker als het zo mee zit :)

Ik zie liever 3 sprankelende wedstrijden van Nederland en dan eraf tegen Brazilie, dan de finale halen met wedstrijden waar je pijn van aan de ogen krijgt zoals 4 jaar geleden. Sterven in schoonheid :+
Inderdaad :) Van 4 jaar geleden kan ik me eigenlijk alleen die goal van Van Bronckhorst herinneren als goed moment. Maar deze overwinning blijft, ondanks de verdere resultaten, wel even hangen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
:*) Ben Johnson of een goede Chris Tucker imitatie?

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/2ee587a829baa0ca4a1cc31c30fa95c4/tumblr_mxgcaz9QmR1svnuvvo1_1280.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
Ben wel benieuwd met welke geniale tactiek LVG (britse media :) tegen australie op de proppen komt. Dat zal toch iets anders moeten denk ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

http://www.marca.com/2014...de_prensa/1402729639.html

Let op de coverstories...
  • AS: totale desillusie
  • Mundo deportivo: viernes 13 (vrijdag de 13e)
  • Sport: absurde start
  • L'Equipe: onvergelijkbaar
  • A Bola: wereldkampioen vernederd door oranje machine
  • La Razón : Spanje, uit haar kelders (Casillas = kelders)
Lekker zo! :)F :)F :)F :)F :)F :)F

Heerlijk! :)F :)F *O* *O* :F *O* *O* :)F :)F

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4Zo1aSw.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 14-06-2014 13:11 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
PWM schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:46:
[...]

Ik had juist precies het tegenovergestelde gevoel als na die wedstrijd...! 😉

Het was voor mij de wedstrijd van Robben en Van Persie. Die wisten echt uit het niets op pure individuele klasse te scoren. Leuke voorzet van Blind, maar de meeste spitsen kunnen daar helemaal niets mee, het is echt de klasse van Van Persie en Robben dat die voorzetten goals werden ipv onnodig balverlies. Ik kijk 25 jaar voetbal, maar zo'n goal als Van Persie heb ik nog nooit gezien.

Gewoon een ideale tactiek. 8 spelers die alleen maar werken en de tegenstander ontregelen om vervolgens zo snel mogelijk opportunistisch die bal weer in te leveren bij Robben of Van Persie. Sneijder had nu dezelfde rol als Van Persie in 2010. Een grote speler die zichzelf wegcijfert voor de spelers die nog niet iets groter zijn op dat moment. Heerlijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ook meteen vierde bij de bookmakers, waar we eerst dertiende stonden. Erg opportunistisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Phantasmagoria schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:52:
Ben wel benieuwd met welke geniale tactiek LVG (britse media :) tegen australie op de proppen komt. Dat zal toch iets anders moeten denk ik zo?
4-4-3 zei hij zelf, maar daar zal wel een extra bij in zitten want 5-2-3 werd ook iets anders dan wat er verwacht werd na de oefenwedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:30:
Wat ik al zei... NL kan dit nooit winnen.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 14:19

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Prachtig hoe Patrick Kluivert die goals seconden van te voren aan ziet komen als "echte" spits.

Ben nu wel erg benieuwd naar Radio Veronica.. Radio commentaar gemixed op Carnaval du Paris van Dario :D vorig WK niks anders dan kippenvel daarvan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

RedHat schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:49:
Is er nog ergens een filmpje beschikbaar van de scheids die over bruno's schoen spoot?
(Klinkt vulgair)
https://www.facebook.com/hashtag/dontsteponmyshoes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Er zijn op dit moment geen recente berichten meer die kunnen worden weergegeven.

Op Twitter al wel gevonden :)

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 14-06-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PL3X4N schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:02:
Prachtig hoe Patrick Kluivert die goals seconden van te voren aan ziet komen als "echte" spits.
:D GMTA, daar zaten we gisteren ook van te 'genieten*'!

* ©®™ RvP
ph4ge schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:53:
[...]

Ik had juist precies het tegenovergestelde gevoel als na die wedstrijd...! 😉

Het was voor mij de wedstrijd van Robben en Van Persie. Die wisten echt uit het niets op pure individuele klasse te scoren. Leuke voorzet van Blind, maar de meeste spitsen kunnen daar helemaal niets mee, het is echt de klasse van Van Persie en Robben dat die voorzetten goals werden ipv onnodig balverlies. Ik kijk 25 jaar voetbal, maar zo'n goal als Van Persie heb ik nog nooit gezien.

Gewoon een ideale tactiek. 8 spelers die alleen maar werken en de tegenstander ontregelen om vervolgens zo snel mogelijk opportunistisch die bal weer in te leveren bij Robben of Van Persie. Sneijder had nu dezelfde rol als Van Persie in 2010. Een grote speler die zichzelf wegcijfert voor de spelers die nog niet iets groter zijn op dat moment. Heerlijk.
Dat inderdaad.

Torres had hopeloos misgekopt en was ter aarde gestort...

[ Voor 85% gewijzigd door Ramzzz op 14-06-2014 13:11 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

RedHat schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:08:
[...]
Er zijn op dit moment geen recente berichten meer die kunnen worden weergegeven.
Dit was 'm: https://www.facebook.com/photo.php?v=10152466625427453

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
gambieter schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:27:
Het is inderdaad irrelevant. Ik kan me bij de Costa pingel voorstellen dat die werd gegeven, mijn eerste indruk tijdens de wedstrijd was pingel, pas bij de herhaling bleek van niet. Als je dat vergelijkt met Fred, daar was het direct duidelijk dat het een duik was, en werd dat alleen bevestigd in de herhaling.
Dit dus, 100% mee eens. Ik dacht eerst ook: ah nee, De Vrij raakt hem. In de herhaling zag je heel duidelijk dat Costa op het been van De Vrij ging staan en zich toen liet vallen. 100% Schwalbe dus = gele kaart voor Costa. Er is gewoon geen andere uitleg mogelijk: dit was een uitgelokte strafschop door een sluwe spits. Ik kan me voorstellen dat de scheids er in trapt, want in real time, in die split second, leek het echt een penalty. Als je na de herhaling echter nog steeds beweert dat het een penalty was dan heb je een enkeltje specsavers nodig.

De 1-3 had inderdaad afgekeurd kunnen worden, hoewel er niet heel veel gebeurde. Maar ja, Olic deed tegen Brazilië min of meer hetzelfde, dus ook vrij weinig, en dat werd wel afgekeurd.
Alles zat gewoon mee gisteren voor NL, ik heb met ongeloof zitten kijken en een heerlijke avond beleefd :D Nu hopen dat dit de opmaat is voor iets heel moois!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
ph4ge schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:53:
[...]
Leuke voorzet van Blind, maar de meeste spitsen kunnen daar helemaal niets mee, het is echt de klasse van Van Persie en Robben dat die voorzetten goals werden ipv onnodig balverlies.
De voorzet van Blind was net zo geniaal als het doelpunt.

Barcelona Spanje heeft Iniesta en Xavi die dat soort voorzetten geven aan Messi, Nymar en Torres.
Onbegrijpelijk dat ze Torres er in zetten als het al veel te laat is.

Ik wil geen party poeper zijn maar zonder de hulp van Cassilas was het een andere wedstrijd geweest..

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Speedster schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:12:
[...]

De voorzet van Blind was net zo geniaal als het doelpunt.

Barcelona Spanje heeft Iniesta en Xavi die dat soort voorzetten geven aan Messi, Nymar en Torres.
Onbegrijpelijk dat ze Torres er in zetten als het al veel te laat is.

Ik wil geen party poeper zijn maar zonder de hulp van Cassilas was het een andere wedstrijd geweest..
Reina en De Gea hadden het niet veel beter gedaan denk ik...

oei Flipswix... Link?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:25
Flipswix schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:38:
Als Nederland dit wint eet ik mn schoen op.
Zijn hier al beelden van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Commentaar van Jack van Gelder met beelden van de wedstrijd.

http://www.dumpert.nl/med..._commentaar_van_jack.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Saturnus schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:00:
[...]

4-4-3 zei hij zelf, maar daar zal wel een extra bij in zitten want 5-2-3 werd ook iets anders dan wat er verwacht werd na de oefenwedstrijden.
Met 4-4-3 gaan we wel winnen ja :> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:21:
[...]

Met 4-4-3 gaan we wel winnen ja :> :+
:D
Woops, 4-3-3 ofzo dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zouden we nu meteen de beste wedstrijd van het WK (voor oranje) al hebben gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:32
Haha vond deze wel leuk
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10363362_773290792704476_6575836358264130037_n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Pang, in the face. Je lacht je toch dood. haha

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.