Na dit topic met veel interesse te hebben gevolgd wil ik nu ook graag eens meedoen. Ik ben een hobbyist, dus hou hier rekening mee als je m’n feedback leest
@
Ebayzo : mooie macro foto! De kleuren heb je erg goed gedaan en ook de focus ligt precies op het insect. Puntje van feedback: van mij had het insect wat groter op de foto mogen staan zodat deze wat duidelijker het onderwerp van de foto zou vormen.
@
stevens20 : hoe kan je zo’n foto niet leuk vinden?

Ik vind het mooi dat je de voor en achtergrond enigszins onscherp hebt, dat brengt het eekhoorntje er mooier uit. Jammer dat er een blaadje deels voor zit, maar daar kan je op zo’n spontaan moment weinig aan veranderen.
@
Wormaap : mooi moment van de dag gekozen zo te zien, leuke foto! Ook een duidelijk onderwerp met een bruingevlekte koe tegen de koel blauw/groenige achtergrond.
@
MRIdev : erg clean! Wat mij persoonlijk ook interessant lijkt is hoe je dit bestek (/product) in een leuke/mooie omgeving kan fotograferen. Dus sjiek bestek op een sjiek bedekte tafel bijvoorbeeld. Ik weet niet of ik het duidelijk uitleg, maar de omgeving kan je productfoto doen versterken (Peter Mckinnon heeft daar wat mooie voorbeelden van op zijn YouTube kanaal.
@
HyperTrophy : wat gaaf! Dit opent weer een nieuwe wereld aan leuke experimenten waarvoor je je omgebouwde camera kan gebruiken. De foto die je toont vind ik niet de sterkste, de boot ligt achter de kade wat ‘m een beetje doet wegvallen als onderwerp. Dat neemt echter niet weg dat het infrarood een cool effect geeft
@
Walker78 : mooie foto, de bewolking bovenaan kadert je foto ook mooi in. Persoonlijk zou ik de foto wat interessanter vinden als er bijvoorbeeld nog iets op de weg gebeurde (bijvoorbeeld een auto/paard/tractor die naar Muiderberg gaat).
En dan tot slot mijn eigen foto. Pasgeleden gemaakt in de Oisterwijkse bossen en vennen op een vroeg tijdstip. Ik vind zelf het kleurverloop mooi in de foto, met de dunne laag mist die het landschap scheidt van de reflectie in het water. Ook die ene boom met zn herfstkleuren geeft alsnog een leuk onderwerp.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden