Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Voor diegene die carriere doen, indien de financien het toelaten moet je proberen Bakkali op te pikken bij PSV. Ik heb hem gekocht voor 2,5 miljoen, en na 1 half jaar al een bod van 12.5 miljoen op hem gehad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Dat was in 14 ook al zo, in de game is het niet zo'n probleem om tot een goed contract te komen :+
Als je meer te besteden hebt kun je beter Depay halen, daar heb je ook meer aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
JustMU schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:44:
Voor diegene die carriere doen, indien de financien het toelaten moet je proberen Bakkali op te pikken bij PSV. Ik heb hem gekocht voor 2,5 miljoen, en na 1 half jaar al een bod van 12.5 miljoen op hem gehad. :D
Hij wil in eerste instantie niet bijtekenen :P toen hem ik hem buiten selectie gezet en laterna wou hij wel bijtekenen. Ben benieuwd hoever hij gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:08
Ik heb de ga e via m'n Us ps4 account gekocht en speel op m'n eu account. Ik kan echter ingame geen FIFA point kopen. Betekent dit dat ik de fifa points alleen vis m'n Us account kan kopen?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ik word helemaal leip van seasons. Wins worden niet bijgeschreven en losses wel. Iemand hier nog meer problemen of oplossing voor?

De gewonnen matches staan ook niet bij de history.

[ Voor 17% gewijzigd door Montaner op 28-09-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:41:
Zojuist een paar online potjes gedaan (seasons), de voortgang wordt echter niet opgeslagen.
Staat nog steeds dat ik 0 potjes heb gespeeld en dus 0 punten behaald (10 resterende wedstrijden)
Je ziet het balkje ook niet oplopen met 3 punten, op het moment dat je hebt gewonnen.
Als ik kijk bij mijn activiteiten, zie ik de potjes gewoon staan met de uitslag.

Meer mensen hier last van? (Op de ps4)

Een ander vriendschappelijk potje online, vs een maatje is ook niet gelogd in 'Seizoenen'
Wel bij mijn activiteiten.

:(
En wederom vanavond :(

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

trix0r schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:57:
Ik word helemaal leip van seasons. Wins worden niet bijgeschreven en losses wel. Iemand hier nog meer problemen of oplossing voor?

Staan wel bij "mijn activiteiten". Maar idd bij zowel gelijkspel als winst schrijft die niks bij.
Een verlies partij wel valt me op

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt reclame gemaakt van een vernieuwd team management waarin je spelers aparte opdrachten mee kan geven enzo, maar bij mij is het gewoon het ouderwetse team management. Iemand die weet of dit alleen voor de next gen is gedaan? Want dan breng ik m terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier net zo.. Ik speel het op de ps4. Al zeker 8 a 9 potjes gewonnen die hij niet mee telde..

Bij clubs heb ik het ook dat hij me vooruitgang amper doet omdat hij niks onthoud..

Zo triest he, hoe moeilijk kan het nou gvd zijn..

Verder het spel zelf qua gameplay, echt fantastisch maar het online gedeelte, dramaaaaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke treffers op de Xbox One :

YouTube: Ajax in FIFA 15 on Xbox One

Ik had FIFA 14 ook op de PS4 , maar sinds FIFA 15 speel ik veel meer.

Het is audiovisueel dik in orde , het publiek ziet er ook super uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33

Klopt hier heb ik ook last van af en toe..
Daarnaast is je opstelling in game ook anders dan vooraf ingesteld. En dan met name de vulling van je reserve bank...

Er zijn imho nog n hoop bugs te fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Na een weekend spelen ben ik het eens geworden met de penalty's die worden soms echt te makkelijk gegeven.

Gister deed FUT raar, 3 potjes geen coins gekregen(?), jammer maar gelukkig met het winnen van de titel weer we. Gelukkig niet in de problemen gekomen met contracten ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
steefje schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:29:
Ik heb de ga e via m'n Us ps4 account gekocht en speel op m'n eu account. Ik kan echter ingame geen FIFA point kopen. Betekent dit dat ik de fifa points alleen vis m'n Us account kan kopen?
Ja dit klopt ik had dit probleem helaas ook. Het enige wat je kan doen is de spelers die je op je us account binnenhaalt op de de transferlijst zetten voor een achterlijk hoog bedrag en dan een ruilvoorstel doen via je nl account zodat je de spelers naar je nl account kan krijgen. Verder heb ik geen makkelijkere oplossing gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_virus26 schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:02:
[...]

Ja dit klopt ik had dit probleem helaas ook. Het enige wat je kan doen is de spelers die je op je us account binnenhaalt op de de transferlijst zetten voor een achterlijk hoog bedrag en dan een ruilvoorstel doen via je nl account zodat je de spelers naar je nl account kan krijgen. Verder heb ik geen makkelijkere oplossing gevonden helaas.
Ruilen kan toch niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Weet iemand hoe je de kleur van je spelerindicator kan aanpassen. Dat is het pijltje boven het hoofd van de speler die je geselecteerd hebt. Wanneer je samen in 1 team speelt heb ik moeite om blauw en rood van elkaar te onderscheiden. Ik weet dat je in je ps3 menu controllers opnieuw kan toewijzen en zo van controller 1 controller 4 kan maken waardoor de spelerindicator van rood naar geel wijzigt maar deze verandering zie je niet in coop seizoenen. Daar zijn de kleuren nog steeds rood en blauw. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet vanmorgen de ps4 aan. Start fifa op. Al mijn gouden spelers + 85.000 aan munten weg.
Ik heb nog 875 munten over!! Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Snel weer uit zetten! haha :P Nee even support forum raadplegen lijkt mij.
Zijn vast en zeker meer mensen met die 'bug'. (Als het een bug is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:44:
Ik zet vanmorgen de ps4 aan. Start fifa op. Al mijn gouden spelers + 85.000 aan munten weg.
Ik heb nog 875 munten over!! Wat nu?
Hoe kom je uberhaupt zo snel aan zoveel munten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Voor de mensen die net zijn begonnen, en dus nog een aantal wedstrijden op beginner/amateur spelen, gewoon schieten van een meter of 30... 9 uit 10 gaat erin. (speel met Cisse en Naismith)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lachen jongens. Ik had een paar goede spelers in pakketjes gehad, waaronder een dimaria in form.
Had mijn munten gespaard voor falcao. Al mijn gouden spelers zijn weg. Zelfs in mijn transferlijst.
Ik heb alleen nog zilveren en bronzen. Zelfs de zeldzame zilveren zijn weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Jelte,89 schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:27:
Voor de mensen die net zijn begonnen, en dus nog een aantal wedstrijden op beginner/amateur spelen, gewoon schieten van een meter of 30... 9 uit 10 gaat erin. (speel met Cisse en Naismith)
Druk je dan alleen op de schietknop? Want mij lukt dat iig niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:29:
Ja lachen jongens. Ik had een paar goede spelers in pakketjes gehad, waaronder een dimaria in form.
Had mijn munten gespaard voor falcao. Al mijn gouden spelers zijn weg. Zelfs in mijn transferlijst.
Ik heb alleen nog zilveren en bronzen. Zelfs de zeldzame zilveren zijn weg
Zoals gemeld is gewoon even het forum raadplegen of de support van FIFA. Lijkt me raar dat alles in eens weg kan zijn toch? ;)

Ik heb op het moment 3,5k munten. Word nog wat met een team opzetten aangezien ik vrijwel alleen maar bronze spelers heb (en 2 zilveren dacht ik). Heb ook pas 2 wedstrijden gespeeld hehe, wel twee keer gewonnen.. Maar dat lag eerder aan de tegenstander dan aan mij om eerlijk te zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb ook het probleem dat ik niet meer raak kan schieten. Of ik schiet op de keeper, of ik schiet mis. altijd zo veel meer kansen als de tegenstander, maar ik kan gewoon niet meer raak schieten :(

Met een bronze team bronze cups spelen en winnen daar kun je lekker punten mee verdienen en dan als je een bronze/gold team heb seasons gaan spelen.

Ik ben met half gold half bronze in divisie 9 gekomen(met gemak) toen in divisie 9 volleding goud team kunnen maken en met gemak divisie 8 gewonnen.

Divisie 7 is andere koek, kwam tegen teams met alleen maar 80+ en de verdwaalde messi's, van persies, ronaldo's ect. dus weer kansloos gedegradeerd uit divisie 7. Maar dat kwam grotendeels dus door de teams. Lange bal op snelle spits en ze scoren, dat gebeurt minstens 2 keer in in wedstrijd. Daar komt het probleem bij dat ik vreselijk veel kansen mis. 1 potje gespeeld in divisie 8 en gelijk weer 4-1 gewonnen :D, dus titel weer pakken en spelers kopen.

Ik ga nu een Barclays PL team maken <3

[ Voor 67% gewijzigd door garriej op 29-09-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Nachtapotheker schreef op maandag 29 september 2014 @ 07:20:
[...]
Klopt hier heb ik ook last van af en toe..
Daarnaast is je opstelling in game ook anders dan vooraf ingesteld. En dan met name de vulling van je reserve bank...

Er zijn imho nog n hoop bugs te fixen...
Hier ook een reservebank die niet klopt.
Hoe doe je nou een gast online mee laten spelen op de ps4?
snap er niks van

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mars18 schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:41:
[...]

Hier ook een reservebank die niet klopt.
Hoe doe je nou een gast online mee laten spelen op de ps4?
snap er niks van
Knopje indrukken bij team kiezen als je naast elkaar zit op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
garriej schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:43:
[...]

Knopje indrukken bij team kiezen als je naast elkaar zit op de bank.
Thx,

Verder 3 nachten op rij tot 2.15 uur gespeeld, ik vind het een leuk spel.
En vrijdag avond een super leuk toernooi gehouden bij een voetbalclub met fifa 15 al :)

Ben alleen zo slecht, zit in divisie 7, maar win niks meer, met geen enkel team.

Welk team en formatie kiezen jullie?
Vooral vanaf de aftrap krijg ik veel goals tegen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ah, even naar de spelers gekeken welke niet bij mn selectie zaten maar heb toch een hoop gouden spelers. Het past allemaal nog niet bij elkaar, maar heb in iedergeval weinig 50-60 spelers in mn 'beste' 11 zitten nu. :)

Ik ga eerst Feyenoord nabouwen op FUT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Negatief:
- Als de AI een vrije trap krijgt trappen ze die ook wel is dusdanig dat je helemaal niet ziet wat er gebeurd, totdat hun al op doel geschoten hebben.
- Het verdedigen lijkt echt onmogelijk geworden. Ga je er stevig in dan krijg je gele kaarten voor schouder duwtje :S
- Eeuwige gedribbel en uiteindelijk kunnen ze de bal altijd voor geven vanaf de zijkant
- na een fut wedstrijd kun je tijdelijk niet verder. alle spelers gaan in formatie staan en that's it.
- Door verbeterde keepers kun je eigenlijk geen bal meer diep in het midden achter de verdediging plaatsen.
- achievements gehaald door de "guest" controller tellen niet mee... het is onmogelijk om 2x met jezelf in te loggen. Maar dit klinkt als een PS4 bug.
- Omdat je nu moet betalen voor het online spelen kan ik geen seasons meer doen online, maar dit is PSN probleem.

Positief:
- Voor het eerst een vrije trap er ingeschoten in jaren
- Het is weer lekker verslavend. Ik zit nu op werk en heb toch de wil om weer een potje FUT te doen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mars18 schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:44:
[...]

Thx,

Verder 3 nachten op rij tot 2.15 uur gespeeld, ik vind het een leuk spel.
En vrijdag avond een super leuk toernooi gehouden bij een voetbalclub met fifa 15 al :)

Ben alleen zo slecht, zit in divisie 7, maar win niks meer, met geen enkel team.

Welk team en formatie kiezen jullie?
Vooral vanaf de aftrap krijg ik veel goals tegen.
Niet te veel happen en meer afwachtend verdedigen :P

Ik speel 4-1-2-1-2(buiten FUT is dit gewoon 4-4-2, let op dat je een CAM en 1 CVM heb dan heb je die waar ik mee speel) op de counter, maar ik speel wel FUT. Maar een team waarin dat goed zou werken zou iets zijn waar je 2 snelle spitsen(of spitsen die sterk aan de bal zijn) heb en een middenvelder met een goede pass. Denk aan barca met neymar en messi. Of man united met van persie en falcoa(beide sterk aan de bal)

Hier een link: https://www.easports.com/...owoffId=ecGyJU2tnLnwO:ps3 normaal staat bender op de CVM.

[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 29-09-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Katala schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:52:
Negatief:
- Het verdedigen lijkt echt onmogelijk geworden. Ga je er stevig in dan krijg je gele kaarten voor schouder duwtje :S
Hier had ik tijdens mijn eerste potjes ook last van, toen had ik vaak al een rode kaart binnen 45 minuten. :9 Maar naar een paar potjes spelen wen je eraan, ik krijg nu niet meer zo snel een gele kaart. Ook gaan slidings nu veel vaker raak en maai ik de speler niet meer zo snel onderuit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
JustMU schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:59:
[...]

Hier had ik tijdens mijn eerste potjes ook last van, toen had ik vaak al een rode kaart binnen 45 minuten. :9 Maar naar een paar potjes spelen wen je eraan, ik krijg nu niet meer zo snel een gele kaart. Ook gaan slidings nu veel vaker raak en maai ik de speler niet meer zo snel onderuit. :9
Ik bedoelde met "stevig erin gaan" niet meteen een tackle. Gewoon wat sneller aan komen lopen en duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Katala schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:02:
[...]

Ik bedoelde met "stevig erin gaan" niet meteen een tackle. Gewoon wat sneller aan komen lopen en duwen.
Zolang je maar tegen de bal aan loopt of goed instapt, als je de bal mist dan fluit de scheids vrij snel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53

JSchut

.....

Heb tot Fifa 10 altijd redelijk veel gespeeld. Fifa 11, 12 en 14 overgeslagen. Fifa 13 enkel paar uurtjes gespeeld dus niet noemenswaardig.

Nu heb ik dus Fifa 15 (net geinstalleerd en nog niet gespeeld). Dacht eens kijken wat er allemaal veranderd is. Nou dat is best een boel en ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Hoop nieuwe (veschillende) modes.

Wat raden jullie aan voor een "nieuwe" speler? (Qua speelmodes e.d.) Is het beter om 1 seizoen met een club in de bijbehorende divisie, career, of misschien Ultimate team?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Katala schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:02:
[...]

Ah, klopt inderdaad, er word strenger gefloten. Maar het voordeel is wel dat je tegenstander dit ook doet, in carrieremodus gebeurt het vrij vaak dat mijn tegenstander met 10 man eindigt haha. Heb zelfs al eens gehad dat ADO met 8 man op het veld stond in de 85e minuut. :9 :9

Maar het is gewoon wennen, toen ik begon met spelen kreeg ik ook veel vrije trappen/kaarten. Dat valt nu wel weer mee. ;)
JSchut schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:09:
Heb tot Fifa 10 altijd redelijk veel gespeeld. Fifa 11, 12 en 14 overgeslagen. Fifa 13 enkel paar uurtjes gespeeld dus niet noemenswaardig.

Nu heb ik dus Fifa 15 (net geinstalleerd en nog niet gespeeld). Dacht eens kijken wat er allemaal veranderd is. Nou dat is best een boel en ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Hoop nieuwe (veschillende) modes.

Wat raden jullie aan voor een "nieuwe" speler? (Qua speelmodes e.d.) Is het beter om 1 seizoen met een club in de bijbehorende divisie, career, of misschien Ultimate team?
Begin gewoon eens met een potje te spelen, kijken hoe t werkt, weer een beetje inkomen en dergelijke. Dan kan je daarna altijd kijken wat je wilt gaan spelen, ik speel de ene keer offline een carriere, maar de andere keer FUT. Gewoon doen waar je op dat moment zin in hebt joh. :)

[ Voor 42% gewijzigd door JST94 op 29-09-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JSchut schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:09:

Wat vind je leuk? Met standaard teams spelen? zelf een team bouwen? online of offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Misschien is het toch mijn verbinding, maar ik heb vrijwel altijd een stabiele verbinding. Maar met FIFA 15 heb ik echt vaak al een hele korte disconnect van 1 seconde. Maatje van mij heeft er sinds FIFA 15 ook last van. Heeft 1 van jullie dat toevallig ook gehad met een of meerdere online game modi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wel lag gehad. Maar ik weet zeker dat dat niet door mijn verbinding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Z500 schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:33:
[...]

Druk je dan alleen op de schietknop? Want mij lukt dat iig niet :+
Ja, Probeer het maar een aantal keer, voorwaarde is wel een slechte AI uiteraard

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:08
Ik vind de hele online gebeuren op de PS4 echt onspeelbaar. Het spel hapert echt enorm. Dan speel je een bal in, krijg je een hickup, waardoor je net niet meer kan wegdraaien of een goede aanname hebt. Ik las hier een tip dat je bepaalde settings UNp nogwat moest uitschakelen. Dat heb ik gedaan, maar ervaar nog geen verbetering.
Online wedstrijden zijn niet te spelen zo. Het is tot nu toe al enorm frusterend. Ik zit in Divisie 10 en waar ik echt enorme kut spelers hebt, kom ik telkens tegen teams met een rating van 8 en 90% chemistry. Tel daarbij op dat ik het verdedigen totaal niet onder de knie heb, is het nog niet echt genieten online.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
lol.. eerste match online gespeeld in seasons met 5-2 gewonnen en beide keepers hebben 0 saves gedaan. Belachelijk gewoon, alles ging erin <_<
Ik ga maar terug naar career, lol'd.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 29-09-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

garriej schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:10:
[...]

Wat vind je leuk? Met standaard teams spelen? zelf een team bouwen? online of offline?
Geen idee. Allemaal nieuw voor me. Online lijkt me wel leuk, maar gok dat ik daar op dit moment niet goed genoeg voor ben.

Lijkt me wel leuk om een eigen team te bouwen en die steeds beter te kunnen maken. Dat is FUT toch?

[ Voor 11% gewijzigd door JSchut op 29-09-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
JSchut schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:32:
[...]

Geen idee. Allemaal nieuw voor me. Online lijkt me wel leuk, maar gok dat ik daar op dit moment niet goed genoeg voor ben.

Lijkt me wel leuk om een eigen team te bouwen en die steeds beter te kunnen maken. Dat is FUT toch?
Soms verbaas je je erover hoe je slecht je tegenstanders kunnen zijn hoor. Maar soms ook over hoe goed ze zijn.. :+

Heeft wel eens met 7-0 verloren op FUT ;(

FUT is inderdaad je eigen team maken. :)
Hier kan je even doorlezen wat het nou precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Oh wat ik heb ik afgelopen weekend toch gelachen en af en toe soms gehuild om de gameplay.

*Gelachen: Ik schiet van 30 meter afstand tegen de paal...verdediger van tegenstander pikt de bal op....loopt rustig naar eigen doel...poort z`n eigen keeper....hoppa 2-0 hahha.

Ik score een goal en doe mn vreugdedansje....medespeler komt aangerend om mee te vieren.....en knalt zo hard tegen mn scorende poppetje aan dat ie terugstuiterd onder het gras...zag er niet uit :P

Bal is uit....speler rent achter de bal aan maar rent met bal en al het stadion uit!? Inworp tegenstander...wtf haha

*Gehuild: Meerdere malen eigenlijk....en dat heeft met name te maken met de AI. Alsof sommige wedstrijden gewoon van te voren al bepaald zijn. Ene wedstrijd win je met gemak 3-0 en je denkt, nou gaat lekker zo! Volgende wedstrijd reageren je spelers nog amper....rennen lukraak over het veld zonder enige visie....en elke bal die je schiet gaat of 40 meter over of de keeper heeft echt alles. Terwijl de wedstrijd daarvoor bepaalde schoten toch echt wel raak hadden moeten zijn.

Soms ook uit het niets ineens vrije trappen tegen.....corners die aan de tegenstander worden gegeven zonder dat ik dan de bal raak....en uiteraard scoren ze uit die corners. Overtredingen tegen bij hoekje 16 meter gebied en uiteraard die bal gaat erin...Vind dat best jammer soms.

Verder een vermakelijke game en vanavond weer eens een beetje FUT spelen.
Die kaartjes verzamelen blijft toch wel verslavend.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

steefje schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:17:
Ik vind de hele online gebeuren op de PS4 echt onspeelbaar. Het spel hapert echt enorm. Dan speel je een bal in, krijg je een hickup, waardoor je net niet meer kan wegdraaien of een goede aanname hebt. Ik las hier een tip dat je bepaalde settings UNp nogwat moest uitschakelen. Dat heb ik gedaan, maar ervaar nog geen verbetering.
Online wedstrijden zijn niet te spelen zo. Het is tot nu toe al enorm frusterend. Ik zit in Divisie 10 en waar ik echt enorme kut spelers hebt, kom ik telkens tegen teams met een rating van 8 en 90% chemistry. Tel daarbij op dat ik het verdedigen totaal niet onder de knie heb, is het nog niet echt genieten online.
Ik heb niet elk potje problemen, sommige potjes 1 op de 7 denk ik dat ik lag heb. Ik ga er dan ook vanuit dat, dat gewoon aan mijn tegenspeler ligt met brak internet. Als jij elk potje problemen heb moet je misschien toch maar is naar je eigen verbinding kijken.

Daarnaast, seasons is niet gelimiteerd aan team. Wat ik wel had is dat de spelers waar je tegen komt zo slecht zijn dat je prima kunt winnen met een bronze team.

Mijn tip is echter, speel een bronze toernooi met je brakke team en ga daar punten scoren.

Het begin van FUT is gewoon even klote.
JSchut schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:32:
[...]

Geen idee. Allemaal nieuw voor me. Lijkt me wel leuk om een eigen team te bouwen en die steeds beter te kunnen maken. Dat is FUT toch?
Ja dat is FUT in het begin is het even wennen, maar gewoon je het diepe in laten gooien en gaan. Zie tips hierboven om je verder te helpen. FUT is erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Zo te zien kun je (tenminste op PC) de replays niet meer opslaan, erg jammer.
Heb meestal wel Fraps aan staan maar ik wil het wel eens vergeten en als de game al aanstaat en je probeert Fraps op te starten dan crasht de boel (was met 13 en 14 ook zo).
Had echt een geniale goal met Ibarbo in Career Mode, kwam in z'n eentje op de keeper afsprinten en hij tikt m zo achter z'n standbeen langs de hoek in :D.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Man wat heb ik het moeilijk met World Class zeg in Career. Ik denk dat je het grootste gedeelte van Fifa gewoon opnieuw moet leren sinds Fifa 15. Diepe bal naar de spits eindigt 9 van de 10 keer in een keeper die eerder bij de bal is.

Het snelle opbouwen naar de zijkant wil ook niet echt meer lukken. Je vleugelspeler krijgt wel de bal zo rond de middenlijn. Je moet dan of een actie proberen om er voorbij te komen, of je moet echt terug spelen om op te bouwen. Natuurlijk wel realistisch, maar vooral frustrerend als je Fifa 14 gewend bent/was.

Verdedigen vind ik vooralsnog echt een drama. EA had ook iets geroepen over slidings waarbij je gelijk de bal kon veroveren. Hoe dan? Daarnaast ontwijkt de tegenstander vrijwel elke sliding nog steeds tot op de milimeter. En ook met X (PS4, A volgens mij voor Xbone) ingedrukt houden of met L2 lukt het me maar moeilijk om de bal te veroveren. Al helemaal als de CPU vlak bij de cornervlag is. Je speler is altijd te laat, waardoor de CPU naar binnen snijdt, en dan is het 9 van de 10 keer gedribbel tot de bal er toch wel in vliegt.

Ik begin er wel wat meer plezier in te krijgen, maar ik vind het spel vooral erg moeilijk. Het Next-gen keepers praatje is geloof ik maar voor 50% afgemaakt, want mijn keeper blijft blunder op blunder maken, terwijl de keeper van de CPU letterlijke elke bal er uit haalt.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

JustMU schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:35:
Soms verbaas je je erover hoe je slecht je tegenstanders kunnen zijn hoor. Maar soms ook over hoe goed ze zijn.. :+

Heeft wel eens met 7-0 verloren op FUT ;(

FUT is inderdaad je eigen team maken. :)
Hier kan je even doorlezen wat het nou precies is.
Thnx. Dat klinkt allemaal erg goed. Vandaag of morgen maar eens proberen.
garriej schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:38:
Ja dat is FUT in het begin is het even wennen, maar gewoon je het diepe in laten gooien en gaan. Zie tips hierboven om je verder te helpen. FUT is erg leuk!
Ga ik doen. Zie wel hoever we komen. Zal even gaan googelen naar hoe je het best kan beginnen en hoe het met die goldpacks en muten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JSchut schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:47:
[...]

Thnx. Dat klinkt allemaal erg goed. Vandaag of morgen maar eens proberen.

[...]

Ga ik doen. Zie wel hoever we komen. Zal even gaan googelen naar hoe je het best kan beginnen en hoe het met die goldpacks en muten zit.
Zoals ik uit heb gelegd is in ieder geval hoe ik het heb gedaan, verder zelf ook geen ervaring met FUT, dit is de eerste fifa waar ik FUT in speel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
Ik heb echt een vaag iets met de career modus

Ik ben met ajax begonnen aan een seizoen. Nu ben ik ontslagen omdat ik als manager niet toelaatbaar gedrag heb vertoont. Uuh ik stond eerste na 10 potjes, eerste in de groep met CL.
Ik kreeg meerdere keren een mailtje in career dat ik mijn gedrag moet aanpassen etc etc. maar na een potje of 10 ben ik dus ontslagen.
Ik ben daarna maar opnieuw gestart en weer begint dat gezeik. Kent iemand dit? En weet iemand wat je hier tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 13:30
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1970553.page

Zit je soms veel te vloeken in je kinect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

mike0001 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:51:

Ik ben met ajax begonnen aan een seizoen. Nu ben ik ontslagen omdat ik als manager niet toelaatbaar gedrag heb vertoont. Uuh ik stond eerste na 10 potjes, eerste in de groep met CL.
Ik kreeg meerdere keren een mailtje in career dat ik mijn gedrag moet aanpassen etc etc. maar na een potje of 10 ben ik dus ontslagen.
Ik ben daarna maar opnieuw gestart en weer begint dat gezeik. Kent iemand dit? En weet iemand wat je hier tegen kan doen?
Luister je naar je spelers? Doe je geen gekke dingen met het transfer budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Van het weekend voor het eerst FIFA15 met een paar vrienden gespeeld, maar wat een bizarre uitslagen die avond. 8-3 / 6-1 / 2-7 etc. Zulke uitslagen hadden we met FIFA14 nauwelijks, sowieso is het verdedigen gewoon een stuk lastiger geworden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Freshnezz schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:53:
Van het weekend voor het eerst FIFA15 met een paar vrienden gespeeld, maar wat een bizarre uitslagen die avond. 8-3 / 6-1 / 2-7 etc. Zulke uitslagen hadden we met FIFA14 nauwelijks, sowieso is het verdedigen gewoon een stuk lastiger geworden volgens mij.
Klopt en daardoor komen ook de uitslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
garriej schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:52:
[...]

Luister je naar je spelers? Doe je geen gekke dingen met het transfer budget?
Ik heb geen enkele boze speler, ze krijgen allemaal wel iets van speeltijd. Verder heb ik een spitsje gekocht voor 1 miljoen als back-up. dus nee, ook kwa transfer nog niks raars gedaan.
Dat is namelijk een van de redenen dat ik niet met een manchester united speel als eerste. vind het leuk om spelers goed te maken en die dan te verkopen. Dus nee met transfer doe ik niets raars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ik kon mij in ene nog een rare fluiter herinneren wat mij gister overkwam in een potje FUT.

Ik geef een mooie diepte pass waardoor mijn spits zometeen alleen voor de keeper komt te staan... maar op dat moment fluit de scheidsrechter af omdat een speler van de tegenstander ongelukkig terecht is gekomen op z'n schouder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Iemand trouwens nog een toffe career mode challenge?
Ik heb nu PSV in de BPL (omdat ze veel talent hebben) gegooid en een aantal teams uit de BPL vervangen door teams met een gelijke rating uit andere competities, 60% geld bonus erbij, Ibarbo gekocht (wat een monster zeg :+) + nog wat talentjes om de bank te vullen, is tot nu toe erg leuk.
Lekker onvoorspelbaar ook, bijvoorbeeld 3-0 verloren van Dortmund, 2-0 gewonnen van PSG, 4-0 gewonnen van Bronby IF en Weder Bremen en 1-1 tegen Fiorentina die al heel gauw een rode kaart kregen.

Wil ook een career mode beginnen met een Football League 1 (3de Engelse league), 60% geld bonus, financiele overname en dan proberen zo veel mogelijk spelers uit de jeugdopleiding te gebruiken en zo weinig mogelijk te kopen, eerste seizoen de meeste matches simmen en proberen te promoveren en dan een beest team opbouwen en in 4-5 seizoenen de BPL of EL proberen te winnen.

Wat ik ook wel een gedaan heb ik alle topteams in de BPL zetten, iets mindere teams in de Championship (Engelse 2de league) zetten, erg pittig maar wel leuk.
Wat wel lastig is is dat het moeilijk is om spelers aan te trekken omdat alle top teams in dezelfde competitie zitten en dat de meeste teams waarbij je normaal in de competitie zit (stel, ik ben Roma en ik wil Cuadrado van Fiorentina kopen die nog steeds in de Serie A zit) ook moeilijk doen.
De EL en CL zijn ook wat makkelijker maar wel een toffe uitdaging.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021

Niet zo veel schelden mikey! Dat hoort niet he als manager.

Echt extreem hilarisch _/-\o_ _/-\o_ :Y *O*

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik ben een career begonnen met een spelen, je kan na je loopbaan als speler ook verder als coach. Lijkt mij wel leuk om zo het hele spel te doorlopen :) Was begonnen als speler bij Vitesse maar ik zat alleen maar op de bank dus nu maar verhuurd naar een of andere gare club :P

Dat van dat schelden met een kinect is wel epic zeg :D Zou je ook een gele kaart kunnen krijgen voor schelden als je bijvoorbeeld een overtreding maakt en je scheld de scheidsrechter uit? :D

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

FireFoz schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:21:
Ik ben een career begonnen met een spelen, je kan na je loopbaan als speler ook verder als coach. Lijkt mij wel leuk om zo het hele spel te doorlopen :) Was begonnen als speler bij Vitesse maar ik zat alleen maar op de bank dus nu maar verhuurd naar een of andere gare club :P

Dat van dat schelden met een kinect is wel epic zeg :D Zou je ook een gele kaart kunnen krijgen voor schelden als je bijvoorbeeld een overtreding maakt en je scheld de scheidsrechter uit? :D
Of als je Suarez bent grommen zodat Suarez gaat grommen en z'n tanden laat zien en dan spelers bang maken :D.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Laatst online: 26-03 21:59

Heb dit bij Pro carrière ook gehad.
Ik kreeg te horen dat ik me meer met voetballen moet bezig houden en de beslissingen van de scheids moet accepteren.
Denk inderdaad dat je te veel vloekt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
blindsight schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:32:
[...]

Ik kreeg te horen dat ik me meer met voetballen moet bezig houden en de beslissingen van de scheids moet accepteren.
Had hij beter heerenveen kunnen gaan managen, niemand die die friezen verstaat :+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tykoen92
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 06:55
Voor de mensen die moeite hebben met verdedigen, bij "Instellingen hulp bij spelen" zit helemaal onderaan de optie "Verdedigen". Die stond bij mij standaard op "Tactische verdediging", nadat ik hem op "Oude besturing" heb gezet gaat het verdedigen in ieder geval op de oude, bekende manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Tykoen92 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:48:
Voor de mensen die moeite hebben met verdedigen, bij "Instellingen hulp bij spelen" zit helemaal onderaan de optie "Verdedigen". Die stond bij mij standaard op "Tactische verdediging", nadat ik hem op "Oude besturing" heb gezet gaat het verdedigen in ieder geval op de oude, bekende manier.
Maar tactical defending is toch al sinds 2011/2012 ofzo? Ging me altijd prima af eigenlijk, alleen in 15 niet..
En volgens mij kan je online niet switchen, daar is tactical verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Spud82 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:52:
[...]

Maar tactical defending is toch al sinds 2011/2012 ofzo? Ging me altijd prima af eigenlijk, alleen in 15 niet..
En volgens mij kan je online niet switchen, daar is tactical verplicht.
Geloof dat dat er in FIFA 12 uit is gesloopt, je kunt nog wel voor het oude verdedigen kiezen maar alleen offline.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Bij mij gaat verdedigen overigens al iets beter. Geduld, timing en niet te snel willen ingrijpen zijn belangrijk. Alleen als het dan nog een keer misgaat is het vaak een simpele kapbeweging, die ik wel aan zie komen maar toch niet te stoppen is blijkbaar. Of gewoon een snelle spits die er hard langs rent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik vind het toch moeilijk om te beginnen met het hele trade verhaal met FUT.
Zijn er apps of lijsten waar ik een beetje kan inschatten welke speler wat waard is?
Ik bedoel de Eredivisie hou ik een beetje in de gaten om te kijken welke spelers die week goed hebben gepresteerd....weet niet of dat ook meteen invloed heeft op de FUT markt maar daar ga ik dan maar een beetje vanuit. Maar denkt EA dat ik elke league ga bestuderen....en dan nog iets....alle tutorials hebben het over dezelfde spelers in 1 keer opkopen en dan met 250 winst verkopen....maar als de hele community dit doet is er toch geen beginnen aan? Of is het bieden AI gestuurd met FUT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ghosty schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:06:
Ik vind het toch moeilijk om te beginnen met het hele trade verhaal met FUT.
Zijn er apps of lijsten waar ik een beetje kan inschatten welke speler wat waard is?
Ik bedoel de Eredivisie hou ik een beetje in de gaten om te kijken welke spelers die week goed hebben gepresteerd....weet niet of dat ook meteen invloed heeft op de FUT markt maar daar ga ik dan maar een beetje vanuit. Maar denkt EA dat ik elke league ga bestuderen....en dan nog iets....alle tutorials hebben het over dezelfde spelers in 1 keer opkopen en dan met 250 winst verkopen....maar als de hele community dit doet is er toch geen beginnen aan? Of is het bieden AI gestuurd met FUT?
tsja, lastig.
Eredivisie telt eigenlijk niet mee in FUT, premier league heeft de grootste invloed op de waarde van spelers, daarnaast Spaanse, Duitse en Italiaanse competitie.
Die tutorials zijn leuk, maar niet uit te voeren als je geen start kapitaal hebt.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Wie heeft nog meer last van het feit dat er soms wedstrijden niet worden opgeslagen bij seizoenen? Ik sta nu momenteel 4-1-0 maar dat moesten er al 10-1-0 zijn. Echt super irritant.. ik win een wedstrijd en vervolgens wordt er niks bijgewerkt. Start Fifa 15 opnieuw op kan ik weer 1 of 2 potjes doen waar die goed gaat en vervolgens ligt het weer eruit.. Hoe kan dit? Bug? Op fifa 14 namelijk nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-08 22:40
Shadow343 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:22:
Wie heeft nog meer last van het feit dat er soms wedstrijden niet worden opgeslagen bij seizoenen? Ik sta nu momenteel 4-1-0 maar dat moesten er al 10-1-0 zijn. Echt super irritant.. ik win een wedstrijd en vervolgens wordt er niks bijgewerkt. Start Fifa 15 opnieuw op kan ik weer 1 of 2 potjes doen waar die goed gaat en vervolgens ligt het weer eruit.. Hoe kan dit? Bug? Op fifa 14 namelijk nog nooit meegemaakt.
Jup hier ook last van, ook bij online vriendschappelijk. Echt heel irritant hoop dat ze dat snel gaan oplossen.

PSN: Joosty1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Zjuzt schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:24:
[...]

Jup hier ook last van, ook bij online vriendschappelijk. Echt heel irritant hoop dat ze dat snel gaan oplossen.
Ik zat te denken ligt het misschien aan de NAT? Ik zit bekabeld op nat 3 en draadloos op 2 maar draadloos is het 2 potjes goed gegaan toen gestopt.. op welke NAT type zit jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
Shadow343 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:26:
[...]

Ik zat te denken ligt het misschien aan de NAT? Ik zit bekabeld op nat 3 en draadloos op 2 maar draadloos is het 2 potjes goed gegaan toen gestopt.. op welke NAT type zit jij?
Ik weet zo niet meer precies op welke NAT ik zit. Maar ik denk dat het niet daarmee te maken heeft want dan zou het niet de ene keer wel en andere keer niet doen. Lijkt er meer op dat hij even geen verbinding met de server kan maken en de uitslag kan opslaan. Terwijl je wel in het veld een beker krijgt als je kampioen in het seizoen word. Ik ben wel bekabeld aangesloten en heb hier verder nog nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Zjuzt schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:29:
[...]

Ik weet zo niet meer precies op welke NAT ik zit. Maar ik denk dat het niet daarmee te maken heeft want dan zou het niet de ene keer wel en andere keer niet doen. Lijkt er meer op dat hij even geen verbinding met de server kan maken en de uitslag kan opslaan. Terwijl je wel in het veld een beker krijgt als je kampioen in het seizoen word. Ik ben wel bekabeld aangesloten en heb hier verder nog nergens last van gehad.
Ja gister overigens wel opmerkelijk.. Ik won de titel kreeg de beker sloeg hem niet op in het eerste scherm.. toen afsluiten en toen stond hij er opeens wel bij.. Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Laatst online: 09-07 20:58
Kan je nog zien hoe tevreden je spelers zijn in CM? Ik kan het niet meer vinden in Team Management. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Postius schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:33:
[...]

Had hij beter heerenveen kunnen gaan managen, niemand die die friezen verstaat :+
Voor Blom was de boodschap wel duidelijk hoor gisteren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
Shadow343 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:30:
[...]

Ja gister overigens wel opmerkelijk.. Ik won de titel kreeg de beker sloeg hem niet op in het eerste scherm.. toen afsluiten en toen stond hij er opeens wel bij.. Erg vreemd.
Ik vraag me ook soms wel eens af of ze fifa überhaupt wel goed testen. Misschien hebben ze bezuinigd op de testers. Als je ziet hoeveel fouten er voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Zjuzt schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:29:
[...]

Denk het niet. Als je door je NAT type niet kan verbinden krijg je daar een specifieke melding van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
trix0r schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:35:
[...]

Denk het niet. Als je door je NAT type niet kan verbinden krijg je daar een specifieke melding van.
Ja dat bedoelde ik toch ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zjuzt schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:35:
[...]

Ik vraag me ook soms wel eens af of ze fifa überhaupt wel goed testen. Misschien hebben ze bezuinigd op de testers. Als je ziet hoeveel fouten er voorbij komen.
Ze zijn nu al met 16/17 gezig dus waarschijnlijk niet, bugs uit 14 zitten er nog gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Shadow343 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:22:
Ik zit toevallig net forums af te struinen om te zien of ik de enigste ben met dit probleem. Het lijkt alsof enorm veel mensen hier last van hebben en er nog geen fix vanuit EA.
Iemand op een forum stelde voor om op de ps4 je fifa opnieuw te installeren en dat zou het moeten oplossen. Ik ga dat denk ik niet proberen.

Zelf zit ik ook bekabeld en de eerste 5 wedstrijden heeft hij er wel bij geteld (dat was op vrijdag). De laatste 3 van gisteravond zitten er niet bij.
Ik vind dit wel onder een game breaking bug vallen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kuthackers mogen ze van mij allemaal afschieten...
Hoe triest ben je dan.. Een beetje spelers en muntjes jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Zjuzt schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:35:
[...]

Dit heb ik niet alleen met Fifa maar met de hele gameindustrie.
Als je ziet hoeveel en hoevaak games verschrikkelijk slecht worden afgeleverd vraag je je echt af wanneer hier eens wat aan gedaan gaat worden. En met Fifa....als je al na 3 potjes grote bugs tegenkomt ga je je inderdaad sterk afvragen of er uberhaupt getest word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Cambrium91 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:40:
[...]

Ik zit toevallig net forums af te struinen om te zien of ik de enigste ben met dit probleem. Het lijkt alsof enorm veel mensen hier last van hebben en er nog geen fix vanuit EA.
Iemand op een forum stelde voor om op de ps4 je fifa opnieuw te installeren en dat zou het moeten oplossen. Ik ga dat denk ik niet proberen.

Zelf zit ik ook bekabeld en de eerste 5 wedstrijden heeft hij er wel bij geteld (dat was op vrijdag). De laatste 3 van gisteravond zitten er niet bij.
Ik vind dit wel onder een game breaking bug vallen eigenlijk.
Volgens mij komt dat door overbelasting van de servers waardoor de gegevens niet of niet juist worden geupload. Zal vanzelf stabiliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Exorcist schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:06:
[...]

Volgens mij komt dat door overbelasting van de servers waardoor de gegevens niet of niet juist worden geupload. Zal vanzelf stabiliseren.
Lijkt me sterk.. dit probleem heeft nog nooit iemand verder in een grote groep gehad en dan zal het met fifa 15 nu wel zo zijn? Ik denk dat het gewoon een bug is die EA moet oplossen. Lijkt me anders heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Shadow343 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:09:
[...]

Lijkt me sterk.. dit probleem heeft nog nooit iemand verder in een grote groep gehad en dan zal het met fifa 15 nu wel zo zijn? Ik denk dat het gewoon een bug is die EA moet oplossen. Lijkt me anders heel vreemd.
Lijkt me niet heel raar om te denken dat als er te veel aanvragen binnen komen dat de servers niet alles kunnen verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03:18
Moet ook zeggen dat Pro Clubs nog lastiger is geworden en eigenlijk een stuk minder leuk.
De tegenstanders lopen alweer met de bekende blauwe kapsels rond en hebben hoge rankings.

80% van de wedstrijden verliezen we doordat de tegenstanders 2 beulen van spitsen hebben die zo door onze verdediging loopt na een hoge bal.

Er is nog een hoop frustratie + natuurlijk de bug/problemen met het niet opslaan van je statistieken waardoor je eigenlijk voor niks aan het spelen bent...

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
garriej schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:10:
[...]

Lijkt me niet heel raar om te denken dat als er te veel aanvragen binnen komen dat de servers niet alles kunnen verwerken.
Fifa is 1 van de populairste online games.. hun voldoen elk jaar weer aan de vraag.. de servers op ps4 kunnen nooit die van de ps3 op dit moment nog verslaan (ten opzichte van vorig jaar) ik denk namelijk dat het nog steeds verdeeld is dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Ja hele pagina's vol ontevreden mensen en toch volgend jaar weer braaf fifa 16 halen want ja .....

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Falastine schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:23:
Ja hele pagina's vol ontevreden mensen en toch volgend jaar weer braaf fifa 16 halen want ja .....
Noem eens een substituut dan voor voetbal games? Behalve PES want dat is al helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Shadow343 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:24:
[...]

Noem eens een substituut dan voor voetbal games? Behalve PES want dat is al helemaal niks.
Iets wat je niet uitgetest of geprobeerd hebt kun je niet afkraken. Ik zou zeggen speel de demo een potje of 10 en kom dan eens terug.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Falastine schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:27:
[...]

Iets wat je niet uitgetest of geprobeerd hebt kun je niet afkraken. Ik zou zeggen speel de demo een potje of 10 en kom dan eens terug.
Vind het knap dat je zo kunt concluderen of ik iets heb uitgetest of niet.. Ik heb het namelijk gespeeld 4 jaar achter elkaar zelfs (de demo) geprobeerd maar het is gewoon een waardeloze game vergeleken met Fifa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
b.o.n.s schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:14:
Moet ook zeggen dat Pro Clubs nog lastiger is geworden en eigenlijk een stuk minder leuk.
De tegenstanders lopen alweer met de bekende blauwe kapsels rond en hebben hoge rankings.

80% van de wedstrijden verliezen we doordat de tegenstanders 2 beulen van spitsen hebben die zo door onze verdediging loopt na een hoge bal.

Er is nog een hoop frustratie + natuurlijk de bug/problemen met het niet opslaan van je statistieken waardoor je eigenlijk voor niks aan het spelen bent...

Zucht...
Lastiger? Juist niet als je een beetje gewend ben de rechteranaloog te gebruiken. Stond na 9 potjes op 22 goals :P Heerlijk door de verdediging heen soleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
Shadow343 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:28:
[...]

Vind het knap dat je zo kunt concluderen of ik iets heb uitgetest of niet.. Ik heb het namelijk gespeeld 4 jaar achter elkaar zelfs (de demo) geprobeerd maar het is gewoon een waardeloze game vergeleken met Fifa..
Ten eerste PES is allang niet meer wat het geweest is en de demo is ook waardeloos. En dan moet je nog een anderhalve maand wachten voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Ik denk dat mensen meer de negatieve kanten belichten dan de positieve kanten. Om zo ook te zoeken naar een oplossing. Ach, ik stoor me er (nog) niet aan. Ik blijf de FIFA 15 topics wel volgen.

Persoonlijk ben ik tevreden en blij dat ik dit jaar wel de keuze heb gemaakt om FIFA te kopen. 14 heb ik laten schieten, dus 13 was de laatste die ik gespeeld had. Ik moet erg wennen aan het nieuwe verdedigen en passen/schieten. Wel heb ik gemerkt dat je er goed moet timen met het verdedigen. Time je goed, dan zet je de tegenstander gemakkelijk weg met een schouderduw en kun je je aanval opzetten
Verder vind ik Ultimate Team weer erg leuk. Ik heb tot nu toe alleen nog maar met de bronzen (en enkele gouden) spelers gespeeld die ik aan het begin heb gekregen. Deze hebben 45 wedstrijden als contract, dus het is wel een beetje zonde als ik die zo de deur uit doe. Nu kan ik de gameplay wennen en ik verdien er coins mee, wat een lekker startbedrag wordt voor mn gouden team.
Mijn voorkeur gaat uit naar een Spaans team, maar daar ben ik nog niet over uit.

Al met al ben ik zeer te spreken over FIFA 15 en zal ik er nog de nodige uren insteken.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Curva schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:32:
Ik denk dat mensen meer de negatieve kanten belichten dan de positieve kanten. Om zo ook te zoeken naar een oplossing. Ach, ik stoor me er (nog) niet aan. Ik blijf de FIFA 15 topics wel volgen.

Persoonlijk ben ik tevreden en blij dat ik dit jaar wel de keuze heb gemaakt om FIFA te kopen. 14 heb ik laten schieten, dus 13 was de laatste die ik gespeeld had. Ik moet erg wennen aan het nieuwe verdedigen en passen/schieten. Wel heb ik gemerkt dat je er goed moet timen met het verdedigen. Time je goed, dan zet je de tegenstander gemakkelijk weg met een schouderduw en kun je je aanval opzetten
Verder vind ik Ultimate Team weer erg leuk. Ik heb tot nu toe alleen nog maar met de bronzen (en enkele gouden) spelers gespeeld die ik aan het begin heb gekregen. Deze hebben 45 wedstrijden als contract, dus het is wel een beetje zonde als ik die zo de deur uit doe. Nu kan ik de gameplay wennen en ik verdien er coins mee, wat een lekker startbedrag wordt voor mn gouden team.
Mijn voorkeur gaat uit naar een Spaans team, maar daar ben ik nog niet over uit.

Al met al ben ik zeer te spreken over FIFA 15 en zal ik er nog de nodige uren insteken.
Ik ben ook blij hoort met Fifa 15.....ik vind het echt een heerlijke game verder!
En ik begrijp wel een beetje wat je bedoeld met FUT...moeilijk is dat om keuzes te maken qua spelers, nationaliteit etc :o Ik ben soms echt 10 minuten alleen al aan het denken en twijfelen over de nationaliteit :D Dat maakt voor my dat FUT echt leuk! Lekker in je eigen management wereldje zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
Curva schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:32:

Fifa is zeker geen slechte game het is ook niet dat ik me eraan dooderg want speel nog altijd met plezier. En omdat ik eigenlijk alleen online speel vind het gewoon jammer dat het nog niet helemaal lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Hier ook bij Pro Clubs geen verandering in divisie punten, gespeelde wedstrijden, doelpunten en ervaringspunten voor de Virtual Pro. Nu was dat eerste niet heel erg, we verloren vier potten op rij.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Ghosty schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:36:
[...]

Ik ben ook blij hoort met Fifa 15.....ik vind het echt een heerlijke game verder!
En ik begrijp wel een beetje wat je bedoeld met FUT...moeilijk is dat om keuzes te maken qua spelers, nationaliteit etc :o Ik ben soms echt 10 minuten alleen al aan het denken en twijfelen over de nationaliteit :D Dat maakt voor my dat FUT echt leuk! Lekker in je eigen management wereldje zitten :P
Haha, ja dat vind ik ook het leukste. Alleen jammer genoeg zal ik nooit een team krijgen met alleen maar toppers, aangezien die niet te betalen zijn. En ik heb geen tijd genoeg om met handelen heel veel winst te behalen.

Tevens ben ik wel echt blij dat de spelers nu geen voorkeurs formatie hebben. Soms zag je een potentiele speler op de transfermarkt die je heel goedkoop kon oppikken, had hij alleen zo'n vage voorkeursformatie. Daar gaat je chemistry.... Ik speelde vaak 433 en die kaartjes waren niet goedkoop.
Nu hoeft dat gelukkig niet meer en hoef je alleen maar positiekaartjes te kopen. :+

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Wel lachen dat FUT, ik heb voor 3.5k coins de volgende selectie neer kunnen zetten. :-)

Klik
Curva schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:00:
[...]

Haha, ja dat vind ik ook het leukste. Alleen jammer genoeg zal ik nooit een team krijgen met alleen maar toppers, aangezien die niet te betalen zijn. En ik heb geen tijd genoeg om met handelen heel veel winst te behalen.
Je kan ook een keer geluk hebben met het openen van een pakketje natuurlijk. Op dat geluk zit ik trouwens nog te wachten, duurste speler die ik tot nu toe heb gehad was denk ik in-form Ji-Sung Park :F .

[ Voor 58% gewijzigd door JST94 op 29-09-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Heb Fut 14 niet heel veel gespeeld, maar bij FUT 13 Robben twee keer uit een pakje gehaald. Ook Zlatan en Ribery.
Mja, had toen aardig wat tijd om te handelen op de market place en pakjes te kopen.
Gaat helaas nu niet meer lukken

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
blindsight schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:32:
[...]

Opzich zou dat wel vet zijn. Dat de kinect herkent als ik vloek haha. nou moet ik zeggen dat ik weinig vloek aangezien ik de potjes redelijk simpel win. Vloek ik wel, dan in het oud hollands tegen mijn vrouw en kinderen omdat ze in beeld staan :X

[ Voor 6% gewijzigd door mike0001 op 29-09-2014 14:29 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 29 Laatste