• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Survivor NL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:14:
Mijn FIFA werkt niet op de PC. Netjes gekocht via Origin... :-(
Hij crashed direct na dat ik op Play druk. Geen foutmelding, hij loopt gewoon vast. Aan de specs van mijn pc ligt het niet en de demo doet het gewoon. Iemand tips?
Had ik ook de eerste keer. Even ccleaner doen , pc opnieuw opstarten en dan doet hij het als het goed is.

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Razorbite schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:03:
Oei ik heb wel hééél veel problemen op de pc.

Enorme microstuttering, en die vreselijke .net framework foutmeldingen. Wat een gedrocht.
Ik heb ook veel problemen met microstuttering.... commentatoren die daardoor delen van woorden herhalen enzo, vrij irritant. Ook heb ik soms dat bij FUT na halftime enkel een veld met spelers zie waar ik niks mee kan, terwijl de sound wel door gaat.. alsof de connection lost is maar ik daar geen melding van krijg..

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:15
Goed, aantal uren gespeeld, en ik heb eigenlijk maar 1 puntje van irritatie. Spelers van je tegenstander kunnen geweldig voorspellen wat jij gaat doen, hebben zeer korte draai, terwijl je zelf om 1 of andere reden een draaicirkel van een vrachtwagen hebt als je uitgekapt wordt. Ik heb constant het idee dat je verdedigend vooral achter de feiten aanloopt en met veel mazzel heel toevallig de bal kunt onderscheppen, niet zozeer vanwege je eigen skills, maar vanwege foutjes van de tegenstander.

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
Dubbel Fristie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:51:
[...]

In het spel zelf of van de PS4?
Als ik op instellingen in het spel kies heb ik de keuze uit 7 opties (controllerinstellingen, spelinstellingen etc.)
Als het goed is in het spel je kan de kleuren instellen en het beeld kalibreren als het goed is, onder spelinstellingen dacht ik maar dat weet ik niet zeker. Kan het ook even niet opzoeken want heb het nog niet...

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:25:
Goed, aantal uren gespeeld, en ik heb eigenlijk maar 1 puntje van irritatie. Spelers van je tegenstander kunnen geweldig voorspellen wat jij gaat doen, hebben zeer korte draai, terwijl je zelf om 1 of andere reden een draaicirkel van een vrachtwagen hebt als je uitgekapt wordt. Ik heb constant het idee dat je verdedigend vooral achter de feiten aanloopt en met veel mazzel heel toevallig de bal kunt onderscheppen, niet zozeer vanwege je eigen skills, maar vanwege foutjes van de tegenstander.
Ja, mee eens. En daarbij zijn verdedigers best nog wel sloom ook. Een doorgebroken speler is eigenlijk niet meer bij te halen...

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik speel alleen nog online want volgens mij wordt je bedrogen waar je bij staat door de AI.

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Momentumlol schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:14:
[...]

Ik heb ook veel problemen met microstuttering.... commentatoren die daardoor delen van woorden herhalen enzo, vrij irritant. Ook heb ik soms dat bij FUT na halftime enkel een veld met spelers zie waar ik niks mee kan, terwijl de sound wel door gaat.. alsof de connection lost is maar ik daar geen melding van krijg..
Ik heb een Geforce kaart. Via de Nvidia instellingen heb ik V-Sync geforceerd. Nu geen problemen meer! (ook de nieuwste driver gepakt, had wel de op een na nieuwste!

Verwijderd

Het lijkt wel of die fut potjes langer duren, of lijkt dat maar zo?

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:11
Ik krijg steeds de NAT opmerking. Bij Fifa 14 heb ik het toen wel geopend, maar nu moet ik het weer openen???
Welke poorten? Kan online neits vinden voor Fifa 15 :(

Ik speel op PC btw.

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:03
Ik was er heel vroeg bij met bestellen, augustus al! Is gewoom super kansloos dit, wel lekker adverteren dst die op de dag van de release op je mat ligt. Maar owee, een dag van te voren snel in het mailtje zetten dat ze afhankelijk zijn van tnt. Beetje jammer weer, heb gelijk mn abbo weer opgezegd, gemiste kans vi, jammer joh!
supercop7373 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:47:
Dit is de mail die ik kreeg van VI:

Beste abonnee op Voetbal International en FIFA-spel speler,

We krijgen momenteel veel vragen over de levering van het FIFA-spel. Teveel om allen individueel te beantwoorden; vandaar dat wij je via deze algemene mail een stand van zaken van de verzending sturen.

Om de omvang van de operatie te schetsen het bericht dat er ruim 8000 spellen besteld zijn! Het was voor alle partijen een mega-operatie om ervoor te zorgen dat ze bezorgd konden worden. Dit is grotendeels gelukt.

In z’n algemeenheid is het zo dat iedereen, die vòòr 10 september een abonnement met het FIFA-spel genomen heeft, dit verstuurd is. Gisteren zijn deze games aangeboden bij PostNL. Voor de bezorging zijn wij van hen afhankelijk. Inmiddels hebben wij van velen gehoord dat het spel ontvangen is, maar horen ook dat de postbode zonder het verwachte spel geweest is. Als dat ook bij jou het geval is dan spijt ons dat zeer en hoop ik dat het morgen of overmorgen alsnog bezorgd wordt. Het spel wordt gewoon als brievenbuspost verzonden, u hoeft niet thuis te zijn. Dat betekent ook dat er geen Track&Trace code is.

Voor de mensen, die nà 17 september een abonnement namen is niet met zekerheid te zeggen wanneer het spel verwacht kan worden. Dit kan vandaag, één dezer dagen, maar kan ook in de loop van volgende week zijn als wij onze tweede zending binnen hebben.

We hopen dat je spel zo snel mogelijk arriveert en je dit met veel plezier zult spelen. Ondertussen ook veel leesplezier met Voetbal International.
Met vriendelijke groet,

WPG Klantenservice

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Ragrootenboer schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:17:
Ik was er heel vroeg bij met bestellen, augustus al! Is gewoom super kansloos dit, wel lekker adverteren dst die op de dag van de release op je mat ligt. Maar owee, een dag van te voren snel in het mailtje zetten dat ze afhankelijk zijn van tnt. Beetje jammer weer, heb gelijk mn abbo weer opgezegd, gemiste kans vi, jammer joh!

[...]
Ja joh, VI kan er wat aan doen dat de PostNL z'n zaakjes niet op orde heeft...

hoidoei

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:05:
Het lijkt wel of die fut potjes langer duren, of lijkt dat maar zo?
Ik weet niet of het echt langer duurde maar het viel mij op dat hij bijna altijd iedere helft vijf minuten blessuretijd geeft.

Ik heb iets raars gezien. De bal was vrij en ik probeer hem op te pakken maar de speler draait erop afstand van een meter omheen. Pas toen de tegenstander de bal oppakte liep het weer normaal.

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Dankzij het sms'je van Wehkamp m'n brievenbus niet gechecked. Had ze nog gebeld en zou hem morgen krijgen. Wat blijkt, zit er al gewoon in (waarschijnlijk sinds 's middags al...). Haha

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Meer mensen fout code ce-34878-0 op ps4???

Verwijderd

Heb toch besloten om nog even bij mijn xbox360 te blijven. Ooit komt er wel een nieuwe console. Nog meer mensen die op de 360 spelen?

Voeg me maar toe: CopyableRug84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Ff een vraagje naar aanleiding van de verschillende screenshots.

Ik heb fifa 14 op de ps4 gespeeld met me eigen origin account en was rank 26 en veel punten over rond de 24.000

Nu speel ik fifa 15 met dezelfde account. Vaag is dat ik een nieuw wachtwoord moest instellen omdat deze te zwak was. Heb zelfde wachtwoord opgegeven en dat was goed.

Maar ik begin gewoon weer bij 0 en ik zie screenshots al van rank 40 wwtf dat haal je niet in 3 dagen.
Klopt er iets niet ?

Ik heb maar 1 origin account en meer niet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Je moet dat Origin linken aan je PSN; ik heb 100K van die punten, verkregen in Fifa 14. ;)
Ook op basis van je prestaties in 14 kreeg ik wat extra's; pakketjes in FUT, starten in divisie 8 met Seasons en wat unlockables voor de proclub en carriere modus, die normaal gesproken punten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Vraagje, heb tot nu toe fifa altijd gespeeld op de xbox360, mijn ranking is 92. Ik wil nu fifa15 kopen voor de ps4, wordt mijn ranking dan 0 of is dit gebonden aan een ea account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gebonden aan je EA account.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
dutchgio schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:50:
Je moet dat Origin linken aan je PSN; ik heb 100K van die punten, verkregen in Fifa 14. ;)
Ook op basis van je prestaties in 14 kreeg ik wat extra's; pakketjes in FUT, starten in divisie 8 met Seasons en wat unlockables voor de proclub en carriere modus, die normaal gesproken punten kopen.
Hoe link je dat. Ik heb hetzelfde account gebruikt.
Alleen ke logt in met je email en daaronder heb je gebruikers zitten. Ik snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Super, dit was 1 van de redenen waarom ik niet wilde overstappen van de ene console naar de andere merk omdat ik dacht dat je hiermee je ranking enz kwijt raakte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Razorbite schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:52:
[...]

Ik heb een Geforce kaart. Via de Nvidia instellingen heb ik V-Sync geforceerd. Nu geen problemen meer! (ook de nieuwste driver gepakt, had wel de op een na nieuwste!
Enig idee hoe dit op te lossen met een ATI kaart? Ik heb een 7790. Ik kan een dergelijke optie niet in Catalyst vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictnoob
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:33
ptholemy schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:45:

Verder opvallend:
- na match seasons kan je direct een nieuwe tegenstander zoeken. scheelt flink tijd
- afstandsschoten zijn moeite waard itt de demo (scoorde zelfs met Bruma (psv) net over de middenlijn.
Ik scoorde in de demo ook gewoon vanaf de middenlijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
rodi1802 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:17:
kreeg ik gisteren ook 1 keer.

Za\t in het menu en ineens klapte fifa eruit.

Zal denk ik misschien ook met de drukte te maken hebben???

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

rodi1802 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:17:
Step 1: Close the application, install the latest system software and game update, and restart the system.

Step 2: If a PS Camera is connected to the system, remove it and reboot the system, then go to [Settings] > [User] > [Login Settings] and turn "Enable Face Recognition" OFF.

Step 3: If you have upgraded the Hard Disk Drive (HDD) in your console, please re-install the original HDD.

Step 4: If the error occurs again, back up your saved data, and then go to [Settings] > [Initialization] and choose [Initialize PS4].

Step 5: If the error continues and occurs with every application, or as soon as the application starts, please contact PlayStation Support.

[url="Bron"]https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5111/~/ps4%3A-error-codes[/url]

, misschien heb je er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 21:17
Momentumlol schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:15:
[...]

Enig idee hoe dit op te lossen met een ATI kaart? Ik heb een 7790. Ik kan een dergelijke optie niet in Catalyst vinden ;(
In de demo heb ik wel met Vsync iets kunnen instellen via het bestandje fifasetup.ini
Deze staat in de opgeslagen gegevens in je documenten. Misschien kun je daar wat mee proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:17
Gister aantal uurtjes gespeeld op ps3. Ik kan alleen moeilijk een conclusie trekken, omdat het veld mij heel erg tegenviel. Het is zo vel soms dat het verschil tussen een wit en geel shirt niet te zien is en een donkergekleurde speler er raar uit ziet. In de demo filmpjes op youtube zien de velden er strak uit. Bij mij heel rommelig. Zou dit liggen aan het veld van ajax? Ook krijg ik de camera niet op een lekker speelniveau. De tv staat hetzelfde ingesteld als op fifa 13, waar alles er een stuk beter uit ziet. Het speelt wel allemaal wat soepeler in fifa 15, maar of ik nou erg tevreden ben kan ik nog niet zeggen. Ienand tips hoe ik dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

drusloos schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:19:
Gister aantal uurtjes gespeeld op ps3. Ik kan alleen moeilijk een conclusie trekken, omdat het veld mij heel erg tegenviel. Het is zo vel soms dat het verschil tussen een wit en geel shirt niet te zien is en een donkergekleurde speler er raar uit ziet. In de demo filmpjes op youtube zien de velden er strak uit. Bij mij heel rommelig. Zou dit liggen aan het veld van ajax? Ook krijg ik de camera niet op een lekker speelniveau. De tv staat hetzelfde ingesteld als op fifa 13, waar alles er een stuk beter uit ziet. Het speelt wel allemaal wat soepeler in fifa 15, maar of ik nou erg tevreden ben kan ik nog niet zeggen. Ienand tips hoe ik dit kan aanpassen?
Misschien omdat al die filmpjes op Youtube next-gen zijn? :P

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Remcom00 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:24:
[...]

Misschien omdat al die filmpjes op Youtube next-gen zijn? :P
Dit was ook mijn eerste gedachte. ik heb ook het gevoel dat de ps3/360 edities gewoon alleen maar gemaakt zijn om geen shitstorm over zich heen te krijgen en er gewoon aanzienlijk minder tijd in is gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:17
garriej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:26:
[...]

Dit was ook mijn eerste gedachte. ik heb ook het gevoel dat de ps3/360 edities gewoon alleen maar gemaakt zijn om geen shitstorm over zich heen te krijgen en er gewoon aanzienlijk minder tijd in is gestoken.
Nee ik heb naar ps3 filmpjes gekeken. Maar het is werkelijk geen gezicht. Heb liever de velden van fifa 13 dan. Het is zo vel allemaal. Ik kan het ook met contrast ofzo niet goed krijgen. Vroeger kon je dat in fifa zelf aanpassen, nu moet je dat via je tv doen. Ook jammer. Vind het eerlijk gezegd een miskoop als er niks aan wordt gedaan. Misscchien dan maar de ps4 halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:26:
[...]

Ergens ook wel logisch. Next gen is de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
voor de ps3/xbox360 is er gewoon een versie gemaakt omdat de markt nog zo onwijs groot is. Zeker zo rond het eind van het jaar. Ik zag gisteren best nog wat mensen met de ps3 versie de winkel uitlopen.

Je krijgt nu een beetje hetzelfde als wat ze met de 'vita' versie doen elke keer. Een soort van kopietje met wat kleine gameplay wijzigingen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Het valt me overigens op hoe ziek ongeduldig mensen zijn als een dag later Fifa krijgen. Manmanman hangt je leven ervan af ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, verkeerde topic

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:55
Gisteren wat potjes gedaan, zowel alleen als coop. Coop seizoen kan met max 2? Of kan dat met meer? We hebben ook een profclub aangemaakt en dat kon wel met meer.

In ieder geval goed vermaakt met Balou en Fdisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Shadow343 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:56:
Het valt me overigens op hoe ziek ongeduldig mensen zijn als een dag later Fifa krijgen. Manmanman hangt je leven ervan af ofzo?
Ja, is dat raar dan? :9~

Ik heb gister FIFA 15 voor de PC gekocht, gewoon de Origin code kopen op internet. Krijg je mailtje met de code, toevoegen aan Origin en klaar is kees. Zo'n stom doosje met FIFA 15 erop hoef ik niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Weet niet of iemand anders het al heeft opgemerkt, maar het FIFA 15 Nederlands commentaar lijkt wel out-dated. Bij Real Madrid kreeg ik gister een heel verhaal dat ze maar liefst 9 keer de champions league hebben gewonnen..... zucht..

In het Engels hebben ze allemaal verhalen over de WK dus dat tijdspad klopt wel..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Laatst online: 10-09 13:30
Ja het commentaar is weer bijna hetzelfde als de voorgaande jaren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Het heeft 2 potjes geduurd, toen heb ik engels weer aangezet. Dat is echt velen malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Ik speel al jaren FIFA op de console, sinds FIFA14 op de PS4. Nooit problemen gehad met de squad updates(laatste transfers), maar nu zegt hij dat ik een Origin account moet hebben. Hij kan namelijk steeds niet inloggen? Komt dit omdat ik niet geabonneerd ben op de online service voor de PS4? Ik had dit probleem namelijk niet bij FIFA14 op de PS4.

Dus nu heb ik geen Di Maria, Falcao bij Man Utd. Geen Vermeer bij Feyenoord en geen Welbeck bij Arsenal.

Ik vind trouwens de scheidsrechter echt too much aanwezig. Gisteren tot 2x toe een penalty gekregen voor niks. Daarnaast dat gras dat door de lucht vliegt als je schiet echt veel te overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:49:
Vraagje. Ik speel al jaren FIFA op de console, sinds FIFA14 op de PS4. Nooit problemen gehad met de squad updates(laatste transfers), maar nu zegt hij dat ik een Origin account moet hebben. Hij kan namelijk steeds niet inloggen? Komt dit omdat ik niet geabonneerd ben op de online service voor de PS4? Ik had dit probleem namelijk niet bij FIFA14 op de PS4.

Dus nu heb ik geen Di Maria, Falcao bij Man Utd. Geen Vermeer bij Feyenoord en geen Welbeck bij Arsenal.

Ik vind trouwens de scheidsrechter echt too much aanwezig. Gisteren tot 2x toe een penalty gekregen voor niks. Daarnaast dat gras dat door de lucht vliegt als je schiet echt veel te overdreven.
Dat is het sowieso niet, ik kon gewoon de spelersselecties updaten zonder PSN+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
garriej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:48:
Het heeft 2 potjes geduurd, toen heb ik engels weer aangezet. Dat is echt velen malen beter.
Eens. Het is ook leuker om naar te luisteren vind ik.

Vraagje,

Ik hoorde eerst geruchten dat de Jupiler League in FIFA 15 zou zitten. Ik heb hier zelf nog niet eens naar gekeken gister, is dit ook zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:49:

Ik kon gister avond ook geen verbinding meer krijgen met EA servers. Misschien dat die er uit lagen?

Had eerder dezelfde dag wel gewoon de spelers update gedownload.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JustMU schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:52:
[...]

Eens. Het is ook leuker om naar te luisteren vind ik.

Vraagje,

Ik hoorde eerst geruchten dat de Jupiler League in FIFA 15 zou zitten. Ik heb hier zelf nog niet eens naar gekeken gister, is dit ook zo? :)
geruchten heb ik ook gehoord, niet gekeken, maar deze website zegt van niet.
Katala schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:53:
[...]

Ik kon gister avond ook geen verbinding meer krijgen met EA servers. Misschien dat die er uit lagen?

Had eerder dezelfde dag wel gewoon de spelers update gedownload.
Nu je het zegt, ik had na 8e(?) ook geen verbinding meer.

[ Voor 27% gewijzigd door garriej op 26-09-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
garriej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:55:
[...]

geruchten heb ik ook gehoord, niet gekeken, maar deze website zegt van niet.

[...]

Nu je het zegt, ik had na 8e(?) ook geen verbinding meer.
Hmm, jammer.. Zou toch wel leuk om met een FC Den Bosch ofzo een carriere te beginnen :9

Ik had gisteravond gewoon verbinding, ik speel trouwens op PC. Misschien dat dat een verschil geeft, want volgens mij zijn er veel meer mensen die FIFA kopen voor de console. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JustMU schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:07:
[...]

Hmm, jammer.. Zou toch wel leuk om met een FC Den Bosch ofzo een carriere te beginnen :9

Ik had gisteravond gewoon verbinding, ik speel trouwens op PC. Misschien dat dat een verschil geeft, want volgens mij zijn er veel meer mensen die FIFA kopen voor de console. :9
Zou wel een verschil kunnen geven, als alles op de zelfde servers zou draaien hadden we wel cross platform gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Dat commentaar inderdaad... Is toch wel het eerste wat ik standaard verander als ik een nieuwe Fifa-opstart: meteen in het Engels zetten. Totdat ze El Sierd de boel laten inspreken, zal ik dit blijven doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Spud82 op 26-09-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
nu snap ik pas waarom ik gewoon bij 0 moest beginnen qua punten op me Xbox account.

op PSN heb ik onder me email de account pykownl.
onder xbox live heb je Xbox 360 is mijn account Pyk0w (een andere naam)

Mijn XboxOne maakt ook gebruik van Pyk0w (die heb ik gelijk ingetrokken)

ik wil alles op pykownl zetten.
dus zowel PSN als Xbox LIVE, maar je kan alleen inloggen met Email volgens mijn of ook gebruikersnaam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
10 online games gespeeld 7 disconnect cheaters tegengekomen. Zucht.....zo is de lol er snel vanaf

[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 26-09-2014 11:13 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Overigens heb ik al drie keer billekoek gehad van Manchester United. Het lijkt wel of iedereen met dat team speelt :(.

Online divisie 9 3 keer op rij verliezen... Terwijl ik bij Fifa 14 in Divisie 3 op goed niveau meedeed.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Laatst online: 12-09 10:19
Hebben meer mensen fifa 15 besteld samen met die Voetbal International actie?
ik heb hem nog steeds niet binnen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 15:48

R J

hmr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:16:
Overigens heb ik al drie keer billekoek gehad van Manchester United. Het lijkt wel of iedereen met dat team speelt :(.
Ik heb gisteren 2v2 online gedaan. Van de 8 gespeelde wedstrijden 7 keer real madrid tegen gekomen. Ik stoor me er nu al aan. 1x Bayern (speelde ik zelf ook mee).

Het valt mij op dat velen heel erg op de steekpass spelen (en daar afhankelijk van zijn).

Overigens 2x een disconnect gehad van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Online divisie 9 3 keer op rij verliezen... Terwijl ik bij Fifa 14 in Divisie 3 op goed niveau meedeed.
dan doen ze het beter dan in het echt 8)7

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343

Is toch niet zo gek? Iedereen heeft die game net dus iedereen speelt nog lage divisies.. Ik speelde op divisie 1 in fifa 13/14 en ik krijg hem vandaag binnen maar verwacht echt niet dat ik gelijk tegen "noobs" uit divisie 10 speel die normaal altijd daarin spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

garriej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:48:
Daar zitten we weer. Ik ben Evert ten Napel. :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:39:
[...]

Daar zitten we weer. Ik ben Evert ten Napel. :'( :'( :'( :'( :'( :'(
En ik ben youri mulder, en ik klink altijd als een chagrijnige zak zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Zojuist het begin potje gespeeld van het spel. Voelt goed aan! Fouten worden goed afgestraft, goed een aanval opzetten wordt beloond. Spelers zijn erg karakteristiek en zaken zoals shirtje trekken zien er geweldig uit, in tegenstelling tot FIFA 14 waarin je alleen een beetje kon duwen zonder bal/tackle. Veel belovend dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Heb zelf alleen nog wel een aanmerking op de keepers.
Heb al paar keer een lullige goal gezien doordat de keeper voor mijn gevoel onnodig 'duikt/gaat liggen' en tijdens het opstaan wordt de bal van hem afgekaatst waarna de tegenstander hem erin schiet. Dat ziet er een beetje 'lomp' uit. Maar tot nu toe zeetr tevreden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Wii4all schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:54:
voor de ps3/xbox360 is er gewoon een versie gemaakt omdat de markt nog zo onwijs groot is. Zeker zo rond het eind van het jaar. Ik zag gisteren best nog wat mensen met de ps3 versie de winkel uitlopen.

Je krijgt nu een beetje hetzelfde als wat ze met de 'vita' versie doen elke keer. Een soort van kopietje met wat kleine gameplay wijzigingen.
Nee de Vita is inderdaad een kopietje met gameplay wijzigingen (Legacy!). De PS3/X360 (Lastgen!) versie heeft degelijk wel wat meer aanpassingen dan dat. Zie de historie van dit topic maar, dan kom je wel een aantal linkjes tegen.

De PS3 versie was gisteren bij de gamemania gewoon uitverkocht. Er lagen nog een stuk of 30-35 preorders te wachten, maar misschien dat ze achter nog meer pre-orders hadden liggen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Op de ps4 ervaar ik een lichte hapering wanneer ik met de keeper uittrap, een vrije trap neem of een bal ingooi. De beweging loopt dan even een halve seconde niet vloeiend, daarna gaat alles weer helemaal vloeiend.

Zijn er meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manivado
  • Laatst online: 18-04 17:55
DaFreakR schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:44:
Op de ps4 ervaar ik een lichte hapering wanneer ik met de keeper uittrap, een vrije trap neem of een bal ingooi. De beweging loopt dan even een halve seconde niet vloeiend, daarna gaat alles weer helemaal vloeiend.

Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Meer dat ik een seconde moet wachten tot ik een beweging kan maken bij een uittrap of uitbal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
garriej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:40:
[...]

En ik ben youri mulder, en ik klink altijd als een chagrijnige zak zout.
Overweeg haast om het spel maar helemaal op engels te zetten, hoef je ook niet bij elke keer opstarten het commentaar weer op engels te zetten, en zijlijn commentaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 10:40 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:51:
Het lijkt er op dat EA dus nog niets doet met cheaters, aangezien ik in divisie 8 al teams tegen kom van 300k+
Wat dacht je van microtransacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Mijn eerste goal tegen, meteen in het 1e potje na 5 minuten, kwam tot stand omdat de keeper mijn verdediger onderuitschopte terwijl Messi 'm vervolgens in een leeg doel tikte... Tsja echt enthausiast over de keepers ben ik nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 12-09 20:39
dutchgio schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:48:
[...]

Overweeg haast om het spel maar helemaal op engels te zetten, hoef je ook niet bij elke keer opstarten het commentaar weer op engels te zetten, en zijlijn commentaar aan.
altijd doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 10:40 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:06:
[...]

Dan moet het alsnog wel te traceren zijn toch? Als ze veel coins van A naar B zien gaan.
Waar heb je het over? haha je kan die coins toch gewoon kopen.. Als mensen dat doen wat is dan het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:39
hoe edit je de formatie richting custom formatie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
"Mooie" start op de PS4, mijn tweede potje FUT moest een keeper een bal halen, maar bleef tegen de boarding lopen. Na een paar minuten maar afgesloten, gelijk een DNF straf en wedstrijd verloren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:06:
[...]

Dan moet het alsnog wel te traceren zijn toch? Als ze veel coins van A naar B zien gaan.
Zonder echt bewijs dat speler B geld heeft betaald aan speler A voor een X-hoeveelheid coins kan je hier weinig tegen doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 10:40 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
JustMU schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:12:
[...]

Zonder echt bewijs dat speler B geld heeft betaald aan speler A voor een X-hoeveelheid coins kan je hier weinig tegen doen denk ik.
Bronzen spelers die voor 80-100K weggaan lijkt me vrij makkelijk, dat is geen toeval. Maar je kunt niet aantonen dat er echt voor betaald is, dus wordt het lastig om dat tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
Is het ook ergens mogelijk om die maten naar meters te krijgen ipv imperial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ben ik de enige die tot nu toe totaal niet onder de indruk is van Fifa 15? Als je kijkt naar wat er nu daadwerkelijk is verbeterd t.o.v. Fifa 14 is het wederom vrij karig:
- Scheidsrechter fluit nog steeds tegen jou. AI komt vaak met dezelfde overtreding weg
- Next-Gen keepers? Waar dan? Nieuwe duik animatie en dat was het. Als de bal net buiten de 16 stuitert met zeeen van ruimte ramt de keeper de bal nog steeds gewoon weg
- Verdedigen slaat echt nergens op, je kunt de bal gewoon niet veroveren.
- Jouw keeper maakt waardeloze fouten, terwijl de 3e keeper van NAC beter keept dan Casillas

Enige echte verbetering tot nu toe vind ik de effect balltjes. Je kan eindelijk eens de bal langs de zijlijn geven.

Ik ben echt een Fifa liefhebber, maar ben totaal nog niet onder de indruk.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Manivado schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:45:
[...]

Meer dat ik een seconde moet wachten tot ik een beweging kan maken bij een uittrap of uitbal..
Ook op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
EricNL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:34:

- Next-Gen keepers? Waar dan? Nieuwe duik animatie en dat was het. Als de bal net buiten de 16 stuitert met zeeen van ruimte ramt de keeper de bal nog steeds gewoon weg
Geef het wat tijd en dan zie je dat er hier wel degelijk wat verbeterd is. 3 punten die mij opgevallen zijn:
- 1 op 1 op de keeper afkomen en schieten dan pakken ze vaak je schot nu, al is dat misschien ook een kwestie van opnieuw leren schieten.
- Bij een diepe bal achter de verdediging kwam mijn keeper automatisch uit en kopte de bal weg, de verdedigers waren te laat
- Met corners vangen ze (iig de AI) veel sneller de bal uit de lucht als die in de buurt komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Spud82 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:12:
Dat commentaar inderdaad... Is toch wel het eerste wat ik standaard verander als ik een nieuwe Fifa-opstart: meteen in het Engels zetten. Totdat ze El Sierd de boel laten inspreken, zal ik dit blijven doen.
Bij mij reset het commentaar zichzelf naar het Nederlands elke keer... (Xbone) ;( Meer mensen last hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Laatst online: 08:56
FiXeR.nl schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:51:
[...]

Bij mij reset het commentaar zichzelf naar het Nederlands elke keer... (Xbone) ;( Meer mensen last hier van?
Bug zat ook in 14, niet interessant genoeg voor EA om dit op te lossen. Spel volledig in het Engels opstarten is het enige wat hier tegen helpt. Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit, heb altijd alles in het Engels, maar kan me voorstellen dat het vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Ben ik de enige die tot nu toe totaal niet onder de indruk is van Fifa 15? Als je kijkt naar wat er nu daadwerkelijk is verbeterd t.o.v. Fifa 14 is het wederom vrij karig:
- Scheidsrechter fluit nog steeds tegen jou. AI komt vaak met dezelfde overtreding weg
- Jouw keeper maakt waardeloze fouten, terwijl de 3e keeper van NAC beter keept dan Casillas

Enige echte verbetering tot nu toe vind ik de effect balltjes. Je kan eindelijk eens de bal langs de zijlijn geven.

Ik ben echt een Fifa liefhebber, maar ben totaal nog niet onder de indruk.
Of je kan er echt helemaal niks van of je ziet het gewoon niet.. Scheidsrechter fluit nog steeds tegen je? Duhhh maar niet dat ze opvallend veel tegen je zijn. Overtreding = overtreding moet je maar beter verdedigen.
Keepers zijn zwaar verbeterd. Reddingen etc nu is niet zekerheidschoten meer een zekerheid op een doelpunt.
Je kunt de bal niet veroveren? Hoe denk je dat het in het echt gaat dan? Zo makkelijk de bal afpakken als in fifa 14 gaat niet in het echt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Katala schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:48:
[...]

Geef het wat tijd en dan zie je dat er hier wel degelijk wat verbeterd is. 3 punten die mij opgevallen zijn:
- 1 op 1 op de keeper afkomen en schieten dan pakken ze vaak je schot nu, al is dat misschien ook een kwestie van opnieuw leren schieten.
- Bij een diepe bal achter de verdediging kwam mijn keeper automatisch uit en kopte de bal weg, de verdedigers waren te laat
- Met corners vangen ze (iig de AI) veel sneller de bal uit de lucht als die in de buurt komt
Heb ik in ieder geval weinig van gemerkt. 1 op 1 zijn de keepers nog altijd zeer slecht wanneer je gewoon voor resultaat gaat. Lang wachten en dan rustig de bal in de linker en/of rechter hoek schieten.

Corners heb ik idd ook gemerkt. Daar stellen ze zich wat tactischer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De levertijd van FIFA 15 op de site van de Wehkamp staat inmiddels op 3 weken. Denk dat ze wat achterstand hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manivado
  • Laatst online: 18-04 17:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26

Even terugzetten op 'legacy defending' en ballen kunnen gewoon weer normaal worden afgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:41
Ik heb hier het spel op de Xbox One en kan geen contact krijgen met de origin servers. Al niet vanaf het begin. Hebben meer mensen daar last van? Andere multiplay games werken prima.

Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Hans C schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:46:
Ik heb hier het spel op de Xbox One en kan geen contact krijgen met de origin servers. Al niet vanaf het begin. Hebben meer mensen daar last van? Andere multiplay games werken prima.
Ik geraak er gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers,

ik heb de ultimate team edition gekocht maar heb een probleem.

Ik heb de codes geactiveerd in de Playstation store, de code deed het, daarna moest ie door gaan naar download maar dat deed het Playstation 4 niet. nu zijn de codes al geactiveerd maar heb er niks voor terug gekregen.

Weet iemand hoe ik het als nog kan downloaden en gebruiken?

Bedankt voor lezen,

Simon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:56:
Hallo tweakers,

ik heb de ultimate team edition gekocht maar heb een probleem.

Ik heb de codes geactiveerd in de Playstation store, de code deed het, daarna moest ie door gaan naar download maar dat deed het Playstation 4 niet. nu zijn de codes al geactiveerd maar heb er niks voor terug gekregen.

Weet iemand hoe ik het als nog kan downloaden en gebruiken?

Bedankt voor lezen,

Simon
De packs krijg je wekelijks als je FUT opstart. In de Store heb je het nu enkel geactiveerd. Start FUT op en je krijgt je eerste pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist FIFA opnieuw geïnstalleerd op de PS4 in de hoop dat ik nu wel de laatste teamupdate zou hebben. Maar als ik FIFA 15 dan start krijg ik weer die melding dat ik een Origin account moet hebben voor de online content. Maar EA, ik heb een Origin account die gekoppeld is aan mijn PSN account? Gisterenmiddag al dit probleem en nu nog steeds. Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:03:
[...]

De packs krijg je wekelijks als je FUT opstart. In de Store heb je het nu enkel geactiveerd. Start FUT op en je krijgt je eerste pack.
Idd, die krijg je wekelijks 1x. Je moet dan ook wekelijks kijken want ze gaan niet opstapelen als het goed is, als je 3 weken overslaat, dan zul je maar 1 pack zien, kan het ook mis hebben, maar zoiets had ik vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Nasty Nate schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:42:
[...]

Even terugzetten op 'legacy defending' en ballen kunnen gewoon weer normaal worden afgepakt.
Kan je dat ook gebruiken in Online Seasons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:03:
[...]

maar messi voor 5 wedstrijden te leen heb ik ook niet gekregen.

of moet ik gewoon afwachten?

Ik heb fut al opgestart maar kreeg geen pakketje

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:08:
[...]

maar messi voor 5 wedstrijden te leen heb ik ook niet gekregen.

of moet ik gewoon afwachten?

Ik heb fut al opgestart maar kreeg geen pakketje
Duurde bij mij ook even voordat ik hem kreeg... Geduld is een schone zaak! :)
En de berichten hierboven over de pakketjes die je wekelijks krijgt kloppen inderdaad; als je een week niet inlogt ben je hem gewoon kwijt.

Overigens worden penalty's wel écht heel makkelijk gegeven. Gisteren 3 potjes online gespeeld... 6 penalty's tegen, terwijl ik dat in FIFA14 bijna nooit had! :o

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Laatst online: 12-09 10:33
Zmokkie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:07:
[...]

Kan je dat ook gebruiken in Online Seasons?
Ik zou graag ook willen weten of je Legacy defending in FUT (online) kan gebruiken.
Kan nu ff niet bij mijn PS4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Legacy def. is alleen offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Raar dat dit op consoles kan, je zou verwachten dat dan iedereen er last van zou hebben...

Ik zou ook niet weten hoe dit kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

EvEs0r schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:13:
[...]

Duurde bij mij ook even voordat ik hem kreeg... Geduld is een schone zaak! :)
En de berichten hierboven over de pakketjes die je wekelijks krijgt kloppen inderdaad; als je een week niet inlogt ben je hem gewoon kwijt.

Overigens worden penalty's wel écht heel makkelijk gegeven. Gisteren 3 potjes online gespeeld... 6 penalty's tegen, terwijl ik dat in FIFA14 bijna nooit had! :o
Je ken gewoon niet timen! :+ Alle gekheid op een stokje, ik denk wel dat dit het vooral is, stap je te vroeg of te laat in, stap je tegen het been en krijg je een penalty tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
garriej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:18:
[...]

Je ken gewoon niet timen! :+ Alle gekheid op een stokje, ik denk wel dat dit het vooral is, stap je te vroeg of te laat in, stap je tegen het been en krijg je een penalty tegen.
Grotendeels oneens. Neem dit voorbeeld: kreeg een al dan niet terechte penalty tegen, ik stopte hem. Bal was los, keeper wilde de bal vastpakken, struikelt een random tegenstander over de keeper. Meteen weer een penalty. Dat hoort toch niet echt lijkt me ;)

Maar ook voor ontzettend licht shirtje vastpakken krijg je echt meteen een penalty tegen... Natuurlijk is het ook gewoon even je speelstijl aanpassen, maar vind het verschil met 14 dus best groot.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

EvEs0r schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:22:
[...]

Grotendeels oneens. Neem dit voorbeeld: kreeg een al dan niet terechte penalty tegen, ik stopte hem. Bal was los, keeper wilde de bal vastpakken, struikelt een random tegenstander over de keeper. Meteen weer een penalty. Dat hoort toch niet echt lijkt me ;)

Maar ook voor ontzettend licht shirtje vastpakken krijg je echt meteen een penalty tegen... Natuurlijk is het ook gewoon even je speelstijl aanpassen, maar vind het verschil met 14 dus best groot.
Dat eerste zou niet mogen gebeuren, dat 2e ik heb het natuurlijk niet gezien. Maar shirtje vasthouden in de 16 mag natuurlijk eigenlijk niet :+

Ik heb nog niet genoeg gespeeld om er echt een oordeel over te hebben. 4 potjes gespeeld 1 penalty tegen en daar stapte ik gewoon van achter tegen het been van de tegenstander aan, volkomen terecht dus.

De kans is wel groot dat het nog gefinetuned gaat worden.
Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste