• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:28

Fresh

nee is nee

Pykow schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:30:
[...]

Speel je wel met een top club ?
speel je met een team uit de eredivisie, dan zal je zien dat heel veel spelers niet genoemd worden.
dat is in alle fifa delen zo geweest
Net een potje Real Madrid tegen AC Milan gedaan en die commentator heeft geen enkele speler genoemd :X

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hebben jullie dat ook dat af-en-toe de game wegvalt? Ik krijg regelmatig een grijs scherm, en dan hangt de game. :(

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:40:
Hebben jullie dat ook dat af-en-toe de game wegvalt? Ik krijg regelmatig een grijs scherm, en dan hangt de game. :(
Nog niet tegengekomen hier.

Haswell schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:35:
[...]
Net een potje Real Madrid tegen AC Milan gedaan en die commentator heeft geen enkele speler genoemd :X
Qua commentaar roepen ze zelf namen als De Bruyne, dus als je met Real nog geen namen te horen krijgt, is dat wel erg vreemd idd.
Speel je met Engelse commentaar of Nederlandse?

Ik had hem gekocht via Mexicaanse Origin en alles was prima. (Engelse commentaar)

[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 24-09-2014 18:44 ]

• Fresh

Fresh

nee is nee

SmokingCrop schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:43:
[...]

Nog niet tegengekomen hier.

[...]

Qua commentaar roepen ze zelf namen als De Bruyne, dus als je met Real nog geen namen te horen krijgt, is dat wel erg vreemd idd.
Speel je met Engelse commentaar of Nederlandse?

Ik had hem gekocht via Mexicaanse Origin en alles was prima. (Engelse commentaar)
Gewoon via Engels commentaar. Ik vind het echt heel raar. Zal eens Nederlands voor de grap proberen.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Hoe switchen jullie tussen NL en Engels commentaar op de PC?

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb in het Engels (op PC) wel dat ze namen noemen in het commentaar, lijkt me niet te kloppen dus.

Edit: Ik weet niet of ik kan switchen naar het Nederlands, heb via een webshop een Global key aangeschaft.

[ Voor 35% gewijzigd door Grotman op 24-09-2014 19:51 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Commentaar van Andy en Tyler is op XBO echt geweldig, steeds die random verhaaltjes over de spelers, geweldige kopbal van Persie tijdens WK, slecht seizoen van ManU, erg leuk :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• HollowGamer
  • Niet online
Scavy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:16:
Hoe switchen jullie tussen NL en Engels commentaar op de PC?
Grotman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:51:
Ik heb in het Engels (op PC) wel dat ze namen noemen in het commentaar, lijkt me niet te kloppen dus.

Edit: Ik weet niet of ik kan switchen naar het Nederlands, heb via een webshop een Global key aangeschaft.
Je hebt wel Origin gebruikt neem ik aan?
Ik zet Origin altijd op Engels (VS of UK) en dan pas installeer ik een game. Deze stap moet ik ook bij FIFA 15 zo, dus eerst de game uninstallen, anders blijft die alsnog Nederlands.

• Fresh

Fresh

nee is nee

Nog steeds hetzelfde probleem. In het Nederlands worden de namen wel netjes opgenoemd bij Real Madrid bijvoorbeeld.

Maar als ik het commentaar op Engels zet en vervolgens Real vs Milan doe dan hoor ik geen enkele naam vallen. Zelfs ook niet bij Manchester United. Alleen de namen worden opgenoemd bij de teams die ook in de demo zaten. Echt heel raar dit. Ik twijfel of dit aan mijn key ligt? Is gewoon een global key.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:06
Ik kon via Ultrasurf op spelen drukken, maar krijg dan deze fout

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/257ne5s.png

Welke VPN gebruiken jullie en met welke server?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• SmokingCrop
  • Niet online
Iemand geïnteresseerd in de Engelse Commentaar files voor PC?
Kan die wel even uploaden en sharen..

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:17
SmokingCrop schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:53:
Ik heb wel interesse :)

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
SuperVeloce schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:40:
Ik kon via Ultrasurf op spelen drukken, maar krijg dan deze fout

[afbeelding]

Welke VPN gebruiken jullie en met welke server?
FlyVPN met de USA server. Je kunt er maar eentje kiezen volgens mij, en met die is het me gisteren en vandaag gelukt.

• Fresh

Fresh

nee is nee

SmokingCrop schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:53:
Me 2

Dan kan ik ze even vergelijken met de mijne.

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Klopt het dat ik over een kleine 2 uur FIFA 15 kan spelen op mijn Xbox One? Ik heb FIFA 15 bij mijn bundel gekregen.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
TictaCNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:23:
Klopt het dat ik over een kleine 2 uur FIFA 15 kan spelen op mijn Xbox One? Ik heb FIFA 15 bij mijn bundel gekregen.
Ja, 25/09 00:01 CEST kun je hem spelen. Tenminste dat verwacht ik, zit ook te wachten. :)

• SuperVeloce
Grotman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:09:
[...]

FlyVPN met de USA server. Je kunt er maar eentje kiezen volgens mij, en met die is het me gisteren en vandaag gelukt.
heb free account en is bezig met connecten naar usa server, ben benieuwd :)

[ Voor 12% gewijzigd door SuperVeloce op 24-09-2014 22:57 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Zo vannacht even willem ii tegen nac spelen. Even kijken hoe ze erin staan en kijken of alles werkt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• HollowGamer
  • Niet online
Ah damn.. Weer 'Grey Screen of Dead'. Zelfs na het opnieuw installeren van Windows 8.1 x64.
Mijn drivers zijn allemaal up-to-date btw.
Het probleem doet zich vooral voor tijdens replay's en menu's. GPU temp is normaal en heb geen strepen of niks. :S

Iemand een idee? Same issue?

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ik heb via us store gekocht en staat nu volgens mij op australie ofzo maar kan al sinds gisterenavond spelen op de Xbox one.

Ervaring is niet heel positief, de frustrerende momenten van 14 zijn er grotendeels nog of nog erger geworden.
- manual switch aanstaan en dan nog automatisch switchen
- continu eerst de verkeerde pakken bij switch
- keepers maken nog steeds zwaar rare beslissingen, weinig aan verbeterd
- spelers die op de raarste momenten uit balans komen en op de grond gaan liggen
- spitsen die diep willen lopen en op de dichtstbijzijnde verdediger lopen ipv erom heen te lopen
- verdediger blijft aanvaller tegen de rug lopen ipv ervoor proberen te komen, zelfs als je met 2 er bijna naast loopt
- dribbels zijn zwaar overpowered
- apathische medespelers, alsin bal 3 meter van de speler af maar hij blijft gewoon staan en verrast zijn als de speler aangespeeld wordt

Ben teleurgesteld en hoop dat het spel nog wat fijner aan gaat voelen met de tijd want anders is het qua balans een achteruitgang en qua frustratieniveau iets lager

• SmokingCrop
  • Niet online
https://mega.co.nz/#!yUES...k8JJ_uN5-kteprFqnVdpqeLDw
Zou via Mega normaal wel snel moeten downloaden, heb daar zelf altijd minstens 6 MBps ^^

(files gewoon net onder de hoofd-installatiefolder zetten -> wellicht iets van: /Origin Games/Fifa 15/...)

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 27-09-2014 15:50 ]

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SmokingCrop schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:29:
[...]
https://mega.co.nz/#!yUES...k8JJ_uN5-kteprFqnVdpqeLDw
Zou via Mega normaal wel snel moeten downloaden, heb daar zelf altijd minstens 6 MBps ^^
Bedankt! Ben hem aan het downloaden :)

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Haswell schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:38:
Nog steeds hetzelfde probleem. In het Nederlands worden de namen wel netjes opgenoemd bij Real Madrid bijvoorbeeld.

Maar als ik het commentaar op Engels zet en vervolgens Real vs Milan doe dan hoor ik geen enkele naam vallen. Zelfs ook niet bij Manchester United. Alleen de namen worden opgenoemd bij de teams die ook in de demo zaten. Echt heel raar dit. Ik twijfel of dit aan mijn key ligt? Is gewoon een global key.
Hier hetzelfde hoor. Pc key gekocht op g2a.com. Beginnen spelen via VPN truc en met nl commentaar zegt hij veel namen. (zelfs carriere met anderlecht veel spelersnamen)
Als ik engelse commentaar kies zegt hij geen enkele naam. Alleen commentaar over het wedstrijdverloop...

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:34
Kun je in FIFA 15 op de xbox one weer offline co-op (samen op de bank) een seizoen of toernooi spelen? Dat mis ik echt in 14 waar je alleen een enkele wedstrijd samen of tegen elkaar kunt spelen.

• efmfresh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:39
youri_69 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:33:
[...]

Hier hetzelfde hoor. Pc key gekocht op g2a.com. Beginnen spelen via VPN truc en met nl commentaar zegt hij veel namen. (zelfs carriere met anderlecht veel spelersnamen)
Als ik engelse commentaar kies zegt hij geen enkele naam. Alleen commentaar over het wedstrijdverloop...
Damn, dan ga ik toch nog wachten om een key te kopen.... Zou het aan de global key liggen die ze daar verkopen of....?

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik kan 'm spelen op de Xbox ONE. :)

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
HollowGamer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:22:
[...]

[...]

Je hebt wel Origin gebruikt neem ik aan?
Ik zet Origin altijd op Engels (VS of UK) en dan pas installeer ik een game. Deze stap moet ik ook bij FIFA 15 zo, dus eerst de game uninstallen, anders blijft die alsnog Nederlands.
Dat werkt idd, nu doe ik dat uninstallen en installeren natuurlijk precies rond twaalf uur
en nu duurt het dus wel ff met downloaden met die druk bezette servers. 8)7

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-08 23:35
Ik ben zo iemand die via een onlinewebshop FIFA 15 heeft besteld en dus nog tot vanmiddag moet wachten en hopen dat de postbode opschiet.

Ik kijk er wel naar uit, elke nieuwe editie is gewoon standaard beter dan de vorige. Qua gameplay is er natuurlijk altijd ruimte voor verbeteringen en ook grafisch is er nog zat mogelijk, maar alle teams zijn weer geüpdatet, de tenue's zijn weer anders (wordt vaak wel erg eentonig als je acht seizoenen lang met hetzelfde tenue speelt) en er zijn weer andere stadions en muziek (kan alle soundtracks nu wel dromen).

Vorig jaar heb ik eerst 4 seizoenen Feyenoord, dan 5 seizoenen Swansea, vervolgens 4 seizoenen Schalke, toen nog eens 2 seizoenen Carlisle United en tot slot (na de overstap op PS4) 5 seizoenen Everton gecoached. Al sinds FIFA 2004 speel ik eerst een tijdje met Feyenoord, maar ik denk dat ik dit seizoen gelijk in het buitenland begin, subtop Engeland of misschien zelfs op het tweede niveau. Ik wil dit jaar namelijk wel echt minimaal 10 seizoenen een managerscarriere opbouwen, al wil ik dat al 10 jaar lang maargoed.

Natuurlijk zullen we allemaal binnen de kortste keren een hoop irritaties hebben over bepaalde fouten, frustratiepunten en een gebrek aan geluk. Maar dat maakt FIFA uiteindelijk toch het bijzondere, ieder jaar hopen we op massale verbeteringen, ieder jaar zijn er wel verbeteringen maar brengen die ook weer andere verbeterpunten met zich mee en toch kopen we het ieder jaar weer, vol verwachtingen op de nieuwe dingetjes die na 2 maanden toch al niet meer nieuw lijken.

Ik heb er dus echt wel zin in, maar zal nog eventjes geduld moeten hebben voordat ik me weer kan gaan verbazen en ergeren tegelijk!

This is absolutely ridiculous

• Dialastical
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
8)7 jeej 2 gespeeld 1 gewonnen alleen kan ik man van de match niet zien. Valt me op dat tegenstander veel fouten maakt maar kan aan mijn professioneel niveau liggen?

• Pykow
Net even 1 potje gespeeld. Dribbelen is nog steeds te eenvoudig. Doet me denken aan fifa world cup 2014. Niveau hoger zetten en probleem opgelost.

Ik zag geen enkele slijtage op het veld.
Neder stadion in de regen.

Morgen na me werk ga ik verder kijken

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
net een code gekocht ( pc versie ) via dreamgame.nl maar hoe download ik het spel zelf dan?
Origin , Productcode inwisselen ....

[ Voor 27% gewijzigd door kardox op 25-09-2014 01:28 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
code ingeven in Origin (bovenaan links in eerste menu'tje) en dan via origin downloaden.

best duur bij dreamgame.nl trouwens :p

[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 25-09-2014 01:24 ]

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
SmokingCrop schreef op donderdag 25 september 2014 @ 01:22:
code ingeven in Origin (bovenaan links in eerste menu'tje) en dan via origin downloaden.

best duur bij dreamgame.nl trouwens :p
ja heb het ondertussen gevonden :D
momenteel zijn ze goedkoopste!

• SmokingCrop
  • Niet online

Verwijderd

De klassieker op de Xbox One :

Ziet er goed uit.

• Baskes1986
  • Laatst online: 20-04-2022
Ik heb een probleem met fifa denk ik op xbox one

Ik had een pre order download code en die heb ik gisteren gescant en geinstalleerd.

Maar nu staat mijn regio nog op UK en daar komt hij pas morgen uit.
Ik net voor ik naar werk ging even geprobeerd naar Amerika te zetten of naar Nl maar dan staat er bij my games alleen de naam van fifa 15 maar het plaatje(case) staat er niet bij en als ik er dan op klik moet ik hem nog kopen.

Als ik dan terug ga naar UK locatie dan staat hij er wel normaal bij dus zonder Koop optie.

Dus nu moet ik gewoon een dag langer wachten?

En ik had hem dus eigenlijk op verenigde staten moeten zetten en dan de code scannen, dan had ik hem dinsdag al kunnnen spelen? 8)7

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Baskes1986 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 06:36:
Ik heb een probleem met fifa denk ik op xbox one

Ik had een pre order download code en die heb ik gisteren gescant en geinstalleerd.

Maar nu staat mijn regio nog op UK en daar komt hij pas morgen uit.
Ik net voor ik naar werk ging even geprobeerd naar Amerika te zetten of naar Nl maar dan staat er bij my games alleen de naam van fifa 15 maar het plaatje(case) staat er niet bij en als ik er dan op klik moet ik hem nog kopen.

Als ik dan terug ga naar UK locatie dan staat hij er wel normaal bij dus zonder Koop optie.

Dus nu moet ik gewoon een dag langer wachten?

En ik had hem dus eigenlijk op verenigde staten moeten zetten en dan de code scannen, dan had ik hem dinsdag al kunnnen spelen? 8)7
Ja helaas wel haha

Tomorrow is not today!

• Baskes1986
  • Laatst online: 20-04-2022
O mannnn. Das echt zuur. Ik had eerder kunnen spelen( al gedaan 6 uur lang met ea acces) maar onbeperkt vanaf dinsdag en nu wachten tot morgen.

KAKZZ

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 05:37:
De klassieker op de Xbox One :

[video]

Ziet er goed uit.
Gaaf man _/-\o_

1e wedstrijd die ik speel vanavond _/-\o_

Bayern:
http://t.co/V8g6FwSS7U

Real:
http://t.co/Dfz34aRKTS

:9

[ Voor 39% gewijzigd door Mars18 op 25-09-2014 07:31 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Shiver87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 13:00
Mensen! Helaas kan ik niet spelen vandaag.. Iets doms genaamd werk..

Maar hoe is de carriere aangepakt? Is dit nog hetzelfde als in Fifa 14? Moet ik dus weer alle spelers eerst scouten voordat ik één enkel idee heb of het iets goeds is?

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben ook erg benieuwd naar de review van Jur :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Robbartelds schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:56:

Maar hoe is de carriere aangepakt? Is dit nog hetzelfde als in Fifa 14? Moet ik dus weer alle spelers eerst scouten voordat ik één enkel idee heb of het iets goeds is?
Pff jij ook al? Gelukkig ben ik om 4 uur klaar dus dan snel naar huis karren en spelen maar :)

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Robbartelds schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:56:

Als je moet werken, heb je het goed aangepakt? :P

Ik weet het ook niet, zelf nog niet gespeeld en toevallig een BBQ met werk, dus heb ook weinig tot geen tijd om te spelen vandaag.

Denk dat je er wel van uit kunt gaan dat je moet scouten om de jonkies te kunnen ontdekken ja.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Volgens mij is het hetzelfde als in 14, waar je niet de beste spelers te zien krijgt, maar gewoon een alfabetische lijst met namen van spelers die op de positie waar je op zoekt kunnen spelen.
Is ook niet aangekondigd dat dat op de schop zou gaan.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Hier de downloadversie voor de PS4 binnengehaald, maar compleet onspeelbaar.. Menu's haperen, maar ook tijdens het spelen haperen! Iemand al zoiets gehoord en/of gezien? Heb al wat gegoogled, maar nog niet iets kunnen vinden om dit op te lossen..

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

nl.mark schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:13:
Hier de downloadversie voor de PS4 binnengehaald, maar compleet onspeelbaar.. Menu's haperen, maar ook tijdens het spelen haperen! Iemand al zoiets gehoord en/of gezien? Heb al wat gegoogled, maar nog niet iets kunnen vinden om dit op te lossen..
Klote om te horen! Mijn PS4 + Fifa komt vanavond binnen. Wel alle patches geïnstalleerd enzo?

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Vanochtend even Fifa gestart op de Xbox One en ook bij mij haperen de menu's.. In de demo versie haperde het spel ook af en toe op het moment dat de keeper een uittrap deed.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:17:
[...]

Klote om te horen! Mijn PS4 + Fifa komt vanavond binnen. Wel alle patches geïnstalleerd enzo?
Jazeker.. Alles automatisch en volledig geupdate..

Verwijderd

Bij mij werkte het meteen goed op de X1.
Ik heb em al sinds 5 september gepreload.

• Fresh

Fresh

nee is nee

youri_69 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:33:
[...]

Heb m'n key ook bij G2A.com gekocht. Het zou toch niet aan de key liggen :?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
EA maakt weer grote flaters bij de release zo te horen...

Vind het ook gaar dat die zoombug op de PS4 ook nog steeds niet gefixed is, scorebord en dergelijke staan strak tegen de rand van het beeld...

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

GAITii schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:39:
EA maakt weer grote flaters bij de release zo te horen...

Vind het ook gaar dat die zoombug op de PS4 ook nog steeds niet gefixed is, scorebord en dergelijke staan strak tegen de rand van het beeld...
What else is new?

Simcity en battlefield release komen in mijn gedachte. Sims 4 deed het wel gewoon goed vanaf lauch, over de content vallen dingen te zeggen, maar het spel draait wel goed :P

[ Voor 20% gewijzigd door garriej op 25-09-2014 08:44 ]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:43:
[...]

What else is new?

Simcity en battlefield release komen in mijn gedachte. Sims 4 deed het wel gewoon goed vanaf lauch, over de content vallen dingen te zeggen, maar het spel draait wel goed :P
Je had wel glitches met de baby's met Sims ;-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:10:
[...]

Je had wel glitches met de baby's met Sims ;-)
Ja, maar een game zonder bugs in het begin bestaat niet, het was niet gamebreaking. Haperiningen en slecht lopende gameplay zijn dat wel.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
denk dat die bug echt aan jou ligt , heb vanmorgen fifa gedownload via de psn store en heb nergens last van , nu al ruim 2 uur er op zitten , scherm hapert niet en alles gaat lekker soepel :*) heb zelf nog geen bugs of glitches gehad .

psn: taker-mart

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:20
nl.mark schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:18:
[...]

Jazeker.. Alles automatisch en volledig geupdate..
Dat is wel klote ik wilde laatst de demo spelen met een vriend van me. Dat was ook totaal onspeelbaar en ook heel erg haperen. Als ik zelf alleen zou spelen werkte het perfect.
Misschien helpt het als je de demo eraf pleurt.

PSN: Joosty1986

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Als er een penalty genomenw ordt loopt de speler tyerug als of hij aan het moonwalken is. Bij elke penalty heb ik dit tot nu toe gezien?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

muffstuff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:48:
Als er een penalty genomen wordt loopt de speler terug als of hij aan het moonwalken is. Bij elke penalty heb ik dit tot nu toe gezien?
Dat is toch een mooi vreugde dansje? Of schiet je altijd mis? :+

• SuperVeloce
Ik had problemen met Fifa15, zelfs alles op laag en 1280x720 speelde niet soepel
Ik dacht, dat kan toch niet, met een i7 4702MQ, GTX760M, 12GB geheugen..

Heb vanochtend via instellingen van Nvidia, alles op high gezet en geforceerd op GTX760M bij fifa.exe en vervolgens bij instellingen van fifa ook alles op high en 1920x1080p.

nu speelt fifa15 op hoogste instellingen soepel! :D

[ Voor 21% gewijzigd door SuperVeloce op 25-09-2014 09:57 ]

• mannowlahn
  • Laatst online: 11-09 17:36
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:49:
[...]

nee ik bedoel dta de speler dus van de bal weg loopt een soort aanloop neem tom de bal te schiten. Maar die analoop gebeurt dus als een moonwalk.

Verwijderd

iCy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:16:
[...]

Ik wil een xbox :(

Bergkamp O+
Haha zeker een Xbox hiervoor he. Van Basten x Bergkamp.

Check deze andere Ultimate Legends: http://www.fifa2015.nl/top-15-ultimate-team-legends-fifa-15/

Ook Hristo Stoichkov, Laudrup, Roberto Carlos & Jay Jay Okocha zitten erin _/-\o_

Verwijderd

garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:49:
[...]

Heb je al getest of het "rennen naar een cornervlag" werkt i.c.m. een vreugdedans?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:19:
[...]

Heb je al getest of het "rennen naar een cornervlag" werkt i.c.m. een vreugdedans?
Weet ik niet, ik heb nog niet kunnen spelen. Dat ze weg moonwalken is ook waarschijnlijk niet helemaal intentional. Ik maakte een grapje :P

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Voor wie nog op zoek is naar de hoogste potentieel ratings uit FIFA 15:
http://fifaexpert.co.uk/c...ighest-potential-ratings/

HIGH GOALKEEPER POTENTIAL RATINGS
Simone Scuffet | Udinese | Serie A | Italy | GK | 18 Yrs | Ovr Rating – 71 | Potential – 87.

HIGH DEFENDER POTENTIAL RATINGS
Aymeric Laporte | Athletic Bilbao | La Liga | France | CB | 20 Yrs | Ovr Rating – 81 | Potential – 88.
Raphaël Varane | Real Madrid | La Liga | France | CB | 21 Yrs | Ovr Rating – 81 | Potential – 88.

HIGH MIDFIELDER POTENTIAL RATINGS
Paul Pogba | Juventus | Serie A | France | CM | 21 Yrs | Ovr Rating – 83 | Potential – 89.
Youri Tielemans | Anderlecht | Jupiler Pro League | Belgium | CM | 17 Yrs | Ovr Rataing – 73 | Potential 88.
Maximilian Meyer | FC Schalke | Bundesliga | Germany | CAM | 18 Yrs | Ovr Rating – 75 | Potential – 87.
Lazar Marković | Liverpool | Premier League | Serbia | RM | 20 Yrs | Ovr Rating – 78 | Potential – 87.
Adnan Januzaj | Man United | Premier League | Belgium | LM | 19 Yrs | Ovr Rating – 75 | Potential – 87.

HIGH ATTACKER POTENTIAL RATINGS
Memphis Depay | PSV | Eredivisie | Holland | LW | 20 Yrs | Ovr Rating – 78 | Potential – 88.
Juan Manuel Iturbe | Roma | Serie A | Argentina | RW | 21 Yrs | Ovr Rating – 77 | Potential – 88.
Stephan El Shaarawy | Milan | Serie A | Italy | LW | 21 Yrs | Ovr Rating – 80 | Potential – 87.
Domenico Berardi | Sassuolo | Serie A | Italy | RW | 20 Yrs | Ovr Rating – 74 | Potential – 87.

Edit: ook interessant zijn de spelers die het meeste groeien:

HIGH ATTACKER POTENTIAL GROWTH RATINGS
Richairo Živković | Ajax | Eredivisie | Holland | ST | 17 Yrs | Ovr Rating – 69 | Potential growth – 17 (86).
Julian Brandt | Leverkusen | Bundesliga | Germany | LW | 18 Yrs | Ovr Rating 70 | Potential growth – 16 (86).
Zakaria Bakkali | PSV | Eredivisie | Belgium | RW | 18 Yrs | Ovr Rating – 71 | Potential growth – 14 (85).
Domenico Berardi | Sassuolo | Serie A | Italy | RW | 20 Yrs | Ovr Rating – 74 | Potential growth – 13 (87).
Ricardo Kishna | Ajax | Eredivisie | Holland | LW | 19 Yrs | Ovr Rating – 73 | Potential growth – 12 (85).

[ Voor 17% gewijzigd door tweaker2010 op 25-09-2014 10:30 ]

• Fresh

Fresh

nee is nee

Haswell schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:38:

Inmiddels het probleem opgelost door de game opnieuw te installeren met de taal English US *O*

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Haswell schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:46:
[...]

Inmiddels het probleem opgelost door de game opnieuw te installeren met de taal English US *O*
Mn Origin staat op US, en ik heb bij het downloaden gekozen voor US. Volgens mij pikt FIFA dan automatisch de engelse bestanden. Ik word nog 's nachts gillend wakker van FIFA 13 NL commentaar!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vraag voor een vriend van mij: "als ik fifa opstart in origin gebeurt er niks, spel start niet op, geen melding helemaal niks. Al geprobeerd opnieuw het spel te installeren, origin opnieuw te installeren en ook op verschillende locaties geïnstalleerd" Zijn er mensen met het zelfde probleem? het gaat om de PC versie.

PC is niet heel oud, zit een i5 2600k in met 8 GB geheugen en een ATI 7850.

• Shiver87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 13:00
Mars18 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:57:
Ben ook erg benieuwd naar de review van Jur :)
Wanneer zou deze review komen?

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Morgen denk ik. De review van FIFA 14 kwam ook de 26e uit. ;)

• Razorbite
tweaker2010 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:16:
[...]

Morgen denk ik. De review van FIFA 14 kwam ook de 26e uit. ;)
Opzich verstandig: wie heeft er met een review op de 23e nu de online functies goed kunnen bekijken?

• Pykow
Ik ga deze keer beginnen met een club die gepromoted is naar de Barclays Premier league.
Dan heb je een "kleine" club om mee te beginnen, maar wel alle stadions

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:03:
Vraag voor een vriend van mij: "als ik fifa opstart in origin gebeurt er niks, spel start niet op, geen melding helemaal niks. Al geprobeerd opnieuw het spel te installeren, origin opnieuw te installeren en ook op verschillende locaties geïnstalleerd" Zijn er mensen met het zelfde probleem? het gaat om de PC versie.

Logfiles al bekeken? Misschien dat daar bruikbare informatie in staat.

Drivers al een keer geupdated of gedowngraded?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• turkeyhakan
  • Laatst online: 17:28

Origin als administrator openen!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:33:
[...]

Logfiles al bekeken? Misschien dat daar bruikbare informatie in staat.

Drivers al een keer geupdated of gedowngraded?
Drivers ja, Logfiles begin ik niet aan over de app ^^
turkeyhakan schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:14:
[...]

Origin als administrator openen!
ook al geprobeerd.

Bedankt voor de reacties :D

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Stiekem wil ik een team maken met een rariteiten kabinet aan spelers. Akinfenwa etc.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• SmokingCrop
  • Niet online

Windows 8.1?
Problemen met andere spellen?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

SmokingCrop schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:42:
[...]

Windows 8.1?
Problemen met andere spellen?
yes 8.1, legale versie en up to date. Andere spellen doen het goed. League of legends, maar ook origin spellen doen het gewoon zoals BF3 en sims 4.

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Heb je al een keer helemaal opnieuw gedownload? Dus geunistalled en de installer verwijderd uit de origin map?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Verwijderd

Lol, begint lekker. Net begonnen met wedstrijd van de week als eerste wedstrijd, lopen de coaches over het veld heen...

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Nee dat niet, maar goed, hij is windows opnieuw aan het installeren :+

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:03
Ahhh fack! Ik opgeschoten met het werken vandaag, is die postbode nog niet geweest! :P

• Barns
  • Laatst online: 12-09 16:21
Even ter info. Vanochtend van de Wehkamp weer een mail gekregen dat de levering van FIFA15 voor mij weer vertraagd is. Heb hem dus nu bij de Bart Smit gehaald voor €53 + 15 FUT Gold Packs + bal. Niet duur.

• bArAbAtsbB
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-12-2024
heb gisteren een Gamecode gekocht bij Gamesync.nl 42,99 en hij doet t perfect!

• Razorbite
bArAbAtsbB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:04:
heb gisteren een Gamecode gekocht bij Gamesync.nl 42,99 en hij doet t perfect!
Ik voor 38,45, de volgende dag waren ze 42,99 :-) Mijn game is inmiddels gepreload, vanmiddag voor het eerst starten..

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:30
Barns schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:02:
Even ter info. Vanochtend van de Wehkamp weer een mail gekregen dat de levering van FIFA15 voor mij weer vertraagd is. Heb hem dus nu bij de Bart Smit gehaald voor €53 + 15 FUT Gold Packs + bal. Niet duur.
ZIe bij bartsmit een prijs van 56,99 staan? Ben zelf namelijk ook nog op zoek naar een goede prijs voor Fifa 15 (mm is te ver weg).

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Ik wil hem even oppikken vanmiddag, twijfel een beetje over de UT-editie of de normale. Dit omdat ik niet thuis ben met UT, maar het nu wel wil gaan proberen. Iemand nog tips?

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
UT-editie heeft heel weinig toegevoegde waarde vind ik. Je krijgt weliswaar 40 weken lang 1 goud pakketje ipv 15 weken lang (even kijken welke winkels die 15 weken nog geven), maar ik zit er niet op te wachten om in maart nog een 5k pakketje te krijgen. Eerste 5 à 10 weken zal het nog wel leuk zijn, daarna hebben die pakjes weinig waarde.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

WTF Via https://www.facebook.com/gamescentraal/posts/295911497268060
De FIFA 15 standaard edities zijn op het vliegveld door TNT (wel ingescand) kwijt geraakt. Er wordt met man en macht gezocht naar de pallet, maar tot op heden nog niets. Zodra er nieuws is komt het op onze Facebookpagina.

De FIFA 15 ultimate Editie's worden morgen geleverd door een andere firma en direct verzonden.
Iemand anders dit verhaal ook gehoord, want het lijkt me we erg sterk.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Ik heb vanochtend mijn PS4 Pre-order opgehaald, ik had de Ultimate Team editie als Pre-order staan.
Maar kreeg de normale editie mee, rede zou zijn dat de leverancier zou zijn beroofd en dat de PS4 Ultimate Team editions zouden zijn gestolen , iemand anders dit ook gehoord bij de GameMania ?

Kreeg overigens de normale editie mee, met 20 euro PSN kaart en 10euro contant, wel netjes opgelost maar toch balen :(

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat gebeurt wel vaker met nieuwe FIFA games. Er is kennelijk veel vraag naar ;)

Zie ook http://www.gameliner.nl/Een-vrachtwagen-vol-FIFA-13-beroofd-in-de-buurt-van-Nijmegen

• Stofbal
  • Laatst online: 04-03-2024
Is het weer mogelijk om Fifa 15 op de PC weer te spelen met de PS2 controller doormiddel van een programmatje? Of werkt hij nu standaard al? Thanks! :)

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 20:07

Zyron

BWRAAAAP

Nou, eerste uurtjes '15 zitten erop. Kan er weer eens ouderwets niets van. Speel op Pro, los van een 1-5 overwinning met Ajax op Dordt niet tot scoren gekomen..

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Guids
  • Laatst online: 13:12
Beste klant. Door een storing wordt (een deel van) uw pakket niet vandaag maar morgen op het door u opgegeven adres bezorgd. Onze excuses. wehkamp.nl

Weer drama met wehkamp, terwijl er op de site doodleuk staat dat hij vandaag wordt geleverd

[ Voor 16% gewijzigd door Guids op 25-09-2014 14:20 ]

• BB333
Guids schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:19:
Beste klant. Door een storing wordt (een deel van) uw pakket niet vandaag maar morgen op het door u opgegeven adres bezorgd. Onze excuses. wehkamp.nl

Weer drama met wehkamp
Hier hetzelfde met Wehkamp. Ongelofelijk zeg. Kreeg vanochtend nog bevestiging dat ie echt tussen 14:00 en 18:00 zou komen.

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Ik heb wel geleerd dat als je een game gegarandeerd op de releasedatum wilt hebben je hem het beste 's ochtends bij een fysieke winkel kan ophalen..

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ja wehkamp, die staan toch bekend om slechte leveringen met games :P Bestel daar dan ook niet.

• BB333
Heb 35 euro voor de PC-versie betaald, dus mag ook eigenlijk niet klagen haha. Maar het is wel ongelofelijk slordig.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:10
Stofbal schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:38:
Is het weer mogelijk om Fifa 15 op de PC weer te spelen met de PS2 controller doormiddel van een programmatje? Of werkt hij nu standaard al? Thanks! :)
Jap doe dit zelf ook met een kabeltje van speedlink:
Zonder extra programmaatje, plug and play
Afbeeldingslocatie: http://gallery.techarena.in/data/516/3443.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door tumtum100 op 25-09-2014 14:25 ]

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Eerste FUT wedstrijd met rotzooi team gewonnen op PC. Gisteravond om 12.30. Hij deed het echt direct vannacht om 12.00. Ook fijn is dat er nu een companion app is voor Windows Phone en voor de PC. Was er ook al voor 14, maar die vond ik maar niets.

Maar dat er al best wat robben e.d. op FUT staan, wat een geluk moet je dan hebben zeg.

• heldinho
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-07 13:54

heldinho

Renaissance Man

Ik heb ook smsje gehad van Wehkamp (daar gekocht omdat ik veel korting kon krijgen).
Als ik op website kijk, staat er sinds vanmorgen dat bezorger onderweg is.

Op twitter zeggen ze de ene keer dat ze onvoldoende exemplaren hebben gekregen van de leverancier, en de andere keer dat de vervoersdienst een technische storing heeft.

Heeft iemand hier FIFA al gekregen van Wehkamp?

EDIT: Ik heb hem net gekregen, gewoon door de brievenbus 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door heldinho op 25-09-2014 14:40 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 29 Laatste