Duurste die ik had was Pepe uit een paktje, die kunnen verkopen voor 10kJustMU schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:00:
Wel lachen dat FUT, ik heb voor 3.5k coins de volgende selectie neer kunnen zetten. :-)
Klik
[...]
Je kan ook een keer geluk hebben met het openen van een pakketje natuurlijk. Op dat geluk zit ik trouwens nog te wachten, duurste speler die ik tot nu toe heb gehad was denk ik in-form Ji-Sung Park.
Ik zoek mijn geluk ook nog steeds.JustMU schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:00:
Je kan ook een keer geluk hebben met het openen van een pakketje natuurlijk. Op dat geluk zit ik trouwens nog te wachten, duurste speler die ik tot nu toe heb gehad was denk ik in-form Ji-Sung Park.
Mijn duurst verkochte speler uit een pakketje kan ik niet eens meer herinneren, zal wel niet veel geweest zijn dus.
PSN: Curvaa_
In FIFA14 Neuer uit een pakje gehaald, goed voor 60k destijds.
Revive the guild!
Kijk, dan heb je al meteen meer munten dat dat ik ooit heb gehad. Mijn duurste speler op FIFA 14 was volgens mij Schürlle, heb ik destijds voor 20k(?) gekocht volgens mij.Jelte,89 schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:33:
In FIFA14 Neuer uit een pakje gehaald, goed voor 60k destijds.
Ik zat toch in Divisie 2 met mn Premier League teampje toen, terwijl ik niet eens zo'n hele dure spelers had. Wat me wel opviel toen is dat weinig mensen met Benteke speelde, ik heb met die vent 100x gescoord in 150 online potjes..
lol, pace whoringJustMU schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:35:
[...]
Kijk, dan heb je al meteen meer munten dat dat ik ooit heb gehad. Mijn duurste speler op FIFA 14 was volgens mij Schürlle, heb ik destijds voor 20k(?) gekocht volgens mij.
Ik zat toch in Divisie 2 met mn Premier League teampje toen, terwijl ik niet eens zo'n hele dure spelers had. Wat me wel opviel toen is dat weinig mensen met Benteke speelde, ik heb met die vent 100x gescoord in 150 online potjes..
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Hallo heren,
Ik heb sinds gisteren FIFA 15 en PS4, kan iemand mij vertellen wat FUT is en hoe het precies werkt?
Groetjes
Ik heb sinds gisteren FIFA 15 en PS4, kan iemand mij vertellen wat FUT is en hoe het precies werkt?
Groetjes
Fifa Ultimate Team, google maar eens, zijn zat beginners guides te vinden.Anonymous_ schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:38:
Hallo heren,
Groetjes
Ik zou zeggen, start het op, doorloop de tutorials en let goed op. Het is geen rocketscience.Anonymous_ schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:38:
Hallo heren,
Groetjes
FUT = fifa ultimate team en daar kan je je eigen team bouwen als manager zijnde en daarmee online spelen of offline spelen, ik zou zeggen start het op en kom met specifieke vragen.
Valt aardig mee om eerlijk te zijn. Met Benteke schiet je vanaf 30 meter vrij vaak al raak. Zodra je de ruimte krijgt vanaf ongeveer 30 meter moet je gewoon schieten met Benteke
Haha,JustMU schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:43:
[...]
Valt aardig mee om eerlijk te zijn. Met Benteke schiet je vanaf 30 meter vrij vaak al raak. Zodra je de ruimte krijgt vanaf ongeveer 30 meter moet je gewoon schieten met Benteke
Ken de rest van je team niet, maar de meeste teams die ik met Benteke tegenkwam hadden ook Biabianyen Aubameyang
Haha, nee die had ik niet. Ik had vaak Schürle en Oxlade-Chamberlain op de vleugels, deels vanwege hun snelheid. Maar vooral vanwege hun bewegelijkheid en lekker schot.cypher21 schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:46:
[...]
Haha,
Ken de rest van je team niet, maar de meeste teams die ik met Benteke tegenkwam hadden ook Biabianyen Aubameyang
Speelt er hier iemand FIFA op de PC? Ik heb in dit kleine weekje dit team op kunnen zetten:
https://www.easports.com/...howoffId=jIQxWWepnLnI0:pc
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
IkrSNNN schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:59:
Speelt er hier iemand FIFA op de PC? Ik heb in dit kleine weekje dit team op kunnen zetten:
Aardig teampje heb je al, ik ben nu bezig met Feyenoord na te bouwen. Heb ook pas 2 wedstrijden FUT gespeeld hehe.
Ik ookrSNNN schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:59:
Origin ID is OverdosedNL.
hoidoei
Ja ik heb er nu iets van 8 gespeeld ofzo, maar heb kleine gelukjes gehad met pakjes. Zat één inform Rondo in maar die was maar 15k ofzo. De rest gewoon handel of uit pakjes.JustMU schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:01:
[...]
Ik![]()
Aardig teampje heb je al, ik ben nu bezig met Feyenoord na te bouwen. Heb ook pas 2 wedstrijden FUT gespeeld hehe.
Heb je geadd.
Heb nog steeds Fifa 15 niet aangeschafd. Ik kan nog steeds moeiteloos online tegenstanders vinden in Fifa 14. Kan ik mooi nog even wachten tot prijs Fifa 15 beetje zakt. Gezien de vele klachten is het me de €40 nog niet waard. Heb nooit problemen met fifa 14 gehad.
In FUT 14 heel wat pakketjes geopend, nooit goede speler gekregen. Kompany highest rated denk ik, maar die kon ik niet verkopen (gratis pakket).
Proberen snel een inform te kopen voor goeie prijs, maandje wachten en hij is minstens 2 keer zoveel waard.
Seizoenen doorlopen helpt ook met munten verdienen. In de worldcup had ik online toernooi gewonnen, leverde 30k op
In FUT 14 heel wat pakketjes geopend, nooit goede speler gekregen. Kompany highest rated denk ik, maar die kon ik niet verkopen (gratis pakket).
Proberen snel een inform te kopen voor goeie prijs, maandje wachten en hij is minstens 2 keer zoveel waard.
Seizoenen doorlopen helpt ook met munten verdienen. In de worldcup had ik online toernooi gewonnen, leverde 30k op
Ik ook!rSNNN schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:59:
ID: Curvaa
Leuk team heb je opgebouwd trouwens! Alleen bij de wissels heeft Sterling een blauwe rand om z'n kaart en een '9' in de rechterbovenhoek. Wat betekent dit? Heb dit wel eens eerder gezien, maar weet niet wat het betekend.

Dat is een huurspelerCurva schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:17:
[...]
Ik ook!![]()
ID: Curvaa
Leuk team heb je opgebouwd trouwens! Alleen bij de wissels heeft Sterling een blauwe rand om z'n kaart en een '9' in de rechterbovenhoek. Wat betekent dit? Heb dit wel eens eerder gezien, maar weet niet wat het betekend.
Aha, thanks! Dus hij zal nog 9 wedstrijden mee kunnen doen, gok ik.
Goed gegoktCurva schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:19:
[...]
Aha, thanks! Dus hij zal nog 9 wedstrijden mee kunnen doen, gok ik.
Mijn OriginID = JustMU94.
Dus add maar als je ook op je PC hebt :-)
Dus add maar als je ook op je PC hebt :-)
Wellicht een domme vraag maar hoe kun je het beste verdedigen/de bal af pakken? Vroeger was dat gewoon A ingedrukt houden (xbox) maar nu doet ie dan niks anders dan dekken... ok met X kun je nog een tackle maken maar dat kan ook niet altijd. Ik heb nogal moeite de bal af te pakken van de tegenstander
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Moet nog beginnenrSNNN schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:59:
Origin: jschut_82
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Heb jullie geadd, ben vanavond online als iemand een potje wilt spelen. Wss rond een uur of 9 denk ik
OriginID = Jelte89
Revive the guild!
LT + A om de speler te volgen en dan B om de bal af te pakkenFireFoz schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:27:
Wellicht een domme vraag maar hoe kun je het beste verdedigen/de bal af pakken? Vroeger was dat gewoon A ingedrukt houden (xbox) maar nu doet ie dan niks anders dan dekken... ok met X kun je nog een tackle maken maar dat kan ook niet altijd. Ik heb nogal moeite de bal af te pakken van de tegenstander
Ga de tutorials voor verdedigen maar eens spelen. Weet alleen ff niet meer waar je die exact kunt vinden.
Sinds Fifa 12 dacht ik is dat simpele verdedigen zwaar op de schop genomen
Hier ook op de PC, origin id: Samiej66
Dit is het team dat ik net bij elkaar heb, ik moet er nog voor de eerste keer mee spelen.
https://www.easports.com/...howoffId=ilpWs4vOnLnLA:pc
ook de wissels moet ik nog kopen.
Dit is het team dat ik net bij elkaar heb, ik moet er nog voor de eerste keer mee spelen.
Prima teampie. Heb je geadd.Samiej6 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:49:
Hier ook op de PC, origin id: Samiej66
Iemand een idee hoe ik de ultimate teams waarnaar op deze site gelinkt wordt kan bekijken. In chrome lukt het me niet. er blijft maar staan: loading...
Iemand al wat ervaring met scouting bij career mode?
Ben begonnen met Portsmouth en heb een 5 sterren scout gehad. Met FIFA 14 had ik totaal geen succes om onbekende talentjes te vinden, vond alleen maar puinzooi. Is dit nou verbeterd?
Ook het ontwikkelen van talenten vond ik in de vorige versie door te verhuren erg matig. Je kon ook niet zien of ze wel speelde.
Ben begonnen met Portsmouth en heb een 5 sterren scout gehad. Met FIFA 14 had ik totaal geen succes om onbekende talentjes te vinden, vond alleen maar puinzooi. Is dit nou verbeterd?
Ook het ontwikkelen van talenten vond ik in de vorige versie door te verhuren erg matig. Je kon ook niet zien of ze wel speelde.
Je kan toch bij je teamverslag kijken, daar staan ook de verhuurde spelers bij dacht ik.Confusius-nl schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:54:
Iemand al wat ervaring met scouting bij career mode?
OriginID: ToxicTrojan1987.
Ben lang bezig geweest met FIFA13, FIFA14 niet veel gedaan. Nu weer bezig met FIFA15. Add me maar voor wat wedstrijdjes/FUT/ProClubs ofzo..
Ben lang bezig geweest met FIFA13, FIFA14 niet veel gedaan. Nu weer bezig met FIFA15. Add me maar voor wat wedstrijdjes/FUT/ProClubs ofzo..
OriginID: Chr1st2aan007
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ja maar als ze niet in de zelfde divisie spelen dan zie je niet hoeveel wedstrijden ze spelen.jovael schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:56:
[...]
Je kan toch bij je teamverslag kijken, daar staan ook de verhuurde spelers bij dacht ik.
Ontwikkeling zie je inderdaad, meestal ontwikkelen ze zich amper.
Ik krijg tot nu toe dezelfde magere resultaten met een 5 sterren scout. Valt opnieuw tegen.
Meestal zitten er in een vol seizoen 1 of 2 toppertjes tussen. Ik heb een keer een periode gehad dat ik er echt elke maand een paar had. Was waarschijnlijk heel veel geluk.
Meestal zitten er in een vol seizoen 1 of 2 toppertjes tussen. Ik heb een keer een periode gehad dat ik er echt elke maand een paar had. Was waarschijnlijk heel veel geluk.
Gisteren contact gehad met EA over me Gamertag en me verkeerde origin account.
Hebben ze nog steeds niks veranderd en wachtrij is weer 1 uur op de chat.
Is het nu zo moeilijk om het te verwijderen.
Hebben ze nog steeds niks veranderd en wachtrij is weer 1 uur op de chat.
Is het nu zo moeilijk om het te verwijderen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hoe zie je of een speler nou een echt talent is of niet? Soms staat er wel bij 'Een mooie toekomst' of iets in die richting, maar betekend dat dat meteen dat het een groot talent is waar je veel geld aan kan verdienen?Viavia28 schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:29:
Ik krijg tot nu toe dezelfde magere resultaten met een 5 sterren scout. Valt opnieuw tegen.
In voorgaande versies stond dit in de code:JustMU schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:52:
[...]
Hoe zie je of een speler nou een echt talent is of niet? Soms staat er wel bij 'Een mooie toekomst' of iets in die richting, maar betekend dat dat meteen dat het een groot talent is waar je veel geld aan kan verdienen?
Showing great potential = 80-85
An exciting prospect = 86-90
Has potential to be special = 91+
Fifa 15 bevalt me prima tot nu toe, altijd offline carrière gespeeld. Maar ik vind het scouting systeem niet echt fantastisch.
Dus nu wat potjes seizoenen gespeeld, en dat bevalt wel. Ondanks de overstap naar tactical defending.
Origin id: nickdeb-01
Dus nu wat potjes seizoenen gespeeld, en dat bevalt wel. Ondanks de overstap naar tactical defending.
ik speelde ook altijd offline carrière en daarnaast soms be-a-pro.nick-deb schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:19:
Fifa 15 bevalt me prima tot nu toe, altijd offline carrière gespeeld. Maar ik vind het scouting systeem niet echt fantastisch.
dit jaar ga ik ook FUT en seizoenen spelen.
Maar eerst moet EA mijn account goed zetten, want ik ben verbonden aan een verkeerde origin account.
Voor de mensen die online spelen, met welke controller instellingen spelen jullie voor de passes etc?
Ik begin altijd op default (behalve automatisch wisselen dat is echt te irritant) en daarna altijd een beetje spelen met de instellingen om er achter te komen wat de beste settings zijn. Maar ik ben er nog niet echt achter, helpt oook niet dat ik de voorgaande edities weinig fifa heb gedaan.
@ Hieronder: Is alles manual goed te doen? Bij PES was daar echt geen land mee te bezeilen als je competitief mee wilde. Maar meer controlle hebben over mijn passes zou ook erg fijn zijn.
Ik begin altijd op default (behalve automatisch wisselen dat is echt te irritant) en daarna altijd een beetje spelen met de instellingen om er achter te komen wat de beste settings zijn. Maar ik ben er nog niet echt achter, helpt oook niet dat ik de voorgaande edities weinig fifa heb gedaan.
@ Hieronder: Is alles manual goed te doen? Bij PES was daar echt geen land mee te bezeilen als je competitief mee wilde. Maar meer controlle hebben over mijn passes zou ook erg fijn zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 29-09-2014 17:55 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Alles manual.Postius schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:52:
Voor de mensen die online spelen, met welke controller instellingen spelen jullie voor de passes etc?
Ik heb ook alles manual. Kan je ook veel mooiere doelpunten mee maken.
Steam/XBL: Avioto
Ik denk dat ik dan langzaam aan maar alles op manual ga zetten. Te beginnen met schieten want dat op de keeper schieten begint me de keel uit te komen. Want aan mijn geweldige zilveren spits ligt het niet.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Origin (pc) DHYNAMIXX-NL als je keertje friendly wilt doen. Ga eerst even Career doen
Waar kan je er voorzorgen dat de CPU niet als een idioot blijft rond lopen met de bal.
ik wordt echt knettergek en sta op het punt om de game op amateur te gaan zetten, want dat gedribbel van de CPU is niet leuk meer.
en ik heb nu al tig situaties gehad, waarbij ze opeens zo sterk worden dat je ze niet eens kunt tegen houden.
voorzetten die echt precies op maat zijn, maar dat mijn speler er boven op zit en gewoon niks doet
.
Soms acties waarbij een speler valt en weer op staat en dan niet te besturen is, waardoor de tegenstander de bal pakt.
keepers laten steeds de bal los en bij de CPU slaat hij alles keurig weg.
ik speel met crystal palace en daar spelen ze met 1 diepe spits (volgens het boekje)
Maar die spits LOOPT NOOIT MEE, blijft altijd hangen. ze zeiden dat steekpassen moeilijker was gemaakt in fifa 15 en dat snap ik, de spelers lopen niet meer de diepte in zoals in fifa 14.
Zoveel kleine gameplay foutjes dat ik mijn niveau tegen de CPU gewoon moet verlagen.
Spanning in een game ok en niet alles kunnen winnen (wat normaal meestal wel lukt) ok, maar door foutjes in de gameplay steeds te verliezen is frustrerend.
Oja sta al meer dan 1 uur in de wachtrij van de live chat, nog steeds geen oplossing voor me xbox live gamertag probleem
ik wordt echt knettergek en sta op het punt om de game op amateur te gaan zetten, want dat gedribbel van de CPU is niet leuk meer.
en ik heb nu al tig situaties gehad, waarbij ze opeens zo sterk worden dat je ze niet eens kunt tegen houden.
voorzetten die echt precies op maat zijn, maar dat mijn speler er boven op zit en gewoon niks doet
Soms acties waarbij een speler valt en weer op staat en dan niet te besturen is, waardoor de tegenstander de bal pakt.
keepers laten steeds de bal los en bij de CPU slaat hij alles keurig weg.
ik speel met crystal palace en daar spelen ze met 1 diepe spits (volgens het boekje)
Maar die spits LOOPT NOOIT MEE, blijft altijd hangen. ze zeiden dat steekpassen moeilijker was gemaakt in fifa 15 en dat snap ik, de spelers lopen niet meer de diepte in zoals in fifa 14.
Zoveel kleine gameplay foutjes dat ik mijn niveau tegen de CPU gewoon moet verlagen.
Spanning in een game ok en niet alles kunnen winnen (wat normaal meestal wel lukt) ok, maar door foutjes in de gameplay steeds te verliezen is frustrerend.
Oja sta al meer dan 1 uur in de wachtrij van de live chat, nog steeds geen oplossing voor me xbox live gamertag probleem
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 29-09-2014 19:08 ]
Al geprobeerd bij team management -> instructions -> aanvaller selecteren -> Attacking Runs op Get In Behind zetten ipv default of Target Man?Pykow schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:07:
Get in Behind = Make forward runs in behind the defence
dat kan ik eens proberen te doen straksSmokingCrop schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:12:
[...]
Al geprobeerd bij team management -> instructions -> aanvaller selecteren -> Attacking Runs op Get In Behind zetten ipv default of Target Man?
Get in Behind = Make forward runs in behind the defence
Weet iemand hoe je de keeper kan selecteren als hij vanzelf heel ver uitkomt bij een lange bal (buiten zijn doelgebied)? Heel erg vervelend want het lijkt 50/50 of hij de bal gaat weg trappen of gaat aannemen
Soms is hij maar net op tijd bij de bal en dan neemt hij hem gewoon aan ipv weg trappen. Omdat ik hem niet kan selecteren voordat hij de bal heeft kan ik dus niks doen en moet ik toezien hij de tegenstander de bal gewoon uit z'n voeten loopt...... In 14 nam de keeper daar veel beter besluit in (alleen aannemen als het echt veilig was) maar zelfs dan kon ik hem nog selecteren voor hij de bal had en dus wegtrappen (in een keer zonder aannemen) als ik dat wilde. Dat kan nu dus niet meer, heb er nu al 3 goals mee tegen gekregen en kan er gewoon niks tegen doen (online spelen mensen er al op, altijd meteen bugs exploiteren bah.....).

Ben beetje bezig met die skill challenges op de PS4, maar die ground passes laatste challenge is echt niet te doen. M'n max is 20k punten oid, maar je moet 25k punten halen om de challenge af te ronden...
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Oh nog iets - kun je in online seasons ook doorskippen naar de volgende divisie als je door bent ipv doorspelen voor max punten / beker? Ik wil gewoon snel door naar hogere divisies in het begin maar moet nu steeds 2 wedstrijden extra spelen waar ik niks aan heb...
Ik speel FUT op de PC maar heb ook de PS3 versie.. wat is die traaaaag zeg in Career mode! JEEZZ.. Is de PS4 versie wel sneller met laden en zo?? Just curious.
Lol speel 1 wedstrijd met be a pro mode, krijg 3 pingels alle 3 zelf veroorzaakt en gescoord
gisteren 1 uur bezig geweest met EA live chat support om me gamertag goed over te zetten.
is ze niet gelukt en ik heb heel lang moeten wachten.
Vandaag weer contact opgenomen (nog steeds in de chat) heb ongeveer 80 minuten moeten wachten.
Ondertussen gewoon Fifa 15 gespeeld natuurlijk en nu ben ik vanaf half 8 al bezig om me een nieuwe medewerker alles uit te leggen. hopelijk kunnen ze het nu wel oplossen, want heb vandaag al 2 uur gewacht.
toch verschrikkelijk dat ze alle informatie hebben, maar niet gewoon op delete kunnen klikken.
Ik heb ze 100% toestemming gegeven. zelfs dat ik alle DLC's kwijt raak etc op me gamertag met de gelinkte EA origin account, maar dat lijkt me logisch.
heb gewoon verkeerde account aangemaakt toen ik BF3 wilde spelen op de xbox360 en nu kost het ze heel veel moeite om dit goed te trekken.
EDIT: EINDELIJK. nu ben ik weer rank 26 en kan ik verder gaan.
is ze niet gelukt en ik heb heel lang moeten wachten.
Vandaag weer contact opgenomen (nog steeds in de chat) heb ongeveer 80 minuten moeten wachten.
Ondertussen gewoon Fifa 15 gespeeld natuurlijk en nu ben ik vanaf half 8 al bezig om me een nieuwe medewerker alles uit te leggen. hopelijk kunnen ze het nu wel oplossen, want heb vandaag al 2 uur gewacht.
toch verschrikkelijk dat ze alle informatie hebben, maar niet gewoon op delete kunnen klikken.
Ik heb ze 100% toestemming gegeven. zelfs dat ik alle DLC's kwijt raak etc op me gamertag met de gelinkte EA origin account, maar dat lijkt me logisch.
heb gewoon verkeerde account aangemaakt toen ik BF3 wilde spelen op de xbox360 en nu kost het ze heel veel moeite om dit goed te trekken.
EDIT: EINDELIJK. nu ben ik weer rank 26 en kan ik verder gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 29-09-2014 20:33 ]
Het is mijn lucky day net Sergio Agüero uit een gouden pakket met 150 fifa points 
Hij is 220 duizend waard maar hou hem denk ik gewoon in mijn Primeur league teampje
Hij is 220 duizend waard maar hou hem denk ik gewoon in mijn Primeur league teampje
Zal ik niet doen, verkopen voor 220k, kan je 2 spitsen van 10k kopen die zeker niet 22x slechter zijn, voor 220k heb je namelijk ook een behoorlijk team.tumtum100 schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:35:
Het is mijn lucky day net Sergio Agüero uit een gouden pakket met 150 fifa points
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Mijn origin ID: Karimpie99 Je kan me adden voor fut matches. Heb Fut 14 op ps4 kort gespeeld en ben dus niet supergoed
Ja. Was met Fifa 14 ook al zo; op de ps3 liepen de menu's niet vloeiend en snel.iNFiNiTY- schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:50:
Ik speel FUT op de PC maar heb ook de PS3 versie.. wat is die traaaaag zeg in Career mode! JEEZZ.. Is de PS4 versie wel sneller met laden en zo?? Just curious.
ik ga toch maar op amateur spelen, want ik begin erg chagerijnig te worden van de AI.
op semi-prof win ik alle maar net of verlies ik en op amateur win ik met 8 - 0, er is gewoon geen tussen weg.
Oja ook ben ik dom geweest om een Xbox One aan te schaffen, de deal met Fifa 15 en Forza 5 sprak me erg aan en ik kijk ook nog uit naar Horizon 2, maar die controller is echt vervelend.
ik krijg kramp in me handen en ik druk regelmatig de linker bumper.
op semi-prof win ik alle maar net of verlies ik en op amateur win ik met 8 - 0, er is gewoon geen tussen weg.
Oja ook ben ik dom geweest om een Xbox One aan te schaffen, de deal met Fifa 15 en Forza 5 sprak me erg aan en ik kijk ook nog uit naar Horizon 2, maar die controller is echt vervelend.
Ga AUB online spelen. WHY WHYYYYY tegen de AI?Pykow schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:52:
ik ga toch maar op amateur spelen, want ik begin erg chagerijnig te worden van de AI.

DOEN!
Ik ben net van online afgestapt door 100x meer frustraties, en had veel meer overwinningen dan verliezen..masterjula schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:36:
[...]
Ga AUB online spelen. WHY WHYYYYY tegen de AI?![]()
100x zo leuk en anders, meer spanning, meer speelstijlen die je tegenkomt, realistischere tegenstand, etc etc etc.
DOEN!
Fifa is daardoor een stuk leuker voor me geworden.
Als je op semi-pro al moeite hebt met winnen, ga je online helemaal af.masterjula schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:36:
[...]
Online: 100x zo leuk en anders, meer spanning, meer speelstijlen die je tegenkomt, realistischere tegenstand, etc etc etc.
DOEN!
Gewoon veel oefenen, ik zat eerder tussen semi-pro en proffesineel in, maar kan inmiddels met wat moeite ook wel op wereldklasse winnen. Dat houd je alleen geen seizoen(carriere) vol, want dat wordt op den duur moeilijker. Nu het verdedigen veranderd is wordt dat helemaal lastig,
Als jij m'n nieuwe controllers betaaltmasterjula schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:36:
[...]
Online: 100x zo leuk en anders, meer spanning, meer speelstijlen die je tegenkomt, realistischere tegenstand, etc etc etc.
DOEN!
Ik kan nog niet eens goed op prof winnen, dan ga ik al helemaal geen online doen tegen al die pingelaars.
Overigens vermaak ik me opperbest tegen de CPU
Tesla M3LR '21
haha lol, daarnet voor de lol toch eens season match gespeeld, die kerel krijgt 2 rode kaarten tegen hem.

Zo weer een avondje Fifa gespeeld en begin het echt stuk leuker te vinden, omdat het beter gaat met verdedigen (en scoren trouwens ook). Even doorgestegen naar Seasons - div. 5.
Wat is dat trouwens met die blessuretijd. Geen touw aan vast te knopen! Als er veel tijd bijgegeven wordt fluit ie meteen af. Wordt er geen tijd bijgetrokken, gaat het nog even wat langer door...
Wat is dat trouwens met die blessuretijd. Geen touw aan vast te knopen! Als er veel tijd bijgegeven wordt fluit ie meteen af. Wordt er geen tijd bijgetrokken, gaat het nog even wat langer door...
Haha tja, ik ben er van overtuigd dat iemand die offline speelt gewoon 80% van de ervaring mist. Maar goed. Online zijn er ook gewoon mensen die normaal spelen en net begonnen zijn (zoals jij?).Las Vegas schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:49:
[...]
Als jij m'n nieuwe controllers betaalt![]()
Ik kan nog niet eens goed op prof winnen, dan ga ik al helemaal geen online doen tegen al die pingelaars.
Overigens vermaak ik me opperbest tegen de CPU
CPU geloof me; ZO irritant dat spel, zo nep. Ze weten wat je gaat doen en anticiperen daarop. BO-RING.
Maar dat is ook slechts mijn mening.
Welke frustraties zoal? Meer spanning waar je niet echt tegen kon? Of verliezen waar je niet van houdt?Ik ben net van online afgestapt door 100x meer frustraties, en had veel meer overwinningen dan verliezen..
Fifa is daardoor een stuk leuker voor me geworden.
Maakt ook niet uit, maar ik denk dat deze versie (15) echt een versie is die zeer rechtvaardig is.
Als je goed speelt win je ge-ga-ran-deerd hoor, tenzij je je kansen niet afmaakt of een fout begaat.
En als dan een tegen argument is: keeper laat bal los etc. Dan kan ik daarop zeggen: daar heeft elke speler last van, dus dat zijn gelijke kansen. En vaak een gevolg van een schot dat ook niet goed houdbaar was, die je zelf als verdedigende partij toeliet.
Ik erger me dood aan het feit dat ik simpelweg geen Engels commentaar kan krijgen..
Wanneer ik hem op Engels zet en speel een potje, hoor ik automatisch Nederlands commentaar.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Het gaat hier om de PS4
Wanneer ik hem op Engels zet en speel een potje, hoor ik automatisch Nederlands commentaar.
Ik vind online ook niks. Lag. Mensen die alle replays kijken. Alleen maar real Madrid. Ik speel liever offline.
Ik ga juist mee met het online-verhaal, doe niks anders, al jaren niet. Vind het offline inderdaad saai en scripted aanvoelen. Online kom je irritante lui tegen inderdaad, maar de ervaring is vaak veel intenser en meer onvoorspelbaar.
Lag heb ik bijna nooit. Er is nu een ge-ni-ale optie toegevoegd om samen in overeenkomst met je tegenstander de wedstrijd onbeslist te staken. Super! Lag:opgelost zeg ik.
Real Madrid alleen: Speel FUT, tis geniaal. Maar bij seasons: klopt.
Replays etc. kan vervelend zijn, beken ik ook. Maar hoort erbij, als je na 7 minuten eindelijk scoort: ff rust pakken en genieten toch!
Ja zo is er bij elk spel wel wat te noemen natuurlijk. Maar ik bedoel vooral qua gameplay. Mooi dat jij het ook zo ziet Spud82!
Leuke er van is dat ik een jaar of 3-4 geleden ook een SCHIJT hekel had aan online, opeens viel het kwartje. Nu kon ik zelfs de demo niet langer dan 2 potjes volhouden tegen die vervelende CPU.
Real Madrid alleen: Speel FUT, tis geniaal. Maar bij seasons: klopt.
Replays etc. kan vervelend zijn, beken ik ook. Maar hoort erbij, als je na 7 minuten eindelijk scoort: ff rust pakken en genieten toch!
Leuke er van is dat ik een jaar of 3-4 geleden ook een SCHIJT hekel had aan online, opeens viel het kwartje. Nu kon ik zelfs de demo niet langer dan 2 potjes volhouden tegen die vervelende CPU.
Ik kom in seasons, wat ik alleen maar speel, Real ook niet tegen. Neem namelijk 4 - 4,5 * teams.
vooral verliezen door bugs en dingen gewoon niet kloppen zoals belachelijke keepers, de vreemste aannames etc.masterjula schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:07:
[...]
Welke frustraties zoal? Meer spanning waar je niet echt tegen kon? Of verliezen waar je niet van houdt?
Maakt ook niet uit, maar ik denk dat deze versie (15) echt een versie is die zeer rechtvaardig is.
Als je goed speelt win je ge-ga-ran-deerd hoor, tenzij je je kansen niet afmaakt of een fout begaat.
En als dan een tegen argument is: keeper laat bal los etc. Dan kan ik daarop zeggen: daar heeft elke speler last van, dus dat zijn gelijke kansen. En vaak een gevolg van een schot dat ook niet goed houdbaar was, die je zelf als verdedigende partij toeliet.
en irritante tegenspelers die de bugs misbruiken om dus "oneerlijk" te winnen etc etc
Je mag vinden dat de tegenstander dat ook heeft, maar dat vind ik nu net stom. Dan gaat het niet meer om wie de beste is, maar wie het meeste geluk heeft als het gelijk op gaat.
vaak word ik geïrriteerd als ik er om geef dat ik win of niet.. In het begin is dat allemaal voor de lol, tot je game na game wint (door spelers van division 10 enz) dan wil je gewoon winnen en wanneer je dan echte goede spelers tegenkomt dan komt het vaak neer op wie heeft het meeste geluk of ongeluk.. Word ik irri van elke bug in het spel enz. (en net in een spel als fifa is dat juist belangrijk.. een death meer of minder in een First person shooter maakt dan eigenlijk niet veel uit)
in fifa 15 -> serieuze domme keepers. (zowel in flaters als de gemakkelijkste ballen niet kunnen nemen, maar dan wel de knallers uit de kruising halen)
[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 29-09-2014 23:44 ]
Heb je ook bij de ingame opties het commentaar op Engels gezet? Dus niet alleen bij dat eerste menutje dat je krijgt als je het spel start.Florissant schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:10:
Ik erger me dood aan het feit dat ik simpelweg geen Engels commentaar kan krijgen..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hoe, wat, welke optie? Ik dacht dat het voorheen zo was dat je (bij lag oid.) binnen de "5e minuut" kon leaven zonder een verlies te krijgen. Helaas heb ik ondervonden dat dit niet meer zo is.masterjula schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:17:
"
Lag heb ik bijna nooit. Er is nu een ge-ni-ale optie toegevoegd om samen in overeenkomst met je tegenstander de wedstrijd onbeslist te staken. Super! Lag:opgelost zeg ik.
"
Dat was in 14 ook al niet, en die optie zat er in 14 ook al in. Je moet naar het quit menu gaan en dan rechterstick naar rechts duwen.
In theorie een super optie.
In de praktijk ben ik nog NOOIT iemand tegen gekomen die wil quitten. Zelfs als de lag zo erg is dat de aftrap niet eens goed gaat, of als we beide dezelfde kleur shirtjes hebben. Mensen denken meteen 'oh hij wil opgeven, dat is mijn kans' ofzo...
In theorie een super optie.
In de praktijk ben ik nog NOOIT iemand tegen gekomen die wil quitten. Zelfs als de lag zo erg is dat de aftrap niet eens goed gaat, of als we beide dezelfde kleur shirtjes hebben. Mensen denken meteen 'oh hij wil opgeven, dat is mijn kans' ofzo...
Na 16 wedstrijden Seasons (13-1-2) op de Playstation 4 begin ik het nu toch echt wel in mijn vingers te krijgen. In het begin wat gerotzooid met de verschillende tactieken enzo, dat kostte me wat punten maar bracht ook wel wat lolligheden met zich mee.
Nu ga ik op de wat serieuzere voet verder en ik mijn voetbalfanatisme komt al weer naar boven, knal me zo vaak als je wil neer op CoD en ik geef er niks om, maar schiet een bal in de laatste minuut erin en dan baal ik echt flink. Al kan ik wel genieten van goed spel en mooi voetbal van de tegenstander, wat ik nog maar een enkele keer ben tegengekomen.
Ik speel met Feyenoord, omdat
A) het mijn cluppie is
ik dan niet iedere wedstrijd tegen Real moet, met een uitstapje naar Bayern daargelaten
C) het voor FIFA begrippen een zeer complete ploeg is (snelheid voor en achter, kopsterk achterin en spits, geweldige vrijte trappennemer (heb er al 5 gemaakt met Toornstra) en een prima keepertje)
Je merkt nu echt de verschillen in tactieken en instructies die je vooraf kiest en daar kan ik wel van genieten. Ik merk echter één probleem op, als ik mijn wissels voor de wedstrijd klaar zet (Manu, Te Vrede, Vilhena, Immers, Boulahrouz, Mathijsen en Mulder) en aan mijn wedstrijd begin dan zitten hele andere spelers (Schaken, Te Vrede, Immers, Karsdorp, Vilhena, Mathijsen en Mulder) op de bank. Ik heb al meerdere malen andere wissels geprobeerd, maar iedere keer worden er weer een aantal omgewisseld. En ik heb niks aan Schaken omdat ze dit jaar zijn snelheid behoorlijk hebben beperkt en dan blijft er weinig over. Iemand anders met hetzelfde probleem?
PS: Ik zat net voor de lol eens door het wereldklassement te bladeren. Staat iemand uit Saoudi-Arabië op 1 na 22 seizoenen en bijna 200 gespeelde wedstrijden. Dan speelt er dus iemand al een week lang ongeveer 27 wedstrijden per dag. Ik ben zo'n 17 minuten kwijt aan een standaard wedstrijd (het niet skippen door de tegenstander, 2 onderbrekingen, pauzes e.d.) dat zou neerkomen op 460 minuten per dag = bijna 8 uur speelplezier per dag. Dan reken ik niet eens de tijd tussen de wedstrijden in en eventuele andere speltypes of bezigheden mee. Is er daar dan echt niets beters te doen?
Nu ga ik op de wat serieuzere voet verder en ik mijn voetbalfanatisme komt al weer naar boven, knal me zo vaak als je wil neer op CoD en ik geef er niks om, maar schiet een bal in de laatste minuut erin en dan baal ik echt flink. Al kan ik wel genieten van goed spel en mooi voetbal van de tegenstander, wat ik nog maar een enkele keer ben tegengekomen.
A) het mijn cluppie is
C) het voor FIFA begrippen een zeer complete ploeg is (snelheid voor en achter, kopsterk achterin en spits, geweldige vrijte trappennemer (heb er al 5 gemaakt met Toornstra) en een prima keepertje)
Je merkt nu echt de verschillen in tactieken en instructies die je vooraf kiest en daar kan ik wel van genieten. Ik merk echter één probleem op, als ik mijn wissels voor de wedstrijd klaar zet (Manu, Te Vrede, Vilhena, Immers, Boulahrouz, Mathijsen en Mulder) en aan mijn wedstrijd begin dan zitten hele andere spelers (Schaken, Te Vrede, Immers, Karsdorp, Vilhena, Mathijsen en Mulder) op de bank. Ik heb al meerdere malen andere wissels geprobeerd, maar iedere keer worden er weer een aantal omgewisseld. En ik heb niks aan Schaken omdat ze dit jaar zijn snelheid behoorlijk hebben beperkt en dan blijft er weinig over. Iemand anders met hetzelfde probleem?
PS: Ik zat net voor de lol eens door het wereldklassement te bladeren. Staat iemand uit Saoudi-Arabië op 1 na 22 seizoenen en bijna 200 gespeelde wedstrijden. Dan speelt er dus iemand al een week lang ongeveer 27 wedstrijden per dag. Ik ben zo'n 17 minuten kwijt aan een standaard wedstrijd (het niet skippen door de tegenstander, 2 onderbrekingen, pauzes e.d.) dat zou neerkomen op 460 minuten per dag = bijna 8 uur speelplezier per dag. Dan reken ik niet eens de tijd tussen de wedstrijden in en eventuele andere speltypes of bezigheden mee. Is er daar dan echt niets beters te doen?
This is absolutely ridiculous
Ik had bij FUT rood met Iniesta. ik kan hem al vele potjes niet meer opstellen terwijl er staat mist 1 wedstrijd???
Heb je hem bij de volgende wedstrijd wel als reserve (niet op de bank) laten staan, en niet terug gezet in je club. Anders zit hij namelijk zijn schorsing niet uit.wjcastelijns schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 02:46:
Ik had bij FUT rood met Iniesta. ik kan hem al vele potjes niet meer opstellen terwijl er staat mist 1 wedstrijd???
Ja Feyenoord is erg snel he.Ridicuul schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:34:
Na 16 wedstrijden Seasons (13-1-2) op de Playstation 4 begin ik het nu toch echt wel in mijn vingers te krijgen. In het begin wat gerotzooid met de verschillende tactieken enzo, dat kostte me wat punten maar bracht ook wel wat lolligheden met zich mee.
A) het mijn cluppie is
ik dan niet iedere wedstrijd tegen Real moet, met een uitstapje naar Bayern daargelaten
Ga het daar maar weer mee spelen, ben drama met City, Real, Liverpool, Dortmund.
Welke tacktiek speel je?
En wat is precies je basis opstelling?
Alvast bedankt.
Krijg zoveel tegengoals
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Altijd divisie 3 of lager gezeten, in fifa 13 dan(fifa 14 was ik heel slecht). Maar tegen de AI kan ik NIET spelen, ik verlies soms gewoon kansloos van semi-profdutchgio schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:45:
[...]
Als je op semi-pro al moeite hebt met winnen, ga je online helemaal af.
Gewoon veel oefenen, ik zat eerder tussen semi-pro en proffesineel in, maar kan inmiddels met wat moeite ook wel op wereldklasse winnen. Dat houd je alleen geen seizoen(carriere) vol, want dat wordt op den duur moeilijker. Nu het verdedigen veranderd is wordt dat helemaal lastig,
M'n fut team aan kunnen passen met ozil, benteke, eriksen en lennon en de eerste pot in divisie 7 dik gewonnen
Is fut nog steeds 2x 6 minuten online?garriej schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 07:28:
[...]
Altijd divisie 3 of lager gezeten, in fifa 13 dan(fifa 14 was ik heel slecht). Maar tegen de AI kan ik NIET spelen, ik verlies soms gewoon kansloos van semi-prof
M'n fut team aan kunnen passen met ozil, benteke, eriksen en lennon en de eerste pot in divisie 7 dik gewonnen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Yes. Maar je kan ook offline spelen.
Als ik met Ajax speel (Match Day Live) dan gaat mij dit altijd zoveel makkelijker af dan een FUT team of met een of ander 5 sterren (Barca) team tegen een ander 5 sterren (Bayern) team.
Heeft iemand enig idee waardoor dit komt? Is dat door de opstelling / tactiek van Ajax of omdat het niveau in de Eredivisie om te huilen is.
Dit is allemaal op Semi-Pro.
Gister had ik mijn FUT team compleet gemaakt, niet met super sterren nog, maar zo rond de 60-80. Het idee was om Colombia na te maken. Ik kon alleen geen Colombiaanse LWB vinden
Nu moet ik dus van tactiek veranderen, of misschien een heel ander team maken (lijkt me ook leuk)
Heeft iemand enig idee waardoor dit komt? Is dat door de opstelling / tactiek van Ajax of omdat het niveau in de Eredivisie om te huilen is.
Gister had ik mijn FUT team compleet gemaakt, niet met super sterren nog, maar zo rond de 60-80. Het idee was om Colombia na te maken. Ik kon alleen geen Colombiaanse LWB vinden
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
je heb kaarten waarmee je spelers van positie kan laten veranderenKatala schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 07:57:
Als ik met Ajax speel (Match Day Live) dan gaat mij dit altijd zoveel makkelijker af dan een FUT team of met een of ander 5 sterren (Barca) team tegen een ander 5 sterren (Bayern) team.
Gister had ik mijn FUT team compleet gemaakt, niet met super sterren nog, maar zo rond de 60-80. Het idee was om Colombia na te maken. Ik kon alleen geen Colombiaanse LWB vindenNu moet ik dus van tactiek veranderen, of misschien een heel ander team maken (lijkt me ook leuk)
Gister dan even een begin gemaakt. Fifa voor het eerst opstarten en je krijgt een wedstrijd. Dacht laat ik hem maar niet skippen zodat ik het gevoel een beetje terug kan krijgen. Eindstand 3-3.
Toe gaf het spel aan mij in te schalen op amateur. Dit leek mij logisch aangezien ik er toch al zeker een paar jaartje uit was.
Toen FUT gekozen en dan krijg je een wedstrijd met een top team tegen een ander top team. Eindresultaat 7-0. Uhm.... Zit er daadwerkelijk zo'n groot verschil tussen amateur en semi-pro? Ik kon regelmatig gewoon dwars door de defensie heen sprinten....
Heb daarna mijn team aangepast en wat spelers verplaatst. Helaas geen kans meer gehad om een wedstrijd te spelen. Maar mijn chemistry is maar 49, maar gok dat dit in het begin niet zo gek is
Toe gaf het spel aan mij in te schalen op amateur. Dit leek mij logisch aangezien ik er toch al zeker een paar jaartje uit was.
Toen FUT gekozen en dan krijg je een wedstrijd met een top team tegen een ander top team. Eindresultaat 7-0. Uhm.... Zit er daadwerkelijk zo'n groot verschil tussen amateur en semi-pro? Ik kon regelmatig gewoon dwars door de defensie heen sprinten....
Heb daarna mijn team aangepast en wat spelers verplaatst. Helaas geen kans meer gehad om een wedstrijd te spelen. Maar mijn chemistry is maar 49, maar gok dat dit in het begin niet zo gek is
Verwijderd
Wat vinden jullie van dit ''Pace Whoring" Serie A team?
http://www.futhead.com/15/squads/2315450/
Daarnaast, heeft iemand suggesties voor een mooi team van een budget van 200k?
http://www.futhead.com/15/squads/2315450/
Daarnaast, heeft iemand suggesties voor een mooi team van een budget van 200k?
Ja er zit een groot verschil tussen semi-pro en amateur, en beginner is helemaal lachen. Ik denk dat je daar ook wel met je keeper kunt scorenJSchut schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:38:
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Wel positie kaartjes voor El Shaarawy nodig 
LW > SP en dan SP > CAM of eerst nog SP > CA en dan CAM
LW > SP en dan SP > CAM of eerst nog SP > CA en dan CAM
Dat je El Shaarawy al hebt
Wel vreemd... ik heb offline div. 10 en 9 simpel gehaald, schieten vanaf 30 met pelle of cisse is gewoon een doelpunt, 1 op 1 ook vaak...
Online een heel ander verhaal, dan kan ik van 5 meter de goal niet eens raken, uiteraard zijn de tegenstanders beter, maar mijn spelers slechter???
Wel vreemd... ik heb offline div. 10 en 9 simpel gehaald, schieten vanaf 30 met pelle of cisse is gewoon een doelpunt, 1 op 1 ook vaak...
Online een heel ander verhaal, dan kan ik van 5 meter de goal niet eens raken, uiteraard zijn de tegenstanders beter, maar mijn spelers slechter???
Revive the guild!
Ik ben toch wel enigszins opgelucht om te lezen dat ik niet de enige ben die met online frustraties zit.
De laatste fifa die ik (weinig) gespeeld heb (en niet eens online maar af en toe lokaal met wat vrienden) was fifa 12.
Nu speel ik co-op seasons met een maat en we gaan beiden helemaal stuk op hetzelfde: verdedigen.
Wat is dat veranderd zeg! Ik kan er maar niet normaal mee omgaan. Zo lukt het de tegenstanders altijd wel om ogenschijnlijk gruwelijk simpel overal tussendoor te wandelen om het zo af te maken. Steekpasses zijn minstens zo effectief. Ook heb ik al de nodige keeper fails gezien.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat we wat verkeerd doen en heb door al die frustraties meer dan 1x de neiging gehad mijn controller hardhandig voor te stellen aan mijn tv.
Ik ben dan ook druk aan het experimenteren met tactieken (laatste linie ver laten zakken, druk erop zetten, op de counter spelen, etc).
Tegenstanders zetten ons dan wel weer makkelijk van de bal
Ben wat van die skillgames gaan doen. Je hebt die oefening dat je tussen poortjes door moet dribbelen terwijl je een agressieve verdediger aan je reet hebt hangen. Die kan ik ook maar niet voltooien.
conclusie: pffffffffffffffff, wat is dit wennen zeg. ik weet niet of ik door al die irritaties heen kan zitten om het leuk te blijven vinden. Ik heb verreweg de meeste lol aan co-op gameplay, maar op deze manier niet.
De laatste fifa die ik (weinig) gespeeld heb (en niet eens online maar af en toe lokaal met wat vrienden) was fifa 12.
Nu speel ik co-op seasons met een maat en we gaan beiden helemaal stuk op hetzelfde: verdedigen.
Wat is dat veranderd zeg! Ik kan er maar niet normaal mee omgaan. Zo lukt het de tegenstanders altijd wel om ogenschijnlijk gruwelijk simpel overal tussendoor te wandelen om het zo af te maken. Steekpasses zijn minstens zo effectief. Ook heb ik al de nodige keeper fails gezien.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat we wat verkeerd doen en heb door al die frustraties meer dan 1x de neiging gehad mijn controller hardhandig voor te stellen aan mijn tv.
Ik ben dan ook druk aan het experimenteren met tactieken (laatste linie ver laten zakken, druk erop zetten, op de counter spelen, etc).
Ben wat van die skillgames gaan doen. Je hebt die oefening dat je tussen poortjes door moet dribbelen terwijl je een agressieve verdediger aan je reet hebt hangen. Die kan ik ook maar niet voltooien.
conclusie: pffffffffffffffff, wat is dit wennen zeg. ik weet niet of ik door al die irritaties heen kan zitten om het leuk te blijven vinden. Ik heb verreweg de meeste lol aan co-op gameplay, maar op deze manier niet.
Ik heb hem nu terug gezet op semi-pro. Er moet natuurlijk wel een uitdaging zijnKatala schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:53:
[...]
Ja er zit een groot verschil tussen semi-pro en amateur, en beginner is helemaal lachen. Ik denk dat je daar ook wel met je keeper kunt scoren
Ja verdedigen is gewoon heel erg oefenen, zeker als je nieuw bent met het nieuwe systeem(knopje ingedrukt houden werkt niet meerR J schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:07:
Ik ben toch wel enigszins opgelucht om te lezen dat ik niet de enige ben die met online frustraties zit.
Ik had in het begin ook zooo veel problemen, maar ik begin het nu door te krijgen, het is echt een kwestie van oefenen, vooral je timing en vooral NIET te happerig zijn maar afwachtend verdedigen, het juiste moment pakken om de bal af te pakken, niet blindelings erachteraan en tackelen.
Mijn team nu trouwens( hier ), nieuwe aankopen: Ozil, benteke, eriksen, fellaini, lennon.
En nu ga ik sparen voor Paulinho op CM(sterk in verdiging met 80 in def, redelijke pace en goede dribbel) en zabaleta voor RA(beste semi-budget keuze in mijn ogen).
Ik speelde gister een offline potje op Amateur met mijn FUT-team. Het is me inderdaad gelukt om met de keeper te scoren... vanaf 25 meter...Katala schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:53:
[...]
Ja er zit een groot verschil tussen semi-pro en amateur, en beginner is helemaal lachen. Ik denk dat je daar ook wel met je keeper kunt scoren
Het ging nergens over hoor, 18-0 was de einduitslag. De spelers met een waardeloos schot scoorde nog zelfs vanaf 25 meter.
Thanks ! Als ik bij mijn scoutingslijst kijk kom ik regelmatig spelers tegen met een van deze 3 voorwaarden. Zal ik ze dan allemaal proberen onder contract te krijgen?Maxiootje schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:58:
In voorgaande versies stond dit in de code:
Showing great potential = 80-85
An exciting prospect = 86-90
Has potential to be special = 91+
Het 17-jarige spitsje wat ik had gekocht was dacht ik 'An exciting prospect', enig idee hoe je dit kan vinden als je hem al onder contract hebt staan?
Hij scoort trouwens héél erg makkelijk voor een 17-jarige met 59-rating..
[ Voor 38% gewijzigd door JST94 op 30-09-2014 09:30 ]
Vind t trouwens wel matig dat echt iedere wedstrijd zowel de eerste als tweede helft vijf minuten blessuretijd krijgen...
PSN: Maichel
Gaat erg lekker met mij 16-1-0.. probeer mijn fifa 14 online seizoenen record te verbreken daar heb ik 40-3-0 gehaald totdat ik tegen mijn eerste verlies pot aan kwam. Zo snel mogelijk in Divisie 1 komen is wederom het doel. Barcelona is standaard mijn team en met Suarez op de flank speelt dat toch heerlijk hoor. Feyenoord gebruik ik eens voor de afwisseling en moet zeggen Kazim vind ik een stuk sterker aanvoelen dan Pelle in de vorige Fifa.. wat een heerlijke game is het ook weer!
Ik ben maar gestopt met FUT online. Ik heb me in lange tijd niet zo erg druk gemaakt om een game.
1. Ik heb dat verdedigen niet onder de knie. Geregeld dat de tegenstander dwars door mijn hele team heen slalomt.
2. Ik krijg de stomste pingels mee en tegen
3.Ik heb echt vaak lag. Waar ik dit in andere spelen niet heb, merk ik nu erg vaak bij een aanname of als ik net wil draaien.
4.Op één of andere manier ligt er in mijn rug altijd een zee aan ruimte, terwijl als ik een aanval opzet de verdediging muur dicht zit.
5.Ik speel divisie 9 en speel alleen maar tegen teams met een rating van 8 en 90/100 chemistry.
Kan je trouwens een nieuwe Cariere starten als coach. Ik ben voor de lol begonnen met een 2e divisie team uit Engeland, maar wil nu toch gewoon lekker spelen met goede spelers. Ik zie helaas de mogelijkheid niet.
1. Ik heb dat verdedigen niet onder de knie. Geregeld dat de tegenstander dwars door mijn hele team heen slalomt.
2. Ik krijg de stomste pingels mee en tegen
3.Ik heb echt vaak lag. Waar ik dit in andere spelen niet heb, merk ik nu erg vaak bij een aanname of als ik net wil draaien.
4.Op één of andere manier ligt er in mijn rug altijd een zee aan ruimte, terwijl als ik een aanval opzet de verdediging muur dicht zit.
5.Ik speel divisie 9 en speel alleen maar tegen teams met een rating van 8 en 90/100 chemistry.
Kan je trouwens een nieuwe Cariere starten als coach. Ik ben voor de lol begonnen met een 2e divisie team uit Engeland, maar wil nu toch gewoon lekker spelen met goede spelers. Ik zie helaas de mogelijkheid niet.
PSN ID Binloading_nl
Hier nog een, maakt niet uit hoeveel er gescoord of gewisseld is, 5 minuten komen er altijd bij.Maichel schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:30:
Vind t trouwens wel matig dat echt iedere wedstrijd zowel de eerste als tweede helft vijf minuten blessuretijd krijgen...
Waar je je carrière laad, daar kan je met de rechterstick een tikje naar rechts geven, dan komt er nieuwe carrière starten.steefje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:37:
Niet in het hoofdmenu, wat open staat als je FIFA opstart. Maar onder Play oid. Het kopje waar je een toernooi kan beginnen of skill-game kan doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Curva op 30-09-2014 09:51 ]
Klopt, maar de daadwerkelijk bijgetrokken tijd stelt vaak geen reet voor. 5 min blessuretijd en ik kan soms nauwelijks nog een aanval uitvoeren als hij net op 90 staat.Maichel schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:30:
Edit: kan iemand al uit de voeten met corners? Nou was dat al nooit een sterk punt van me in 13, maar in 15 heb ik zelfs nog nooit maar op goal gekopt vanuit een corner...
[ Voor 17% gewijzigd door Spud82 op 30-09-2014 09:56 ]
2e speler aanroepen, kort paasje, wachten tot hij met zijn speler komt van randje 16, paas daarheen en schietenSpud82 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:55:
[...]
Klopt, maar de daadwerkelijk bijgetrokken tijd stelt vaak geen reet voor. 5 min blessuretijd en ik kan soms nauwelijks nog een aanval uitvoeren als hij net op 90 staat.
Edit: kan iemand al uit de voeten met corners? Nou was dat al nooit een sterk punt van me in 13, maar in 15 heb ik zelfs nog nooit maar op goal gekopt vanuit een corner...