Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:47:
[...]

een ''volwassen arno'' is wel degelijk een spoiler.
Nee dat is het niet, Iedereen weet toch dat je begint met een nog niet volwassen Arno en dan daarna een sprongetje in de tijd maakt. Dat is al zo vaak gedaan inmiddels.

Hij zal ook wel weer niet beginnen als Asassin en er dan na wat uurtjes spelen pas officieel bij komen.

Een Spoiler is iets belangrijks uit het verhaal verklappen of een plottwist vrij geven.

Edit: @Hieronder, Dit dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 11-11-2014 21:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:47:
[...]

een ''volwassen arno'' is wel degelijk een spoiler.
Really, guys? Het is toch al eeuwen bekend dat het hoofdpersonage in deze game "Arno" heet? Het feit dat ik hem hier als volwassen bestempel spoilt ook nog nauwelijks wat.

Excuses als ik nu écht het spelgenot van enkelen hier heb bederfd, maar dit heeft nou niet echt impact op het verhaal of het plot, of daaraan gerelateerde twists. Die ik zelf ook overigens nog niet ken - ik ben immers pas een half uurtje aan het spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Dat staat toch ook in de OP?

En dat plaatje op t doosje, wie zouden dat dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1995
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-05-2016
Is nog iemand die een team zoekt en geen code heeft of wel een code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:57
Nou, ik kan m dus niet spelen met de game code van de bundle ook al staat mn xbox op U.S. ingesteld, iemand een idee wat ik moet doen om dit wel te kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ouch, de review van Arstechnica is niet zo goed:

http://arstechnica.com/ga...ss-to-do-but-more-to-see/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:14
Potcast over unity Njoy

http://www.twitch.tv/totalbiscuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik heb geen code maar snap sowieso geen reet van die codes en groepen. Donderdag maar gewoon checken.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
As we approach the first anniversary of the new wave of consoles, it seems that the relative processing capabilities of the PlayStation 4 and Xbox One are a known quantity. The majority of multi-platform tests we've conducted so far point to a scenario where the Sony console matches Microsoft's offering point-for-point, with the added benefit of an extra-generous portion of additional GPU power, often allowing for higher resolutions. However, our tests with Assassin's Creed Unity reveal something very different from the multi-platform norm. Visually it appears identical on both consoles, but in the majority of scenarios that challenge the game's 30fps cap, our tests reveal that it is the Xbox One that takes the lead.

http://www.eurogamer.net/...&utm_campaign=socialoomph

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Lees net ook dat de x1 versie dus beter presteert dsn de ps4 versie.....
Wtf... MS zijn parity geld in werking ??
Dit is echt te absurd voor woorden.
Maja gelukkig was ik al van plan de game te skippen, heb alleen een slecht gevoel over de toekomst want vrees dat dit een nieuwe trend gaat worden. Batman doet het ook al...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:03:
Lees net ook dat de x1 versie dus beter presteert dsn de ps4 versie.....
Wtf... MS zijn parity geld in werking ??
Dit is echt te absurd voor woorden.
Maja gelukkig was ik al van plan de game te skippen, heb alleen een slecht gevoel over de toekomst want vrees dat dit een nieuwe trend gaat worden. Batman doet het ook al...
Waar heb je dit gelezen? Dan weet ik namelijk voor welke console ik AC Unity ga halen :P.

en off topic gezien batman mijn most wanted game is: waar heb je dat gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:06:
[...]

Waar heb je dit gelezen? Dan weet ik namelijk voor welke console ik AC Unity ga halen :P.

en off topic gezien batman mijn most wanted game is: waar heb je dat gelezen?
Zie het filmpje hier direct boven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Seroth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:57:
[...]

Really, guys? Het is toch al eeuwen bekend dat het hoofdpersonage in deze game "Arno" heet? Het feit dat ik hem hier als volwassen bestempel spoilt ook nog nauwelijks wat.

Excuses als ik nu écht het spelgenot van enkelen hier heb bederfd, maar dit heeft nou niet echt impact op het verhaal of het plot, of daaraan gerelateerde twists. Die ik zelf ook overigens nog niet ken - ik ben immers pas een half uurtje aan het spelen....
Eh, het gaat er niet om dat je zijn naam noemt. Dat weet iedereen inderdaad wel. Maar je "verklapt" wel dat
spoiler:
je blijkbaar als kind begint.

Ik weet dit toevallig door een gelekt filmpje een tijdje terug. Maar lang niet iedereen weet dit. Het is toch niet nodig dit te vertellen? Helemaal niet in de context waarin jij het zegt. Totaal niet relevant voor de rest van je post.

Nee, het vertelt verder niet veel over het plot en zal niets aan het verhaal verpesten, maar ik kan me goed voorstellen dat dit stukje voor sommige mensen als verrassing kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Mwah tijdens de gevechten heeft de PS4 dan weer het voordeel.
En het scheelt elke keer 1 a 2 fps, in vergelijking is dat waarschijnlijk niet zichtbaar maar wel opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:08:
[...]

Zie het filmpje hier direct boven :)
Ik ben echt een blinde... Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oei dit is toch wel slecht nieuws voor bepaalde Playstation 4 bezitters.
Ik zei vanaf de eerste aankondiging al dat het verschil in kracht te verwaarlozen zou zijn maar Playstation bezitters beweerde graag anders.

Ik ben benieuwd of dit een blijvend gegeven is voor Multi-platform games. De komende weken wordt dit in ieder geval voor deze release wave duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja, Black Flag, met exclusieve content, kregen ze wel op 1080p en nu X1 preferred platform is, draaien beide ineens op 900p en dipt de fps op de PS4 meer. Tuurlijk Ubisoft. :+
Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:10:
[...]

Ik ben benieuwd of dit een blijvend gegeven is voor Multi-platform games. De komende weken wordt dit in ieder geval voor deze release wave duidelijk.
Serieus? Je denk nu ineens dat de X1, met zwakkere hardware, vanuit het niets beter gaat presteren dan de PS4? Alleen omdat Unity, een game vol met bugs, een paar framepjes extra uitperst op de X1? 8)7

@v8power67; Wat is er met Batman?

edit: Parity, al gevonden. Even afwachten hoe dat zich uitpakt. Duurt nog even.

[ Voor 64% gewijzigd door bram1984 op 11-11-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:31
Lees die reviews eens: nog niet 1/10 geeft daadwerkelijk zijn specs weer, wat betekent dat ik met " de game draait slecht", absoluut niets ben.

Zelfde probleem/kwaal dus als bij Metacritic eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Ik hoor veel mensen (op negatieve wijze) schreeuwen over de performance op de PC maar in video's zie ik eigenlijk best degelijke performances.

Edit; Laat maar. [url="https://www.youtube.com/watch?v=D-YT3IyXq5Q"]En hier[/url]

[ Voor 35% gewijzigd door flashingst op 11-11-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:11:
Serieus? Je denk nu ineens dat de X1, met zwakkere hardware, vanuit het niets beter gaat presteren dan de PS4? Alleen omdat Unity, een game vol met bugs, een paar framepjes extra uitperst op de X1? 8)7
Haha nee dat denk ik niet en dat bedoelde ik ook niet.

Ik denk alleen dat de dev's dat extra beetje kracht van de Ps4 er niet uit gaan persen ten nadele van de XboxOne versie en dat daarom de XboxOne kracht misschien wel de standaard gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:10:
[...]

Oei dit is toch wel slecht nieuws voor bepaalde Playstation 4 bezitters.
Ik zei vanaf de eerste aankondiging al dat het verschil in kracht te verwaarlozen zou zijn maar Playstation bezitters beweerde graag anders.

Uhm de ps4 is gewoon sterker hoor. En ondanks dat de cpu van x1 0.15ghz sneller gaat hadden ze bij ubisoft gewoon de gpu moeten inzetten voor de ai berekeningen.
De ps4 heeft zelfs extra (even naam kwijt) opties om dus cpu taken over te nemen. Net als de x1 alleen heeft de ps4 hier weer meer kracht voor.

Dit heeft alles te maken met de huidige parity beleid die meerdere developers ineens inzetten.
Of het is omdat ze bang zijn dat MS dalijk zover achterkomt op de ps4 dat ze dus mogelijk verkopen gaan mislopen dat ze dus de x1 weer wat momentum willen meegeven.
Of ms heeft of flink betaald of een parity clausule afgesloten.
Hoe dan ook zonder de "cloud" is de x1 never nooit niets sneller dan ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Oh zo bedoel je, excuses. Mwah, als PS4 weer preferred platform is, zal Sony er echt wel op hameren het maximale eruit te halen, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
flashingst schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:15:
Ik hoor veel mensen (op negatieve wijze) schreeuwen over de performance op de PC maar in video's zie ik eigenlijk best degelijke performances.

Edit; Laat maar. :+
Vind ik ook. Als je ziet dat een 660 hem gewoon op High draait. Als mijn 670 (welk technisch nog wel een stukje krachtiger is) dit ook doet ben ik tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Dubrillion schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:20:
[...]

Vind ik ook. Als je ziet dat een 660 hem gewoon op High draait. Als mijn 670 (welk technisch nog wel een stukje krachtiger is) dit ook doet ben ik tevreden
Wat mij wél opvalt is dat de game véél beter draait op een GTX 660 dan op een R9 270 terwijl dit toch niet heel veel uit zou moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:19:
Oh zo bedoel je, excuses. Mwah, als PS4 weer preferred platform is, zal Sony er echt wel op hameren het maximale eruit te halen, lijkt mij.
Ja precies dan weer wel idd.

Alleen Microsoft heeft natuurlijk een enorme zak geld staan en strooit waarschijnlijk nu graag met dat geld om preferred platform te zijn en blijven.

Devs kiezen niet graag voor het krachtigere platform (ps4) als ze daarmee een grote groep potentiële klanten benadelen. Althans dat verwacht ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
flashingst schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:22:
[...]

Wat mij wél opvalt is dat de game véél beter draait op een GTX 660 dan op een R9 270 terwijl dit toch niet heel veel uit zou moeten maken?
NVidia schijnt optimatilisaties uitgevoerd te hebben op hun kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 20:06
Zojuist een Social Club aangemaakt onder de naam GoTLive met tag GoTL. Kom erbij als je op Xbox One speelt.
Geen idee wat het limiet is trouwens.

Wat ik wel zag: blijkbaar kun je gewoon andere games joinen en is coop niet gelimiteerd tot coop missies

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Hoop dat AMD met een goede driver / SLI profile komt voor AC Unity.
Zit hier met i7 3770K @ 4.7 GHz, 32GB RAM en MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC in CrossFire.
Optimalisatie van Ubisoft is altijd ruk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:25:
[...]

Ja precies dan weer wel idd.

Alleen Microsoft heeft natuurlijk een enorme zak geld staan en strooit waarschijnlijk nu graag met dat geld om preferred platform te zijn en blijven.

Devs kiezen niet graag voor het krachtigere platform (ps4) als ze daarmee een grote groep potentiële klanten benadelen. Althans dat verwacht ik dan.
Tja, ik vraag me af of die zak het verschil in verkochte consoles kan compenseren. Volgens mij wordt dit verschil alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
Dubrillion schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:26:
[...]

NVidia schijnt optimatilisaties uitgevoerd te hebben op hun kaarten.
Lijkt het ook wel op ja, ook met de laatste graphics driver. Twijfel toch wel erg, ook mensen met een top high-end systeem met een GTX970 die amper 60FPS vasthouden. Ik heb al eens eerder €60,- weggegooid aan een niet-werkende Assassin's Creed game voor de PC (3), maar heb hier nou niet weer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: http://media.redgamingtech.com/rgt-website/2014/10/playstation-4-vs-xbox-one-vs-xbox-360-vs-ps3-cpu-and-gpu.jpg

Zie hier cpu iets sneller van x1 dan ps4. Gpu van ps4 is stukken sneller dan x1.
Is btw een slide van ubisoft zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Is de gtx 970 niet gewoon zo nieuw dat het spel er niet goed mee kan omgaan?

Ik bedoel ik hoor verhalen van mensen met een pc die niet eens de min specs heeft en die kunnen toch best goed spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:35:
[afbeelding]

Zie hier cpu iets sneller van x1 dan ps4. Gpu van ps4 is stukken sneller dan x1.
Is btw een slide van ubisoft zelf ;)
Lees de afgelopen twee pagina's even terug. Dat de Ps4 krachtiger is staat niet ter discussie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ben nu een uurtje of 3 bezig en begin er eindelijk een beetje in te komen. Daarom nu ook wat positiever dan eerste deel. Stad is groots en zit vol met dingen om te doen, heen te gaan of te zien. Ook erg mooi dat er coop in zit. Hoe ze het sociale stuk erin hebben gedaan vind ik in ieder geval wel cool.

Verder wel problemen met klauteren. Framedrops bij monumenten en soms wat onduidelijke missies of missielocaties (vaak binnenin een gebouw zonder opening op zelfde niveau of zelfde blok).

Maar het ziet er verder schitterend uit en speelt (a effe wennen) niet verkeerd. Het is moeilijker, duisterder en nog niet echt episch, maar dat went vanzelf. Tuurlijk zitten er grafische bugs in en kan er soms iets mis gaan, maar de game is zo uitgebreid dat me dat niet eens zoveel uitmaakt.

In ben in ieder geval blij met mn aankoop en geniet nu ook eindelijk :)

Zojuist ook de klokken horen luiden van de Notre Dame en ook even ibnnen geweest en dat ziet er wel mooi uit

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:45:
[...]

Lees de afgelopen twee pagina's even terug. Dat de Ps4 krachtiger is staat niet ter discussie namelijk.
Was ook meer om aan te tonen dat de cpu van x1 wel dgelijk ietsje krachtiger is. Wat dus de reden is waarom hij in unity dus stabielere fps kan draaien met zon grote crowd.

Alleen heeft ubisoft blijkbaar de specs van zowel x1 als ps4 niet goed bekeken of het zijn gigantische beunhazen. Want de cpu offloaden met gpu is nu juist de bedoeling.

Maja al teveel tijd besteed aan dit spel...
Keertje uit budget bak halen, tenzij ze het geheel gaan patchen. Maar dat zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:51:
[...]

Was ook meer om aan te tonen dat de cpu van x1 wel dgelijk ietsje krachtiger is. Wat dus de reden is waarom hij in unity dus stabielere fps kan draaien met zon grote crowd.

Alleen heeft ubisoft blijkbaar de specs van zowel x1 als ps4 niet goed bekeken of het zijn gigantische beunhazen. Want de cpu offloaden met gpu is nu juist de bedoeling.

Maja al teveel tijd besteed aan dit spel...
Keertje uit budget bak halen, tenzij ze het geheel gaan patchen. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Het is niet zo dat er nu iemand ergens op een Nederlands forum over "CPU offloaden" begint en dat ze bij Ubisoft denken: "Godver daar hebben we niet aan gedacht. Hadden we dat maar gedaan" 8)7

Er zal toch wel een reden zijn waarom ze het zo gedaan hebben lijkt me.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 11-11-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zag nogal wat negatief commentaar op de review van T.net. Kan me er niet echt in vinden eigenlijk.

Heb nu 2 uur gespeeld ofzo en de game draait gewoon lekker bij mij. Nu ben ik ook niet echt iemand die constant naar de fps zit te loeren, maar ik merk eigenlijk nooit dat ik in mijn gameplay beperkt wordt door framedrops oid. Voor specs zie sig :)

Al met al een vette game in ieder geval!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:51:
Ben nu een uurtje of 3 bezig en begin er eindelijk een beetje in te komen. Daarom nu ook wat positiever dan eerste deel. Stad is groots en zit vol met dingen om te doen, heen te gaan of te zien. Ook erg mooi dat er coop in zit. Hoe ze het sociale stuk erin hebben gedaan vind ik in ieder geval wel cool.

Verder wel problemen met klauteren. Framedrops bij monumenten en soms wat onduidelijke missies of missielocaties (vaak binnenin een gebouw zonder opening op zelfde niveau of zelfde blok).

Maar het ziet er verder schitterend uit en speelt (a effe wennen) niet verkeerd. Het is moeilijker, duisterder en nog niet echt episch, maar dat went vanzelf. Tuurlijk zitten er grafische bugs in en kan er soms iets mis gaan, maar de game is zo uitgebreid dat me dat niet eens zoveel uitmaakt.

In ben in ieder geval blij met mn aankoop en geniet nu ook eindelijk :)

Zojuist ook de klokken horen luiden van de Notre Dame en ook even ibnnen geweest en dat ziet er wel mooi uit
welk platform als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:56:
[...]

Het is niet zo dat er nu iemand ergens op een Nederlands forum over "CPU offloaden" begint en dat ze bij Ubisoft denken: "Godver daar hebben we niet aan gedacht. Hadden we dat maar gedaan" 8)7

Er zal toch wel een reden zijn waarom ze het zo gedaan hebben lijkt me.
Blijkbaar kunnen ze er geen zak van.
Die slide die ik net liet zien is dus van de gpgpu in x1 en ps4.
Hiermee kun je dus de taken overnemen van de cpu.
De ps4 is hierin 100% sneller en beter in dan de x1.
Gezien dat de retail versie van unity precies andersom laat zien zegt mij meer dan genoeg.
Ze hebben gewoon alleen de cpu gebruikt en die is inderdaad 0.15ghz sneller in de x1. Icm dat de x1 waarschijnlijk main platform is zegt mij dat ze het spel een half tot heel jaar hadden moeten uitstelllen en meer optimalisatie moeten toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Paulus07 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:08:
[...]

welk platform als ik vragen mag?
Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:51:
[...]
Want de cpu offloaden met gpu is nu juist de bedoeling.
Volgens mij gebeurt dat ook in Unity. Komt nota bene uit dezelfde presentatie van je slide ;) De AI zelf wordt gerenderd door de CPU en is op zich niet eens zo heel boeiend. Bepaalde games op de PS3 konden ook honderden NCP's op het scherm toveren maar waren zo statisch als wat. In de zin van dat ze allemaal hetzelfde zijn en net poppen leken. De bewegende kleding die ze aan hebben etc. wat ze Cloth Motion noemen, wordt in Unity door de GPU overgenomen.

Afbeeldingslocatie: http://1-ps.googleusercontent.com/h/www.worldsfactory.net/wp-content/uploads/2014/10/600x281xcpu_bench-600x281.jpg.pagespeed.ic.RR-jbOKefE.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.worldsfactory.net/wp-content/uploads/2014/10/motion_cloth_ubi_test-600x336.jpg

Ik vind dat filmpje waarbij de frames worden vergeleken overigens wel wat vaag. Als beide consoles op 30 fps draaien, dan loopt de Xbox One versie veel soepeler. Kijk bijvoorbeeld maar naar het verschil als de camera gedraaid wordt: http://youtu.be/clQfCP3NFuc?t=7m13s op de PS4 ziet het er heel traag uit, op de Xbox One niet. Wat is dat dan weer in godsnaam?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Wel dom van MS dat ze het nu al vrijgeven op de XBOX One .... Digitaal. Want vandaag is Halo MCC uitgekomen.

Ik had juist verwacht dat MS AC Unity minder zou steunen dan Sony. Want ook alle free roam was XBO matriaal .... ik heb volhens mij nog geen PS 4 footage gezien dacht ik.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Is het al bekend of de American Prisoner DLC later ook beschikbaar wordt? Bij de Season Pass zie ik hem er niet tussen staan. Je kon hem wel krijgen wanneer je je inschreef voor de Assassin's Creed Unity First Look van 7 november jl..

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
DPhoenix schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:52:
Is het al bekend of de American Prisoner DLC later ook beschikbaar wordt? Bij de Season Pass zie ik hem er niet tussen staan. Je kon hem wel krijgen wanneer je je inschreef voor de Assassin's Creed Unity First Look van 7 november jl..
Hiervan heb ik niets terug gezien.

Wellicht als ik het spel straks ga spelen!

[ Voor 5% gewijzigd door Mouse_NL op 12-11-2014 00:04 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha Conan altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ben blij dat ik voor Shadow of Mordor ging.
Ik wil geen zelfde fout maken als bij watch dogs.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LdvmCzm.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JH9WQ6k.png

[ Voor 14% gewijzigd door New Yorker op 12-11-2014 06:38 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:23:
[...]

Ja, het zou gaaf zijn om hem ook op m'n telefoon te hebben... Gelukkig heb ik ook een Android tablet waar het wel perfect op draait...
ik keek vanmorgen op m'n telefoon (was hem gisteren vergeten) en keek, tegen beter weten in of ik iets van uplay kon vinden.

En vond Unity! Ben nu aan het downloaden....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de gewone digitale preorder editie op de PS4 besteld in de NL PSStore.

Preloaden doet ie nog niet op de PS4.

Black Flag op de PS4 was ook heel leuk ,
dus van Unity ga ik ook wel genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik wel benieuwd naar ben, en ik weet niet of iemand met dit spel het even wil onderzoeken hoeveel CPU cores er worden aangesproken, en hoeveel Vram het spel gebruikt ? ben namelijk wel benieuwd of daar een oorzaak te vinden is voor de slechte fps waar vele het over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind dat sommige echt overdrijven. Kijk de metacritic scores. Beetje overdrijven kan wel.
Maar wat iemand al zei. Één slechte review tegenover vijf goede laat de slechte opvallen. Tweakers kijkt naar het spel en laat de bugs een beetje links liggen. Terwijl andere zich daar COMPLEET op focussen. Ik zie YouTube filmpjes van Pc gameplay waar hij gewoon goed draait. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat ik hiervan ga genieten. Ik word namelijk niet boos als er opeens een NPC uit de lucht komt vallen. Dat gebeurt bij Skyrim ook, alleen die game wordt nog steeds de hemel in geprezen (wat deze game ook verdient)

Mensen geven op Metacritic de game gelijk een 1 als hij niet soepeltjes loopt op een console van €350,- (duuuh !!) Mijn videokaart kostte hetzelfde. Maar drie keer een 1 en 1 keer een 8,5 haalt het gemiddelde flink omlaag.

[ Voor 15% gewijzigd door Dubrillion op 12-11-2014 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Op Metacritic zitten de grootste debielen die er zijn. Ik zag laatst een gast die DriveClub een 1 gaf en Forza Horizon een 10 (kan ook andersom geweest zijn, weet ik niet meer). Toen ik zijn profiel openden, waren dat ook de enige 2 reviews die hij had geschreven. Alleen maar fanboys die een 10 of een 1 geven, maar waarschijnlijk beide niet eens gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dat bedoel ik dus :D. Je kan gewoon geen waarde hechten aan zulke reviews. Ik kwam een review tegen van een andere nederlandse site. Leek 1 op 1 gekopieerd van Tweakers. Tweakers geeft een goede review. Tuurlijk kan er wel eens een bug inzitten. Het is een sandbox game. Een lineair verhaal kan je helemaal oppoetsen. Daar gebeurt immers niets anders dan zoals de makers het willen. Mede daarom probeer ik zoveel mogelijk previews, hands-ons en reviews te vermijden. Jaren geleden voor je reviews op internet las vermaakte ik me soms prima met een game die later een 5 kreeg. Lees je nu die 5 ga je er al anders van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Gisteren een paar uurtjes kunnen spelen om m'n Xbox One.
Vind het weer een super game!
Mooi beeld, veel ruimte en een heerlijke sfeer.

Framedrops heb ik heel ietsie mee gemaakt, maar puur omdat ik er op aan het letten was, niet omdat ik er last van had.
Pop-ins en uit de lucht vallende NPC's heb ik wel gezien. Maar dat boeit mij niet echt. Zal vast wel gepatched worden. En daarbij beinvloed het de gameplay niet.

Op het PS4 vs XBO verhaal...
Waarom moeten fanboy's toch altijd allerlei complottheorieën bedenken om een reden te geven waarom de een beter is dan de ander.
Hoe laag kan je zinken.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:12
Ik sluit me aan bij HellStorm666 na een uurtje of 3 gespeeld te hebben.
Wel een paar framedrops gemerkt en wat andere bugjes gezien, maar niks dat mijn speelplezier bederft.
Belachelijk dat hier zoveel ophef over wordt gemaakt. Da's althans mijn mening.
Veel mensen hebben gewoon iets tegen Ubisoft en plaatsen zo'n dingen maar al te graag onder een vergrootglas.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ditto.

Leuk bij Kotaku en Polygon dat ze problemen hadden met het beklimmen van ramen, maar wel aankomen met "ja die LT had ik niet eens nodig". Lol ja no shit dat je er problemen mee hebt, dat is nou juist de knop die je moet gebruiken. Als ik ook maar in de buurt hang van een raam, werkt LT bij mij gewoon prima. En dat je inderdaad wat moet wennen aan de controls die nu een iets andere tactiek vereisen.

Ze zijn enorm aan het zeuren en komen totaal niet toe aan het feit dat het Parijs bv best realistisch weergeeft. Of hoe mooi allerlei gebouwen eruit zien. Zowel van buiten als van binnen (iets wat in de vorige games toch een groot gebrek was en als minpunt werd gezien, maar nu totaal niet terug komt). Ook coop is erg leuk. Wel jammer dat je geen nieuwe missies unlocked en je dus naar SP terug moet om wat meer te unlocken, maar vooralsnog vind ik het een leuke toevoeging. Sterker: ik keek er vooral naar uit.

Het valt me op dat vooral pc-gamers en sites die vooral pc-gamers zijn zo negatief zijn over de game. Ik kan me prima vinden in de review van Tweakers (wat opvallend is gezien ze vaak zo los gaan op pc-bugs). Commentaar op de review is dan ook niet terecht. De rest zit gewoon extreem laag en hadden blijkbaar volledig verkeerde verwachtingen en/of konden niet in het verhaal en de sfeer worden getrokken (want dan wordt je al snel negatief)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 12-11-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Fijn om te horen. Ik kan niet wachten. PC gamers verwachten vaak een betere game omdat de videokaart vaak al even veel kost als de complete console. Als mijn game op 1080p en mee/high draait ben ik blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 22:08
Martinspire schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:47:
Ditto.

Leuk bij Kotaku en Polygon dat ze problemen hadden met het beklimmen van ramen, maar wel aankomen met "ja die LT had ik niet eens nodig". Lol ja no shit dat je er problemen mee hebt, dat is nou juist de knop die je moet gebruiken. Als ik ook maar in de buurt hang van een raam, werkt LT bij mij gewoon prima. En dat je inderdaad wat moet wennen aan de controls die nu een iets andere tactiek vereisen.

Ze zijn enorm aan het zeuren en komen totaal niet toe aan het feit dat het Parijs bv best realistisch weergeeft. Of hoe mooi allerlei gebouwen eruit zien. Zowel van buiten als van binnen (iets wat in de vorige games toch een groot gebrek was en als minpunt werd gezien, maar nu totaal niet terug komt). Ook coop is erg leuk. Wel jammer dat je geen nieuwe missies unlocked en je dus naar SP terug moet om wat meer te unlocken, maar vooralsnog vind ik het een leuke toevoeging. Sterker: ik keek er vooral naar uit.

Het valt me op dat vooral pc-gamers en sites die vooral pc-gamers zijn zo negatief zijn over de game. Ik kan me prima vinden in de review van Tweakers (wat opvallend is gezien ze vaak zo los gaan op pc-bugs). Commentaar op de review is dan ook niet terecht. De rest zit gewoon extreem laag en hadden blijkbaar volledig verkeerde verwachtingen en/of konden niet in het verhaal en de sfeer worden getrokken (want dan wordt je al snel negatief)
Klopt alle goede punten en vernieuwingen worden vergeten en weglaten door dat mensen framerate/performance issues hebben. Gelukkig zijn er ook aardig wat goede professionale reviews, ik moet zeggen dat ik Metacritic niet altijd even serieus neem (Met user reviews).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Is ie toevallig vandaag al te krijgen bij de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:40
0xrubennft schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:14:
Er werd mij gister in de MM verteld dat ze hem vandaag binnenkrijgen en morgen verkopen.

Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen, hij kost maar €54 daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Ja ga vandaag ook even wat winkels af.. Lokale gamestore heb ik denk ik de grootste kans :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ik zie hem wel op de deurmat verschijnen de komende dagen :) (ps4 versie) Dus hoop dat de wehkamp of de postbode nog voor het weekend komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
Draait Unity een beetje redelijk op een laptop ? Is er iemand die het daarop speelt ? Ikzelf heb een GT 850m gpu in mijn laptop zitten en zou graag willen weten of het voldoende is om Unity redelijk te spelen is daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik heb 'm gisteren gespeeld (op de Xbox One) totdat je in Parijs aankomt. Ik merk wel dat het niet helemaal vloeiend loopt, maar daar staat tegenover dat alle omgevingen echt ontzettend gedetailleerd zijn. Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als ze in een patch de details of de resolutie iets terugschroeven om toch die 30fps vast te kunnen houden, maar ik speel het spel ook wel uit als ze het niet doen.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Je moet ook even doorspelen (eerste paar uur) om er lekker in te komen vind ik. Speel op X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Dubrillion schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:05:
Fijn om te horen. Ik kan niet wachten. PC gamers verwachten vaak een betere game omdat de videokaart vaak al even veel kost als de complete console. Als mijn game op 1080p en mee/high draait ben ik blij :D
Zie tegenwoordig bij veel PC gamers ook vaak de houding van: "Als het niet door All Hail Gaben is uitgebracht is het niet goed.." Ik word er een beetje moe van eigenlijk haha. Volgens mij is AC:U een fantastisch spel en ik heb er echt ontzettend veel zin in (moet nog even wachten op mijn disc van Ubi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik hoop dat g2play dit keer een beetje op tijd is! Bij watch dogs waren ze 3 dagen te laat door de drukte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Voor diegene die de game al kunnen spelen, spelen jullie nu met, of zonder de 900mb patch? Ik weet niet of deze voor alle systemen al uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Daantjeeuh schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:36:
[...]

Zie tegenwoordig bij veel PC gamers ook vaak de houding van: "Als het niet door All Hail Gaben is uitgebracht is het niet goed.." Ik word er een beetje moe van eigenlijk haha. Volgens mij is AC:U een fantastisch spel en ik heb er echt ontzettend veel zin in (moet nog even wachten op mijn disc van Ubi)
Och meid wordt je daar moe van.
Ik wordt moe van slechte console ports met een lage 900p resolutie en trage -30 frames per seconde en kleuters die dat allemaal maar goed vinden want het is hun favoriete spelletje. Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
De resolutie en FPS zijn niet gelocked op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
0xrubennft schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:14:
Welke?

Ik ga even bij Middelburg kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie reviews allemaal.

-------------------------------

Wanneer kan de PS4 versie gepreload worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Iemand met de PS4 die al share play heeft getest mbt de co-op? En zo ja werkt dit? of werkt dit alleen met games die je echte met 2 personen lokaal kan spelen?

[ Voor 31% gewijzigd door Paulus07 op 12-11-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf89
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-12-2023
Zijn er ondertussen al mensen die hem als pre-order hebben besteld, en hem ondertussen al binnen hebben? Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch niet meer zo goed kan wachten.... >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 16:06
johnb52 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:02:
[...]

Welke?

Ik ga even bij Middelburg kijken.
Laat even weten of ze hem bij de Mediamarkt al verkopen s.v.p. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:31
Uiteindelijk zijn de beste reviews van mensen die je kent: vrienden die de game spelen. Die moeten namelijk geen clicks verdienen met schreeuwerig gedoe of flashy titels of er snel als eerste bij te zijn, zoals vele youtubers of gamereviewers. En iets neerhalen en vloeken haalt meer aandacht op dan zeggen "oh deze game is best leuk". God verhoedde dat je een game leuk vindt dezer dagen....

Professionele reviews lees ik alleen nog maar zuiver voor de technische informatie. Hoe kan je die mensen serieus nemen als ze gaan van "AC biedt niet genoeg nieuws", maar een maand eerder riepen "hoera, een nieuwe call of duty, 10/10!"

Mijn kopie zal voor morgen zijn hoop ik, nog niet verzonden. Heb gisteren 1 iemand gepraat die de game al had unlockt via vpn en net een halfuurtje gespeeld had. Game liep goed, en was vrij tevreden over de intro. Aan zoiets heb ik meer dan die tienduizend (als het er al zoveel zijn) schreeuwers met hun steamreviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 21:41
AntiChrist7 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:04:
Professionele reviews lees ik alleen nog maar zuiver voor de technische informatie. Hoe kan je die mensen serieus nemen als ze gaan van "AC biedt niet genoeg nieuws", maar een maand eerder riepen "hoera, een nieuwe call of duty, 10/10!"

Mijn kopie zal voor morgen zijn hoop ik, nog niet verzonden. Heb gisteren 1 iemand gepraat die de game al had unlockt via vpn en net een halfuurtje gespeeld had. Game liep goed, en was vrij tevreden over de intro. Aan zoiets heb ik meer dan die tienduizend (als het er al zoveel zijn) schreeuwers met hun steamreviews
Nou hier kan ik het nogeens mee eens zijn. We kunnen veel discussie voeren over revieuws. Ik heb die van tweakers gezien die Kotagu gelezen en die van tweakers gelezen en uiteindelijk zegt het me gewoon. Oke mooie game ziet er goed uit genoeg te doen kan heel leuk zijn. Kan ook problemen geven. Goed oke. Als het problemen geeft. Geen probleem leg ik hem even aan de kant wordt vast wel gefixed. Speel hem dan later wel. Geen problemen dan spelen we hem gewoon uit. Ik kan er niet echt mee zitten. Uiteindelijk zal ik hem toch wel uitspelen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepp12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-12-2020
Ik kijk meestal op GoT naar de reacties, zo te zien valt het allemaal wel mee. Er komen tegenwoordig zo weinig games uit die bugvrij zijn. De verwachtingen rondom Unity zijn veel te hoog, alsof je huiskamer transformeert in een of andere virtuele speeltuin. Het is gewoon een 'zo te horen' goede AC game.
Uiteindelijk zijn de beste reviews van mensen die je kent: vrienden die de game spelen. Die moeten namelijk geen clicks verdienen met schreeuwerig gedoe of flashy titels of er snel als eerste bij te zijn, zoals vele youtubers of gamereviewers. En iets neerhalen en vloeken haalt meer aandacht op dan zeggen "oh deze game is best leuk". God verhoedde dat je een game leuk vindt dezer dagen....

PSN ID: Shagsin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik hecht ook niet zo heel veel waarde aan review, kijk alleen de reviews van gamekings omdat ze niet heel erg een oordeel geven, sowieso geen cijfer, maar gewoon de game bespreken en aangegeven wat de sterke of slechte punten zijn.

Nu met AC Unity lijkt het erop alsof veel reviewers zich vooral richting op de bugs/glitches en framedrops, en dat is jammer. Verder wil ik niets goed praten want ik neem het Ubisoft wel kwalijk dat ze ons een (ver gevorderde) beta laten spelen.

AC Unity had gewoon uitgesteld moeten worden, als er nog 1-2 maand volop aan die game gewerkt was dan zouden veel van die bugs gewoon opgelost kunnen worden. Maar ja dat past natuurlijk niet in hun strategisch plan met de releases van de overige games.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
Heb nog maar 1 bug gehad. Ik kwam vast te zitten tussen een muur en het dak. Echt muurvast (lol), kon geen kant meer op. Gewoon via de map naar een een fast travel punt gegaan en kon gewoon verder. Voor de rest vind ik het tot nu toe een knap spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Zojuist email gehad van mediamarkt dat ie verzonden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Kijken jullie dan niet naar Twitch om indruk te krijgen van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
SparksNL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:51:
[...]

Laat even weten of ze hem bij de Mediamarkt al verkopen s.v.p. :)
Ja zal ik doen. Ben benieuwd of, en welke versie ze hebben.

Woon je hier in de buurt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
johnb52 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:26:
Ik heb ongv. een half uur gekeken maar toen er mee gestopt omdat je jezelf er mee spoilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
johnb52 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:27:
[...]

Ja zal ik doen. Ben benieuwd of, en welke versie ze hebben.

Woon je hier in de buurt dan?
Nee ik woon in Eindhoven, waar ik vanavond even ga kijken. Maar als ze hem bij een andere vestiging al verkopen is de kans groot dat ze dat in Eindhoven ook doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Achteraf gezien hadden ze misschien ook wel andere keuzes moeten maken om wel 30fps te kunnen garanderen, en niet 20 in drukke gebieden. Dan krijg je dus een Watch Dogs downgrade of stopt gedeeltes achter een laadscherm in plaats van volledig open world. Maar daarnaast lukt het met andere games wel, en hebben ze misschien de hardware gewoonweg niet goed gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs

Een tip ! Eerlijke reviews lezen en het gebruiken van gezond verstand heeft mij veel centen bespaard. Lijkt heel simpel maar meer is er niet voor nodig. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
SparksNL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:30:
[...]

Nee ik woon in Eindhoven, waar ik vanavond even ga kijken. Maar als ze hem bij een andere vestiging al verkopen is de kans groot dat ze dat in Eindhoven ook doen ;)
en dan in de stad of ekkersrijt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ook dat valt wel mee, ik ken een paar mensen en die hebben een laten we zeggen 'vreemde smaak' Die spelen spellen die ik nog niet met een 2 meter lange stok aan zou raken en vinden het geweldig.

De review is voor mij maar het halve verhaal, ik wil voor de pc reviews ook weten hoe het draait op meerdere verschillende systeem configuraties als in 'low end' - 'mid range' - 'high end' - 'extreme'. Eventuele driver problemen Nvidia/AMD (intel).

Welke reviewers die ik wel leuk vind om te kijken zijn b.v. Angry Joe, Total biscuit, Yahtzee en voor het serieuze werk wacht ik wel tot mijn PCGames(DE) op de mat valt, ja want Duitsers blijven serieus.
http://www.pcgames.de/Ass...Schreien-frustig-1142275/

Ik zal hem vanmiddag of morgen op gaan halen dus dan zie ik wel weer.

- Ik kreeg net die survey over 'Tweakers.net als games reviewer' oid, dan moet er nog wel aan de weg getimmerd worden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Paulus07 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:37:
[...]

en dan in de stad of ekkersrijt? :P
Ik kom in principe langs beide vestigingen op de weg richting huis, dus ik geef beide een bezoekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

johnb52 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:26:
Nee. Ik wil zo weinig mogelijk zien voordat ik het verhaal speel. Ik baal er al van dat ik een bepaald stukje (met de eifeltoren) heb gezien...

Van reviews lees ik meestal alleen maar de conclusie (ook die van Tweakers). En de beste hebben gewoon een lijst met plusjes en minnetjes en dan kan ik wel beslissen of bepaalde plusjes of minnetjes voor mij belangrijk zijn. (ik vind de layout van Tweakers wat dat betreft wel erg prettig).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:42
Chaoss schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:18:
Ik hecht ook niet zo heel veel waarde aan review, kijk alleen de reviews van gamekings omdat ze niet heel erg een oordeel geven, sowieso geen cijfer, maar gewoon de game bespreken en aangegeven wat de sterke of slechte punten zijn.
Gamekings neem ik na de Watch Dogs review (en vooral Boris) niet echt serieus, het lijkt wel of hun gesponsort worden of omdat ze gewoon de game willen verkopen (via Bigu.

AC Unity in co-op lijkt me wel iets toevoegen, ik kan niet wachten om dit uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:49:
[...]

Nee. Ik wil zo weinig mogelijk zien voordat ik het verhaal speel. Ik baal er al van dat ik een bepaald stukje (met de eifeltoren) heb gezien...

Van reviews lees ik meestal alleen maar de conclusie (ook die van Tweakers). En de beste hebben gewoon een lijst met plusjes en minnetjes en dan kan ik wel beslissen of bepaalde plusjes of minnetjes voor mij belangrijk zijn. (ik vind de layout van Tweakers wat dat betreft wel erg prettig).
Eifeltoren? Die was toch nog helemaal niet gebouwd ten tijden van de Franse revolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
^ Dat klopt, ik neem aan dat Banshee het heeft over de time anomalies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Donstil schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:10:
[...]

Eifeltoren? Die was toch nog helemaal niet gebouwd ten tijden van de Franse revolutie?
Nope, maar nu wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Donstil schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:10:
[...]

spoiler:
Er is een time glitch in the Animus die er voor zorgt dat je naar WW II gaat. Tenminste: dat bleek uit een cinematic die er een tijdje terug was

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:11:
[...]

spoiler:
Er is een time glitch in the Animus die er voor zorgt dat je naar WW II gaat. Tenminste: dat bleek uit een cinematic die er een tijdje terug was
Ooh dat had ik gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik ook, totdat ik dat filmpje zag...

Waar ik erg benieuwd naar ben is het verhaal in het Nu.... Er zijn na Black Flag toch wel wat draadjes op te pakken zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Notna schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:11:
[...]

spoiler:
Dat ze dat ook meteen in nieuws titels vermelden vond ik zwaar irritant. zoiets wil je tijdens het spelen pas ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:29:
Ik ook, totdat ik dat filmpje zag...

Waar ik erg benieuwd naar ben is het verhaal in het Nu.... Er zijn na Black Flag toch wel wat draadjes op te pakken zou ik zeggen...
Ik speel dat verhaal in het "nu" persoonlijk altijd met een enorme tegen zin.
Mede daardoor skip ik de filmpjes en loop ik naar het volgende "doel" terwijl ik op mijn iPhone aan het rommelen ben.

Van mij mogen ze dat helemaal schrappen eigenlijk .

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste