Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Inmiddels ook aangeschaft voor ps4 en een mooi prijsje 47, - 😁
Maar bij Intertoys, dus begreep geen pre-order code..

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:49:
Inmiddels ook aangeschaft voor ps4 en een mooi prijsje 47, - 😁
Maar bij Intertoys, dus begreep geen pre-order code..
Mooie prijs inderdaad! Niet verwacht van de Intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:15
Reden dat de community events na een tijdje afgevoerd werden was denk ik omdat de social events in BF niet meer werkten een maand of twee na release (white whale, social chest, royal convoy). Heeft een hele tijd geduurd voor die weer werkten (nodig voor trophies), en dan zijn er nog enkele geweest.

Maar nu zullen ze wss veel meer SP gebasseerd zijn. Denk dat ik op een twitch stream heb gezien dat er al een challenge bezig was, en afhankelijk van hoeveel content er in de maanden daarna komt zullen het er wel een redelijk aantal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, even iets anders, maar als ik dus bij mijn bookmarks kijk op bijv Ac unity, en dan op het groene tekst wolkje klik, dan duurt het een hele tijd voordat het groene text wolkje ''grijs'' en dat ik dus weet dat er niks nieuws is gepost. Vaak heb ik dat ik er op klik maar nogsteeds dezelfde berichten zijn, iemand een oplossing hievoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Daantjeeuh schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:25:
Die community events zijn waardeloos. Als je het spel niet bij launch koopt/speelt heb je pech. Ik kocht Black Flag een half jaar (!!!) na release, en toen waren ze al gestopt met de community events. Of nouja, ik heb nog de mazzel gehad er 1tje mee te kunnen doen. De rest van die content zal dus locked away blijven vrees ik.
Dan heb je net pech gehad denk ik; ik heb Black Flag een goede maand geleden uitgespeeld en dus een maand of 2 geleden aangeschaft en ben toch behoorlijk wat community events tegengekomen.

- Kill zoveel beesten en krijg 10x de huid van de beesten die je gedood hebt.
- Verzamel x aantal grondstoffen en krijg als bonus nog eens 500 per grondstof.
- Royal convoys
- White whale
- Social chests

En zo nog wel een paar die ik tegengekomen ben.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:53:
Ehm, even iets anders, maar als ik dus bij mijn bookmarks kijk op bijv Ac unity, en dan op het groene tekst wolkje klik, dan duurt het een hele tijd voordat het groene text wolkje ''grijs'' en dat ik dus weet dat er niks nieuws is gepost. Vaak heb ik dat ik er op klik maar nogsteeds dezelfde berichten zijn, iemand een oplossing hievoor ?
Reset sessietijd rechtsboven zodra je op bookmarks hebt geklikt ;)
XyritZz schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:56:
[...]

Dan heb je net pech gehad denk ik; ik heb Black Flag een goede maand geleden uitgespeeld en dus een maand of 2 geleden aangeschaft en ben toch behoorlijk wat community events tegengekomen.

- Royal convoys
- White whale
- Social chests

Bij de release waren het alleen de onderste 3, waarvan de white whale wel eens fout ging en niet meer van je map verdween. Verder heb ik daar gelukkig nooit problemen mee gehad.

[ Voor 42% gewijzigd door Ereaser op 10-11-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Ereaser! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
XyritZz schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:56:
[...]

- Royal convoys
- White whale
- Social chests

Dat waren niet de community events. Er is een verschil tussen social events en community events. De community events waren dingen als: vernietig binnen een week zoveel schepen, maak zoveel assassinations binnen een week, etc. Dat was dan cumulatief over alle platformen. De social events doen het ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Ik heb ooit eens deel 1 gespeeld op de Xbox 360, maar vond er toen weinig aan, moet je als je deze gaat spelen eigenlijk de vorige delen ook hebben gespeeld? Of is het net als FIFA, dat maakt niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Zojuist voor het Unite programma TWEAKERS9 (PS4) aangemaakt aangezien nummer 8 al vol was. Er zijn nog 3 plekken vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
johnb52 schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:34:
Ik heb ooit eens deel 1 gespeeld op de Xbox 360, maar vond er toen weinig aan, moet je als je deze gaat spelen eigenlijk de vorige delen ook hebben gespeeld? Of is het net als FIFA, dat maakt niks uit?
Ik heb toen ook deel 1 gespeeld en toen daarna niet meer. Tot ik deel 3 (na bijna een jaar na release) voor een heel zacht prijsje op de mycom veiling won. Toen was ik opeen verslaafd. Daarna Black Flag op de PS4.

Ik zou zeggen wil je er goed inkomen speel dan nu Rogue. Heb je nog geen next gen en wil je er 1 halen is de XBO bundel met Black Flag en Unity een leuke combo.

Wat mij betreft hoef je de eerdere delen net hebben gespeeld wil je aansluiten op Unity.

Het verhaal van Rogue is te volgen. En speelt in principe beter dan deel 3 en deel 4.
Kan je deel 3 en 4 voor een zacht prijsje krijgen is mijn advies spelen die handel en lekker wachten dat Rogue ook in prijs verlaagd is.

PS: de Bastille Edition PC € 69,99 bij Mycom.nl. Laat je hem op zondag 16 november bezorgen dan krijg je ook nog een giftcard van € 10.

[ Voor 24% gewijzigd door Mouse_NL op 10-11-2014 17:56 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 22:08
Unity is al te downloaden met torrents... Must.. resist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Facerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:55:
Zie nog niks en TL is toch wel de snelste qua uploads.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Tegen de tijd dat je die binnen hebt is de game al officieel uit denk ik :P. Iedereen zal wel als een idioot tegelijk die game voor noppes proberen te downloaden namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Belachelijk ....... niet doen steun een goed spel en koop het. Als je al een game PC hebt koop je die denk ik niet om zo een beauty illegaal te spelen. En zeker de coop zal geblocked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Mouse_NL schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:59:
[...]

Belachelijk ....... niet doen steun een goed spel en koop het. Als je al een game PC hebt koop je die denk ik niet om zo een beauty illegaal te spelen. En zeker de coop zal geblocked zijn.
Heb hem ook gepre-order voor de PS4.
Maarjah... dat duurt nog 3 dagen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
RemyWD schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:57:
[...]
Zie nog niks en TL is toch wel de snelste qua uploads.. :P
TL? Check KAT

Oeps sorry double post.

[ Voor 6% gewijzigd door Facerafter op 10-11-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
Dat ik hier nog serieus op in moet gaan..

Gebruik nou maar http://predb.me/?search=Assassins+Creed voor informatie mocht je dat interessant lijken.
Of doe het niet en download dat virusje maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Facerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:00:
[...]

Heb hem ook gepre-order voor de PS4.
Maarjah... dat duurt nog 3 dagen xD
Wacht gewoon 3 dagen wellicht krijgen we hem een dag eerder. Zie ook dat Rogue in de nieuwsgroepen te krijgen is ..... Zo een spel haal je toch origineel voor je console / PC. Ik kan me voorstellen dat niet een ieder het kan betalen ........ maar dan heb je volgens mij ook geen geld om de stroom te betalen om het spel te spelen en de tv te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Brammel schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:37:
Zojuist voor het Unite programma TWEAKERS9 (PS4) aangemaakt aangezien nummer 8 al vol was. Er zijn nog 3 plekken vrij!
Gaat snel, nog maar 2 vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:52
Ik heb Black Vlag vorig jaar ook gedownload. Puur om te kijken of die beetje liep. Tien minuten gespeeld. Gedeinstalleerd en gewacht tot de DVD binnen kwam. Ik ben het met bovenstaande eens. Steun z'n spel en koop het gewoon. Ik ben een fan van AC en koop ze elk jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Want Ubisoft komt echt geld te kort :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:11
Boris van Gamekings is niet echt heel enthousiast over Unity. Hij wou er niet te veel over zeggen maar was opgehouden omdat die er geen zin meer in had en de game zag er goed uit maar 'piept en kraakt' ook nog wel her en der. En dat het embargo op de release dag is zegt altijd wel iets over een game voegde die er aan toe.

http://www.gamekings.tv/v(...)sassins-creed-unity/

Vanaf 2.25 min tot 5 ofzo.

[ Voor 28% gewijzigd door Matedeor op 10-11-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
Embargo op release dag..
Krijgt weer nachtmerries over Watch Dogs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe driver is online gekomen voor Nvidia kaarten, speciaal voor AC unity :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:39:
Nieuwe driver is online gekomen voor Nvidia kaarten, speciaal voor AC unity :)
Ik kan m nog niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Mouse_NL schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:40:
[...]

Ik heb toen ook deel 1 gespeeld en toen daarna niet meer. Tot ik deel 3 (na bijna een jaar na release) voor een heel zacht prijsje op de mycom veiling won. Toen was ik opeen verslaafd. Daarna Black Flag op de PS4.

Ik zou zeggen wil je er goed inkomen speel dan nu Rogue. Heb je nog geen next gen en wil je er 1 halen is de XBO bundel met Black Flag en Unity een leuke combo.

Wat mij betreft hoef je de eerdere delen net hebben gespeeld wil je aansluiten op Unity.

Het verhaal van Rogue is te volgen. En speelt in principe beter dan deel 3 en deel 4.
Kan je deel 3 en 4 voor een zacht prijsje krijgen is mijn advies spelen die handel en lekker wachten dat Rogue ook in prijs verlaagd is.

PS: de Bastille Edition PC € 69,99 bij Mycom.nl. Laat je hem op zondag 16 november bezorgen dan krijg je ook nog een giftcard van € 10.
Heb al een Xbone, dus zo een pack is niet erg handig.

Zag net in de US store dat ie morgen al releases?

Is de pc een paar dagen later?

Heb nu geen leuke spellen meer, dus op zoek totdat Project Cars uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Ben nu bezig m'n PC versie te downloaden. Mijn max download snelheid is rond 770kB/s, dus mijn pc is nog wel een paar uurtjes bezig... (15 uur, 30 minuten volgens die uplay client...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
johnb52 schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:10:
[...]

Heb al een Xbone, dus zo een pack is niet erg handig.

Zag net in de US store dat ie morgen al releases?

Is de pc een paar dagen later?

Heb nu geen leuke spellen meer, dus op zoek totdat Project Cars uitkomt.
Spel lanceert in Nederland (Europa0 officieel 13 november. Ik denk dat vanwege de hype, er al een paar winkels morgen en overmorgen losgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Wailing_Banshee schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:25:
Ben nu bezig m'n PC versie te downloaden. Mijn max download snelheid is rond 770kB/s, dus mijn pc is nog wel een paar uurtjes bezig... (15 uur, 30 minuten volgens die uplay client...)
Zet hem op een ethernetkabel vast ..... want ik denk dat je nu wifi hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Mouse_NL schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:43:
[...]

Zet hem op een ethernetkabel vast ..... want ik denk dat je nu wifi hebt?
Nee hoor, hij wordt gewoon geinstalleerd op mijn PC, dus volledig bedraad (met gigabit netwerk zelfs). Maar mijn internetsnelheid is gewoon maar 6Mbit... (maar die is wel vreselijk stabiel en ik haal ook die 6Mbit). Moeten nog steeds eens overstappen op kabel...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wailing_Banshee schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:25:
Een preload via steam of uplay?
Of zitten we te piraten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:50:
[...]

Een preload via steam of uplay?
Of zitten we te piraten ;)
Uplay. Piraatje spelen doe ik wel met Edward :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Wailing_Banshee schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:08:
[...]

Nee hoor, hij wordt gewoon geinstalleerd op mijn PC, dus volledig bedraad (met gigabit netwerk zelfs). Maar mijn internetsnelheid is gewoon maar 6Mbit... (maar die is wel vreselijk stabiel en ik haal ook die 6Mbit). Moeten nog steeds eens overstappen op kabel...
6 Mbit ...... das wel erg laag in deze tijd. Wellicht betaal je net zoveel als een 20mbit lijn. Misschien even aan je ISP vragen voor een verhoogde snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hij staat gewoon op de website van Nvidia :)
http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben ook aan het voorladen. Gemiddeld met 19,8 Mb/s. Zou over 29 minuten klaar moeten zijn. Hij haalt 37.7Gb binnen op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Argh! kom op Ubi! :P De guillotine case staat op voorraad in de uPlay shop... versturen die handel! De tijd is wel een beetje aangebroken om door de straten van Parijs te gaan zwerven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Matedeor schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:33:
Boris van Gamekings is niet echt heel enthousiast over Unity. Hij wou er niet te veel over zeggen maar was opgehouden omdat die er geen zin meer in had en de game zag er goed uit maar 'piept en kraakt' ook nog wel her en der. En dat het embargo op de release dag is zegt altijd wel iets over een game voegde die er aan toe.

http://www.gamekings.tv/v(...)sassins-creed-unity/

Vanaf 2.25 min tot 5 ofzo.
Door deze opmerking heb ik wel besloten om Unity niet gelijk te halen, niet om deze opmerkingen alleen maar omdat het vooral bevestigd waar ik zelf ook bang voor ben. Daarnaast he bik hetzelfde dat ik Balck Flag vooral ontzettend vet vond door de setting en het varen/vechten op zee.

Ik wacht de eerste review af als het mij niet overtuigd ga ik eerst GTA5 wel halen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
Wailing_Banshee schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:51:
[...]

Uplay. Piraatje spelen doe ik wel met Edward :D
Hoe doe je dat? Ligt misschien aan mijn maar ik krijg het niet gevonden

[ Voor 12% gewijzigd door GerGio op 11-11-2014 01:01 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ACInitiates is van de twitterfeed in Maintenance gegaan, dus daar zal het ook niet meer zo lang duren.

Morgen eens kijken naar die driver, en mijn ssd wat opruimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Eerste PC gameplay video's zijn inmiddels geupload op Youtube. Unity lijkt uitstekend te draaien op vrij hoge settings in 1080P op een i5 3570K en een GTX 660 (non Ti)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Assassin’s Creed Unity - i5 3450 + GTX 660 HIGH S…: http://youtu.be/Q5MQmDdZctQ

Ik heb hem even opgezocht. Ik heb namelijk een 670 die toch nog wat krachtiger is dan een 660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Vraagje,

De Xbox one versie is speelbaar vanaf 11 november 12.00 PST. Dit is toch vanavond om 21.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

GerGio schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 00:19:
[...]

Hoe doe je dat? Ligt misschien aan mijn maar ik krijg het niet gevonden
Ik startte uplay, keek in mijn spellen, en daar stond een spel tussen, zonder plaatje, met als tekst "Pre order" (o.i.d.) Toen ik daar op klikte kreeg ik de optie om hem te preloaden.

Offtopic:
Mouse_NL schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:54:
[...]
6 Mbit ...... das wel erg laag in deze tijd. Wellicht betaal je net zoveel als een 20mbit lijn. Misschien even aan je ISP vragen voor een verhoogde snelheid.
Als ik nu naar m'n ISP zou gaan en een abonnement zou aanvragen zou ik zelfs niet hoger krijgen dan 5Mbit... (beperking is de afstand van m'n huis naar de kast, ongeveer een km of 7) De enige manier om sneller te kunnen is overstappen naar kabel en dat gaat een dezer dagen ook gebeuren (we hebben de kabel afgelopen maand eindelijk in de meterkast ipv de woonkamer), ik wil eerst nog even uitzoeken hoe ik een email adres met m'n eigen domeinnaam kan maken...

Ontopic:
Toen ik vanmorgen keek, was hij pas 12% klaar... Ik heb het idee dat de servers daar het een beetje druk hebben want de snelheid was gekelderd... Maar ik heb nog 2 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:31:
[...]

Ik startte uplay, keek in mijn spellen, en daar stond een spel tussen, zonder plaatje, met als tekst "Pre order" (o.i.d.) Toen ik daar op klikte kreeg ik de optie om hem te preloaden.

Offtopic:

[...]

Als ik nu naar m'n ISP zou gaan en een abonnement zou aanvragen zou ik zelfs niet hoger krijgen dan 5Mbit... (beperking is de afstand van m'n huis naar de kast, ongeveer een km of 7) De enige manier om sneller te kunnen is overstappen naar kabel en dat gaat een dezer dagen ook gebeuren (we hebben de kabel afgelopen maand eindelijk in de meterkast ipv de woonkamer), ik wil eerst nog even uitzoeken hoe ik een email adres met m'n eigen domeinnaam kan maken...

Ontopic:
Toen ik vanmorgen keek, was hij pas 12% klaar... Ik heb het idee dat de servers daar het een beetje druk hebben want de snelheid was gekelderd... Maar ik heb nog 2 dagen!
12 % ............ gelukkig heb je 2 dagen idd. LAat die kabel maar snel komen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Mijnes was binnen een uur klaar vanmorgen. Gisteren halfuurtje en vanmorgen half uurtje. Kreeg wel een WhatsApp afbeeldingen dat Steam een fout had bij het updaten (spel was nog versleuteld). Maar dat zal wel goed komen. Donderdag ochtend het laatste beetje en dan hopelijk uit me werk gelijk gamen. Leven het digitale tijdperk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Vecodo schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:06:
Vraagje,

De Xbox one versie is speelbaar vanaf 11 november 12.00 PST. Dit is toch vanavond om 21.00?
12:00 PM PST is idd om 21:00.

Gelukkig is de Xbox One versie om 12:00 AM PST, dat is 09:00 vandaag. (eigenlijk 0:01AM)

Net even gechecked voor dat ik naar het werk ging.
Dat ene zwaard en die bijl werden geinstalleerd. Spel stond nog steeds op pre-order. (al wel gedownload en geinstalleerd)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Grrr even gezocht op YouTube naar iemand met een GTX 670. Netjes gevonden en draait volgens mij gewoon super. Beetje jammer dat dit deel 11 was van zijn serie. Deeltje 12 stond netjes MET SPOILERS EN AL in de titel. Voor zulk soort mensen bestaat een speciale plek in de hel :D
En ja ik had het moeten vermijden, maar ben benieuwd hoe me GPU het zal doen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeKo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 14:54
Ik heb een xbox-one gekocht en meteen een account gemaakt.
Kan ik de regio van mijn account gewoon wijzigen en vandaag al Unity downloaden/spelen?

Of is er dan een mogelijkheid dat ik het spel naderhand niet meer kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
GeKo schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:28:
Ik heb een xbox-one gekocht en meteen een account gemaakt.
Kan ik de regio van mijn account gewoon wijzigen en vandaag al Unity downloaden/spelen?

Of is er dan een mogelijkheid dat ik het spel naderhand niet meer kan spelen?
Xbox moet in een andere regio staan en daar moet je het spel ook uit de store halen.

Meer info:
http://ikwerkindeict.nl/2014/02/how-to-xbox-one-games-kopen-in-de-us-xbox-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeKo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 14:54
Pannekoek81 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:41:
[...]

Xbox moet in een andere regio staan en daar moet je het spel ook uit de store halen.

Meer info:
http://ikwerkindeict.nl/2014/02/how-to-xbox-one-games-kopen-in-de-us-xbox-store/
Als ik het goed begrijp dan kan ik mijn download-code gekocht bij de MM niet uit de US store halen?
Dan moet ik helaas wachten tot donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Laatst online: 16-08 17:14
GeKo schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:20:
[...]

Als ik het goed begrijp dan kan ik mijn download-code gekocht bij de MM niet uit de US store halen?
Dan moet ik helaas wachten tot donderdag.
Als je de Xbox op US zet, en vervolgens de code activeert kan je unity al spelen. Als je de code al geactiveerd hebt in de nl store zul je moeten wachten

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 13:36
Halen jullie m maar allemaal eerst binnen! Dan kan ik tenminste volle snelheid binnenhalen.

Ik heb de pc versie met enkel een key via Gamesync. Volgens mij krijg ik de key morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Laatst online: 16-08 17:14
Ik dacht m al binnen te hebben door pre loading, alleen daar was mijn Xbox het niet mee eens. Nou mag ik die 39gb nog een keer binnenhalen met een whopping 1.6mb/s. (Lang leve boerendorpjes)

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
job115 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:36:
Ik dacht m al binnen te hebben door pre loading, alleen daar was mijn Xbox het niet mee eens. Nou mag ik die 39gb nog een keer binnenhalen met een whopping 1.6mb/s. (Lang leve boerendorpjes)
Ik zal het sterker vertellen ik zit in een boerendorp in China :'( oke het boerendorp telt wel 300.000 man maar het internet is even slecht. Daarnaast moet ik hem waarschijnlijk door mijn vpn van nederland binnenhalen want Asia valt buiten de preload gebieden :(

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Razorbite schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:31:
Halen jullie m maar allemaal eerst binnen! Dan kan ik tenminste volle snelheid binnenhalen.

Ik heb de pc versie met enkel een key via Gamesync. Volgens mij krijg ik de key morgen pas.
Ach, ik ben nu toch niet thuis en 's nachts slaap ik. Dus hij mag lekker rustig z'n download binnen halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Xbox kan nu spelen. As we speak bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Is deze al voorbij gekomen? Bevat wel lichte spoilers over het begin van het verhaal!

http://teamcoco.com/video...mer-assassins-creed-unity

Ik vond m wel hilarisch :D

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Er verschijnen langzaam wat gameplay video's op YouTube van PC gameplay met diverse videokaarten.
LET OP SPOILERS MOGELIJK!!

GTX 970, i7 3770 3,40 GHZ, 8 GB DDR3

Intel core i5-4590 3.3/3.7 Ghz, Gigabyte GTX 660 2GB, ASUS H97-PLUS, 8GB 1600Mhz

Mensen met diverse videokaarten zouden de game moeten kunnen spelen.
De minimum specificaties blijken toch een beeeetje onzin te zijn...
Er staat zelfs een filmpje online met gameplay van een GTX 750 Ti met 1GB VRAM... die haalt gemiddeld 25fps... dus is niet super maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ja, vang ook overal op dat de specificaties zwaar overdreven zijn. Wat goed is, want ik zit met een 750 met 1GB. Als het echt nodig blijkt dan upgrade ik nog snel, maar dat zie ik dan wel. RAM en CPU is ruim voldoende

[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 11-11-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Alleen maar mooi, want ik had veel betere specs in mijn PC zitten :) hopelijk draait alles dan lekker soepel

[ Voor 15% gewijzigd door Daantjeeuh op 11-11-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat de console versies erg veel last hebben van popup's en framerate problemen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Popups blijven op consoles wel erg denkik ik hoop dat het voor de pc mee gaat vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 22:14
Al ergens bekend welke winkels hem al verkopen? Schat de kans wel groot dat dit gaat gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
AC Unity app companion app staat nu in de Play Store.
Ook is AC Initiates van hun normale pagina met de ACInitiates twitter feed naar Maintenance gegaan.
Dus ik verwacht dat die binnenkort open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Is er al iemand op de PS4 aan het spelen? Die hem heeft gekocht in de amerikaanse store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
@Somath; In de diverse gameplay video's die nu op YouTube verschijnen met PC gameplay is ook redelijk veel pop-up te zien.. met een beetje geluk wordt dit gereduceerd met de Day-One patch maar helemaal weg zal het dan niet zijn verwacht ik. Er komen waarschijnlijk in de komende weken nog wel meer patches uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Meer nieuws over Initiates, weet niet of het al gepost was maar here you go: http://assassinscreed.ubi...log-introducing-initiates

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Frankaro schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:47:
Meer nieuws over Initiates, weet niet of het al gepost was maar here you go: http://assassinscreed.ubi...log-introducing-initiates
TL;DR
Initiates komt terug voor Unity, op de console kan je ingame switchen naar de browser voor Iniates waar je dingen kunt doen om XP te krijgen. Ook werkt AC Iniates nu op Tablet/Mobile niet als app maar gewoon in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Facerafter schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:52:
[...]

TL;DR
Initiates komt terug voor Unity, op de console kan je ingame switchen naar de browser voor Iniates waar je dingen kunt doen om XP te krijgen. Ook werkt AC Iniates nu op Tablet/Mobile niet als app maar gewoon in de browser.
Oh, goede keuze!

Wat doet die companion app? (heb m'n android tablet niet bij me, alleen m'n windows tablet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Blijf het toch jammer vinden dat er voor dit soort grotere games geen companion app voor Windows Phone uitgebracht wordt... ik bedoel ik realiseer me dat het niet het meest populaire platform is en dat er meer vraag is naar iOs of Android ondersteuning.. maar toch! Ik mis nu bepaalde dingen omdat ik voor Windows Phone heb gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:57:
[...]

Oh, goede keuze!

Wat doet die companion app? (heb m'n android tablet niet bij me, alleen m'n windows tablet).
Beschrijving van Google Play Store:

Enhance your Assassin's Creed® Unity experience by taking Revolutionary Paris into the palm of your hand. This Companion app is filled with activities and strategic information to deliver the ultimate second-screen experience. Resolve hidden glyph puzzles on famous Paris landmarks and manage your own Nomad Brotherhood to unlock exclusive missions and rewards in Assassin's Creed® Unity!

INTERACTIVE WORLD MAP
Paris at the tips of your fingers. Navigate around a fully 3D map, place a Helix marker to plan your missions, easily locate yourself, your Co-op friends and enemies, and see map updates, all in real time.

GLYPH PUZZLES
As you progress in Assassin's Creed® Unity, discover famous Paris landmarks on the Companion World Map, and solve their hidden glyph puzzles to unlock exclusive Nomad Brotherhood missions.

NOMAD BROTHERHOOD
Only in the Companion, manage your own Assassins and send your Nomad Brotherhood on missions. Your success will unlock exclusive missions and rewards in Assassin's Creed® Unity!

HEATMAPS
Detailed community Heatmaps for each mission show the paths taken by other players, including conflicts they faced and kills they made, allowing you to better plan your strategies.

EQUIPMENT
View the statistics of all wearable items in Assassin's Creed® Unity; try them out and see how different combinations affect your abilities.

DATABASE
Training tips, tutorials and unlocked Database entries in the main game are available to consult at your convenience.

Note:
- The application requires an internet connection to function properly.
- The application requires a Uplay account to synchronize with your game data.
- Assassin's Creed® Unity Companion is compatible with PS4, Xbox One, and PC.

[ Voor 13% gewijzigd door Facerafter op 11-11-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Die app is toch echt wel mooi gedaan hoor weer! 3D map van Parijs, extra puzzles die je kan doen (zelfs zonder dat de je de game hebt blijkbaar :P) Dus ik ben weer benoieuwd wat dit kan mee brengen :d

hmm, ik heb net missions unlocked blijkbaar zonder dat ik de game heb :P

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 11-11-2014 11:03 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ziet er goed uit. Ik heb de App zelf vanmorgen geinstalleerd. Die interactieve map van Paris is echt mooi. Werkt hetzelfde als Google Earth met bewegingen. Die Nomad compagnions is een mooie toevoeging. Ik vraag me alleen af of die Glyphs exclusief zijn voor de app? Ik voer ze namelijk liever op de PC uit dan dat ik daar donderdag aankom en me game aangeeft: deze heb je al gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Ik denk dat die Glyphs alleen op de app te doen zijn want daar kan je als het goed is de outfits van vorige AC Games mee vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Facerafter schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:04:
Ik denk dat die Glyphs alleen op de app te doen zijn want daar kan je als het goed is de outfits van vorige AC Games mee vrijspelen.
Oeeeh dan ga ik dat zo gelijk eens doen _/-\o_ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Dubrillion schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:05:
[...]

Oeeeh dan ga ik dat zo gelijk eens doen _/-\o_ :9~ O+
Ik hem jammer genoeg nog niet downloaden, zit zonder wi-fi hier en de app is 400 MB groot :/
Maar als ik thuis ben ga ik het ook zeker doen! Arno rond laten lopen in Altaïr of Ezio pakje :P

Die Heatmaps lijken me ook erg handig vooral bij de wat lastigere missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De schepen uit Black Flag zijn eigenlijk nu vervangen door recruits. Zelfde principe dus. Wat mij wel tegenvalt is dat er een premium version van de app is die je moet betalen voor o.a de heatmaps, 4 exclusive assassins etc.

1.79 is niet veel, maar wel jammer :( Geen idee of dat, zodra je een CE hebt besteld er al bij zit. Moet ik even voor wachten ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Notna op 11-11-2014 11:11 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Dat zijn denk ik de Nomad mission dan? Die Glyphs lijken me iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:48
Heb net Parijs vrijgespeeld, ziet er wel heel goed uit :D

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Iemand die nog een goedkope versie ergens op de kop weet te tikken. Gisteren op ebay 40 dollar deal gemist van unity en BF, baal nog steeds te hard. 55 euro heb ik er momenteel nog niet over.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Voor diegene die 'm via de US store hebben gekocht: hij is speelbaar ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:38:
Ik lees dat de console versies erg veel last hebben van popup's en framerate problemen.. :(
Ben benieuwd wat de day-one patch voor verbeteringen gaat brengen.

Daarom wacht ik ook even op de eerste review en ervaringen met de console versie, heb geen zin om 55 euro voor een game te betalen die buggy aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bulletrene schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:04:
Er verschijnen langzaam wat gameplay video's op YouTube van PC gameplay met diverse videokaarten.
LET OP SPOILERS MOGELIJK!!

GTX 970, i7 3770 3,40 GHZ, 8 GB DDR3
Die fps.....

wat een slechte optimalisatie, dik onder de 60 fps terwijl er een muur in beeld is....

Ubisoft did it again

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Chaoss schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:15:
[...]

Ben benieuwd wat de day-one patch voor verbeteringen gaat brengen.

Daarom wacht ik ook even op de eerste review en ervaringen met de console versie, heb geen zin om 55 euro voor een game te betalen die buggy aanvoelt.
Ik heb de changelog gisteren al gepost.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43213717

[ Voor 7% gewijzigd door Facerafter op 11-11-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

bulletrene schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:59:
Blijf het toch jammer vinden dat er voor dit soort grotere games geen companion app voor Windows Phone uitgebracht wordt... ik bedoel ik realiseer me dat het niet het meest populaire platform is en dat er meer vraag is naar iOs of Android ondersteuning.. maar toch! Ik mis nu bepaalde dingen omdat ik voor Windows Phone heb gekozen...
Ja, het zou gaaf zijn om hem ook op m'n telefoon te hebben... Gelukkig heb ik ook een Android tablet waar het wel perfect op draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat is iig een flinke lijst met verbeteringen.

Nu nog een 1080P patch voor de PS4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Leuk die App. Heb me Nomaden op een missie gestuurd. Duurt 20 minuten. Leuk dat de app om de 5 minuten een notificatie geeft :D. Die moet ook even een update hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Is er al een mogelijkheid / methode om hem eerder voor de PC te kopen (net zoals bij de PS4/XONE)?
Avondje vrij vanavond en heb wel zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Gehaktbal schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:58:
Is er al een mogelijkheid / methode om hem eerder voor de PC te kopen (net zoals bij de PS4/XONE)?
Avondje vrij vanavond en heb wel zin :)
Nooit geprobeerd maar misschien met Amerikaanse VPN en US Steam/uPlay account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 22:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Op Reddit (PS4) gaan verhalen over framedrops en 'steady 20 fps'. :')
zowel op XB1 als PS4, al is dit in het PS4 sub-topic.

Toch maar annuleren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Chaoss schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:30:
[...]

Dat is iig een flinke lijst met verbeteringen.

Nu nog een 1080P patch voor de PS4 :P
Op 900p redt de game al geen stabiele 30fps. Laat ze dat eerst maar eens fixen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Toch wel een fuck up van Ubisoft, Black Flag zag er zeer goed uit op 1080P had ook stabiel 30FPs.

Nu moeten ze met Unity zo nodig 300 NPC's in beeld proppen, iets wat niets toevoegt aan de game ervaring maar je krijgt er wel andere issues voor terug.

Maar goed dat 900P is meer omdat Ubisoft als Microsoft partner de resoluties gelijk wil/moet houden. Geloof nl wel dat de PS4 1080P aan kan met dezelfde framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:12
Chaoss schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:13:
Toch wel een fuck up van Ubisoft, Black Flag zag er zeer goed uit op 1080P had ook stabiel 30FPs.

Nu moeten ze met Unity zo nodig 300 NPC's in beeld proppen, iets wat niets toevoegt aan de game ervaring maar je krijgt er wel andere issues voor terug.

Maar goed dat 900P is meer omdat Ubisoft als Microsoft partner de resoluties gelijk wil/moet houden. Geloof nl wel dat de PS4 1080P aan kan met dezelfde framerate.
Persoonlijk vind ik een groter aantal NPC's wel bijdragen aan de speelervaring. Maar het moet natuurlijk niet ten koste gaan van performance...
Ben benieuwd straks als ik thuis kom. Verwacht wel veel van deze game, dus hoop niet dat ik teleurgesteld ga zijn.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Als je een vpn verbinding maakt naar de USA kan je hemgewoon op steam kopen voor de pc.

edit:
Paypal doet al moeilijk over het land dat dit niet overeenkomt 8)7
Misschien met Visa/Mastercard dat het wel lukt.

[ Voor 42% gewijzigd door Obl1viA op 11-11-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Als ik deze (Reddit) post moet geloven dan valt het allemaal best wel mee met die FPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
300 NCP's was in de voorgaande delen, in Unity kan het oplopen tot 5000 NCP's ;)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
dutchgio schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:06:
Op Reddit (PS4) gaan verhalen over framedrops en 'steady 20 fps'. :')
zowel op XB1 als PS4, al is dit in het PS4 sub-topic.

Toch maar annuleren? :+
Ik moet zeggen dat ze op Reddit ook nogal kunnen overdrijven.
En dan pakken ze zeker ook net de scene met ~5000 NPCs op het scherm en dan gaan meten..
Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste