Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Nasty Nate schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:42:
[...]

Even terugzetten op 'legacy defending' en ballen kunnen gewoon weer normaal worden afgepakt.
Dit heb ik ook maar weer gedaan ja. Dat tactical defending ligt mij echt voor geen meter.. Zelfs op semi-pro lukt een bal veroveren dan nauwelijks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik had in 1 offline career potje 3 penals mee :') Op world class, en allemaal wel redelijk twijfelachtig. Maar goed ik heb gewonnen dus ik vind het mooi. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
veldkampj schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:43:
[...]

Dit heb ik ook maar weer gedaan ja. Dat tactical defending ligt mij echt voor geen meter.. Zelfs op semi-pro lukt een bal veroveren dan nauwelijks :')
Kwestie van oefenen (vooral timen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
veldkampj schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:43:
[...]

Timen is echt alles, als ik een lange tijd geen fifa heb gespeeld en ik ga als een gek rennen om de bal te pakken dan verlies je ieder duel en heb je het gevoel dat je speler zo sterk is als een jongetje van 6 jaar ;)

Als je het kunt timen, dan is het een stuk makkelijker.
ik heb zelf ook nog wel moeite met verdedigen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Shadow343 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:10:
[...]

Of je kan er echt helemaal niks van of je ziet het gewoon niet.. Scheidsrechter fluit nog steeds tegen je? Duhhh maar niet dat ze opvallend veel tegen je zijn. Overtreding = overtreding moet je maar beter verdedigen.
Keepers zijn zwaar verbeterd. Reddingen etc nu is niet zekerheidschoten meer een zekerheid op een doelpunt.
Je kunt de bal niet veroveren? Hoe denk je dat het in het echt gaat dan? Zo makkelijk de bal afpakken als in fifa 14 gaat niet in het echt hoor.
Oh ja, het ligt er natuurlijk aan dat iemand ''er helemaal niks van kan'' :D

Keepers stompen de bal veel te vaak recht vooruit, ik heb in een paar uur spelen al een stuk of 5 intikkers hierdoor kunnen scoren.

Snelheid is weer veel te belangrijk, Fifa 13 all over again, en let maar op, in 16 is het weer andersom zoals het in 14 was.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Pykow schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:54:
[...]

Timen is echt alles, als ik een lange tijd geen fifa heb gespeeld en ik ga als een gek rennen om de bal te pakken dan verlies je ieder duel en heb je het gevoel dat je speler zo sterk is als een jongetje van 6 jaar pasgeboren baby;)

Als je het kunt timen, dan is het een stuk makkelijker.
ik heb zelf ook nog wel moeite met verdedigen.
FTFY

Ik ken het gevoel, gister ook als een malle erachteraan rennen en geen bal te pakken krijgen :+
On_E schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:01:
[...]

Keepers stompen de bal veel te vaak recht vooruit, ik heb in een paar uur spelen al een stuk of 5 intikkers hierdoor kunnen scoren.

Snelheid is weer veel te belangrijk, Fifa 13 all over again, en let maar op, in 16 is het weer andersom zoals het in 14 was.
Fifa 13 is me altijd beter af gegaan als 14, dus ik ben hier wel blij mee :D

[ Voor 31% gewijzigd door garriej op 26-09-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:08:
[...]

maar messi voor 5 wedstrijden te leen heb ik ook niet gekregen.

of moet ik gewoon afwachten?

Ik heb fut al opgestart maar kreeg geen pakketje
Kun je in de EA catalogus eens checken of Messi unlocked is ofzo? Heb zelf de gewone editie dus weet niet hoe het zit met de unlocks van de ultimate edition. Maar als je geen pakketje krijgt in FUT is er misschien toch iets verkeerd gegaan...
----
Kreeg net in Seasons weer leuke tegengoal. Kop de bal rustig terug naar de keeper die alle tijd heeft om hem vast te pakken, duwt ie de bal recht in de voeten van de inlopende aanvaller.. Handig om je tegenstander weer in de wedstrijd te laten komen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
[...]

Beide dingen ervaar ik totaal anders. Keepers stompen bij mij haast nooit de bal recht vooruit, maar vaak naar de zijkanten of over het doel heen. Maar dit zal ook erg liggen aan de speelstijl die je zelf hanteert, hoe je schiet, waar vandaan je schiet, hoe hard het schot is etc.

Snelheid is belangrijk, dat klopt, dit is in het echte voetbal niet anders. Natuurlijk zal een snelle aanvallen je verdediger voorbij rennen. Kijk naar robben op het WK met zijn 2e goal tegen Spanje. Daar is Snelheid ook alles. Echter speelt, mijns inziens, fysiek nu ook een hele belangrijke rol. Heb al regelmatig gehad dat ik met mijn verdediger net even dat duwtje uitdeel zodat de spits uit balans is waardoor hij niet verder kan. Timing is alles met deze fifa qua verdediging. Time je verkeerd, krijg je de vrije trap, penalty of goal tegen. Time je goed dan is er geen aanvaller die erdoor komt! (net echt :P)

Naar mijn mening heeft fifa nu weer een grote stap gedaan in de goede richting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
[...]

Ja ik bedoel kom op eh als je al gaat lopen roepen dat de scheids tegen je is in een spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:00
Het enige wat mij opvalt zijn de eeuwige solo's die de computer maakt in mijn carriere..
Speel met Ajax, en de tegenstander blijft maar lopen. Net ook tegen cambuur, verdediger loopt het hele veld over, draait om en loopt weer terug naar het midden.. Speelt totaal niet over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 11:59

zTz

Waarom kan je in godsnaam niet meer zien of je een goeie verbinding hebt met je tegenstander?!?! En dat lenen van een speler is echt de gaarste feature ooit bedacht. Deze fifa is voor mij tot nu toe alleen maar een stap achteruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
HansAnders07 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:23:
Het enige wat mij opvalt zijn de eeuwige solo's die de computer maakt in mijn carriere..
Speel met Ajax, en de tegenstander blijft maar lopen. Net ook tegen cambuur, verdediger loopt het hele veld over, draait om en loopt weer terug naar het midden.. Speelt totaal niet over
Ligt aan het niveau en of je de tegenstander fatsoenlijk vast zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
HansAnders07 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:23:
Dat probleem heb ik ook en ik speel op semi-prof.
ik heb het geval dat de AI van mijn team veel slimmer is dan dat die van de tegenstander.
in de vorige Fifa 14 bleven ze ook vaak pingelen, maar nu moet je er echt steeds achteraan rennen en kan je niet echt onderscheppen.

Lijkt wel alsof ze het forceren, want dan moet je gaan shirtje trekken (wat ze dus nieuwe hebben toegevoegd)
Dit zelfde geld voor spelers die te snel boos worden op elkaar (zelfs al sta je met 3 - 0 voor en 0 overtredingen worden ze opeens boos :S)
Of dat de keepers soms heel raar gaan duiken om te laten zien dat ze nieuwe moves hebben ofzo.

Ik wil de game eerst nog paar weken spelen voordat ik een echte oordeel kan geven. Eerste indruk is nog niet al te best.

- Slechte commentaar (engels noemt vaak geen namen en is daardoor vrij stil en saai)
- te veel shirtje trekken etc.
- Te sterke dribbels
- Keepers maken rare duiken
- filmpjes/herhalingen die zomaar afgekapt worden
- Te vaak ruzie op het veld tussen twee spelers.
- Weinig veranderingen in carreer mode.

+ Betere animaties
+ Meer stadions (heel Barclays premier league)
+ Meer spreekkoren
+ Engelse commentaar in de Barclays competite is geweldig
+ Menu ziet er heel er strak uit
+ Muziek is weer goed
+ Alle filmpjes er tussendoor maakt de sfeer beter
+ Meer detail langs de zijlijn
+ Bij dode spel situaties kunnen wisselen naar de ontvanger(corners,ingooi)
+ tijdens het inschieten als keeper, spelers kunnen roepen of wegsturen
+ Betere en realistischer balcontrolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Pykow schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:41:

Ik wil de game eerst nog paar weken spelen voordat ik een echte oordeel kan geven. Eerste indruk is nog niet al te best.
Ik ga je punten even 1 voor 1 af en geef mijn mening over deze punten, let wel ik heb nog niet heel vele gespeeld.

- Slechte commentaar (engels noemt vaak geen namen en is daardoor vrij stil en saai)
Hier heb ik geen last van ze zeggen gewoon bijna alle namen, constant (ps4)
- te veel shirtje trekken etc.
Mwah ik vond dit wel meevallen, als je naar een voetbal wedstrijd kijkt en er lopen 2 spelers bij elkaar wordt er aan een shirtje getrokken. (daar wordt trouwens op aangeven van de knvb al bij de kleintjes op getraind)
- Te sterke dribbels
Ik vind dit een pluspunt, dribbelen is heerlijk <3
- Keepers maken rare duiken
Ja beetje jammer, dit fixen ze nog wel
- filmpjes/herhalingen die zomaar afgekapt worden
Ja het loopt soms niet helemaal lekker, maar voor mij maakt dit niet uit.
- Te vaak ruzie op het veld tussen twee spelers.
Het is me nog niet zo erg opgevallen dat ik me er aan stoor
- Weinig veranderingen in carreer mode.
Behalve dan het zoeken op avg. rating, dat ik niet meer vinden kan :( verder helemaal eens.

+ Betere animaties
YEAH 8)
+ Meer stadions (heel Barclays premier league)
YEAH 8)
+ Meer spreekkoren
YEAH 8)
+ Engelse commentaar in de Barclays competite is geweldig
Compleet mee eens!
+ Menu ziet er heel er strak uit
Klopt!
+ Muziek is weer goed
Wat had je dan verwacht?
+ Alle filmpjes er tussendoor maakt de sfeer beter
Ja, die waren inderdaad wel leuk de eerste 5 keer :+
+ Meer detail langs de zijlijn
meer detail is altijd een + :D
+ Bij dode spel situaties kunnen wisselen naar de ontvanger(corners,ingooi)
Leuke toevoeging
+ tijdens het inschieten als keeper, spelers kunnen roepen of wegsturen
Feature die me niks doet ^^
+ Betere en realistischer balcontrolle
Heerlijk, zeker in combinatie met sterke dribbels <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Vind niemand dat nieuwe "wissel" systeem vervelend? Het is niet in één keer te zien wie er moe is en ik geloof dat je ook niet meer door op een bepaalde knop te drukken het hele team kan switchen met het tweede team. (maar dat weet ik niet zeker)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Afvalzak schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:15:
... en ik geloof dat je ook niet meer door op een bepaalde knop te drukken het hele team kan switchen met het tweede team. (maar dat weet ik niet zeker)
Twee woorde: team sheets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

http://www.easports.com/u...4/fifa-15-team-management hier kan ik het toch ook niet in 1 keer zien hoe fit iemand is?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Afvalzak schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:15:
Vind niemand dat nieuwe "wissel" systeem vervelend? Het is niet in één keer te zien wie er moe is en ik geloof dat je ook niet meer door op een bepaalde knop te drukken het hele team kan switchen met het tweede team. (maar dat weet ik niet zeker)
Zit een heel klein balkje onder de speler die aangeeft hoe moe ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Dingen die me irriteren:

- Het invullen van bedragen bij bieden in Career Mode (geen nullen onderscheiding, waardoor je moeilijk ziet hoe hoog je bedrag is & als je eerst 9 mil bood en nu 10 wilt bieden moet je hem eerst op 0 zetten en dan kan je pas weer naar 10. Erg slecht. Waarom hebben ze dit überhaupt aangepast?

- Team management: heel moeilijk te zien in je teamsheet dat iemand geblesseerd is
- Team management: irritant met wisselen van spelers. Geef mij maar gewoon een lijst

- Rare aankopen in career mode. Ik zag Kompany naar chelsea gaan, özil ging naar madrid en zo waren er nog een paar...

Zo zijn er nog een aantal kleine dingetjes waar ik me dood aan kan ergeren. Dingen die in eerdere versies prima waren en het nu ineens niet meer doen.. In plaats van dingen toe te voegen heb ik het idee dat EA zich voornamelijk focust op het wijzigen van functies, waardoor het allemaal weer nieuw lijkt. Je komt er echter al heel snel achter dat het grotendeels hetzelfde spelletje is. (ik heb het nu even niet over de gameplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:26
Iemand al een oplossing gevonden voor de pc dat als je controls aanpast en spel herstart dat die het niet heeft gesaved? En als je commentaar op Engels zet en je start een FUT match gewoon nog Nederlands is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:04

Christiano007

Ich bin der champion

Ik ben totaal geen fifa held, maar waarom kan mijn tegenstander kappen en draaien op de vierkante meter en lukt mij dit nooit?

Ik sprint niet teveel, maar kom zelden lekker langs een speler als ik eens tegendraads wil lopen. Iemand tips over het uitspelen/dribbelen van een tegenstander?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Christiano007 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:19:
Ik ben totaal geen fifa held, maar waarom kan mijn tegenstander kappen en draaien op de vierkante meter en lukt mij dit nooit?

Ik sprint niet teveel, maar kom zelden lekker langs een speler als ik eens tegendraads wil lopen. Iemand tips over het uitspelen/dribbelen van een tegenstander?
Open het control-menu even en je ziet dat je met de knoppen op de achterkant anders kan dribbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Deze FIFA wou ik eens 1000/1000 halen op vlak van gamerpoints, en dat leek dan goed uit te komen met die Achievements app voor op de Xbox One. Blijkt die op het vlak van FIFA 15 geen voortgang bij te houden, dus geen enkel idee hoeveel tackles ik nu al uitgevoerd heb... Wel jammer voor de achievement hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 21:17
Zouden de oudere games van Fifa op dezelfde servers werken?

Ik speelde voor het eten een potje FUT op Fifa 14 pc (kreeg gelijk een match, genoeg spelers op 14 nog).
Nu probeer ik FUT weer op te starten, kwam er een melding dat het te druk was op de FUT server. Dan lijkt het dus alsof het op dezelfde server is als Fifa 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
F..ck Xbox One Serieus !!
Ik kan me origin accout niet aanpassen :S
Hij blijft zoeken naar mijn andere account en ik kan niet eens ergens een gebruikersnaam opgeven WTF :S

een wachtrij van een uur bij EA geweldig, dat gaat hem niet worden.

ik kom er net achter dat er een andere account gekoppeld is van mij aan me Xbox live account en omzetten kan niet, want ik kan hem er niet afkrijgen.

[ Voor 39% gewijzigd door Pykow op 26-09-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Career mode is duidelijk niet afgemaakt. Er is ook een bug met Dordrecht, ik kan daar met geen mogelijkheid een speler verkopen. Ze weigeren allemaal hun contractaanbieding (terwijl ze soms 10x meer kunnen verdienen) van de kopende club. Iedere speler bij Dordrecht heeft ook precies hetzelfde loon.

Dus ik ben even snel careers begonnen met Feyenoord, Excelsior en Utrecht en bij die clubs heb ik al binnen een week spelers verkocht.

Ik ga nu dan maar een career beginnen bij Excelsior |:(

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:55
Pykow schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:48:
F..ck Xbox One Serieus !!
Ik kan me origin accout niet aanpassen :S
Hij blijft zoeken naar mijn andere account en ik kan niet eens ergens een gebruikersnaam opgeven WTF :S

een wachtrij van een uur bij EA geweldig, dat gaat hem niet worden.

ik kom er net achter dat er een andere account gekoppeld is van mij aan me Xbox live account en omzetten kan niet, want ik kan hem er niet afkrijgen.
Via die tool Origin als het goed is. Ik had ook wat ellende met zo'n account. Mijn mailadres werd niet herkend. @live.nl. Via de tool alsnog geregeld. Downloaden, installeren, naar vrienden en daar kan je koppelen en ontkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
World class is absoluut onmogelijk. EA heeft duidelijk gelult met hun "next-gen keepers", 1 nieuwe duik-animatie en dat was het. Sterker nog, ik heb de keepers nog nooit zo waardeloos gezien in Fifa. De keeper van de computer houd letterlijk alles, terwijl ik mijn eigen keeper al 2 corners vanuit het niks in eigen goal heb zien boksen, ballen los laat, 1000 goals onder z'n lichaam door.

Één-tweetjes doen het blijkbaar ook niet meer, en je tegenstander draait en kapt meer nog meer dan ooit tevoren op de vierkante meter.

Ik heb de afgelopen jaren met veel plezier Fifa gespeeld, maar Fifa 15 zit na 1 dag al tegen het randje van terugbrengen aan. Misschien is het ook niet eerlijk om na 1 dag spelen zo'n oordeel te geven, maar de titel next-gen lijkt het me echt niet waard.

En EA heeft weer fijn naar de fanbase geluisterd: NOG MEER UNSKIPPABLE FILMPJES!!! Whooohoooowww!!

[ Voor 6% gewijzigd door EricNL op 26-09-2014 20:59 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik word helemaal leip nu van dit spel :+
Fifa 14 'gewoon' divisie 1, en nu net divisie 8 uitgespeeld zonder één wedstrijd te verliezen. Vervolgens heb ik nu 4 games achter elkaar verloren.. puur omdat er allerlei vage dingen gebeuren.
Ik heb 10x meer schoten op het doel, geen één is er in gegaan. Elke keer lat, paal of wat dan ook. Zelfs binnenkant paal die er vervolgens naar buiten gaat :+

Ook fijn, dat ik steeds tegen of PSG of BvB moet.

Ook fijn, de tegenstander die met 3 man op je af rent 24/7. Fix gvd dat stamina eens ofzo? Gaat nergens over. Je -moet- nu als een debiel rond passen, maar soms komt hij net wat langzamer. Bam.. weer 3 man gelijk om je heen..

Ik vind het nog niet relaxed spelen. Hoewel ik de gameplay wel prima vind, kan ik waarschijnlijk nog van geen meter verdedigen en zijn sommige setups enorm ruk om tegen te spelen.

Zo dat was mijn rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet in fut, iets met de servers...
Lekker kut weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-08 17:22
Hier ook down, pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onimal
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-06 10:25
Hier ook problemen met de servers (PC), helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Zonde dat ze transfers nog altijd zo verkloot hebben, ik wil het gwn op de oude manier zonder allemaal dat gedoe. Anders koop ik wel FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Zojuist een paar online potjes gedaan (seasons), de voortgang wordt echter niet opgeslagen.
Staat nog steeds dat ik 0 potjes heb gespeeld en dus 0 punten behaald (10 resterende wedstrijden)
Je ziet het balkje ook niet oplopen met 3 punten, op het moment dat je hebt gewonnen.
Als ik kijk bij mijn activiteiten, zie ik de potjes gewoon staan met de uitslag.

Meer mensen hier last van? (Op de ps4)

Een ander vriendschappelijk potje online, vs een maatje is ook niet gelogd in 'Seizoenen'
Wel bij mijn activiteiten.

:(

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:41:
Zojuist een paar online potjes gedaan (seasons), de voortgang wordt echter niet opgeslagen.
Staat nog steeds dat ik 0 potjes heb gespeeld en dus 0 punten behaald (10 resterende wedstrijden)
Je ziet het balkje ook niet oplopen met 3 punten, op het moment dat je hebt gewonnen.
Als ik kijk bij mijn activiteiten, zie ik de potjes gewoon staan met de uitslag.

Een ander vriendschappelijk potje online, vs een maatje is ook niet gelogd in 'Seizoenen'

Had net ook ongeveer hetzelfde. Voor de wedstrijd had ik 7p. Won de wedstrijd, commentatoren spraken ook erover dat ik de promotie (10p) binnen had, maar aan het eind van de wedstrijd kreeg ik niet de 3 punten. Nog gekker is dat gedaan werd alsof ik 1 punt kreeg en met 6p aan de wedstrijd was begonnen, dus kwam nu weer op 7p uit. Wedstrijd ervoor was wel gelijk. Wellicht dat de servers het niet goed hebben geregistreerd oid :?

Het is wel duidelijk dat er nogal wat bugs/fouten in de game zitten. Speelde toen straks 2x FUT offline wedstrijd en 2x kwam na 90min niet het eindmenu tevoorschijn. Ik kon wel zelf het menu openen maar deze gaf alleen de optie om verder te gaan met de wedstrijd of de wedstrijd te beëindigen, wat dus resulteerde in 2x verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:14

Ik heb er ook last van ja, net 2 potjes gewonnen en 1 potje verloren en de stand blijft gewoon hetzelfde 8)7
Gisteren heb ik ook 3 potjes gespeeld en die werden wel gewoon opgeslagen op ps4.

Zo zitten er weer genoeg bugs in het spel wat ik eigenlijk echt niet vind kunnen als je zo`n groot spel uitbrengt en dat elke jaar weer |:(

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb vanavond wat meer potjes gespeeld maar had ook het idee dat bepaalde zaken niet opgeslagen werden zoals gehaalde acc's

Ook het nl commentaar gaat er weer af. Staat het 2-1 zegt evert tenapel het is duidelijk dat deze wedstrijd afstevent op,een gelijkspel het staat nu al zo lang gelijk.

Ook met een bepaalde ani atie kreeg een speler geel en direct er a kreeg je dezelfde animatie nogmaals

Burp

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Waarom zie ik bij online seizoenen 0 mensen online.

En mijn divisie status bij online seizoenen werkt niet bij. Nu 4 online matches gedaan zonder enige punten terwijl ik er 3 had gewonnen.

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024

Exactly hier heb ik ook last van

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Hoe moet je als je Nederlands kiest aan het begin het commentaar veranderen naar Engels. Al geprobeerd bij spelinstellingen maar blijf dat Nederlandse commentaar horen in fut(ps4)

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Wat ik nog niet echt heb kunnen vinden is hoe het Global Scouting Network nu werkt in career. Is dit het zelfde als bij 14 of kan je nu wel weer spelers op rating zoeken?

Ik speel 14 niet omdat ik het praktisch onmogelijk vond om een fatsoenlijke speler te vinden. Zoek je een LB met PSV, komen ze aan met de duurste/beste speler uit de spaanse competitie, en de slechtste...

Wat ik in 13 zo fijn vond is dat je een budget kunt stellen. Vaak als je met een kleinere club speelt kan je niet meer dan 15k aan loon betalen. Dan wil ik alleen goedkope spelers zien en niet Messi scouten :/

[ Voor 21% gewijzigd door Ruuddie op 27-09-2014 08:51 ]

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Heeft iemand een Nederlandse FIFA 15 handleiding in PDF voor mij ?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Ruuddie schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:49:
Wat ik nog niet echt heb kunnen vinden is hoe het Global Scouting Network nu werkt in career. Is dit het zelfde als bij 14 of kan je nu wel weer spelers op rating zoeken?

Ik speel 14 niet omdat ik het praktisch onmogelijk vond om een fatsoenlijke speler te vinden. Zoek je een LB met PSV, komen ze aan met de duurste/beste speler uit de spaanse competitie, en de slechtste...

Wat ik in 13 zo fijn vond is dat je een budget kunt stellen. Vaak als je met een kleinere club speelt kan je niet meer dan 15k aan loon betalen. Dan wil ik alleen goedkope spelers zien en niet Messi scouten :/
Hetzelfde als in 14, maar nu werkt zoeken op naam beter en kun je dus bekendere spelers vinden.
Heb je geen naam, dan moet je heel gericht zoeken op leeftijd en competitie etc.
Bij teveel resultaten wordt maar een maximum aantal weergegeven, altijd op alfabetische volgorde zo lijkt het.
Maar echt zoeken en filteren op rating zit er niet in.

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Je kan altijd nog cheaten en een site als deze gebruiken: http://sofifa.com/ ;)

Steam/XBL: Avioto

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:26
Wii4all schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 00:23:
Ik heb vanavond wat meer potjes gespeeld maar had ook het idee dat bepaalde zaken niet opgeslagen werden zoals gehaalde acc's

Ook het nl commentaar gaat er weer af. Staat het 2-1 zegt evert tenapel het is duidelijk dat deze wedstrijd afstevent op,een gelijkspel het staat nu al zo lang gelijk.

Ook met een bepaalde ani atie kreeg een speler geel en direct er a kreeg je dezelfde animatie nogmaals
Zit me suf te zoeken voor een oplossing..
Helaas nog niks gevonden.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Net potje in Fut gespeeld. Nadat de wedstrijd afgelopen was kwam de melding dat er geen contact gemaakt kon worden met de ea servers. Weg resultaat en je word meteen uit fut gegooid. Is al de 2e keer dat me dit gebeurd op de One...

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:27
Zijn er nog mensen die fifa 15 uit de us PSN store gedownload voor de ps4 ?
Werkt dat zonder problemen? Points kopen voor fut en dergelijke.

Verwijderd

The Jackel schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:47:
Net potje in Fut gespeeld. Nadat de wedstrijd afgelopen was kwam de melding dat er geen contact gemaakt kon worden met de ea servers. Weg resultaat en je word meteen uit fut gegooid. Is al de 2e keer dat me dit gebeurd op de One...
Ik had het gisteren ok drie keer op de ps4. Is balen, want je krijgt geen munten en je contracten lopen wel door. Beetje amateuristisch. Je zou verwachten dat ze nu onderhand, na weet ik hoeveel fifas, hun zaakjes een keer op orde hebben.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:58:
[...]

Ik had het gisteren ok drie keer op de ps4. Is balen, want je krijgt geen munten en je contracten lopen wel door. Beetje amateuristisch. Je zou verwachten dat ze nu onderhand, na weet ik hoeveel fifas, hun zaakjes een keer op orde hebben.
Ja dat zou je wel mogen verwachten idd. Ik ben dus "gelukkig" niet de enige die hier last van heeft..

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 11:16

fritske23

Echte naam Rob

Als ik met 2 vrienden wil spelen en extra controllers wil koppelen vraagt hij steeds om een gebruiker te selecteren.En dan valt de andere controller uit. Ik heb maar een account. Moet ik nu extra accounts aanmaken, of kan dit makkelijker?

Edit: Heb het gevonden!

[ Voor 5% gewijzigd door fritske23 op 27-09-2014 11:53 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

Ben er nog niet helemaal over uit of dat ik nou zo slecht ben of de AI. Paar dingen die me opvallen.

- Spelers sluiten niet aan. Geef ik mooi de bal mee aan de buitenspeler staat de rest van het team ergens op het middenveld tegen de tijd dat ik de achterlijn heb gehaald en de voorzet wil geven. Zelfs als je qua tactiek op aanvallend staat.
- Centrale verdedigers staan maar een beetje uit hun neus te eten als de bal richting de spits wordt gegeven.
- De tegenstander dribbelt wel heel erg veel. Ook al regelmatig mee gemaakt dat ze vanaf een minuut of 70 al overgaan op tijdrekken. Tegenstander dribbelt de hoek in en zie dan maar eens de bal te veroveren.
- Bij uittrappen loopt er geen mannetje meer richting de bal. Wellicht omdat er direct wordt geswitched naar die speler waardoor ik er dus zelf heen zou moeten lopen alleen zie ik dat niet omdat dat niet in beeld is.

Wat ik ook merk is (vooral online seasons) dat het lijkt alsof het team van de tegenstander altijd netjes de ruimte dekt, gaat lopen in de lijn van mogelijke passes en over het algemeen direct er bovenop zit. Ik krijg dat met geen mogelijkheid voor elkaar. Tegen de tijd dat ik dicht bij de man met de bal ben maken ze een kap beweging en ben je gezien. Dat zal vooral iets met speelstijl te maken hebben maar ik begin er nog weinig tegen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Phydomir schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:47:
Ben er nog niet helemaal over uit of dat ik nou zo slecht ben of de AI. Paar dingen die me opvallen.

Wat ik ook merk is (vooral online seasons) dat het lijkt alsof het team van de tegenstander altijd netjes de ruimte dekt, gaat lopen in de lijn van mogelijke passes en over het algemeen direct er bovenop zit. Ik krijg dat met geen mogelijkheid voor elkaar. Tegen de tijd dat ik dicht bij de man met de bal ben maken ze een kap beweging en ben je gezien. Dat zal vooral iets met speelstijl te maken hebben maar ik begin er nog weinig tegen.
Misschien omdat je iedere keer dan als een gek naar de bal rent waardoor er gigantische ruimtes vallen?

[ Voor 33% gewijzigd door Postius op 27-09-2014 12:02 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Verwijderd

Hebben meer mensen moeite met verdedigen? In Fifa 14 was ik een baas daarin terwijl het in die versie al moeilijker was gemaakt. Maar nu heb ik regelmatig momenten gehad waarbij verdedigen gewoon totaal niet meer werkt.. Terwijl ik gewoon dezelfde tactiek als in Fifa 14 gebruik.

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Heeft er iemand ervaring met fifa15 op de xbox 360? Is het uiteindelijke spel anders dan de demo of niet? De demo vond ik namelijk exact hetzelfde als fifa14, gewoon absoluut geen verschil in gameplay dat ik kon ontdekken, als dat in uiteindelijke game nog zo is dan zie ik niet in waarom ik het zou kopen. De PC demo voelde wel heel anders dus ik ga er vanuit dat de xbox 360 verise niet next gen is maar gewoon copy/paste van 14.

Mijn iRacing profiel

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
Verdedigen is wat moeilijk dan in 14 inderdaad. Maar het is ook logischer. Je moet net als irl meer gebruik maken van je lichaam en vooral op de juiste momenten de tackle inzetten of de bal onderscheppen en meer anticiperen op wat de tegenstander gaat doen :) En hoe sterk of groot een speler is speelt ook mee. Je kan het bijvoorbeeld vergeten om Zlatan weg te zetten met een type Serero.

@Phydomir: wat ik doe is druk zetten op de juiste momenten met R1 en de ruimtes dichtlopen met een ander mannetje wat ik dan bestuur.

Ik vind het wel erg lekker spelen allemaal moet ik zeggen :). Baal wel heel erg van accomplishments die niet worden opgeslagen etc bij Pro Clubs en FUT :(

PSN: MrMistral

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
NickThissen schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:32:
Heeft er iemand ervaring met fifa15 op de xbox 360? Is het uiteindelijke spel anders dan de demo of niet? De demo vond ik namelijk exact hetzelfde als fifa14, gewoon absoluut geen verschil in gameplay dat ik kon ontdekken, als dat in uiteindelijke game nog zo is dan zie ik niet in waarom ik het zou kopen. De PC demo voelde wel heel anders dus ik ga er vanuit dat de xbox 360 verise niet next gen is maar gewoon copy/paste van 14.
Er is 100% gefocused op de versie voor de XB1 en de PS4 dus dat kan heel goed kloppen ;w

PSN: MrMistral

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Bij mij onthoud hij de instellingen van me 2de controller niet, terwijl ik deze altijd opsla op een empty slot.
Vrij irritant. (PC)

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bij mij staat elke wedstrijd op World Class wat ik op Fifa 14 speelde maar waar ik nu geen wedstrijd meer mee kan winnen, kwestie van wennen, maar het is vervelend dat ik hem niet op Professional kan opslaan en het elke keer moet wijzigen...

[ Voor 8% gewijzigd door Afvalzak op 27-09-2014 12:50 ]

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Meer mensen last van haperingen bij Fifa op de PS4? Spel is echt onspeelbaar, zowel offline als online. Opnieuw geinstalleerd al geprobeerd.

Lekker bezig weer EA....

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Ik heb ook verdedigingsproblemen. Heb fifa 14 overgeslagen, maar in 13 was dat juist één van mijn sterke punten om de boel dicht te houden. Ik ben er nog niet uit hoe ik dit in 15 moet bereiken en laat op hele knullige manier goals toe (online seasons). Ze rennen er zo makkelijk doorheen en ondanks dat ik weet welke kapbewegingen ze gaan maken en dat ik hun spel lees, kan ik toch die bal nog niet afpakken.

Ik dacht eerst ook, wat ik hierboven las, dat ik teveel als een dolle stier richting opponent met bal rende en te snel druk zette. Maar als ik het rustiger aan doe dan laat ik de tegenstander eigenlijk een beetje komen en komt ie er ook wel weer doorheen uiteindelijk.

Lastig nog, krijg nog totaal geen grip op verdedigen. Verlies in divisie 9 de één na andere pot en dat terwijl ik een stabiele divisie1-speler was. Maar goed dat niveau haalde ik ook niet in 1 dag..

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Grmbl, vanochtend eerste fut (bronze cup) match gedaan. Win in de verlenging met 6-2. Fluitsignaal gaat, game wil verbinden met de servers. Error, krijg nog een DNF punish er achteraan ook en verloren. grmbl

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 10:40 . Reden: - ]

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:45

ettie1990

PSN:ettiesick

ik krijg geen verbinding meer met de ea servers via ps4 fifa 15, meer mensen hetzelfde issue=

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
ettie1990 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:28:
ik krijg geen verbinding meer met de ea servers via ps4 fifa 15, meer mensen hetzelfde issue=
Zal niet de laatste keer zijn dat je dit hebt. Dat is vlak na de release bij FIFA altijd een probleem. Denk dat het over 1 a 2 weken wel wat stabieler is.

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:11:
Hebben meer mensen moeite met verdedigen? In Fifa 14 was ik een baas daarin terwijl het in die versie al moeilijker was gemaakt. Maar nu heb ik regelmatig momenten gehad waarbij verdedigen gewoon totaal niet meer werkt.. Terwijl ik gewoon dezelfde tactiek als in Fifa 14 gebruik.
Ik heb gemerkt dat je bij verdedigen best enkel "A" inhoudt, en niet mee beweegt met de stick. Als je meebeweegt met de stick wordt je makkelijk uit gekapt, maar enkel A inhouden blijft hij er goed voor. Althans die indruk heb ik.

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ik snap helemaal niets meer van dat verdedigen. met regelmaat loopt iemand vanaf de middenstip al mijn verdedigers voorbij en weet te scoren, zonder dat ik ook maar iets ertegen kan doen.

fifa14 liep niemand me zomaar voorbij.

[ Voor 3% gewijzigd door ikbengoofy op 27-09-2014 16:40 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Verwijderd

Xbox One versie:

YouTube: FIFA 15 on Xbox One : Ajax - PSV

Op welk systeem is ie het mooiste?

Xbox One , PlayStation 4 of toch de PC?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:55:
Xbox One versie:

Op welk niveau speel je joh, dat ze je er zo makkelijk doorheen laten fietsen? :X

Volgens mij zijn XBone en PS4 gelijk, en heeft de PC nog het voordeel van AA. Die laatste zal dus wel het mooist zijn, als je er de hardware voor hebt.

Verwijderd

Koppensneller schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:05:
[...]

Op welk niveau speel je joh, dat ze je er zo makkelijk doorheen laten fietsen? :X

Volgens mij zijn XBone en PS4 gelijk, en heeft de PC nog het voordeel van AA. Die laatste zal dus wel het mooist zijn, als je er de hardware voor hebt.
Ik speel op beginner , omdat ik al lang geen voetbalspel gespeeld heb.

• SmokingCrop
  • Niet online
Beginner is wel erg simpel :P
bij 4 minuten half time is het vrij makkelijk om 20-0 te halen, hehe

Verwijderd

SmokingCrop schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:46:
Beginner is wel erg simpel :P
bij 4 minuten half time is het vrij makkelijk om 20-0 te halen, hehe
Heerlijk toch , kan ik lekker oefenen.

• SmokingCrop
  • Niet online
Zat er geen doellijn technologie in?
Dit was geen goal..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oTBzWd1.jpg?1

• Postius
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:55:
Xbox One versie:

PC verreweg. Hardware matig AA en AAFX etc open gooien + eventuele mods. Maar nu moet ik zeggen dat als je ergens al geen verschil ziet is het wel voetbal games. Hiernaast zijn games over het algemeen gewoon het mooist op de PC vanwege hogere resoluties, 60fps etc.

@smokingcorp: Das in het echt ook geen goal! Dus realisme! :+

Overigens heb ik nu een duits team met een middenveld van allemaal 188+. Ook wel is lekker overal doorheen rammen :9

[ Voor 32% gewijzigd door Postius op 27-09-2014 19:01 ]

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:49:
[...]

Heerlijk toch , kan ik lekker oefenen.
Precies, merk dat ik door beginner niveau stuk beter speel en nieuwe dingen leer

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

Metian schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:06:
[...]

Precies, merk dat ik door beginner niveau stuk beter speel en nieuwe dingen leer
Klopt , ik leer ook bij , ik ben nog een echte beginner met voetbalgames.

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Allicht voor jullie een domme vraag, maar ik speel vanavond weer een avondje Fifa met wat vrienden, het idee was om 14 te spelen maar nu 15 inmiddels uit is... Nu weet ik ook wel waar ik ze allemaal kan kopen, maar welke webshop emailt mij direct de code? zodat ik direct kan spelen?

Revive the guild!

• SmokingCrop
  • Niet online
Bijna allemaal, check: Online Gamekeys kopen - Deel II

Verwijderd

Super spel, maar wel pittig na FIFA 2013 voor het laatst gespeeld te hebben ergens in 2013. Gelukkig kan ik dit spel eindelijk weer op de PC spelen met de juiste graphics en sfeer. Na vroeger voor het Xbox 360 en PS3 tijdperk de game alleen maar op de PC gespeeld te hebben. En daar hoef je helemaal geen XBOX one of PS4 voor aan te schaffen. EA heeft eindelijk ook weer eens aan de PC speler gedacht. Na jaren van slechte ports met playstation 2 graphics. Gelukkig heb ik ook nog een XBOX 360. dus daar maar even een controller van geleend en in de USB aansluiting gestopt en spelen maar. :Y)

• IAmNice
  • Laatst online: 10-09 17:35
Heb demo op PC met a10-5800k igp geprobeerd alweer. Speelt soepel op 55-60 fps op low dankzij radeonPro. Zijn er nog andere graphic mods die ik kan toepassen? Ben van plan om FIFA te kopen maar twijfel nog een beetje.

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:39
Hoe save je een replay in een seasons match?

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
:)

[ Voor 109% gewijzigd door Theo27 op 27-09-2014 21:20 ]

Scrooge NL

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Be a pro mode hebben ze ook niet veel aan gedaan, of je speelt of je speelt niet, 2e helft invallen zit er niet bij. krijg je een kans en maak je 2 goals en 1 assist sta je de volgende 5 wedstrijden alsnog aan de kant.
Jammer dat ze niets doen aan de offline modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

IAmNice schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:37:
Heb demo op PC met a10-5800k igp geprobeerd alweer. Speelt soepel op 55-60 fps op low dankzij radeonPro. Zijn er nog andere graphic mods die ik kan toepassen? Ben van plan om FIFA te kopen maar twijfel nog een beetje.
Wees er bewust van dat de FIFA full version meer GPU en Processor trekt dan de demo.
De demo speelde ik op medium-high, 1920x1080 zonder enige hapering. De full version speel ik op het laagst op 1920x1080, en daar heb ik zelfs wat lag.

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Inmiddels flink wat potjes gespeeld met vrienden en een aantal solo. Valt me op dat het online beter geregeld is. Meer balans en spanning. Wat me irriteert is de collision met andere spelers en scheidsrechter, soms ook met je eigen teamgenoten; dat gebeurt me meer dan me lief is. Verder goed spel. Nu nog een betere headset voor de PS4 zoeken want dat meegeleverde ding is echt k u t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:29:
Meer mensen last van haperingen bij Fifa op de PS4? Spel is echt onspeelbaar, zowel offline als online. Opnieuw geinstalleerd al geprobeerd.

Lekker bezig weer EA....
Ik heb dit ook gehad! Contact met Sony gehad, mocht m'n console retour sturen voor omwisseling..

Ben daarna zelf nog verder gaan zoeken, omdat ik niet geloofde dat het aan m'n console lag. Dit blijkt een probleem te zijn waar toch veel mensen last van hebben.

Probeer in te loggen in je router en ga dan naar avanced settings. Hier UPnP uitzetten. Playstation even opnieuw opstarten, dan zou de hapering weg moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Lag probleem ook hier.

Een voorgestelde oplossing die ik op fora las is spraakbesturing van je ps4 uitschakelen en fifa opnieuw starten.

Raar maar waar werkt dit voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
EA gaat me gamertag los koppelen van me origin account. Kan ik hem daarna koppelen aan me goede origin account waarop ik ook fifa 14 heb gespeeld op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Weet iemand of je dat lelijke EA SPORTS LIVE HD watermark uit de rechter bovenhoek kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
pfft online wordt ik meestal weggespeeld, kan helemaal niet verdedigen. Zit mezelf helemaal op te vreten met deze versie. Kan er vaak heel boos om worden. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Mortalboy[NL] schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:59:
pfft online wordt ik meestal weggespeeld, kan helemaal niet verdedigen. Zit mezelf helemaal op te vreten met deze versie. Kan er vaak heel boos om worden. Bah!
Oefenen, oefenen, oefenen. Dan gaat het vanzelf beter. Lees dit even door: http://www.reddit.com/r/F...1/fifa_15_defending_tips/. Staan een paar goede tips in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mortalboy[NL] schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:59:
Jezelf nie zo druk maken en rustig doorspelen. Alle begin is moeilijk. Stel wat kleine doelen voor jezelf om langzaam te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
waarom is je eigen keeper 10x zo slecht als de keeper van de A.I.? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Momentumlol schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:06:
[...]

Wees er bewust van dat de FIFA full version meer GPU en Processor trekt dan de demo.
De demo speelde ik op medium-high, 1920x1080 zonder enige hapering. De full version speel ik op het laagst op 1920x1080, en daar heb ik zelfs wat lag.
Is het verschil in graphics dan zo hoog? Nou twijfel ik weer... Ik heb nou geen idee hoe ik moet testen of de game wel goed werkt op mijn PC.

[ Voor 8% gewijzigd door IAmNice op 28-09-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er toch super uit :

YouTube: Ajax - PEC Zwolle on Xbox One

Ik begin er verslaafd aan te raken en veel beter dan de oude Fifa's op de Xbox 360 vroeger.
Het speelt ook heerlijk weg en ik heb em nu op amateur niveau gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Op Xbox one dan :(. Wat ik niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:53:
Dit ziet er toch super uit :

YouTube: Ajax - PEC Zwolle on Xbox One

Ik begin er verslaafd aan te raken en veel beter dan de oude Fifa's op de Xbox 360 vroeger.
Het speelt ook heerlijk weg en ik heb em nu op amateur niveau gezet.
We verschillen denk ik van mening, maar het ziet er redelijk uit, niet super al is het wel al beter dan vorig jaar op de PS4, maar de goal zelf doet pijn aan mijn ogen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tot nu toe bevalt de game toch wel goed (PC), stuk beter dan vorige versies in ieder geval. Zeker nog wel rare dingen hier en daar, af en toe nog een goal die echt nergens op slaat (keepers die totaal niet aan het keepen zijn maar de bal gewoon erin laten rollen etc), maar ik hoop dat dat nog wel verbeterd met patches.

Wel een ding wat ik echt storend vind en wat er al sinds de eerste versies in zit: hou gvd eens rekening met shirtjes kleuren en laat me niet tegen dezelfde kleur spelen!!! Net 3 potjes achter elkaar met ongeveer dezelfde kleur, en een potje zelf EXACT hetzelfde shirtje (zelfde team ook) - wtf? En dan ga ik meteen naar Mutual Quit en dan zegt de tegenstander ook nog 'nee', HUH? Ziet hij andere kleuren ofzo? Hoe kun je nou spelen met zelfde shirtjes?

Ook heeft de scheids vaak dezelfde kleuren aan, net letterlijk hetzelfde shirt en broek, wilde er screenshot van maken zo belachelijk was het maar dat lukte niet (grijs vlak ipv spel, geen fraps aan...). Kunnen ze dat nou echt niet eens oplossen, zo irritant... En dat de tegenstander nooit mutual quit accepteert snap ik ook niet, zo kun je toch niet spelen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

NickThissen schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:55:
Tot nu toe bevalt de game toch wel goed (PC), stuk beter dan vorige versies in ieder geval. Zeker nog wel rare dingen hier en daar, af en toe nog een goal die echt nergens op slaat (keepers die totaal niet aan het keepen zijn maar de bal gewoon erin laten rollen etc), maar ik hoop dat dat nog wel verbeterd met patches.

Wel een ding wat ik echt storend vind en wat er al sinds de eerste versies in zit: hou gvd eens rekening met shirtjes kleuren en laat me niet tegen dezelfde kleur spelen!!! Net 3 potjes achter elkaar met ongeveer dezelfde kleur, en een potje zelf EXACT hetzelfde shirtje (zelfde team ook) - wtf? En dan ga ik meteen naar Mutual Quit en dan zegt de tegenstander ook nog 'nee', HUH? Ziet hij andere kleuren ofzo? Hoe kun je nou spelen met zelfde shirtjes?

Ook heeft de scheids vaak dezelfde kleuren aan, net letterlijk hetzelfde shirt en broek, wilde er screenshot van maken zo belachelijk was het maar dat lukte niet (grijs vlak ipv spel, geen fraps aan...). Kunnen ze dat nou echt niet eens oplossen, zo irritant... En dat de tegenstander nooit mutual quit accepteert snap ik ook niet, zo kun je toch niet spelen?
Je kan toch gewoon je uit of thuis shirt bepalen voor de wedstrijd? Ofwa?
Bij FUT heb ik iig dat probleem nooit omdat ik in een oerlelijk geel met groen shirt speelt. En daar wil niemand in spelen :9

Ik heet trouwens MrGecko92 op Origin, mocht je me willen adden. (ik speel ook op PC).

[ Voor 6% gewijzigd door Momentumlol op 28-09-2014 16:12 ]

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bij online spelen kies je je shirt voordat je uberhaupt weet tegen wie je speelt, dus kun je niet zorgen dat je een andere kleur hebt, dat zou het spel moeten doen maar dat lijken ze gewoon al 4 spellen lang te negeren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik vind het nog een groot drama online.

Fifa 14 tot aan dvisie 1 maar nu in divisie 8 al de grootste problemen.

De domste penalties voor en tegen, de dribble is echt OP!!!
De keeper, zeker als die Casillas heet is echt nog slechter dan die van "bal op het dak 5".
Nee nu heb ik echt het gevoel dat degene die niet mee konden komen in 14 het nu een goed gebalanceerde game vinden en ik vind dat het spel kapot is.

Hopelijk denk ik er over een maandje anders over, na een patch of 3.
Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste