"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Geprobeerd via US store, betalen met mastercard CC.
Iemand anders ook met dit probleem?
Heb wel andere games kunnen kopen op die manier. Trials Fusion, Dead Rising en Watchdogs.
Wat ik geprobeerde te zeggen is precies dit.
Het kan best dat er van zulk soort stukken tussen zitten (Wat eigenlijk niet mag kunnen)
Ze pakken altijd de ergste stukjes er tussen uit ipv te kijken naar de game zelf & het algemeen plaatje.
Europese embargo's lopen donderdag pas af.bram1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:58:
Waar blijven die reviews dan? Game is toch al uit in de VS?
Ook al zo'n teken dat een uitgever er zelf ook geen vertrouwen in heeft
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik dacht dat er een globaal embargo was voor Dinsdag ochtend, US tijd.Chaoss schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:04:
[...]
Europese embargo's lopen donderdag pas af.
Ook al zo'n teken dat een uitgever er zelf ook geen vertrouwen in heeft
Verwijderd
Reviews komen rond 16:00/17:00. Ik ben zeer benieuwd.bram1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:58:
Waar blijven die reviews dan? Game is toch al uit in de VS?
Klopt, 18u onze tijd loopt ie af.Facerafter schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:07:
[...]
Ik dacht dat er een globaal embargo was voor Dinsdag ochtend, US tijd.
What am I supposed to do with this framerate?
[ Voor 20% gewijzigd door darkstyle25 op 11-11-2014 13:43 ]
Helemaal waar hoor. Ik zie ook zat materiaal wat gewoon goed loopt. Ik zie het donderdag zelf wel, als m'n Notre Dame editie binnenkomt.Facerafter schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:50:
[...]
Wat ik geprobeerde te zeggen is precies dit.
Het kan best dat er van zulk soort stukken tussen zitten (Wat eigenlijk niet mag kunnen)
Ze pakken altijd de ergste stukjes er tussen uit ipv te kijken naar de game zelf & het algemeen plaatje.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
http://shop.ubi.com/store...87300/Arno_Life_Size.html
Kost maar 2500 Euro!
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Bij mediamarkt was dat het enigste verschil tussen 65 Euro en 54 Euro...
Nice, ik heb een invite gestuurd!Brammel schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:47:
Bij het tweakers9 team zijn ook nog plekken vrij voor het unite programma.
Verwijderd
Is hij dan te spelen?
Klinkt misschien stom, maar bij Forza Horizon 2 kon ik zo 2 dagen eerder gamen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
prutser001 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:01:
Nou ik heb 2 Special Editions gereserveerd staan met 'speciale' coop codesben benieuwd wat dit precies in houd.

Dit zit er extra bij bij de special edition.
Dat werkt allang niet meer. Je moet Gift Cards kopen via www.microsoftstore.com of www.offgamers.comjohnb52 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:47:
Ook stom, wil ik Assassins Creed Unity kopen via MS store, kan ik m niet kopen.
Geprobeerd via US store, betalen met mastercard CC.
Iemand anders ook met dit probleem?
Heb wel andere games kunnen kopen op die manier. Trials Fusion, Dead Rising en Watchdogs.
Werkt alleen als je de game ook uit de US Store hebt gedownload. Daar kijkt hij namelijk naar.Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:59:
Heeft iemand al geprobeerd om zijn Xbox / PS4 op USA te zetten?
Is hij dan te spelen?
Klinkt misschien stom, maar bij Forza Horizon 2 kon ik zo 2 dagen eerder gamen.
[ Voor 38% gewijzigd door Rivanov op 11-11-2014 15:18 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Van wat ik heb gezien in live stream nietVerwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:21:
Kun je in deze versie ook weer passanten recruiten net zoals in Brotherhood?
Holy shit! Dit is nu juist wat ze proberen te voorkomen met een review embargo. Ik hou mn hart vast....
[ Voor 12% gewijzigd door Razorbite op 11-11-2014 15:31 ]
Razorbite schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:30:
http://www.nu.nl/games/39...blemen-met-framerate.html edit: post at same time I guess....
Holy shit! Dit is nu juist wat ze proberen te voorkomen met een review embargo. Ik hou mn hart vast....
Hoop wel echt dat ze het kunnen fixen...
Met de nadruk op Maar idd, ik weet toevallig wat dit soort poppen kosten als het uit de Film of muziek industrie komt en als ik het daar even mee vergelijk is € 2500 helemaal niet duur.Facerafter schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:44:
Iemand geintresseerd in een life size Arno gemaakt van PVC?
http://shop.ubi.com/store...87300/Arno_Life_Size.html
Kost maar 2500 Euro!
Kwaliteit lijkt op het zelfde niveau.
Nou Allang? Zondag kwamen hier de eerste reacties over in het Xbox One topic en gister werkte het zelfs nog voor sommige.Rivanov schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:17:
[...]
Dat werkt allang niet meer. Je moet Gift Cards kopen via www.microsoftstore.com of www.offgamers.com
[ Voor 44% gewijzigd door Donstil op 11-11-2014 15:38 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Dat stukje wat geschreven word en het filmpje liegen er niet om.
In het filmpje valt een persoon naar beneden. Ik zie verschillende textures gewisseld worden en zodra hij loopt zie je links de shaduwen van de personen op de grond verschijnen. Echt belachelijk.
Als je terugkijkt in dit topic heb ik dit al maanden geleden geroepen...Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:51:
[...]
Dat stukje wat geschreven word en het filmpje liegen er niet om.
In het filmpje valt een persoon naar beneden. Ik zie verschillende textures gewisseld worden en zodra hij loopt zie je links de shaduwen van de personen op de grond verschijnen. Echt belachelijk.
Los te krijgen kan nu volgens mij nog niet. Maar ga er maar vanuit dat er een maand of twee maanden na de lancering een DLC pakket uitkomt met alle preorder bonussen van alle shops/acties in één pakket. (Was bij AC4 in ieder geval wel zo, en Ubisoft kennende...Facerafter schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:48:
Heeft iemand trouwens de "Chemical Revolution" pre-order DLC ergens los gezien voor de PS4?
Bij mediamarkt was dat het enigste verschil tussen 65 Euro en 54 Euro...
PSNid: robero50
PSNid: robero50
Het met je hoofd naar beneden lopen om alle mensen aan de kant te beuken.
Blijkt nu een soort "force field" te zijn wat iedereen gewoon aan de kant duwt.
Ooh dus als er een Assassin is met buitensporige klim/klauter vaardigheden vind niemand dat vreemd maar als een vrouw op straat het ook heeft wordt er ineens een Gif van gemaakt. Racistisch hoor
Verwijderd
Je ziet inderdaad duidelijk de inbreng van die parkour gast die ze hadden gevraagd om te helpenDonstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:13:
[...]
Ooh dus als er een Assassin is met buitensporige klim/klauter vaardigheden vind niemand dat vreemd maar als een vrouw op straat het ook heeft wordt er ineens een Gif van gemaakt. Racistisch hoor
Zulk soort dingen lees ik meer op neogaf, spel zelf is erg goed alleen de performance zuigt gewoon.I got to the start of sequence 3 last night.
Paris is gorgeously realized, amazingly detailed and the lighting is sublime
In the first 30 minutes I saw some NPCs appear from from the sky
The story, setup and character so far are the best since 2
The game has the feel of 2/B
Modern day segments will make a lot of people happy
The game is on track to be the best AC yet, but Ubi have got to fucking improve performance and fast.
Dus 18:00 voor ons.
[ Voor 22% gewijzigd door Facerafter op 11-11-2014 16:21 ]
Dan wacht ik wel met de aanschaf op de pc tot er een mod komt ala the worse mod bij Watch Dogs. Dat verbeterde ook veelFacerafter schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:15:
[...]
Zulk soort dingen lees ik meer op neogaf, spel zelf is erg goed alleen de performance zuigt gewoon.
Als de game verder prima wegspeelt, als de basis verder goed is, waar maken we ons dan in hemelsnaam druk om? Ik ga mezelf in ieder geval prima vermaken met deze game. De grafische bugs e.d. zullen vermoedelijk vast nog wel gepatched worden.
Verwijderd
GTA 5 is ook nice maar ik heb ondertussen de story al 3 keer uitgespeeld..Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:25:
Ik ga mijn aankoop in ieder geval een maandje uitstellen. Volgende week komt toch GTA V uit. Daar vermaak ik mij voorlopig wel mee. Hopelijk fixed ubisoft in de tussentijd de perfomance problemen en die glitches.
Ook waren de laadtijden verschrikkelijk...
Ik ga wel gewoon AC Unity spelen ;D
Een andere browser loste het probleem voor mij inderdaad ook op. Had ik misschien eerst moeten checken, voor het overhaast paniekerig reagerenFacerafter schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:28:
Ik kom er gewoon op?

[ Voor 25% gewijzigd door ASNNetworks op 11-11-2014 17:09 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben aan het spelen (lees: genieten) en tot nu toe helemaal geen last van hinderlijke bugs / glitches o.i.d. Het lijkt een beetje op massahysterie in dit topic. Tot nu toe is het voor mij één van de leukste Assassins Creed games die ik heb gespeeldSparksNL schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:24:
Ik wil de grafische bugs (mensen die plots verschijnen of uit de lucht vallen etc.) niet goed praten, maar waarom valt iedereen hier zo hard over? Ik kan me niet voorstellen dat dit soort glitches aan de lopende band gebeuren in de game.
Als de game verder prima wegspeelt, als de basis verder goed is, waar maken we ons dan in hemelsnaam druk om? Ik ga mezelf in ieder geval prima vermaken met deze game. De grafische bugs e.d. zullen vermoedelijk vast nog wel gepatched worden.
Het ziet er op de Xbox One gewoon prima uit. En ja met zulke graphics en de hoeveelheid NFCs pushen ze de Xbox One tot het randje. Maar het is imo prima speelbaar en een fantastische game.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Triest als ze binnen een jaar al tot het randje gaan...Hoedje schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:08:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben aan het spelen (lees: genieten) en tot nu toe helemaal geen last van hinderlijke bugs / glitches o.i.d. Het lijkt een beetje op massahysterie in dit topic. Tot nu toe is het voor mij één van de leukste Assassins Creed games die ik heb gespeeld
Het ziet er op de Xbox One gewoon prima uit. En ja met zulke graphics en de hoeveelheid NFCs pushen ze de Xbox One tot het randje. Maar het is imo prima speelbaar en een fantastische game.
Wil je nu een lollie hebben of wat?ASNNetworks schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:06:
Grappig. Toen ik een week geleden hier een video plaatste waar ik de popins duidelijk liet zien kreeg ik alleen maar negatieve commentaar (op een paar objectieve mensen na). Ben benieuwd wat de fanboys nu hierop te zeggen hebben. Ubisoft zal vast met een day one patch komen...? En maar het probleem ontkennen/goedpraten ipv klagen en zorgen dat Ubisoft dit soort dingen niet meer flikt...
En jouw video was lang niet zo erg als die vreselijke framedrop videos die we nu zien

Zit een mega groot verschil in. Developers moeten er mee leren werken, tools en optimizations(d.m.v. firmware pathes) moeten ontwikkeld worden en meer...
Pop-ins, crappy framerate, hick-ups, NPCs in rare standjes, NPCs die met Startrek transporters neerdalen, karakters met soort zombie gezichten... het kan niet op allemaal.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik had paar weken geleden nog de Watchdogs DLC gekocht, Maargoed..Rivanov schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:17:
[...]
Dat werkt allang niet meer. Je moet Gift Cards kopen via www.microsoftstore.com of www.offgamers.com
[...]
Werkt alleen als je de game ook uit de US Store hebt gedownload. Daar kijkt hij namelijk naar.
Als ik in de NL store dan mijn gift card koop, kan ik die dan nog wel in de US store gebruiken?
Als dat niet gaat , ga ik wel naar de MM om hem tr kopen.
http://www.pu.nl/artikele...ssins-creed-unity-review/
Toch niet zo afkrakend als sommige verwachtte / hoopte
[ Voor 27% gewijzigd door Dubrillion op 11-11-2014 18:27 ]
Ik heb dus totaal het omgedraaide.bram1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:27:
Blij dat ik geen pre-order heb gedaan. Ik irriteer me altijd ontzettend aan deze bugs. Sterker nog: ik heb liever wat meer kartels en een matiger verhaal, dan dit soort bugs. Halen je echt compleet uit de immersie.
Liever wat kartels dan een saai verhaal en een single player van 4u
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Ook wel opmerkelijk in het bericht op de FP; "het gaat mogelijk om een bug die enkel aanwezig is in de amerikaanse versie"
Time Magazine: 3/5
Joystiq: 2.5/5
Polygon: 6.5/10
Gamespot: 7/10
Eurogamer: 7/10
Kotaku: http://i.imgur.com/Gug0DRx.png
En op moment van schrijven een 6.3 user score op Metacritic. Zonde. Tweakers zelf uiteraard wel vol lof.
Bovendien, mensen die de game leuk vinden, die posten niet op metacritic. Ah nee, die zijn aant spelen....
[ Voor 86% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2014 19:08 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De gameplay beelden van Unity zien er naar mijn mening wel wat beter uit als gta5 Next-gen in de trailers.bram1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:07:
Wat ik me nou afvraag, al die bugs, is dat gewoon onkunde van Ubisoft? Ik bedoel; GTA 5 schijnt (volgens de previews) een bijzonder indrukwekkende draw distance te hebben en rendered alles op 1080p en 30fps. Of is Unity technisch zoveel gecompliceerder?
Ander ding: veel huizen zijn toegankelijk dus vraagt dat ook meer performance
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2014 19:42 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Edit: inderdaad dus, de uPlay servers kunnen het niet aan...
https://twitter.com/ubisoftsupport/status/532196694369533952
[ Voor 38% gewijzigd door Chevalric op 11-11-2014 19:29 ]
Xbox Live: Chevalric
Ik kom net bij de Mediamarkt in Eindhoven vandaan, helaas ligt de game nog niet in de schappen.Mouse_NL schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:23:
Maar is het spel inmiddels in winkels gevarieerd?
Net een uurtje gespeeld. Ik vind de graphics prima in orde en heb nog geen popins of framedrops gezien, maar ik heb dan ook nog niet veel NPC's tegelijkertijd in beeld gehad.The Jackel schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:58:
Al mensen die hem op de one spelen en zo ja hoe zijn de graphics? Ik verwacht de game donderdag in huis te hebben en ben zeer benieuwd naar het spel (heb de vorige 2 delen overgeslagen).
Ja de variatie is prima te noemen.Mouse_NL schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:23:
Maar is het spel inmiddels in winkels gevarieerd?
Dat klinkt positief ! Kijk uit naar donderdag !Maverick! schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:35:
[...]
Net een uurtje gespeeld. Ik vind de graphics prima in orde en heb nog geen popins of framedrops gezien, maar ik heb dan ook nog niet veel NPC's tegelijkertijd in beeld gehad.
Dat laatste plaatje waarom je 't niet zou spelen. dat is toch zowieso het hele AC gebeuren? dat weet je toch als je er mee begint?Armada. schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:48:
IGN: 7.8/10
Time Magazine: 3/5
Joystiq: 2.5/5
Polygon: 6.5/10
Gamespot: 7/10
Eurogamer: 7/10
Kotaku: http://i.imgur.com/Gug0DRx.png
En op moment van schrijven een 6.3 user score op Metacritic. Zonde. Tweakers zelf uiteraard wel vol lof.
Morgen naar groningen, is even kijken of hij daar al in de winkel te krijgen is
Die user reviews zeggen niets. Dat er een gemiddeld punt uitkomt van alle reviews van bladen en websites vind ik wel handig.AntiChrist7 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:55:
Metacritic, das een bende praktisch analfabetische kleuters een toetsenbord geven. Helft vd "reviews" is onsamenhangd gevloek.
Tot dusver vind ik de AC games altijd erg goed spelen en voelen ze 'af'. Natuurlijk kom je wel eens wat foutjes tegen, maar het heeft nooit m'n plezier verpest. De eerste reviews maken wel opvallend vaak melding van bugs en slordigheidjes. Maar even afwachten. Het lijkt mij sowieso een mooi spel, maar of ik em gelijk bij release ga halen voor de volle mep is nu wat twijfelachtig.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
jepFlowShotz schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:18:
Vraagje omtrent het aankopen van Unity. Er is een mogelijkheid om deze op steam te kopen, maar ook op Uplay. Wat zal ik merken als ik Unity aanschaf op steam? Switch het spel dan naar Uplay en wordt Steam helemaal overgeslagen?
Hopen op een nieuwe driver release of een patch die 'm toch ietsjes soepeler laat draaien en de bugs eruit haalt. En ondertussen gewoon lekker genieten van het spel
Haha tegenwoordig is wel echt alles een spoilerbram1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:37:
@Seroth; iets minder spoilen wat betreft het begin?

Verwijderd
een ''volwassen arno'' is wel degelijk een spoiler.Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:46:
[...]
Haha tegenwoordig is wel echt alles een spoiler