Mezelf net bij Tweakers team 7 aangesloten, verzoek naar jou gestuurd Arnieo.
Er is nog plek: www.assassinscreed.com/unite
Verwijderd
Ik ga hem halen voor de PC. Ik vind Black Flag gewoon lekker spelen. Ze kijken steeds beter naar de besturing van deze spellen voor de PC. Daarnaast vind ik het grafisch gewoon beter. Je kan tenminsten 1080p spelen op meer dan 60 frames (ik heb een 120hz display).Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 01:54:
Zo, voor welke console gaan jullie de game halen?
Ik ben enorm aan het twijfelen tussen de xbox one en de pc versie. Xbox One lijkt me namelijk veel beter geoptimaliseerd dan de PC versie, echter ga ik mijn 60 FPS ook missen.
Maar als ik dan naar de specs kijk die je nodig hebt voor de pc versie denk ik nu al te weten dat ze vrij weinig moeite hebben gedaan en we dus een situatie ala Watch Dogs gaan krijgen...
Nickname KasPlantje.
[ Voor 22% gewijzigd door bulletrene op 08-11-2014 08:08 ]
Ook ik heb me aangemeld voor team 7.LAGMK schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:50:
Mezelf net bij Tweakers team 7 aangesloten, verzoek naar jou gestuurd Arnieo.
Bart Smit heeft nu 10% korting ......... kost de bastille je nog goedkoop!Ereaser schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:21:
[...]
Krijg ik een mailtje terug van de wehkamp dat het spel niet meer beschikbaar is. Dus dan toch maar ergens anders.
Bij bol.com is de Bastille edition trouwens €130![]()
Had hem beter maar gewoon kunnen bestellen aangezien hij maar €65 was bij de wehkamp. Dan maar bij Bart Smit of de ubi store.
Iphone 5 -- eerste Iphone
[ Voor 19% gewijzigd door joon op 08-11-2014 10:12 ]
Ik ga hem de 11e wel gewoon bij de Mediamarkt halen (en met pech de 12e)joon schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:57:
Nou, heb mn console ingesteld op US (digital download) kan ik m op de 11e spelen(hoop ik, t staat er iig wel)
Ze mogen m toch pas verkopen op de 13e? of heb jij n contactje of zoSparksNL schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:27:
[...]
Ik ga hem de 11e wel gewoon bij de Mediamarkt halen (en met pech de 12e)
Verwijderd
Spel is wel af. Wat dacht je van de omvang. Deze AC is veel groter dan alle eerdere versies. Het aantal bugs valt denk ik mee tov de niet bugs. Het is de eerste keer dat deze engine in feite gebruikt wordt.Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:43:
Ik denk dat Ubisoft enorme spijt heeft van hun officiële streaming event gisteravond. Ontelbare glitches, bugs, framedrops, enorme pop up van zowel hele objecten/personen als het detail en de slechtste AI sinds tijden. (Xbox One versie werd gespeeld)
Daarnaast werd de co-op gespeeld door vier complete idioten die alleen maar aan het schreeuwen waren en gewoon overal gun blazing inrenden. De AI van de bewakers wist zich hier duidelijk geen raad mee en liet zich gewoon afslachten. Er werd gezegd dat Unity moeilijk zou zijn als je werd ontdekt, maar hij maakte 7 bewakers op rij af met zijn hidden blade omdat de bewakers totaal 'brain dead' zijn. En dan komt er nog bij dat ze elkaar niet konden reviven door één of andere bug en iemand zakte dwars door het level heen in het oneindige..
Ik was erg enthousiast over deze titel (vooral door de developer diaries), maar het spel is gewoon niet af.
Inderdaad, had ik maar zo'n folderbezorger
Nee geen contact, maar de Mediamarkt legt ze doorgaans wat eerder in de schappen... al was dat met Watchdogs destijds niet het geval helaas (ook Ubi). We zullen het zienjoon schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:47:
[...]
Ze mogen m toch pas verkopen op de 13e? of heb jij n contactje of zo
Ik ga hem ook spelen op PC, maar dan wel met een (Xbox 360) controller waarschijnlijk.. Op een of ander manier vind ik dit soort 3rd person games lekkerder spelen met een controller.. En dat is denk ik niet zo vreemd want laten we wel wezen, deze games zijn in beginsel ontworpen om met een controller te spelen (op de consoles).. Met muis en toetsenbord blijft toch een beetje vreemd aanvoelen (ondanks dat ik sinds begin jaren 90 op PC game).. Ik heb Black Flag ook met controller op mijn PC gespeeld, ging perfect.. Black Flag draaide overigens prima op mijn i5 3570K & GTX 780 PC met high settings op 1080p, dus ik ga ervanuit dat Unity dat ook wel zal doen.. Het zal er sowieso mooier uitzien dan op een Xbox One of PS4..GerGio schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 02:00:
[...]
Ik ga hem halen voor de PC. Ik vind Black Flag gewoon lekker spelen. Ze kijken steeds beter naar de besturing van deze spellen voor de PC. Daarnaast vind ik het grafisch gewoon beter. Je kan tenminsten 1080p spelen op meer dan 60 frames (ik heb een 120hz display).
Verwijderd
En zijn de ''high'' settings van Black Flag meteen ook de hoogste settings? Of heb je nog ''ultra'' settings? Ik heb black flag niet gespeeld op PC dus vandaar deze vraagInflatable schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:27:
[...]
Ik ga hem ook spelen op PC, maar dan wel met een (Xbox 360) controller waarschijnlijk.. Op een of ander manier vind ik dit soort 3rd person games lekkerder spelen met een controller.. En dat is denk ik niet zo vreemd want laten we wel wezen, deze games zijn in beginsel ontworpen om met een controller te spelen (op de consoles).. Met muis en toetsenbord blijft toch een beetje vreemd aanvoelen (ondanks dat ik sinds begin jaren 90 op PC game).. Ik heb Black Flag ook met controller op mijn PC gespeeld, ging perfect.. Black Flag draaide overigens prima op mijn i5 3570K & GTX 780 PC met high settings op 1080p, dus ik ga ervanuit dat Unity dat ook wel zal doen.. Het zal er sowieso mooier uitzien dan op een Xbox One of PS4..
Heb alle AC games gewoon met muis en tb gespeeld, ging helemaal super, heb ook een 360 controller maar vind het helemaal niks.Inflatable schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:27:
[...]
Ik ga hem ook spelen op PC, maar dan wel met een (Xbox 360) controller waarschijnlijk.. Op een of ander manier vind ik dit soort 3rd person games lekkerder spelen met een controller.. En dat is denk ik niet zo vreemd want laten we wel wezen, deze games zijn in beginsel ontworpen om met een controller te spelen (op de consoles).. Met muis en toetsenbord blijft toch een beetje vreemd aanvoelen (ondanks dat ik sinds begin jaren 90 op PC game).. Ik heb Black Flag ook met controller op mijn PC gespeeld, ging perfect.. Black Flag draaide overigens prima op mijn i5 3570K & GTX 780 PC met high settings op 1080p, dus ik ga ervanuit dat Unity dat ook wel zal doen.. Het zal er sowieso mooier uitzien dan op een Xbox One of PS4..
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Op hun website staat hij nog gewoon voor €65..?Martell schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:30:
Mijn folderbezorger is goed bezig! Zojuist de MM folder binnengekregen: 54 euro voor Unity. Erg nette prijs.
[ Voor 15% gewijzigd door Brammel op 09-11-2014 12:25 ]
Collega van me heeft Unity (PS4) alleen bij de Bart Smit gereserveerd en die heeft ook zo'n code gehad. Gereserveerd, dus niet eens met aankoopverplichting.Brammel schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:25:
Krijg je bij Bart Smit ook een code voor het unite programma? Gisteren heb ik hem daar besteld, maar heb nog geen code ontvangen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Don't they have towels in the future ?
Niet alle shops hebben die actie.LAGMK schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:47:
Ik heb ACU special edition, Uplay download besteld bij www.Game-card.net - dat zou toch goed moeten zijn?
Alle tips zijn welkom :-)
Ja maar je wilt toch iets met die mensen. Ik merk zelf dat nu ik ook Splintercell speel ik veel meer gewoon langs mensen heen probeer te komen inplaats van ze meteen te vermoorden.Mouse_NL schreef op maandag 10 november 2014 @ 00:14:
Ik zit naar wat free roam footage te kijken. Verbaasd mij dat de meeste zo slecht stealth spelen. Ze gaan er in als een slager. Observeren de situatie niet eens. Juist dat geeft wat extra uren in A. Om zo perfect mogelijk te sneaken en als het moet te killen.
Ik heb hem ook ingevuld.arnieo schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:37:
Als de andere mensen in Tweakers team 7 zitten ook even hun pre order code willen invullen zou dat heel fijn zijn. Ik ben tot nu toe de enige!
[ Voor 50% gewijzigd door GerGio op 10-11-2014 01:11 ]
Nickname KasPlantje.
Die DLC/Season Pass had je ook voor 13 euro in Chile kunnen kopenGeKo schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:39:
Gister heb ik de xbox-one gehaald bij de Media Markt.
Uiteraard met Unity en Black Flag, en toen zag ik dat de season pas 29.95 euro kost.
Incl. de xbox ben ik dan voor 430 euro klaar en heb ik twee spellen en alle DLC voor Unity.
Misschien een goede aanrader voor de mensen die nog geen console hebben.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Heb hem nog niet gekocht, dus het is het zeker waard om te kijken naar een order in Chile scheelt weer 17 euro.Notna schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:16:
[...]
Die DLC/Season Pass had je ook voor 13 euro in Chile kunnen kopenMaar dat mag de pret verder niet drukken.
Is het al vrijdag?
Ik ga donderdag ochtend de download aanzetten. Dan kan me vriendin de computer na (hopelijk) 2 uurtjes uitzetten. Dan kan ik donderdagmiddag ermee aan de slagGeKo schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:25:
[...]
Heb hem nog niet gekocht, dus het is het zeker waard om te kijken naar een order in Chile scheelt weer 17 euro.
Woensdag maar wat langer opblijven en de download aanzetten donderdag zodat als ik donderdag thuiskom ik kan gaan beginnen
[ Voor 5% gewijzigd door Dubrillion op 10-11-2014 09:40 ]
Ik heb het begin gekeken, maar hem toen uitgezet. Vanwege dezelfde reden...Dubrillion schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:34:
[...]
Die stream heb ik ook even zitten bekijken. Maar wil me toch nog beetje laten verassen. Probeer dat steeds vaker met games en films waar ik erg naar uit kijk
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik heb dat de laatste jaren te vaak gehad. Dat je alle pre-views en hands-on kijkt.Wailing_Banshee schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:37:
[...]
Ik heb het begin gekeken, maar hem toen uitgezet. Vanwege dezelfde reden...
Die heb ik ook nog niet gezienFacerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:46:
Naja de enigste story mission die werd gespeeld tijdens de stream was al geshowed door een gameplay video van Ubisoft zelf (de missie met de Notre Dam).
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
In de US Store besteld ?HellStorm666 schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:01:
Morgen is het dan eindelijk zo ver
AC: Unity op de X-Box One spelen ^_^
De Game komt uit de US, de Seasonpass uit ChiliFacerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:02:
[...]
In de US Store besteld ?
Ik moet nog wachten tot donderdag
Scientia Potentia Est
Ik dacht dat de DLC's altijd uit dezelfde regio moesten komen als het spel? Of word US/Chili als 1 regio beschouwd?HellStorm666 schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:03:
[...]
De Game komt uit de US, de Seasonpass uit Chili
Waar ik nog steeds op hoop dat ze weer AC Recruits erin doen net zoals in brotherhood.Dubrillion schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:02:
Ik hoop dat het niet als in AC Black Flag is. Dat Edward voor zichzelf vecht en pas op 70% van het spel de Assassins leert kennen en pas op 90% een Assassin wordt. Wel leuk als je met Arno begint als niet Assassin en er dan inrolt. Maar wel op 15 a 20% van het spel hoop ik dan
Jaaaa dat was ook vet. Ik zocht ze er zelfs op uit. Zagen ze er een beetje stoer uit mochten ze in mijn teamFacerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:06:
[...]
Waar ik nog steeds op hoop dat ze weer AC Recruits erin doen net zoals in brotherhood.
Ja dat vond ik leuk. Geen vloten of assassins van een andere meester zoals in revelation, maar gewoon je eigen clan.Facerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:06:
[...]
Waar ik nog steeds op hoop dat ze weer AC Recruits erin doen net zoals in brotherhood.
Nickname KasPlantje.
Ik ben vorige week begonnen met een replay van brotherhood, gisteren de story uitgespeeld nu de rest nog.Dubrillion schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:08:
[...]
Jaaaa dat was ook vet. Ik zocht ze er zelfs op uit. Zagen ze er een beetje stoer uit mochten ze in mijn team. Wel jammer als er eentje dood ging op level 8 ofz
Alleen maar vrouwen! Geen vrouw, zoek het dan maar zelf uitDubrillion schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:08:
[...]
Jaaaa dat was ook vet. Ik zocht ze er zelfs op uit. Zagen ze er een beetje stoer uit mochten ze in mijn team. Wel jammer als er eentje dood ging op level 8 ofz
[ Voor 24% gewijzigd door HellStorm666 op 10-11-2014 10:28 ]
Scientia Potentia Est
Zodra je die gasten kon recruiten was ik de eerste paar uur daar mee bezig. Supervet, en het spel werd er niet perse makkelijker door (kon ook haast niet).Wailing_Banshee schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:14:
[...]
Alleen maar vrouwen! Geen vrouw, zoek het dan maar zelf uit![]()
En ik voelde ook altijd een soort van trots als er weer een assassin een master was geworden...
Daar ben ik het niet mee eens.Razorbite schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:35:
[...]
Zodra je die gasten kon recruiten was ik de eerste paar uur daar mee bezig. Supervet, en het spel werd er niet perse makkelijker door (kon ook haast niet).
Scientia Potentia Est
Je kan altijd pre orderen bij bol.com, betalen via acceptgiro/achteraf. Dan krijg je een code toegemailed (duurde een paar dagen bij mij), gebruiken en pre order cancellen ;DHellStorm666 schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:05:
Ik zou ook wel bij een groep willen.
Heb wel een pre-order. Maar niet die code (via Microsoft gekocht, welke niet meer doen aan dat programma)
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Alle groupen zijn multi platformsekeroglan schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:13:
Zijn er nog plekken vrij voor de xbox one?
Ik krijg hem gewoon op een schijfje, dus ik hoop dat de day one patch niet al te groot is.Dubrillion schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:39:
Ik heb ergens op internet gelezen dat de Pre-load voor de PS4 versie al begonnen is.
En die op Steam vandaag om 7pm UK time begint.
Zou toch fijn zijn als je het grootste gedeelte al kan downloaden
[ Voor 6% gewijzigd door Twammo op 10-11-2014 11:46 . Reden: typo ]
Niope, zo heb ik Destiny uit NL maar de DLC uit Hong Kong. Werkt prima met elkaarFacerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:06:
[...]
Ik dacht dat de DLC's altijd uit dezelfde regio moesten komen als het spel? Of word US/Chili als 1 regio beschouwd?
[...]
Scientia Potentia Est
Dit werkte bij mij niet. Ik heb hem ook wel zo ingesteld dat hij automatisch zou downloaden maar moest hem gisteravond nog wel handmatig aanzetten. Dus zou het nog ff checken als ik jou was. Ik heb hem op de PS4HellStorm666 schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:49:
Pre-loaden op console?
De Xbox One download/installeert/pre-load uit zich zelf toch? tenminste, als je dat in de instellingen hebt staan.
Doet de PS4 dat niet ook gewoon?
Heb die van mij al 2 weken geïnstalleerd staan ofzo.
[ Voor 1% gewijzigd door Twammo op 10-11-2014 11:56 . Reden: ps4 toegevoegd ]
Je PS4 download updates alleen automatisch als het staat ingesteld als je primaire PS4 en je moet een PS Plus account hebben. Preloaden weet ik niet.HellStorm666 schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:49:
Pre-loaden op console?
De Xbox One download/installeert/pre-load uit zich zelf toch? tenminste, als je dat in de instellingen hebt staan.
Doet de PS4 dat niet ook gewoon?
Heb die van mij al 2 weken geïnstalleerd staan ofzo.
Jullie weten wel dat AC Unity 50 GB groot is aan ruimte hé.Facerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:56:
[...]
Je PS4 download updates alleen automatisch als het staat ingesteld als je primaire PS4 en je moet een PS Plus account hebben. Preloaden weet ik niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Facerafter op 10-11-2014 12:38 ]
Van AC kan ik het me nog voorstellen. Maar van COD: AW, met zn belabberde graphics. Dit gaat wel de trend worden vermoed ik zo.Mouse_NL schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:21:
[...]
Jullie weten wel dat AC Unity 50 GB groot is aan ruimte hé.
Cod AW Belabberde graphics? Heb je de singplayer gespeelt? Zo te horen niet...Razorbite schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:48:
[...]
Van AC kan ik het me nog voorstellen. Maar van COD: AW, met zn belabberde graphics. Dit gaat wel de trend worden vermoed ik zo.
En de inhoud van COD AW is veel minder. Maar back on topic. Ik hoop dat hij vanaf schijfje sneller installeert. Donderdag na het werk meteen spelen!Razorbite schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:48:
[...]
Van AC kan ik het me nog voorstellen. Maar van COD: AW, met zn belabberde graphics. Dit gaat wel de trend worden vermoed ik zo.
Nog een keer off-topic dan. Ja daar heb ik het precies over! De tussenfilmpjes zijn prachtig, maar dan ga je spelen. Alsof ik terugging in de tijd man, niet om aan te gluren die textures. (PC, ja max instellingen)Facerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:50:
[...]
Cod AW Belabberde graphics? Heb je de singplayer gespeelt? Zo te horen niet...
Ik heb 120 Mbit liggen ....... ook meteen goed voor online. Ik adviseer ook om het dus via een kabel binnen te halen en zeker niet over wifi .... want dan ben je nog langer bezig.Razorbite schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:34:
[...]
Nog een keer off-topic dan. Ja daar heb ik het precies over! De tussenfilmpjes zijn prachtig, maar dan ga je spelen. Alsof ik terugging in de tijd man, niet om aan te gluren die textures. (PC, ja max instellingen)
50GB is nog steeds een flinke download vind ik. Ik heb een zeer stabiele 2,5MB verbinding, maar dan nog vind ik het lang wachten!
Pff heb maar 30 Mbit hier, gelukkig wel gewoon op een schijfje dus alleen ff de Day One patch downloaden.Mouse_NL schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:46:
[...]
Ik heb 120 Mbit liggen ....... ook meteen goed voor online. Ik adviseer ook om het dus via een kabel binnen te halen en zeker niet over wifi .... want dan ben je nog langer bezig.
30 Mbit is genoeg als je het over de kabel doet. Begin dit jaar een investering gedaan om zoveel mogelijk via de kabel te doen. Wifi blijft gewoon instabiel. Via kabel haal ik me maximale snelheid. Hier en daar wat switches zodat ik met meerdere apparaten bedraad kan zitten.Facerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:47:
[...]
Pff heb maar 30 Mbit hier, gelukkig wel gewoon op een schijfje dus alleen ff de Day One patch downloaden.
https://translate.google....ubisoft-day%2F&edit-text=Notna schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:59:
Hebben we enig idee wat er in de Day One Patch gefixed wordt?
[ Voor 50% gewijzigd door Twammo op 10-11-2014 14:09 ]
Ik neem aan dat dat een nee is ;P?
Mja die heb ik net ook gevonden idd maar is dus niet heel specifiek. Still; performance verbeteringen zijn alleen maar goed
[ Voor 16% gewijzigd door Facerafter op 10-11-2014 14:15 ]
Dat had Black Flag ook, best wel leuk alleen heb ik het maar 1 keer mee gemaakt want het duurde 2 weken voordat de eerste kwam en toen die geweest was had ik hem al uitgespeeldFacerafter schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:13:
http://www.assassins-cree...ection=newsdetail&id=1422
[afbeelding]
Gevonden! ;D
"Adjusted various community events rewards"
Oeh community events?
Ooh dus gewoon hetzelfde wat DICE heeft gedaan bij BF4?Martinspire schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:34:
Ja volgens mij wel, maar met de huidige ACU zal het wel SP/Coop worden. Dus iets in de trant van "1 miljoen stealth-kills in 24 uur". Niet zo heel bijzonder en hangt dus af van de rewards in hoeverre dat het de moeite is
Inderdaad, de 1e challenge was geloof ik 10 miljoen assassinationsDaantjeeuh schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:35:
Die community events zaten gewoon in de SP. Vernietig in een week zoveel schepen, doe zoveel dit, zoveel dat. etc
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq