Ik weet zeker dat ik ervan ga genieten. Het verhaal lijkt me interessanter dan AC III. De gameplay zit sowieso goed, dus kom maar op. ''Helaas'' had ik dagen teveel en heb ik volgende week vrijdag vrij. Donderdag installeren en Vrijdag heerlijk heel de dag gamen
Eerlijk gezegd vind ik het er prima uitzien op die laatste gameplay video's. Bij de screenshots ging ik twijfelen, maar nu ben ik wel weer enthousiast. Ik speel ook AC IV op minimum settings met 25 fps, omdat mijn pc het niet trekt. Toch kan ik er erg van genieten.
Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in de gameplay. Op IGN las ik over Hitman achtige killboxes, die de assassinations een stuk interessanter maken.
Verder vraag ik me af of de missies nu meer quest achtig zijn en of je er meerdere naast elkaar kan doen, zoals bijvoorbeeld in Fallout 3/NV. Tot op heden bestonden de AC games uit een open wereld met een main quest en een hele berg zij-activiteiten, die je niet echt meenemen in het verhaal. De missies zijn ook vrij lineair.
Bij Fallout praat je met verschillende karakters en bouw je zo een lijst quests op, alle bijdragend aan het verhaal. Het verschil tussen main en side quests is vaag. Hierdoor wordt je veel meer de wereld ingesleept. De keuze om quests door elkaar te spelen geeft ook veel vrijheid.
Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in de gameplay. Op IGN las ik over Hitman achtige killboxes, die de assassinations een stuk interessanter maken.
Verder vraag ik me af of de missies nu meer quest achtig zijn en of je er meerdere naast elkaar kan doen, zoals bijvoorbeeld in Fallout 3/NV. Tot op heden bestonden de AC games uit een open wereld met een main quest en een hele berg zij-activiteiten, die je niet echt meenemen in het verhaal. De missies zijn ook vrij lineair.
Bij Fallout praat je met verschillende karakters en bouw je zo een lijst quests op, alle bijdragend aan het verhaal. Het verschil tussen main en side quests is vaag. Hierdoor wordt je veel meer de wereld ingesleept. De keuze om quests door elkaar te spelen geeft ook veel vrijheid.
Ik zou zelf ook wel eens iets van een Dishonored manier van keuzes willen zien. In die game kon je altijd objectives op meerdere manier benaderen (lethal vs non lethal bijv.) welke weer van invloed waren op de wereld om je heen en de keuzes die je later weer kon maken. Uiteindelijk had je dan ook 2 eindes.
Het zou iig de game minder linear maken dan het nu is. En het laat je nadenken over de gevolgen van je keuzes (ipv dat je ze semi blind opvolgt)
Nu heb je enkel de keuze uit high of low profile kills (al dan niet met een hele hoop guards achter je aan
)
Het zou iig de game minder linear maken dan het nu is. En het laat je nadenken over de gevolgen van je keuzes (ipv dat je ze semi blind opvolgt)
Nu heb je enkel de keuze uit high of low profile kills (al dan niet met een hele hoop guards achter je aan
Ben je dan ook eindelijk klaar met zeuren? Van alles wat ik lees is het oftewel op rancune gebouwd, met vaak idiote redenen zoals "ik heb de game doorverkocht en daardoor kon ik mijn vrienden niet hacken.". ja, want wie brengt er nu dlc en updates uit een paar maanden na release? oh ja, elke developper....ASNNetworks schreef op maandag 03 november 2014 @ 03:30:
[...]
Veel plezier aan degenen die Unity (en Ubisoft) verder gaan ondersteunen. Het zal vast een leuke game zijn voor de liefhebbers, maar doe aub niet alsof de problemen er niet zijn.... Ik heb in ieder geval geleerd van Watch Dogs en ben even klaar met Ubisoft games.
En als het dan eens over de game zelf gaat is het (nogmaals) gebasseerd op 2 of 7 minuten video. Heb de game eerst eens in je handen, en speel dan de reviewer. Of doe op zijn minst de moeite om een van de streams te bekijken waar je zelf naar verwijst. heb er gisteren een gezien. Game liep soepel, zag er goed uit, en geen rare bugs voor zover ik (of anderen van de chat af te leidde) konden zien. Als het jou hobby is om continu te klagen en te zeuren over games die je niet gaat kopen, vraag ik me uberhaupt af of je nog tijd hebt om echt te gamen.
@Nonta: Ze hebben gezegd dat er meer keuze zou zijn tijdens missies (al is dat altijd afwachten). Aangezien je een stuk geschiedenis speelt dat al heeft plaatsgevonden, is het moeilijk om zoals in Dishonored meer keuze in je doelwitten/algemene respons te geven. Herriner me in AC3 een missie waar je als Haytham een fort binnensloop en als je Washington doodde was het game over, aangezien die later nog nodig is. Ze stretchen hun historische vrijheid al vrij veel.
Dat snap ik, maar aangezien er ook enige vrije interpetatie in de game zit mbt die gechiedenis is het zeker niet onmogelijk. Wellicht als een zijdelings verhaal waarin je meer vrijheden hebt ipv alleen het hoofdverhaal.
Zolang het niets met historisch belangrijke figuren te maken heeft, kan een verhaal best wel wat vrijheden hebben... Of een belangrijk figuur die "ineens" is verdwenen uit de geschiedenis. (aaaah, dus zo is hij verdwenen!)Notna schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:08:
Dat snap ik, maar aangezien er ook enige vrije interpetatie in de game zit mbt die gechiedenis is het zeker niet onmogelijk. Wellicht als een zijdelings verhaal waarin je meer vrijheden hebt ipv alleen het hoofdverhaal.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Volgens mij bedoelden ze met die keuze in missies meer dat als je bijvoorbeeld een bepaald doel niet haalt, niet meteen de missie mislukt is maar je nog op een andere manier de missie kunt voltooien. Maar precies hoe en wat is en men niet duidelijk over geweest.
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt je kunt ook prima een twist geven aan de gescheidenis. Assasins zoals gedaan bij de AC3 DLC "The tyranny of King Washington". Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om er een kleine draai aan te geven zoas nu vaak gedaan wordt.Wailing_Banshee schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:45:
[...]
Zolang het niets met historisch belangrijke figuren te maken heeft, kan een verhaal best wel wat vrijheden hebben... Of een belangrijk figuur die "ineens" is verdwenen uit de geschiedenis. (aaaah, dus zo is hij verdwenen!)
Nickname KasPlantje.
Van wat ik begrepen heb hebben die keuzes niet echt veel met verhaal te maken.AntiChrist7 schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:05:
[...]
@Nonta: Ze hebben gezegd dat er meer keuze zou zijn tijdens missies (al is dat altijd afwachten). Aangezien je een stuk geschiedenis speelt dat al heeft plaatsgevonden, is het moeilijk om zoals in Dishonored meer keuze in je doelwitten/algemene respons te geven. Herriner me in AC3 een missie waar je als Haytham een fort binnensloop en als je Washington doodde was het game over, aangezien die later nog nodig is. Ze stretchen hun historische vrijheid al vrij veel.
De vrijheid in keuzes heeft (van wat ik begreep) te maken met hoe je een bepaalde missie/quest aanpakt.
In de vorige AC's het was altijd dat je bepaald "pad" moest volgen om de missie te voltooien met soms de keuze om het gebouw links of recht binnen te gaan. Maar nu in AC Unity is het de bedoeling dat er veel meer vrijheid is. Zoals altijd die irritante afluister of volg missies als je in AC Unity iemand kwijt raakt tijdens zoiets kan je het later weer oppikken in een ander deel van de stad. Moet je ergens binnen zien te komen? Je kan de sleutel stelen, een menigte naar binnen laten stormen door de guards te killen of via een open staand raam.
En dit ^^dutchgio schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:49:
Volgens mij bedoelden ze met die keuze in missies meer dat als je bijvoorbeeld een bepaald doel niet haalt, niet meteen de missie mislukt is maar je nog op een andere manier de missie kunt voltooien. Maar precies hoe en wat is en men niet duidelijk over geweest.
[ Voor 12% gewijzigd door Facerafter op 03-11-2014 10:52 ]
Ik denk dat een main story in de trend van Tyranny niet echt zou aanslaan. Het is natuurlijk fantastisch om mee te spelen in een DLC. Het is volgens mij makkelijker om dicht bij de "waarheid" te blijven (de winnaars schrijven de geschiedenis, dus wat waar is, is altijd maar relatief!) dan om een geloofwaardig "what-if" scenario te schrijven.GerGio schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:51:
[...]
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt je kunt ook prima een twist geven aan de gescheidenis. Assasins zoals gedaan bij de AC3 DLC "The tyranny of King Washington". Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om er een kleine draai aan te geven zoas nu vaak gedaan wordt.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Als we in dit draadje alleen positieve verhalen mogen plaatsen dan kan het draadje wat mij betreft gewoon op slot. Iemand reageert op de volgende postAntiChrist7 schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:05:
[...]
Ben je dan ook eindelijk klaar met zeuren? Van alles wat ik lees is het oftewel op rancune gebouwd, met vaak idiote redenen zoals "ik heb de game doorverkocht en daardoor kon ik mijn vrienden niet hacken.". ja, want wie brengt er nu dlc en updates uit een paar maanden na release? oh ja, elke developper....
En als het dan eens over de game zelf gaat is het (nogmaals) gebasseerd op 2 of 7 minuten video. Heb de game eerst eens in je handen, en speel dan de reviewer. Of doe op zijn minst de moeite om een van de streams te bekijken waar je zelf naar verwijst. heb er gisteren een gezien. Game liep soepel, zag er goed uit, en geen rare bugs voor zover ik (of anderen van de chat af te leidde) konden zien. Als het jou hobby is om continu te klagen en te zeuren over games die je niet gaat kopen, vraag ik me uberhaupt af of je nog tijd hebt om echt te gamen.
en wordt meteen afgemaakt. Ja, ASNNetworks is inderdaad erg negatief over Ubisoft. Hij onderbouwd echter zijn mening wel. Hij geeft aan dat het zijn mening is en dat iedereen zelf zijn/haar mening mag hebben. Hij levert informatie die voor sommigen van belang kan zijn voor het besluit om deze game wel of niet aan te schaffen. De reacties op hem zijn vooral emotioneel. Het enige argument dat ik in sommige reacties zie is dat AC games worden aanschaffen voor het verhaal en niet voor de graphics. Dat is prima, maar voor de mensen die ook fatsoenlijke graphics willen hebben is zijn post wel van belang.Kuhr89 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:30:
Typisch dat de conversatie over Unity en de 'gelekte' screens niet hier plaatsvinden maar in de topic van PS4.
Misschien dat we daar even verandering in kunnen brengen.
Wat vinden jullie? Screens uit een begin periode van de game? Of zal dit het uiteindelijk resultaat gaan worden?
Ik wacht nog even met de aanschaf totdat ik reviews van de pc versie heb gezien. Ik wil eerst weten hoe hoog de minimale specs voor de videokaart echt zijn. En of de graphics redelijk zijn of niet. Of de day 1 patch bepaalde nu gesignaleerde problemen oplost. En vooral of de pc versie wel te spelen is. Want Ubisoft heeft bij mij niet het voordeel van de twijfel als het gaat om de pc versie van een AC game. Het verleden heeft aangetoond dat die vaak bagger zijn bij de release. De posts van ASNNetworks hebben mij geholpen bij deze beslissing. De negatieve reacties op zijn posts niet!
Het is een keuze en het is leuk als DLC maar inderdaad zou het me als echt spel ook niet trekken. Ik vind dat de ontwikkelaars wel steeds leuke tijdens uit de geschiedenis naar voren halen zoals bijvoorbeeld de Kruistochen. De tijd der piraten. De amerikaanse en franse revolutie. Gewoon belangrijke tijden waar eigenlijk weinig games van gemaakt worden. Dat blijft leuk.Wailing_Banshee schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:14:
[...]
Ik denk dat een main story in de trend van Tyranny niet echt zou aanslaan. Het is natuurlijk fantastisch om mee te spelen in een DLC. Het is volgens mij makkelijker om dicht bij de "waarheid" te blijven (de winnaars schrijven de geschiedenis, dus wat waar is, is altijd maar relatief!) dan om een geloofwaardig "what-if" scenario te schrijven.
Nickname KasPlantje.
Het gaat mij meer om de keuze hoe een missie te doen, niet een keuze voor de uitkomst. Overigens volgens ze niet letterlijk de historie. Het einde van Blackbeard is in Ac IV ook anders dan in het echt.Facerafter schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:52:
[...]
Van wat ik begrepen heb hebben die keuzes niet echt veel met verhaal te maken.
De vrijheid in keuzes heeft (van wat ik begreep) te maken met hoe je een bepaalde missie/quest aanpakt.
In de vorige AC's het was altijd dat je bepaald "pad" moest volgen om de missie te voltooien met soms de keuze om het gebouw links of recht binnen te gaan. Maar nu in AC Unity is het de bedoeling dat er veel meer vrijheid is. Zoals altijd die irritante afluister of volg missies als je in AC Unity iemand kwijt raakt tijdens zoiets kan je het later weer oppikken in een ander deel van de stad. Moet je ergens binnen zien te komen? Je kan de sleutel stelen, een menigte naar binnen laten stormen door de guards te killen of via een open staand raam.
[...]
Is er eigenlijk al iets meer bekend over de soundtrack en de theme van dit keer?
Want vooral deze:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RE0Y5VmkILQ]
Mag van mij ook wel gebruikt worden van de te maken film
Maar ook:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1JudtkSaTuE]
Vond ik al erg vet
Beiden hebben een behoorlijke tijd uit de autoradio geklonken
Want vooral deze:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RE0Y5VmkILQ]
Mag van mij ook wel gebruikt worden van de te maken film
Maar ook:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1JudtkSaTuE]
Vond ik al erg vet
Beiden hebben een behoorlijke tijd uit de autoradio geklonken
[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 03-11-2014 12:34 ]
Hier kun je de complete preview vinden van de soundtrack:
YouTube: Assassin's Creed Unity Soundtrack Volume 1 & 2 - iTunes Previews (OST)
YouTube: Assassin's Creed Unity Soundtrack Volume 1 & 2 - iTunes Previews (OST)
Vooral die bloedspetters op de muur als Arnoud in gevecht is vind ik een mooie toevoeging. Plus dat al het publiek gewoon Frans praat, zet hem op Nederlandse ondertitels en je kunt je echt onderdompelen in Parijs in die tijd. En toch wacht ik de PC review wel af, om te zien of een mod ala Worse_Mod voor Watch_Dogs nodig blijkt te zijn of niet.
AUW! ik zie in de eerste minuut weer precies dezelfde problemen met freerunnen. Dit is toch wel jammer...
Welk probleem bedoel je precies? Dat hij niet goed klimt?Razorbite schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:00:
[...]
AUW! ik zie in de eerste minuut weer precies dezelfde problemen met freerunnen. Dit is toch wel jammer...
Inderdaad, en dat hij van het ene dak naar het andere dak springt en dat er net niet afvalt. Maar vaakt gebeurd dat toch wel...Ereaser schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:13:
[...]
Welk probleem bedoel je precies? Dat hij niet goed klimt?
Nog meer gelekte gameplay ( de eerste 15 minuten van het filmpje, de rest was al bekend)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GUOs1oARQ5Y]
ennnn nog meer.. dit keer in Versailles
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GUOs1oARQ5Y]
[ Voor 25% gewijzigd door bulletrene op 03-11-2014 13:51 ]
Kolere zeg, ruim 45 seconden ladenbulletrene schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:50:
Nog meer gelekte gameplay ( de eerste 15 minuten van het filmpje, de rest was al bekend)
[video]
[video]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zijn die filmpjes nog ergens te vinden want YouTube heeft ze offline gehaald
edit: nog een filmpje van 8 minuten gevonden, als ik er vanuit ga dat het er irl beter uit zal zien dan via YouTube dan is het grafisch weer een prima game... ok op die slechte pop-up na dan
Hoop wel dat ik me niet ga ergeren aan dat franse geleuter de hele tijd
Ik kijk wel uit naat AC:Unity, na AC1 was ik eigenlijk de interesse verloren toch black flag maar gekocht omdat het thema me enorm aanspreekt en imho is dat op de PS4 echt een top game.
edit: nog een filmpje van 8 minuten gevonden, als ik er vanuit ga dat het er irl beter uit zal zien dan via YouTube dan is het grafisch weer een prima game... ok op die slechte pop-up na dan
Hoop wel dat ik me niet ga ergeren aan dat franse geleuter de hele tijd
Ik kijk wel uit naat AC:Unity, na AC1 was ik eigenlijk de interesse verloren toch black flag maar gekocht omdat het thema me enorm aanspreekt en imho is dat op de PS4 echt een top game.
[ Voor 42% gewijzigd door Chaoss op 03-11-2014 23:49 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Bedoel je nou te zeggen dat je nog nooit met Ezio Auditore da Firenze hebt gespeeld?!Chaoss schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:36:

You're missing out man..
Als je nu 1 gaat spelen valt dat toch tegen, ik heb me goed vermaakt met de eerste hoor. Maar 2 viel me tegen, 3 heb ik wel gekocht maar... mjah kon er niet in komen. Revelations heb ik ook maar misschien 1 uurtje gedaan, Black Flag was de eerste sinds tijden die ik tot 2 keer toe heb uitgespeeld, hij is erg goed en het thema was erg mooi + de schepen
Fort in nemen was leuk etc etc.
Ik hoop dat Unity een stijgende lijn kan aanhouden de setting staat me wel aan en coop maar nog eventjes slapen
Ik hoop dat Unity een stijgende lijn kan aanhouden de setting staat me wel aan en coop maar nog eventjes slapen
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Inderdaad. Dat is toch wel een LegendRemyWD schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 01:03:
[...]
Bedoel je nou te zeggen dat je nog nooit met Ezio Auditore da Firenze hebt gespeeld?!![]()
You're missing out man..
Klopt maar dat is met de meeste oude spellen. Als je ze nu speeld valt het misschien toch tegen en doet het misschien afbreuk of wat je toen ervaarde.prutser001 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 01:14:
Als je nu 1 gaat spelen valt dat toch tegen, ik heb me goed vermaakt met de eerste hoor. Maar 2 viel me tegen, 3 heb ik wel gekocht maar... mjah kon er niet in komen. Revelations heb ik ook maar misschien 1 uurtje gedaan, Black Flag was de eerste sinds tijden die ik tot 2 keer toe heb uitgespeeld, hij is erg goed en het thema was erg mooi + de schepenFort in nemen was leuk etc etc.
Ik heb alle Assassins Creed games gespeelt op de PC op Liberation HD die komt waarschijnlijk nog.
Ik moet zeggen dat ik me met allemaal wel heb vermaakt, wat ik alleen jammer vond is het gebruik van stealth gameplay. Dat zie ik nu weer terugkomen net als de moeilijkheidsgraad bij gevechten. Ik wil gewoon iemand kunnen vermoorden met een kruisboog of zoiets van een dak zonder dat iemand enig idee heeft waar het vandaan komt.
Ik moet zeggen dat dat in 1 en 2 natuurlijk niet opging. Oke je had werpmessen, maar die werkten ook niet altijd even best. Bij brotherhood was dat anders daar heb ik me prima mee vermaakt. Niet alleen de combo tussen je mes en je werpmessen werkte uitstekend maar ook je kruisboog waarmee je makkelijk mensen kon uitschakelen en mijn favorite een speer. Om een wachter mee van een dak te gooien.
Toen kwam Revelation. Daar water ze wat doorgeslagen in het hele bom principe. Ergens vond ik dat te veel van het goede. Assassin's creed 3 was wat dat betreft beter daar kon je beter. Sluipen en mensen ophangen in bomen met je touwspeer was leuk en je had een boog om mensen geruisloos uit te schakelen. Er was alleen zo verrekt weinig te doen rondom de missielijn. Nu bij 4 heb je behoorlijk weinig om mensen geruisloos te killen. Oke je hebt een blaaspijp maar om nu te zeggen dat ik dat bij het hele piraten gebeuren vind passen. Nee, niet echt.
Ik hoop dat het sluipen over daken en het spelen van stealth weer een beetje terug komt. Wat dat betreft kijk ik er wel naar uit. Ook naar het feit dat je je assassin meer naar je smaak aan kan passen dan hem alleen een ander pak aan te meten, Maar dat het pak ook invloed heeft op je spelen dat lijkt me leuk.
Ik speel nu ook met een Edwart in een geel koopmans outfit met een schip met gele zeilen en gouden kannonnen.
Al met al heb ik wel weer zin in het nieuwe deel.
Nickname KasPlantje.
Ik vond de stealth (met h!) in 4 wel goed. En die blaaspijp paste er wel zeker bij. Het is geen piraten spel, het is een assassin's creed spel. de assassins in 4 zijn met name de natives van midden Amerika. En die gebruikten (en gebruiken!) blaaspijpen. En er was niets leukers dan in een bosje te zitten en dan een beserker dart naar zo'n heavy te schieten (en dan maar hopen dat hij niet een bommetje in jouw bosje gooide!)
In 2 (alle drie de delen) probeerde ik altijd m'n kills up close and personal te doen. Dus gewoon eropaf lopen, mesje in hun rug en dan doorlopen alsof er niets gebeurt was...
Ik kijk ook zeker uit naar Parijs, want dat vond ik toch wel het minst van zowel 3 als 4: te weinig daken om over te kunnen rennen!
In 2 (alle drie de delen) probeerde ik altijd m'n kills up close and personal te doen. Dus gewoon eropaf lopen, mesje in hun rug en dan doorlopen alsof er niets gebeurt was...
Ik kijk ook zeker uit naar Parijs, want dat vond ik toch wel het minst van zowel 3 als 4: te weinig daken om over te kunnen rennen!
Volgens mij heb je in unity wel meer sneaken, gezien je weer echt in een stad met veel daken rondloopt. Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe dynamiek van klimmen, dat lijkt wel een stuk soepeler te lopen en sneller omlaag te kunnen gaan.
Al met al zit ik al weer te wachten op een echte AC, AC black flag was leuk en speelde akkoord, het was voor mij meer een piratenspel dan een AC, tot op het laatste gedeelte na.
Backstory in hedendaagse tijd was ook wel aardig maar mocht wel wat uitgebreider vind ik.
PS: Niet om het een of ander maar tenzij je dyslexisch bent, lees aub je tekst even na, de schrijffouten zijn wel erg aanwezig...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Als ik de E3 demo mocht geloven heb je nu een sluipmodus wat waarschijnlijk wel wat weg heeft van Splinter Cell. Ik kijk ook uit om over daken te rennen en weer een beetje een Echte AC.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:11:
[...]
Volgens mij heb je in unity wel meer sneaken, gezien je weer echt in een stad met veel daken rondloopt. Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe dynamiek van klimmen, dat lijkt wel een stuk soepeler te lopen en sneller omlaag te kunnen gaan.
Al met al zit ik al weer te wachten op een echte AC, AC black flag was leuk en speelde akkoord, het was voor mij meer een piratenspel dan een AC, tot op het laatste gedeelte na.
Backstory in hedendaagse tijd was ook wel aardig maar mocht wel wat uitgebreider vind ik.
PS: Niet om het een of ander maar tenzij je dyslexisch bent, lees aub je tekst even na, de schrijffouten zijn wel erg aanwezig...
P.S ik ben dyslexisch
Nickname KasPlantje.
Kwam dit tegen op reddit; alle uitrustingsmogelijkheden.
Let op .... kan spoilers bevatten! Extra spoiler waarschuwing voor het "swords" filmpje..
Video 1- Showing Belt options- https://drive.google.com/...kTVJrczg/view?usp=sharing
Video 2, Showing colours- https://drive.google.com/...Iam4tcDg/view?usp=sharing
Video 3- Showing Vambraces- https://drive.google.com/...4anFZRzQ/view?usp=sharing
Video 4- Trousers being customised- https://drive.google.com/...UF2Z24tMVdacjA&authuser=0
Video 5- Heavy Weapons- https://drive.google.com/...rMjdqNlU/view?usp=sharing
Video 6- One handed weapons- https://drive.google.com/...uZ1JIUUk/view?usp=sharing
Video 7- Pistol- https://drive.google.com/...4NHpiODg/view?usp=sharing
Video 8- Rifle- https://drive.google.com/...vVUhsRTg/view?usp=sharing
Video 9- Swords- https://drive.google.com/...lSFpIRmM/view?usp=sharing
source: https://www.facebook.com/...e2/posts/1504952709770828
Let op .... kan spoilers bevatten! Extra spoiler waarschuwing voor het "swords" filmpje..
Video 1- Showing Belt options- https://drive.google.com/...kTVJrczg/view?usp=sharing
Video 2, Showing colours- https://drive.google.com/...Iam4tcDg/view?usp=sharing
Video 3- Showing Vambraces- https://drive.google.com/...4anFZRzQ/view?usp=sharing
Video 4- Trousers being customised- https://drive.google.com/...UF2Z24tMVdacjA&authuser=0
Video 5- Heavy Weapons- https://drive.google.com/...rMjdqNlU/view?usp=sharing
Video 6- One handed weapons- https://drive.google.com/...uZ1JIUUk/view?usp=sharing
Video 7- Pistol- https://drive.google.com/...4NHpiODg/view?usp=sharing
Video 8- Rifle- https://drive.google.com/...vVUhsRTg/view?usp=sharing
Video 9- Swords- https://drive.google.com/...lSFpIRmM/view?usp=sharing
source: https://www.facebook.com/...e2/posts/1504952709770828
[ Voor 3% gewijzigd door bulletrene op 04-11-2014 15:37 ]
Weet iemand ook of er dual wielding in de game zit? Met name de dual wielding executions waren altijd erg gaaf om te zien.
Volgens mij zit er geen dual wielding in de game...
Nieuwe gameplay (mission- SPOILERS)
Nieuwe gameplay (mission- SPOILERS)
Zojuist mijn Unite code gekregen van Bol.com gelijk ff verzoek aangevraagd voor Tweakers4
Komt er nog een Tweakers5 groep? Of is daar nog behoefte aan? Zag net dat mijn code ook binnen is gekomen via de mail.
PSNid: robero50
Nice, zijn we compleetFacerafter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:45:
Zojuist mijn Unite code gekregen van Bol.com gelijk ff verzoek aangevraagd voor Tweakers4

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Wat zijn deze 'Tweakers' groepen? Ik krijg 'm volgende week van Ubi zelf
groep TWEAKERS5 is aangemaakt (ps4)
nothing stops this train
en er is nog 1 plek overKol Nedra schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:16:
groep TWEAKERS5 is aangemaakt (ps4)
nothing stops this train
Volgens mij maakt het niet uit of je als ps4 gebruiker of X1 of PC aanmeld bij een groep
het is puur voor de pre-order bonussen. En die krijg je via uplay voor het platform waar jij de game op speelt.
Heb net een join request verstuurd
PSN: Carreon_TO
Tweakers6 groep is aangemaakt.
Een ieder die nog geen groep heeft, welkom!
EDIT: Er is nog 1 plaats over!
[ Voor 101% gewijzigd door Frankaro op 05-11-2014 16:44 ]
Heeft iemand via de Wehkamp besteld? Zo ja, krijg je daar ook zo'n unite code?
Voor zo ver ik weet doen alleen Bol.com Bartsmit en Gamemania hier aan mee.Ereaser schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:59:
Heeft iemand via de Wehkamp besteld? Zo ja, krijg je daar ook zo'n unite code?
Heb ze voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd, alleen denk ik dat ik hem daar toch wel haal. Heb nog een paar cadeau bonnen liggen die op moetenFacerafter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:29:
[...]
Voor zo ver ik weet doen alleen Bol.com Bartsmit en Gamemania hier aan mee.
iemand heeft zijn code nog niet ingevoerd (ik neem aan Dezmail), zelf heb ik dit wel gedaan (Kapiteinkoek).Frankaro schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:35:
Tweakers6 groep is aangemaakt.Een ieder die nog geen groep heeft, welkom!
uplay, gamemania, bol.com en bartsmitMartinspire schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:45:
Die groepen zijn alleen als je via Ubisoft of Retailer besteld zeker? Niet als je via Xbox Store doet?
Ik heb me net aangemeld voor de laatste plek in jullie Tweakers6 groepFrankaro schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:35:
Tweakers6 groep is aangemaakt.Een ieder die nog geen groep heeft, welkom!
Ik heb een pre-order code dus als je me wil inviten, graag!
Mja dat dacht ik dus al, dan heb ik er niets aanFacerafter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:31:
[...]
uplay, gamemania, bol.com en bartsmit
Done.Malhavoc schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:32:
[...]
Ik heb me net aangemeld voor de laatste plek in jullie Tweakers6 groep![]()
Ik heb een pre-order code dus als je me wil inviten, graag!
Ach, ik heb via uplay besteld, maar heb ook geen code gekregen omdat ik te vroeg was...Martinspire schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:24:
[...]
Mja dat dacht ik dus al, dan heb ik er niets aan
Hoezo te vroeg? Ik heb hem ook 1ste dag gepre-ordered en heb de code gekregen. Later van Bastille naar Special gedaan en weer code gekregenWailing_Banshee schreef op donderdag 06 november 2014 @ 07:52:
[...]
Ach, ik heb via uplay besteld, maar heb ook geen code gekregen omdat ik te vroeg was...
Zo, even mijn pre order code ingevuld voor Tweakers4. Wij hebben alle 5 de beloningen!
Ik wil dit spel kopen, maar ik ben bang dat het niet eens meer fatsoenlijk draait op mn laptop gezien de laatste systeem eisen
Ik zag dat de PS4 versie 9 november te preloaden is. Als je hem tenminste in de US store hebt gekocht zoals ik.
Is dat met de PC versie ook mogelijk? Of moet je dan echt wachten tot ie op de deurmat valt?
Eigenlijk zou dat gewoon moeten kunnen. Spel legaal downloaden uit Uplay. Installeren en alleen de officiele code invoeren en spelen
Eigenlijk zou dat gewoon moeten kunnen. Spel legaal downloaden uit Uplay. Installeren en alleen de officiele code invoeren en spelen
Volgens mij ondersteunt UPlay nog steeds geen pre-loading helaas, dus ik vrees dat we zelf op de dag zelf niet kunnen spelen (meestal wordt de game pas later op de dag beschikbaar, en dan nog een grote download)
Je kan hem ook kopen via Steam. Wat altijd nog stukken beter werkt dat Uplay 
Misschien doe ik dat wel. Los €60,-. De Gold-Edition kost €80,-. Daar zit de Season Pass in.
Ik denk dat ik dat maar ga doen. Dan loopt het via Steam. Kan je pre-loaden / downloaden.
Zet ik hem donderdagmorgen aan als ik ga werken en als ik terug kom heb ik Unity + alle ingame extra's
Misschien doe ik dat wel. Los €60,-. De Gold-Edition kost €80,-. Daar zit de Season Pass in.
Ik denk dat ik dat maar ga doen. Dan loopt het via Steam. Kan je pre-loaden / downloaden.
Zet ik hem donderdagmorgen aan als ik ga werken en als ik terug kom heb ik Unity + alle ingame extra's
[ Voor 56% gewijzigd door Dubrillion op 06-11-2014 09:07 ]
Even kijken waar de xbone variant het goedkoopste is
BF toch niet doorheen kunnen komen. Het varen is toch niets voor mij, hoewel de rest prima in elkaar zat. Andere AC allemaal uitgespeeld. Heb ook in deze weer zin. Hopelijk kan er nu s wat tippen aan de Ezio reeks!
[ Voor 66% gewijzigd door Mu.siQ op 06-11-2014 09:09 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Gold is 57 euro in chile, de normale pre-order versie is 38 euro in IndiaMu.siQ schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:08:
Even kijken waar de xbone variant het goedkoopste isBF toch niet doorheen kunnen komen. Het varen is toch niets voor mij, hoewel de rest prima in elkaar zat. Andere AC allemaal uitgespeeld. Heb ook in deze weer zin. Hopelijk kan er nu s wat tippen aan de Ezio reeks!
Volgens mij wordt die dan alsnog gestart via uPlay. Bij Black Flag was dat in ieder geval wel zo. Ook omdat ze de uPlay service gebruiken voor multiplayer etc en achievements.Dubrillion schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:03:
Ah ja had het wel gezien. Maar ik geloof dat het toch nog maar enkel werkt met store credit van lokale variant? Geen idee waar ik dat vandaan moet halen dan haha.Notna schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:11:
[...]
Gold is 57 euro in chile, de normale pre-order versie is 38 euro in India
PS: Misschien niet de juiste plek voor de discussie, sorry daarvoor.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Mmmm.... Ik zie dat de Uplay versie en de Steam versie hetzelfde kosten.NL-RaVeR schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:11:
[...]
Volgens mij wordt die dan alsnog gestart via uPlay. Bij Black Flag was dat in ieder geval wel zo. Ook omdat ze de uPlay service gebruiken voor multiplayer etc en achievements.
Als ik de normale game bij Bol bestel voor €50,- komt de Season Pass van €30,- er nog bij.
Wat dus op hetzelfde neer komt
In het kort: als je een CC hebt, volg deze guide dan:Mu.siQ schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:13:
[...]
Ah ja had het wel gezien. Maar ik geloof dat het toch nog maar enkel werkt met store credit van lokale variant? Geen idee waar ik dat vandaan moet halen dan haha.
PS: Misschien niet de juiste plek voor de discussie, sorry daarvoor.
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/
Het gaat over de US store (daar kan je ook met giftcards werken) maar met een CC kan je het herhalen voor elke store die je kan bedenken. Let wel: je moet een VPN (Hola bijv.) gebruiken van het betreffende land om de transactie te kunnen doen. Tevens kán je CC tijdelijk geblokkeerd worden omdat het als fraudeleus gezien kan worden door de CC maatschappij maar dat is met een belletje op te lossen.
Verder zou ik in het XBO topic kijken, daar wordt dit met regelmaat behandeld
OT: Ik begin nu wel ongeduldig te worden mbt de release
Ik wilde de collector's edition, anders had ik hem bij Steam gekocht. De tweede copy zal waarschijnlijk wel bij Steam vandaan komen...Dubrillion schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:03:
Digital Download Guillotine Edition Die kregen pas daarna zo'n code. Heb ik zelfs nog een mailtje voor verstuurd, met als antwoord (kort samengevat): pech gehad.Dubrillion schreef op donderdag 06 november 2014 @ 07:54:
[...]
Hoezo te vroeg? Ik heb hem ook 1ste dag gepre-ordered en heb de code gekregen. Later van Bastille naar Special gedaan en weer code gekregen
Zo ik heb de Gold Edition bestelt bij Steam. De normale editie gecancelled bij Bol.com
Anders had ik moeten wachten tot hij geleverd werd op me werk, daarna naar huis racen om te installeren. Duurt een eeuwigheid via de DVD speler en daarna de Season Pass aanschaffen. Normaal bestelde ik altijd de meest uitgebreide en kocht soms zelfs daarna nog de extra ingame extra's. Nu staan de figurines op zolder, dus voor mij de meest uitgebreide ingame extra versies
. Nu dus in 1x bij Steam gekocht. Hopelijk al te pre-loaden van te voren en anders downloaden/installeren als ik naar me werk gaat de 13de 
Al heb ik een schijthekel aan DLC en weet ik het allemaal. Toch vind ik het Assassins Creed altijd wel waard
Anders had ik moeten wachten tot hij geleverd werd op me werk, daarna naar huis racen om te installeren. Duurt een eeuwigheid via de DVD speler en daarna de Season Pass aanschaffen. Normaal bestelde ik altijd de meest uitgebreide en kocht soms zelfs daarna nog de extra ingame extra's. Nu staan de figurines op zolder, dus voor mij de meest uitgebreide ingame extra versies
Al heb ik een schijthekel aan DLC en weet ik het allemaal. Toch vind ik het Assassins Creed altijd wel waard
[ Voor 8% gewijzigd door Dubrillion op 06-11-2014 10:19 ]
Ziet er weer goed uit die laatste trailer, ik twijfel nog of ik hem bij de release ga halen of na 2 weken op pik via marktplaats voor 40 euro.
Euhm nee... De game loopt dan nog altijd via Uplay en moet via daar geregistreerd en opgestart worden. Dus het enige wat je doet met het op steam te kopen is er voor je lol dubbele DRM opzetten.. Hoeveel topics dat er in de steamhubs niet zijn over "ik koop deze game en nu moet ik dit Uplay installeren?!", terwijl het op de winkelpagina staat DRM van derden: Uplay Account RequiredDubrillion schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:03:
Het werkte voor mij met Anno 2070, maar toch, als je een probleem tegenkomt moet je eerst zien uit te vissen of het aan steam of aan Uplay ligt.
Ik heb een versie op disc besteld, want de servers zullen de eerste dagen toch overloaded zijn. Dan moet ik er gewoon één keer in geraken en installeer ik in een dik uur, ipv 50gb te downloaden aan god weet welke snelheid.
Zo dichtbij en toch nog zo ver weg
ik ben vooral benieuwd wanneer Ubi de Guillotine collectors case gaat uitleveren. Hoop stiekem toch wel een paar dagen eerder
Mochten er nog mensen zijn die een team zoeken voor het unite programmma?
Ik heb het tweakers7 team aangemaakt. Er zijn op dit moment nog 3 open plaatsen.
Ik heb enorm veel zin in dit spel en hoop via hier ook even alle extra items binnen te slepen via het unite programma!
Het mooiste is natuurlijk dat het hoofdpersonage mijn naam draagt
Ik heb het tweakers7 team aangemaakt. Er zijn op dit moment nog 3 open plaatsen.
Ik heb enorm veel zin in dit spel en hoop via hier ook even alle extra items binnen te slepen via het unite programma!
[ Voor 11% gewijzigd door arnieo op 06-11-2014 19:33 ]
Wat, is je achternaam Dorian?
Voor mensen die een trip through memory lane willen maken, op http://www.assassinscreedrogue.com/nl-nl kan je de belangrijkste assassinations uit de serie nog eens herleven, en de uitleg van beide kanten eens beluisteren. Enorme spoilers natuurlijk als je enkele games nog niet hebt gespeeld
ACInitiates zou ook bijna terug online moeten komen
Voor mensen die een trip through memory lane willen maken, op http://www.assassinscreedrogue.com/nl-nl kan je de belangrijkste assassinations uit de serie nog eens herleven, en de uitleg van beide kanten eens beluisteren. Enorme spoilers natuurlijk als je enkele games nog niet hebt gespeeld
ACInitiates zou ook bijna terug online moeten komen
[ Voor 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 06-11-2014 21:49 ]
Kan ik er een reserveren?arnieo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:31:
Mochten er nog mensen zijn die een team zoeken voor het unite programmma?
Nickname KasPlantje.
Ik neem aan dat je je geld nu weer terug krijgt dan... Want hij is inderdaad verdwenen (heb even gechecked). Hij staat bij mij nog wel in m'n wishlist (was van plan de tweede bij Steam te kopen), maar er is geen store page meer voor...Dubrillion schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 05:58:
http://www.gameinformer.c...aspx?PageIndex=2#comments
Oeps. Ik heb hem precies gisteren gekocht
Daar ga ik ook vanuit. Jammer dat het met PayPal is. PayPal is een enorm voordeel, maar als je geld terug krijgt moet je het zelf weer over gaan boeken. Ik wacht nog even tot na het weekend tot Steam mij zelf contact. Anders ga ik zelf mailen
Voor diegene die er benieuwd naar zijn, deel 1 van een walktrough van Assassins creed Rogue.
LET OP SPOILERS DUS... je bent gewaarschuwd
LET OP SPOILERS DUS... je bent gewaarschuwd
Hij is inderdaad van Steam verdwenen, maar wat maakt dat uit? Je zou toch wel Uplay nodig hebben gehad, en ik neem aan dat je game daar nu nog gewoon staat?
Goeie. Ga ik eens na kijkenDaantjeeuh schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:53:
Hij is inderdaad van Steam verdwenen, maar wat maakt dat uit? Je zou toch wel Uplay nodig hebben gehad, en ik neem aan dat je game daar nu nog gewoon staat?
in het artikel staat, dat reeds gekochte games van hun gewoon blijven staan.Daantjeeuh schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:53:
Ik heb de Uplay app gedownload. Daar staat Unity nog steeds tussen gelukkig 
Schrok wel even toen ik het bericht op Gameinformer vanmorgen zag.
Staat trouwens in Uplay ook netjes dat wij als team al alles hebben vrijgespeeld
Ik heb even twee minuten de intro van Rogue gekeken. Ik wil deze wel aanschaffen als ik Unity hebt uitgespeeld. Ik ben stiekem toch wel erg benieuwd om het vanaf de templar kant te spelen. Als ze me maar niet na 6 spellen laten twijfelen wie nou de goodguys zijn
Schrok wel even toen ik het bericht op Gameinformer vanmorgen zag.
Staat trouwens in Uplay ook netjes dat wij als team al alles hebben vrijgespeeld

Ik heb even twee minuten de intro van Rogue gekeken. Ik wil deze wel aanschaffen als ik Unity hebt uitgespeeld. Ik ben stiekem toch wel erg benieuwd om het vanaf de templar kant te spelen. Als ze me maar niet na 6 spellen laten twijfelen wie nou de goodguys zijn

[ Voor 81% gewijzigd door Dubrillion op 07-11-2014 09:26 ]
Pff.. ik zie nu pas dat er unboxing videos zijn van de Guillotine-collectors case. Damn, wat is die doos huge! Ik heb op mijn studeerkamer alle figurines op de doos staan, maar denk dat het met Unity toch een te hoog geheel gaat worden.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb Rogue ook al gepre-ordered voor PC wanneer die uit komt volgend jaar. Lijkt me een erg vet spel. Leuk om het ook eens van de andere kant te beleven, en ik kijk er erg naar uit om AC4 en AC3 wat meer te zien verbinden.
Ga naar onderstaande link:
http://assassinscreed.ubi...ins-creed-first-look.aspx
Klik onderaan bij RSVP op het platform waar jij AC Unity voor pre-ordered hebt, en log in met je Uplay account!
Je krijgt nu op launch dag:
http://assassinscreed.ubi...ins-creed-first-look.aspx
Klik onderaan bij RSVP op het platform waar jij AC Unity voor pre-ordered hebt, en log in met je Uplay account!
Je krijgt nu op launch dag:

Ik wil deze game dolgraag hebben (alle delen met veel plezier gespeeld). Nu zag ik de Special Edition staan voor dezelfde prijs als de "normale versie". Weet iemand of de Special edition alleen geleverd wordt bij een pre-order, of zal deze na release ook te verkrijgen zijn?
PSN: Mondaatje
Tuurlijk, Echter kan ik vanaf hier niet op de unite site komen. Kan niet inloggen in ieder geval.
Als ik thuis ben zal ik het even regelen.
Is het misschien verstandig om Unity te cancellen bij Steam aangezien er nog niks is afgeschreven? En de game dan pre-orderen op Uplay? Wat ik lees is dat hij alsnog via Uplay opstart. Dus via Steam of Uplay maakt niets uit
. Of krijg ik dan mijn geld in me Steam portomonee? Want dat vind ik niet nodig 
"Er is echter een addertje onder het gras: het bedrag wordt teruggestort op je Steam wallet, een digitale portemonnee die je desgewenst kunt aanvullen voor toekomstige aankopen en waar ook alle opbrengsten uit de digitale handel op de Steam Community Market in terecht komen. Je kunt dus alsnog de huur niet betalen, maar wel het geld gebruiken voor een andere game als de reviews van de pre-order tegenvallen"
Duidelijk lijkt me zo
"Er is echter een addertje onder het gras: het bedrag wordt teruggestort op je Steam wallet, een digitale portemonnee die je desgewenst kunt aanvullen voor toekomstige aankopen en waar ook alle opbrengsten uit de digitale handel op de Steam Community Market in terecht komen. Je kunt dus alsnog de huur niet betalen, maar wel het geld gebruiken voor een andere game als de reviews van de pre-order tegenvallen"
Duidelijk lijkt me zo

[ Voor 81% gewijzigd door Dubrillion op 07-11-2014 14:01 . Reden: Zelf onderzoek gedaan ]
Van wat ik heb opgevangen is er niets veranderd voor degenen die de game al hadden gepre-orderd op Steam. En Ubisoft is niet zo dom dat ze al die mensen net voor de game uitkomt eens gaan lastig vallen met opnieuw door het proces te gaan om te pre-orderen, want er zullen dan mensen zijn die het niet doen= minder verkoop.Dubrillion schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:49:
Is het misschien verstandig om Unity te cancellen bij Steam aangezien er nog niks is afgeschreven? En de game dan pre-orderen op Uplay? Wat ik lees is dat hij alsnog via Uplay opstart. Dus via Steam of Uplay maakt niets uit. Of krijg ik dan mijn geld in me Steam portomonee? Want dat vind ik niet nodig
Maar idd, steam of Uplay maakt niet uit: je hebt een Uplay account nodig met welke versie je ook speelt. Snelle googlesearch suggereert idd dat het geld in je steamwallet wordt gedropt bij refund.
Ik koop van Ubishop zelf omdat ik al goeie ervaring heb gehad met hun op tijd leveringen (en zoals gezegd, ik wil een disc om te installeren). Maar als je niets sentimenteel hebt met Steam, ben je het goedkoopste af door te bestellen op GMG of eventueel iets als Kinguin. Al die mensen die er apeshit over gaan leven volgens mij nog in de illussie dat Steam het goedkoopste is, wat het al jaren niet meer is.
@bulletrene: erg bedankt voor de link en content
Krijg ik een mailtje terug van de wehkamp dat het spel niet meer beschikbaar is. Dus dan toch maar ergens anders.Ereaser schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:39:
[...]
Heb ze voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd, alleen denk ik dat ik hem daar toch wel haal. Heb nog een paar cadeau bonnen liggen die op moeten
Bij bol.com is de Bastille edition trouwens €130

Had hem beter maar gewoon kunnen bestellen aangezien hij maar €65 was bij de wehkamp. Dan maar bij Bart Smit of de ubi store.
@AntiChrist levert Ubi op tijd ja? Ik neem normaal digital download, maar heb voor ACU en FC4 allebei een disc besteld, dus hopelijk komt die op tijd binnen.
Bedenk me net dat als dat het geval is ik niet eerst hoef te downloaden, misschien toch nog spelen op de release dag dus
Bedenk me net dat als dat het geval is ik niet eerst hoef te downloaden, misschien toch nog spelen op de release dag dus
Ik heb hem besteld in de US store voor PS4. Iemand enig idee wanneer hij dan te spelen is? Hij komt in amerika op 11 november uit. Iemand enig idee wat dat in NL'se tijd is? Want amerika kent ook verschillende tijdzones.
Die prijs bij bol.com lijkt me een foutje?
Dat is de prijs van de guillotine edition als ik me niet vergis en die hebben ze niet bij bol.com..
@AntiChrist7 graag gedaan
Toch leuk he beetje extra content, vooral een extra missie puur door even op uplay in te loggen!
Dat is de prijs van de guillotine edition als ik me niet vergis en die hebben ze niet bij bol.com..
@AntiChrist7 graag gedaan
Raar verhaal. Op me telefoon zie ik:
In Steam niets in de bibliotheek staan maar wel bij aankopen.
In Uplay staat Unity met de vrij gespeelde extra's
Op de PC thuis zie ik:
In Steam Unity gewoon staan. Grijs omdat ie niet geïnstalleerd is.
In Uplay staat Unity helemaal niet. Ook de extra's niet.
Ik gok dus dat alles gewoon doorloopt zoals voor het nieuwsbericht. Alleen mogen beide partijen wel werken aan de integratie van smartphones
In Steam niets in de bibliotheek staan maar wel bij aankopen.
In Uplay staat Unity met de vrij gespeelde extra's
Op de PC thuis zie ik:
In Steam Unity gewoon staan. Grijs omdat ie niet geïnstalleerd is.
In Uplay staat Unity helemaal niet. Ook de extra's niet.
Ik gok dus dat alles gewoon doorloopt zoals voor het nieuwsbericht. Alleen mogen beide partijen wel werken aan de integratie van smartphones
Even off-topic; ik had een ASUS GTX970 STRIX gekocht zodat ik de komende games zoals Assassins Creed Unity en Far Cry 4 weer goed kon spelen. Zit er nu zo'n actie aan vast, 1,5 week na mijn aanschaf, dat je een code van NVidia krijgt voor gratis ACUnity, FarCry4 of TheCrew...
Ik gemaild met de winkel van aanschaf... Toch een code gekregen!
Nu heb ik AC Unity NotreDame Edition al in de pre order sinds Juni.. dus dan maar FarCry 4 ermee bestellen
On-topic; Goede launch-trailer! Graphics zien er weer goed uit! en ik moet zeggen, de mensen die de gelekte gameplay kijken zijn negatief.. maar diegene die het uploaden zijn positief. Dus ik houd de hoop erin dat de game er gewoon prachtig uitziet
Ik gemaild met de winkel van aanschaf... Toch een code gekregen!
Nu heb ik AC Unity NotreDame Edition al in de pre order sinds Juni.. dus dan maar FarCry 4 ermee bestellen
On-topic; Goede launch-trailer! Graphics zien er weer goed uit! en ik moet zeggen, de mensen die de gelekte gameplay kijken zijn negatief.. maar diegene die het uploaden zijn positief. Dus ik houd de hoop erin dat de game er gewoon prachtig uitziet
Unity staat al gewoon weer in de Steam Store.
EDIT: Offtopic: Far Cry 4 ook.
EDIT: Offtopic: Far Cry 4 ook.
[ Voor 27% gewijzigd door Facerafter op 07-11-2014 20:38 ]
Loopt er nog ergens een interresante pre-order aanbieding voor de PS4? Of is het daar nu al wel te laat voor 
Als ik op budgetgaming kijk begint het bij 55 euro maar dat zijn wel de.minder betrouwbare aanbieders.
Als ik op budgetgaming kijk begint het bij 55 euro maar dat zijn wel de.minder betrouwbare aanbieders.