• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:26
Ik speel ook FIFA 15 op de pc sinds vannacht. Maar de selecties kloppen niet.

Mijn gepromoveerde FC Dordrecht mist bijvoorbeeld een aantal spelers, koolwijk, Lima en Danso. Iemand enig idee wanneer die spelers er bij worden geupdate? Ben nu namelijk wel begonnen met een carriere met Dordt, maar zou die spelers er graag bij hebben... Zal toch geen maanden duren neem ik aan voor dat in orde is?

Verder is eerste indruk wel positief, wel veel rariteiten, gekke klutsballen enzo.

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 13:30
heb je hem wel geupdate toen je je cariere startte?

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Haha ik heb mijn order bij wehkamp een aantal dagen geleden gecanceld omdat ik aanvoelde dat ze er net als vorig jaar een bende van gingen maken. Goede keuze zo te zien.

• Pazienza
  • Laatst online: 13:26
jovael schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:39:
heb je hem wel geupdate toen je je cariere startte?
Jazeker, kan iemand misschien checken of bij hun deze spelers er wel bij zitten? (bij aftrap met Fc Dordrecht)

Deze spelers zijn wel later pas Transfervrij aangetrokken door Dordt. (laatste 2 weken)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Een vriend van me heeft zijn nieuwe xbox opgestart, account aangemaakt en snel Fifa15 code gescand
Nou blijkt dta die xbox standaard op UK staat en dus morgen pas kan spelen. Is er een manier om dit te herstellen? Hij heeft al wat met de local settings van de xbox gespeelt en naar nederland gezet maar dan is fifa weer niet zichtbaar. Waarschijnlijk omdat dit uit de uk store gedownload is.

Ziou een factory reset helpen, of blijft die code alleen gekoppelt an de uk store dan?

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
muffstuff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:40:
Een vriend van me heeft zijn nieuwe xbox opgestart, account aangemaakt en snel Fifa15 code gescand
Nou blijkt dta die xbox standaard op UK staat en dus morgen pas kan spelen. Is er een manier om dit te herstellen? Hij heeft al wat met de local settings van de xbox gespeelt en naar nederland gezet maar dan is fifa weer niet zichtbaar. Waarschijnlijk omdat dit uit de uk store gedownload is.

Ziou een factory reset helpen, of blijft die code alleen gekoppelt an de uk store dan?
Blijft helaas gekoppeld. Ik heb Microsoft en EA gebeld en beide konden niks doen. Ik moest afwachten. Wel was het mogelijk EA Access af te nemen voor 4 euro en dan kun je vandaag nog 6 uur gamen. Morgen gewoon normaal!

Tomorrow is not today!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Code is al gekoppeld, opletten bij het configureren als je een nieuw apparaat heb dus.

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
heldinho schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:32:
Ik heb ook smsje gehad van Wehkamp (daar gekocht omdat ik veel korting kon krijgen).
Als ik op website kijk, staat er sinds vanmorgen dat bezorger onderweg is.

Op twitter zeggen ze de ene keer dat ze onvoldoende exemplaren hebben gekregen van de leverancier, en de andere keer dat de vervoersdienst een technische storing heeft.

Heeft iemand hier FIFA al gekregen van Wehkamp?

EDIT: Ik heb hem net gekregen, gewoon door de brievenbus 8)7
Lol, ik zit op me werk en kijk op de website bij me bestellingen " pakket is bezorgd". Krijg ik een uur later een sms met de mededeling dat er maar 1 deel van me pakket is bezorgd en de rest morgen komt. Uuh rest morgen komt? Ik heb alleen Fifa 15 besteld.

Ben benieuwd als ik thuis kom :P.

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-08 23:35
Ik wacht nog steeds op de postbode, die is normaal al wel langs geweest rond deze tijd, maar hij stelt mijn geduld vandaag wel even op de proef hoor.

This is absolutely ridiculous

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Heb bevestiging gekregen dat ik mijn kopie kan ophalen. Zit echter nog op werk dus ik moet nog even geduld hebben!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• mannowlahn
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:42:
Code is al gekoppeld, opletten bij het configureren als je een nieuw apparaat heb dus.
ja achteraf wel, maar het lullig is dat ik hem geadviseerd heb de ps4 te laten varen en de xbox one te nemen. En als nieuweling weet je dus niet dat dit soort geintjes invleod kan hebben. Tevens ook zo dat hij dan eigenlijk op Nederlands by default zou moeten staan. mara ja, achteraf he

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
De FUT reward pakketjes, zijn die weer wekelijks? Dat je elke week er 1 kan openen?

• Zjuzt
  • Laatst online: 11:20
Heb geen bericht van wehkamp dat ik hem vandaag niet zou krijgen. Kreeg 2 dagen geleden wel een melding dat ik hem op de dag van release zou krijgen. En gisteren nog 1 mail dat hij vandaag op mijn deurmat moet liggen. Ik ben benieuwd als ik vanavond thuis ben.

PSN: Joosty1986

• mannowlahn
Ik zit ngo te denken he, als hij nou de Xbox One factory reset en dan daarna met de juiste local setting opnieuw de game download? Of is die al gekoppelt aan de UK Store en dus niet meer te wijzigen?

• Ridicuul
Zjuzt schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:51:
Heb geen bericht van wehkamp dat ik hem vandaag niet zou krijgen. Kreeg 2 dagen geleden wel een melding dat ik hem op de dag van release zou krijgen. En gisteren nog 1 mail dat hij vandaag op mijn deurmat moet liggen. Ik ben benieuwd als ik vanavond thuis ben.
Hier hetzelfde, alleen dan Yourgamezone i.p.v. Wehkamp

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Speel hem sinds vandaag op de pc.
Wel een vreemd irritant probleem in de career mode, steeds als ik mijn eerste wedstrijd heb gespeeld en de wedstrijd is afgelopen en ik druk vervolgens op doorgaan crasht de game :(
Op die manier wordt er natuurlijk geen voortgang opgeslagen 8)7
Meer mensen met dit probleem?

• Zjuzt
Nog even een aanvulling op de site van Wehkamp als ik op afleverdatum klik staat er dat mijn pakket nu onderweg is. Dus bij postnl is.

Verwijderd

Hier ook nog niets gehad van Wehkamp. Had wel een mail gehad dat hij vandaag binnen zou komen.
Op de site staat dat hij tussen 14.00 en 18.00 bezorgd wordt.
Ik hoop het.

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Hebben nog meer mensen dat ze geen fifa punten kunnen kopen met de usa versie. Me nl account geeft aan geen content beschikbaar. Is er misschien een oplossing om fifa punten op je nl account te krijgen.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Heb hem net binnen, gaat ie eerst nog een update van 220MB downloaden. Stervenstraag natuurlijk :X

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:19:
Heb hem net binnen, gaat ie eerst nog een update van 220MB downloaden. Stervenstraag natuurlijk :X
PS4?

• rejer
  • Laatst online: 13:31
Als Wehkamp m niet voor 17:00 hier heeft haal ik m zo wel bij MM en stuur ik die onzin wel terug.

25-09-2014
11:00 - 15:00

Verwijderd

Heb hem net ook binnengekregen voor de PS4 van Wehkamp.
Was raar, want normaal komen spellen altijd via de post, maar die was al geweest.
Ineens kwam er toch nog een auto van DHL.
Netjes hoor

• mannowlahn
rejer schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:21:
Als Wehkamp m niet voor 17:00 hier heeft haal ik m zo wel bij MM en stuur ik die onzin wel terug.

25-09-2014
11:00 - 15:00
hij is 21 minuutjes te laat, toemaar...

• Zjuzt
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:24:
Heb hem net ook binnengekregen voor de PS4 van Wehkamp.
Was raar, want normaal komen spellen altijd via de post, maar die was al geweest.
Ineens kwam er toch nog een auto van DHL.
Netjes hoor
Kan die wel door de brievenbus want ik vrees dat er niemand thuis is. Anders hopen dat ze bij de buren afgeven :D..

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:51
hoor net dat hij bij mij is binnengekomen, snel naar huis :-)

• rejer
muffstuff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:26:
[...]

hij is 21 minuutjes te laat, toemaar...
Normaal komen die gasten altijd voor 11.30

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ik lees dat mensen problemen hebben met Wehkamp, maar mijn exemplaar van FIFA is gewoon netjes optijd bezorgd. Zal wel een mazzelkont zijn.

• Razorbite
FraxleNL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:31:
Ik lees dat mensen problemen hebben met Wehkamp, maar mijn exemplaar van FIFA is gewoon netjes optijd bezorgd. Zal wel een mazzelkont zijn.
Wil het niet weten! :S

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Nou jongens, ik heb er zin aan! Nog 26 minuutjes en dan als een malle naar de Gamemania. Gelukkig morgen dagje vrij :D

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:19:
Bij ging het supersnel.

• Ridicuul
Postbode is net langsgeweest maar geen FIFA, ik kan me niet voorstellen dat Yourgamezone een losse game via een pakketbezorger laat bezorgen, maar stiekem hoop ik er wel erg op.

• BB333
  • Laatst online: 25-11-2024
Diversity schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:43:
[...]

Lol, ik zit op me werk en kijk op de website bij me bestellingen " pakket is bezorgd". Krijg ik een uur later een sms met de mededeling dat er maar 1 deel van me pakket is bezorgd en de rest morgen komt. Uuh rest morgen komt? Ik heb alleen Fifa 15 besteld.

Ben benieuwd als ik thuis kom :P.
Gaat helemaal fout daar bij Wehkamp. Bij mij stond gisteren en vanochtend dat ie tussen 14:00 en 18:00 kwam, vandaag ging ik na het teleurstellende sms'je even kijken en stond er niets meer aangegeven op wehkamp.nl, maar zojuist staat er dat het pakketje is bezorgd. Dus ik zal er maar niet vanuit gaan dat je Fifa hebt ontvangen.

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Gewoon naar de Mediamarkt/Bart Smit gaan en hem daar ff kopen. Stuur je vervolgens die van de Wehkamp/Yourgamezone gewoon terug :)

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:06
Net paar potjes gespeeld (pc). Practice mode hebben ze uit de arena gehaald :(

Verder is de sfeer in standaard stadions niet veel anders dan in Fifa 14, maar goed, wellicht komt dat nog

Verder opvallend:
- na match seasons kan je direct een nieuwe tegenstander zoeken. scheelt flink tijd
- afstandsschoten zijn moeite waard itt de demo (scoorde zelfs met Bruma (psv) net over de middenlijn.

Verwijderd

Je krijgt toch tot de 29e gratis pakketjes in de webapp?
Ik heb nog niets gehad vandaag. Hoe laat krijg je ze?

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 14:12
Nog mensen interesse om mee te doen met een van de Tweakers Pro Clubs (PS4, XBone of PC)?
Zo ja, zie mijn onderschrift en meld je aan :)F

[ Voor 3% gewijzigd door Ronster op 25-09-2014 15:59 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Zjuzt
Hij staat momenteel op bezorgt voor mij dus ik kan als het goed is vanavond lekker aan de slag met fifa.

ps. Hij is werkelijk gearriveerd van wehkamp..

[ Voor 19% gewijzigd door Zjuzt op 25-09-2014 16:08 ]

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BB333 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:20:
[...]
Hier hetzelfde met Wehkamp. Ongelofelijk zeg. Kreeg vanochtend nog bevestiging dat ie echt tussen 14:00 en 18:00 zou komen.
Tja, al die beloftes heb je niets aan. Vorig jaar was het ook een puinhoop bij Wehkamp, ze kunnen de vraag niet aan. Ik snap niet dat mensen hem niet gewoon bij de MM halen, dan heb je hem op dag van release.

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Bij Wehkamp zijn vaak kopers op de pof :9
tweaker2010 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:12:
[...]

Tja, al die beloftes heb je niets aan. Vorig jaar was het ook een puinhoop bij Wehkamp, ze kunnen de vraag niet aan. Ik snap niet dat mensen hem niet gewoon bij de MM halen, dan heb je hem op dag van release.

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• Zjuzt
xenonNn schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:14:
Bij Wehkamp zijn vaak kopers op de pof :9

[...]
Ik heb al op 9 Augustus een pre order geplaatst omdat er toen een aanbieding was. Bij mij is het nu netjes binnen gekomen, dus ik denk dat ze op volgorde van bestellen leveren.

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:12
Zjuzt schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:15:
[...]

Ik heb al op 9 Augustus een pre order geplaatst omdat er toen een aanbieding was. Bij mij is het nu netjes binnen gekomen, dus ik denk dat ze op volgorde van bestellen leveren.
Heb jij ook de SMS gekregen dat hij niet zou worden bezorgd?

• maswa1414
Er zijn dus meer mensen met problemen op verschillende platformen in de career mode.
Elk jaar wel weer wat met EA en de fifa reeks.

http://answers.ea.com/t5/...rash-PC/m-p/3567007#M7235
http://answers.ea.com/t5/...e-Crash/m-p/3575531#M8673

• rejer
https://twitter.com/wehkamp/with_replies

Nou de meeste kunnen m dus op hun buik schrijven.

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:04
Via voetbal international een half jaar abbo genomen met Fifa15 voor ps4. Op de dag release op de mat...jaja...niet dus.

• Zjuzt
Guids schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:20:
[...]

Heb jij ook de SMS gekregen dat hij niet zou worden bezorgd?
Nee geen sms gekregen dat hij niet bezorgd zal worden.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
nl.mark schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:18:
[...]

Jazeker.. Alles automatisch en volledig geupdate..
Probleem inmiddels opgelost; alles verwijderen en opnieuw downloaden... :O

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wehkamp.nl @wehkamp · 5 uur
@wouter2310 Helaas hebben we niet genoeg exemplaren gekregen vanuit de leverancier om alles bijtijds uit te leveren. Sorry! ^MA
Dus waarom die game nog op je site laten staan als je de geplaatste orders al niet kunt uitleveren?

En dat van VI viel ook te verwachten. Zulke acties zijn te mooi om waar te zijn.

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
tweaker2010 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:30:
[...]

Dus waarom die game nog op je site laten staan als je de geplaatste orders al niet kunt uitleveren?

En dat van VI viel ook te verwachten. Zulke acties zijn te mooi om waar te zijn.
VI kan er niks aan doen.. ze hebben 7200 exemplaren gister aan post nl overgedragen en die zijn vervolgens fout gegaan.

• supercop7373
Shadow343 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:35:
[...]

VI kan er niks aan doen.. ze hebben 7200 exemplaren gister aan post nl overgedragen en die zijn vervolgens fout gegaan.
reacties op twitter zijn niet van de lucht over VI...heb nog niemand gehoord die hem wel heeft

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
supercop7373 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:42:
[...]

reacties op twitter zijn niet van de lucht over VI...heb nog niemand gehoord die hem wel heeft
Klopt ik ben er 1 van maar lees even de reactie van VI zelf. Hun hebben keurig 7200 exemplaren afgeleverd. Dat PostNL nalatig is kunnen ze niks aan doen. Klanten weten dat vaak dan ook niet he dus wie geef je dan de schuld.. precies.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

tumtum100 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:41:
[...]

Via de Mexicaanse originwebshop met een VPN.

[...]

Gezien op Reddit : http://www.reddit.com/r/F...fa_15_mexico_release_922/
Heb het ook zo gekocht, €36,51 EUR voor Fifa 15 pc Ultimate editie.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Eerste potje 89e minuut: de servers kunnen het niet aan, u gaat nu uit ultimate team.
Begint lekker...
Als ik hem opnieuw opstart staat er: de servers zijn te druk, probeer het later nog eens.
Nu al te druk wat als dalijk iedereen het spel heeft?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 16:50 ]

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:45:
Eerste potje 89e minuut: de servers kunnen het niet aan, u gaat nu uit ultimate team.
Begint lekker...
Als ik hem opnieuw opstart staat er: de servers zijn te druk, probeer het later nog eens.
Nu al te druk wat als dalijk iedereen het spel heeft?
Ach zo gaat het toch met veel spellen? De eerste 1 a 2 dagen lastig speelbaar, daarna goed te doen ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

• BB333
  • Laatst online: 25-11-2024
tweaker2010 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:12:
[...]

Tja Wehkamp was inderdaad heel goedkoop. 35 euro voor de PC, dat is toch beduidend goedkoper dan in de winkel. Wil ik ook eigenlijk wel een dagje langer voor wachten.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15:40
PS4 versie van Fifa 15 was bij de Wehkamp 48,-, scheelt behoorlijk stuk met Mediamarkt of GameMania.

Overigens kreeg ik van de week al een mailtje dat mijn levering gegarandeerd was. En hij lag ook in de bus vandaag :Y

• Manivado
  • Laatst online: 18-04 17:55
Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:11:
PS4 versie van Fifa 15 was bij de Wehkamp 48,-, scheelt behoorlijk stuk met Mediamarkt of GameMania.

Overigens kreeg ik van de week al een mailtje dat mijn levering gegarandeerd was. En hij lag ook in de bus vandaag :Y
Scheelt een hele 2 euro met mediamarkt..

Iemand al ervaringen met FIFA 15? Wel leuk om daar iets over te horen i.p.v. alleen maar of die wel of niet bezorgd wordt..

• rejer
Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:11:

48+verzendkosten.

Ik haal het vanavond wel bij de mediamarkt als ze die daar nog hebben.

Dan accepteer ik de levering gewoon niet als ze bij de deur staan.

Net mail:

Omdat je bestelling van de FIFA 15 een pre- order was, heb je recht op een code die je meer mogelijkheden in de game geeft.

xxxxxx-xxxxxx

2x game besteld en maar 1 code ontvangen.

[ Voor 16% gewijzigd door rejer op 25-09-2014 17:19 ]

Verwijderd

Christiano007 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:51:
[...]

Ach zo gaat het toch met veel spellen? De eerste 1 a 2 dagen lastig speelbaar, daarna goed te doen ;)
Hoelang maken ze die spellen al?
Je zou zeggen dat ze het nou toch wel een keertje in 1 keer goed kunnen doen, of niet?
En waarom is het altijd na de 85e minuut dat het gebeurd?
Het kost je wel elke keer 1 contractpunt + wedstrijdmunten.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Manivado schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:13:
[...]

Iemand al ervaringen met FIFA 15? Wel leuk om daar iets over te horen i.p.v. alleen maar of die wel of niet bezorgd wordt..
Hier al heel wat matches gespeeld in Career op PC :)
Zo'n enorme verbetering in vergelijking met Fifa 13/14.. Graphics zijn ook maar graphics, maar gewoon zo heerlijk dat de Belgen eindelijk ook eens eruit zien zoals ze horen eruit te zien.. in plaats van zo'n random default model 8)7

Het speelt allesinds leuk, veel ergerenissen heb ik nog niet gehad. Wel hier en daar toch nog eens een keeper blunder. Bij Fifa 14 had ik bijna enkel maar ergernissen en was ik terug naar fifa 13 gegaan..
Combo's maken en dribbelen lukt goed en is leuk, moet wel nog het verdedigen wat meer onder controle krijgen.. Soms gaat alles perfect, maar soms lopen ze er gewoon doorheen :>

Over online kan ik niets zeggen, dat vermijd ik meestal op fifa.. wordt ik alleen maar irri van.

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 25-09-2014 17:32 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Nog een code van de Wehkamp gekregen voa de mail ook, dus ik hoop dat de game dan ook afgeleverd is.. Snel naar huis en dan misschien vanavond of morgen spelen ;)

• mannowlahn
Manivado schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:13:
[...]

ja sinds dinsdag flink wat gespeelt en ben ik maar eens aan de gang gegaan meteen competitie met Ajax.

Wat mij opgevallen is. Teveel nieuwe spelers in je team plaatsen zorgt er voor dat het werkelijk waar kut speelt. Moet je dus niet te snel doen.

Je kan met Ajax van Barcalona winnen op world class niveau. Ik weet niet hoe, maar ehtw as me gelukt, daarna wel met -3 verliezen van olympiakos.

El Gazi was een hot item na een seizoen en heb ik 22 miljoen voor gekregen, terwijld e waarde 3,5 miljoen was.

Vrije trappen blijven kut.

Tackles zorgen voor meer agressie bij de andere spelers.

Verdedigen is soms niet te doen, je loopt er continu langs/naast. ik moet er nog achterkomen hoe je dat fatsoenlijk kan doen.

Verwijderd

Mooie goal en samenwerking op de Xbox One :

YouTube: Fifa 15 on Xbox One - Superb Goal

Het is ook heerlijk spelen.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Nou vind de goal eerlijk gezegd niet zo veel bijzonders aan. :X

[ Voor 5% gewijzigd door Kw4kje op 25-09-2014 17:54 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Dat Nederlandse commentaar :X

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Niet echt een bijzondere goal nee, je gaat nog veel mooiere maken ;)

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:28

Fresh

nee is nee

Zet alsjeblieft dat commentaar op Engels haha. Ik lig er straks wakker van de hele nacht.

Verwijderd

De Xbox One nam dat goal automatisch op , dus ik dacht ik post em.

De taal heb ik inderdaad het liefst in het Nederlands.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SmokingCrop schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:30:
[...]
Hier al heel wat matches gespeeld in Career op PC :)
Hoe bevalt de carriere modus en de transfermarkt? Met welke club speel je?

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:14:
De Xbox One nam dat goal automatisch op , dus ik dacht ik post em.

Viel me ook al op bij FIFA14, dat telkens bij bepaalde doelpunten hij opgeslagen wordt, terwijl ik denk..had beter gekunt

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

wat een fucking bug , ik krijg FIFA 15 niet in full screen door die verotte origin die omhoog komt springt ie naar windowed word hier gek van

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Het speelt heerlijk weg. Verdedigen is wel weer wat pittiger, door voornamelijk de snelle dribbelaars en Ronaldo, de tering.

Wel heel jammer dat er geen match lobbies aanwezig zijn. Wil je online en geen FUT dan ben je verplicht seasons te spelen en kies je een aardig team dan speel je constant tegen Real.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
het constant spelen tegen real is ook niet waar ... ik weet niet waar je op speelt ? maar op de ps4 versie heb ik al regelmatig tegen juventus gespeeld en tegen mancity arsenal en chelsea .. als ik ajax kies dan tref ik teams uit turkije maar ook uit engeland en nederland en belgie .. _/-\o_

psn: taker-mart

• Exocet
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:50:
Mooie goal en samenwerking op de Xbox One :

YouTube: Fifa 15 on Xbox One - Superb Goal

Het is ook heerlijk spelen.
Wat een onrealistisch spel, Sigthorsson scoort...

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Exocet schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:30:
[...]
Wat een onrealistisch spel, Sigthorsson scoort...
Spellen zijn nep, net als films :+

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:14:
Meen je deze? :X :? 8)7

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:22:
wat een fucking bug , ik krijg FIFA 15 niet in full screen door die verotte origin die omhoog komt springt ie naar windowed word hier gek van
Alt + enter ?

-

Speelt verder wel lekker weg FIFA 15. Ik speel op de PC. Ben normaal gesproken een PES speler, maar die komt pas in november uit, dus ondertussen met deze game aan de gang. Wie weet dat ik misschien wel helemaal over ga, de tijd zal het leren.

Wat ik wel een punt vind is dat de AI zoveel loopt met de bal. Soms echt gewoon het hele veld over. Ik vind het echt afbreuk doen aan het realisme als de AI zolang over het veld pingelt met de bal. Als ik zoveel pingel weet ik zeker dat mijn trainer het een keer zo zat is en me direct wisselt. Dit wordt bij ons in de F-jes al afgeleerd. Beetje jammer. Ik speel op professional.

[ Voor 53% gewijzigd door Kw4kje op 25-09-2014 18:58 ]

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:17
Iemand ook een bug dat die je control instellingen niet onthoud bij opnieuw opstarten en dat commentaar niet op engels blijft staan?

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
Ben aan het twijfelen als ik fifa 15 wel moet halen voor de pc, sinds de transfer zo verkloot is, is carriare mode ook niet meer leuk. En dat is nu wat ik juist veel speel.

• tumtum100
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:22:
Als je teamviewer hebt aanstaan die veroorzaakt ook altijd problemen met full screen.

• dutchgio
tumtum100 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:56:
Iemand ook een bug dat die je control instellingen niet onthoud bij opnieuw opstarten en dat commentaar niet op engels blijft staan?
Dacht dat het aan de update lag, maar niet dus? |:(
Zou wel heel knullig zijn; in 14 zat het ook, maar dan wanneer je FUT opende. 8)7

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
als je met willem II speelt en engelse commentaar, dan is er echt niks aan.
hij zegt alleen Ben sahr en voor de rest geen enkele speler.
zet je hem op nederlands, dan krijg je keurig alle namen.
erg jammer ;)

en hoewel ik normaal op semi-prof speel en soms maar net win, lijk ik nu met gemak te winnen.
vrijwel elke actie lukt

[ Voor 22% gewijzigd door Pykow op 25-09-2014 19:27 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• maswa1414
Voor mensen die in de career mode zoals ik steeds crashen na de eerste wedstrijd (pc,maar ook op ps4 en xbox one) heb ik de oplossing gevonden ;)
Mocht dit gebeuren ga dan naar de arena en selecteer een andere speler en ook een andere doelman.
Dit helpt mij in ieder geval en ook andere heb ik begrepen :)
http://answers.ea.com/t5/...er-mode/m-p/3576537#M8793

• Pykow
maswa1414 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:27:
Voor mensen die in de career mode zoals ik steeds crashen na de eerste wedstrijd (pc,maar ook op ps4 en xbox one) heb ik de oplossing gevonden ;)
Mocht dit gebeuren ga dan naar de arena en selecteer een andere speler en ook een andere doelman.
Dit helpt mij in ieder geval en ook andere heb ik begrepen :)
http://answers.ea.com/t5/...er-mode/m-p/3576537#M8793
koos je een bepaalde team ?
ik had nergens last van.

• maswa1414
Pykow schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:34:
[...]

koos je een bepaalde team ?
ik had nergens last van.
Zowel bij Man utd en Ajax. Raar dat de oplossing zo simpel is maar goed het helpt. Op het Ea forum schijnen er meer last van te hebben

• Bananendoos
  • Laatst online: 07-09 07:31
Pfff, besteld bij VI, dacht hem vandaag te krijgen. Hebben ze hem gisteravond om 18 uur verzonden naar postnl als briefpost(!) Nu krijg ik hem morgen pas... Cheap ass vi.....

Ben er even klaar mee, met heel dat vi..

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• Pykow
maswa1414 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:38:
[...]

Zowel bij Man utd en Ajax. Raar dat de oplossing zo simpel is maar goed het helpt. Op het Ea forum schijnen er meer last van te hebben
Zal ik voor de zekerheid alvast een andere speler kiezen in me arena om het voor te zijn.
ik speel zelf met crystal palace, maar ik ga daar zo mee stoppen, niet echt een leuke team

• supercop7373
Dit is de mail die ik kreeg van VI:

Beste abonnee op Voetbal International en FIFA-spel speler,

We krijgen momenteel veel vragen over de levering van het FIFA-spel. Teveel om allen individueel te beantwoorden; vandaar dat wij je via deze algemene mail een stand van zaken van de verzending sturen.

Om de omvang van de operatie te schetsen het bericht dat er ruim 8000 spellen besteld zijn! Het was voor alle partijen een mega-operatie om ervoor te zorgen dat ze bezorgd konden worden. Dit is grotendeels gelukt.

In z’n algemeenheid is het zo dat iedereen, die vòòr 10 september een abonnement met het FIFA-spel genomen heeft, dit verstuurd is. Gisteren zijn deze games aangeboden bij PostNL. Voor de bezorging zijn wij van hen afhankelijk. Inmiddels hebben wij van velen gehoord dat het spel ontvangen is, maar horen ook dat de postbode zonder het verwachte spel geweest is. Als dat ook bij jou het geval is dan spijt ons dat zeer en hoop ik dat het morgen of overmorgen alsnog bezorgd wordt. Het spel wordt gewoon als brievenbuspost verzonden, u hoeft niet thuis te zijn. Dat betekent ook dat er geen Track&Trace code is.

Voor de mensen, die nà 17 september een abonnement namen is niet met zekerheid te zeggen wanneer het spel verwacht kan worden. Dit kan vandaag, één dezer dagen, maar kan ook in de loop van volgende week zijn als wij onze tweede zending binnen hebben.

We hopen dat je spel zo snel mogelijk arriveert en je dit met veel plezier zult spelen. Ondertussen ook veel leesplezier met Voetbal International.
Met vriendelijke groet,

WPG Klantenservice

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:48
Is het in de ps4 versie nog mogelijk om goal tunes in te stellen? Kan het nergens meer vinden...

• Razorbite
Oei ik heb wel hééél veel problemen op de pc.

Enorme microstuttering, en die vreselijke .net framework foutmeldingen. Wat een gedrocht.

• Bananendoos
supercop7373 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:47:
Dit is de mail die ik kreeg van VI:

Beste abonnee op Voetbal International en FIFA-spel speler,

We krijgen momenteel veel vragen over de levering van het FIFA-spel. Teveel om allen individueel te beantwoorden; vandaar dat wij je via deze algemene mail een stand van zaken van de verzending sturen.

Om de omvang van de operatie te schetsen het bericht dat er ruim 8000 spellen besteld zijn! Het was voor alle partijen een mega-operatie om ervoor te zorgen dat ze bezorgd konden worden. Dit is grotendeels gelukt.

In z’n algemeenheid is het zo dat iedereen, die vòòr 10 september een abonnement met het FIFA-spel genomen heeft, dit verstuurd is. Gisteren zijn deze games aangeboden bij PostNL. Voor de bezorging zijn wij van hen afhankelijk. Inmiddels hebben wij van velen gehoord dat het spel ontvangen is, maar horen ook dat de postbode zonder het verwachte spel geweest is. Als dat ook bij jou het geval is dan spijt ons dat zeer en hoop ik dat het morgen of overmorgen alsnog bezorgd wordt. Het spel wordt gewoon als brievenbuspost verzonden, u hoeft niet thuis te zijn. Dat betekent ook dat er geen Track&Trace code is.

Voor de mensen, die nà 17 september een abonnement namen is niet met zekerheid te zeggen wanneer het spel verwacht kan worden. Dit kan vandaag, één dezer dagen, maar kan ook in de loop van volgende week zijn als wij onze tweede zending binnen hebben.

We hopen dat je spel zo snel mogelijk arriveert en je dit met veel plezier zult spelen. Ondertussen ook veel leesplezier met Voetbal International.
Met vriendelijke groet,

WPG Klantenservice
Ik heb hem voor september besteld maar zonder abonnement? Nu zal ik hem toch ook wel op tijd krijgen? Als ik hem zaterdag nog niet heb mogen ze mooi het bedrag terugstorten.

• tumtum100
dutchgio schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:14:
[...]

Dacht dat het aan de update lag, maar niet dus? |:(
Zou wel heel knullig zijn; in 14 zat het ook, maar dan wanneer je FUT opende. 8)7
Had dit ook in fifa 14 weet alleen niet meer hoe ik het gefixt had..

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
taker1987 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:29:
het constant spelen tegen real is ook niet waar ... ik weet niet waar je op speelt ? maar op de ps4 versie heb ik al regelmatig tegen juventus gespeeld en tegen mancity arsenal en chelsea .. als ik ajax kies dan tref ik teams uit turkije maar ook uit engeland en nederland en belgie .. _/-\o_
In dit geval is een aardig team een 5 sterren team. 1 x barca 8 x Madrid

• Survivor NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-07 20:29
Mijn FIFA werkt niet op de PC. Netjes gekocht via Origin... :-(
Hij crashed direct na dat ik op Play druk. Geen foutmelding, hij loopt gewoon vast. Aan de specs van mijn pc ligt het niet en de demo doet het gewoon. Iemand tips?

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Misschien je FIFA15.exe verwijderen en opnieuw binnenhalen?

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Deze was ik nog niet eerder tegengekomen:
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/dc93cdc2e51b57b6300da43aa11aeb7a.png

hoidoei

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Ja hoor, vieze gore ea. Profclubs speler editten werkt niet. Gewoon dikke vastloper. Paar random andere crashes al gehad. Heerlijk spel dit

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:22
Jongens!
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom.

FIFA 15 op de PS4 is bij te ver ingezoomd. Dat betekend dat ik aan alle randen delen van het spel mis.
Als ik de PS4 opstart is alles gewoon zoals het hoort. Zie de fotos's:

GOED:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tmPoMaC.jpg

FOUT:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WFWv0mr.jpg

FOUT:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y2cynLd.jpg

• Bananendoos
Dubbel Fristie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:44:
Jongens!
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom.

FIFA 15 op de PS4 is bij te ver ingezoomd. Dat betekend dat ik aan alle randen delen van het spel mis.
Als ik de PS4 opstart is alles gewoon zoals het hoort. Zie de fotos's:

GOED:
[afbeelding]

FOUT:
[afbeelding]

FOUT:
[afbeelding]
Instellingen -> Grafisch -> Video Kalibreren

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:22
Bananendoos schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:47:
[...]

Instellingen -> Grafisch -> Video Kalibreren
In het spel zelf of van de PS4?
Als ik op instellingen in het spel kies heb ik de keuze uit 7 opties (controllerinstellingen, spelinstellingen etc.)
Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste