Na een lange F&V winterslaap maar weer eens postje...
@tommyz: eens met de rest, vignetting helpt echt niet. Verder mooie rustige compositie. normaal gesproken hadden de kinderen iets meer naar rechts gemogen maar in deze compositie werkt het prima zo.
@Pctje91: scherptediepte is prima hoor. Hij had wel iets krapper gekaderd mogen worden van mij. Nu heb je wat veel loze ruimte. En tikje lichter.
@Robbertvw: Die eerste plaat vind ik niet zo. De tweede is beter. Lucht is inderdaad mooi maar de voorgrond is vrij saai. Zo'n lucht verdient een betere voorgrond ;-)
@Tiwazz: Die 2e plaat is mooi. Je oog wordt mooi de foto ingezogen naar die waterval. De eerste foto heeft niet echt een onderwerp. Of eigenlijk wel. Dat rode huisje rechts onderin (met die mooie reflectie). Een foto met telelens van die heuvel, het huisje en de reflectie zou heel tof zijn. Die heb je niet toevallig liggen?
@MattiB: leuke plaat. Die kabels storen een beetje maar wat doe je er aan....
@Marceltuit: Originele compositie. Leuke foto.
@Tuitje: Heel mooi. Goed onderwerp en mooi licht. Zou de twee zijkanten nog donkerder hebben gemaakt zodat de traktor nog meer "in het zonnetje" staat.
@Luuk1983: Foto's midden op de dag blijven altijd lastig. Als je hem inderdaad in RAW heb, kun je de schaduw nog iets verder optrekken.
Goed, genoeg gekletst, een plaat van mij. Het is weer lente dus tijd voor de bloembollen. Fire away guys.